מעורב ספורט ליום ששי: אני מגיב פעם אחרונה לשמעון, ופנייה לכולם / מנחם לס

1.אני זקן עם נפש צעירה, וזה פרק מבוא להמשך

רובכם מכירים אותי. אני קשיש בן 84.5 עם נשמה צעירה, סגנון צעיר, ומחשבה צעירה. אני מרגיש הרבה יותר נוח עם בני 20 ו-30 מאשר עם בני 80 ו-90. עם בני 20, 30, ו-40 אני מרגיש בבית. עם בני 70, 80, ו-90 אני מרגיש מדופרס. גייל ואני בקרנו מוסד ל-ASSISTIVE LIVING כי יש לנו ביטוח המכסה לנו מוסד סיעודי, וגייל עם מחלת הפרקינסון שלה ותוצאות ה-COVID 19 עליה, אנחנו יכולים בקלות להתקבל למוסד סיעודי מודרני כאן במרכז אטלנטה הנקרא 'RENASANCE'.

לקח לי 5 דקות שם לדעת שאני מעדיף להיות הומלס באיזה שהוא פרק באטלנטה או ליד הירקון מלהיות במרכז סיעודי. ראיתי זקנים על כסאות גלגלים ממלמלים לעצמם, זקנים המחזיקים בובה ומדברים אליה, וסתם זקנים משחקים קלפים. אמרתי לגייל "I WOULD RATHER DIE".

כל ימי חייתי עם צעירים. 40+ שנה באוניברסיטה. 10 שנים על חופי פלורידה, ואז 12 שנים בדרום קרולינה, ועתה מסיימים שנתיים באטלנטה. מאז שהחלטתי לפרוש מהאוניברסיטה חזרתי לכתוב, קניתי את האתר, ומאז – שוב – יש לי עסק רק עם צעירים, מלבד 2-3 מבוגרים כאן. חיי חברה? גייל ואני מבלים את חיינו במגדל לדירות להשכרה יקרות (מאד!) כש-90% מהדיירים והדיירות הם בגילאי 30 עד 50, רובם ככולם מקצוענים בהיי טק, רפואה, משפטים, ובעלי עסקים. איתם אנחנו מבלים בחדר הכושר, בבריכה, ובאירועים החברתיים בבננין. הערב (אמש) למשל יש "WINE TASTING", אבל אני לא שותה יותר כי אני אלכוהוליסט (כבר 22 שנה SOBER; הצלחתי ללמד ולשתות כי אני הייתי מה שנקרא "FUNCTIONAL ALCOHOLIC" – ידעתי כמה לשתות ומתי לשתות כדי שאף פעם לא אגיע שיכור להרצאה שלי, או לזמן כתיבה שלי לאחד העתונים שכתבתי להם משך 50 שנה)י. מאז שפרשתי והתחלתי לשתות ללא מעצור, קבלתי אולטימטום מגייל ובנותי, אולטימטום רציני. ניכנסתי מרצוני למכון גמילה, ומהרגע שנכנסתי בשער ידעתי שלעולם לא אשתה יותר, וזה בדיוק מה שקרה. אני כבר 22 שנה ללא נגיעה באלכוהול.

ל-WINE TASTING לא אלך גם בגלל שב-19:30 יש סאנס באטלנטה, ואני מקווה שטריי יאנג ישחק, וננצח את הקבוצה הצעירה הזאת שלפתע הפכה לאחת הטובות ב-NBA.

בקיצור, חיי החברה שלנו הם בבניין עם 4-5 אירועים שבועיים כגון סרט טוב ודיון עליו, הרצאה, או שעור בטיגון אוכל סיני. מסביבנו רק צעירים פקחים, מסודרים, ורובם שונאי טראמפ כמונו. אנחנו מסתדרים מצויין איתם והם נראים ומתנהגים כאילו הם אוהבים אותנו. כן או לא, כל פעם שאנחנו מופיעים מיד מתקיפים אותנו (בעיקר את גייל) עם חיבוקים והיי פייבס.

מלבד זאת יש את הבת והאחיין, בית הכנסת, ואני מבקר בחב"ד בערך כל יום ששי שלישי או רביעי. פעם בחודש מספיק לי. אני אוהב את החב"דניקים שכאן – רובם ישראלים וותיקים – וגם את מרק העוףאו מרק עצמות שהם מכינים, טעם גן-עדן.

2. מהות האתר? האתר די REFLECTS את האישיות שלי

כשקניתי את האתר הייתה לי מטרה אחת: לשקם אותו. הוא עמד להיסגר, ורכשתי אותו משרון סולומון ושגיא כהן בהרבה יותר כסף מאשר הוא היה שווה, אבל הרגשתי שזאת מין 'תרומה' ליצור לי מין כלי שאוכל לכתוב בו עד שלא אוכל יותר. אבל כמובן שרציתי אתר שאוכל גם להתגאות בו, גם ברמת הפוסטים וגם ברמת התגובות.

מיד החלטתי שהאתר יהיה אתר של מתנדבים בלבד, ללא כל מסחריות, עם רוח צעירה, אבל אתר שיהיה כיף להיכנס אליו באם אתה ד"ר לפיזיקה כמו עגל, פרופסור למתמטיקה כמו יניר רובינשטיין, נהג מונית כמו מומי, או רואה חשבון כמו שמעון. במילים אחרות רציתי אתר שיהיה מגניב להיכנס אליו גם בגלל שהוא 'קליל', גם בגלל שהוא טוב, וגם בגלל שהוא בעל צביון אמריקני, כמוני. לכן מלכתחילה רציתי שהוא יהיה לא רק NBA, אלא גם מכללות, פוטבול, בייסבול, וכל ספורט שיעורר כאן עניין כגון השחמט של שחר אלוני, או הסנוקר של פאקו.

אני תמיד הייתי מעט ברדקיסט. אולי יותר נכון לכתוב "שונה". הייתי שונה בכתיבה שלי, שונה בצורות שהרציתי, בצורה שאימנתי, ושונה בבניית הפורמטים למחקר שבניתי. די הצלחתי בכל שטח. ארבע פעמים ניבחרתי לפרופסור השנה באוניברסיטה, זכיתי בשני פרסי כתיבה מ-VISA בתור כתב הספורט של השנה וכתב הספורט של האולימפיאדה (נדמה לי שב-1992 אחרי ברצלונה), וזכיתי עם קבוצתי באליפות הכדורגל של ה-NCAA.

כמובן שאני גאה בהישגי, אבל אני יודע גם יודע שהם הושגו הרבה בגלל שכמעט תמיד הייתי קצת שונה מהאחרים.

אותו דבר באתר: סגני הראשון היה רועי ויינברג בן ה-10. משך כל שנותי ככתב אהבתי לתקשר עם צעירים, וכך למשל גיליתי את ערן סורוקה, ואז את רועי ויינברג (וישנו עוד אחד בספורט 5 שהגיע מהופס ששכחתי את שמו), ואני כבר יודע שעמיחי קטן הוא הכוכב הבא שיעזוב את הופס למשרה טובה במדיה.

במה שונה הופס מאחרים (כך, לפחות, נדמה לי)? לכתבים ישנה חופשיות מחלטת לכתוב כמה שהם רוצים, מתי שהם רוצים, ועל מה שהם רוצים. אני מאמין שיצרנו כאן אווירה של אחריות מסויימת ולמרות שכולם מתנדבים, הרוב מרגישים מין אחריות לעשות את שלהם בזמן הקצוב ובצורה הטובה ביותר. לכן צוות הפוטבול חופשי לנפשו לעשות עם הפוטבול מה שהם רוצים (ולדעתי אין אתר אחר בארץ עם פוטבול כשלנו), ויוני הפך את הבייסבול לספורט שאנשים שהיו זרים לו לחלוטין החלו להתעניין בו.

3. פיקוח על תגובות

כמובן שסבלנו – כמו כל אתר שמצליח אחר – מטרולים מכאן ועד להודעה חדשה. עידו גילרי – מדען בטכניון, אינציקלופדיה אנושית בספורט, וקצין התרבות, הכשרות, הסמכות, התוקף, והתחולה של האתר (אף אחד לא מינה אותו להיות 'קצין היושר' של האתר; זה פשוט קרה תוך אבולוציה טבעית) הציע לעשות הרשמה של המגיבים כצעד המתבקש להיפטר מהטרולים, וראה זה פלא – כולם נעלמו.

אבל עידו לא מפקח על 'טיב' התגובות. הוא מאמין שלכל מגיב ישנה הזכות להגיב ככל שראות עיניו מובילה אותו. בסדר, אבל אני מוצא לנכון לתקן, להסביר, ולבאר נושאים שעולים בתגובות, והם נוגדים למה שידוע לנו כעובדות מדעיות. כי אני – עם כל הברדקניקיות וה-EASY בגישה שלי לגבי השליטה על האתר, מוצא לנכון לתקן ולהסביר תגובות המנוגדות למה שידוע. עם כל הסחבקיות שבי, למדתי כמו ילד טוב שנתיים בקנט סטייט יוניברסיטי ל-M.S בביומכניקה, ו-5 שנים בפן סטייט (3 שנים בקמפוס) – שוב, ביומכנירה וגם סטטיסטיקה כמקצוע שני, ומה שאני יודע כעובדות אני מרגיש חובה להציגן, כשבתגובות מופיעות הצהרות שהן לא נכונות. אפילו שהאתר הוא אתר מתנדבים ללא פיקוח, כשאני רואה שמשהו לא נכון ניכתב, אני מרגיש צורך מיידי לתקנו, בהתבססות על מה שידוע כעובדות מדעיות.

4. שמעון: "רוב שחקני ה-NBA משתמשים בחומרים לשיפור היכולת שלהם"

כפי שציינתי, אני לא ארשה להצהרות בלתי אמינות להופיע ללא תגובה. אני אוהב את שמעון אבל הוא מעצבן אותי יותר מאשר כל אחד אחר באתר (לקטגוריה זו אפשר להוסיף את האשך שגם הוא גאון במה שהוא עושה עבור האתר, אבל כמה מאמונותיו מרתיחות לי את הדם. לא נחזור יותר לקורונה, אבל הוא מסכים עם שמעון בקשר ל'חומרים'.

אז הנה הצהרה והבטחה שלי: אם יש "חומר" אחד המשפר יכולת בכדורסל, אני לוקח הקיץ את שמעון ומשפחתו, ואת האשך והגננת שלו (שאני מת להכיר) על חשבוני לאיזה מסעדה שהם יבחרו בישראל, אפילו היקרה ביותר!

אבל קודם כמה נקודות הבהרה בקשר לחומרים 'המשפרים' PERFORMANCE בכדורסל:

  1. לא מדובר על שחקנים בעלי מעצורים מנטליים בכדורסל. ייתכן שישנם כדורסלנים ב-NBA (והיו כאלה) עם ANXIETIES (פחדים ומעצורים) מסוגים שונים. גם OCD שייך לכאן. כשישנם פחדים, מעצורים (נניח שחקן הרואה את טבעת הסל כ'מרובעת' כל אימת שהוא זורק לסל; והיה מקרה כזה), אז ישנם ANTI ANXIETY MEDICATIONS, והיום ישנה אפילו תרופה נגד OCD הנקראית DULOXATINE. לא מדובר על שחקנים כאלה. אני מדבר על שחקן בריא פיזית ונפשית שעבורו כל 'חומר' או 'סם' רק יפריע. נניח כל הכימיקלים הכוללים מה שנקרא SPEED (כל האמפטמינז – AMPHETAMINE – למיניהם גורמים להרגשת ספיד בעוד שהאמת לאמיתה הם מאיטים אתלטים בשיא הכושר. ישנם גם מקרים של שחקנים עם פחדים לזרוק לסל כשהמשחק על הקו. גם עבור זה ישנן תרופות הרגעה, אבל לצד 'ההרגעה' הן מאיטות את האתלט בכושר עליון.
  2. ישנם 'חומרים' הנקראים משככי כאבים הניתנים לספורטאים כדי 'לכסות' את הכאב, שהוא מנגנון ההגנה מס' 1 של הגוף מפני תנועות נוספות. קופקאס, הפיצ'ר היהודי הגדול מכולם סבל מדלקת פרקים בכתף ובמרפק. משך שנתיים (אולי יותר) הוא זרק עם משככי כאבים עד שנאמר לו שהוא יסיים כנכה אם ימשיך. הוא פרש על המקום. טריי יאנג סובל מכאבים בכתף. אני כמעט בטוח שהוא יבקש משככי כאבים הערב (אמש) כדי שיוכל לשחק נגד הסאהס.
  3. ANABOLIC STREROIDS. כתבתי על כך סידרת מאמרים כאן באתצר שאיני מוצא אותה. סטרואידים אנבוליים הם 'החומר' היחיד שאולי יכול לשפר יכולת. הסטרואידים הללו 'מרשים' גדילת סיבי השריר מעבר למה שאימון בלבד יעשה. אני בטוח מהסתכלות על לברון שהוא השתמש בהם בשנתיים-שלוש האחרונות. מספיק לתת מבט במבנה גופו עתה ולראות גבר שהתעצם פיזית. אבל גם כאן קיימת בעייה: כשאדם משתמש בסטרואידים, וסיבי שריריו גדלים מעל ומעבר, משקלו גדל בשלישית בעוד חוזקו גדל בריבוע. בהמילים אחרות הוא נעשה כבד יותר, יותר משהוא נעשה חזק יותר. אבל חוזקו גדל, ואם גופו היה לפני הגדילה רזה וחלש, הסטרקואידים יעזרו עד גבול מסויים. לדוגמא: אם תקחו אדם שריערי כמו 'מיסטר יוניברס' ותבקשו ממנו לרוץ או לנתר הוא יסיים בתוצאות נמוכות מאד יחסית. לכן אין ענקים בספורט. את הכל הסברתי בפרוטרוט בסידרה המאמרים שלי לפני כמה שנים. לברון אינו ענק. אבל הוא גדל במידה כזאת שחוזקו נטו – עם משקלו – מאפשר לו ליצור גם מומנטום גבוה בפריצה (מסה כפול מהירות) וגם הספק (POWER) גדול (FORCE TIMES VELOCITY). במאמרים שכתבתי הסברתי את כל הפלוסים והמינוסים. בכל מקרה, השימוש בסטרואידים לוקח זמן, הוא לא לגלי, וקל לבדוק אותו. ללברון הסטרוטאידים נותנים יתרון, בעיקר כשהוא גדל בשנים. ללמלו בול סטרואידים רק יפריעו. שוב, הסברתי הכל בסידרת מאמרים שאיני מוכן לחזור אליה. הכל בארכיון שלנו. במקרים של לאנס ארמסטרונג היו שימושים אחרים לחלוטין המשפיעים על התמדה, וגכם סטרואידים כגון
  • EPO: . Erythropoietin is a naturally occurring hormone the body uses to stimulate red blood cells in the kidneys.
  • Corticosteroids: . These are synthetic versions of the naturally occurring hormone cortisol, a stress hormone that…
  • Testosterone: . Testosterone is a hormone which regulates bone density, fat.

אף אחד מהכימיקלים האלה לא יעזור לשחקן כדורסל.

אז מוטב שתקחו את כל מה ששמעון כותה WITH A GRAIN OF SALT.

5. אז מה אני מבקש בתגובות?

לא איכפת לי להתנגח, ולא איכפת לי לעלות אחד על השני. אבל דבר אחד לא אסבול: תגובות הנוגדות לאמת. הנוגדות לידע שניתן לנו מפיזיקה,, כימייה, ומחקרים. כשמישהו יעלה תגובה הנוגדת לידע ברור וקיים שהוא א) חוקים פיזיקלים ב) חוקים בכימיה ג) ממצאי מדע ברורים ומקובלים – אגיב לה בחריפות, ואביע את דעתי הנוגדת המתבססת על חוקי פיזיקה וכימיה, וממצאי מדע ידועים ומקובלים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
133 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
רועי ויינברג
03/02/2022 18:59:55

בקשה, קטנה, לשמעון: אם הכל מכור, וכולם על סטרואידים, והכל חלק מהתאגיד ומה שזה לא יהיה שאתה מנסה למכור עכשיו, למה להמשיך להגיב?
.
הכל מכור. הכל אפקטים של לוני טונס שירדו בעריכה של ספייס ג'אם 2. אין סיבה להתעסק בליגה. סבבה. אתה צודק. עכשיו בבקשה בוא נדבר כדורסל, או שתשאיר את התגובות למי שרוצים לעשות את זה. תודה 3>

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אני מדבר על כדורסל

thetroll
thetroll
03/02/2022 19:57:37

לרוב לא. דרך אגב – כשאתה מדבר על כדורסל זה בדרך כלל מעניין.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  thetroll

למה זה לא כדורסל? זה חלק מהמשחק זה משהו שרואים כל משחק והשדר מתלהב. אני קצת פחות.
אם הרבה היו רושמים את זה בארהב הליגה הייתה משנה את דרכיה אבל שאף אחד לא מדבר על זה הם ממשיכים לרמות את הצופים.
שדר רואה את לברון רק קוסט טו קוסט בקו האמצע שהמגינים בורחים לצדגים מטביע שואג והוא מתלהב כאילו לברון מדהים 😂
זה כמו להתלהב מחניקה בwwe. גם שם השדר מתלהב.
זה לגמרי קשור לכדורסל

ברוך רובין
03/02/2022 21:24:46

סליחה מנחם אני לא מסכים; אייטון לא נתפס על חומרים משפרי ביצועים? ואני עדיין זוכר את קרי חוזר אחרי שבוע וחצי מפציעה של 4 שבועות וקובר את פורטלנד, ואני לא מדבר בכלל על קובי זל והטיפולים בגרמניה…
.
לגבי אייטון מדובר על הבחירה הראשונה בדראפט לא על שחקן שנלחם על חוזה מינימום. הליגה לא מעוניינת להיות שקופה בבדיקות הרפואיות שלה (פה ושם בודקים ותופסים איזה זרג) וככל הנראה שחקנים משתמשים במשפרי ביצועים. עכשיו זה לא החברה במכוו כושר שלוקחים סטרואידים על דעת עצמם ומסכנים את הגוף אלא מיליונרים שעובדים עם טובי המומחים שמרכיבים בשבילם את הקוקטייל הטוב בשבילם.
.
היה גם את המקרה של לברון ב2015 שהחליט להוריד במשקל ובמקום להפוך למהיר וזריז כמו וויד שעשה דבר דומה הפך לגרסה חיוורת של עצמו, עד שיעלה שוב במשקל והמהירות והזריזות חזרו איתה

אור
אור
03/02/2022 21:34:06

הוא נתפס על חומר שיכול למסך (masking) לקיחת משפרי ביצועים, אז סביר שעשה משהו לא בסדר אבל ייתכן שזה גם קרה בטעות
.
בגדול אני מסכים, להערכתי יש סימום כלשהו (אולי אפילו נרחב) בליגה בעיקר דברים שקשורים להתאוששות מפציעות ופחות משהו שיעשה אותך טרזן, ולא באמת מנסים לתפוס אף אחד

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

נכון. זה לא שהשחקנים יושנים אוכלים לא מתאמנים וקמים שריריים ודופקים דאנקים.
הם מתאמנים חזק ואז קוקטייל

עידו גילרי
03/02/2022 22:14:05
הגב ל  מנחם לס

ברוך הוא מומחה ברפואת ספורט יש לו יכולת טלפתית לרפא פציעות גב והוא יודע להעביר פציעות ברך מרגל לרגל.

אשך טמיר המקורי
04/02/2022 1:54:02

תרגום:
"שמעון, תתנדף. לא רוצה אותך כאן."
למי שלא הבין את מכבסת המילים

יהלי אולמר
03/02/2022 19:02:07

עוד מעורב מעולה מנחם, נהנתי לקרוא
בחרת אחלה תמונה שלך בצעירותך 🙃
לגבי חופש הכתיבה והביטוי באתר, אני מאוד נהנה כשאני יכול להכניס את המחשבות שלי לטקסט כשאני כותב, בטח על נושא שאני עדיין לומד ומתפתח בהבנה שלו כמו המכללות, זה עושה לי את החיים קלים יותר

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מנחם שוב אתה מצטט לא נכון? אמרתי הרבה כוכבים לא הרוב. גם זה יכול להיות הרוב לא יפתיע אותי.
מנחם חומר משפר זה לא חומר שגורם לך לזרוק לסל חחח זה חומר שנותן לך להרגיש פחות עייף יותר שרירים יותר החלמה מהירה מתשישות וכו….
יאללה מחכה להזמנה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/02/2022 19:11:50

והשם של החומר הזה הוא?

מומי החציל
03/02/2022 19:08:26

תודה דוקטור
פעם לפני שנים כשמומי היה באל איי הביא לו חבר שלו ג׳ימי שורטי שעבד כנהג אצל שאול הפרסי ספריי לשיפור ביצועים.
-״זה ספריי שאתה מורח על החציל, עושה לך דיליי של כמה שעות טובות״
וואלק מומי לא דפק חשבון, לג׳ניפר מגיע הבסט אוף דה בסט.
מומי שם חצי בקבוק ספריי על החציל
ג’ניפר התחילה בפינוק למומי, אחרי 10 דקות של פינוק
שד ושבר!
החומר הרדים לג׳ניפר את הפרצוף מהלסת ועד לגבות.
ג׳ניפר נכנסה לפניקה, הגיעה לבית חולים בבוורלי הילס, כל הדרך למיון אחזה בחוזקה במומי ומילמלה פסוקים מהברית הישנה של מומי
מאז מומי למד את הלקח ולא משתמש במשפרי ביצועים וג׳ניפר ראתה את האור וכיום היא רבנית רפורמית ועושה חתונות ללזביות במלרוז פלייס

מומי החציל
03/02/2022 20:20:21
הגב ל  מנחם לס

באהבה גדולה דוקטור!

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחחחחחחחחח הרגת כמעט נחנקתי

מומי החציל
03/02/2022 20:19:06

גם ג׳ניפר כמעט ונחנקה

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 3:17:15

מעניין מי-מה?

thetroll
thetroll
03/02/2022 19:59:01

חחחחחחחח ענק :))))
הרגת

סוסמעץ
03/02/2022 20:31:17

חחחחחח
==
מוממממייי יא אלוף

Berch
03/02/2022 22:44:52

די מומי די…..
עוד מומי עוד…..
🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
04/02/2022 1:56:30

😂

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 3:17:51

אויייייייייייייייייייי כואב לי בבטן
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

The Pro
The Pro
03/02/2022 19:10:10

מנחם, זה ברור שסמים סטרואידים ממריצים\מאוששים.ואנאבולים לא יגרמו לאתלט להכניס את הכדור לסל
כמו שהוא גרם ללאנס ארמסטרונג לזכות ב-6 טורים.
אבל הם כן יתרון פיזי משמעותי.

בטניס הדוגמא הכי טובה מהשבוע האחרון, אתלט זקן כמו רפאל נדאל שזוכה בגראנד
מול צעיר רוסי בקרב של יותר מ-5 שעות. למי שבאמת עוקב אין ספק כאן שנדאל עשה שימוש בחומרים גם כשהיה צעיר.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
03/02/2022 19:20:41
הגב ל  The Pro

קודם כל, מדבדב לא צעיר, הוא בן 25. דבר שני, זה קצת בדיחה שהמעריץ מס' 1 של לברון מדבר על זקנים שמראים יכולת פיזית חשודה. לגבי נדאל – לא מעריץ שלו (גם לא של לברון), אבל עיקר ההאשמות בגין צריכת חומרים אסורים מגיעה מאנשים קטנים שמעריצים את פדרר או דיוקו.

The Pro
The Pro
03/02/2022 19:31:19

נדאל בן 35. שחיקה של 10 שנים זה הבדל גדול במשחק פיזי כמו טניס.
גם נדאל עצמו לא האמין שזה אפשרי מבחינה פיזית.
זה לא מעניין כאן מי יותר גדול. השאלה היא מי עושה שימוש בחומרים אסורים.
הסגנון משחק והגדולה של פדרר היא טכנית.

תוריד את המשקפיים של ההיטר.
הגדולה של לברון היא גם כבר לא פיזית כפי שהיה צעיר.
נהפוך הוא, הוריד במשקל עוד בקדנציה השניה בקאבס ועשה את כל ההתאמות שהפכו אותו לשחקן השלם שהוא בגילו.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
03/02/2022 19:38:40
הגב ל  The Pro

כמה טניס משחק נדאל בשנים האחרונות? הוריד הרבה יותר בנפח מול לברון שרק העלה…

אין לי משקפיים של הייטר כי אני לא חושב שלברון לוקח חומרים אסורים (אם כי תמיד יכול להיות, כמו כל שחקן). תוריד את המשקפיים הכהות של המעריץ העיוור ותגיע למסקנה שכל מי שאין לו ספק שנדאל לוקח חומרים אסורים, צריך להיות בדיעה הזו כלפי עוד שחקנים זקנים שמראים יכולת פיזית חריגה…

The Pro
The Pro
03/02/2022 19:54:30

אתה רק מחזק את הטענה שלי,
גם פדרר עצמו נפצע ולא חזר לסבב.
אין מה להשוות בין עצימות פיזית של טניס לכדורסל שהוא גם משחק קבוצתי.
העובדה שנדאל מבחינה פיזית מתמודד מעל 5 שעות מול צעיר כמו מדבדב היא פלא.

https://www.menshealth.com/nutrition/a22877245/lebron-james-diet/
ההגדרה של מקצוען-
תקרא כאן על הדיאטה של לברון ותבדוק גם כמה זמן וכסף הוא מוציא על הגוף שלו.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
03/02/2022 21:12:51
הגב ל  The Pro

יש גם שחקנים בני 22 שנפצעו ולא חזרו לסבב. להגיד ששחקן x נפצע ולא חזר, אז איך נדאל כן חזר זו לא טענה שאפשר להתייחס אליה.

אם כבר הזכרת את פדרר, אז הוא לקח את הגרנד סלאם האחרון האחרון שלו בגיל יותר מבוגר. אז אני מבין שגם פדרר ברשימת השחקנים שאין ספק שלוקחים סמים.

אגב, מה אתה יודע על סדר היום של נדאל וההשקעה שלו בגוף שלו?

חגי "התותח" ניסני
03/02/2022 19:57:45
הגב ל  The Pro

תכלס הגדולה של לברון זה לא בפיזיות שלו אלא במנטליות שלו ובאינטיליגנציה הרגשית האינסופית שיש לו, שגורמת לו להכיל להכיל להכיל.

סוסמעץ
03/02/2022 20:33:28
הגב ל  The Pro

תרגיע תרגיע
==
וגם תנשום עמוק
==
LLL

המשגיח
03/02/2022 19:39:47
הגב ל  The Pro

הלוואי והוא לא, אבל קשה לי להישאר תמים

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 3:20:03
הגב ל  The Pro

נדאל מזו ומדבייב אקטו.
ו-כן אני מסכים שיש מצב שנדל השתמש/משתמש, לגבי מדבייב, לא נראה לי עם הצנימות שלו.

The Pro
The Pro
03/02/2022 19:11:28

בכדורסל-
האם ראית את הפיזיק של יאניס לפני שהגיע לליגה?
או את ג'ורדן לפני שהוא פתאום פיתח בייספס.
האוף סיזן זה הזמן נקלאסי לכל שחקן מקצוען לקחת את החומרים ובין המשחקים להתאוששות
ממש כמו מרים משקולות שצריך לעשות הכל כדי להרים יותר משקל ולשבור שיא.

Pistons
Pistons
03/02/2022 19:18:01

אני כן חושב שצריך איזה פיקוח על התגובות ובעיקר על שני סוגים:
1. השוואות לד"ר מנגלה, קריאה למשתמשים שהם תומכים באונס, קריאה למשתמשים כאידיוטים וכו', לדעתי אין מקומה באתר (במיוחד לד"ר מנגלה ולאונס).

2. תופעה של תיאוריות קונספירציה שחוזרות כאן על פני עשרות תגובות ודי נמאס לקרוא אותן פעם אחר פעם

עידו גילרי
03/02/2022 19:23:32
הגב ל  Pistons

זה מדרון חלקלק מאד ולכן אנחנו בולעים לא מעט צפרדעים.
מה שכן איפה הייתה השוואה למנגלה? זה כבר נראה מעבר לגבול.

Pistons
Pistons
03/02/2022 19:29:46

זה מדרון חלקלק אבל יש כאן כמה משתמשים שאפשר לספור אותם על כף יד אחת שפשוט מספימים את האתר בשטויות והורסים לכל שאר המשתמשים באתר. לא הגיוני לחזור על אותה תיאוריה בעשרות כתבות שונות. אולי כדאי שתעשו איזה סקר בנושא כדי לראות מה דעת הקהילה בנושא למרות שקשה לדעת מה תהיה הדעה כאן עם כמות הקונספירטורים שישנם באתר.
בנוגע למנגלה – מספר 54.2:
https://hoops.co.il/?p=255422#comments

עידו גילרי
03/02/2022 20:12:17
הגב ל  Pistons

תודה, פספסתי את זה.

Pistons
Pistons
03/02/2022 19:31:34

אני בעד ליצור 3 כתבות שבהן ורק בהן יהיה ניתן לדבר על התאגיד, קליר פאת' וקורונה וככה אלה שרוצים לדון בזה יוכלו לדון בזה וכל שאר המשתמשים שנמאס להם מזה יוכלו לקרוא על ספורט.

עידו גילרי
03/02/2022 20:23:01
הגב ל  Pistons

זה לא ישים /בר אכיפה.

shadow
shadow
03/02/2022 19:33:14
הגב ל  Pistons

פשיסטו למה שלא תצנזר את עצמך מהאתר בתור דוגמה אישית? התגובות שלך לא באות לי טוב בעין

Pistons
Pistons
03/02/2022 19:34:48
הגב ל  shadow

והנה קיבלנו דוגמה לאחד מהמשתמשים הנ"ל שמכיוון שהוא לא כל כך חכם הוא נאלץ להשתמש בכל מיני כינויים כדי לנסות להקטין אחרים.

shadow
shadow
03/02/2022 19:46:49
הגב ל  Pistons

העובדה שאתה חושב שאתה איזה סמן למשהו היא פתטית. אם אתה מתבאס שעלו עלייך שברח לך קצת הדיקטטור ף, פשוט תנגב ליד הפה ותשתלט על עצמך בפעם הבאה.
אם לא הבנת את הציניות בתגובה הקודמת, זה יהיה קצת פחות מביך אם לא תשתמש באינטליגנציה המדהימה שלך לנתח דברי "חוכמה".
אני לא בעד לצנזר אף אחד, להיפך אם יצנזרו אותך איך אפשר יהיה לנהל איתך דיון על המצב המנטלי הדיקטטורי פשיסטי שלך?
זה יהיה קל מדי. צנזורה, אם כבר, מעידה על חולשתו (גם האינטלקטואלית ואלי בעיקר) של המצנזר.
מה שנקרא הפוסל במומו פוסל.

Pistons
Pistons
03/02/2022 19:51:55
הגב ל  shadow

יקירי, דפדף הלאה. רשמתי שאני לא מעוניין לקרוא שטויות החוזרות על עצמן (דגש על החוזרות על עצמן. אפשר להביע דעה פעם-פעמיים-שלוש, לא צריך עשרות ומאות פעמים) ובטח שאני לא אתחיל לנהל איתך דיון בלתי נגמר. אם זה עושה לך טוב, תן לעצמך טפיחה על השכם ותרשום שניצחת בויכוח.

shadow
shadow
03/02/2022 21:57:55
הגב ל  Pistons

פתטי בעל מנטליות נמוכה שחושב שיש פה איזה ויכוח לנצח בו🤦‍♂️
בסדר נשאיר את זה ככה עד שיברח לך הפשיסטו שוב.

חגי "התותח" ניסני
03/02/2022 20:04:31
הגב ל  Pistons

אני מסכים כאן במיליון אחוז עם עידו. ברגע שמכניסים יד מנהלת שמחליטה זה
א' מדרון חלקלק מאוד היות והדברים הם מאוד לא ברורים (למעט אלימות שטוב שנמחקת בתגובות מדי פעם כולל תגובות שלי שנמחקו ובצדק)
ב' אני רוצה להחליט לעצמי מה ראוי ומה לא ראוי. לא רוצה שאף אחד יחליט עבורי (אפילו לא עידו שמחליט עבורי בערך 90% אחוז מהזמן)

עידו גילרי
03/02/2022 20:31:54

לא זכור לי ששחררתי לך 10%.

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 3:24:06
הגב ל  Pistons

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 3:28:50

כמובן על הקטע של ההקטנה שגוררת מידי פעם לתגובה מקטינה מהצד השני.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  מנחם לס

מה עם ציון? בגלל זה התנפח? ראית את הטוסיק של לברון?

microwave
microwave
03/02/2022 19:22:44

מנחם
כתבת "ממצאי מדע ברורים ומקובלים"…
אתה סגור שיש שחור ולבן במדע?
מישהו יכול להחליט מה ברור ומה לא?
לדעתי סתם סיסמא

shadow
shadow
03/02/2022 19:38:20

מנחם, כבודך במקומך מונח אבל ההצהרות שלך על המדע כאמת אבסולוטית קצת מגוחכות.
.
שמעון הוא העתיד של האתר הזה, פשוט לאנשים פה יש אגו בשמיים והרבה חשיבות עצמית אז הם עדיין לא רואים את זה.
.
כל החומרים האלה הורסים לשחקנים את הגוף והנפש בטווח הארוך וגם הקצר. אחרי זה אנשים פה יספרו לי שהם "בריאים".

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  shadow

תזהר אני תכף אסמיק רק אל תקרא לי דה צוזן וואן😂😂

דה שוט
03/02/2022 21:10:15

עזוב את זה תאר לך שיגידו שאתה הלב והמנוע של האתר… חחחחחחח

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

shadow
shadow
03/02/2022 21:58:53
הגב ל  דה שוט

🤣🤣🤣🤣ווי אר אול וויטנס

אשך טמיר המקורי
04/02/2022 2:00:57
הגב ל  דה שוט

גדול

עגל
03/02/2022 19:48:34

תודה מנחם. אתה כותב מצוין וצעיר ברוחך. אין פלא שקיבלת דיכאון מבית האבות שביקרת בו. זה הסוף של כולנו (רובנו) והא די מדכא.
האתר אחלה, היה כזה גם לפני ההרשמה וגם עכשיו.
שמעון מספים לפעמים עם אותה תגובה באלף וריאציות
אבל המצב הנוכחי עדיף בעיני מאשר לעשות דף שיוקדש רק לשמעון ולקונספירציות.
לגבי חומרים משפרי ביצועים, גיא כבר הסביר שהסיכוי שלברון, סטף ואחרים משתמשים בהם באופן קבוע הוא נמוך בגלל שלאורך זמן הם מביאים להמון פציעות. נקודתית, כדי להחלים מפציעה, זה כמובן יכול לקרות.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  עגל

גיא טועה

עגל
03/02/2022 21:53:31

הסבר בבקשה? אבל שיהיה טכני ומפורט, לא אמירה כללית כמו ״יש חומרים לכל דבר״, ״יש לו רוקח פרטי״

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אני למדתי מהחיים שלמי שקוראים לו קוסם איירון מן וכל אלה הם כמו קוסמים באמת. יש קסם אמיתי?
מיידוף היה 50 שנה קוסם. גם וורן באפט קוסם סליחה האורקל
לברון איירון מן
כן הבנו את זה. כל אחד יכול להאמין למה שהוא רוצה. אני יודע שאין קסמים באמת.
אני באופן אישי חושב שלברון חוגג על חומרים אפילו הסינים. ושיש לו רוקח עילית שעובד רק איתו בלבד בבלעדיות. ככה הוא גם מקטין חשיפה מהותית. 2 מיליון דולר על הגוף בשנה 😎
גם נדאל לדעתי נהנה מזה והמון ספורטאים משתמשים בזה. אני אגב בעד ליגליזציה שירשו לכל אחד לקחת מה שבא לו.
ואז יהיה האדרת רוקחים כמו סוכנים זה יהיה מצחיק.

ד"ר פופרס
03/02/2022 20:09:52

חחחחח שמעון אתה נלחם גם בטנש וגם בתחנות רוח

Avri
Avri
03/02/2022 22:25:16

שמעון יש לי חבר תימני בשנות ה40 שלו שיוצא לרוץ כל יום אי אילו קילומטרים. אני ואחרים נפצעים כל שני וחמישי ורק השמוק הזה, בקושי עושה מתיחות ואף פעם לא נפצע. יש מצב שיש אנשים שהגנטיקה שלהם פשוט יותר טובה משל אחרים? אפילו בצורה קיצונית? ואל תגיד לי רוקח פרטי כי לחבר שלי אין כסף לקולה.

The Pro
The Pro
03/02/2022 20:08:00

צריך לדעת עשות את ההפרדה-בין גיל ומצב פיזי.
גנטיקה היא מרכיב יותר חשוב מסמים וחומרים בהקשר של פציעות.
שום חומר לא היה מציל את הקריירה של גרג אודן או שחקן פציע אחר שנפצע כל שני וחמישי.

אם רק החומרים היו באמת משפרים את האחוזים משלוש
ואת האינטלגנציית משחק אז ווסטברוק היה יכול להיות כבר ממזמן עם טבעת.

ד"ר פופרס
03/02/2022 20:09:00

https://www.facebook.com/groups/705602366663933/?ref=share
לכל אוהבי השיקוץ\זקנלחים ול.א נפתחה קבוצה של אוהדי שיקוצים בפ.ב

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ד"ר פופרס

חחחחחחחח

ברבור שחור
ברבור שחור
03/02/2022 20:13:03

מי זה שמעון ?

עידו גילרי
03/02/2022 20:18:23

אני אנצל את ההזדמנות שהנושא עלה – חברים במיוחד בתקופה מתוחה זו קחו שניה לחשוב לפני שמגיבים ובואו נשתדל להימנע מלהאשים אחרים בסיוע לרצח/ חברות בארגון טרור / דמיון לפושעים נאצים וכו'. אני באמת לא רוצה להגיע למצב שניאלץ למחוק או לערוך תגובות.
ואם אפשר עוד בקשה /תזכורת קטנה. זו קהילה שמה שמאגד אותה הוא הספורט ובפרט הכדורסל – בואו ננסה לשמור את הדיון במרחב הזה יש מספיק פינות אחרות ברשת לדון בכל השאר.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/02/2022 20:31:32

M A D N E S S
why would you be so reasonable?

עידו גילרי
03/02/2022 20:32:22

towards what?

etayle
etayle
03/02/2022 20:36:19

++

Warrior
Warrior
03/02/2022 21:50:37

מצטרף

אור
אור
03/02/2022 21:51:14

פאשיסט

Avri
Avri
03/02/2022 22:28:02

אני מבין אותך עידו, אבל כמו שאמרו כאן כבר המון פעמים, אי אפשר באמת להפריד בין כדורסל ודברים נפיצים כמו תקנות קורונה. זה די הולך יד ביד. תשאיר את זה ליד הנעלמה – תראה איך בגדול די הפסקנו לריב על הקורונה כאן (למרות נפילות פה ושם) בעיקר כי לאנשים אין ראש להכנס לזה.

אשך טמיר המקורי
04/02/2022 2:04:06

תגיד את זה לאנשים כדור בלוך שמעיזים לכתוב בפוסט שיש לנו דם על הידיים.

דן רוזנבלום
03/02/2022 21:11:13

תודה רבה על המעורב האישי והנוגע.
מאחל לך אריכות ימים ולב משתובב כפי שאתה אוהב. (יצא חרוז).
אני בשנים האחרונות קצת מתקשה עם שתייה וזה פגע בי לא פעם (גם באתר) אך רחוק מלהיות מוגדר "מכור".
אני שותה להנאתי פעם או פעמיים בשבוע לאחר יום העבודה ולא מחסיר ימים או שעות בשל כך.
העובדה ששיתפת את זה אף מחזקת אותי ואני אנסה בעתיד להפסיק לחלוטין, לפחות לתקופה מסויימת.

זה אחלה אתר. אני שמח להיות חלק מהצוות שלו למרות שעדיין לא התנערתי מהבושות שהסבתי לעצמי בשנים האחרונות.
אימפולסיביות (שיכורה) שהרסה את התדמית שלי, קשרים מסויימים שהיו לי וגם לעיתים פגמה ביכולת הכתיבה שלי.

מה שהפריע לי יותר מכל, הם גינוני השפה המזלזלים שאחד יכול לכתוב לאחר.
במיוחד אם זהותו של הכותב חשופה ומוכרת, איך וכיצד מאפשרים לעצמם אנשים להתבטאות באופן כה שפל, רדוד ומכוער כלפיהם? זה דוחה בעיניי ואין לזה מקום.

אני לא מבקר באתר כל יום וגם לא פעיל בשרשור התגובות בכלל.
ההלוך ושוב נראה לי לרוב מיותר ולא כיפי כמו לכתוב מאמר ולהוסיפו.

שוב, תודה על המעורב ומגוון ברכות לסופ"ש מוצלח.
Peace!

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 3:49:32

דן
אני מניח שאנשים שונים זה מזה בהתמכרויות (מכל סוג) שלהם. יש כאלה שיותר קל להם להפסיק וכאלה שיותר קשה להם.
אני הייתי אלכוהליסט ומעשן דווקא בצבא אבל יצאתי משתי ההתמכרויות האלה בהחלטה. את האלכוהול לא עזבתי ואני עדיין שותה בירה וויסקי אבל לא בשביל להגיע לשיכרות. פשוט הורדתי את המינון בהרבה ומתוך החלטה וכח רצון ולא מתוך קיצוניות לצד שני. לגבי הסיגריות, הפסקתי לפני כ 30 שנה ואחרי חזרה מאושווץ-בירקנאו ובהחלטה של רגע. לקח לי 3 שנים של כח רצון עצום עד שהרגשתי שאני נקי לגמרי מהדחף הזה להדליק סיגריה או לבקש/להעתר להצעה של סיגריה. ה 3 שנים האלה בלי סיגריה אחת היו ההישג והביאו לכך שאינני חושב יותר על סיגריות ביומיום למרות שאני עדיין יכול לשבת ליד מעשנים.
לגבי זלזול בזולת, אתה צודק כמובן, אבל זלזול גורר זלזול בחזרה, זה ידוע. תמיד יש מי שמתחיל וזה נמשך הלאה.

ברוך רובין
03/02/2022 21:21:06

סליחה מנחם אני לא מסכים; אייטון לא נתפס על חומרים משפרי ביצועים? ואני עדיין זוכר את קרי חוזר אחרי שבוע וחצי מפציעה של 4 שבועות וקובר את פורטלנד, ואני לא מדבר בכלל על קובי זל והטיפולים בגרמניה…
.
לגבי אייטון מדובר על הבחירה הראשונה בדראפט לא על שחקן שנלחם על חוזה מינימום. הליגה לא מעוניינת להיות שקופה בבדיקות הרפואיות שלה (פה ושם בודקים ותופסים איזה זרג) וככל הנראה שחקנים משתמשים במשפרי ביצועים. עכשיו זה לא החברה במכוו כושר שלוקחים סטרואידים על דעת עצמם ומסכנים את הגוף אלא מיליונרים שעובדים עם טובי המומחים שמרכיבים בשבילם את הקוקטייל הטוב בשבילם.
.
היה גם את המקרה של לברון ב2015 שהחליט להוריד במשקל ובמקום להפוך למהיר וזריז כמו וויד שעשה דבר דומה הפך לגרסה חיוורת של עצמו, עד שיעלה שוב במשקל והמהירות והזריזות חזרו איתה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/02/2022 21:27:36

אייטון הושעה על המצאות חומר משתן במערכת. מה זה אומר על מה הוא צרך בפועל לא ידוע.
ספקולציות על החלמה מפציעות וחזרה מהירה מהאפשרי מאוד בעייתיות כאשר לא באמת יודעים מה חומרת הפציעה או מה מצב השחקן בעת החזרה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

כלום לא ידוע אם היה ידוע הם היו מטומטמים לא?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
03/02/2022 21:55:59

מצטער, מה?

ברוך רובין
04/02/2022 0:06:30

אייפון הושעה כיוון שהחומר המשתן נועד להסתיר שימוש בחומרים אסורים, קולינס הושעה בגלל שהוא השתמש בהורמון גדילה… שוב לא באמת בודקים אבל ללא ספק יש שימוש נרחב בליגה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/02/2022 0:09:39

כן, הכוונה שלא ידוע איזה חומר. פור אול ווי נו זה היה יכול להיות אפילו משהו בנאלי כקנאביס, למרות שמה"התנצלות" שלו זה לא נשמע ככה.

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 3:51:46

אייפון שלי בסדר הבעייה עם אפל והחומרים שהם מכניסים במכשיר!
אלוהים יודע איזה סטרואידים הכניסו למכשיר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

וויד היה נראה כמו בתמונה שמנחם שם פה 🤣

Jonathan
03/02/2022 22:04:42

שמעון, ראית פעם חלק מהאנימציות שעשיתי? יכול לערוך ולעשות אנימציה ככה ששום דבר לא ייכנס לסל. גם למחוק שומרים של לברון ולשים מגרש ריק במקומם.
דבר איתי.
אם המחיר נכון, יכול להוכיח לך את הנקודה עם יופי של אפקטים מיוחדים.

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 3:52:54
הגב ל  Jonathan

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אור
אור
03/02/2022 22:05:23

גילרי, יש מצב לכתוב כמה מילים על אולימפיאדת החורף בדיומא מתי שיש אירועים מעניינים שאתה עוקב אחריהם?

עידו גילרי
03/02/2022 22:08:08
הגב ל  אור

לא ממש – שנה עמוסה.

אור
אור
03/02/2022 22:08:45

👌

אור
אור
03/02/2022 22:58:01
הגב ל  מנחם לס

אין בעיה

Avri
Avri
03/02/2022 22:20:40

שוב תודה לך מנחם, ולכל העושים במלאכה.

לגבי סוגיית השמעון. יש לי חבר ממש טוב, איש זהב טהור שהוא, אפעס, קומוניסט. הוא מדבר על החזון החברתי שלו עם פתוס מכאן ועד קריית גת, לרוב בקול רם ועם לחיים סמוקות. כולנו מקשיבים לו בסבלנות ומחייכים כמו שעושים עם ילדים – תן לו להוציא את זה מהמערכת כי הוא בסך הכל ילד מתוק – אם לא נתחיל להתווכח איתו אז תוך שניה נקבל אותו בחזרה. ביום שניקח אותו ברצינות נפסיד אותו כחבר. בדיוק ככה צריך לקחת את השטויות ששמעון מפציץ כאן מידי פעם. הוא בסך הכל מבין כדורסל ובנאדם די חמוד. אני די בספק אם הוא באמת מאמין בענייני התאגיד וכיוב ודי ברור לי שזה בשביל ההטרלות.

דה שוט
03/02/2022 23:08:11
הגב ל  Avri

אברי מה זה? יש לך חבר תימני, חבר קומוניסט, כמה חברים יש לך? 😃

Avri
Avri
04/02/2022 0:01:51
הגב ל  דה שוט

חחח…. עלית עלי. 😀 תכלס זה הכל בהגדרה של מי אתה מגדיר כ'חבר', ולי אין שום סטנדרטים כנראה.

דה שוט
04/02/2022 0:14:41
הגב ל  Avri

חחחחחח
אם תיתקע בלי חברים הייתי שמח להציע לך את שירותי אבל אני מרקסיסט וכבר יש לך אחד כזה 🤷‍♂️😃

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 3:58:00
הגב ל  דה שוט

הפרשנות למרקסיזם כמעט הביאה עלינו מלחמת עולם שלישית…

Guy d
Guy d
04/02/2022 6:18:14

גם ניצחה לנו את מלחמת העולם השנייה.
אבל יפה שכתבת פרשנות. עוד בתחילתה היו המון סוציאליסטים מרקסיסטים שהתנגדו לטוטליטריות של השיטה הקומוניסטית.

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 6:58:51

הרעיונות יפים מאד אבל הפרשנות לפעמים על הפנים.

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 3:56:48
הגב ל  Avri

אני לוקח חלק ממה שכתבת, במיוחד הדברים החיוביים על שימון, לקחת אותו בקלות ולא להקטין, קודם כל.

סתם אחת
סתם אחת
03/02/2022 23:04:26

כבר לא מגיבה כאן כמעט שנה מסיבותי שלי אבל עדיין קוראת המון ממה שנכתב כולל התגובות (הרגלי בעשור האחרון) – ואני רוצה להגיד לך שוב תודה מנחם, על האתר והפלטפורמה הפשוט נפלאה הזאת ועל זה שאתה פשוט בלתי נדלה בתוכן שאתה לא מפסיק ליצור.
אתה מקור השראה בשבילי ושוב – תודה ענקית 💜

Guy d
Guy d
04/02/2022 11:11:29
הגב ל  סתם אחת

משמח לדעת שלא עזבת את הקהילה!

Pistons
Pistons
03/02/2022 23:14:27

רשמתי מקודם בנוגע לזה שמשתמשים כאן מגזימים עם הביטויים שלהם וקיבלתי משאדו מחמאות כמו:
"פשיסטו"
"העובדה שאתה חושב שאתה איזה סמן למשהו היא פתטית."
"אם אתה מתבאס שעלו עלייך שברח לך קצת הדיקטטור"
"איך אפשר יהיה לנהל איתך דיון על המצב המנטלי הדיקטטורי פשיסטי שלך?"
"פתטי בעל מנטליות נמוכה"

תגידו, זה נראה לכם כתיבה שהיא בגבולות הסביר? יש כאן משתמש שלא מסוגל לענות בצורה אינטיליגנטית אז הוא כל הודעה שניה דוחף את המילה פאשיסט או כל מיני כינויים אחרים. זאת לא פעם ראשונה ולא פעם שניה שהוא רושם לי דברים כאלה. אני גם יכול לרדת ברמה ולרשום מה שאני חושב עליו. אתם אומנם לא רוצים להתערב, אבל זה לא יתכן שמשתמש ירשה לעצמו לגדף פעם אחר פעם אחר פעם.

עידו גילרי
03/02/2022 23:21:19
הגב ל  Pistons

נכון. צעד ראשון הוא לבקש ממנו לא לפנות אליך בלשון כזו. אם זה חוזר על עצמו אחר כך והוא לא מפסיק לקלל תפנה את תשומת ליבנו ואנחנו נתערב. רק אציין שמכל הדברים המעצבנים רק אחד הוא בפועל קללה.

Pistons
Pistons
03/02/2022 23:27:00

תודה עידו על המענה. מעריך מאוד את התגובה שלך. אז הנה אני מבקש כאן שהוא יפסיק לפנות אלי בצורה הזו.
אני לא אכנס להגדרה של מהי קללה, אבל לרשום שאני בעל מנטליות נמוכה, פאשיסט, פתטי ועוד, אלה דברים לא מקובלים בעיני. אני אכן מקווה שהוא יפסיק.

עידו גילרי
03/02/2022 23:32:14
הגב ל  Pistons

אז חשוב להבין גם שלא כל מה שלא נעים לאוזנינו הוא צורת התבטאות לא לגיטימית ואם צורת ההתבטאות של מישהו לא נעימה אפשר פשוט להתעלם.

shadow
shadow
04/02/2022 2:07:32

עצוב שאתה צריך להסביר דברים כאלה. נשמע קצת ילדותי הייתי אומר. קצת מצחיק שאדם שקובע מה היא איכות או אינטליגנציה נפגע מאנשים אחרים.

Avri
Avri
04/02/2022 0:04:21
הגב ל  Pistons

פיסטונס, ברור לי על מי אתה מדבר – בשביל מגיב אחד שלא יודע להתנהג לא צריך לשנות מדיניות. כמו שאומרים כולם – תתעלם ממנו.

shadow
shadow
04/02/2022 2:11:52
הגב ל  Avri

וואו הנה משהו שאנחנו מסכימים עליו. חוץ מהאבחנה שלך לגבי התנהגות.
.
שלום כיתה א'

Berch
04/02/2022 0:29:00

אחה מעורב ודיון משעשע בתגובות….
איפה הימים שהיה אלכוהול וקוקאין ובזה הסתכמה הרשימה….
🤣🤣

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/02/2022 0:39:28
הגב ל  Berch

נראה לי שעוד במאה ה19 זה כבר לא היה רק אלכוהול וקוקאין

captain beefheart
captain beefheart
04/02/2022 2:11:43

ידוע שמייקל השתמש בשדה של אנטי-כבידה והדבר הוכח מחקרית! 😉

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 4:02:12

פיליפ ליטמן מוסר ד"ש מהעולם הבא.

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 4:28:02

ושיר שאני מקדיש לשימון היקר מתוך אמונה שלמרות הטרטוש, טוב שיש שימון באתר.
שיר הגיבן של זאב ג'בוטינסקי (ז במקור), אוהד ביתר ירושליים מימי החשמונאים פינת רוטשילד.
.
אני נצמד לקיר בדחילו,
ארוך-ידיים ועקום ;
בור, אבן-נגף, בוץ יכשילו
את עקבי בכל מקום.
.
שוקכם מבהיל בדחק וזעק
עירי – מדבר, בו אין סולל :
בין אנשים – אני בן-לעג,
בזבול-אמת – אני בן-אל.
.
מה עולמכם ? ריב ריק מפשר,
תגרת עורים חסרת תכלית.
ולי נהיר כל חוט, כל קשר,
כל עמודי נתיב-עתיד.
.
מקום, תראו בו צור קרח –
אחוש בו רחש שרשים ;
לכם נשמע קציר שמח,
לי – שטפונות מתלחשים.
.
מוקף בצות, אשב תקוע
בלב-היער,במאורה,
ושם תשבץ בן ס"ד רבוע
אחרוט על אבן אפרה.
.
ואז עיני תשלוט על דרך
נסיך ועבד כאחד,
ומחי-ידי יקבע כל שרך
במסלולם המיועד.
.
בהכירי מועד כל מרד
וחלומם, חלום חשאי,
בינם אפיץ ביד נסתרת
של כת-רוחות את אגרותי.
.
ובהתגבר חשכת החלד,
כדי לתת להם לפיד,
לדביר דתם המעורפלת
אשלח חץ-אש ספוג גפרית.
.
אך אם חזר מבול ומיט
ופעמון נדם-שקט,
אשלח יונה עם עלה-זית
והמזכרת – אררט.
.
והמושלים יאמרו בשבר
לאספסוף : "זה הוא עוכר –
הוא שהמיט בצורת, דבר,
הוא שהרעיל פה כל באר."
.
ועת יובאו כלבי-הציד
להתחקות על עקבותי –
יושחר בזפת סף הבית
שלבנותי – נסיכותי.
.
ובליל אימים, בליל בו אעל
למות בצלב כאח קדמון,
גם תלמידי ימעל בי מעל
ויתכחש לי מול המון
.
ושם הקבר ישכח אז.
וטוב שכך. לי היינו הך.
אין לנפשי לכם כל יחס.
אתם זרים לי …

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 11:41:09

הבר הוא ב החשמונאים פינת יודה (ה הושמטה) הלוי.

דן רוזנבלום
04/02/2022 19:34:46

איזה יופי של שיר.
מעולם לא נחשפתי אליו או למחברו.
שמרתי. תודה.

etayef
etayef
04/02/2022 6:32:09

יכול להיות שיש שחקנים שמשתמשים בחומרים, או שיש תאגיד, או שהכל מכור – להעלות טענות ללא הוכחה תמיד אפשר.
הכל מתוך צרות עין וקנאה בלברון.
רוצים להיות קקות? לגיטימי, אבל די לאובססיה, זה מעייף.

גיא רוזן
04/02/2022 6:51:52

Pistons,
ההמלצה שלי –
תתעלם.
DFTT זו הדרך היחידה לשמור על האתר שפוי. התקבלה החלטה נכונה שלא לצנזר תגובות באתר –
צנזורה לא עובדת, והיא הורסת כל חלקה טובה. לי בכל שנותיי באתר יצא למחוק פעם אחת תגובה, וזו הייתה טעות שלא חזרתי עלייה שנית, ואני לא מתכנן לחזור עליה שוב.
זה נכון הן לתגובות מהזן שמי שלא מתחבאים מאחורי המקלדת לא היו מעזים לכתוב,
והן לתגובות מזן הספאם הקלאסי.
.
שתהיה שבת שלום.

גיא רוזן
04/02/2022 7:05:26

מנחם, בוקר טוב.
שטות שנכתב המון פעמים נשארת שטות. אין לך כל סיבה להתייחס עליה ברצינות.
הרי אי אז כאשר עוד ניסיתי לנהל דיון שפוי, שאלתי –
מה הוא אותו חומר קסם שמאפשר לשחקן גם להעלות מסת שריר, וגם להאריך את הקריירה?
.
כן, יש HGH, ובענפים בהם שברי אחוזים הם ההבדל בין "רגיל" ל-"עילית", בין "מסתדר" לבין מולטי-מיליונר (בייסבול, אתלטיקה קלה) הוא עשה שינוי מהותי ההישגים ובתוצאות.
מה שהוא לא עשה, זה להאריך קריירה.
יש מחיר לשימוש ה-HGH
הוא מגדיל פלאים את הסיכוי לפציעות קשות. העלייה הלא פרופורציונלית של מסת השריר, ומהירות עליית מסת השריר גורמים לנזקים ארוכי טווח לרקמות החיבור.
מחקרים הראו שלאחוז עצום ממי שהשתמשו ב-HGH יש טנדיופתיה (בדרך כלל בגידה הארבע ראשי ובגיד האכילס – הגידים שמתמודדים עם משקל הגוף/מחוברים לשרירים הגדולים ביותר בגוף),
מה שהופך למעשה את היכולת לטפח קריירה ארוכה בענף שמשלב עומסים ומאמצי שיא קצרים כמו ה-nba,
לבלתי אפשרי.
.
*השימוש היחיד שיש ל-HGH ואשר יכול נקודתית להועיל לשחקן nba זה לצורך זירוז החלמה מפציעה (דרך קיצור זמני התאוששות).

SEGEV MATOS
04/02/2022 7:59:02

תודה מנחם.
הלוואי על כולנו להיות צעירים בגופם ובנפשם כמוך בגיל הנושק ל-85.
זה לא דבר מובן מאליו ואני באמת מעריך ומעריץ אותך על ההשקעה הלא מובנת מאליה והיד החופשית ליצור ולייצר קצת יותר תרבות ספורט בארץ בעזרת האתר.
תודה על הכל.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/02/2022 10:38:27

עוד תגובות אי אפשר לקבל תגובות של שנאה בגלל שלא מתאימים לאג'נדה של השומר ותגובות של גסויות (שיכולות להיות קשורות לשנאה למישהו או לציבור מסוים).
לתגובות כאלו אין מקום בדיוק כמו לתגובות שנגד האמת כמו של מכחישי הקורונה ומתנגדי החיסונים (האמת היא שמחקר אמריקני שכלל 8.7 מיליון ילדים לא היה ילד אחד שהיה צריך אשפוז אלא לכמאה היו חום והקאות ואחד-עשר קיבלו דלקת קלה בשריר הלב ולכל השאר לא היה דבר, כך שהחיסונים בטוחים מאוד והסכנה להיפגע מהמחלה גדולה בהרבה מהסכנה מהחיסון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/02/2022 11:24:58

*לאג'נדה של השונא (שורות 3-2).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/02/2022 11:26:00

*בשורה הראשונה צ"ל: "עוד תגובות שאי אפשר לקבל הן תגובות…"

דוקטור רזי הופמן
04/02/2022 11:37:26

גדול אתה עם התיקונים האלה. מעניין איך הגעת מהשונא להשומר? שתי טאויוט בהקלדה אחת? אתה צריך סלולארי עם אותיות גדולות או משקפיים חדשים חביבי 🙂
לך בכוחך זה והושעת את ישראל.
שבת שלום

דדי
דדי
04/02/2022 11:57:54

מצויין מנחם – תודה !
.
אז אני מבין שמעכשיו תמחוק כל תגובה שמזכירה דת או אלוהים.
סוף סוף.
.
לגבי שמעון – הבעיה היחידה היא אלה שלוקחים את התיאוריות ברצינות.
זה בידור, ככה צריך להתייחס לזה, והרבה פעמים אני אפילו נהנה מזה.
.
ומהות האתר היא בהחלט בצלם הבעלים שלו, גם אם הוא עושה את זה רק כדי ״להדליק״, אבל לצערי זה פגם ופוגם בשיפוט וביכולת הניתוח באתר, ולמהות הזאת יש שם – overreaction.

thejanitor
thejanitor
04/02/2022 12:15:04

שני הסנט שלי, הופס היה ונשאר הפורטל הכי איכותי לדיונים מכל סוג שהוא. במיוחד בעידן הדיכוטומי שאנחנו חיים בו. יחד עם זה אני לא מקבל התלהטות רוחות והעלבות אישיות, בטח לא השוואות למנגלה. הן עושות עוול לשיח ומסיטות אותו מהעיקר. והעיקר מקבל כאן ביטוי אמיתי בטח ביחס לתקשורת המיינסטרים.

ירון, החלום
ירון, החלום
17/02/2022 5:20:01

בס"ד
תודה מנחם, מצויין