שני משחקים ב-8 בערב ועוד 6 – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

בתוך יממה עמוסה באירועי ספורט, החל מהדיווחים על פרישה של טום בריידי, המשיך בגמר אליפות אוסטרליה בטניס שמתקיים בעת כתיבת שורות אלו, וימשיך בערב ובלילה במשחקי הגמרים האזוריים של ה-NFL. ב-NBA, הערב יש לנו 8 משחקים, 3 מהם מוקדמים, כולל 2 משחקים של 2 נציגות LA בשעה 8 בערב.

20:00 אטלנטה הוקס (23- 25) – לוס אנג'לס לייקרס (24- 26):

כמו בעונה שעברה, אטלנטה חיכו חצי עונה לפני שהעסק שם מתחיל לעבוד, וכעת הם חוזרים למקום שמוביל לפליי-אין עם רצף של 6 ניצחונות, בהם ההתקפה שלהם פחות טובה רק מזו של פיניקס וההגנה רק מתחת לאלו של בוסטון, קליבלנד וגולדן סטייט, יחד עם האחוזים הכי טובים בליגה ב-6 המשחקים האחרונים – 57.5% אפקטיבי ו-61.6% טרו שוטינג. האנטר וקולינס מסייעים לטריי יאנג וכשגלינארי, בוגדנוביץ' וקאפלה בריאים זו שוב נראית קבוצה עמוקה.

הלייקרס מנגד מגיעים ברצף חדש של 2 הפסדים, כאשר בשניהם לברון לא שיחק. נגד פילדלפיה, ראינו את המשחק הטוב הראשון של דיוויס מאז שחזר מהפציעה האחרונה, ונגד שארלוט ראינו את אחד המשחקים הטובים ביותר של ווסטברוק העונה, ועדיין זה נגמר בהפסד די קליל בפילדלפיה ואחד צמוד יותר בשארלוט. לדעתי, המפתח של הלייקרס להתאוששות העונה הוא בהגנה, ובעיקר ברצון ובמאמץ ההגנתיים, מה שלא קורה מספיק כרגע.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של הלייקרס נגד טריי יאנג והקלעים מסביבו, שנמצאים בכושר מעולה. אם הלייקרס יעשו את שלהם בצד האפור, הם יקבלו הזדמנות לנצח גם בהרכב חסר ובוודאי אם יהיו בהרכב מלא.

רמת עניין של משחק: B+ – אטלנטה בכושר נהדר והלייקרס זו קומדיה נהדרת העונה.

הימור: ההוקס בכושר טוב יותר. אטלנטה ב-8.

20:00 שארלוט הורנטס (28- 29) – לוס אנג'לס קליפרס (25- 26):

ההורנטס מגיעים אחרי ניצחון על הלייקרס ויפגשו את היריבה העירונית, במטרה להרחיב את רצף הניצחונות ל-3. שני הניצחונות האחרונים סייעו להורנטס לפתוח מעט פער במקום ה-7 במזרח, וכעת הם במרחק משחק וחצי מהמקום השמיני ובמרחק זהה מהמקום השישי המוביל ישירות לפלייאוף. ההגנה עדיין בתחתית, אבל קצת השתפרה למקום ה-26 וזה מספיק כדי לאפשר להתקפה הטובה לנצח משחקים.

הקליפרס במצב הפוך כמעט לחלוטין, ההתקפה חלשה מאוד וההגנה נהדרת ואת המשחק האחרון הם הפסידו, אבל גם הם נמצאים במקום ה-7 בקונפרנס שלהם, אם כי הקליפרס בפיגור של 3.5 משחקים מדנבר שבמקום השישי ובשוויון עם מינסוטה שבמקום ה-8, אבל ביתרון של 5.5 משחקים על המקום שמחוץ לפליי-אין, ככה שמצבם בסך הכל די טוב, גם ללא ג'ורג' וכמובן קוואי.

המפתח של המשחק הוא בצד הפחות חזק של שתי הקבוצות – ההתקפה של הקליפרס נגד ההגנה של שארלוט. לרוב הקליפרס יודעים לנצל הגנות פחות טובות ולקלוע, אבל ההגנה של שארלוט השתפרה קצת ביחס לתחילת העונה.

רמת עניין של משחק: B+ – את משחק ההתקפה של שארלוט כמעט תמיד כיף לראות, והקליפרס זו קבוצה שהכל יכול להיות במשחקים שלה, גם אם ההפרש עומד על 35.

הימור: אני אלך עם האורחים הפעם. הקליפרס ב-4.

22:30 שיקגו בולס (30- 18) – פורטלנד טרייל בלייזרס (21- 28):

שיקגו אמנם הפסידו את המשחק האחרון שלהם לספרס, אבל מה שמטריד אותם זה בעיקר הפציעות של קארוסו ולונזו בול בקו האחורי. באופן מעניין, דמאר דרוזן שיחק 3 שנים במערב בהן הוא לא נבחר בכלל לאולסטאר, ובחזרה למזרח הוא מוצא את עצמו בחמישייה, בדיוק כמו בעונה האחרונה שלו במזרח, אז במדי טורונטו. לעומת זאת, לאבין החמיץ במעט את המקום בחמישייה של האולסטאר, אבל צפוי להיבחר בין ראשוני המחליפים.

אצל פורטלנד, מועמדים לאולסטאר כמובן שאין כל עוד לילארד מושבת, השבתה שהחלה ב-1/1, אבל מאז זרח כוכבו של אנפרני סיימונס. הגארד שהוקפץ לחמישייה קולע ב-2022 24.4 נקודות למשחק (מקום 14) יחד עם 7.1 אסיסטים (מקום 17), ועושה זאת ב-4.6 שלשות במשחק (מקום 2) ב-44.4% נהדרים, כשהאחוז האפקטיבי שלו עומד על 61.6% נהדר. בתקופה הזאת, פורטלנד ניצחו 8 מתוך 13 המשחקים בהם סיימונס שיחק (והפסידו עוד אחד שהוא לא), וכעת הם במקום שמוביל לפליי-אין ובפער של 2.5 משחקים.

המפתח של המשחק הוא בקו האחורי. לפורטלנד יש את סיימונס, מקולום ופאוול, 3 הסקוררים הבולטים שלהם, ואילו לשיקגו יש את דרוזן ולאבין, אבל הם חסרים את שחקני ההגנה המרכזיים שלהם בעמדות אלו.

רמת עניין של משחק: B- – שתי הקבוצות נמצאות במאבקים צמודים באיזורים שלהם, אבל פורטלנד עם 7 ניצחונות חוץ בלבד העונה ואילו שיקגו עם 6 הפסדי בית בלבד.

הימור: המשפט הקודם מספיק מבחינת ההימור. שיקגו ב-12.

1:00 דטרויט פיסטונס (11- 37) – קליבלנד קאבלירס (30- 19):

דטרויט מגיעים עם 4 הפסדים רצופים, האחרון שבהם לאורלנדו, והם צמצמו את הפער מאותה אורלנדו ל-2 משחקים במרוץ הדמיוני על המקום האחרון. כידוע לכולם, מה שמעניין את דטרויט כרגע זה לפתח את הצעירים, ולפחות בגזרת הצמד קאנינגהאם-ביי זה נראה לא רע, כשהפיסטונס בדרך לעוד בחירה גבוהה השנה.

קליבלנד כנראה לא יזכו לבחירה גבוהה בדראפט, אבל הרוקי שלהם גם מסייע להשיג ניצחונות. מי שהופך להיות הכוכב המובהק של קליבלנד לאחרונה הוא גארלנד, בעיקר אחרי שסקסטון ורוביו גמרו את העונה ופינו לו את הבמה, מה שאפשר לו להקפיץ את הממוצעים ל-20 נקודות ו-10.5 אסיסטים ב-2022 ביחס לא רע בכלל של 3 אסיסטים על כל איבוד כדור.

המפתח של המשחק הוא גארלנד ויכולת ניהול המשחק שלו. כשהוא מדייק הקאבס משחקים ברמה שלדטרויט אין את היכולת להגיע אליה.

רמת עניין של משחק: C – דטרויט נגד קליבלנד זה אמנם כבר לא קרב תחתית, אבל עכשיו זה קרב קצוות.

הימור: קליבלנד ב-17.

2:00 אורלנדו מג'יק (10- 40) – דאלאס מאבריקס (29- 21):

הזכרנו לפני רגע את אורלנדו שניצחו את דטרויט, במה שהיה ניצחון מספר 10 שלהם העונה והעלה את הקבוצה הגרועה בליגה ל-20% הצלחה. למרות שמדובר בקבוצה הכי גרועה בליגה לפי מספר הניצחונות, יש 2 קבוצות עם התקפה גרועה יותר ולא פחות מ-8 קבוצות עם הגנה גרועה יותר, כולל קבוצות פליי-אין כמו פורטלנד, אטלנטה ושארלוט.

דאלאס נמצאים במומנטום נהדר והפער בינם ובין יוטה שבמקום הרביעי במערב הצטמצם למשחק אחד בלבד ויכול אולי להיסגר לחלוטין הלילה. החזרה של לוקה דונצ'יץ' מהפציעה הייתה נקודת מפתח משמעותית בריצה האחרונה, אבל זו בעיקר ההגנה שמדורגת חמישית העונה בליגה, והמאבס יקוו שהפציעה התורנית של פורזינגיס לא תהרוס הפעם.

המפתח של המשחק הוא דונצ'יץ'. אם הוא יהיה מספיק טוב לא יהיו למג'יק מספיק כלים נגדו ונגד דאלאס.

רמת עניין של משחק: C – זה לא אמור להיות כוחות כל כך.

הימור: דאלאס ב-19.

2:00 מילווקי באקס (31- 20) – דנבר נאגטס (27- 21):

בתוך השוויון במקומות 3-5 במזרח, נמצאת מילווקי יחד עם קליבלנד ופילדלפיה, ביתרון של משחק על ברוקלין, פיגור של חצי משחק משיקגו ופיגור של משחק וחצי ממוליכת המזרח מיאמי. ביניהן, מילווקי היא כמובן הקבוצה עם הקבלות בפלייאוף, כלומר האליפות בהם הבאקס זכו בעונה שעברה, וזה מקל עליהם לעבור את העונה הנוכחית בקלילות ובנחת, למרות כל הפציעות.

ומה-MVP המכהן של הגמר אנחנו עוברים אל ה-MVP המכהן של העונה הסדירה, ואל רצף 4 הניצחונות אליו יוקיץ' הוביל את הנאגטס, מה שסייע להם להתבסס במקום ה-6 במערב עם פער של 3.5 משחקים. יוקיץ' מדורג העונה 7 בנקודות למשחק, 2 בריבאונדים ו-8 באסיסטים, והוא היחיד בליגה בטופ 20 בכל אחת מהקטגוריות האלה, כאשר לאחרונה דנבר גם מנצחים יותר ומשפרים עמדות במערב.

המפתח של המשחק הזה הוא ההתמודדות ההגנתית של כל אחת מהקבוצות עם ה-MVP של היריבה, בקרב בין שני היחידים שעוד לא השלימו 3 עשורים ומחזיקים בבית את גביע ה-MVP.

רמת עניין של משחק: A- – דנבר בכושר טוב נגד הקבוצה שנחשבת אולי להכי טובה במצב העניינים הנוכחי.

הימור: ביתיות ודקות מנוחה של יוקיץ'. מילווקי ב-8.

3:00 מינסוטה טימברוולבס (24- 25) – יוטה ג'אז (30- 20):

מינסוטה הפעם ברצף של שני הפסדים שהוריד אותם שוב למאזן שלילי ולמקום ה-8 במערב, ויחד עם הבחירה בוויגינס לחמישיית האולסטאר והפציעה של דיאנג'לו ראסל, יש לשער שמצב הרוח שם לא בשמיים. עם זאת, מצבם לא רע בכלל והם יפגשו הערב יריבה במומנטום שלילי יותר, עם הזדמנות לטאונס לחגוג על ההגנה של יוטה מחוסרת גובר שלא ישחק, ובעיקר בקו הקדמי הדליל קמעה.

בצד של יוטה, הם הפסידו כעת 3 משחקים רצופים ו-10 מתוך 12 המשחקים האחרונים, מה שהוריד אותם למקום הרביעי במערב וביתרון של משחק אחד בלבד על דאלאס שבמקום החמישי. ינואר 2022 מכיל שני הפסדים של יוטה לפיניקס ו-2 נוספים לגולדן סטייט, אבל גם הפסדים לקבוצות פחות טובות כמו יוסטון ואינדיאנה. הלו"ז צפוי להיות נוח יותר בתקופה הקרובה, ואולי זה מה שיחזיר אותם למסלול.

המפתח של המשחק הזה הוא המאצ'-אפ בין טאונס ובין מי שינסה לשמור עליו ביוטה, בין אם זה חסן וויטסייד או כל אחד אחר.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות שמחפשות להחזיר לעצמן את המומנטום וסובלות לאחרונה מהיעדרויות של שחקנים חשובים.

הימור: הג'אז עוצרים כאן את המומנטום השלילי שלהם. יוטה ב-5.

3:00 פיניקס סאנס (39- 9) – סאן-אנטוניו ספרס (19- 31):

עם 9 ניצחונות רצופים, הרצף הפעיל הארוך בליגה, פיניקס מתמודדים יפה עם ההיעדרויות שלהם, בעיקר בזכות תקופת קליעה נהדרת של בוקר וניהול משחק של כריס פול, ומנצחים את כל מי שבא מולם. פיניקס היא גם בין 5 הקבוצות שנותר להן לו"ז הכי קל על פי טנקאטון, מה שעשוי להקל עליהם בהשגת יותר ויותר ניצחונות, והפעם לא להזדקק להדחה מוקדמת של יוטה עבור יתרון ביתיות לאורך כל הדרך.

הספרס נמצאים במקום ה-11 במערב, במרחק של 2.5 משחקים מהמקום בפליי-אין, אבל נדמה שעבורם המטרה היא כעת לחפש בחירות דראפט גבוהות ולהתחיל מההתחלה. למרות זאת, הם משחקים כדורסל יפה לעין, צמודים לגולדן סטייט בהולכת הליגה באסיסטים למשחק, ומדי פעם גם מנצחים.

המפתח של המשחק הוא הנעת הכדור של שתי הקבוצות. אצל פיניקס זה תלוי בעיקר בכריס פול, ואילו אצל הספרס זה בעיקר דג'ונטה מארי, אבל שם זה הרבה יותר מאוזן.

רמת עניין של משחק: C+ – שתי קבוצות שמשחקות כדורסל יפה, אבל אחת מהן טובה יותר משמעותית.

הימור: פיניקס ב-11.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
252 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שחר אלוני
30/01/2022 16:46:58

תודה על הסיקור

שחר אלוני
30/01/2022 16:47:11

כלומר פריוויו

yaniv
yaniv
30/01/2022 16:50:14

הבלבול מובן כי ראית שאטלנטה מנצחים ב8 (לפי עמיחי) ומכיוון שאתה רגיל שהלייקרס מפסידים אז הנחת שהם כבר שיחקו 🙂

שחר אלוני
30/01/2022 17:41:30
Reply to  yaniv

האמת לא ברור איך יש להם עשרים ומשהו נצחונות כשהם בלי הגנה כל העונה ועם פציעות…

ירושלמי
ירושלמי
30/01/2022 17:45:39

מתוך כל העשרים ומשהו נצחונות אולי יש חמישה נצחונות נגד קבוצות עם מאזן חיובי

שחר אלוני
30/01/2022 17:52:42
Reply to  ירושלמי

תכלס רוב הקבוצות בליגה, משהו כמו 20-25 או לא התחברו, או סובלות מפציעות , אז אפילו מאזן חיובי כבר לא אומר כזה הרבה.
דאלאס למשל נראים לא מחוברים במיוחד ועם סגל לא הגיוני והם קבוצת צמרת.
מה שמצחיק זה שדווקא את ממפיס הם כן ניצחו, אחת הקבוצות המחוברות

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
30/01/2022 16:51:58

תודה רבה על הסיקור ביום ספורט מטורף – הגמר המדהים באוסטרליה, נ.ב.א בערב + חצי גמר פוטבול.
הפריצה של אנפרני סימונס מרשימה, ואני חושב שפורטלנד היו קצת שמחים היום אם לילארד היה עוזב בחלון תמורת שלל בחירות/פרוספקטים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/01/2022 16:57:55

הלילה בתפריט שלי אבחר למנה ראשונה את יאנג הצעיר נגד לייקרס הזקנה, ואחר כך נקפוץ לשיקגו. תודה רבה על הפריוויו המשובח

עידו גילרי
30/01/2022 17:11:06

עדכוני מרפאה:
לייקרס: לברון בחוץ דיוויס בפנים
הוקס: עוד לא סוגר מה יהיה עם יאנג והאנטר (לדעתי ישחקו).
הורנטס: היוורד בחוץ \ אוברה בסימן שאלה.
מאבס: THJ בחוץ וגם פורזינגיס עם בעיות חוזרות בברך. מול המג'יק דונצ'יץ' צריך להספיק
ג'אז: גובר עדיין בחוץ, יש מצב שמיצ'ל יחזור היום מהזעזוע שלו אבל עדיין לא סגור.
ספרס: הנעת הכדור תיפגע ללא מארי או ווייט שישבו בחוץ כשגם ג'ייק פאדל לא ישחק.
סאנס: אייטון אמור לחזור היום אבל זה עוד לא סגור סופית.

אור
אור
30/01/2022 17:29:51

אם כבר בדקת, מה הלו"ז של המלך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

דווקא היה מתאים שהוא ישחק היום מול הרכות המלטפת כנראה שהוא באמת חש לא בטוב כנראה הרבה קוט טו קוסט עייף אותו בגילו אולי זה השיטה של היריבות

אור
אור
30/01/2022 19:09:24

שינוח כפרעליו, בשביל זה הביאו את ווסטברוק

איצקו
איצקו
30/01/2022 17:14:26

אם אני לא טועה שנה שעברה גם היה משחק מוקדם של לייקרס אטלנטה והלייקרס היו מקום שני או ראשון ואז לברון נפצע והלכה העונה
אולי היום יגיע התיקון

עידו גילרי
30/01/2022 20:06:15
Reply to  איצקו

אבל סולמון היל כבר גמר את העונה.

איצקו
איצקו
30/01/2022 20:14:35

קארמה 😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/01/2022 17:31:15

מלחמת השיקוצים הגדולה מצד ימין יושב העכברוש המדולדל מצד ימין הבבון,הבולבוס המהלך,מלך הצנטרישוט,האח האבוד של בן לאדן,
האם הבבון יקבל קליר פס עם שאגות ?
בעכברוש ננוחם,גוווווווווווו עכברוש

סוסמעץ
סוסמעץ
30/01/2022 17:45:22

חחחחחח
==
גדול

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 19:21:42

לא מוכן לתמוך בעכברוש, דורש פצצת אטום על המגרש

צ'יקו
30/01/2022 17:37:08

איפה החידה????
אני דורש חידה אישית

עידו גילרי
30/01/2022 18:40:14

נראה לי הוא מתחרט…

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
30/01/2022 18:55:33

פעם אחרונה שנדאל חזר מ 0-2 הייתה ב-2007.

אני יודע שאם מדבדב היה מנצח זו הייתה הפעם הראשונה שמישהו לקח את הג"ס השני ישר אחרי הראשון (קצת מדהים שיש 3 שחקנים עם 20 זכיות בג"ס אבל את זה אף אחד לא עשה, אבל סטטיסטית זה דווקא מאוד הגיוני, במיוחד לאור הסדר שלהם), אבל לא יודע מי היה כבר בעמדה לעשות את זה.

עוד סטטיסטיקה – עד היום מדבדב היה 18-0 באוסטרליה במשחקים שבהם הוא ניצח את המערכה הראשונה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
30/01/2022 19:21:44

אני אהמר שזה נדאל ושהוא בטח הפסיד בגמר ווימבלדון לפדרר אחרי זכיה ברולאן גארוס

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
30/01/2022 19:38:42

טוב, אז נשארו מארי וצ'יליץ, אז זה כבר לא ממש מסובך

etayle
etayle
30/01/2022 18:40:56

לא קשור לNBA, אבל נכתוב פה.
מייסון גרינווד כוכב יונייטד הואשם על ידי חברה שלו (לשעבר),
בהאשמות קשות מאוד, בינתיים יונייטד דיווחו שהוא לא יחזור לאימונים.
מקווה שמהר מאוד יתבררו הדברים,
באמריקה זה נגמר בחוזה סודיות והמון כסף, מקווה שהאנגלים יעשו דברים אחרת.

אור
אור
30/01/2022 19:11:16
Reply to  etayle

תיקון קטן, באמריקה זה כמעט תמיד נגמר בהשעייה ארוכה והרבה פעמים הקבוצה גם זורקת את השחקן. ככל שהוא טוב מספיק על המגרש אחרי כמה זמן זה קצת נשכח והוא חותם בקבוצה אחרת

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
30/01/2022 19:41:59
Reply to  אור

לדעתי יגמר בהסדר יקר מחוץ לבית המשפט. יש גם סיכוי שניוקאסל קבלה הרגע את הרכש הגדול שלה לשנה הבאה

אור
אור
30/01/2022 19:46:00

זה אין לי מושג, לא מכיר את המקרה / השחקן / שום דבר שהולך בליגה האנגלית

PhillySpecial
30/01/2022 18:43:37

איזה כיף אטלנטה לייקרס, אחת מהן בטוח תפסיד

חגי "התותח" ניסני
30/01/2022 18:57:44
Reply to  PhillySpecial

הרגת 🙂

חגי "התותח" ניסני
30/01/2022 18:58:00

תודה רבה חבר

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 19:26:13

אני אגיד את זה שוב
אני לא יודע מה קרה בדיוק עם הליברטון אתמול אבל זה היה מוזר.
סת קרי שמר עליו רוב המשחק וטייבול היה צמוד להריסון ברנס
זה כאילו פילי רצו שהליברטון יתפוצץ מול האוהדים כדי להצדיק טרייד עליו

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 19:55:15

למה צריך להצדיק טרייד עליו? הוא אחלה שחקן ומוערך מאוד

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 20:44:47

בגלל שמורי שידר עד עכשיו הארדן, לילארד , ביל או כלום

מנחם לס
30/01/2022 20:13:27

שי, מחר המצעורב מוקדש לחך!

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 20:30:00
Reply to  מנחם לס

העליון או התחתון?

מנחם לס
30/01/2022 20:13:59

אמרתי לכם שלברון פצוע. הוא לא 'נח'. הוא פצוע בברך.

איצקו
איצקו
30/01/2022 20:16:54
Reply to  מנחם לס

שימון אומר שהוא מפחד על התאגיד כי לא יקבל קליר פאת ולא הביאו את טנש ושאר ירקות
איזה פציעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  איצקו

דווקא הוא מפספס משחק קליר פאת לגמרי זה 40 נק בטוחות הערב אז כנראה הוא באמת פצוע 🙂

מנחם לס
30/01/2022 20:15:46

טריי יכול לעשות זאת כל היום עם קפלה כי הגבה לא נמצאת תחת הסל

דוקטור רזי הופמן
30/01/2022 20:16:17

את קלינט אכפכפה…

מנחם לס
30/01/2022 20:16:23

אף אחד לא יודע להפעיל את AD כמו ווסטברוק

מנחם לס
30/01/2022 20:19:53

הלייקרס וההאוקס – – – שתי קבוצות שלא מגינות

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 20:39:32
Reply to  מנחם לס

יפ

מנחם לס
30/01/2022 20:24:41

מונק הזה הפך לכוכב בלייקרס

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 20:40:01
Reply to  מנחם לס

במדבר כל קוץ שושנה

דה שוט
30/01/2022 20:26:02

נכנסתי בדיליי משלים פתיחה טמיר שמור לי על ראס עד שאגיע לחי

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 20:31:58
Reply to  דה שוט

לא צריך לשמור על ראס

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 20:31:14

אין כניסה לאות D באולם באטלנטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחח איזה קליר פאתס חחח כל אחד קולע בלי התנגדות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוויט נראה יותר דביל כל משחק שעובר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחח גאלו ניסה להיות כוכב הקפיץ בין הרגליים וכמעט פספס את הקרש חחחחחחחחחחחח

השדר אומר דיי אקספוזינג לייקרס דיפנס חחח

Jonathan
30/01/2022 20:43:01

יש הרבה יותר הגנה במשחק של הקליפרס וההורנטס. כולל מהצד של ההורנטס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאלו משחק כמו אחד שלא רוצה לעבור למיסוטה חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כרמלו מנגב דה שוט איפה אתה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי המאמן יזכר בטריי יאנג מעניין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס סופט בייבי סופט הם נוטפים רכות חייב כמה חולי כלבת וטראש טוקרים קצת בד בויז

דה שוט
30/01/2022 20:51:58

כרמלו שורף רשתות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח השדר גומר אותי אתה לא צריך למהר אם תחכה תגיע לאיזה זריקה שאתה רוצה חחחחחחחח

Jonathan
30/01/2022 20:53:53

כן. זה היה זלזול טוטאלי בלייקרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

הוא יורד עליהם כל המשחק

דה שוט
30/01/2022 20:53:04

אני עדיין בדיליי

Jonathan
30/01/2022 20:53:30

ווסטברוק ביצע מעשה מגונה במצלמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר על קולינס לא נגע במונק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה הוציאו את אוקונגו הנגר הוא שומר טוב מקאפפלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח ראס

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 20:54:35

חחחחח
איזה איבוד של ווסטברוק
לא היה שחקן של הלייקרס בזיפ קוד של המסירה

שחר אלוני
30/01/2022 20:55:03

איך הלייקרס עדיין שוויוניים?
ראסל עם נקודה אחת? מה הוא לא זורק? לא מאבד?
מונק וכרמלו מפציצים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונק נראה HOF חחח עושה מובים תרגילים פורח בלי לברון. ליד לברון הוא רק קאץ אן שוט חח

שחר אלוני
30/01/2022 20:58:27

בלי לברון הם יכולים להיות יופי של קבוצת פלייאין מלהיבה, הם ביום טוב של שלשות מחזיקים מעמד מול אטלנטה, בהרכב מלא (חוץ מלברון)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דווקא עם לברון הם בפליי אין 🙂

שחר אלוני
30/01/2022 21:00:59

בלי דייויס.
בוא נראה אם לברון ודייויס יצליחו לשחק חודש רצוף ביחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טרייד על לברון הכי טוב יקבלו הרבה ועם דיוויס תהיה קבוצה אדירה

שחר אלוני
30/01/2022 21:01:28

לטאנקינג.
דייויס ישבות והם יאבקו ביוסטון ואוק', עם 15 איבודים למשחק של ראס 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס מזלזלים ויפסידו בסוף אין הגנה בכלל טריי רוצה שריקות אוויר

שחר אלוני
30/01/2022 20:56:13

אולי הלייקרס מנסים לנפח ערך לראס כדי שיהיה לו איזה טרייד?
אולי ירחיבו את הנהלים על הליגה הסינית ויביאו איזה פורוורד סיני עליו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי מטטרש על סטנלי

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 20:58:28

עוד חוזה טיפשי של פלינקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא על מינמום לא?

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 21:02:37

החתימו אותו עכשיו לשנתיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההוקס הופכים לגירסה של לילי כריות במזרח איזה רכות מלטפת יש להם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה אוקונגו לא על דיוויס???? קאפלה לא יכול לשמור אף שחקן נורמלי זמן להוריד לספסל שישחק עם המחליפים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דביל ההאנטר הזה מה אתה מתקרב לראס תן לו לזרוק חחח איזה מפגרים יש בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקמילן הזה עם מוח של ביצה בא עם חילופים מהבית קאפלה זה נזק אבל אפשר להטרידו רק בקיץ. עדיף לשחק עם אוקונגו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו בחייאת דיוייס יבצע בקאפלה מעשים מגונים כל הערב ככה

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 21:04:31

ראס מזכיר את אייברסון בזה שהוא מסוגל לשחק רק בדרך אחת .
אייברסון לקראת סוף הקריירה ניסו לעשות ממנו רול פלייר שיעלה מהספסל וזה כמובן לא עבד .
ראס יכול להיות שחקן שתורם רק בקבוצה גרועה שבה הוא השחקן המרכזי

שחר אלוני
30/01/2022 21:06:29

כל מילה (חוץ מעניין אייברסון שדורש בדיקה)

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 21:08:03

תבדוק מה קרה לו בדטרויט וממפיס לקראת סוף הקריירה

שחר אלוני
30/01/2022 21:09:26

מה שראס יתרום בקבוצה גרועה זה הייפ, שיווק, מכירות, טריפלים אבל מאד לא יעיל, אולי יצליח להעלות קבוצה ממקום 11 למקום 10, במחיר של עצירת ההתפתחות של הגארדים האחרים. אבל…..לך תדע אולי ימצאו לו איזו קבוצה כזו בסוף

Jonathan
30/01/2022 21:05:02

טריי חי בסרט

Jonathan
30/01/2022 21:05:28
Reply to  Jonathan

ואז עושה עוד פאשלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי האהבל רק מתבכיין במקום לשחק ומחרב להוקס

Jonathan
30/01/2022 21:06:59

הוא ילד קטן. עם חושים מחודדים וכישרון. אבל ילד קטן.

gonzi
gonzi
30/01/2022 21:07:12

טריי מרוכז רק בשופטים.

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 21:07:17

השופטים בכוונה לא שורקים פאולס ליאנג כי הוא בכה להם יותר מדי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח טריי יאנג עסוק בשופטים והם דופקים אותו כי הוא מעצבן אותם חח

Jonathan
30/01/2022 21:07:25

שוב!
איזה דביל.

שחר אלוני
30/01/2022 21:08:11

אני עוקב רק אחרי התוצאה, מבין שלהוקס יש הגנה בערך כמו ללייקרס (כלומר אין הגנה)

Dor
Dor
30/01/2022 21:08:35

פתחתי בדיוק כשטריי שכח באיזו שנה אנחנו, הקפיץ את AD וחשב לקפוץ עליו אבל אז נזכר והתחרט וברח אחורה וחטף שריקה לצעדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נכון והתקפה אחכ דיוויס קפץ עליו ולא קיבל שריקה כי הוא כל הערב מתבכיין ועיצבן את טוני בראדרס

thetroll
thetroll
30/01/2022 21:09:34

שארלוט גם כשמשחקים ח..א זו הקבוצה שהכי כייף לראות. טריי יאנג פשוט אדיר.מונק 19 נקודות במחצית 19 נק.איזה דפוקים שארלוט שויתרו עליו. 1.4 מ ד. לא יאומן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

71 נק מהלייקרס במחצית חחח לברון היה נהנה כל היום היה עוסק קוסט טו קוסט בקו ישיר לסל חחחחחחחחחחח
ההוקס ביזיון מקמילן הזה דביל נתן לטריי להשתולל סתם לקאפלה להתנגב השמירה על ראס מחפירה נותנים לו לחדור המפגרים

מנחם לס
30/01/2022 21:10:33

אני מבין שאני לבדי כאן אז אני אחזור מתי שהוא

שחר אלוני
30/01/2022 21:10:33

נקווה שטריי לא יתפתח להיות ראס, מן שחקן שמשחק אחד על אחד ומתעניין בהיילייטס ולא מנסה לשחק הגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה מתכוון ללברון?

שחר אלוני
30/01/2022 21:12:04

לברון מתעניין באליפויות, ראס בטריפלים. אם טריי יהיה עם המיינד סט של לברון זה אחלה. לברון גם היה שחקן הגנה מוביל בצעירותו

מנחם לס
30/01/2022 21:11:30

זה מה שהוא כבר, אבל בלעדיו ההאוקס לא מתפקדים

Jonathan
30/01/2022 21:14:35

הוא בעיקר ניסה לשגע את השופטים ולסחוט עבירות בצורה בוטה. זה שהלייקרס מובילים ב-9 זה בעיקר בזכות השטויות שלו.
זה נראה כאילו הבנאדם עושה חיקויים של הארדן בתחרות כשרונות לחובבים.

ירושלמי
ירושלמי
30/01/2022 21:15:41
Reply to  Jonathan

חחחח בול

thetroll
thetroll
30/01/2022 21:16:38
Reply to  Jonathan

הקטע הזה אצלו זה כבר בורידים. סבבה שלא נתנו לו חבל שלא שורקים עבירה נגד המתקיף כשעושים את זה.

Jonathan
30/01/2022 21:18:10
Reply to  thetroll

להצחיק את מי ששומר עליך למוות נחשב לפלייגרנט 2?

thetroll
thetroll
30/01/2022 21:23:14
Reply to  Jonathan

היה מצוין אם כן

דה שוט
30/01/2022 21:11:06

חחחח שופטים עושים ליאנג בית ספר

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/01/2022 21:14:34

צריך לאפס את יאנג במחצית. אם אתה משחק מול ווסטברוק ועדיין מצליח לצאת החסר בגרות והקפריזי מבין שניכם, אתה בצרה קשה. בוני, גינצבורג כמובן, לא המקומי שלנו, היה משתמש בדר' מרק רוסנובסקי להפנוט, שווה לו לנסות

Jonathan
30/01/2022 21:15:31

כן אה, אני מנסה לצחוק על ווסטברוק אבל סחטיין עליו. שאק יכול להקדיש פרק של שאקאטין לטריי…

thetroll
thetroll
30/01/2022 21:14:39

אני מאוד חושש לגורל הלייקרס כשנאן יחזורזו תהיה קבוצה בלתי עצירה. מדאיג.

שחר אלוני
30/01/2022 21:21:10
Reply to  thetroll

הם צריכים מקצה שיפורים: למצוא משהו לעשות עם ראס כשנאן יחזור. לארגן הגנה, לארגן עוד פורוורד. ואז להריץ גיבוש חודש ואולי תצא מזה קבוצה

thetroll
thetroll
30/01/2022 21:24:46

++

דה שוט
30/01/2022 21:15:02

הגעתי למחצית – התוצאה
טוני בראדרס 6
יאנג 0
😂😂

ירושלמי
ירושלמי
30/01/2022 21:17:57
Reply to  דה שוט

בראדרס הפתיע לטובה,בדרך כלל הוא חולה על השטויות האלה

דה שוט
30/01/2022 21:19:07
Reply to  ירושלמי

יפה שלא נתן טכנית

דה שוט
30/01/2022 21:17:46

ראס עם 83% מהשדה גם מלו דייויס ומונק לא מחטיאים החבר׳ה נהנים בלי הדיקטטור אל תזלזלו אטלנטה הקבוצה השנייה הכי לוהטת בליגה הלייקרס לא פראיירים

שחר אלוני
30/01/2022 21:22:17
Reply to  דה שוט

מעולה, הוא שחקן ענק, מי רוצה לקחת אותו בטרייד? מישהו?

דה שוט
30/01/2022 21:27:28

חחחח הוא השחקן הכי טוב שלכם תגיד תודה שהסכים לעבור למגרש גרוטאות שלכם

שחר אלוני
30/01/2022 21:32:14
Reply to  דה שוט

איזה מזל! במקום אלופה יש קבוצת פלייאין, ואין אחד בצפון אמריקה שרוצה לעשות עליו טרייד, המון תודה!
אה, וגם מלך האיבודים בליגה, מזל משמים!

דה שוט
30/01/2022 21:18:51

ראס בשארלוט 30 בחצי השני. האחרון שנתן בלייקרס 30 במחצית – קובי ז״ל

דה שוט
30/01/2022 21:26:13

איירבול שני של איידי נגר מארץ הנגרים 😃

דה שוט
30/01/2022 21:32:42

שחר עכשיו בגללך ראס מחטיא הוא בדרך כלל לא מחטיא

שחר אלוני
30/01/2022 21:32:57
Reply to  דה שוט

הוא מחטיא מאז שסיים את המכללות

דה שוט
30/01/2022 21:34:57

😂😂😂

שחר אלוני
30/01/2022 21:34:51

אחד הפרש רק,
אני מבין שראס התחיל לתת עבודה

Jonathan
30/01/2022 21:42:12

אני כבר לא יודע מי אני יותר רוצה שיפסיד. זה ממש מתסכל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס עוד מעט עם טריפל שלברון לא מפריע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה לי אני מעלה את ניסני שיתן קצת הגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה של הלייקרס טריי קיבל הוראה מהבוס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקמילן עומד כמו אהבל על הקווים על מה משלמים לו זה גם אני יכול לעשות

שחר אלוני
30/01/2022 21:52:34

אם הלייקרס יהדקו הגנה הם יעצרו את ההוקס על 125 נקודות בלבד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי מטרידים את קאפלה?

Jonathan
30/01/2022 21:56:00

אמרו שהם שומרים עליו ועל טריי ופתוחים לשמוע על כל השאר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אי אפשר להטריד את קאפלה עד הקיץ לצערי ככה הטרייד מאשין אומר

דה שוט
30/01/2022 21:55:17

חחחח קרבות בית אבות – מלו נגד גאלו גם לו וויל משליך לבנים אטלנטה בלי יאנג זה מחזה קשה לצפייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון חסר לי היום יכל להיות מופע סטנדאפ עם הקוסט טו קוסטים שהוא היה עושה בוגדן נראה לי אם נוגעים הוא מתפרק
https://youtu.be/k73BvJhiSfg?t=48

thetroll
thetroll
30/01/2022 21:57:07

זה די ברור שיש שני אנשים מסוממים בליגה. זה שנתן לפלמלי את החוזה שלו וזה שהסכים לקחת אותו לשארלוט. בממוצע על כל פעולה חיובית היא עושה 5 שליליות. הבן אדם על 35% מהקו השנה יותר גרוע אפילו מסימונס שאין יותר גרוע ממנו בהגדרה.

Jonathan
30/01/2022 21:58:14

ההורנטס נראים כמו הארלם גלוב טרוטרס שפגשו קבוצה אמיתי

thetroll
thetroll
30/01/2022 22:00:57
Reply to  Jonathan

אשכרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקמילן שומר את טריי למחר מול הראפס

שחר אלוני
30/01/2022 21:58:42

הלייקרס נראים מוכנים לריצת פלייאין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחח

AD
AD
30/01/2022 22:00:28

מליק מונק בינגו אדיר של הלייקרס

שחר אלוני
30/01/2022 22:01:32
Reply to  AD

יש להם סגל טוב, רק אין אף פעם יציבות בלי פציעות אז הוא נשאר חסר סדר

דה שוט
30/01/2022 22:06:20

צריכים בועה סטרילית עם שלושה חודשים חופש לפני אימונים ייחודיים ובלי נסיעות ככה לוקחים אליפות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר מוחלטת על דיוויס חחח על אוטומט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק שלא יחזירו את קאפלה עכשיו בבקשה לא להחזיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גון קולינס חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דה שוט
30/01/2022 22:05:17

מלו ודייוויס הורגים לראס את האסיסטים נו באמת 😬😬😬

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דה שוט לך לישון מה באת דווקא נגד ההוקס

דה שוט
30/01/2022 22:07:03

ראס ינצח איתי יש לו 70% נצחונות מתנצל חבריקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוגדן האידיוט כל הזמן נותן לראס משמאל בכוונה חחח איזה אהבל אלוהים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת אין ריב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק לא להחזיר את קאפלה בבקשה

Jonathan
30/01/2022 22:09:14

טריי יאנג בשיטת ה"אני רוץ ללא מטרה על המגרש עד שהלייקרס יעצרו כדי לבהות בי, ואז אני אתקע להם שלשה".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוקונגו במופע דאנקים קליר פאת חחח

Jonathan
30/01/2022 22:11:32

עם כל הענקים שהם גייסו היית מצפה שללייקרס תהיה פחות בעיה מול גבוהים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אין שם הגנה בכלל המזל שלהם שגם להוקס אין אז יש משחק צמוד

דה שוט
30/01/2022 22:11:05

דייויס לא מסוגל לקלוע מחוץ לצבע לאם הלכה הקליעה שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני אומר את זה כבר כמה זמן אוקונגו>קאפלה. הוא שומר טוב יותר ואנרגטי יותר. קאפלה צריך לרדת לספסל או להיות מוטרד שזה עדיף. קאפלה מאד מאד חלש הוא לא יכול לעצור שום ביג מן סביר בליגה כולם חוגגים עליו

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 22:13:26

אנתוני דייויס זה מה שאתה מקבל כשאתה הולך למסעדת סטייקים איכותית ויקרה ומזמין צ'יקן נאגטס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע למה סטנלי מקבל דקות בלייקרס הבן אדם לא שומר ו0 בהתקפה שהתפלק לו איזה משחק 1

שחר אלוני
30/01/2022 22:13:43

הלייקרס בתצוגת שיא הצליחו להיות צמודים לקבוצה עם עוד פחות הגנה מהם, ועכשיו הם בפיגור.
אם לא יום שיא בשלשות הם כבר היו אורזים בתחילת הרבע.
ככה מוכרים את ראס למנג'רים בליגה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי מסדר חוזה לאוקונגו חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו איזה שלשה לקחו מטריי סעמק חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוקונגו מטביע על סטנלי גונסון כל היום

טרייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תעשו עבירה על ראס שלחו לקו חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סעמק מונק לא בהכרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת האנטר אפילו מהקו לא קולע

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 22:17:59

דיוויס אמור להיות השחקן הכי טוב על המגרש בפער גדול והוא לא עושה כלום בדקות האחרונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כי קאפלה בחוץ ברוך השם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנה נהדרת של אוקונגו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקווה שזה משחק הירידה של קאפלה לספסל לתמיד

thetroll
thetroll
30/01/2022 22:19:48

תמא טקס שמעון יצאת פיתה. עלאק טריי מחכה להוראות מהבוס. הביא להם את הנצחון שחקן אדיר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

הבוס לא במגרש אז הרשה לעצמו כנראה יקבל נזיפה

thetroll
thetroll
30/01/2022 22:22:23

חחח 🙂 יש מצב 🙂

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 22:21:19
Reply to  thetroll

מה שהביא להם את הנצחון זה דיוויס לא עושה כלום בדקות האחרונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כי קאפלה לא שמר עליו ברוך השם לא יאמן שבNBA לא רואים את כל הדברים האלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לא יודע למה סטנלי מקבל דקות משחק בלייקרס באמת הבחור לא קשור לענף פגע באיזה משחק בטעות

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 22:22:40

המצב שלהם כל כך קשה בהגנה שסטנלי שחקן הגנה בינוני מינוס הוא הכי טוב שיש להם

דה שוט
30/01/2022 22:20:52

שמעון ניצחתם חחחח ראס הולך אחורה נותן ליאנג לגמור את המשחק מונק מחטיא בקלאץ תמא תמא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

תכלס לא מאמין שאני אומר דבר כזה ולא חשבתי שזה יצא מפי אבל דוויט היה חייב לשחק במקום סטנלי הוא לפחות גדול וסותם את הצבע בפיגור אוקונגו לא היה חוגג עליו בהטבעות טעות נוראית של לברון לשתף את סטנלי

Jonathan
30/01/2022 22:21:31

שחר, מה שאוקונגו, שחקן של 9 נקודות למשחק עשה ללייקרס בצבע… בוא נגיד שראס הוא הבעיה הכי קטנה של הקבוצה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

זה על המאמן לברון הכל היה על סטנלי גונסון הבחור לא בענף הנכון

thetroll
thetroll
30/01/2022 22:23:54
Reply to  Jonathan

בוא ניתן קצת קרדיט למקמילן. התקפה יפה וזורמת מלא תרגילים זה לא רק החולשה של ההגנה של הלייקרס

Jonathan
30/01/2022 22:26:42
Reply to  thetroll

יש הרבה קרדיט לאטלנטה.
אבל שחר כל הזמן מרוכז בלנסות להעביר את ראס. מבלי לפרגן לראס יותר מידי – הוא באמת לא הבעיה של הלייקרס.

ירושלמי
ירושלמי
30/01/2022 22:26:55
Reply to  thetroll

הם חטפו 120 מהלייקרס בלי לברון,מקמילן לא יכול לצאת מעודד בשום צורה ממשחק כזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ירושלמי

אין לזה קשר ללברון הם חוטפים 120 ו130 מכולם הסר דאגה

thetroll
thetroll
30/01/2022 22:30:58
Reply to  ירושלמי

יכול לצאת מעודד מההתקפה. ובוא נגיד שמונק תפס יום פסיכי מהשלוש אין הרבה מה לעשות נגד זה. אני מבסוט על מקמילן שלא הכניס את קאפלה בסוף ונתן לאוקונגו ללכת עד הסוף. עם אידיוטקה למשל – זה לא היה קורה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אני צעקתי את זה ברבע ה1 מקמילן שמע את הצעקות רק ברבע הרביעי אבל זה באמת מדהים ומפתיע

Jonathan
30/01/2022 22:31:33
Reply to  ירושלמי

הם לא בקטע של לנצח משחקים עם הגנה… זה הולך להם בסדר כרגע בשיטה הזו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

מה זה בסדר… מאזן שלילי

Jonathan
30/01/2022 22:40:46

ניצחו 6 רצופים. או 7. כתבתי ש"כרגע".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תשמע חייב הגנה סבירה לפחות. ההגנה שלהם מחרידה פשוט כולם שם ככ רכים זה גירסה של פורטלנד והם יגיעו לאיפה שפורטלנד הגיעו (גמר מערב ומפה ירדו) הסגל שיש להם לא טוב. חוץ מטריי אף אחד שם לא יודע להקפיץ כדור וכולם קאץ אן שוט או לוב וההגנה מחרידה. מה שהורג אותם זה וחלט בהגנה והדקות שטריי על הספסל הם בקושי זורקים לסל. צריך רכז מחליף טוב דחוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

ההוקס חייבים שיפור רציני אל תסתנוור מהנצחונות האלה ההגנה שם לא קיימת אין כבר 4 שנים מחליף נורמלי לטריי אנחנו נופלים חזק בעמדת הרכז המחליף. הקבוצה סופר רכה ממש גירסת לילי כריות

דה שוט
30/01/2022 22:24:35
Reply to  Jonathan

נכון מאוד

שחר אלוני
30/01/2022 22:27:38
Reply to  Jonathan

אין להם שום סוג של הגנה, דייויס רק חזר והוא צריך לחפות על כל הקבוצה

Jonathan
30/01/2022 22:30:52

דייויס לקח כמה זריקות מחרידות ונראה די פאסיבי בהגנה ובסופו של דבר גם בהתקפה – הוא ממש לא נראה כאילו הוא מנסה לחפות על מישהו.

שחר אלוני
30/01/2022 22:31:55
Reply to  Jonathan

נקווה שזה רק שלב כי חזר לא מזמן. נראה לי גם שקצב הריצה של הקבוצה העונה בכלל לא מתאים לו, הוא שחקן של קצבים איטיים

Guy d
Guy d
30/01/2022 22:29:27
Reply to  Jonathan

הוא כן הבעיה הכי גדולה

Jonathan
30/01/2022 22:33:17
Reply to  Guy d

אני לא מאוהדיו אבל הוא בעיקר השעיר לעזאזל הכי גדול…. יש להם עדת גבוהים שמאפשרת לכל סנטר/פאוור פורוורד סוג ב' להכין הילייט ריל לעצמו.
בסוף המשחק הראשון של גולדן סטייט מולם התחלתי לדמיין שביאליצה הולך לככב אצלנו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חחחחחחחחחחחחחחח ותראה מה כתבתי לך אז

Jonathan
30/01/2022 22:41:13

מה כתבת לי אז?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

שבייליציה כל שנה תופס משחק שניים כאלה

Guy d
Guy d
30/01/2022 22:53:28
Reply to  Jonathan

טוב, נסכים על לא להסכים במקרה הזה.
בעונת הבועה כשההגנה הייתה טובה, מה כבר היה שם בעדת הגבוהים? אנדרה דרמונד ומארק גאסול על אדים אחרונים אולי מרקיף מוריס החוליה החסרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Guy d

חבוב הבועה נגמרה מזמן צא מהסרט. קבוצות באו לשם בלי להתאמן הלייקרס נחו טוב והתאמנו בשקט. צא מהסרט של זה אין יותר באבל ארגנו את זה ללברון במיוחד שיקח אליפות בשקט.
עברו שנתיים מאז

Guy d
Guy d
31/01/2022 6:36:05

אז אני בסרט? מה יש לך? אתה מאמין שהליגה ארגנה את כל הבועה והפסידו מיליונים כדי שללברון תהיה עוד אליפות! אחלה אני אפילו לא אתווכח עם זה, רק אל תבוא ותגיד לי שאני בסרט כאילו טענתי שהבועה לא נגמרה…

רן הנרגן
רן הנרגן
30/01/2022 22:22:26

אנטוני דיוויס זה השחקן הכי אוברריטד במאה 21

רן הנרגן
רן הנרגן
30/01/2022 22:23:53

אם ווסטברוק היה לומד מגרין וזורק רק כשאין אופציה אחר הליקרס היו מנצחים את המשחק.

דה שוט
30/01/2022 22:25:53

מה ראס אשם? קלע מסר לא איבד הרבה היה מצויין דיוויס שבר טבעות מונק בקלאץ החטיא שלשות וההגנה על אוקונגו כמו ששמעון אמר. עשו ממנו שאק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה קשור לראס חחחחחחחחחחח, ראס היה מעולה היום. ניסני השווה את אוקונגו לדריי. דריי לא קפץ ככה גם בגיל 18 🙂

שחר אלוני
30/01/2022 22:28:15

אם הוא היה לומד מגרין הוא היה שחקן אחר לגמרי, לצערינו הוא לא אז אין שום אופציה לטרייד עליו

רן הנרגן
רן הנרגן
30/01/2022 22:38:31

תסתכל למשל על אורלנדו. יתנו תמורתו את גרי האריס ומרקל פולץ. יקבלו אותו ובחירות דראפט שאפשר לסחוט מליקרס ובשנה הבאה הוא ישחק עם הצעירים שלהם. הם ממילא בונים על טאנקינג השנה וגם בשנה הבאה וראסל די אהוד על השחקים שמשחקים איתו. הוא חרוץ ויש מה ללמוד ממנו (כמובן שיש גם מה לא למוד ממנו).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לקחתי את ראס כבר במיניסוטה אני אדאג שיתפנק בטריפלים אצלנו

רן הנרגן
רן הנרגן
30/01/2022 23:36:10

להם אני חושב שהוא יזיק.

thetroll
thetroll
30/01/2022 22:37:49

רן הנרגן יפה מאוד למדת שיעור חשוב מאוד היום. אני נותן לך ציון עובר את בקורס מבוא לראס.
בסמסטר הבא תיקח את הקורס ראס למתקדמים. שם לומדים למה למרות שזה נראה הכי פשוט בעולם – לא לזרוק זריקת התאבדות כשיש עוד 20 שניות על שעון ההתקפה – ראס לא מבין את זה וחמור מזה לא מסוגל להבין את זה . זה באג בתוכנה ובחומרה פגם חמטר בייצור שאין מה לעשות נגדו. דוראנט עדין בוכה בלילות על כל הטבעות שאיבד בגלל החמור הזה.

רן הנרגן
רן הנרגן
30/01/2022 22:42:13
Reply to  thetroll

דוראנט יכול לבוא בטענות רק לעצמו על אבדן טבעות אליפות. אלו שלא מימש עם ראסל ואלו שויתר עליהן כשעזב את ג"ס. אני דרך אגב די שמח שעזב. בלעדיו יותר כיף בג"ס. הוא היה משבית שמחות

thetroll
thetroll
30/01/2022 22:45:39

יכול לבוא בטענות רק לראס. ראית היום? דקה וחצי שהוא "לקח את המשחק על עצמו " ועשה שטויות אז אטלנטה חזרו למשחק ותכלס נצחו. דוראנט סבל מזה כל הקריירה. ותכלס לא השבית שום שמחה נהנתי לראות אותו אצל הלוחמים למרות שבו נגיד שמאז שעזב… ובכן… הליגה קצת יותר מאוזנת…. 😉😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מחר טריי נגד הקלינגונים יצטרכו לשחק שם קצת הגנה

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 22:28:21

בהצלחה

thetroll
thetroll
30/01/2022 22:43:02

תגיד אתה באמת מצפה מהמטר וחצי נ
הזה שיתן הגנה? מה אתה רוצה ש"ישים גוף" כמו שאומרים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

לא טריי. קודם כל גם הוא יכול להתאמץ. אם קרי מתאמץ גם טריי יכול. אבל דיברתי על החברים שלו ששומרים כמוהו

thetroll
thetroll
30/01/2022 22:52:07

מסכים שבמקום שצריכה להיות ההגנה של ההוקס יש במקום זה חור. אולי אפילו בור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח וינס ודומיניק בשידור איזה צחוקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע אם שמתם לב אבל בי גי בוסטון הולך להיות שחקן חבל שנפל לקליפרס ולא בקבוצה שתתן לו לשחק. הבחור הזה בולר

thetroll
thetroll
30/01/2022 22:48:15

++ רק לא ברור לי מה הוא עושה ב LA עם שם כזה מחייב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

יש לי תחושה שיבשלו אותו שנים כמו סיימונס בפורטלנד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גבונטה גרין פתח בניגוב חחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/01/2022 23:20:56

בעכברוש המדולדל ננוחם

ברוך רובין
ברוך רובין
31/01/2022 2:39:52

לא יצא לי לצפות מספיק בקליבלנד העונה אבל גארלנד שחקן מדהים איזה פגעה

Smiley
31/01/2022 4:27:04

https://twitter.com/RTNBA/status/1487970943204999172?s=20&t=U_D95MDgSJsN_r7sFIFeGg

Adrian Wojnarowski
@wojespn
Utah Jazz F Joe Ingles will have an MRI on his left knee in Salt Lake City on Monday, source tells ESPN. He needed help leaving court after knee buckled vs. Minnesota.

Smiley
31/01/2022 4:27:46

The Toronto Star's Doug Smith reported Sunday that the Raptors are "finding great interest in a myriad of differently structured deals for the veteran point guard," and he is "almost certain" to be traded before the Feb. 10 deadline.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוצאות נהדרות על הבוקר הפסדים לבאקס והקאבס לא היה צפוי תודה ליוקיץ ולצדיק המפרץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביסמק עם עוד יום של דאבל דאבל בעבודה הלב והמנוע של הסאנס איזה פגיעה איתו

עידו גילרי
31/01/2022 7:48:57

דווקא הסנטר הכי משמעותי של הסאנס היום היה סתם איש…

onetwo3
31/01/2022 7:45:12

הספסל של דנבר ניצח את הספסל של מילווקי 26-59.

עידו גילרי
31/01/2022 7:50:24
Reply to  onetwo3

וזה של הקליפרס את זה של שרלוט 21-62.

ירושלמי
ירושלמי
31/01/2022 8:02:02
Reply to  onetwo3

יאניס גם שיחק הרבה עם הספסל אז בכלל מפתיע..
יש הזוקפים את ההישג המרשים לזה שלראשונה העונה קמפאסו שהוא השחקן עם ה+- הכי גרוע בליגה לא שיחק עם הספסל ובמקומו בונס פתח בתור פוינט.