מעורב הופס ליום ראשון: הארדן עבור סימונס לא יורד מהרינונים. אני מתחיל להאמין שזה יקרה. הארדן, ב'אזרחי', הצהיר הלילה הצהרה / מנחם לס

1.כשהארדן החליט לא לשחק הערב נגד הווריורס, הוא למעשה הצהיר הצהרה

ההצהרה היתה למנב"ל הקבוצה ג'ון אבמונדי, המאמן סטיב נאש, ובמיוחד לקיירי אירוינג: "אני שייך ל-SO-TO-SPEAK 'השלישייה הגדולה'. אז אני רוצה שקיירי אירוינג יקלוט מה זה לשחק כאחד בלבד מהשלישייה הגדולה. נצחון או הפסד, זה מה שהוא גורם לי לעשות כל משחק ביתי עד שקיידי חוזר, וזה עלול להיות רק עוד חודשיים. בזה שקיירי לא משחק בבית, הוא גורם לי לקרוע את התחת בצורה חמורה יותר מאשר כל שחקן אחר בליגה כי עלי לדאוג שהמוניטין של הנטס יישאר, ולא משנה מי משחק ומי לא".

הנטס אמורה הייתה להיות 'הקבוצה של אלוהים' עם הארדן וקיירי מאחור, דוראנט וגריפין בפאור, ואולדרידג' בסנטר. ג'ו האריס 'שחקן ששי'. אבל אז חשבו במושגים של אולדרידג' בימיו הטובים בפורטלנד, ובלייק גריפין מימיו הטובים בקליפרס. חשבו שזו קבוצה טובה יותר מלהיות אמיתית.

ואז קרה מה שקרה. התברר שאולדרודג' ובלייק גריפין כבר לא יכולים לשמש אפילו כשחקני רוטציה, דוראנט נפצע שוב, קיירי אירוינג משחק רק משחקי חוץ וג'יימס הארדן החל ב'משחקיו'.

במקום 'הקבוצה של אלוהים' מי ששיחקו הערב הם שחקנים כניקולאס קלקסטון, ג'יימס ג'ונסון, ברוס בראון, קמרון תומאס, קסלר אדווארדס, ד'אנדרה במברי. כאלה. את פטי מילס הוותיקים מכירים. לאולדרידג' ובלייק היו כמה דקות לא רעות, וכמובן קיירי ארווין.

קיירי אירוינג… הוא מנסה, הוא לוחם. הוא רוצה לחפות על אי הופעתו במשחקי בית בהופעה סופר-אנושית במשחקי חוץ אבל זה לא יעבוד. אפילו הלילה כשהוא קולע 32 נקודות, הנטס הפסידה כי מהשלישיה הגדולה נותר רק אחד. זה בדיוק מה שהארדן ניסה – והצליח – להביע בזאת שהוא לא שיחק הערב: אחד מהשלושה לא יספיק.

הקסם נעלם במחצית הראשונה אבל חזר בגדול בשנייה. הוא לחם כנמר ולא ויתר עד שכדוריו החלו לצלול ברבע השלישי ובסוף הרבע הרביעי.

הקסם חזר ברבע השלישי והרביעי, והיום ישנו שחקן שחייב להוריד איזה 3-4 ק"ג המוציא נשמתו להוכיח שהוא שווה את כל הבלגן סביבו – והערב הוא הצליח, בעיקר ברבע השלישי בריצת 20-4. אבל הוא הוציא נשמתו בפרוצס. הוא ימשיך לשחק כל משחק חוץ, וכל פעם הוא יהיה 'אורח' מחדש. כל העסק הזה נועד לכשלון. הנטס כמובן יעשו את הפלייאוף, אבל בשום פנים ואופן לא יהיו הפייבוריטים שחשבו שיהיו.

במקום 'הקבוצה של אלוהים' משחקת קבוצה של שחקנים המנסים לתבוע חותמם כשחקני NBA ל-3,4,5 השנים הבאות ללא מחשבות גדולה מעל ומעבר לעונה הבאה.

הדקות האחרונות היו על הכיפאק מרתקות. הכל התחיל עם פאול שהזיברות נתנו לסטפן קרי, כשהוא עושה בדיוק על מה שדיברו כל הקיץ: איסור על שחקן לקפוץ לעבר מגינו. זה בדיוק מה שקרי עשה, והשופטים נתנו לווריורס שתי נקודות שלא הגיעו להם.

עם 12.1 טיקים קליי תומפסון קבר שלשה והנה 103-107.

כאן הגיע הרגע הגדול ביותר של קיירי בכל המשחק כשנגד דאבל טים ומאבק קשה הוא קבר את הטריי ל-106-107. אז בא הטכני נגד הנטס על שקיירי עשה פאול על תומפסון לפני הוצאת הכדור מהחוץ. 106-108. ואז קליי ת'ומפסון בקור רוח שם סל ממיד ריינג' ל-106-110, עם 5.7 טיקים, ומסירת פנים של הנטס נחטפה וזה היה המשחק. (אגב, קרי – שלא הלך לו כל המשחק – ותומפסון קלעו את כל 17 הנקודות האחרונות של גולדן סטייט)

קיירי למד – או לא למד – את השיעור של הארדן: 'תשחק כמה טוב שאתה יכול. תילחם עד צאת נשמתך. תקלע את ה-30, 35, אבל תפסיד את המשחק כי היית היחיד מהשלישייה. זה מה שעובר עלי כל משחק ביתי. אני מקווה שהלילה למדת מה שאני עובר'.

'לך להתחסן, או קיבינימאט אני לא נשאר בקבוצה הזאת' (זה כבר בקטע מספר "2").

2. הליגה הודיעה היום – למפרע! – שאם הארדן יעבור בטרייד לסיקסרס, היא תפתח בחקירה (כי ביני לבין שימון, יש כאן משהו מסריח)

Sources: Potential James Harden to 76ers deal could result in NBA investigation

כריס היינס כותב היום ביאהו ספורטס שאם, לפתע, ולמרות כל ההצהרות של הארדן שהוא 'נשאר בברוקלין', הוא יעבור בטרייד לפילי סיקסרס, הליגה תיפתח בחקירה על כיצד כל העסק התחיל והתפתח ל-"הארדן מוסר לאמביד" – משאת נפשו של הארדן שהוא מטפח כבר שנתיים. אם זה יקרה כנראה שיותר מדי אנשים קשורים לדיל הזה שלא נראה כשר – לפחות לא כשר למהדרין – ולא משנה מאיזה צד תסתכל עליו https://sports.yahoo.com/nba/players/4563/.

Teams around the NBA would consider asking the league to investigate a James Harden to 76ers deal, should the Brooklyn Nets superstar land in Philadelphia, league sources told Yahoo Sports.

מה הסיפור כאן? ישנם שלושה סיפורים:

1)ג'יימס הארדן פיתח יחסי ידידות מיוחדים עד כדי ארוחות דינר יחד עם נשיא הסיקסרס האחראי על כל פעולות הכדורסל שלהם – דרל מוריי. הרי דרל וג'יימס פיתחו את ידידותם עוד כשמוריי היה באותו תפקיד ברוקטס, כשהארדן שיחק שם. אם זה יקרה, אז כל הזבל שנשפך על מוריי – שכאילו נכשל ב-'THE PROCESS' – יהיה האוכל שכל המדיה תצטרך לאכול, כשדרל מוריי יהיה – שוב! – המנצח הגדול.

2) האמינו או לא, הארדן הוא גם חבר אישי קרוב של בעל הסיקסרס מייקל רובין.

3) הארדן מיואש מהברוקלין נטס, ובין שימון וביני, כנראה שנמאס לו להיות במצב דומה שהיה לו ביוסטון. דוראנט פצוע, וקיירי אירוינג משחק רק משחקי חוץ. הקבוצה בהחלקה מטה של 4 הפסדים רצופים והיא מגמגמת עם 20-29. להארדן נמאס לשחק עם קבוצה מקורטעת. הוא יודע כמו שימון וכמוני שעם אמביד הוא מחליק לאליפות עם 'פו-פו-אנד פו'.

אגיד לכם מה:

אם פתאום ייוודע שהארדן עובר לפילדלפיה ובן סימונס עובר לברוקלין, החקירה לא תיעשה ע"י כמה פקידים מה-NBA. החקירה תעבור ב-FULL SPEED ל-FBI.

3. האם מאמני ה-NBA יתקנו WRONG רציני ויכניסו את דווין בוקר לאול-סטאר?

Will NBA coaches do right thing and vote Suns guard Devin Booker into All-Star game?

דווין בוקר, אחד השחקנים המסוכנים ביותר בעונה זו, המשחק עבור הפיניקס סאנס שיש לה את הרקורד הטוב בליגה, לא עשה את 'האול סטאר' לפי בחירת האוהדים, הקובעת 50% מהבחירה. השחקנים קבעו 25% מהבחירה, והמדיה עוד 25%.

אם הוא לא ייבחר לאול-סטאר זה יהיה, איך אומרים, מוזר ובלתי מובן לאוהדי כדורסל כמו שימון וכמוני, וקורע לב לשפוטים כמו גיא רוזן ועידו גילרי.

האמת היא שהעולם לא יתהפך והשמש החמה (מאד!) ב-VALLEY OF THE SUN בו שוכנת העיר תיזרח, ובעוד שנתיים איש לא יזכור זאת, אבל אולי כן. עובדה שאני זוכר שדווין בוקר עשה עד עתה את האול סטאר רק כמחליף, פעמיים, ב-2020 וב-2021. הקומיסיונר אדם סילבר בחר את ה-REPLACEMENT לשחקנים שניבחרו לאול סטאר וחלו או נפצעו.

הוא חייב להיכנס הפעם כניבחר ולא 'מחליף'. זה ממש NO BRAINER. הוא השחקן המוביל בקליעות בקבוצה המובילה את ה-NBA, עם ממוצע של 30.6. לאף גארד בשתי החמישיות אין ממוצע כזה. אז שהוא לא ייכנס כמחליף?

כל זאת לא הספיק כדי לבחור אותו כ-STARTER. עכשיו עליו לחכות ולראות אם המאמנים יבחרו אותו לספסל. המאמנים יבחרו 2 שחקנים לבק-קורט, 3 לפרונט-קורט, ושתי בחירות WILDCARD שיכולות לכלול שחקני בק-קורט או פרונט-קורט.

מה הדילמה של המאמנים בבחירת 2 בק-קורט, אחרי שסטף קרי וג'ה מורנט עשו את החמישייה?

כאן קבור הכלב: על המאמנים יהיה לבחור שניים מהשלושה – כריס פול, דווין בוקר, ולוקה דונציק. כריס פול ייבחר על בטוח. המאמנים יאמינו שזאת היא הפעם האחרונה שנראה אותו באול סטאר. עתה נשארת בחירה של אחד: דווין או לוקה? הדילמה היא (וזאת הבעייה של דווין) שיהיו מאמנים שיאמינו ש'לא מגיע' לפיניקס שני שחקני בק-קורט וכך יצביעו עבור לוקה. הווה אומר שדווין שוב בחוץ.

אבל אני מאמין שהמאמנים יעשו את הדבר המתבקש ויצביעו עבור דווין על פני לוקה. לוקה אינו במיטבו, ויהיו לו עוד מספיק הזדמנויות באול סטארים הבאים. מצד שני דווין בוקר נדפק כבר מספיק פעמים!

4. בעל הקבוצה ג'ורדן לא מסוגל היה לשבת בשקט כשראה את הלייקרס קוטעת בהפרש 9 ב-2:23 דק' לסיום…

LaMelo Ball ended up being fouled and made 1 of 2 free throws to make it 116-114. The Hornets added another free throw by PJ Washington and won 117-114.

But for a moment, their lead looked shaky, and MJ :was not having it

5. מיאמי והקליפרס מעוניינות בג'ון וול אם יהיה SOME KIND OF BUYOUT בינו לבין יוסטון

ג'ון וול לא שיחק כל העונה, אבל מיאמי היט והקליפרס הביעו השבוע עניין רב בפוינט גארד אם הוא יהפוך לשחקן חופשי.

אין כאן הרבה מה להוסיף: וול עושה העונה 44.3 מיליון ואמור לעשות בעונה הבאה 47.3 מיליון. הדרך היחידה עבורו להמשיך לשחק היא להגיע לאיזה שהוא BUY-OUT עם יוסטון שישחררו אותו אם הוא יסכים לקחת ה-ר-ב-ה פחות מ-44.3 מיליון, אבל אולי עם מה שמיאמי או הקליפרס יציעו לו, הפסדו הכספי לא יהיה עד כדי כך בלתי נסבל.

6. למיאמי ישנה עוד החלטה להחליט

בהיעדרם של באם אדביו (בוהן) ודוויין דדמון, הסנטר של ההיט היה הטורקי עומר יורטסבן. שלושת האותיות האחרונות של שם משפחתו הן גובהו – SEVEN FEET, או 2.13 מ'.

אני לא עומד לספר כאן סיפורים שההיט גילו האכים אולג'ואן חדש, אבל עומר הפתיע רבים – ובראשם המאמן אריק ספואלסטרה – בטיב משחקו. הוא סיים את תקופת מילוי המקום (10 משחקים) בדאבל דיג'יטס גם בריבאונדים וגם בחיצים.

עתה הוא הופך לשחקן ספסל שאינו אפילו ברוטציה, ועומר יודע שבעשרת המשחקים איתו כסנטר מיאמי סיימה 3-7.

בן ה-23 הזה מג'ורג'טאון וצפון קרולינה סטייט קולע ס"ה 6.2 וקוטף 6.2 ב-52% ב-14.8 דקות למשחק.

עומר אמר אתמול באנגלית מפתיעה בטיבה:

It’s hard, obviously, because you catch that rhythm and you have that raging fire to just keep going,” Yurtseven said. “But I trust in the coaches and the Heat culture, and I believe if they want me and need me in the game that they know that I’m ready.”

כי אם צוות המאמנים – והאמינו לי שניתן להוסיף כאן "ופט ריילי – לא ימצאו דרך לשתף את הטורקי כך שירגיש כחלק מהקבוצה גם כשאדביו ודדמון משחקים, עומר לא יישאר במיאמי זמן רב. למעשה, אולי הוא יבקש טרייד כבר בשבועיים הבאים.

7. לכרמלו אנטוני אין מושג מה זה נט 20+, וכל האנליטיקס לא מעניין אותו. אבל הוא יודע דבר אחד בקשר למינוס…

8. היום בספורט לפני…

*88 שנים: בבחירות הראשונות להיכל התהילה בבייסבול הנבחרים הם טיי קוב, בייב רות', האנוס ווגנר, וולטר ג'ונסון.

*56 שנה: פגי פלמינג, אולי ה-FIGURE SKATER הגדולה אי-פעם, זוכה בזהב באולימפיאדת החורף.

**51 שנה: שיא קליעה לתיכונים לקבוצה מנצחת קבעה קבוצת סיינט מרי היי כשניצחה את הולי מדונה היי 29-211. אני לא בטוח אם השיא עדיין קיים.

*42 שנה: דטרויט פיסטונס מנצחת את הלייקרס 153-154 אחרי 4 הארכות.

*34 שנים: דטרויט פיסטונס מנצחת את הבוסטון סלטיקס 108-125 לעיני שיא צופים של 61,983 בסילברדום בפונטיאק. (השיא נשבר מאז)

*5 שנים: רוג'ר פדרר מנצח את רפאל נדאל בגמר האוסטרלי 4-6,, 6-3, 1-6, 6-3, 3-6

9. פינת הטבע

הציפור הזאת היא 'BLUE-FOOTED BOOBY' ש'ביתה' הוא איי גלפאגוס שבאקוודור. היא כנראה נחה עתה לפני שהיא יוצאת לריחוף נוסף מעל מימי האוקינוס הפסיפי בציד אחרי מאכלה האהוב – סרדינים, ANCHOVIES או דגים קטנים אחרים. הציפור נוחתת מהאוויר , ובכנפיה הגדולות (מאד) שהיא פורשת כמו רשת דייגים, הוא קולטת כמה דגים מה-'SCHOOL OF SMALL FISH' ובמקורה הארוך בולעת כמה שיותר עד שהדגיגים האחרים נמלטים באוויר מהכנפיים שכאילו 'חטפו' אותם מהמים.

מה בקשר לכפות הרגליים הכחולות? פיגמנט בשם CAROTENOIDS הוא האחראי לכך. הגבר משתמש בכפות הרגליים האלה לניפנוף מהיר, וזה מה שמגרה את הנקבות לתת את גופן לזכר שנפנף ביעילות וקצב את כפות רגליו הכחולות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
146 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חקירה של הליגה 🤣 שגיימס יגיד תחקרו את לברון לפני שחקרתם אותי או אפילו יותר טוב יש לי רעיון טוב.

הארדן ואמביד מעלים יחד תמונה במסעדה וברקע למעלה תמונה של דיוויס ולברון ליד יהיה אדיר שווה את הכסף 🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן ישאר בנטס אלו סתם רעשי רקע נכון לכרגע. אם לא יזכו באליפות אז בקיץ כבר עלול להיות בלאגן.
כנראה בלייקרס מפחדים מהארדן ואמביד אז התאגיד ביקש חקירה😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כרמלו צודק זה בדיוק מה שהשחקנים וגם אני חושבים על המדדים האלה כאילו הם מבטאים משהו. חרטא של אנשי המחשב כדי להראות שיש להם ערך בארגון.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
30/01/2022 10:35:59

נכון, אפשר לראות בפועל גם שהשחקנים (ואתה) הפסיקו את השטויות של לזרוק שלשות וללכת לסל, והם מרוכזים בזריקות 2 ארוכות, עדיף כשהשומר עליך. תראה לי שחקן אחד בליגה שמעיף 5 שלשות למשחק, אולי רג'י מילר או כריס מאלין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין לזה קשר לאנשי המחשב הם רק רכבו על הגל זה התחיל עם סטף ואז כולם רצו להיות ככה אז אנשי המחשב טענו שהם המציאו נוסחא שבפועל כל השחקנים מתאמנים היום גם על שלשות. תספר את זה לדוראנט וקאווי אגב הם ישמחו לשמוע. גם לגה מוראנט תספר את זה.
מתאמנים רק על משהו אחד אז איך ידעו משהו אחר?
לזקוף את זה למדדי פר שמר פלוס מינוס וכל החרטא זה לא להבין כדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין כמו הnba לקבל 44 מיליון וכל היום לטייל מסיבות זה מה שנקרא ליבין איט אפ. למה שיעשה ביי אאוט מה הוא מפגר? יחכה כמו גדול לסיום החוזה ואז יחתום מינימום. למה לחתום מינימום עכשיו? ויש לו גם חופש שנה וחצי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

לא יקרה ואם כן הוא אהבל

דוקטור רזי הופמן
30/01/2022 7:10:03

+100
לא רואה את וול עושה כזו שטות ומוותר על כזה סכום, מה גם שמס הכנסה מוריד חצי, אולי קצת יותר. אני לא הייתי מסכים לשום ביי-אאוט. אתם רוצים להיפטר ואף אחד לא מסכים לשלם? תמצאו עסקה עם קבוצה שתשים 30 בשנה ואתם תשלמו את השאר.

birdman
birdman
30/01/2022 14:19:24

סכום הביי-אאוט נקבע בהסכמת שני הצדדים לאחר מ״ומ. ייתכן ושווה לוול לוותר על כך וכך תמורת טבעת. מיליונים בבנק כבר יש אבל טבעת nada.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

טבעת NBA מוכרים אחרי כמה שנים. טבעת לא מעניינת אם לא לקחת אותה בתור כוכב. בטח לא בשביל לוותר על סכום מטורף ואיזה טבעת וול יקח? הוא חצי פיסח ופציע ובקליפרס זה בכלל בדיחה עם המדדה שכל הזמן בלואד וגורג שגם נפצע בלי סוף שבאלמר יביא מאמני כושר ורופאים במקום וול

birdman
birdman
30/01/2022 16:00:34

מספיק שהוא משחיל סל ניצחון באחד המשחקים, או משפיע בדרך אחרת, בשביל להקנות לטבעת משמעות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

בשביל הסיכוי הקלוש לזה לסכן עשרות מיליונים? צריך להיות רפה הבנה כמו דיוויד ווסט

birdman
birdman
30/01/2022 16:37:40
Reply to  birdman

הסכום לא יהיה בהכרח עשרות מיליונים, אלא מה שיוסכם. אתה רואה חשבון, אבל יש אנשים שמסתכלים דרך פריזמות שונות. קח לדוגמא ספורטאי אולימפי, שיכול להקדיש תקופה של אימונים מגיל 5 עד גיל 30 ומשהו בשביל סיכוי למדליה ומענק של 250 אלף שקלים.

דוקטור רזי הופמן
30/01/2022 7:06:34

תודה
בעברית נקרא העוף סולה כחולת רגל או כחולת כף.
לארת מזמן מין אחר של סולה שנקרא סולה מצויה. מי שרוצה סיכוי לראות, מוזמן להגיע עם משקפת ליפו ביום שבת או ראשון הבא ובהנחה שהסערה הצפויה תשאר ובאותה העוצמה שהיא חזויה. השנה כבר היו תצפיות בסולות בחוף של יפו.

Tzafriros
30/01/2022 7:23:56

גדול אתה רזי

דוקטור רזי הופמן
30/01/2022 7:51:40
Reply to  Tzafriros

בכיף
אם אתה מגיע, אז לא לשכוח מעיל טוב ומטרייה, הסולות, חמסנים ויסעורים/נים עושים חיים קשים לצפר המקצוען וגם לחובב.

Berch
30/01/2022 9:11:28

You are da real MVP 💪

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 7:41:17

מנחם על מה אתה מדבר?
הארדן לא שיחק בגלל פציעה ביד.
ראו אותו יושב על הספסל עם איזה קיבוע.
"הוא גורם לי לקרוע את התחת בצורה חמורה יותר מאשר כל שחקן אחר בליגה" –
אתה אמיתי? הארדן זה עגלה מקרטעת על 3 גלגלים.
הוא לא זז.
קורע תתחת מיי אס. אפס מאמץ.
.
תגיד אתה גם בעד אונס קבוצתי?
כי אתה רוצה לאנוס על שחקן להכניס לגופו חומר שאינו רוצה, ושאינו צריך.
"נו מה 'כפת לך, קח אחד בשביל החבר'ה! כולה בולבול בטוסיק ואז ניתן לך לשחק! אגואיסט מסריח, רק חושב על עצמו"
לג'וס צדק, מלא אנסים יש כאן באתר.
מלא תומכים באונס קבוצתי.

סוסמעץ
סוסמעץ
30/01/2022 8:32:46

100+ לאשך
==
ותזכורת לדוק: אם ה'חיסון אכן יעיל' אז רק מי שבקבוצת הסיכון צריך אותו.

עידו גילרי
30/01/2022 7:42:13

למאמנים אין שום בעיה לבחור שני גארדים לווילד קארדס כך שבוקר,פול ודונצ'יץ יהיו כולם די בודאות בין הבחירות שלהם.

Yinon Yavor
30/01/2022 7:46:56

מל
חשבת שאולי הנטס מכוונים לסיים במקום *ללא* יתרון ביתיות לכל אורך הפלייאוף?
ככה יהיה להם סגל טוב יותר ברוב המשחקים.

עידו גילרי
30/01/2022 7:47:50
Reply to  Yinon Yavor

זו די פיקציה ינון.

אהרון שדה
30/01/2022 9:01:20
Reply to  Yinon Yavor

ינון אהבתי
האמת שקראתי את מנחם בדיוק אז התחלתי לחשוב על כך

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעולה מנחם, כל מילה על הדינמיקה בין הארדן לקיירי. הטים מייט המחפיר ביותר בתולדות הליגה. בושה.

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 12:05:29

אתה תומך באונס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני לא. אני לא אומר שיכריחו אותו. אני אומר משהו שלא קשור לחיסונים, לקורונה או לכל סוגיה אחרת אלא לאיך מתנהלים בקבוצה, וכקבוצה. הסיכון שדוראנט לקח על עצמו כששיחק בגמר מול טורונטו, הסיכון שיאניס לקח על עצמו כששיחק מול אטלנטה – הם סיכונים הרבה יותר גדולים ממה שקיירי צריך לקחת. הם לא עשו את זה רק בשביל עצמם אלא גם בשביל הקבוצה שלהם. הוא זורק… על הקבוצה שלו. לא חושב שצריך להכריח אנשים כאלה, כן חושב שהם אגואיסטים.

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 13:37:02

אתה לא יכול להגיד משהו שלא קשור לחיסון.
כי זה קשור לחיסון.
הוא לא מוכן להכניס חומר זר שהוא לא צריך לגופו.
בגלל תקנה לא חוקית שפוגעת החופש העיסוק וחופש הפרט אסרו עליו לשחק.
הוא נאלץ בגלל זה לספוג הפסדים של מיליונים ולהיות מורחק מעבודתו ומהמשחק שהוא משתוקק אליו.
איך אתה משליך מזה על אגואיסטיות אלוהים יודע.
איך אתה משווה את זה לשחקן שחוזר מפציעה עם אישור מרופאיו אלוהים יודע.
איך אתה מעז לבקר אדם כזה שעוד נאלץ לספוג הפסדים כלכליים ואישיים כאלה על עמידתו לזכות כ"כ בסיסית על גופו אלוהים יודע.
ואגב אם כבר זרקת סיכונים – הסיכון המירבי מהזריקה זה מוות. נראה לי יותר מאיזה פציעה, לא?
עצוב לי שאני נאלץ לכתוב דברים כ"כ בסיסיים ומובנים מאליהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החיסון בשביל שחקני NBA הוא בדיחה. עובדה שאף אחד לא מחייב שם חיסון שני ולא יחייב. זה היה סתם כפייה דרקונית בלי שום סיבה והבדיחה עדיין נמשכת עם המעודדות במסיכה בחלק מהמקומות חחח.
והליגה לא מוכנה להודות בטעות וממשיכה סתם להציק. מי שרוצה שיתחסן ומי שלא לא. כל אחד אחראי על גופו, כולם מחוסנים בליגה אז מה הם מפחדים מקיירי 🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/01/2022 15:10:59

לא הליגה מונעת מקיירי לשחק במשחקים בברוקלין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוגוש אתה כל פעם אומר את זה יודעים וידוע אבל בפועל זאת כן הליגה כי חייבו את כולם להתחסן. אם הליגה רוצה היא יכולה להבליג על זה. קיירי יכול לעלות ולשלם קנסות מצחיקים. הליגה שתפת פעולה עם זה אז די להיתמם.
גם בקהל יש אנשים בלי מסיכות הליגה אוכפת את זה? זה הרי אסור? מדינת ניו יורק אוכפת את זה?
תפסיק להיות ראש בקיר ולהתווכח על כל דבר. הליגה היא באותו ראש בדיוק והיא המונעת דה פקטו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/01/2022 16:48:07

comment image

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
30/01/2022 15:16:41

קודם כל קבל ח"ח על ההשוואה לאונס, בדרך כלל מתנגדים לחיסון לוקחים את זה לשואה, אתה היית עדין והלכת רק עד אונס קבוצתי…

דבר שני, מה עם איסור רעש בין 2 ל-4, זה לא אונס קבוצתי? אני הכי יצירתי עם הגיטרה החשמלית שלי בין 2 ל-4 אבל הציבור המטומטמם מונע את זה ממני, כדי שאיזה זקן בבניין ממול יהנה מהשלאפ שטונדה שלו. דוחפים את השקט שלהם לחור תחת שלי.

מה עם איסור לקחת סמים? זכות בסיסית שלי על הגוף שלי. אני לא חייב לאף אחד כסף, למה שיהיה אסור לי להכניס לגוף שלי מה שאני רוצה?

אני יכול להמשיך אבל הרעיון הבסיסי הוא שכחלק ממבנה חברתי אתה מקריב חלק מהזכויות שלך (לא תאמין איך אני נוהג טוב כשאני שיכור. אבל בגלל כל המטומטמים שעושים תאונות אסור לי). האיסור הזה לא מסתדר לך, לא יודע למה וזה לא כזה משנה, אבל אין שום קשר לאונס קבוצתי (ולשואה). אה, ואם אני וקיירי אירווינג היינו מגיעים לאותה מסקנה אחרי מחשבה, הייתי בחששות רציניים לגבי כמה אני צודק כאן.

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 15:43:40

בדר"כ אני נוטה שלא להווכח עם מטומטמים. זה לא מוביל לשומקום וסתם מבזבז את הזמן ואת המאמץ שלי.
כפיית חיסון ניסיוני שיש לו תופעות לוואי קשות, ללא הצדקת סיכון למוזרק מהמחלה, היא לא איסור רעש, ולא לקיחת סמים בהחלטה עצמית.
אין לזה שום קשר לחברה כי החיסון הוא אישי ונועד להגן רק על המוזרק עצמו ממחלה קשה או מוות (אם הוא בקבוצת סיכון אשר בה התועלת מהחיסון עולה על הסכנות ממנו).
כפיית הזרקת חומר ניסיוני כזה לגופו של אדם, ללא כל הצדקה ותוך איום בסנקציות, היא אונס על גופו ורצונו של האדם.
אתה תומך באונס.
אם אתה רוצה להמשיך עם זה לדימויי שואה, אז בהמשך למה שמאנו טען, גרמנים אשר סירבו להסגיר יהודים והחביאו אותם הם אגואיסטים אשר פוגעים בקומרדרי ובסולידריות החברתית.
ביי

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
30/01/2022 15:58:55

באותו אופן שבו אם אני וקיירי אירווינג חושבים אותו דבר הייתי בחששות רציניים, אז אם מישהו שניהל/מנהל קמפיין של רישון הולמס עדיף על אייטון וקורא למאנו תומך באונס חושב שאני מטומטם, אני די רגוע לגבי האינטיליגנציה שלי.

אגב מאמץ, אין פה מישהו בפורום שאפילו קרוב לכמות הויכוחים וההתבטאויות לגבי קורונה וחיסונים, אז תחסוך ממני את זעקות השבר על בזבוז הזמן שלך.

ביי

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 17:27:53

אהבל, אל תתגאה בלמחוק אוטומטית דעה של מישהו אחר רק בגלל דעות שלו שלא אהבת בנושאים אחרים.
זה לא מוסיף לך כבוד ומעיד עליך כאדם מדיר, מתנשא ואטום מוח.
גם האדם שאני הכי שונא, והכי בז לו, אם יגיד משהו שיישמע לי הגיוני אז אתמוך בדעתו.
אתה מוסיף עוד ועוד סימוכין להגדרה שלך.

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 17:49:20

אגב, כשקראו פה לכל אחד שניסה להזכיר את חזקת החפות אנס ותומך באונס אני לא זוכר שצייצת, עכשיו כשאומרים על שחקן שמתנגד להכניס חומר ניסיוני לגופו אגואיסט ו"יאללה, תפתח כבר רגליים, כולה דקירה קטנה, את יודעת שכל הקבוצה רוצה בזה, תפסיקי רק לחשוב על עצמך" אתה מזנק לעזרה.
ממש אביר זכויות אדם, אין מה להגיד.
👋

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/01/2022 17:51:32

שי
אתה צריך לעבוד על האובססיה שלך להכניס לאנשים מילים במקלדת.

John
30/01/2022 7:49:04

דוק תתפלא אבל אני בעד הטרייד של הארדן. לקיירי ודוראנט יש כימיה טובה יותר מהארדן ודוראנט. ונכון שכשהשלשה סוף סוף יצברו דקות משותפות זה מסוכן. אך בטווח הרחוק להארדן עדיף קבוצה כשהמושכות אצלו. הבעיה היא שאין לסיקסרס אפילו שחקן אחד שהנטס צריכים. אני לא בטוח שסימונס ינוצל שם. במיוחד כשהריווח כל כך חשוב לקבוצה הזו לכניסות של KD וקיירי. וסימונס בעמדת הסנטר היא בזבוז. הנטס צריכים ביג מן טוב ועוד יוצר מעמדת הווינג. תיאורטית פול ג'ורג' וזובאץ תמורת הראדן זה אחלה טרייד לשני הצדדים אם היינו יודעים שקוואי בריא ויוכל לשחק עם הארדן. אבל את זה הייתי מבקר רק בקיץ, לא עכשיו
.
אגב הפאול על קיירי נגד הנטס הייתה מתנה לנטס. קרי בכלל לא חיפש את הפאול. הוא עלה באויר ומסר לאוטו פורטר הפנוי לשלשה. כשהשריקה נשרקה פורטר כבר שחרר את הכדור והוא נכנס. כך שהיה צריך להיות שלשה של ג"ס עם no call.
.
בנוסף צוות השדרנים של ESPN ירד על נאש שהוא לא התנגד לשריקה על קליי תומפסון בהוצאת הכדור. נאש חכם משלשתם יחד מכיוון שהיה לו טיים אווט אחרון והוא היה מפסיד את הצ'אלנג'. אם יש אירוע שסלו מושין תמיד מפספס זה דחיפות מאחור. בלייב רואים את זה הרבה יותר טוב. דחיפה בגב היא פאול גם אם הידיים לא מיושרות מכיוון שאפשר לתת מספיק עוצמה עם כפות הידיים והכתפיים מבלי ליישר מרפק.
.
מילה על הווריורס. דריימונד חסר. אך לא רק בגלל היחודיות שלו. זה בגלל שהווריורס הפכו לשבלונים בחשיבה. הם מנסים לייצר מקומינגה דריימוד וזה בכלל לא הוא. קומינגה הוא ווינג. סלאשר. מצד שני הסגל שלהם מפוצץ בגארדים טובים שפיתחו, אך ללא גבוהים אתלטים כלל חוץ מוויסמן אחד שחוסר מפציעה קשה. אני לא מבין איך פספסו את מרקיז כריס שאצלם התפתח הכי הרבה. או את מקגי. אין שום סיבה להחזיק את דמיאן לי וקיוזה. לשים ננסים בעמדות הסנטר זה היה חמוד לפני 5 שנים. הליגה התהפכה מאז. היא מלאה בענקים. לוני נלחם אבל מול שחקנים מאסיבים קשה לו. טאוונס חגג עליהם עד שנשברו והביאו דאבל טים. בנס הוולבס לא הרגו אותם משלוש והחטיאו שלשה פנויה אחת אחרי השנייה.
.
ומילה אחרונה לקסלר אדוורדס. צעירי הנטס מקבלים דקות שלא חלמו עליהם השנה בגלל המצב. אדוורדס היה בחירת סיבוב שני קלאסי. שחקן עם מידות מצויינות ותוצרת טובה במכללות אך משחק לא שלם. אבל החשיבה היא כיצד לגרום לו לעשות 3 דברים ברמה טובה: לשמור, לקלוע שלשות פנויות ולחתוך לסל. בגלל זה חוץ מהכישרון הבולט בכל דראפט החשיבה היא מה צוות האימון של הקבוצה יכול לייצר. בספרס הם בטוחים בעניין לימוד יסודות הקליעה והמסירה.

דוקטור רזי הופמן
30/01/2022 7:53:43
Reply to  John

+100 לגבי דריימונד

Jonathan
30/01/2022 9:21:04
Reply to  John

צודק לגבי ג"ס.
לגבי גבוהים – סגנון המשחק של קר תמיד היה קצת בעייתי בשביל גבוהים. נקווה שהחיבה הגדול של ההנהלה לוייסמן היא כי הוא באמת הבין איך לשחק עם ההתקפה הנעה. צריך לחכות שהוא יישתקם מהפציעה.
ודריימונד ממש חסר. לראות את קליי מנסה לתפוס את התפקיד שלו זה (1) ממש מרשים, כי מסתבר שהוא לא רק גאון במשחק off-ball. ו-(2) עדיין נראה פחות טוב ממה שדריימונד עושה. גם סטף הוא עם פחות ראיית משחק ויצירתיות כמוסר מאשר דריימונד.

דה שוט
30/01/2022 10:09:33
Reply to  John

ג'ון אני מאוד אוהב את התגובות שלך – אבך איך דריימונד חסר? 5 W רצופים, 7 W מהעשרה האחרונים
תסתכל על הנטס, הלייקרס, הקליפרס ופילי (כן כן) – שם הכוכבים חסרים

Jonathan
30/01/2022 10:40:18
Reply to  דה שוט

היו לנו כמה נצחונות בעור שינינו. כולל זה על ברודלין ללא דוראנט והארדן וסטף זכה לקלוע באזר ביטר ראשון בקריירה – על יוסטון.
גם בהרכב מלא יהיו משחקים קשים מול קבוצות חלשות אבל חלק מהמשחקים האחרונים היו אמורים ללכת בהרבה יותר קלות.

דה שוט
30/01/2022 11:09:47
Reply to  Jonathan

בלי סטף ועם גרין – כמה מזה הייתם מנצחים?

John
30/01/2022 11:17:55
Reply to  דה שוט

זו לא הטענה. זה לא סטף מול גרין. זה החיסרון של גרין יש לו משמעות באיך שסטף נאלץ לשחק. החסימות לסטף נראות פחות חזקות והוא נאלץ לשחק המון אחד על אחד או חסימה של גארד לגארד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

נו גם בלי אדמס הסקרינים לגה פחות חזקים זה אומר שאדמס כוכב?

John
30/01/2022 11:15:44
Reply to  דה שוט

דה שוט – רואים כמה קשה הם עובדים עבור כל סל. להערכתי אילולא היה נפצע ראסל במשחק מול מיניסוטה, הם היו מפסידים לוולבס. מה שטאונס עשה עליהם במחצית הראשונה היה נגמר כמו בהפסד הקודם שלהם לוולבס. ללא ראסל ויום קליעה סופר חלש גם לביסלי וגם לאדוורדס (שהחטיאו זריקות חופשיות ממש) הווריורס הצליחו לגרד ניצחון ממש לקראת הסוף. הלילה זה היה עניין של קליעה לפה ולשם וגם לברוקלין הפצועה מאוד זה לא היה מספיק.
.
אין ספק שהאופי במקום הנכון, אך סטף נראה הרוג בסוף משחקים. עובד הרבה יותר מדי קשה עם הכדור. הוא איבד צעד מאז תחילת העונה. בתחילת העונה להחליף גבוה עליו היה התאבדות. זה פחות ככה כרגע. הנקודה שלי היא שהגארדים נאלצים להילחם מול ענקים כל משחק בצבע וזה מתחיל להשפיע. הם היו חייבים להחתים עוד גבוה קלאסי. ישנם לא מעט שחקנים בג'י ליג או שהסתובבו שיכלו להחתים, אך הם בונים על ווייסמן כסנטר אמיתי יחיד בסגל וזה מסוכן ברגע שיגיע הפלייאוף.

דה שוט
30/01/2022 11:31:56
Reply to  John

אתה צודק בניתוח המקצועי (המעמיק)
אבל
אם גרין היה הכוכב הגדול או ״הלב והמנוע״ כמו שאוהבים לקרוא לו כאן – אז היית מצפה לקריסה בלעדיו.
בפועל – ג״ס היו קצת בהלם בהתחלה אבל למדו לשחק בלעדיו וגם לנצח. הם מנצחים הרבה בלעדיו.
כוכב אמיתי כשהוא חסר – הקבוצה קורסת. גם לאורך זמן.
דייוויס, דוראנט, הארדן, קאוואי, ג׳ורג׳
וקצת פחות – מורי, סימונס, יאניס, לברון, לוקה
.
שחקנים כמו גרין, אייטון, אפילו ג׳ה – נעדרו לתקופות ארוכות והקבוצות שלהם לא נפגעו בטור הנצחונות. זה מראה על המשקל האמיתי שלהם בקבוצות – דרגה משנית.
לגבי ג׳ה המצב מורכב, חובת ההוכחה עדיין עליו

אור
אור
30/01/2022 11:51:25
Reply to  דה שוט

לב ומנוע זה מילים. בסוף דריי משדרג את ההתקפה כל עוד סטף על המגרש (לכן הוא גם נח מתי שסטף בחוץ) ואת ההגנה גם בלעדיו. זה שונה מכוכב שלישי שלפעמים משחק ולפעמים לא בלי קשר לשאר השחקנים. אגב ראית כמה פילי מנצחת העונה בלי סימונס? פשוט מנצחים הרבה משחקים בקושי

John
30/01/2022 11:59:20
Reply to  דה שוט

זה נכון. אבל הם לא קרסו ללא תומפסון ולא קרסו גם ללא קרי בכמה משחקים. ג'ה מוראנט נותן עונה אלוהית והגריז היו במאזן נהדר בלעדיו. זה מראה על עומק ואימון טוב. לטווח משחקים מסויים זה מספיק. בפלייאוף זה נהיה הרבה יותר משמעותי וקשה.

התאוריה שלי מחלקת כוכבים ל-3 קבוצות:
כוכב שיטה – כוכב שזוהר רק בשיטת משחק מסויימת או הרכב מסויים.
כוכב המתאים לכל\לכמה שיטות – הורסטיליות של הכוכב מאפשרת לא לשחק בכל התקפות\הגנות
וכוכב שהוא השיטה עצמה.

באחרון, בדרך כלל כשאותו הכוכב נעדר, הקבוצה מתמוטטת. כי הסגל והשחקנים נבנו סביב היות הכוכב המנוע הבלעדי של ההתקפה. זה לא הופך קבוצה לפחות טובה אבל זה עלול ליצור רושם כאילו לכוכב שהוא השיטה עליון על האחרים. בעיני בקטגוריה זו אפשר לשים את הארדן ביוסטון, לברון בקליבלנד\לייקרס, ראסל ווסטברוק ואולי אני שוכח עוד.

את דריימונד אני שם ככוכב שיטה. כשהווריורס היו עם פציעות של סטף וקליי הוא נתן את אחת העונות הכי מזעזעות לכוכב. הוא יכול לקרוא לזה בעיית מוטיבציה כמה שהוא רוצה אבל זה לא עבד. כשוויסמן שיחק הוא לא הצליח לבנות כימיה איתו, כי הוא התרגל שגבוהים מתפנים בווריורס רק כאשר גארדים חוסמים עבודים ויוצאים לקליעה (ואז הגבוה משתחל לסל). הוא לא הצליח ליצור נקודות עבור וויסמן שנראה טוב בהרבה בלעדיו. אבל כשסטף וקליי משחקים הוא הופך לקלי חיוני ביותר להיות גם המוביל כדור המרכזי במתפרצות, גם מקבל ההחלטות במסירות השורט רול של קרי (אחרי הדאבל טים או בפיק אנד רול) ובעונות 15-16, הוא גם יכל לקלוע מבחוץ.

John
30/01/2022 12:03:30
Reply to  John

הטרייד אוף של זה, זה ששחקן שהוא השיטה יש לקבוצתו תקרה ברורה והיא תלויה רק בו. לרוב קשה לחבר שחקנים אלו לשחקנים אחרים שהם השיטה כפי שעשו הלייקרס. דוגמא טובה לבנייה נכונה היא ג'יימס הארדן שהוא שחקן שהוא השיטה, אך ברוקלין הוסיפו לו 2 כוכבים שיודעים לשחק בכל שיטה. ובכך הם יכולים להסתגל לשינוי תוך כדי להיעדרותו. עם לברון התקרה הזו היא אליפות כל עוד השחקנים סביבו מתאימים לשיטה ברמה גבוהה, אך לאחרים ראינו עד כה את התקרה הזו בפלייאוף.

דה שוט
30/01/2022 12:23:13
Reply to  John

אור – ברור שגרין משפר את הקבוצה – אבל לא כמו שעושים ממנו כאן (וגם בארה"ב). אני לא קיצוני כמו שמעון לגביו, הוא שחקן נהדר ותורם הרבה מאוד – אבל ראינו שהוא לא מסוגל באמת למשוך קדימה בתור כוכב – בעיקר להימשך ולכן אני לא מקבל את ההגדרה שלו בתור "כוכב"
.
ג'ון – ראה מה כתבתי לאור – בעיני לא נכון לקרוא לגרין "כוכב" אלא שחקן משלים. אם שחקן לא מתפקד כשסטף וקליי לא לצידו (רק שני הקלעים הטובים בהיסטוריה) – אז איזה מין כוכב הוא?

אור
אור
30/01/2022 12:28:11
Reply to  John

סבבה אז "כוכב משלים" 😉 זה שהוא לא מושך קדימה לבד כולם יודעים ורק שמעון וברוך (פעם) הביאו את זה כטיעון נגדו כאילו מישהו אי פעם אמר את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

דה שוט אני לא קיצוני לדביו, יש לו את היתרונות שלו העונה גם הדופק חזר קצת לצד קרי בלי קרי הוא ממש גופה. זה כי פה מדברים שטויות לגביו כאילו גולדן לא יכולה להצליח בלעדיו. יש כמוהו מלא שחקנים שלצד קרי יראו טוב. ביסמק אם היה נופל בקריירה אצל קרי ודריימונד בשארלוט ביסמק היה HOF היום 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

איזה כוכב יכול לקלוע 8 נק למשחק חחחח עוד כוכב כזה ואבדנו. דריי שחקן משלים ותו לא כמו שדה שוט אמר. אולסטאר וכוכב זה בדיחה

אור
אור
30/01/2022 12:53:07
Reply to  John

שמעון, כמה עונות היו לרודמן עם יותר מ-10 נקודות למשחק? אתה חי בעולם פשטני של כוכב נגר נקודות וקליר פאת, תתעורר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

דריי מואדר בתקשורת כי הוא חבר שלהם צוחק איתם, מחלק להם פנינים, מפרשן, הוא גם בתאגיד אז הוא מקבל פרגון מהחברה, עם כל הכבוד הוא כמו כריס פול. החברים בתקשורת ובתאגיד מרימים לו.
ראיתם את באם איך הוא מתאמץ בהיט? פי אלף על דריי, תראו את ההגנה של פילי בלי טייבול בדיחה, את יוטה בלי גובר זה המרה לקליר פאת. דריי שחקן שנופח ע"י התקשורת אולי הכי בהיסטוריה רכב על גביהם של כוכבים כמו רודמן.
אז הוא תורם סקרינים והנעת כדור והגנה יש 200 כאלה בליגה רק תנו להם לשחק. GP לדעתי מחזיק את ההגנה יותר מגרין אצלם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

אני לא חי בשום עולם פשטני זה רק אתם חושבים ככה

אור
אור
30/01/2022 12:58:26
Reply to  John

מה זה משנה מה אנחנו חושבים שככה כל התגובות שלך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

עולם פשטני של נגר וקליר פאת 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=_VwLdjkZuAg

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 13:11:44
Reply to  John

אני הייתי פעם מאוד בעד גרין והתרומה שלו אבל:
1. הוא איבד את הקליעה אחרי 2016
2. הוא זרק זין אטומי עונה שעברה
3. יש לו בעיות אופי והוא בהחלט מקפיץ את עצמו מעל הפופיק
.
בקיצור התקרבתי לדעת שמעון, בהחלט יש האדרה שלו בתקשורת והם חברים שלו.
פייטון חיה רעה, אחד השומרים הטובים בליגה ופייטר לא נורמלי.
דריי? איבד את הכבוד ממני עונה שעברה.

דה שוט
30/01/2022 13:15:52
Reply to  John

אור אני עם שמעון לגבי דריימונד – תוריד מע"מ
שחקן טוב חכם ומוכשר – אבל ברגע שסטף ו/או קליי לא על המגרש – הוא נהיה שחקן של 5/8/7 (נק' ריב' אס')
זה HOF ? מה שתגידו…
🙂

אור
אור
30/01/2022 13:37:09
Reply to  John

כבר הסכמתי שבלי סטף על המגרש אין כ"כ על מה לדבר, האם זה מוריד מהתרומה שלו לאליפויות ולריצות פלייאוף האחרות כאשר סטף כן היה על המגרש?

שחר אלוני
30/01/2022 14:02:31
Reply to  John

גרין שחקן חשוב בגולדן. בלעדיו יהיה להם קשה בפלייאוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

אור כולם בקבוצה תמיד תורמים משהו. מה הקשר. גם איגי תרם, גם בוגוט תרם, גם אוטו פורטר תורם. מישהו אמר שהוא לא תורם. כל מה שאמרנו שהוא לא כוכב. המילה כוכב צריכה להיות שמורה ליחידי סגולה, גרין לא כוכב, גם לא האולסטאר הטרי וויגינס למרות שהוא כשרוני מאד בניגוד לגרין. גואקים נואה לא כוכב, בן וואלאס לא כוכב, דיקמה לא כוכב, רודמן לא כוכב להמשיך? מגיע להם יופי כפיים על ההגנה חיבוקים, פרסי הוקרה, תרומה והכל כן אבל הם לא כוכבים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

שחר גם איתו יהיה להם קשה בפלייאוף 🙂 אף אחד לא טען שהוא לא חשוב, גם גורדן פול חשוב.

אור
אור
30/01/2022 14:43:52
Reply to  John

בסדר זורם איתך כי זו לא הנקודה שלי, יותר הזלזול בכמה שהוא תורם (כן! רק עם סטף על המגרש! אחרת הוא אפס!)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

אור כל השנים שאתה מכיר אותי אתה לא יודע מתי אני רציני ומתי אני מסתלבט? אני מזלזל בגרין כי התקשורת מזלזלת באינטילגנציה, משווים אותו לכמעט שווה ערך לקרי בתקשורת, גם פה בהופס חלק מהאנשים. מעולם לא אמרתי שהוא לא תורם. בשנתיים האחרונות שסטף לא היה הוא ברח גם והיה גופה. השנה סטף החזיר לו את הדופק ואפילו החמאתי לו הוא קצת חזר להזכיר שחקן כדורסל (אני אגב מבין לא קל לרדת ממאבקים על תואר לזבל הרגיל ולהתאמץ).
הוא מנהל משחק נחמד, יודע להניע את הקבוצה, עוזר טוב בהגנה, סביר ב1 על 1 בהגנה, הכל טוב אבל פה עשו לי אותו קרוב לסטף

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/01/2022 14:49:27
Reply to  John

שוט
אם אתה מעוניין לדייק, אז בעונה שעברה(שאני מניח שאתה מתכוון בה ללפני שתי עונות. גרין היה עם 7.8/ 6/ 6.3 נק'/ריב'/אס' במשחקים בלי קרי.
עונה שעברה הוא קלע פחות (7) אבל היה מעל באסיסטים(8.9) וריבאונדים (7.1)
אם נהיה הוגנים זה יותר מורכב מעם קרי ובלי קרי. הקבוצה עברה שינויים נרחבים לפני שתי עונות ועבור שחקן כמו גרין הכרת השחקנים סביבו ויצירת כימיה איתם היא מאוד משמעותית, וכן, סביר להניח שענייני מוטיבציה גם שיחקו חלק בהתחשב במצב הקבוצה בזמנו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/01/2022 14:51:41
Reply to  John

סוואגי ש
אתה כל הזמן מדבר על התקשורת ומה היא אומרת על שחקנים אבל אף פעם אני לא מצליח למצוא איפה אומרים את הדברים שאתה אומר שהתקשורת אומרת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

תוגוש זה באותו המקום שאף אחד לא אומר שפול לפני בוקר

אור
אור
30/01/2022 15:00:57
Reply to  John

הוא לא בורח.. מושיבים אותו לנוח מתי שסטף יושב לנוח בדיוק כי הערך שלו מקסימלי מתי שסטף משחק

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/01/2022 15:03:25
Reply to  John

סוואגי ש
א)תפסיק לאשקש זאת לא הטענה.
ב) בחנו את זה עם ירושלמי וראינו שיש כאלה שנוטים לכאן ויש כאלה שנוטים לכאן והחלוקה בכמויות ביניהם בערך שווה (וכך גם רואים בהצבעת המדיה לאולסטאר).
ג) בעצם כשאני מביט על סעיף אחד אני מבין שכנראה מה שקורה זה שאתה מאשקש את התקשורת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

אור התיאור שלך הצחיק אותי זה נשמע כמו טפיל 🤣🤣🤣
בלי קשר הכוונה שלי הייתה שנה שעברה לא השנה.

John
30/01/2022 16:22:47
Reply to  John

המילה כוכב גדולה מאוד. מבחינת המנהיגות והיכולות על המגרש, למעט קליעה הוא עושה הכל. זה לא כל כך פשוט להחליף אותו מכיוון שמעט מאוד שחקנים בליגה יכולים להחליף ולשמור גם על גארדים וגם על גבוהים. אני לא חושב שאין לו תחליף, לכן גם אמרתי שזה שבוב מאיירס לא הביא גבוהים נוספים למעט וויסמן הפצוע היא ביזיון. הם נאלצים לעשות רוטציה בין לוני ובייליצה (!?) בעמדות הסנטר. ואז באמת שהחיסרון שלו בולט. אני חושב שסטף הוא לא שחקן שהוא כל השיטה. פשוט אפשר לבנות סביבו כמה שיטות. הנה מאז פציעת גרין הוא משחק פוינט גארד פיק אנד רול. אבל הוא הכי אפקטיבי כשהוא קמצן באנרגיה ולא מכדרר הרבה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

פה אין מחלוקת גון. גולדן חסרה סייז וזה יפגע בהם בפלייאוף. אז כן עדיף להיות עם גרין מאשר בלי גרין.
קבוצות בליגה גם לא מספיק מאומנות לנצל את זה כרגע בעונה הסדירה שכחו לשחק פנימה בליגה שזורקת רק מה3 אז מה הפלא שגבוה מקבל כדור בצבע ומאבד אותו כי הוא לא יודע מה עושים.
מסכים גם לגבי סטף.
לגבי המילה כוכב היא לא גדולה די ברור מה זה כוכב זה יחיד סגולה עם יכולות אישיות שיודע ליצור לעצמו ולשים מספרים גדולים ומביא לנצחונות בכוחות עצמו ככוכב הראשי של הקבוצה. נותן לנו רגעי ווי אר אול וויטנס. זה הגדרה של כוכב. דריי לא שם וגם בשיאו ב15 ו16 לא היה שם רכב על הגב של הספלאש ואז על הביג 3. זה השיג לו hof עתידי.
אם הוא היה בקבוצה אחרת בקושי היו מכירים אותו היום.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/01/2022 15:00:08
Reply to  דה שוט

'כוכב אמיתי כשהוא חסר – הקבוצה קורסת. גם לאורך זמן'
אז אנחנו כביכול אמורים ללמוד מכך שכשג'ורדן פרש והבולס המשיכו לעונה של 55 נצחונות בלעדיו(סה"כ שני נצחונות פחות מהעונה קודם) שלמעשה ג'ורדן לא כוכב אמיתי?

Guy d
Guy d
30/01/2022 19:29:23

אלוהים יצר את הכוכבים

שחר אלוני
30/01/2022 7:52:28

תודה מנחם

trusttheprocess
trusttheprocess
30/01/2022 7:53:56

ברור שמייד תהיה חקירה של ב FBI ואם זה לא יעזור נעביר את הארדן לקרטל של סינלואה שיחקרו אותו כמו שיודעים במקסיקו

דוקטור רזי הופמן
30/01/2022 7:55:41

לחובבי הסקי והסנואובורד, יש עדיין כרטיסים פנויים באתר ליום חמישי. לפי התחזית שלי יסתיימו במהלך השעה הקרובה.

דוקטור רזי הופמן
30/01/2022 7:57:13

האתר הוא כמובן החרמון כי אין לנו אתר אחר לצערי.
חבל שהמסלול הכי ארוך נגמר לי תוך 4 עד 5 דקות ואחר כך מבזבז 15 דקות במעלית….

Dor
Dor
30/01/2022 10:52:41

פוקס או ג'ה עם כדור עושים את השיאון תוך 3 דק'…

דוקטור רזי הופמן
30/01/2022 13:18:47
Reply to  Dor

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא חשבתי על זה, אני הולך על ג'ה וכן יש מצב שהוא יוצא איתי לאוף-פיסט ומשאיר לי אבק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

גם ראס ואז הוא כנראה מתרסק

Dor
Dor
30/01/2022 17:54:15
Reply to  Dor

ראס ידפוק גלגול מלמעלה עד הצ׳רליפט ויקח איתו על הדרך את הדרוזי מהסקי פטרול

דוקטור רזי הופמן
31/01/2022 7:16:25
Reply to  Dor

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אכן, אכן….

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/01/2022 8:25:19

תודה רבה על המעורב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Kings did due diligence on Tobias Harris

Marc Stein: Sacramento was doing some due diligence on Tobias when it was out there that there could be a deal that involved both Ben and Tobias and I know not this week but earlier this month that I did hear from some teams that suggested that they saw Sacramento as the only team that could realistically get Daryl to move off of his patience stance on Ben because there were indications that the Kings would be willing to take Tobias on if it meant getting Ben now. The Kings have sent so many mixed messages lately.

לא הבנתי איזה בדיקה הם צריכים על טוביאס מה 30 עוזרי המאמן שם לא רואים משחקים ? 🙂

John
30/01/2022 11:20:08

מצב בריאותי, בטח קיבלו מידע מרופאי הקבוצה, סקאוטינג, לשאול על האופי שלו. קצת כמו לפני דראפט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

פעם ראשונה שקראתי בכותרת שקבוצה עשה דיו דיליגינס על שחקן פעיל 🙂 יאללה אם יצליחו להיפטר מהחוזה שלו יהיה מצויין. אוהב את הקינגס 🙂

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 8:28:10

תגיד דוקטור בארה"ב אתם שומעים בתקשורת על מחאת המשאיות בקנדה והמצור על טרודו?
כי אצלנו אין פיפס
https://www.facebook.com/TheRightToKnowTheTruth/posts/2529231700545907

shadow
shadow
30/01/2022 9:02:24

בארץ לא מספרים ולא משומעים על הרבה דברים אבל בטוחים שיודעים הכל.

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 9:20:55
Reply to  shadow

יפ

ג'ורג' עובדיה הסקרן

דווקא היה פיפס על זה בהארץ, אשך. אפילו צירפו תמונה יפה שלך בין המפגינים:
comment image?precrop=2200,1278,x0,y0&height=1116&width=1920

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
30/01/2022 13:19:26

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 13:41:38

גדול. ראיתי הבוקר אחרי שהגבתי. זה באמת איזכור ראשון.
אבל עשו לי פוטושופ…
קודם כל, בשלט היה כתוב "לברון הבייתה פיפי ולפרוש".
דבר שני, אני לא מגלח שם למטה.

ג'ורג' עובדיה הסקרן

יפ, עם אשך אחד גם אני הייתי נזהר מגילוחים מפוקפקים

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 15:44:50

😂

Guy d
Guy d
30/01/2022 19:33:34

אז מדווחים או מסתירים?

John
30/01/2022 12:07:15
Reply to  shadow

זה נכון לכל גוף תקשורת בארץ ובעולם. אבל מה שצריך לזכור הוא שמקור שהוא לא מיינסטרימי הוא לאו דווקא נכון יותר מכיוון שאין עליו פיקוח. לפעמים זה בדיוק הפוך. אני לא רואה מחאות כמייצגות משהו גדול יותר ואני לא רואה אי מחאה כהסכמה שבשתיקה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/01/2022 12:21:13
Reply to  John

#כשכל מקורות המידע שלך הן קבוצות פייסבוק עם אג'נדה אחת ויחידה שאתה לא מסוגל אפילו לבדוק את המיינסטרים הכי בנאלי בישראל
https://www.ynet.co.il/news/article/hkqkl14ct
אל תפתח ציפיות לקבל אמת מאנשים שחיים במעל תשעים ותשע אחוז על הרגשות שלהם

עומר
עומר
30/01/2022 13:19:22

https://www.reddit.com/r/pics/comments/sfql2g/nazi_flag_during_freedom_convoy_protest_at/
את זה לא ראו בקבוצות פייסבוק של האמת הנסתרת על העולם של האשך.
לא מפתיע מהאנשים בעסק, מניח שהכל בסדר בשביל להתנגד למדע ולהגיון

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 13:46:40

אני אצטט מהחשבון השני שלך, "תמשיך לספר לעצמך סיפורים".
מה שאני לא מצליח להחליט זה האם אתה האדם החכם הכי טיפש שדיברתי איתו, או הטיפש הכי חכם.

חגי "התותח" ניסני
30/01/2022 14:31:38

אני לא מתקרב לרשימה. אני אולי האדם הכי מצ'ועמם מהאנשים הטיפשים שפגשת אשכוס. אבל אני חייב לשים את זה כאן כדי לייצר דיסוננס
.
https://www.facebook.com/MK.YairGolan/posts/1592526967605492/
נצטט את העיקר: "לצערי גורמים רבים מפיצים תיאוריות קונספירציה ומידע כוזב בנוגע לחיסונים. הם זורעים פאניקה ומסכנים את בריאות הציבור, חייבים להילחם בהם על ידי הפצת מידע רפואי אמין ובדוק…אין דרך לנצח את המגיפה מבלי שכל הציבור יתחסן. אז אנא, דברו עם רופאים, תקראו מידע מאומת ואמין בעצמכם ואל תיפלו במלכודת הפייק ניוז. מדובר בחיים שלנו- רוצו להתחסן."
.
מוהאהאהאהאהא

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/01/2022 14:32:12

אין לך תאוריה קונספירטיבית נרדפת ומתקרבנת יותר טובה מחשבון שני של בן אדם?

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 15:51:19

אתה מביא פה משהו מלפני שנתיים.
אתה יודע כמה השתנה וכמה מידע נצבר מאז על הקורונה?
בנוסף, זה שאני מעריך מישהו זה לא אומר שאני אומר הן לכל דבר שהוא אומר.
והוא אכן אחד האנשים הבודדים שאני מעריך בפוליטיקה.

חגי "התותח" ניסני
30/01/2022 16:12:01

https://twitter.com/yairgolan1/status/1337005609137352705
פחות משנה.
האיש תומך באונס ואתה תומך במי שתומך באונס.

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 17:22:21

תמשיך תקליט שבור.
תכריח טיעונים.
אמרתי לך שאני לא תומך בו או בכל אחד אחר אוטומטית.
אתה אונס עלי את הטיעונים שלך.

חגי "התותח" ניסני
30/01/2022 17:42:11

או שפשוט תפסיק להיות מגוחך כבר. בעולם שבו כולם אנסים גם לך יש ברקורד כמה עבירות מין. אתה לא יותר טוב מאף אחד.. ככל שתפנים את זה מהר יותר כך ייטב.

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 17:51:40

חגי אני כבר מזמן לא מצפה ממך לשום דיון נורמלי, אלא רק להטרלות, הקנטות והקטנות.
שזה עצוב. כי זה לא היה פעם.
הכי עצוב כשאין ממך כבר ציפיות.

חגי "התותח" ניסני
30/01/2022 17:57:39

סליחה באמת שאני לא רואה איתך עין בעין את התאוריה המבריקה של "מישהו בא לי לא טוב לעין לכן הוא גם חרא של בנאדם וגם שחקן גרוע וזה למרות שצפיתי בדיוק חצי דקה"
.
אשכרה קראת למאנו היום תומך באונס. אולי האיש הכי הגון ונעים בפורום הזה (ביחד עם פאקו טחן ועמיחי) ואז כשטיפה אבל טיפה מקניטים אותך אתה הופך למלודרמטי. לך תעבוד על הנפש שלך בנאדם. זה לא אני זה אתה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/01/2022 18:00:13

comment image&ct=g

אשך טמיר המקורי
30/01/2022 15:49:00
Reply to  John

זה מאוד נאיבי מצידך לחשוב שהתקשורת המנייסטרימית לא מונעת משיקולים זרים ואג'נדות.
קח למשל את הסיקור הלא קיים כמעט והקטנת המחאה נגד נתניהו.
התקשורת המיינסטרימית בארץ משרתת את הממשלה.
זה ברור לחלוטין ושקוף, ודוחה לחלוטין.
מי שהיה מעורב במחאה ועקב אחרי שתיקת הצרצרים בתקשורת יודע.
זה לא אומר כמובן שכלי עצמאי בהכרח יהיה מדויק יותר.
אבל כלל האצבע – חפש את אלה שאין להם אינטרס.

סוסמעץ
סוסמעץ
30/01/2022 8:37:55

תודה רבה דוק
==
וסימונס? מוזר לי שאיזה קבוצה בעולם תרצה לשלם כאלו כמויות של כסף לפרימדונה

Jonathan
30/01/2022 8:52:44

לא בטוח בכלל שפילי תהיה מועמדת לאליפות אחרי טרייד של סימונס על הארדן.
פשוט כי גולת הכותרת בטרייד כזה לא תהיה סימונס. הם ייצטרכו לשלוח עוד חצי קבוצה כדי שהנטס בכלל ייחשבו על זה.
*
נראה לי שהארדן בסדר לגמרי עם קיירי. בכלליות נראה לי שרוב הליגה מסתדרת איתו ממש יפה במינונים קטנים ואפילו בווריירס רוב השחקנים מחבבים את הבחור שכנראה שיש לו גם צדדים טובים לצד הברגים המשוחררים. כך שאולי גם עדיף שקיירי מגיע רק לחצי מהמשחקים, פחות נפצע ופחות עולה לאנשים על העצבים עם השטויות שכן יש לו.

Jonathan
30/01/2022 9:00:02

ולא כל כך הבנתי את העניין של ועדת החקירה. במה זה שונה מכל רעיון אחר לטרייד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חחח אמרתי לך הארדן ואמביד צריכים לעלות תמונה במסעדה יחד ולמעלה ברקע תמונה של לברון ודיוויס מהמסעדה. זה שווה את ה25K בשביל כ"א מהם 🙂 ואפשר לשפר את התמונה שדריל מורי מחבק את שניהם במסעדה. מה חברים בNBA לא יכולים לצאת יחד?

עידו גילרי
30/01/2022 9:09:45

זה אגב לא טמפרינג…

עידו גילרי
30/01/2022 9:09:10
Reply to  Jonathan

כי טרייד כזה לא יתרחש עכשיו אלא בקיץ כסיין אנד טרייד. בשביל זה הארדן צריך לצאת מהשנה האחרונה בחוזה שלו ולאור השמועות שלהארדן יש קשרים בהנהלת פילי קבוצות אחרות מרגישות שאולי יש כאן סיכום לא חוקי מראש
קשה לי להאמין שתהיה חקירה.

עמיחי קטן
30/01/2022 9:03:40

תודה מנחם.
אל תדאג לבוקר – הוא יהיה באולסטאר

Berch
30/01/2022 9:14:17

אחלה מעורב
לאט לאט אני מחבב את ג'ון וול יותר ויותר….
הבחור הסתדר לגמרי
לא מפעיל לחץ על הגוף והנשמה
יוכל לסחוב את הקריירה עוד הרבהההה זמן……
🤣

Alex Rabino
30/01/2022 9:30:49

ג'ון וול, עוד מקרה של שחקן NBA שמקבל שכר הרבה יותר ממה שהוא שווה וגם נותן.

רן הנרגן
רן הנרגן
30/01/2022 16:31:41
Reply to  Alex Rabino

אלכס, אתה יכול לטעון לזכות על התגובה הכי אנדר-סטייטמנט של השנה. זה החוזה הכי גרוע בליגה בפער מכל החוזים הגרועים. הבחור יקבל 40 – 50 מיליון לשנה במשך 4 או 5 שנים בלי לשחק כמעט אף משחק.

Amitlahev
30/01/2022 9:54:08

תודה על המעורב. אם זה באמת נכון – הארדן לפילי זה חתיכת טרייד. אולי טוביאס (כישרון התקפי שיכול לשחק 3-4 לצד דוראנט + טייבול (שומר מצוין) יוכלו לעזור לברוקלין של קיירי ודוראנט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Amitlahev

טייבול לא הולך לשום מקום

חגי "התותח" ניסני
30/01/2022 14:35:43

אז אנחנו לא מוכנים לטרייד של הארדן על טייבול + האריס בוס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יהיה טרייד בלי לערב את טייבול. טייבול כמו שהבנת נשאר בפילי

חגי "התותח" ניסני
30/01/2022 14:51:00

בוס אבל ככה לא נשיג את הארדן. לא שווה להקריב בשבילו נגר כמו ת'ייבול?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב איפה עושים טרייד הליברטון על האנטר? נראה לי יהיה טוב למרות שכדאי על בוגדן וגאלו במקום. תברר אם בקינגס יש להם מספיק שקי אשפה

חגי "התותח" ניסני
30/01/2022 14:51:52

בוס אנחנו לא יכולים לעשות טרייד של בוגי וגאלו על הליבורטון כי הוא על חוזה רוקי. האנטר הפורצלן כנראה ימשיך להיפצע אז גם הוא חסר סיכוי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תסדר משהו אנחנו יכולים לקלוט את הקרדשיאן. תציע איזה עסקה

דדי
דדי
30/01/2022 9:56:33

הבעיה של הארדן היא שאין לו שום לברג' על הנטס בקיץ כדי לאלץ סיין אנד טרייד לפילדלפיה. הקבוצות עם מספיק מקום בתקרה עבורו יהיו אולי סאן אנטוניו, דטרויט ואוקלהומה פחות או יותר… ובכל זאת, הדברים האלה בסופו של דבר נוטים לקרות, אבל זה אומר שהסיקסרס יצטרכו לתת הצעה מאד מאד משמעותית לנטס.

דוקטור רזי הופמן
30/01/2022 10:58:34

גמר אליפות אוסטרליה שמתי לינק בדיומא

ארז
30/01/2022 12:56:38

דוק, מה לFBI ולהעברות שחקנים? חוקי ליגת הNBA הם לא חוקים פדרליים, מה יש להם לחקור? עבירת tampering היא לא משהו שיש לו תוקף בשום מקום מחוץ לליגת הNBA, והמקסימום שאפשר להאשים מישהו שעובר על זה הוא בהפרת תנאי בחוזה, וזה לא ממש מעניין מישהו מחוץ לליגה.

רן הנרגן
רן הנרגן
30/01/2022 16:38:50

ג'ון אני מסכים עם כיקרי הדברים שלך בקשל לג"ס. הביסה שבסגל של ג"ס אין סנטר נוסף על לוני וויסמן, ביאליצה משחק בעמדה הזו אבל בכל קבוצה אחרת היה משחק כמספר 4, היא שההנהלה לא רוצה לאפשר לקר שלא לשחק עם וויסמן, כשיבריא. למרקיז כריס אין גוף של מספר 5 קלאסי והוא לא עונה על הצורך של באנגר שאין לג"ס. כשנבנה הסגל בקיץ העדיפו על פניו את ליי וגארד נוסף , מקום שנתפס על ידי GP2. אם כל הכבוד לקרי אני לא רואה את ליי ממשיך בשנה הבאה. גם כי צריכים לפנות מקום בהיררכיה למודי, גם כי הוא לא מספיק טוב / יציב וגם כי הוא אחרון בחשיבות בסגל הנוכחי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/02/2022 12:10:41

השם העברי של הציפור: סולה כחולת רגל
https://www.google.com/search?q=BLUE-FOOTED+BOOBY&oq=BLUE-FOOTED+BOOBY&aqs=chrome..69i57.23712j0j7&client=ms-android-leagoo&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8