קיירי נגד סטף, מיאמי מארחים את טורונטו וג'ה מוראנט בדרך לעוד הצגה ביום שבת מעניין / עידו רבינוביץ

קיירי נגד סטף, מיאמי מארחים את טורונטו וג'ה מוראנט בדרך לעוד הצגה ביום שבת מעניין / עידו רבינוביץ

ניו אורלינס פליקנס (30-18) – בוסטון סלטיקס (25-25), 02:00

שתי קבוצות המגיעות בלילה השני של בק-טו-בק ומקוות לחזור עם ניצחון. השקנאים מארחים את השדונים בלואיזיאנה בתקווה להימנע מסוויפ עונתי בידי הקבוצה מבוסטון.

הסלטיקס מגיעים למשחק לאחר הפסד כואב לאטלנטה הוקס. הירוקים ממסצ'וסטס מתמודדים עם בעיית קליעה לאורך כל העונה: הם צולפים ב-34% מעבר לקשת (מקום 22 בליגה) ו-51.6% אחוזים אפקטיביים (מקום 23 בליגה). הם פתחו את המשחק נגד הניצים עם 1/13 לשלוש וסיימו עם 7/36 מדאונטאון ו-34.9% מהשדה בהפסד 108:92 בג'ורג'יה.

"זה לא היה משחק חד שלנו בצד ההתקפי, כפי שראיתם. אני לא מרגיש שחלקנו את הכדור כמו בעבר. היינו חלקים יותר עם התזוזה שלנו ללא כדור במשחקים הקודמים" טען אימה אידוקה, מאמן הסלטיקס, במסיבת העיתונאים האחרונה.

גם הפליקנס לא נחלו הצלחה רבה בתחום הקליעה במערכה האחרונה שלהם, הפסד 116:105 לדנבר נאגטס. ערב זוועתי של 5/34 לשלוש, 14.7% מעבר לקשת, האחוזים הגרועים ביותר שלהם לשלוש כל העונה. בסגל חסר כוכבים (ללא זאיון ווילאמסון, ברנדון אינגרם ויונאס ולנצ'יונאס), הם  הפסידו את שני המשחקים האחרונים שלהם, מה שמכניס אותם לצרות בקרב על הפלייאין. הם נמצאים בשוויון עם סן אנטוניו על המקום ה-11 ומפגרים מאחורי הבלייזרס ב-2.5 משחקים על המקום העשירי.

הפליקנס ניצחו 8 מתוך 10 משחקי הבית האחרונים שלהם כנראה יצטרכו להסתמך שוב על שחקני משנה כגון הרברט ג'ונס (שקלע 19 נקודות במשחק האחרון), ווילי הרננגומז, נקיל אלכסנדר ווקר ודוונטה גראהם.

מלבד אינגרם, ולנצ'יונאס ו-וויליאמסון – הפליקנס יחסרו גם את קירה לואיס, טריי מרפי ודידי לוזאדה.

מנגד, בול בול ופי.ג'יי דוזייר יהיו המושבתים היחידים בקבוצה של אידוקה.

הימור: בוסטון מנצחים את הפליקנס בפעם השנייה בשבועיים, 12 הפרש בוסטון.

דאלאס מאבריקס (21-28) – אינדיאנה פייסרס (32-18), 02:00

הפרשים מטקסס, שניצחו 12 מתוך 15 המשחקים האחרונים שלהם, מארחים את המאמן הקודם שלהם, ריק קרלייל והפייסרס ב-"אמריקן איירליינס סנטר".

לוקה דונצ'יץ' צבר טריפל דאבל נוסף עם 15 נקודות, 15 אסיסטים ו-10 כדורים חוזרים בניצחון גדול 132:112 נגד הפורטלנד טרייל בלייזרס. ההגנה של דאלאס הייתה החוזקה של הקבוצה ב-15 המשחקים האחרונים, אך ההתקפה הייתה הגורם המכריע נגד החלוצים מאורגון. שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות וכל הקבוצה קלעה ב-63.6% אחוזים אפקטיביים.

 ריק קרלייל, שהוביל את דאלאס לאליפות היחידה בתולדותיה, מתקשה להסתגל לחיים מחוץ לטקסס. קבוצתו מדשדשת במקום ה-13 במזרח בהפרש 6 משחקים מהפלייאין. הם הצליחו לגרד ניצחון ממשחקם האחרון נגד האוקלוהומה סיטי ת'אנדר לאחר הארכה. דומאנטס סאבוניס צבר טריפל דאבל מול קבוצתו הישנה עם 24 נקודות, 18 קרשים ו-10 אסיסטים בדרך לניצחון הקשה ששבר רצף של שלושה הפסדים עוקבים.

מטבע הדברים, קרלייל נשאל אודות החזרה לאולם שקרא לו בית במשך יותר מעשור: "זה הולך להיות נהדר לראות הרבה אנשים שהיו חלק משמעותי ממה שהגשנו. יש פה הרבה זיכרונות נהדרים" טען קרלייל.

מלקולם ברוגדון, מיילס טרנר, טי.ג'יי וורן וטי.ג'יי מקונול לא ישתתפו אצל הפייסרס הלילה.

טים הארדאווי ג'וניור וסטרלינג בראון לא יהיו זמינים עבור ג'ייסון קיד בדאלאס.

הימור: דאלאס ממשיכים את הרצף החיובי עם ניצחון ב-7.

פילדלפיה 76' (19-29) – סקרמנטו קינגס (32-18), 02:30

הסיקסרס, שניצחו ארבע מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלהם, נמצאים במאבק חנוק בבטן הקונפרנס המזרחי. ניצחון הלילה עם המלכים מקליפורניה יכול לקרב אותם למרחק חצי משחק מהמקום השני במזרח, הפסד יותיר אותם במקום השישי ויתן לשארלוט הזדמנות להיצמד.

הם גברו בקלילות על הלייקרס בתוצאה 105:87. ג'ואל אמביד ממשיך בפורמה של הפנטסטית שלו, הוא הוביל את החבורה של דוק ריברס עם 26 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים בקרב מול אנטוני דייויס בצד השני. אמביד, שנבחר לפתוח במשחק האולסטאר, מחזק את הקייס שלו כמועמד לפרס ה-MVP.

"כמובן שידענו שהוא הולך לקבל את התפקיד באולסטאר, אך הוא יותר מרק אולסטאר עבורנו. הוא עושה הכל עבורנו על הפרקט ומחוצה לו. זו הסיבה שאנחנו ממשיכים לנצח, הרבה מכך זו המנהיגות של ג'ואל" שיבח דוק ריברס את הסנטר האימתני שלו.

הקינגס מנגד לא חווים הצלחה יתרה לאחרונה, הם יקוו להימנע מהפסד שישי ברציפות עם ניצחון מפתיע הלילה. הם לא שיחקו מאז יום רביעי, הפסד 121:104 לאטלנטה הוקס.

החבורה של אלווין ג'נטרי מציגה את ההגנה השנייה מהסוף בליגה (114.9 נקודות יריבה למשחק, 114.6 דירוג הגנתי – שני נתונים במקום ה-29 בליגה(. האריסון בארנס קלע 28 נקודות והוסיף 9 כדורים חוזרים, אך הקינגס לעולם לא היו קרובים ליריבה שלהם. רבע שני בו קלעו רק 17 נקודות בניגוד ל-46 של ההוקס גמר את הסיפור בירידה לחדרי ההלבשה.

"אני פתוח להצעות, אני יכול להגיד לכם את זה. אנחנו לא עומדים לוותר, לעולם לא נוותר" אמר ג'נטרי אובד העצות ביום רביעי האחרון.

החיסרון של די'ארון פוקס הקשה מאוד על הקינגס – אליו מצטרפים טרנס דייויס וצ'ימזי מיטו.

בן סימונס, ס'ת קרי ושייק מילטון לא יתלבשו הלילה אצל דוק ריברס.

הימור: פילי לוקחים בקלילות, 18 הפרש.

מיאמי היט (17-32) – טורונטו ראפטורס (23-23), 03:00

מוליכת המזרח מדרום פלורידה מקבלים לידם את אלופת 2019, הטורונטו ראפטורס, בתקווה להמשיך את הרצף הרותח שלהם.

החבורה של אריק ספולסטרה, מועמד מוביל לתואר מאמן העונה, הוביל את מתלמדיו לחמישה ניצחונות מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם. התאמות הסגל והסכמה שלו עושים את ההבדל עבור ההיט שמובילים על שיקגו בהפרש משחק וחצי בקרב על המקום הראשון. הם ניצחו אמש את הקליפרס בעזרת משחק אדיר של ג'ימי באטלר. הכוכב של מיאמי שיחק רק ב-31 משחקים העונה ולא היה עקבי מספיק, אך הוא קלע לפחות 20 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים שלו וההיט ניצחו בכולם (לייקרס, ניקס וקליפרס).

הם ישמחו לנצח את הדינוזאורים ולהוריד את החבורה של ניק נרס למאזן שלילי. הראפס ניצחו רק 3 משחקים מתוך 9 האחרונים שלהם, רצף שכלל הפסד 104:99 להיט. טיילר הירו תרם 23 נקודות מהספסל במשחק זה. הירו לא ירד מספרות כפולות מאז סוף דצמבר והוא משחק מצוין כמנהל משחק נוסף אצל ספולסטרה.

הראפטורס יכולים להפתיע הערב, אך הם יצטרכו משחק מצוין של פסקאל סיאקם כדי לגבור על מוליכת הקונפרנס, במיוחד עם החוסר של פרד ואן פליט (פציעה בברך).

הכוכב הקמרונים של הקבוצה מקנדה קלע 12 נקודות בלבד ב-3/12 מהשדה בהפסד הצמוד לשיקגו. הראפטורס פיגרו ב-19 הפרש במחצית השנייה אך עשו מאמץ ולקחו יתרון עם 3:11 דקות לסיום הרבע הרביעי. כל זה היה לשווא כאשר הבולס יצאו לריצת 9:2 לסיים את הקרב.

יחד עם פרד ואן פליט, גם גוראן דראגיץ' וקם בירץ' יהיו באזרחי הערב.

מאידך, קייל לאורי, מרקיף מוריס, ויקטור אולדיפו, קייזי אוקפלה וכריס סילבה יהיו בחוץ אצל מיאמי.

הימור: ההיט יאבקו אך יקחו ב-3 הפרש.

ממפיס גריזליס (17-34) – וושינגטון וויזארדס (25-23), 03:00

ג'ה מוראנט והחבורה המלהיבה מטנסי מארחים את המכשפים מוושינגטון שמוכרחים לקטוע את כדור השלג של ההפסדים כדי להישאר במקום הפלייאין, עליו נאחזים בעור שיניהם.

הוויזארדס נחלו את אחד מההפסדים הביזארים ביותר של העונה נגד לוס אנג'לס קליפרס. החבורה של ווס אנסלד ג'וניור הובילו ב-35 הפרש בנקודה מסוימת, ו-6 הפרש עם שניות ספורות לסיום והצליחו לפשל בצורה קולוסאלית – כולל עבירה מטופשת במיוחד על שלשה של לוק קנארד ביתרון 3, מה שחתם את המשחק לטובת האורחים מלוס אנג'לס.

כל משחק חשוב עבור הקבוצה מהבירה האמריקאית, במיוחד במאבקי המיקום במזרח. הם בשוויון עם האטלנטה הוקס על מקום הפלייאין האחרון, ומובילים על הניקס שבמקום ה-11 במשחק אחד בלבד. שלושת המשחקים הקרובים (גריזליס, באקס וסיקסרס – כולם משחקי חוץ) יכולים להטות את המומנטום לכיוון זה או אחר.

המשחק הערב יהיה מבחן גדול, דובי הגריזלי במקום השלישי במערב הפרוע וניצחו 15 מתוך 18 המערכות האחרונות שלהם. הם שיחקו משחק נהדר אמש נגד יריבה מערבית, היוטה ג'אז, אותה ניצחו 119:109. מוראנט המטיר 30 נקודות יחד עם טריפל דאבל בעוד משחק מצוין של אחד מהשחקנים המהנים ביותר לצפייה בליגה.

הוויזארדס גברו על הגריזליס בקרב הקודם ביניהן, 115:87. באותו הזמן, חודש נובמבר, הוויזארדס היו הקבוצה המפתיעה של הליגה. כעת, הם נמצאים במאזן שלילי בעוד הגריזליס הם הסנסציה של הליגה.

אין פציעות לדווח אצל הוויזארדס בעת כתיבת שורות אלו.

בצד של ממפיס, דילון ברוקס, קייל אנדרסון וטיוס ג'ונס לא ישחקו.

הימור: ממפיס לוקחים ב-11 הפרש.

גולדן סטייט ווריורס (13-36) – ברוקלין נטס (19-29), 03:30

המשחק הגדול של הלילה מגיע בצ'ייס סנטר כאשר קיירי יקווה לחפות על קווין דוראנט שמפספס את חזרתו לקבוצתו הקודמת למפגש עם הגולדן סטייט ווריורס.

הלוחמים מהמפרץ ניצחו את ארבעת משחקיהם האחרונים, כולל בחמישי האחרון את המיניסוטה טימברוולבס בתוצאה 124:115. הם נהנו מרבע שלישי מעולה אותו ניצחו בתוצאה 38:20 והציבו את הטון להמשך המשחק. 29 נקודות של סטף קרי, שהתאושש קצת מכושר קליעה נוראי (3 שלשות מ-26 הניסיונות הקודמים שלו לפני המשחק מול מיניסוטה), היוו את ההבדל עבור הקבוצה של סטיב קר במשחק מול יריבה לא פשוטה בקדימון פוטנציאלי לסיבוב הראשון של הפלייאוף.

קרי ייאלץ להתמודד מול אחד מהיריבים המרים שלו ביותר, קיירי אירווינג, שמגיע לסן פרנסיסקו. הוא קולע 27.8 נקודות ב-52.9% מהשדה בארבעת המשחקים האחרונים שלו. כמובן, כולם משחקי חוץ שכן נאסר עליו לשחק בגבולות ניו יורק.

הנטס נחו רבות השבוע, הם לא שיחקו מאז ההפסד לדנבר נאגטס ביום שלישי. משחק בו סטיב נאש בחר לתת לג'יימס הארדן מנוחה.

הרשתות נלחמו בכל הכוח, אך חמישייה של פאטי מילס-קסלר אדווארדס-ג'יימס ג'ונסון-דיאנדרה במברי-למרקוס אולדריג' לא יכלה להתמודד עם כוח האש של יוקיץ' וחבריו בדקות הסיום.

יחד עם דוראנט והארדן, גם ג'ו האריס, ניק קלאקסטון, פול מילסאפ ודיירון שארפ לא ישחקו הערב בשורות נטס.

שני הגבוהים, דריימונד גרין וג'יימס וייזמן, לא יתלבשו הלילה אצל סטיב קר.

הימור: גולדן סטייט לוקחים ב-3.

לפוסט הזה יש 99 תגובות

    1. פילדלפיה רחוקה שני הפסדים מהמקום הראשון,ואם משחקים במה היה אם,אז אם אמביד היה משחק במשחקים שהחסיר אז כנראה שפילי היו במקום הראשון במזרח.

    2. הירושלמי צודק,
      הסיקסרס מרחק 2.5 משחקים מכל קבוצה שהיא לא הסאנס או גולדן.
      אמביד מציג יכולת התקפית שרק יוקיץ', דוראנט, יאניס ולברון מציגים,
      אבל הוא גם מציג יכולת הגנתית ששווה מקום החמישית ההגנה של העונה.
      .
      השורה התחתונה?
      היה והסיקסרס מצליחים לסיים טופ 2 במזרח טלפני מילווקי,
      והיה ואמביד ממשיך להציג את אותה יכולת שהוא מציג כיום (ונשאר בריא),
      אז הימור עליו כזוכה בקmvp הוא החמור הגיוני מאוד.

        1. שמעון איזה סטף היכולת האישית שלו מאכזבת ביחס אליו העונה ווגה עדיין לא מתקרב לאמביד אמביד הרבה מעליהם, הוא נלחם ביאניס לא בגב והסוף העונה

  1. חחח "אני לא מרגיש שחלקנו את הכדור כמו בעבר" – לא להאמין כמה חוסר מודעות יש לאידוקה, בוסטון חייבים להחליף מאמן בדחיפות.
    להוציא מקום ראשון מהסגל המוגבל של מיאמי תוך כדי הפציעות הרבות שעברו עליהם במהלך העונה בהחלט מצדיק את תואר מאמן העונה.
    תודה רבה.

      1. באם ובאטלר החסירו העונה ביחד יותר מארבעים משחקים, לא חושב שיש עוד קבוצה מובילה במזרח ששני השחקנים המובילים שלה החסירו ככ הרבה משחקים.

  2. יאללה פילי לא לחרבן היום זה מסוג המשחקים שאנחנו אוהבים להפסיד. אמביד צריך לתת 40+ ב20 דק מול הקליר פאת הזה, גם מקסי שיתעורר כבר.

    בהצלחה לטורנטו הלוואי הקלינגונים שלהם יצליחו מול הקלינגונים של ההיט

  3. פריוויו נהדר תודה.
    דוראנט, הארדן ודרייימונד גרין החסרים דפקו קצת את השידור שתוכנן מבעוד מועד ב-abc.
    .
    וושינגטון אכלו אותה. הם חוו טראומה בהפסד המביך לקליפרס, ובמקום, כפי שמומלץ, להתעמת בהקדם עם הטראומה – כמו בדוגמא הידועה לעלות על מטוס מיד אחרי טיסת בלהות – הליגה פינקה אותם במיליון ימי מנוחה לחטט היטב בפצע ולגלגל שוב ושוב את הקריסה וכל מה שהיה רע לתפארת.
    תחזית להלילה בציטוט מהזר בביג לבובסקי –
    Sometimes you eat the bear, and sometimes, well, he eats you.

    1. זה רק מראה כמה הלגאסי של השחקנים תלוי היכן הם נוחתים ומי השחקנים שסביבך…

      יכול להיות שאם וויגינס היה נוחת בכל מקום אחר שאינו בהנהגת קארי-גרין וצוות האימון הוא היה נשאר אותו וויגינס ממינסוטה

  4. לא רואה את המשחק אבל קורא פה כל הזמן איזה אפס בטאלר
    מסתכל על הבוקס סקור ורואה את באטלר 37 נקודות 14 ריבאונדים 10 אסיסטים

    אפס בריבוע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט