מעורב הופס לשבת: האם לברון נפצע שוב? ווסטברוק (37 נק' ב-12 מ-23) כמעט ניצח את ההורנטס ללא לברון ו-AD / מנחם לס

1A.ההאוקס באים! ההאוקס באים!

ההאוקס אכלו את הסלטיקס הערב 92-108. היה זה הנצחון ה-6 הרצוף שלהם. לקבוצה מטרה אחת: לעשות את הפליחיאוף אחרי חודשיים איומים בהם היא סבלה מפציעות וחולי קוביד, ונראתה ממש מחוץ לתמונת הפלייאוף. ששת הנצחונות כללו נצחונות נגד הסלטיקגס, ההורנטס, ההיט, והבאקס.

רבותי, ההאוקס באים, כפי שנבאתי בתחילת העונה. כיצד הם עושים זאת? עם חמישייה טובה, וחמישייה שנייה טובה מאד. ה'טובה מאד' היא כמובן בהשוואה לחמישיות שניות בליגה.

הנה הנמחונות בסדר יורד:

1.הערב נגד הסלטיקס 92-108
2. נצחון נגד הקינגס 104-121
3. נצחון נגד ההורנקס 91-113
4. נצחון נגד מיאמי 108-110
5. נצחון נגד מינסוטה 122-134
6. נצחון נגד מילווקי באקס 114-121

1. האם לברון לא שיחק נגד הסיקסרס כי הוא פצוע (קל, בברך), ולא סתם "זקוק למנוחה"?

L"LeBron James sounds very frustrated with his latest injury"

עכשיו נודע שלברון לא שיחק נגד פילדלפיה במשחק החשוב אתמול (שלשום) לא בגלל שהוא ורופאי הקבוצה חשבו שהגיע הזמן לנוח, אלא בגלל שברכו שנגצעה לפני כמה שבועות (ללא קשר לפציעת הבטן – או הקיבה שלו) – , החלה לכאוב ברמה שהחליטו שזאת פציעה ולא OVERWORKED KNEE.

לברון הגיב ב-EMOJIS הבאים:

לברון משחק 36.6 דק' למשחק, כמעט 4 דקות יותר מאשר נקבע לו, והוא עתה בן 37, ולא בן 36, שהיה גילו כשרופאים קבעו את המקסימום להשתתפות המשחק שלו.

2. הלייקרס הפסיקו לחפש טרייד על ראסל ווסטברוק כי הוא הפך לחוט המחבר אותם יחד, והוא יהיה ח-ו-ב-ה בפלייאוף ( ttp://www.espn.com/espnradio/podcast/archive/_/id/10528553)

פלינקה: נצטרך את כל השלושה בפלייאוף!

לא משנה כמה אנסה ללמד סטודנטים כברוך רבין או האשך שראסל ווסטברוק הוא אחד הגארדים הטובים והמסוכנים ב-NBA התורה שאני מלמד לא נכנסת למוחם. יש להם איזה שהוא גידול שעוצר את שעורי. אז עכשיו אולי הלייקרס עצמם יכניסו טיפת הגיון לראשם ככל שמדובר בראסל. בכל המשחקים האחרונים הוא-הוא שמחזיק את הלייקרס במשחק הכשלברון ג'יימס נח או כשאנטוני דייויס נח, או כששניהם נחים. אז או-אז גדולתו וחשיבותו מתגלים באורות זרקורים. הואה קולע, הוא חודר, הוא לוקח ריבאונדים והוא מוסר. הוא לא מתעייף ותמיד נראה טרי ובשל לעוד טריפל דאבל. השבוע, אגב, נודע שלברון ו-AD לחצו על פלינקה שיביא את ראסל לקבוצה.

3. קיירי: "אני חוזר בהתמדה לרמת המשחק האופטימלית שלי"

5. על הסיקסרס לפעול מיד בקשר לסימונס

כריס מניקס מ-SI טוען בכתבה אחרונה (https://www.si.com/nba/2022/01/28/76ers-wary-of-wasting-joel-embiid-special-season-ben-simmons-trade) שהסיקסרס הם מועמדים לאליפות ה-NBA וג'ואל אמביד מועמד ל-MVP, אבל אלא אם כן הסיקסרס יעשו טרייד לפני הדדליין – במקום לחכות ל-OFFSEASON כפי שהם טוענים שיעשו – שיביא לסיקסרס שני שחקנים שהם חייבים – מחליף ב-פוינט גארד ומחליף לטוביאס האריס ב-PF, גם האליפות תרד מהפרק, וגם הסיכוי ל-MVP של אמביד ייפגע.

6. שקיל ניכנס בבן סימונס בפול-כוח ובכל עוצמת הדיבור שלו

שקיל התחיל עם מה שהיה לו לומר על ג'ואל אמביד, וההצהרה ש"הוא ה-MVP שלי".

לא עבר זמן רב והוא החל להיכנס בבן סימונס, וסיים עם הטוויט הזה:

כזכור, לשניים נישרקו פאולים טכניים באותו מהלך. אמביד הסביר מדוע הוא החליט לשלם את הקנס של הרוקי:

7. אמביד שילם את הקנס האוטומטי על פאול טכני – $2,000 – עבור הרוקי מהפליקנס חוזה אלברדו ('הוא יכול להשתמש בכסף זה יותר ממני')

“I just like his energy. He plays hard. He competes. Even when he picked up the tech, he wasn’t backing down,” Embiid said. “… I just felt like the least I can do because I made him pick up a tech and he doesn’t make as much as other guys in the league. I just felt like that was on me and I didn’t want him to lose that money because I’m sure we all need it.”

8. כאילו שהוא זקוק לעוד מיליון, אבל קווין דוראנט עשה 1.1 מיליון עבור בחירתו לחמישייה של האול-סטאר (https://twitter.com/BobbyMarks42/status/1486856515285925891

הבית של דוראנט במליבו ביץ'. 12.8 מיליון

שימון למנחם: "דוק לס, אין צדק בעולם. הוא יושב בבית מסתכל על טיווי ופתאום ניכנס לו 1.1 מיליון לחשבון הבנק בלי שיעשה דבר וחצי דבר. אני עובד 15 שנה בשביל כסף כזה כראוה חשבון"

מנחם לשמעון: "שימון, אם היה צדק בעולם אז אלוהים היה נותך לך ולי לחרבן על יונים מדי פעם"

9. אבן פרנייה: "משהו חורק בקבוצה שלנו. משהו לא עובד כמו שצריך!"

הוא אמר זאת לסטפן בונדי מהניו ניורק דיילי ניוז (https://www.nydailynews.com/sports/basketball/knicks/ny-evan-fournier-screens-switching-heat-20220127-f43kam2zanarfasu6vjdjxokhm-story.html) אחרי ההפסד למיאמי ביום רביעי. 'יש לנו את התחמושת. יש לנו את הנשק. יש לנו את הקלעים, אבל אנחנו לא מוציאים לפועל מה שיש לנו'

COACH T.T – – אתה מקשיב???????

10. קבוצות מצלצלות לספארס נון סטופ כשהשמועה שדריק ווייט ודג'ונטה מוריי פנויים לטריידים (http://www.espn.com/espnradio/podcast/archive/_/id/10528553)

לאו מוסיף את דעתו:

I would assume the Spurs will bat the Murray stuff away,” Lowe acknowledged. “But those are interesting names for teams that need guards.”

Although White is perhaps a more realistic target for teams in the market for backcourt help, the Spurs typically aren’t too active at the trade deadline. The team’s deal sending Bryn Forbes to Denver last week was just the third in-season trade San Antonio has made in the last 10 years — and the other two were very minor.

11. הטרייד שמדובר עליו ברפורט של לאו – ג'רמי גרנט עבור ג'ון קולינס מההאוקס לא יתבצע מסיבה פשוטה:

ההאוקס לא יסכימו לטרייד כזה כי ג'ון קולינס הוא שחקן טוב יותר מג'רמי גרנט!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 79 תגובות

  1. תודה מנחם,
    " הלייקרס הפסיקו לחפש טרייד על ראסל ווסטברוק כי הוא הפך לחוט המחבר אותם יחד"
    הקלינגון הוא חבל התליה שיחבר את הזקנלחים מל.א+בבון לעץ😁😁😁
    ואין טרייד כולל מהגהנום שיטריד את קלינגוש מל.א(הוא הMVP שלנו)

  2. מנחם הלייקרס הפסיקו לחפש טרייד על ראסל ווסטברוק כי אף אחד לא רוצה לגעת בגופה של הנבלה. הוא בהחלט אחד הגארדים המסוכנים ביותר כל פעם שהוא עולה על הפארקט הלייקרס בסכנה, הוא לא עשה כלום אתמול וגם כרגע מוביל אותנו להידרס מול שארלוט הוא בערב קליעה בנתיים (3-9 מהשדה 1-4 מ3), וכמובן שהוא גם המגן אולי הרע בליגה אפס ענק בשני צדדי המגרש

    1. אתה כותב עקום ולא נכון, ברוך. למעשה אתה לא אומר את האמת (לא אקרא לך שקרן כפי שפעם כינית אותי). ווסטאברוק קלע הערב 35, ושכחת לציין שלברון ו-AD לא שיחקו כשאמרת שההורנטס אוכלים את הלייקרס. בגלל ווסטברוק הלייקרס כמעט ניצחו בשניות האחרונות. הפסידו ב-3 משחק חוץ ללא לברון ו-AD נגד קבוצה מצויינת, והכל בגלל ווסטברוק.

      1. דוק, אני מסכים אתך לגבי היכולת של ווסטברוק. מה גם שהוא משתפר בחצי השני של העונה בדרך כלל. הבעיה שאת היכולת הזו הוא מםגין כשלברון ודיוויס לא משחקים והוא בעל הבית הבלתי מעורער. הבעיה הגדולה שהוא לא טוב כשהוא משחק עם לברון יחד. אז הוא הורס.

            1. סימונס טוב הגנתית!! העקיצה די ברורה אתעלם ממנה ברשותך.

  3. 1. לא מאמין שיהיה טרייד עבור ווסטברוק כי אין לו קונים. ווסטברוק צריך קבוצה משלו שתתן לו להשתולל, ובשנים האחרונות ווסטברוק פשוט לא שווה את הכסף שמשלמים לו כדי שתהיה לו קבוצה משלו.
    הכי הרבה שוב טרייד עם וול, אבל אני לא רואה מצב שהוא מסכים לשבת בחוץ כמו שקורה עם וול.
    2. קיירי חוזר לכושר… יכול היה לחזור לכושר מהר יותר אם היה משחק בכל המשחקים, משמע להתחסן. עדיין בשורה התחתונה הוא יכול לשחק רק במשחקי חוץ (וכם שם יש מקומות שלו), ככה שבפלייאוף זה יהיה משמעותי והוא יהיה חסר.
    3. קווין דוראנט לא ישב ונח כדי לקבל את המיליון. הוא שיחק העונה כמו MVP והרוויח את זה ביושר.
    4. אני חושב שהניקס פתחו בסוג של מכירת חיסול עבור השחקנים הוותיקים שלהם. אני חושב שזה גם עניין של זמן עד שת'יבודו לא יהיה שם.
    5. העניין עם הספרס מעניין כי מאז ומעולם הם לא עשו שום טרייד משמעותי (או בכלל) במאצע העונה. אבל זה ברור לחלוטין שוויט ומארי הם לא הקו האחורי שיביא אותם לאנשהו, לספרס פשוט אין מספיק כשרון בסגל העונה.
    6. ג'רמי גראנט יכול להיות מתאים יותר להוקס מקולינס (שעושה רושם שהוא לא מרוצה שם ומהתפקיד שלו לצד יאנג). גארנט אולי פחות טוב, אבל הוא מביא יכולת להוריד כדור לרצפה וריווח מקליעה שאין ממש לקולינס.

    1. מה שגראנט מביא זו הגנה. הקליעה של קולינס היא הסיבה שהוא מרוויח וירוויח סכומי עתק –
      אין הרבה שחקנים בעמדה שלו עם יד טובה יותר מבחוץ (יותר מ-40 אחוז מהשלוש השנה, כמעט 39 אחוז מהשלוש בקריירה)
      .
      גראנט קולע באחוז נמוך משמעותית (מה שכן, הוא הראה שלצד מנהלי משחק שיודעים למצוא חברים בקבוצה לקאצ' אנד שוט האחוזים שלו מטפסים. עדיין נמוך משל קולינס, אבל עדיין 39 מכובדים)

      1. אני עדיין חושב שקולינס שחקן טוב יותר, בטח שזה שילוב של קליעה, והעובדה שגראנט פשוט משחק בקבוצה גרועה שהוא השחקן המרכזי ולכן מקבל הרבה נגיעות וזריקות, מה שהוא לא קיבל בנאגטס שהיה בעיקר שחקן משלים.
        אבל היכולת שלו ליצור, דבר שאני לא חושב שיש לקולינס, נותנת להוקס אופציות נוספות, בטח שקולינס לא מרוצה מתפקידו בהוקס.

        1. טרייד של קולינס על גראנט זה קצת כמו להחליף את גרב ימין עם גרב שמאל. לא רואה איך זה משדרג את אחת מהקבוצות האלו בצורה משמעותית.

    1. צל חברי היקר, ראינו ה ראסל וAD שווים לבדם וזה נראה זוועה כמו גופה של סמור, לשיקצה יש הרבה אשמה שהקבוצה נראית ככה בטח הגנתית אבל עדיין הקבוצה טובה משמעותית איתו מאשר עם האפס

  4. תודה דוק
    "לא משנה כמה אנסה ללמד סטודנטים כברוך רבין או האשך שראסל ווסטברוק הוא אחד הגארדים הטובים והמסוכנים ב-NBA התורה שאני מלמד לא נכנסת למוחם. יש להם איזה שהוא גידול שעוצר את שעורי."
    .
    לגידול הזה קוראים מוח דוק

  5. מנחם ההוקס התחילו לנצח רק שהפסקת לכתוב עליהם. בוגדן וגאלו כנראה נבהלו מהטרייד למיניסוטה 🤣🤣.
    עכשיו שוב כתבת עליהם ועוד לפני מפגש של טריי עם הבוס,שלו??

    ראית מנחם מה קרה לנסיר ליטל מיד אחרי הפוסט שלך עליו?

  6. תודה מנחם.
    ראס – לא מזלזל בו. גם לא בשארלוט, אבל אם יש קבוצה לקלוע מולה הרבה ולהפסיד – זה הם. לא בדיוק עילויים בהגנה.
    סימונס ומורי – כשמחזיקים נכס למכירה בלי קונים הערך שלו יורד. אם לא הציעו לו כוכב אמיתי עד עכשיו, אז גם קבוצות שייתאכזבו בסוף העונה לא יימהרו אליו. אגב, סקרמנטו הודיעו שנשבר להם מהמו"מ איתו. והם הקבוצה שהאוהדים שלה ייקבלו ממנה כל ניסיון, כי מה כבר יקרה?
    *
    ווסטברוק וסימונס הפכו לשחקנים הכי מעניינים בליגה. הם ה-comic relief שהשתט על העלילה. מה זה מעיד עלינו? על הליגה? על התרבות האנושית???

      1. כן, ברור, קח שחקן שלא משחק ומקבל משכורת מקסימום ומה שתקבל עבורו בטרייד ישאר זהה לאורך כל ה-4 שנים.

        1. להיפך המחיר שנתיים לסיום חוזה יהיה גבוה מעכשיו כי קבוצות לא ירצו להתחייב לשכר העתק שלו 4 שנים. שוב אמרתי לך אנחנו באותו מצב כמו בלי סימונס לכן אם אנחנו לא מתחזים מהותית אין סיבה להעביר אותו ורוצים גם לשלוח מסר לתאגיד

          1. מה זה אין לחץ, יש לך נכס שלא מניב לך כלום. לא תנסה למכור ולקבל עליו משהו? עצות כאלו אתה נותן גם ללקוחות שלך?

            1. ללקוחות שלי אני לא אומר לא לעלות לשחק ולהמציא פציעות :). אתה שוכח בקרב מיליארדרים יש דבר שנקרא אגו ולפעמים צריך להראות למי יש גדול יותר בשביל המסר. אני אשמח מאד אם סימונס ינמק 4 שנים בלי לשחק. אישית הייתי שולח אותו להתאמן עם הנוער 4 שנים (לגי ליג אי אפשר לצערי)-לפני שיגידו לי שאין נוער אני אקים נוער בשבילו

        1. ברור שזה גאוני אז מה לתת לו ללכת ולקבל זבל שלא יעזור לנו בכלום? את הזבל הזה נקבל גם שנה לפני סיום החוזה. עד אז המון דברים ישתנו קבוצות יהיו בלחץ. אין לנו מה למהר אנחנו במצב כמו ללא סימונס אין לסימונס השפעה על כלום. מקסי מתקדם.
          מי שבלחץ זה סימונס וקלאץ על הקריירה שלהם

            1. מי ייתן עבורו כוכב אחרי 3 שנים שבהן הוא לא יישחק כדורסל תחרותי?
              מכיר רואה חשבון שיגיד לעסק להחזיק נכס שהוא לא משתמש בו, גורם לו לשלם יותר מסים ולמכור אותו בסיכון שהערך שלו ייפחת כמעט לחלוטין רק בעוד 4 שנים?

            2. הוא ישלם אותם מיסים על זבל אחר והערך שלו יעלה בגלל התקצרות החוזה הוא יהיה יותר סחיר ואל תשכח יש פה את העניין של להשחיל את סימונס 🙂 שהוא העיקרי. לא מוותרים על תענוג כזה בשביל זבל

            3. מי שבאמת השחיל את סימונס כאן זה הסוכן שלו עם עצות האחיטופל שמכר לו. עם הסוכנים מהגוארדיה הישנה זה לא היה קורה.

            4. בוס אתה גאון. כבוד ענק להיות העובד שלך

      1. לא. כל משחק שסימונס מחמיץ, הוא מקבל קנס. עד לסיומה של העונה אם לא ישחק תהיה לו ערימת קנסות ששווה את השכר שלו.
        הבעיה של הסיקסרס זה שיורד להם משכורת של שחקן מקס מהפיירול. זו נכות רצינית לסחוב,
        לא משהו שאמביד שמציג יכולת שיא יסכים לעשות מעבר לקיץ הקרוב.

  7. מעורב מצוין ומשעשע, תודה רבה מנחם. אני לא מבין איך לברון עשה את הטעות הזו עם ראסל, הקבוצה לא טובה, לכן הוא צריך לשחק המון דקות, עולה הסיכוי לפציעה…. פניה לא נכונה אחת בדרך והסיכויים שלו לסיים את הקריירה עם תואר נוסף פשוט צנחו.. חלום בלהות

    1. חחחח מה היו עושים בלי ראס? מנוגבים כל מי משחק מי היה סוחב אותם פופ או קוזמה? חחחחחחחחחח
      זה לא המזרח עכשיו תחשוב אם היו מציקים ללברון ולוחצים אותו כמה היו מגדילים לו את סיכויי הפציעה

    2. אנשים (זאת אומרת יניב ושחר) חושבים שהיו ללייקרס אופציות אחרות. לדעתי זה היה או ראס או החבורה שהוטרדה בעדו, וכאן די ברור שהיו צריכים ללכת על ראס בגישת האול אין. הימור, אבל כזה שהיה די מחוייב מהמציאות (לפחות כשעשו את הטרייד ההוא) אם המטרה היא ללכת על כל הקופה.

        1. יש לך זיכרון מאוד מאוד קצר, משהו שעבד? יש מצב או שהלכת לישון אחרי הבועה והתעוררת בקיץ האחרון מבלי לזכור מה הלך שם בעונה שעברה? אתה שוכח שהדאגה העיקרית בקיץ היתה שהסגל הקיים כבר לא מספיק ושדייויס ולברון לבדם פצועים מידי וחייבים להביא עוד מישהו שיעזור לסחוב את העגלה, בעיקר לאור הגלקטיקוסים שצמחו בליגה. נשמע קצת גיבור בדיעבד.

          1. הפציעה של דייויס גמרה את הסיפור של הלייקרס בשנה שעברה. מסקנה, שעדיין נכונה – בלי לברון ודייויס כשירים אין ללייקרס סיכוי ללכת עד הסוף. זה היה ברור מהרגע שהחתימו את לברון והטרידו עבור דייויס. אבל זה נכון גם כשראסל בסגל, בדיוק כמו שאנחנו רואים עכשיו. אז זה לא הבסיס להשוואה. הבסיס להשוואה הוא איזה סגל ממקסם את היכולות של לברון ודייויס בריאים. יש מגוון תשובות אפשריות אבל אף אחת מהן לא כוללת את ראסל, לא כי הוא שחקן מחריד (אפילו אני לא חושב ככה) אלא כי הוא פשוט לא מתאים לידם. טעות קשה בבניית הסגל.

      1. אני לא חושב שהראל פופ וקוזמה זה מעולה, אבל עדיף על ראס. הוא מזיק.
        וסהכ מסכים עם מיקי שהיה להם סיכוי טוב לאליפות בשנה שעברה אם דייויס לא היה נפצע.
        מעבר לזה היה להם כנראה אופציה לטרייד על דרוזן או הילד שהם ויתרו

          1. אם דייויס פצוע, אין לזה תקנה. אם תביא את יאניס או קוואי סבבה אבל משהו ריאלי לא.
            בקיצור, זה תסריט שאין איך להערך אליו.
            להיות קונטנדרים כשכולם בריאים זו המטרה.
            כרגע הם קבוצת מרכז טבלה, ראס מאד לא מתאים שם

      2. ברור שהיו אופציות.
        כתבתי את זה כאן לפני שהשם של ראס בכלל עלה בתקשורת –
        היתה עסקה סגורה עם הקינגס על באדי, והלייקרס בדקו מה קורה עם ראס לפני שהסכימו סופית. יומיים אחר כך לדעתי הטרייד קרה.
        .
        לא רק זה, היתה להם גם אפשרות לדרוזן.
        לברון וקלאץ׳ רצו או דרוזן או ווסטברוק ונתנו לפלינקה לבחור.
        הוא בחר ווסטברוק.

          1. זה לא עניין של אמונה – זה נכון.
            ופחות או יותר כל מה שפלינקה עושה זו טעות.
            .
            אבל לפחות במקרה הספציפי הזה זו הרבה חוכמה בדיעבד.
            אף אחד לא חשב שדרוזן יהיה מה שהוא היום.

            1. לא רק זה, הדיל היה גם משאיר את kcp בקבוצה (או לטרייד אחר), וגם לא כלל בחירת סיבוב ראשון שפלינקה חילק בנדיבות לוושינגטון…
              .
              זה היה קוזמה והארל.

            2. ודרך אגב אני תמכתי בבחירה בראס על שלושת השחקנים האלה.
              אם הנטס היו בריאים ושפויים לגמרי, ללייקרס לא היה סיכוי בלי כוכב שלישי, וזה היה נסיון לגיטימי להביא אחד כזה.
              רק בינתיים (לפחות עד למשחק האחרון), הוא לא נראה כמו אותו שחקן מהעונה שעברה, וגם נתנו בחירת סיבוב ראשון שלא היו צריכים לתת.

            3. האם על הנטס הוא חתיכת אם… אבל גם אם נניח שהוא מתקיים, וגם אם נניח שהלייקרס בתרחיש כזה צריכים כוכב שלישי, אי אפשר להכריז על זה כפשט ולהתעלם מזהות הכוכב השלישי הזה. לא כל הכוכבים מתאימים זה ליד זה, ולא בין כולם יש סינרגיה. ומכל הכוכבים בליגה, במערכת השמש, ובגלקסיה, ראסל הוא הכוכב הכי פחות מתאים. המצב לא תמיד יכול להשתפר, אבל הוא תמיד יכול להדרדר, וכשאתה לוקח את ראסל הוא אכן מדרדר.

            4. זה לא כזה ״אם״ לגבי הנטס.
              מי ידע שג׳ו האריס לא ישחק כל העונה או שכל הסיפור עם קיירי והחיסונים יקרה ?
              .
              ואני לא מסכים לגבי ראסל.
              אם אתה חושב שאתה לא מספיק טוב צריך לקחת סיכונים, ושחקנים טובים בדרך כלל מסתדרים, בלי קשר להתאמה על הנייר.
              פשוט ראסל הוא לא אותו שחקן שהיה בעונה הקודמת עד עכשיו, בלי קשר להתאמה.
              אבל 3 הכוכבים שיחקו יחד כל כך מעט שאני עוד לא מוכן להכתיר את זה ככישלון.
              הבעיה האמיתית היתה במהלכים האחרים, במיוחד בחוסר ההערכה לתרומה של קארוזו.

            5. מיקי, אני נוטה להסכים איתך. לדעתי רק ספסול של ראס יאפשר לבדוק את המצב, איתו צריך נס כדי להתמודד בסדרה כלשהיא בפלייאוף

  8. אחלה סלון יש לדוראנט, אבל מי בנה לו ארון יין חשוף לשמש, ועוד במיאמי? מקווה שהוא לא מחזיק שם משהו יותר יוקרתי מיין תירוש.
    תודה רבה על המעורב

    1. אם זה במיאמי וזה חשוף מכיוון הים, אז הוא מקבל את השמש של הזריחה, שזה סביר, אבל בכל מקרה ברור שזה רק ליופי – גם אם החלון היה פונה לצפון ככה לא שומרים יין יקר.

      1. גם השמש בקליפורניה לא להיט ליין. הנק' הייתה שזה ארון יין לחובבי שואו אופ יותר מאשר חובבי יין…

      1. 70 מיליון לשנתיים הבאות ?
        אני לא נוגע בזה אלא אם כן אני בטוח שזה המהלך האחרון שיביא אליפות.
        לא חושב שאני יכול להגיד את זה על בוסטון אבל מי יודע…
        .
        אגב, קצת חושש להגיד את זה כי תמיד דברים יכולים להשתנות אבל שההייטרים יקפצו לי – קבל סקופ – בוסטון סיכמו עם הורפורד שבקיץ הם ישתמשו באופציה שלהם לחתוך אותו תמורת 14 מיליון מה 26 שבחוזה שלו, והוא יחתום מחדש במינימום.

  9. לשאלות על מתקן אכסון היין של קווין דוראנט , בתור אחד שבונה חדרי אכסון כאלה רואים בבירור לפי הסטיינלס סטיל סטריפ מלמעלה והוונט על הקיר מעל שהאכסון הוא תחת temperature control והחלל שבתוכו מוחזקים בקבוקי היין הוא מקורר כל הזמן.
    מעבר לזה הבתים במליבו משקיפים מערבה לאוקיינוס הפסיפי,השמש מגיע לשם רק בשעות אחר הצהריים המאוחרות ויש לו כיסוי אוטומטי לחלונות אם צריך.
    בלי קשר מהנסיון שלי שעבדתי בהרבה בתים כאלה זה רק ליופי , מי שבאמת הוא חובב יין ואספן אמיתי יש לו את הכסף לבנות חדר כזה מתחת לביית שזה אחסון יותר אופטימילי ליין

כתיבת תגובה

סגירת תפריט