הג'אז נ' הגריזליס, הלייקרס נ' ההורנטס וגם הבולס, הסאנס, הבאקס וקרב נמושות ביום שישי הגדול והיום נשחק קונה/מוכר/נשאר! / דור בלוך

הג'אז נ' הגריזליס, הלייקרס נ' ההורנטס וגם הבולס, הסאנס, הבאקס וקרב נמושות ביום שישי הגדול והיום נשחק קונה/מוכר/נשאר! / דור בלוך

היום נשחק משחק של קונה/מוכר/נשאר. מה זה אומר? אם אתם חושבים שמאזנה של הקבוצה ישתפר עד סיום העונה, אז אתם "קונים", אם אתם חושבים שהוא יתדרדר אתם "מוכרים" ואם אתם חושבים שהמאזן מייצג את היכולת שלהם עד סיום העונה אתם "נשארים", כמו בבורסה אבל פחות רנדומלי.

בואו ניגש לאקשן!

2:00 אורלנדו מג'יק (40-9) – דטרויט פיסטונס (36-11):

אורלנדו – נשאר:

אורלנדו הם קבוצה שיותר משסך הכישרון שלה נמוך, הבניה שלה לא הגיונית בעליל, היא לא בנויה כקבוצת כדורסל וזה כנראה בסדר כי הרעיון כרגע הוא לצבור ולפתח נכסים, ולסיים נמוך ככל האפשר בליגה, מטרה שככל הנראה תושג, 4 הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים שלהם מייצגים היטב את מי שהם.

דטרויט – קונה:

זה קצת הימור כי תלוי במה יהיה עם טרייד על ג'רמי גראנט שנראה כרגע כסביר מאוד, אבל הסיבה שאני קונה היא שקייד קאנינגהאם מתחיל להפוך להיות שחקן בשל ושלם יותר, הוא ללא ספק לא נראה כמו בחירה ראשונה כשהגיע לליגה, אבל הוא מראה יותר ויותר משחקים שבהם הוא ממצה את הפוטנציאל שלו, כמו בהפסד ב-5 לדנבר בו קלע 34 8 ו-8, מספרים לברוניים באחוזים נהדרים מכל הטווחים, הוא לבד שווה מאזן קצת יותר טוב ממה שיש לדטרויט כרגע. לצערם.

הימור: דטרויט ב-5

2:00 אטלנטה הוקס (25-22) – בוסטון סלטיקס (24-25):

אטלנטה – קונה:

לא יכול להיות, אני חוזר, לא יכול להיות שאטלנטה תסיים מתחת לוושינגטון וטורונטו, היא טובה מהם, ויש להם את טריי יאנג, אז ההגנה שלהם מחרידה, אבל לא רק שהם המלצת קניה, אלא שהזמן הנכון היה לקנות לפני עשרה ימים, אז הם יצאו לרצף של 5 נצחונות רצופים, המומנטום הוא כעת בצד שלהם ואין לי ספק שהם יסיימו את העונה מעל 50% ובפלייאין לכל הפחות.

בוסטון – נשאר:

חברים וחברות, בעיקר מאיזור ניו אינגלנד, זה מה יש. הסלטיקס בגירסתם הנוכחית, הצליחו להקיף את בראון וטייטום באחת הקבוצות הכי פחות מוכשרות ממקומות 3-15 ברוטציה, שמשחקת כדורסל סטטי בואכה שבלוני ובגדול בלתי נסבל לצפייה. הכישרון של בראון וטייום מספיק כדי לנצח 1 מכל שני משחקים בקירוב וזהו.

הימור: אטלנטה תמשיך את המומנטום ותנצח ב-15

2:30 שארלוט הורנטס (22-27) – לוס אנג'ס לייקרס (25-24):

שארלוט – מוכר:

האפשרות שהיוורד יפצע פציעה משמעותית היא לכשעצמה שווה מכירה כאן, אבל מעבר לזה אני חושב ששארלוט הם פשוט אובר אצ'יברים בשלב הזה של העונה. אני נהנה מבול, וברידג'ס הוא שחקן משלים טוב שכל קבוצה הייתה שמחה להחזיק כשחקן הרביעי הטוב ביותר שלה, אבל ההפסדים לאטלנטה וטורונטו ולעומתם 158 הנקודות שהמטירו על הפייסרס הבהירו בדיוק מה הם, קבוצה של 50-50 שהצליחה לפרוץ קצת מעבר לכך וצפויה להתכנס בחזרה.

לייקרס – קונה:

גם כאן הסיפור דיי פשוט, דיוויס חזר, והצמד דיוויס-לברון, גם עם צוות מסייע חלש (או במקרה של ווסטברוק בעל תרומה שלילית לסיכויי הנצחון) שווה יותר ממאזן של 50-50, לא הייתי פוסל את האפשרות שהלייקרס יצאו לריצה ויעברו את דנבר או דאלאס ויגיעו לפלייאוף מהדלת הראשית, וגם אם לא הם יהיו חתיכת קבוצה שיהיה סיוט לפגוש בפלייאין. אני שונא את הלייקרס.

הימור: מחד בק טו באק של הלייקרס, מאידך לברון לא שיחק, יהיה צמוד. הלייקרס ב-4

3:00 ניו אורלינס פליקנס (29-18) – דנבר נאגטס (21-26):

ניו אורלינס – מוכר:

ניו אורלינס ללא ציון היא תאונת דרכים, קודם כל ניהולית, אבל גם מקצועית, הצמד אינגרם את וולנצ'יונס, כנראה שני השחקנים הכי טובים בקבוצה המוזרה הזאת, לא שווים את המאזן שיש להם כרגע. למעט 4 נצחונות רצופים שכללו נצחונות על אורלנדו, פורטלנד ואוקלהומה הם לא הצליחו לייצר שום רצף ראוי לשמו ואני רואה אותם מתדרדרים בחזרה למאבקים על מיקומים לקראת הדראפט.

דנבר – נשאר:

יוקיץ' הוא חתיכת התגלות, אבל זה קשה מאוד להוביל קבוצה בלי השחקנים השני והשלישי הטובים ביותר שלך, עם זאת יוקיץ' הוכיח שהוא לבד שווה מקום בפלייאוף, ויש סיכוי מסויים שדנבר תקבל באיזשהו שלב בחזרה את מארי ורק בשביל הסיכוי הזה שווה להישאר איתם. אני ממש אוהב את יוקיץ' וכואב הלב שהקבוצה הזאת לא תוכל להתמודד על תואר, אולי לעולם לא בגירסה הנוכחית שלהם, אבל עדיין הם שווים את ה-21-26 שלהם בקלות.

הימור: דנבר ב-10

3:00 מיאמי היט (17-31) – לוס אנג'לס קליפרס (25-25):

מיאמי – מוכר:

תראו, אני מבלה את העשור האחרון בלהגיד שמיאמי פחות טובים ממה שחושבים שהם, ויש להודות שטעיתי יותר פעמים מאשר צדקתי, כך שלמכור מניה של ההיט זה תמיד דבר מסוכן, ובכל זאת אני לא חושב שהם אחת משתי הקבוצות הטובות במזרח ואני כן חושב שבשלב כלשהו מילווקי ו/או ברוקלין יצטרכו לצאת לריצה, פילדלפיה אולי תצליח להשיג משהו על סימונס ואז מיאמי תהפוך לדלעת. בנוסף המאזן הזה נשען במידה רבה, על אחוזי קליעה לא ברי קיימה להערכתי של הירו, שטראוס, וינסנט, טאקר וגיא (כולם 38% ומעלה ב-2 זריקות ומעלה למשחק).

קליפרס – נשאר:

בלי קוואי, הקליפרס הם עוד קבוצת מרכז טבלה נחמד במערב, בעונה אחרת שבה המערב היה עמוק יותר הם היו אף פחות מזה, אבל בעונה הזאת, השילוב של ג'ורג', ג'קסון, מוריס יחד ם שורה של שחקני משלימים שיכולים להידלק בערב נתון כמו לוק קנארד או טרנס מאן, שווה את המיקום שלה, מה עוד שלקליפרס יש סוג של קשיחות שלא מאפשרת לה להתדרדר בצורה ממש משמעותית ולראי הם לא ספרו יותר מ-3 הפסדים רצופים בשום שלב בעונה.

הימור: מיאמי, אבל קל זה לא יהיה, ב-8

3:00 יוסטון רוקטס (34-14) – פורטלנד טרייל בלייזרס (28-20):

יוסטון – מוכר:

לא תעשו מזה הון, אבל 14 נצחונות זה קצת גבוה ליוסטון, אם תשאלו אותי הם טובים פחות ורוצים להפסיד יותר מאשר אוקלהומה שבאותו מאזן כמוהם, או דטרויט שבמאזן טוב אף פחות. ג'יילן גרין בשונה מקייד עדיין לא הראה ניצוצות של המצופה ממנו, אם זה ישתנה אולי דעתי תשתנה על הרוקטס, אבל כרגע עם ווד ואריק גורדון קשישה זה לא נראה כמשהו מעבר למקום 29-30.

פורטלנד – נשאר:

פורטלנד פספסה את הרכבת עצוב ככל שזה יהיה זה המצב, והמאזן העלוב שלהם משקף את זה. לא משנה מה יקרה עם לילארד ומקאלום בהיבטי לוז ופציעות הם נראים כתקועים – אין להם דיי כישרון או אנרגיה כדי לתפס במעלה טבלת המערב, ויש להם יותר מדי כישרון מכדי להתדרדר למחוזות אוקלהומה, יוסטון ודטרויט. תקועים.

הימור: פורטלנד ב-5 (מאזן הבית של יוסטון מזעזע, והפסידו את 8 משחקי הבית האחרונים שלהם)

3:00 ממפיס גריזליס (17-33) – יוטה ג'אז (19-30):

ממפיס – נשאר:

זהו, אני השתכנעתי לגבי ממפיס. כמו כולם גם אני התאהבתי בהם בתחילת העונה, אבל לא הייתי בטוח האם החבורה שמסביב למוראנט טובה מספיק (אם כי אני ממש אוהב את JJJ), אבל עכשיו ראיתי מספיק כדי להשתכנע שהתלכיד שנבנה שם הוא כזה ששווה מקום בצמרת המערב הנוכחי לכשעצמו. אני לא חשוב שזה שווה יותר מסיבוב שני במערב, אני אפילו לא בטוח שהם עוברים את דאלאס או דנבר אם תקבל את מארי בחזרה בסדרה, אבל בינתיים אפשר להינות מהם ולשמור על המניה בפרוטפוליו.

יוטה – נשאר:

הנשאר הכי קל שראית, זוהי יוטה, היא כזאת כבר שנים, היא למעשה כזאת כבר 40 שנה עם עצירות קלות. שולי צמרת המערב, לפעמים צמרת ממש והתרסקות בפלייאוף. אני חושב שיוטה הנוכחית קצת התעייפה העונה, אחרי הכל זה ממש סיפור סיזיפוס, גלגול הסלע לראש ההר כל שנה רק כדי שהוא יתגלגל לך בפלייאוף אבל זה מה שיש וזה מה שהיא יוטה.

הימור: ממפיס ב-3

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (33-14) – אינדיאנה פייסרס (32-17):

אוקלהומהמוכר:

קצת בהיפוך מדטרויט, 14 נצחונות זה קצת יותר מדי בשביל קבוצה שחוץ מ-SGA הלא יציב באמת באמת אין מה כלום, ואני מת על גידי אבל הוא השקעה לטווח ארוך. כמו כן אני סומך על אוקלהומה שללא ספק רוצה להפסיד יותר ממה שהפסידה עד כה שתשיג את המטרה.

אינדיאנה – קונה:

פשוט כי לא יכול להיות שקבוצה עם כל כך הרבה נכסים תהיה כל כך גרועה, ואולי ה-154 נקודות שהם חטפו השבוע יעירו אותם, כמו כן כל טרייד יועיל להם כי הקבוצה הנוכחית פשוט לא רוצה לשחק ביחד.

הימור: אינדיאנה ב-8

3:30 סן אנטוניו ספרס (31-18) – שיקאגו בולס (17-30):

סן אנטוניו – נשאר:

אני יודע שקשה להכיר בזה, אבל סן אנטוניו היא פשוט קבוצה מאוד לא טובה. למעט מארי, אין בה שום דבר ששווה בעיני לשמור עליו, עם כל הכבוד לווייט וקלדון, אני פשוט לא קונה את זה, צריך להיות פה מהלך מהיר או התרסקות ובחירת דראפט משנה פרנצ'ייז, שכן בעיר שאליה אף שחקן חופשי לא רוצה להגיע, אין הרבה דרכים להשתפר מהר, ואם הם היו לובשים מדים של סקרמנטו היינו מכירים בכך הרבה יותר מוקדם.

שיקאגו – נשאר:

שיקאגו היא פשוט קבוצה מצוינת. קבוצה שנבנתה נכון, הביאה טיפוסים שמתאימים לשחק אחד עם השני, שחררה את הכוכב שלה לעשות את מה שהוא צריך לעשות, והלכה לכיוון ההפוך מהליגה בהקשר של משחק חצי מרחק במקום קליעות משלוש בדיוק בדרך הנכונה ועם כח האדם המתאים. אני לא ממש קונה את זה לפלייאוף אבל לעונה הסדירה המאזן שלהם לגמרי מייצג את היכולת היחסית.

הימור: דרוזן חוזר לסן אנטוניו, וואו זה לא מרגש אף אחד בכלל. שיקאגו ב-8

4:00 פיניקס סאנס (9-38) – מיניסוטה טימברוולבס (24-24):

פיניקס – נשאר:

אין הרבה להגיד על פיניקס, הם קבוצת כדורסל נהדרת, הבעיה היחידה שלהם היא שגולדן סטייט נראית כמו שהיא נראית ולמעט אם הם ימצאו דרך לנצל את היתרון שהוא דיאנדרה איטון בעיקר בהתקפה, כריס פול שוב ייצא מאוכזב, ובלי כרטיס לגמר מהמערב.

מיניסוטה – מוכר:

אני פשוט לא מאמין בהם, אדווארדס הוא לדעתי אוברייטד במובן שליכולתו להיות שחקן מנצח (אתלט אדיר, כיף לראות, לא שחקן מנצח), וטאונס הוא לא AD וכנראה כבר לא יהיה, תנו לשניים האלה כוכב מוביל והם לוקחים אליפות, שימו אותם ביחד והם שווים אולי מקום בפלייאין.

הימור: פיניקס ב-12

5:00 מילווקי באקס (20-30) – ניו יורק ניקס (26-23):

מילווקי – קונה:

כאשר הבאקס משחקים עם השלישיה הם מנצחים באחוזים גבוהים בהרבה מהמאזן שלהם, ככל שתתקדם העונה ויהיה צורך להבטיח את אחת מ-4 המקומות הראשונים במזרח, זה יקרה יותר ויותר ואני מאמין שבהתאמה גם מאזן הנצחונות של האלופה יעלה, זאת לא יוסטון של 95 והיא לא תסיים במקום ה-6.

ניו יורק – קונה:

קל להתגולל על הניקס לאור ההיסטוריה הקרובה אבל אסור לשכוח שרק בעונה שעברה, רנדל היה בדיבור לקולות בודדים במירוץ ה-MVP, ההתקסקות שלו – 5.5 נקודות, אסיסט, ו-11% לשלוש פחות מבשנה שעברה הם הסיבה העיקרית לעובדה שהניקס הם כרגע במאזן שלילי, אבל אני חושב שהם יסיימו קרוב יותר לעונה שעברה מאשר למצבם הנוכחי, אם כי כנראה יעשו פחות רעש בפלייאוף.

הימור: מילווקי ב-15

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. הימורים מעניינים,תודה רבה.
    לדעתי המערב כבר סגור מבחינת הפלייאין והפלייאוף-מקומות אחד עד שש רק יחליפו מיקומים בינהם וכנל שבע עד עשר.
    יש גבול לכמה שפניקס יכולים לנצח ברצף וגם קצת נשחקו לאחרונה אז מהמר שמיני ינצחו הלילה.

  2. שיר הלילה הוקדם לפני המפלה של הסלטיקס באטלטה
    אז ברור שאבחר משהו של אוטיס
    MR PITIFUL
    .
    Call me Mr. Pitiful
    Baby, that's my name now, oh
    Call me Mr. Pitiful, that's how I got my fame
    But people just don't understand, now
    What makes a man feel so blue
    Ooh, they call me Mr Pitiful ’cause I lost someone just like you, yeah
    They call me Mr. Pitiful
    This, everybody know now
    They call me Mr. Pitiful most every place I go
    But nobody seems to understand now
    How can a man sing such a sad song, now
    Ooh, when he lost everything, when he lost everything that he had
    How can I explain to you
    When somebody had been so very blue?
    How can I tell you about my past
    If all things won't end?
    Mr Pitiful
    That's my name now
    They call me Mr. Pitiful, that's how I got my fame
    But nobody seems to understand now
    Ooh, what make a man feel so blue
    They call me Mr. Pitiful ’cause I'm in love with you
    Can I explain to you?
    Everything is going wrong
    I've lost everything I had
    And I have to sing these sad songs to get back to her
    And I want you
    And I want you
    And I want you
    And I want you
    And I want to tell you everything that, everything that's going through my mind
    Sing, and I want to sing
    And I want to sing this song with you
    And I'm gonna sing this song to everybody
    'Cause I want them to understand what I talkin' about
    I want you to understand what I'm sayin'

        1. תודה
          הוא אגדה, חבל שהשמיעה שלי כל כך ירודה אבל הזיכרון המוזיקלי שלי עדיין עושה את העבודה לפחות עד שהנוירון האחרון ימות.
          🙂

      1. אני גם אוהב את אוטיס רדינד, זה בערך הסול מיוזיק היחיד שאני מסוגל לשמוע. במיוחד את
        sitting on the dock the bay
        שהקליט כמה ימים לפני שהתרסק המטוס

  3. האם הבבון יקבל קליר פס עם שאגות או שההורנטס יעקצו איפה שלא זורחת השמש לשיקוץ
    ווי אר אול וויטניסיס

        1. מה יהיה הסוף, בנות?
          יש פה גם חברה צעירים, מניח שגם ילדים בני ארבע.
          אבל אף פעם לא משעמם איתכם….

            1. אתה יודע שלאתר נכנסים גם חברה בני 10 ואני מניח שגם מתחת לגיל הזה.
              אנחנו (גם אני ככל הנראה) לא ממש דוגמה טובה לחברה הצעירים.
              🙂

  4. אנדרו וויגינס אול סטאר! בזכות ולא בחסד (עזבו את הויכוח כן בחמישיה לא בחמישיה. ב 12 הוא היה בכל מקרה ולא כמחליף לפצוע) . נדמה לי שיש כאן כמה אנשים שצריכים לאכול את הכובע.

      1. ראשית שיטה. זה קר. שנית הצלחה. שלישית ותיקים שעשו את זה. קשה להתוכח ולהתעקש ועשות דברים כמו שאתה רגיל .אבל זה מחייב נכונות לקבל על עצמך שינויים. ראסל לא היה מוכן לזה. אוברה התקשה וכשנראה היה שהבין נפצע. וויגינס קנה את הגישה ושינה מה שנדרש ממנו.

    1. אגב נרגן, צריך להודות – כל הדברים שאמרת לנו בקיץ שיקרו ולגלגנו על הווישפולנס שלך, קרו…
      אז בבקשה תכין לי עוד כובע אחד (אבל שגם יהיה טעים).

  5. דור תודה על הפריוויו ועל הרעיון היצירתי (כרגיל) .אני איתך למעט:
    מיאמי נשאר -( זה ההימור שלי מתחילת העונה מיאמי מקום ראשון במזרח ואין סיבה לשנות אותו זה בעיקר ההגנה שלהם והירו זה הריל דיל). שארלוט נשאר ( "ברידג'ס הוא שחקן משלים טוב" – ממש לא הוא נבחר על ידי השחקנים כפוורורד הרביעי בטיבו במזרח ובצדק מדובר באול סטאר בהתהוות – לפני באטלר לפני טייטום. לאמלו למשל נבחר שישי בין הגארדים) ניקס נשאר (לא מאמין בטיבס לאורך זמן הוא מפשל למרות שבארט עושה קולות של חזרתי) ניו אורלינס נשאר – (הם יותר טובים ממה שהמאזן שלהם היה בתחילת העונה עכשיו זה יותר מייצג).
    לדעתי שארלוט היו טוחנים את הלייקרז היום אם היה להם סנטר נורמלי אבל עם פלמלי זה תלוי איזה יום יתפסו מהשלוש. מה יהיה עם הטריידים באמת יחכו כמו כל שנה הדקה ה 90. מעצבן. מעניין אם ימצאו פתרון לנושא. תודה דור.

  6. ביצוע מצויין לרעיון טוב, חוץ מאשר בקטע על הסלטיקס. אתה מכיר את זה שאתה שוכב בבוקר במיטה, מנסה למשוך עוד רגע אחד מהמתיקות של הלילה, ומישהו בא ופותח את הווילונות לרווחה, ונותן לאימת הבוקר לחדור? העובדה שזו המציאות לא מפחיתה מהאכזריות 🙂

    1. ESPN Stats & Info
      @ESPNStatsInfo
      Russ has led the Lakers almost all the way back, with 30 second-half points (and counting).

      He's the first Laker with 30 points in a half since Kobe Bryant in his final game (38 in the 2nd half on April 13, 2016 vs Jazz)

  7. עוד משחק, עוד ניצחון, שוב יכולת לא משכנעת,
    והפעם בעיקר בהגנה.
    .
    מה שחסר למינסוטה, זה רכז אמיתי. כישרון יש שם בכמויות,
    צריך שיהיה מישהו שמנהל את המשחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט