פיניקס פוגשת את ברוקלין, מילווקי את וושינגטון והוולבס את יוקיץ' בשלישי לא רע בכלל!/אינדיאני

2020 Fantasy Basketball Draft Prep: Center Tiers start with stats beasts  Karl-Anthony Towns, Nikola Jokic - CBSSports.com

ערב מסקרן מאוד של משחקים לפנינו עם לא מעט מפגשים מסקרנים וגם כמה ששווה לזפזפ. קבלו את יום שלישי ואיתו כדורסל משובח מעבר לים הגדול.

היום לפני 50 שנים יצא אחד האלבומים האייקוניים של התקופה ויצירת מופת של קנדי מוזר בלובש את אותה החולצה כבר 60 שנה שכשהוא שר ומנגן על גיטרה בא לי למות. השיר האחרון באלבום, בעיקר בגרסת ההופעה שלו הוא אחד השירים האהובים עליי ביותר עם צליל גיטרה שרק אדם אחד בעולם מסוגל להפיק. אל תחפשו אותו בספוטיפיי אלא בחדשות.

02:00     דטרויט פיסטונס (37-12) – ניו אורלינס פליקנס (31-18)

הביתית

אין הרבה מה לחדש על הבוכנות שאחת לכמה זמן מצליחים לחבר משחק טוב בהתקפה. לא פעם מדובר בקרבנות טובים כמו טורונטו או יוטה או קליבלנד אותה הפיסטונס ניצחו בראשון. קנינגהאם וביי מחזיקים את הקבוצה ללא ג'רמי גראנט הפצוע ומשפרים עמדות לקראת טרייד כזה או אחר שיעביר אותם לקבוצה רלוונטית. ככל הנראה העיניים יהיו נשואות בעיקר לקנינגהאם שקולע 16.1 נקודות למשחק בתוספת 5.4 אסיסטים (כרבע מהאסיסטים של כל הקבוצה) וקוטף 5.5 ריבאונדים. כל קבוצה שתצטרך גארד מחליף או מחליף של מחליף תוכל להיעזר בשירותיו באופן זה או אחר. בכל מקרה הקבוצה עצמה מפסידה בדיוק בכמות הנדרשת כשהיא מתקרבת לאורלנדו האחרונה במאבק הסמוי והגלוי על הלוטרי. הלילה היא מגיעה למשחק שבו יש לה סיכוי לא רע גם לנצח מול ניו אורלינס החלשה שמתחילה להפנים את מקומה העונה וסופרת שלושה הפסדים רצופים וצפויים מול קבוצות קשות. יש סיכוי שיהיה צמוד.

האורחת

ניו אורלינס מגיעה למשחק אחרי ארבעה הפסדים רצופים, האחרון שבהם היה מול קליבלנד אתמול. הקבוצה בדרכה לשום מקום ללא אינגראם שבהיעדרו אין לקבוצה כל כך איך להשיג נקודות. וולנצ'ונס עושה עבודה טובה בתוך הצבע כאשר במשחק הקודם הוא הוביל את הריבאונדרים של הקבוצה למצב של 51-36 בתחום על חשבון הקאבס, ועדיין הקבוצה הפסידה בערב מזעזע מכל הטווחים. מוזר מאוד שקבוצה שנמצאת במקום העשירי בליגה באסיסטים מצליחה לקלוע כל כך מעט וזה בעיקר הודות לחוסר משווע בקלעים טובים. הפליקנס הם בדיוק קבוצה שיודעת לייצר לעצמה פוזשנים וצריכה כמה שחקנים שידעו להכניס את הכדור לסל ויש לה סיכוי לשים נקודות על הלוח. הערב היא תפגוש קבוצה שמאפשרת 36.8% מהשלוש ליריבות שלה ואם את ההזדמנות הזאת השקנאים לא ישכילו לנצל אז את מה כן. אינגראם כאמור בחוץ.

עוצרים בווגאס: משחק שיהיה כואב בעיניים לראות אבל מישהי תצטרך לצאת עם הניצחון. נלך על דטרויט ב 6 ותוצאה של יורוקאפ.

02:30     מילווקי באקס (21-31) – ווישנגטון וויזארדס (26-23)

הביתית

ההתקפה התשיעית בטיבה בליגה (רייטינג התקפי של 111.4) נעצרה בשלושה משחקים מתוך השישה האחרונים עם 100 נקודות ומטה. בשתיים מהפעמים האלה היא הפסידה, כשהאחרון היה כואב ומשפיל במיוחד בבית מול דנבר. גם כשיוקיץ' לא נתן משחק מפלצתי (רק 18 נקודות) הבאקס לא הצליחו לעצור את הקבוצה בכללותה שקלעה 60.2% מהשדה ו 53.5% מהשלוש. האחוזים של מילווקי במשחק הזה לא היו רעים מאוד אבל הם בעיקר הראו מה קורה כשיאניס הוא היחיד שמסוגל לייצר נקודות והשאר לא ממש פוגעים. מדובר אמנם במדגם קטן יחסית אבל יש משהו קצת מדאיג ביכולת של הקבוצה לאחרונה בשני צידי המגרש. ב 14 המשחקים האחרונים (מאזן 8-6) ההתקפה לא מצליחה להתחבר (מקום 22 בליגה בתקופה הזאת) וההגנה גם היא יורדת בדירוג (מקום 16) וזה כשכל הסגל בריא יחסית לתקופה המשוגעת האחרונה. מה אפשר לומר על זה? קודם כל, שלא מדובר במשהו חדש. עד עונת האליפות של מילווקי השאלה סביב הצוות המסייע של יאניס הייתה עולה כמעט כל יום והעלתה הרבה ספקות בנוגע ליכולת של הקבוצה הזאת להגיע רחוק. האליפות בשנה שעברה הייתה אמורה להיות אנידיקציה לכך שמדובר בהרכב מספיק, אלא שהעונה הליגה השתנתה מאוד והאלמנטים שקבוצה צריכה בשביל להצליח השתנו גם הם. לדוגמא: החשיבות של השלשות. מדובר בנקודה שמצריכה פוסט נפרד אבל היא רלוונטית מאוד לקבוצה כמו מילווקי שמתבססת כמעט באופן מוחלט על הזריקות לשלוש: בעונה הקודמת היו 12 קבוצות שקלעו מעל 37% לשלוש במהלך העונה הרגילה. הקבוצה עם האחוזים הגרועים ביותר הייתה אוקלהומה עם 33.6%, אחוזים סבירים לשחקן בליגה. העונה? רק 3 קבוצות חוצות את רף ה 37% ו 7 קבוצות שיורדות מתחת ל 33.6% שבעונה הקודמת היו הגרועים בליגה. דבר דומה קורה בנקודות למשחק ובאחוזים מהשדה כשההגנות מהצד השני מתחזקות יותר בהתאם. לכן, כשקבוצה כמו מילווקי שומרת פחות או יותר על היכולת ההגנתית שלה אבל מאבדת מכוחה ההתקפי היא צריכה לחשוב שוב האם מה שהספיק בעונה הקודמת עם אחוזים טובים יותר והגנות אחרות יכול לעבוד בעונה תחרותית כזאת עם מזרח קשה יותר. אני ממש לא יודע אם התשובה לכל השאלות האלו היא שלילית אבל היא צריכה להילקח בחשבון כשמנסים לבנות קבוצת D&3 פלוס יאניס ומקווים לריפיט. ג'ורג' היל בחוץ.

האורחת

וושינגטון ממשיכה להתרחק מהופעת פלייאוף והיא עומדת על חמישה הפסדים רצופים. ההתקפה, שהיא בערך כל מה שיש לקבוצה להציע, מקרטעת מאוד ולא מצליחה לייצר שום דבר שמחזיק ליותר משתי דקות. ביל בעונה בינונית במונחים שלו כש 23.2 הנקודות שלו מגיעים מאחוזים די גרועים וגם לא מצליחים לייצר את המומנטום ההכרחי לשאר השחקנים בקבוצה. אבל עם כל הכבוד לביל שאולי קצת מנסה המאכזב המרכזי מבחינתי הוא ספנסר דינווידי שכנראה מעולם לא חזר מהפציעה שלו בברוקלין וקולע הרבה פחות ממה שהורגלנו אליו בעונות האחרונות, בטח בהתחשב בגילו הצעיר ובפוטנציאל שלו כמנהל משחק וסקורר. בניגוד לביל שמחלק 6.6 אסיסטים ומאבד בכמויות דינווידי נמצא ביחס לא רע בין האסיסטים שהוא מחלק לשמירה שלו על הכדור (5.7 אסיסטים על 1.6 איבודים, לא רע בכלל לגארד). שאר השחקנים מרשים לעצמם להופיע למשחקים לסירוגין ובטח שלא לעשות הגנה והתוצאה היא קבוצה עם פוטנציאל מקום 6 שניצבת במקום המכובד והמפואר 12. עברו הימים בהם בינוניות הייתה מתקבלת במזרח ואחת הדוגמאות לכך היא וושינגטון שלא נותר לה הרבה זמן כדי לתקן כשלים או לנסות ליצור משהו שמזכיר תכנית סדורה של משחק. ההגנה נחה. ביל לא ישחק הלילה.

עוצרים בווגאס: בלי בראדלי ביל אין לוושינגטון מה להופיע למשחק. ולוואי ואתבדה. מילווקי ב 18.

02:30     טורונטו ראפטורס (23-24) – מיאמי היט (18-32)

הביתית

אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם. הראפטורס יארחו הלילה את מיאמי כשרק לפני כמה ימים השתיים נפגשו במיאמי לאחד המשחקים המשוגעים והטובים של העונה. שתי קבוצות איטיות עם כמה יוצרי נקודות טובים כשהאקס המיתולוגי של טורונטו היה אמור לעלות הלילה במדי מיאמי ולתת לה את האסיסטים הנדרשים, משהו שהקבוצה מקנדה לא מצטיינת בו בלשון המעטה. ההגנה של הקבוצה משתפרת לאורך העונה אבל עדיין טעונה שיפור בשמירה על קשת השלוש, והלילה החיסרון של באטלר ולאורי יורגש בהקשר הזה, לא בגלל שהם קלעים טובים מחוץ לקשת (האמת היא ששניהם מזעזעים העונה בתחום) אלא שהנוכחות שלהם מאפשרת את המבטים הפנויים של שאר שחקני הקבוצה. מיאמי היא הראשונה בליגה באחוזים לשלוש קבוצתיים (37.7%) והלילה זאת תהיה נקודת מפתח עבור טורונטו למנוע כמה שיותר מצבים פנויים. בצבע יהיה מאבק מסקרן מאוד בין הארוכים של טורונטו לבין באם אדבאיו שעצירה של הנקודות החשובות שלו יכולה להיות ההבדל בין ניצחון להפסד במשחק הקרוב. אין נעדרים משמעותיים בשורות הראפס.

האורחת

מיאמי אמנם הפסידה שני משחקים ברצף בשני המחזורים האחרונים אבל אחד מהם היה עם כמה חיסורים לא מבוטלים והשני היה מול טורונטו בהארכה. הקבוצה משחקת איטית למות ועדיין מצליחה לקלוע חלק גדול מהזריקות שלה דרך אסיסטים מה שמראה על שיטה ומשמעת התקפית של כל השחקנים. הנקודה הזאת היא גם מה שיכול להיות נקודת התרפה שלה כשהיא מאבדת המון כדורים דרך התקפות שנתקעות ומשחקים לא חדים מספיק של הכוכבים. ההורדה של טיילר הירו לספסל בחלק מהמשחקים עושה לו רק טוב כשהוא קולע השנה יותר מאשר בעונות אחרות בצורה משמעותית ומהווה מיסמאצ' חשוב מול הרכבים שניים (וגם ראשונים). הלילה הקבוצה תעמיד רשימה מכובדת של שחקנים שלא יתלבשו הערב ותנסה לראות האם היא מסוגלת להחזיק משחק בלי באטלר ולאורי, שני השחקנים החשובים ביותר שלה. אדאביו והירו, שני שחקנים שנוטים לאבד לא מעט, יצטרכו לקחת על עצמם את התפקיד של ניהול ההתקפה וזה יהיה מאוד מסוכן מול טורונטו שנתח גדול מאוד מכמות הנקודות שהיא קולעת מגיע מאיבודים של הקבוצה השנייה. כאמור באטלר, לאורי, טאקר ומוריס בחוץ.

עוצרים בווגאס: אם המשחק יהיה מותח עשירית מאשר המפגש הקודם בין השתיים יהיה שווה לצפות בו. תענוג של צפייה למיטיבי לכת שבסופו טורונטו תצא עם ה W הביתי ב 5 נקודות ואולי גם הארכה מפנקת.

03:00     שיקגו בולס (18-31) – אורלנדו מג'יק (40-11)

הביתית

לא תקופה טובה כל כך לראשונה במזרח שעדיין לא יצאה מהמיני-משבר שלה מאמצע ינואר כשהיא מנצחת רק 5 משחקים מתוך ה 13 האחרונים. רוב ההפסדים היו כמובן מול קבוצות קשות עד קשות מאוד אבל דווקא שני ההפסדים האחרונים שלה היו לאורלנדו וסן אנטוניו הנמושות. לקראת משחק האולסטאר הקרוב זאק לאבין מוריד קצת את הקצב ונותן לשני הכוכבים שלידו ליצור את הנקודות החשובות כשהתיאום ביניהם לפעמים נראה שהוא לקוח מעולם אחר. ווצ'ביץ' חוזר להזכיר את מה שהיינו רגילים לראות ממנו באורלנדו וקוטף ריבאונדים חשובים לקבוצה שלא נמצאת כמעט בתחתית הליגה בתחום ומאפשר ריווח יותר יעיל של שאר השחקנים בשביל לייצר התקפה מכמה כיוונים. שיקגו היא השנייה בליגה באחוזים מהשדה וגם מהשלוש והיעילות שלה היא שם המשחק ומה שנותן לה את הניצחונות החשובים. הראשונה במזרח מציגה הגנה לא מספקת בעליל עם רייטינג הגנתי של 110.4 ליריבה וניצב במקום ה 20 בליגה. כאמור הקבוצה קוטפת 42.8 ריבאונדים למשחק (מקום 28 בליגה) מה שמכריח אותה לשחק באופן יעיל עם כמות מוגבלת מאוד של הזדמנויות. כרגע כל זה מספיק אבל בפלייאוף האחוזים מכל הטווחים עלולים לרדת וזה יכול לגרום לחולשות בהגנה לצוץ כשיהיה מאוחר מדי. הערב היא לא אמורה למעוד שוב מול הקבוצה הגרועה בליגה ובהחלט תעשה את זה אבל אסור לה להיכנס לשאננות ולתת לכמות הניצחונות שלה לבלבל את הצוות. לדונובן פתרונים. לונזו וקארוסו כידוע בחוץ לזמן ממושך.

האורחת

לרגעים מועטים אורלנדו היא קבוצה שנחמד לראות ולאחרונה זה אפילו קורה בתדירות גבוהה יותר. שלושה מתוך כל 11 הניצחונות של הקבוצה היו רק בשבוע האחרון ולא לגמרי ברור בזכות או באשמת מי. לא שזה משנה במיוחד בקבוצה שמחזיקה בקול אנתוני שאולי יכול להיות משהו ששווה לבנות עליו אבל לא הרבה מעבר לזה. משעשועי הסטטיסטיקה: ההגנה של אורלנדו מדורגת במקום השמיני בליגה ב 15 המשחקים האחרונים. כבוד.

עוצרים בווגאס: להמר על אורלנדו זה כמו ללכת לקזינו בדיסנילנד – בדיחה גרועה. בולס ב 18.

03:00     מינסוטה טימברוולבס (25-25) – דנבר נאגטס (21-28)

הביתית

מינסוטה נמצאת בתוך רצף של כמה משחקים לא פשוטים בכלל ועומדת במשימה די בכבוד. ההפסדים לפיניקס ולגולדן סטייט לא היו טיול קליל עבור היריבות והניצחון על יוטה היה כולו רשום על שמו של טאונס שנושף בערפם של אמביד ויוקיץ' והופך סוף סוף למה שציפו ממנו. כל זה הודות גם לשני הכוכבים שלידו ובעיקר לאנתוני אדוארדס שממש הופך לנגד עינינו לדבר האמיתי ולמי שיוכל לקחת את הקבוצה לפלייאוף המיוחל. ההתקפה של הקבוצה נמצאת במקום הראשון בליגה ב 15 המשחקים האחרונים והיא בעיקר רצה מהר בטירוף בתקווה לא לאבד את הראש יותר מדי. ריבוי הפוזשנים הוא הלחם והחמאה של הקבוצה שקולעת הכי הרבה נקודות בעקבות איבודים  וגם כופה את הקבוצות היריבות שלה לאבד הכי הרבה. בקיצור, האסטרטגיה של הקבוצה נכון להיום הוא לרוץ מהר ולחפות על הגנה חלקית עד לא קיימת ועל אחוזים לא מספקים מכל הטווחים כדי להשתמש בזריזות והדומיננטיות של טאונס ואדוארס ולמצוא את הקבוצה היריבה לא מוכנה הכי מהר. זה אמנם נחמד אבל כשיטת עבודה יש מצב שזה לא יספיק, בטח לא בשלבים האחרונים של העונה ובפלייאוף. בינתיים זה חביב ואולי גם קצת מצית את הדמיון ששואל מה היה קורה אם היה קצת יותר סדר וקלעים בקבוצה האנרגטית הזאת כי בינתיים היא נמצאת במאזן חצוי לגמרי ומקום שביעי ומכובד במערב. שווה לחכות. בוורלי בחוץ, ראסל בהחלטת משחק.

האורחת

לקח לי שעה למצוא את הלסת שלי על הרצפה אחרי שראיתי את התוצאה והסיקור של המשחק בין דנבר למילווקי לפני יומיים. יש מצב גם שהייתי רואה אותו אם מהומס לא היה הורס לי את הערב ושולח אותי לישון בתחושה ש"איזה מטומטם הוא לא ייאמן". אבל המשחק הזה, שהשאלה המרכזית לגביו היא האם הוא יכול להיות מייצג, יכול להיות שהראה לנו קונטנדרית של 2022 מהי. בשום עולם קבוצה ששניים מתוך שלושת השחקנים הכי טובים שלה פצועים אמורה להיות קשורה איכשהו למשהו שמזכיר רלוונטיות, ובכלל שקבוצה שיש לה את ארון גורדון מסוגלת להכיר תחרותיות בליגה הקשה של השנה. ועדיין, כשלאורך רוב העונה הכל היה על הכתפיים השמנמנות-שריריות של הג'וקר היום אפשר לומר בביטחון מהוסס: יש קבוצה בדנבר. במשחק שבו יוקיץ' לא מפגיז בכל אספקט שאר השחקנים לקחו את האחריות והציגו כדורסל שלא היה לבאקס שום דבר לעשות מולו. הסיפור של הקבוצה קשור מאוד בעובדה שכמעט בשום פרמטר סטטיסטי היא מתבלטת מעל כולם ובכל זאת כמעט בכל אספקט היא נמצאת במקום טוב באמצע. אם למילה "איזון" הייתה משמעות כלשהי במילון של הכדורסל היה אפשר להביא את הנאגטס הנוכחיים כדוגמה, כששובר השיוויון הוא כמובן יוקיץ' שמצליח באופנים ישירים ועקיפים לייצר את הסולידיות של הקבוצה בכל אספקט כמעט. יש מצב לא רע שאני מגזים אבל לפחות כרגע מדובר בקבוצה ובשחקן שהכי כיף לצפות בהם בליגה. אחרי כל זה, יוקיץ' וקאזינס ככל הנראה בחוץ הלילה.

עוצרים בווגאס: למרות שאולי הג'וקר לא ישחק שכנעתי את עצמי. דנבר ב 8.

03:30     סן אנטוניו ספרס (32-19) – גולדן סטייט ווריירס (13-37)

הביתית

מי שרוצה את כל הסיפור על רגל אחת אז אפשר לומר כך: סן אנטוניו ספרס נמצאת במקום ה 11 במערב, כשבאמתחתה 19 ניצחונות ו 32 הפסדים. מדד פלוס מינוס קבוצתי? -0.1. כלומר, הקבוצה מפסידה המון משחקים צמודים ומנצחת בהפרשים גדולים. חמישה ניצחונות מאז הראשון בינואר (18 משחקים) ולא הרבה מה להציע מבחינת כדורסל. הניצחון המרשים היחיד שלה בזמן האחרון היה על שיקגו אבל גם אז היא בעיקר השכילה לקלוע יותר ולא ממש חשבה על הגנה. היא עדיין יכולה להתנחם בעובדה שהיא מוסרת הכי הרבה אסיסטים למשחק ושגם בתחום הריבאונד היא במקום לא הרע. הבעיה היא שנתונים אמורים להתחבר לתוצאות בשטח ואת זה, לדאבון הלב, אין לספרס. מה עוד אין לה? נעדרים.

האורחת

הסוף למשבר? עוד קשה לדעת. שישה ניצחונות רצופים, חלקם על קבוצות טובות ועוד לילה אחד שבו סטף קרי חזר להתפוצץ שוב. זאת כמובן לא חכמה גדולה מול יוסטון האומללה אבל בכל הנוגע למומנטום ויד חמה יכול להיות שהרוצח בעל פני התינוק חוזר לעצמו. גולדן סטייט עדיין מחזיקה את ההגנה הטובה בליגה והאחוזים שלה מכל הטווחים מטפסים שוב (ותודה לקליי) אלא שעדיין אי אפשר לומר שהקבוצה חזרה למסלולה לגמרי. החיסרון של גרין מול קבוצות הטופ של הליגה עדיין אמור להיות מורגש אלא שפניהם של הווריירס לפברואר יחסית קל שלא אמור לאתגר אותם בצד הזה של המגרש. ההתקפה שקרטעה קצת בשבועות האחרונים נראית יותר טוב כשוויגינס קיבל זריקת עידוד מהבחירה שלו לחמישייה הפותחת באולסטאר ופול מצליח קצת יותר להבין מה דורשים ממנו כשהוא על הספסל. סך הכל נראה שהקבוצה עברה את התקופה הקשה בקלות יחסית ושפנינו לעוד כמה ניצחונות רצופים ואולי אפילו מרדף אחרי פיניקס, שלא עוצרת, לראשות הליגה. בייליצה ואוטו פורטר בחוץ, כמו גם גרין שאמור לחזור בימים הקרובים.

עוצרים בווגאס: רק בשביל לשחק (ב)טקסס הולד'ם. לוחמים ב 17.

05:00     פיניקס סאנס (9-40) – ברוקלין נטס (20-29)

הביתית

אחת. זאת כמות ההפסדים של פיניקס בשנת 2022. לא שלפני כן היא הפסידה בכמויות אבל עדיין מדובר בקבוצה הטובה והחמה בליגה שפשוט אין מה לומר עליה כי היא עושה הכל נכון ויעיל. היא מדורגת שלישית בהתקפה ושנית בהגנה, שומרת על הכוכבים שלה ומצליחה לחפות עליהם מצוין כשהם נעדרים. השילוב בין פול לאייטון לבוקר נראה כאילו נוצר משמיים והספסל גם הוא עושה את העבודה. נותר רק לאחל לקבוצה איזו תקופה רעה כדי שגם היא תוכל להשתפר עוד יותר לקראת השלבים המכריעים, למרות שהיכולת שלהם כרגע משמעה גמר כמעט בוודאות. קראודר ואייטון בחוץ.

האורחת

ברוקלין החבולה נמצאת "רק" במקום השישי ומנסה להתמודד עם הפציעות וההיעדרויות השונות. ארבעה הפסדים רצופים יש לקבוצה מניו יורק ואיתם גם השאלה עם אילו חלקים שווה להמשיך הלאה בעונה. קיירי עדיין לא מצא את עצמו בקבוצה (את הטבעת משום מה הוא תמיד מוצא בסוף) אבל אי אפשר יותר מדי להאשים אותו כשגם הוא וגם הקבוצה אמורים להכיר אחד את השנייה ולהבין במה מדובר. מאוד קשה להסיק מסקנות או להעלות שאלות במצב כזה אז רק נאחל לכולנו שיהיה משחק תחרותי הערב ושנראה חגיגת שלשות קשות של קיירי מול פיניקס שקולעת באחוזים הכי טובים בליגה. הארדן כנראה לא ישחק, למרכוס, דוראנט והאריס עדיין בחוץ.

עוצרים בווגאס: היה אמור להיות משחק אש ובסוף יהיה פשוט משחק עם יותר מדי שמש. פיניקס ב 11.

לפוסט הזה יש 121 תגובות

  1. אחלה פריוויו.

    את Harvest קיבלתי מתנת יום הולדת מרו"ח שהתמחיתי אצלו לפני 23 שנים.
    הרצועה האחרונה היא הרצועה שהתנגנה הכי הרבה ב-cd שלי באותם השנים.
    ותמיד הרגשתי שהיא קצרה מדי – 6:48 דקות..

  2. תודה על הפריוויו.
    מקקווה שהאחים ספלאש ינוחו במשחק גב אל גב ושייתנו לצעירים להשתפשף. פחות משנה התוצאה…

  3. בהר ראשמור המוזיקלי שלי, הפנים האנטיפטיות של יאנג חצובות בגדול (אם כי בשנים האחרונות אני נוטה יותר לתקופות הרעש שלו. תן לי את powderfinger ואני נימוח כולי).
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  4. https://www.espn.com/nba/insider/insider/story/_/id/33188431/the-specter-saga-haunts-ben-simmons-philadelphia-76ers
    כתבה על מה שקורה עם סימונס

    According to sources close to Simmons, he's upset that Embiid seemed to blame him for last season's playoff loss, when Simmons did not blame Embiid for Embiid's poor showing in the playoffs against the Toronto Raptors in 2019. He's frustrated that Rivers didn't come to see him while he was training in Los Angeles last summer.

    Simmons doesn't dispute that he didn't reply when Rivers texted and called him several times over the summer asking to see him. But in hindsight, Simmons feels Rivers and the Sixers could've done more, like show up at a well-known gym in the San Fernando Valley where he was training.

    הבן אדם באמת עם בעיות נפשיות

    1. לא בעיות נפשיות פשוט מלא מעצמו כמו הרבה צעירים בליגה הזאת שניפחו להם את הראש עוד מהתיכון שהם משהו מיוחד

      1. מדויק, חשב שיכול לגרום לטרייד עם בלי להראות קבלות קודם לכן (ועוד ליעד מועדף?), עם כל הכבוד הוא לא הארדן ביוסטון או משהו קרוב לזה, בסוף הוא שחקן מוגבל עם היסטוריה חלשה בפלייאוף, חוזה בעייתי, חוסר רצון או יכולת לעבוד על החולשות שלו (או לפחות לא הראה את זה) והתנהלות של מגיע לי.

        1. הוא צריך קבוצה שבא יוכל לרוץ לשמור למסור ולזרוק כמה שפחות. קבוצה עם סקוררים וגאנרים וקצת שילקקו לו שירגיש טוב והוא יכול לתת דברים שלא רואים בסטט ודברים שהם לא נק.
          הצלחתי להטריד אותו לקינגס בטריידים.
          הצלחתי להטריד גם את ראס.
          נשאר לי רק לטפל בגון וול זה לא קל 😎

    2. סימונס וריץ' פול טיפסו על עץ גבוה מדי והם מנסים עכשיו את כל הטריקים שיש כדי לנסות לרדת ולא ליפול.
      לצערם, בצד השני לא ממש פראיירים וסימונס נדפק כי הערך שלו רק יורד והמוניטין כמקרה ראש רק עולה (וזה עוד מגיע עם חוזה עצום).
      .
      בסופו של יום אתה טוב כמו שאתה משחק, ואם סימונס רוצה טרייד הוא חייב לשחק כדי להראות מה הוא שווה ולא לשבת בבית, בטח אחרי מה שהוא הרבה בפלייאוף.
      .
      סימונס צריך להבין שהוא צריך להתגבר על האי נעימות שיש בפילי ולחזור לשחק. ישרקו לו בוז שבועיים ואז זה יעבור, במידה כמובן אם ישחק טוב.
      הוא חייב להתגבר על החשש הזה ולבוא בגישה של "בואו אני אראה לכם מה אני שווה", כי אני מאמין שפילים יתנו לו את הדקות לשחק (גם משיקולי טרייד וגם משיקולים שיש לו עדיין יכולות שפילי צריכים).
      .
      ועדיין, קשה לי לראות אותו משחק העונה. זה נראה כאילו כבר מזמן עברנו את נקודת העל חזור שם.

  5. He’s also skeptical, sources close to him say, of Sixers president of basketball operations Daryl Morey’s willingness to trade him because of his previous pursuit of Harden — who can become a free agent this summer. Simmons would be the best player the Sixers would send in any theoretical trade. And he’s upset that the organization is fining him so heavily after he raised mental health as an issue upon his return. Rich Paul, Simmons’ agent, had spent weeks in the fall trying to convince the three-time All-Star to fly back to Philadelphia as a show of good faith. Simmons did not want to go under any circumstances.

        1. ואם סימונס יעזוב את פול זה אומר שהוא שפול היה אשם כל הזמן הזה? סימונס, כמה שהוא חושב שדפקו אותו, מתנהג כמו ילד קטן במקום להתייחס לזה כביזנס וזה גם התפקיד של הסוכן שלו להסביר לו

            1. שטות גדולה

        1. זו הנחה סבירה שפול קבע הרבה דברים בהתנהלות של סימונס למרות שבבסיס סימונס הגביל את עצמו ממש אחרי שפשוט נעלב מהקבוצה ולא הצליח להתגבר על זה

    1. בלתי נתפס שהוא מוכן לוותר על עשרות מליוני דולרים רק בגלל שלא ביקשו ממנו מספיק יפה שיחזור..
      בדוק שהוא מטריל אותם בכתבה הזאת ושיש סיבות יותר נורמליות מאחורי הקלעים..
      אנשים עובדים בעבודות פרך כל החיים בשביל להרוויח אלפית מהסכום הזה וכבודו אפילו לא מוכן לזרוק כדור לסל,פשוט הזוי.

    1. אחי זה כסף קטן, בסוף הם תקועים עם חוזה גדול תחת התקרה לשחקן שיושב בצד בזמן שהסופרסטאר שלהם מבזבז את זמנו במקום באמת להילחם על האליפות. לכן אני לא מצליח להבין אותך כשאתה אומר כאילו בשם הקבוצה "שיישב בצד מה אכפת לי? יש לי ארבע שנים להטריד אותו".. ממש

      1. כי אני חושב שמקסי יהיה אולסטאר. מה אפשר להשיג על סימונס שיהפוך אותנו לקונטנדרית? ברוגדון? בחייאת הוא פחות טוב ממקסי ומקסי צעיר גם.
        הילד? פוקס? אלה קליר פאתרס בנשמה אין להם אופי להפוך אותנו לאלופה. הילד ישדרג קצת אבל לא בשביל טבעת וסת קרי נותן תכלס יותר ממנו.
        הארדן כבר פחות טוב שמן יותר כבר לא יקבלו עליו את החבילה של לפני שנתיים תם הקטע הזה כנל על דמיאן הם בירידה.
        דמיאן עוד צעיר ויכול להפוך אותנו לאלופה אבל המחיר עליו ירד. השווי של מקסי וטייבול מרקיע כבר שחקים.
        אני טוען שאין מה למהר אתה יודע כמה דברים בליגה הזאת עוד ישתנו? כמה קבוצות יהיו נואשות?
        בוסטון למשל אחרי עוד עונה כמו הנוכחית יכולה לתת את בראון על סימונס.
        אין לחץ אנחנו כרגע קבוצת סיב 1 2 ואני לא רואה איזה שחקן פח שיבוא במקום סימונס יהפוך אותנו לקונטנדרית. יש יותר סיכוי שמקסי לבד יתפוצץ וזה לבד יספיק.
        תמורת זבל אפשר להטריד את סימונס גם עוד שנתיים ו3

        1. תכף בקיץ יוטה אולי תתפרק דונובן מיצל אולי יבקש טרייד דמיאן אולי יבקש לך תדע מה יהיה ובשביל כל אלה צריך להיות לך בקבוצה חוזה להשלמת שכר כמו סימונס שיתבצע טרייד ועל זה לתת צופרים.
          לוקה עלול לקרקר לך תדע מה יהיה למה לא לחכות? המחיר גם ככה בתחתית לא יכול לרדת יותר ובnba יש זכרון קצר. סהכ סימונס היה אותו סימונס בכל פלייאוף והערך שלו היה בשמיים רק שלכלכו עליו ירד לפתע הערך חח

            1. אמביד יחכה כמו כולנו לראות מה היכולות של הקבוצה המוכחית ולאיפה היא תגיע ויחליט בהתאם הוא לא יביא סתם זבל שלא יעזור בכלום

            2. אמביד כבר אמר שטוב לו ככה והוא רוצה לראות לאן הקבוצה יכולה להגיע. מקסי אחלה אבל רחוק מאוד מלהיות אולסטאר כרגע וטייבול עד שלא יצליח לחבר קצת 3 ל D גם סוג של נטל התקפי

            3. לא יודע מה אמביד אמר, רק יודע שאני צודק 😉 אם הייתי מהמר הייתי שם כסף שסימונס לא בפילי בפתיחת העונה הבאה

            4. וכן, זה לא הימור אמיץ במיוחד

            5. הימור טוב… תכלס גם ריץ׳ פול מפסיד הרבה כסף על סימונס כרגע

            6. כן לא חשבתי על זה.. בכל מקרה אני מתכוון לגמרי מהכיוון של הקבוצה, לא רואה שום מצב שמשאירים אותו מעבר לקיץ ומחכים לדדליין הבא או משהו

        2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          שימון והשטויות, בשום מצב לא תקבלו את בראון על סימונס. החומרים שאתה לוקח לא בריאים….

  6. נהדר אינדיאני תודה!
    Words אחד השירים הנהדרים של היוצר האדיר הזה, עם החומר האינסופי.
    .
    אמנם אחד השירים היותר מוכרים וטחונים שלו, אבל בביצוע בלתי נשכח בהופעה בלתי נשכחת בברלין 1982
    https://vimeo.com/509983720

  7. אתם לוקחים פה הרבה משמעויות מכתבה של רמונה שלברון שהיא בעצם המיקרופון של ריץ' פול
    סימונס אמר שאמביד שיחק רע נגד טורונטו? עדיף שלא תראו את המספרים של סימונס ואיך קוואי עשה ממנו צחוק כל הסדרה , כולל השלשה האחרונה שבא קוואי הצליח לברוח מסימונס ואמביד היה צריך לבוא לעזור .
    אמביד היה מצוין נגד טורנטו במיוחד בהגנה , במהלך הסדרה פילי היו 90+ ב 237 דקות שאמביד היה על המגרש ו109- ב 99 הדקות שהוא היה על הספסל

  8. להגיד שסימונס מפסיד כסף השנה זה כמו להגיד שאני מפסיד כסף ממקום העבודה הקודם שלי שמשום מה הפסיק לשלם לי. רק שסימונס יקבל 8.25 מ' מפילי על 3 בערך אימונים בתחילת שנה. אני מניח שמורי לא ממהר כי גם ככה הערך של סימונס בתחתית, אבל הדרך היחידה של הערך לעלות (ולא שימון, גם אם בוסטון תסיים 11 היא לא תיתן את בראון על סימונס) זה אם סימונס יחזור לשחק, ואני חושב שעל זה הוא בונה.

    יש פה קייס מעניין לתורת המשחקים. מצד אחד מורי מחזיק את השוט של השכר, מצד שני סימונס מחזיק בביצים את התקרת שכר של פילי, כי כל עוד הוא שם אין להם ממש איך להתחזק בכוכב נוסף. כרגע פילי מצליחה לא רע, אבל אם יהיה שוב כשלון בפלייאוף סביר שמורי יצטרך להתקפל.

  9. סוף סוף אבדיה מקבל כדור ומכדרר קצת בהתקפה. מצפייה ברבע הראשון נגד מילווקי הוא השחקן הכי טוב ויציב של הוויזארדס. שלשה, ריבאונד ושני אסיסטים מאז שנכנס. קיבל הרבה מחמאות מוואן גנדי הפרשן. רק שימשיך ככה. הבעיה: קבוצה באמת פח

  10. אנטה-קמפופו עם טריפל
    ליוקיץ חסרים שני אסיסטים לטריפל אבל הנגרים סביבו דופקים לו את הסטט.

  11. מוריד את הכובע בכבוד לנרס, יצר פה חבורה לוחמת שהתחילה צולע אבל מצאה את הקצב שלה והיום הם נהדרים בהגנה.

    1. טוב, גארבג במיניסוטה, לא רואה את מלון מכניס שוב את החזן הגאון להשלים טריפל 13 העונה כשההפסד כבר ברור. למה לסכן את הסרבי?

    1. אני רואה שאתה מצפה להגיע למקום הראשון בקרוב?
      תיזהר מהראפטורס כי שמעתי שהם מתכננים לנשוך את ע'מבה בטוסיק.

  12. שימון, אני ממחזר תגובה שלי לווישפול המצחיק שלך:
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    שימון והשטויות, בשום מצב לא תקבלו את בראון על סימונס. החומרים שאתה לוקח לא בריאים….

      1. הצחקתני פעמיים. למה שמיצל יבוא לפילי עבור סימון? מי רוצה אותו ביוטה?
        אולי כחלק מטרייד בו ישתתפו 3 או 4 קבוצות.

        1. שוב אתם לא מקשיבים סימונס הוא השלמת שכר חייב יהיה לכלול אותו בכל טרייד. הפינוקים יבואו בנוסף אליו הבנת?
          קבוצה שסימונס יהיה בה מאושר תקבל לפחות הגנה והזמן עובר בליגה מהר ובמצב הגרוע ישב ביציע. ברגע שסופרסטאר ידרוש טרייד המחיר עליו ירד כבר אוטמטית.
          המחיר של הארדן היום כבר לא מה שהיה לפני שנתיים….

    1. יש לך כל הרבה דרישות חביבי, שחרר קצת, אתה על סף פיצוץ אישיות, רק שלא תתהפך ב 180 מעלות לכיוון של הגילאריס, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט