מעורב הופס ליום ד': האמנם יש או אין 'תאגיד' / מנחם לס

1.כבר כמעט ארבע שנים שמעון מלעיט אותנו בסיפורים על ה'תאגיד'

בתחילה קבלתי זאת כבדיחה שאין להתייחס אליה ברצינות. עכשיו זה מתחיל להטריד אותי, אז נא להיזהר. לחץ הדם של הדוק בעלייה!

אבל שמעון – אני לפעמים מכנה אותו 'שימון' כי האמת? אני אוהב את השמעון/שימון הזה – הוא אחד הגולשים הנאמנים ביותר באתר ואני מוכן להתערב על שלושים אלף דולאר שמאז ששימון החל להגיב, יש לו פי שניים תגובות מאשר לגולשים הבאים אחריו בנאמנותם – האשך, הרי הוא שי מאיו – וד"ר רזי הופמן, שהוא באמת דוקטור.

פגשתי את שמעון במפגש הופס והוא צעיר נחמד, שקט, עניו, ונעים דיבור. הוא ד"ר ג'קל ומיסטר הייד בתגובות ובמציאות.

אז הלכתי עם התאגיד שלו המארגן דברים ב-NBA, קובע מהלכים, טריידים, מחליט על פציעות, קובע את המנתחים שינתחו את הפציינט (ואגב, התאגיד גם קובע לרופאים – לפי שימון – אם להעביר ניתוח טוב או לפשל קצת עם הסכין ולעשות איתה פנייה – מין סיבוב קטן שמאלה ב-37 מעלות מהקו הרצוי, ובכך מחסלים לשחקן X או Y את הקריירה לשנה, שנתיים, או לתמיד – תלוי כמה הסכין סוטה מהחתך הרצוי לפי הנחיות התאגיד.

תראו, היו ימים כאלה. ג'ימי הופה המסכן קבור תחת 101,656 טון של מלט בצד הימני של איצטדיון הג'איינטס בג'רסי. ככה סתם לא קוברים אייקון כג'ימי הופה תחת עשרות אלפי טון של מלט ללא 'תאגיד' המתכנן הכל עד הפסיק האחרון, כולל טיפות רעל בקפה של נהג הבולדוזר ששפך את הופה בעודו חי (אבל כבול ברגליים ובידיים עם מטלית בפה כדי שלא יצעק ויעלה חשדות) אל תוך בריכת המלט שהיא קיר האיצדיון הענק. למה לחסל את הנהג? כי התאגיד מחסל לא רק את האובייקט, אלא את כל הקשורים עם המעשה הלא חברתי הזה.

אותו דבר עשה התאגיד למרילין מונרו אחרי שהיא פתחה את הפה על כמה טוב הנשיא ג'ון קנדי (וכנראה גם אחיו הצעיר בובי) במיטה, מלבד העובדה שהוא גומר מהר מדי. גורלה של מרילין נקבע. הסיבה שהציבור – כולל ד"ר לס שאז היה עוד סטודנט ל-B.A ולא דוקטור ולא בטיח – לא ידע פרטים על איך הנשיא שלהם מתפקד במיטה. הסיבה שנתנו היא שהיא ניפטרה בגין לקיחת צנצנת שלמה של כדורי שינה כמנה אחרונה לפני שעצמה עיניה לנצח.

עבור תרכובת כזו של סתימת פיות חייבים תאגיד. כדי לחסל אחד כמו ג'ימי הופה שהיה נשיא ה-AMERICAN LABOR UNION – אז עמדה חזקה אפילו מהנשיא – אתה לא יכול לשכור איזה פרחח מהרחוב שיפצח לו את הגולגולת. אתה צריך תאגיד שיקבור את ג'ימי הופה תחת אלפי טון של מלט כך שלעולם, לעולם לא יידעו את מר גורלו. היי, עד כמה שאני יודע הבנאדם אולי בילה כמה שנים טובות באיזה אי בסאות' פסיפיק וניפטר בשיבה טובה כששבע נשותיו מנענעות עלי עץ הקוקוס להנעים לו את רגעיו האחרונים בגן העדן של סאות' פסיפיק.

אז עכשיו אנחנו מגיעים לתאגיד המכוון את מה שקורה ב-NBA, ששמעון כה חולה עליו, שכמו בתיאטרון הבובות מושך בחוטים וקובע מה-מי-ומו הולך ב-NBA. שימון כל כך הרבה משפריץ עלינו 'התאגיד' עד שכמה מגולשי האתר, וביניהם רופאים, עורכי דין, שופטי בית משפט (יש לנו אחד כזה, בפוטבול), וכן, צעירים בני 14 ו-15 הקוראים שת שימון – נלהבים כל כך מעצמת התאגיד, עד שהפנטזיות של שימון מחלחלות כמו הרואין בדמם והם הופכים ל-BELIEVERS.

אז אני מצטער לחסל את כל הפנטזיות האלה בשבע המילים הבאות:

'אין דבר כזה 'תאגיד' המשפיע על ה-NBA'

אולי בפוליטיקה פועלים כמה תאגידים לשני הצדדים: טראמפ מנסה לשנות את שיטת הבחירות כך ש-30% מהשחורים וההיספנים לא יצליחו להצביע, וביידן – והדמוקרטים הצעירים העומדים להחליפו בקרוב – משתמשים בתאגיד או שניים לעבוד על אנשי קונגרס וסנטורים בשיטות שזה לא המקום לדסקס אותם מפאת הצנזורה.

אבל בכדורסל זה עניין של הכנסת חתיכת עור לחתיכת חור. לברון ג'יימס מחליט לבדו איך לשחק, כמה לשחק, ומתי לשבור את שיאו של קרים. אולי – במקרה הגרוע ביותר – לברון מבקש מפרנק ווגל לתת לו לשחק 35 דקות. פרנק ווגל מסכים או לא. ייתכן שלברון מוצא את ווגל באיזו פינה חשוכה ואומר לו, "אני מזהיר אותך. תן לי לשחק 35 דקות או שזה לא ייגמר בטוב". ווגל נבהל ומוותר ללברון, או עונה לו 'WHY WON'T YOU GO FUCK OFF?' ובזה נגמר הדו-שיח.

***********

אז מה, מל, אתה טוען שהכל נקי וחלק בספורט? לא קונים משחקים? לא קונים שחקנים?

אני בכלל לא טוען כך. אבל אם ישנם מקרים של 'מכירת משחקים' הם כל כך נדירים היום – למעשה לא זכור לי מקרה רציני מאז מכירת המשחקים ע"י שחקני סיטי קולג' בשנות ה-50 – ובכל מקרה, אם ישנן מכירות משחקים הם לא נעשות ע"י 'תאגידים'.

מה זה בכלל תאגיד?

תאגיד זה מין אגודה. מין קונצרן. מין רשות ושותפות. המאפיה הייתה תאגיד. אבל היום לתאגיד מחוץ לחוק אין סיכוי לשרוד. ה-FBI יעלה עליו IN NO TIME. עם כל אמצעי התקשורת, 'בוגד' אחד בתאגיד כמו המאפיה יכול היום להתקשר עם מי שהוא רוצה מבלי שיהיה מושג מי התקשר ומי מסר את ידיעת הקשר. היום, אם יש דבר כזה כגון 'השפעה' או מכירת משחק – הדבר נעשה דרך גנגסטר בודד. עבריין המוכן לקחת צ'אנס כמו שופט הכדורסל. אם ההשפעה באה מבחוץ, זה היום דרך חוטא אחד. אבל גם זה לא קורה משתי סיבות:

א)העונש על מכירת משחק הוא כזה עצום שאף שחקן לא ייקח צ'אנס מלבד, אולי, שחקנים בסוף הספסל או רוקי'ס על חוזה רוקי. אבל גם רוקי לא יסכן קריירה בת מיליונים – עשרות מיליונים – עבור כסף קטן עכשיו.

ב) הסיבה השנייה קשורה לראשונה: את שחקני המפתח אין דרך להכניס לתרגיל מכירת משחק כי הם עשירים מדי. בזמן התערבויות על משחקים, רק שחקני מפתח יכולים לשנות תוצאה, וגם זאת דורשת אומנות מיוחדת. בקיצור, כבר עשרות שנים שלא נודע על מקרה של מכירת משחק ע"י שחקן ב-NBA או, אפילו, במכללות, שם כסף יכול לשמש כלי משיכה רציני, ועדיין לא ידוע על אף מקרה כבר עשרות שנים.

**********

אז ששימון ימשיך לפנטז ולכתוב. זה נותן לו 'פוזיטיב אנרג'י' להגיב ולהגיב ללא TIME-OUT. את חצי ראשי התיבות שלו שהוא כולל בכל תגובה אני לא מצליח לפענח, אבל אני מודה שהוא ממשיך להעלות חיוכים על שפתי.

*********************************************


אז מה אתך? אתה מאמין בקיום 'תאגיד' בעל השפעה על מה שקורה ב-NBA או לא?

2. כנראה שהג'וב של פרנק ווגל מובטח בינתיים

מאמן הלייקרס פרנק ווגל רקד על תער הסכין בשבועות האחרונים כשנודע שמנהלי הלייקרס נתנו לו אולטימטום – "נצח או…".

הלייקרס הם עם רקורד של 24-23 ואם יפסידו הערב נגד הנקס הם ייפלו ל-25-23. רמונה שלבורן מה-ESPN המתגוררת באל.איי מדווחת שהג'וב של ווגל מובטח לפחות לזמן הקרוב. כשהוא היה בפרוטוקול הקורונה ודייויד פיזדייל (הנחשב למאמן טוב) סיים את תקופת הבידוד של ווגל עם 5-1 לפתע התעוררה הדילמה: אולי ווגל עושה עבודה טובה לאין שעור ממה שחושבים עם קבוצה מחורבנת. עובדה שפיזדייל הצליח לנצח רק אחד מששה משחקים.

מי נמצא על המושב באחורי מוכן לתפוס את ההגה? המאמנים הוותיקים האחים ואן גנדי, סטיב קליפורד, מרק ג'קסון, וכאלה. אף אחד מהם לא מרעיד את אמות הסיפים, כמו שאומרים החברים שלי מאור-עקיבא. בכלל, אולי לא שמתפ לב, הטרנד החדש בליגה הוא להביא מאמנים שאימנו, אבל זאת תהיה הופעתם הראשונה כמאמני NBA. הם כנראה המודה עכשיו.

הלייקרס תוקעים מבט במאמנים שאימנו כבר ב-NBA, על מאמנים שעדיין לא אימנו ב-NBA, ועל סטיב ווגל, והם אומרים: "נישאר עם מה שיש לנו!".

3. ג'יימס הארדן כנראה לא יישאר בנטס, ללא קשר כיצד הם יסיימו העונה. למה? הסיבות יובהרו בקטע הזה

קראו לאט:

Harden has not requested a trade, but it was noteworthy that he turned down a three-year, $161 million extension from the Nets back in October. He now has the ability to hit free agency this summer, as he has a $47 million player opt

בואו נדבר בשפת הקודש:

לג'יימס הארדן ישנה אופציה על 47 מיליון לעונה הבאה בנטס. אז תגיד לי, שימון, מה יש למזוקן למהר? היו לו ביצים אפילו לסרב להצעת הנטס ל-EXTENSION ל-3 שנים על 161 מיליון. (ביני לבין שימון, הוא לעולם לא יקבל הצעה כזאת יותר כי BACK IN OCTOBERת הנטס חשבו שהארדן הוא ההרדן במיטבו ביוסטון, ובינתיים העונה הוא לא היה בשום אופן – ומאיזו זווית שתסתכל על זה – טוב יותר מ-"B+". ל-"B+" מציעים בליגה 20-25 מיליון בימים טרופים אלה. בזה שהוא לא חטף את ה-161 מיליון ל-3 שנים הוא הפסיד – וכשיגיע היום תיווכחו שאני צודק – לפחות 60 מיליון, אם לא 70, כי הוא לא יקבל יותר חוזה חדש על יותר מ-30 מיליון לעונה – טופ.

למה הארדן לא נשאר בנטס, ולמה הוא מרגיש שהיה לו יותר נוח ביוסטון? שלוש סיבות שהוא אמר את שלושתן בהזדמנויות שונות, והיום בעולם הדיג'יטל, מה שאתה אומר נשאר חתום לנצח:

1)מיסי מדינת ניו יורק? 9%. מיסי טכסס? 0%

2) הוא לא אוהב את מזג האוויר (הבנאדם בילה שנים באריזונה ושנים ביוסטון)

3) הארדן לא אוהב את ברוקלין. לדעתו יוסטון עיר טובה יותר מניו יורק

את "1" ו-"2" אני מקבל. אבל "3"??? כנראה שהארדן הוא SMALL COUNTRY. ניו יורק גדולה מדי עליו. ב-"3" הוא הרס את כל האהדה שנשארה לי אליו. זה כמו לגור ביפו ולומר ש"עדיף כבר לגור בראשון לציון מאשר בת"א".

Harden should have plenty of suitors this summer if he wants to test free agency. There have also been rumblings that he could be part of a sign-and-trade deal involving another star player, though that still seems farfetched

אבל אגיד לכם דבר אחד על בטוח: ג'יימס הארדן יתפלא – שלילית כמובן – כשיראה איזה כסף שמים לנגד עיניו לחתימה בידו.

4. האם ישנו כאן מישהו הזוכר שחקן בשם ויקטור אולדיפו?

מספר 4 – ויקטור אולדיפו – עומד להצטרף לקבוצה תוך שבועיים!

ויקטור אולדיפו? האול סטאר שכולם שכחו על קיומו. ובכן, ברי ג'קסון ממיאמי הרלד מדווח שהוא חי וקיים, מתאמן חזק ב-5 על 5, נראה מצויין, ועומד להצטרף לקבוצה תוך שבועיים ימים (https://www.miamiherald.com/sports/spt-columns-blogs/barry-jackson/article256313082.html).

האול סטאר פעמיים סבל מקריעה בגיד הקוודריצפס, ניתוח שהוא עבר גם לפני שנתיים וחצי. הוא חוזר לקבוצה המובילה את המזרח, ונראית מצויין. עם קייל לאורי הוא לא יחזור לחמישייה כמובן – לפחות לא בתקופה הקרובה – אבל הוא יוסיף כוח מחץ גדול לחמישייה השנייה, ויעשה מעומק הקבוצה משהו דומה לעומק נקודת AF202. אם תשאלו על הנקודה הזו אז היא נקודה תיאורטית הנראית רק במפות דיגיטליות, והיא מציינת את הנקודה בה עומק האוקיינוס הוא הגדול מכולם – 10,911 מטרים, אי שם באוקינוס הפסיפי.

ה-17-30 היט נראים FORMIDABLE עתה עם ששה שחקנים בדאבל דיג'יטס, אבל בעולם ה-NBA לעולם אין לדעת, ואף פעם אין לך יותר מדי שחקנים מעולים.

5. האם קוואי לנארד חוזר אחרי 'האול סטאר', או "SOMETIME IN MARCH"?

לפי באטום, בצרפתית מ-  according to a translation from SI’s Farbod Esnaashari. , באטום מספר שהוא חזר מבידוד מהקוביד 19 ישר לג'ים, ואת מי הוא רואהאם לא את קוואי לנארד מתאמן ב-"FULL SPEED – "PLEINE VITESSE באנגלית. הוא מנתר, מזיע, מנסה להגיע לכושר משחק כמה שיותר מהר.

רק להזכיר את הפציעה: קרע חלקי ברצועת ה-ACL שהוא סבל בפלייאוף ביוני. גם פול ג'ורג' נמצא בשיפור מתמיד מקריעת רצועת ה-UCL (קריעה חלקית) של מרפקו הזורק. מצפים שהוא יחזור לפעילות שלמה בחודש אפריל, או לכל המאוחר מאי. אבל כמובן שאם האיחוי לא יהיה מושלם – חובה לשחקן NBA – הוא ייאלץ לעבור ניתוח, דבר שבינתיים הוגדר כ-'לא חובה'.

הקליפרס הם עתה מקום 9 במערב עם רקורד של 25-23, חצי משחק מאחורי השמינית – הלייקרס.

6. אל תתפלאו אם לפתע תשמעו על קבוצה שלא הוזכרה עד עתה כמקום נחיתה לג'ון וול – הקליפרס

מה שקרה הוא שצעירי הקליפרס הצליחו להביאה למקום בו היא מסוגלת לעשות את הפלייאוף, או – לפחות – את ה-PLAY-IN. עתה כשלפתע הגיעו דיווחים חיוביים מאד על מהירות ההחלמה של קוואי לנארד ופול ג'ורג', הקליפרס מוכנה לכל הוצאה כדי להביא את וול, וברוך השם לבעלי הקבוצה יש את ה-DOW לשלם את ה-47 מיליון לוול העונה, ולעונה הבאה.

אגיד לכם מה: הקליפרס כפי שהיא היום, עםהתוספת של קוואי לנארד, פול ג'ורג', וג'ורג' וול? על הנייר היא תהיה חזקה כמו כל אחת שבטופ!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. כצפוי אחרי הנמושות בבית עד שהשיקצה מקבל קבוצה חזקה בחוץ הם בלי דוראנט וקיירי חחח ככה יהיה עד סוף העונה יפגוש את הבאקס בלי יאניס וכאלה עד לסיום העונה ככה סידרו את הלוח יפה. ואז טנש יגידו לכם שכולם משחקים אותם משחקים 😎.
    עכשיו פילי בלי טייבול שניאנג וקרי ישמרו על השיקצה חח
    הבנת קצת מה זה תאגיד מנחם?

    אגב מנחם דיוויד בלאט תיאר זאת יפה

    4. ב־NBA השחקנים הם תאגידים

    בלאט לא מאמן שחקנים בקליבלנד, הוא מאמן תאגידים שהראשי שבהם הוא לברון ג'יימס, תאגיד ענק שהזניק את התל"ג של העיר קליבלנד. "השחקנים ב־NBA שונים מאוד מבאירופה", אמר באנדרסטייטמנט על השחקנים שלו בקבוצה. "כל שחקן הוא מותג ויש לו אינטרס איך לשווק את עצמו ואיך לעשות את עצמו יותר גדול בשביל הטלוויזיה. זה חלק מהמשחק".

    מנחם גם בשאלה שלך הוא הכריע

    “ג’ורדן גדול יותר מלברון כי הוא זכה בכל האליפויות שלו בקבוצה אחת, והתרכז יותר בקבוצה מאשר בעצמו”.

    אני כבר מחכה לספר שלו לעת ממש זיקנה ומקווה שישפוך את כל מה שהוא באמת חושב על השיקצה עכשיו בגלל pc והגנטלמניות שלו הוא רק מחמיא בסגנון האמריקאי חח

    1. באמת מעניין, התאגיד יכול להנדס גם את הפציעות של הכוכבים?
      שימון, הלכת רחוק מדיי.
      יש תאגיד אבל הוא רחוק מאד מההגדרה שלך ושל מנחמנו. אין פה שום דבר לא חוקי.
      יש חברה בשם לברון גיימס (להלן השיקוץ) ששווה מעל מיליארד דולאר. בחברה יש גם סוכנות שחקנים גדולה ומשפיעה שבוחשת בקלחת ומאדירה את הי"ור וראש המטות המשוקצים. לברון מקבל הנחות סלב בכל מקום, מאדיר את שמו ומנסה להראות שהוא מעל לגורדן גגגגחחחחח.
      השקץ המשוקץ בעצמו לא קובע את המאמנים (עההה) השחקנים (עההה עההה), מזג האוויר ומי יהיו השופטים. הוא כן משפיע על השחקנים שישחקו איתו (עבורו…..) כן סחבק של חצי ליגה ולכן בהנחות ג'מבו כולל קוסט טו קוסט.
      אין הנחייה ולא תהיה הנחיית שופטים להקל עליו ובכל זאת בגלל מעמדו השופטים די עוזרים עם כי לא לגמרי מודעים (הקטע הפסיכולוגי, לפסיכים שבכם)….
      השיקוץ עוד ישבור הרבה שיאים ואפילו ישחק עם שני ילדיו באן בי איי, אולי באותה הקבוצה. הוא עושה הכל בשביל להיות הGOAT אבל תכלס לא ישיג עוד 2 אליפויות לדעתי, זה מה שחסר לו בחגורה.

        1. שימון יקירי, לא הבנתי, כי יש תמיד סיכון שגם הוא יפצע שוב. הליגה לא סידרה לו משחקים עם קבוצות שאולי יהיו פצועות אבל כן סדרה לו הרבה משחקים קלים בתחילת העונה. האם זה מכוון? לא חושב וצריך איזושהיא הוכחה.

        2. שמעון גם ליוטה מילווקי פילי וניקס נשאר לוח משחקים קשה יכול להיות לברון ארגן להם את זה, התאגיד גם גרם ליוטה ואינדיאנה לעלות בחצי הרכב מול הסאנס. שמעון יקירי אובססיה היא לא בריאה

      1. דוק מסכים עם כל מילה כרגיל. (חוץ מזה שגם שתי אליפויות בחגורה לא יעזרו לו למרות שזה יבלבל את רוב האנשים).

  2. מנחם לגבי התאגיד אף אחד לא נפגש במחשכים יש מיינד סט. הליגה מטרתה היא כסף ופרסום והם ישמרו ככל הניתן על מי שמכניס כסף ופרסום ולכן השיקצה הוא אנטצאבל כמו שמחליטים הבוסים במאפיה.
    הוא פני הליגה. תחשוב בוס של מאפיה היה בא לשחק כדורסל מישהו היה משפיל אותו? ככה משחקים נגד לברון.
    מפתיע שבתור מאמן אתה לא שם לב להגנות המצחיקות עליו.
    הוא פני הליגה לכן לא לוחצים אותו לכן אין דאבל טים לכן כמעט לא מטטרשים אותו לכן לא שומרים עליו לכן אין בדיקות סמים צמוד כולם רוצים להיות חברים שלו כולם עובדים אצלו כמו בוס של המאפיה.
    בליגה יש יד נעלמת גם בכללי תמצא אותה למשל בגיים 7 בין גולדן ליוסטון וכמעט בכל משחק של לברון.
    השחקנים בליגה הם חלק מהמופע הזה הם מרוויחים כסף וזה מה שחשוב בסוף ואם לברון מכניס להם דולרים הם יברחו לצדדים שהוא רץ קוסט טו קוסט בקו ישר השדר יתלהב מהדאנק והכל טוב.

  3. שמעון מגזים כמובן , זה השופטים שגרמו ליוסטון במשחק 7 נגד גולדן סטייט לעשות 3 מ 40 מהשלוש
    הבעיה עם לברון היא בכלל לא מה שקורה על המגרש.
    הבעיה היא שלברון הוא בעצם הבעלים האמיתי של קלאצ' וריץ' פול הוא הקוף שלו(לא במובן גזעני אלא של פשיעה)
    ריץ פול הוא מוכר חולצות בשדה תעופה בלי שום השכלה פורמלית וידע בתחום , הוא עושה מה שלברון וצוות היועצים שלו אומרים והפנים של החברה עד שלברון יפרוש ופתאום תוך יום יהיה הבעלים של קלאצ'.
    אדם סילבר יודע את זה , בעלי הקבוצות יודעים את זה , התקשורת יודעת את זה ונותנים לזה לקרות כי אם פותחים את הפה על זה לברון צריך להיות מורחק לכל החיים

    1. זה אחד הסיבות שלא רוצים לשמור אצלו שחקנים רוצים לעבוד אצלו. תכלס המסביב לא מעניין אותי בכלל שיעשה מה שרוצה כי ככה זה בחיים אבל בחייאת שישמרו עליו כמו על כוכב ולא כמו על קראודר זה מביך כבר. לפחות שיתנו להגנה להיראות אמיתית ולא כמו בכאילו שהשומר עומד מטר ואז יעני מרים יד כאילו שמר חח

    2. מה זאת אומרת כשהוא יפרוש הוא יהיה הבעלים? כאילו ריץ' פול יתן לו את המניות שלו בחברה בחינם? לברון הוא בעל מניות בקלאץ'? אלה מניות של ריץ' פול איך בדיוק הוא יעביר אותן ללברון בוא תסביר לי.

      1. המונח טרוֹל נפוץ בסלנג האינטרנט ומתאר גולש המפיק הנאה מפעולות שלהוב ברשת כגון פרסום תגובות סרק, שימוש עקבי בסרקזם, פיצוץ דיונים ענייניים, והשחתת תוכן.
        .
        (ויקיפדיה)

            1. שימון רחוק מאד מלהיות טרול.

            2. רזי – ברור, זה הכל נאמר בבדיחות הדעת.

    1. עזוב את השטויות על התאגיד
      אין לך שום בעיה עם זה שלברון הוא בעצם הבעלים האמיתי של קלאצ' ומנווט שחקנים לקבוצות בעודו שחקן פעיל?

      1. יש לי בהחלט בעיה עם ההתנהלות של לברון בתחום גיוס השחקנים. מה שהתרחש במקרה של דייויס היה דוחה (כמו כל מקרה של שחקן שדורש טרייד).
        הסיקסרס עשו המון בשביל לפוצץ את בועת קלאץ' בסיפור סימונס.
        הבן אדם זרק שכר של חצי שנה לפי תוך הקטנת יכולתו להשתכר היטב בחוזה הבא,
        לקוחות קלאץ' יחשבו היטב על הייעוץ שהם מקבלים בעתיד.

    1. לא פגשת אותו.
      סתם נראה לך שמנחם נותן לו מחמאות?
      בחור על הכיפאק, תבין שזה ספורט לא מדע טילים אלא בידור להמונים.

  4. מבטו של אוהד ממה שהלך בוושינגטון:
    https://twitter.com/ESPNNBA/status/1486190679034314753?s=20
    .
    פול ג'ורג' שוקל ניתוח במרפק שכנראה יגמור לו את העונה
    https://bleacherreport.com/articles/10024455-paul-george-rumors-surgery-is-a-real-option-for-clippers-injured-star
    .
    אני חושב שהארדן אחרי העונה של האופציה בעל ותק מספיק כדי לקבל איזה שכר של 60 מיליון בעונה או משהו כזה בחוזה הכדול הבא שלו.
    .
    אני מאוד מקווה שאולדיפו יחזור לפחות לאיזה 80-85% ממה שהוא היה מסוגל. פשוט חסר מזל הבחור החביב הזה.
    אם הוא חוזר זה שיחוק ענק של ההיט שיש להם שחקן עם היכולות שלו שיכול לעלות מהספסל או בחמישייה. כוח אש רציני, אבל סימן שאלה גדול מאוד כרגע.
    .
    #freejohnwall

  5. תודה מנחם,
    הדיבורים על תאגיד הם בעיני בין תיאוריית קונספירציה לבין פייק ניוז ילדותי. מסכים איתך

  6. אחלה מעורב
    נראה לי ששימון דוחף להפקת הסרט שיאחד את שתי הסדרות הגדולות של הקולנוע:
    "ספייס ג'ם – המטריקס"…..
    עם הופעת אורח של שון מריון
    🤣

  7. לא ממש צריך לקחת את השטות על התאגיד ברצינות, זה נאמר באותה קלות רוח בה מדוסקסים דברים כמו ללל, שב'ר וכו, חלק מההוואי של האתר.

  8. ג'ימי הופה לא היה "ראש AMERICAN LABOR UNION"..
    הוא היה נשיא 'אגוד נהגי המשאיות' (International Brotherhood of Teamsters או בקצרה Teamsters Union).
    טראמפ לא מנסה לשנה שום שיטת בחירות, אלא רק לחזור למצב בו בוחר צריך להזהות: דרכון, רשיון נהיגה, תעודת תושב (בארה"ב אין ת.ז), ושקולות שמגיעים במעטפה שבוע אחרי יום הבחירות הם לא כשרים. בכלל, לחשוב שלאזרחים שחורים או היספנים אין גישה לאמצעי זיהוי זו גזענות, פטרונות והתנשאות.
    75,000,000 הצביעו עבורו, מעט מאוד מהם במעטפות.
    יריבו נהנה משטף של מעטפות, במיוחד המדינות המתנדנדות ( Swing states).
    הס מלהזכיר שה'תאגידים' הטכנולוגיים הגדולים ביותר, במיוחד אלא עם יכולת צנזורה בלתי מוגבלת (גוגל, פייסבוק), הם התורמים הגדולים ביותר של המפלגה הדמוקרטית, והמועמדים שלה.
    יש להם סיבות טובות כנראה.
    הבהרה- ברור שביידן נבחר כחוק, והתהליכים המשפטיים נגד הבחירות, לא עמדו במבחן בית המשפט.
    עם זאת, לעובדות יש משמעות. פה ושם לפחות.

    כדורסל: ככל שאתה בוחן את המפלגה הקומוניסטית של סין CCP בעיניים של 'תאגיד', ככל שאתה מבין שהתומכים הגדולים ביותר (כלכלית) בליגה הם 'תאגידים' כמו נייקי, שתלויים לחלוטין ביחסיהם עם CCP, ככל שאתה מודע לכך שהכנסות הליגה (AKA משכורות השחקנים..) תלויים לחלוטין במידת ההצלחה שלהם בשוק הסיני, אתה מבין שיש תאגידים שאיתם לא מתעסקים.
    אז כל מני שחקנים משנים שמותיהם לשמות של מוסלמים – זו זכותם. מדינה חופשית. חופש דת. אבל נראה אותם פוצים פה נגד הג'נוסייד שמתבצע במוסלמים האוגיירים. זוכר מה קרה למורי?
    אם אנו מספיק תמימים כדי להאמין שהאינטרסים של התאגיד הכי גדול לא מהווים שום פקטור בהחלטות הליגה, אז נו, שנהנה מהגלולה הכחולה. זה בהחלט מוביל לחיים קלים יותר.
    אך אם בוחנים את המציאות האובייקטיבית בעיניים בקורתיות, אז לא קשה לעלות על זה שהליגה היא מריונטה בידי בעלי ההון.
    זה שחלק מבעלי ההון מנהלים חוות עבדים ומבצעים רצח עם, זה אמנם לא נעים, אבל להשפיל שחקן עם 12M$ במקום 30M$ לשנה זה הרבה יותר גרוע.
    וזה ממש לא רק כדורסל: באליפות אוסטרליה הפתוחה, המארגנים סילקו מהאצדיונים צופים לבושים בחולצה עם דיוקנה של הטינסאית פנג שוואי. כן, אוסטרליה. הטניסאית הזו, ששיקחה בגראנד סלאמים, התלוננה כי נאנסה ע"י בכיר ב CCP ונעלמה מרדאר. מסתבר שגם אונס וחטיפה הם לא סיבה מספיק טובה שארגוני "ספורט" יפצו פה נגד ה'תאגיד'.

    וזה גם ממש לא רק ספורט: ע"פ דרישת הסינים, הסוף של הסרט פייט קלאב שונה, כך שבמקום שכל הבניינים של תאגידי הבנקאות יתפוצצו, המשטרה באה ועוצרת את כולם. אמיתי.

    מה המסקנה: ליגת ה NBA כמו ארגונים רבים אחרים, היא עבד לאינטרסים של בעלי המאה.
    או כפי שסיכם הרה"ג ברנארד שאו זצוק"ל: "את זה שאת זונה כבר סיכמנו, השאלה הפתוחה היא המחיר".

      1. וויקיפדיה לא טועה, בעיקר כי הוא לא כותב את זה. בדקתי הרגע על מנת לא לבזבז את הזמן שלנו.

        James Riddle Hoffa (born February 14, 1913 – disappeared July 30, 1975, declared dead July 30, 1982) was an American labor union leader who served as the president of the International Brotherhood of Teamsters (IBT) from 1957 until 1971.
        ( אם אתרגם עבורך את האנגלית אז אני יוצא דביל מושלם.. )

        אגב, בארה"ב אין בכלל אגוד כמו 'ההסתדרות' שמאגד את כל העובדים (כפי שהבנתי ממה שכתבת ראש AMERICAN LABOR UNION), אלא אגודים מקצועיים שונים. הופה היה הנשיא של החזק ביותר: הוא יכול היה לשתק את הכלכלה האמריקנית ל ח ל ו ט י ן.
        קרא שוב את הערך בוויקיפדיה.

    1. זה כמו להגיד לא היה כלום ולרוץ לחתום עם הזנב בין הרגליים .
      טראמפ בסהכ רוצה… כאילו לא מדובר על עבריין ופושע

    2. מה שאתה אומר הוא נכון אבל זה לא ממש קשור לתאגיד של שמעון. זה שישנו לליגה אינטרס כלכלי זה ברור, אבל הגוף החיצוני לא קובע מה קורה על המגרש, הוא לא נותן ללברון את הקליר פאת המיוחל, אלא הוא משפיע על הליגה כמכלול.
      וכן, אינטרס כלכלי או חברתי יכול להשפיע על מה שקורה על המגרש (BLM, קיירי ושביתת החיסונים שלו), אין ספק. פשוט שמעון אומר הרבה יותר מזה. אפשר לומר כמה מילים על פסיכוהיסטוריה והארי סלדון אבל אף אחד לא יבין אותי . . .

      1. נכון.
        שמעון מושך לכיוון האילומינטי. אני לא הכי מתחבר לזה, לפחות עד שה FBI מעורב..
        לעומתו, אני מושך לכיוון המציאות המכוערת, המדידה והמבישה פי כמה.

      2. זה קשור לגמרי לתאגיד שלי ואמרתי את מה שהוא אמר 1000 פעם, אני רק מלגלג על זה אין לי כוח להסביר לכם. ווי אר אול וויטנס זה כל מה שהוא אמר לא סתם אני משתמש בזה ולא סתם לברון משתמש בזה וכו וכו אם קצת תקשיבו שם בטנש תבינו שהאמת מולכם 🙂

      3. טוב אצטרך להסביר לרפי ההבנה לאט לאט שיקלטו אז הנה

        1. הליגה מעוניינת להרוויח כמה שיותר
        2. איך מרוויחים כמה שיותר כסף? יוצרים אלים
        3. איך יוצרים אלים? נותנים סלוגן ווי אר אול וויטנס
        4. האלים מקובעים בתודעה להיות כאלו כולם מקבלים את המסר בתודעה וזה יושב בראש שחוזרים על זה בטטוויטר בפרסומת בתכניות טוק שואו
        5. השופטים מקבלים הנחיות לשרוק על כל מגע ולא מגע
        6. ההגנה מנוטרלת
        7. המגן מיואש ואומר לעצמו שיט ניגה לא משלמים לי על הגנה
        8. האלים כל הזמן מאדירים את הסטט ושולחים כתבי חצר שיפמפמו אותם כמה שהם גדולים וכמה שהם כבר עקפו את כולם
        9. האלים כבר עמוק בתודעה של ההמון הבור והערב רב
        10. האלים מצהירים שהם שואפים לנשיאות בעזרת מעשים וכי הם מנהיגים את עמם והופכים לשחקני קולנוע
        11. האלים יכולים לעשות ככל העולה על רוחם לדחוף מגינים עם היד לקבל שריקות אוויר
        12. המגינים יודעים שכדאי להיות לצד האלים במקום נגדם כי מה הם רוצים בסה"כ לקחת מיליונים וללכת הביתה, אין להם שאיפות גואט וראשמור, למה להפריע למי שיש?
        13. הם כבר אומרים יאללה שיעשה קוסט טו קוסט למה שנעשה עבירה מה יצא לי מזה לא משלמים לי על לעצור את לברון. שיהנה ניתן כבוד אולי יקח אותנו לעבוד אצלו
        14. לזה מתווסף התרבות האמריקאית של לתת זריקה אחרונה לכוכב כדורים אחרים לכוכב לתת ווי אר אול וויטנס לקהל זה יגרום ליותר דיבורים טוויטר סקיפ סטיבן איי ווג בלה בלה בלה כסף בלינג בלינג
        15. מיינד סט של מה שרשום בתגובה 20
        16. אחרי הרבה שנים כאלה כבר הוא גדול מכדי ליפול מכירים את המושג הזה? זה מה שזה ואז הוא יכול לצחוק לקומישנר בפנים ולהיפגש במסעדה עם הכוכב שהוא יביא עוד מעט, לצעוק על השופטים ולעשות מה שבא לו כי הוא נולד הנבחר מגיל 13 זוכרים?
        17. מי שגדול מתחיל לבלוע את הליגה עובדים בשבילו אלו שאמורים לשחק נגדו ואלו שבעים מלאים בכסף 200-300-400 מיליון דולר בחורות כל היום מי צריך לשמור על לברון? בואו נעבוד אצל לברון!

        עצרו תאגיד לפניכם

        תאגיד

        1. רק להשוות את זה לכדורגל למסי פירקו את הרגליים. מישהו ראה את מסי רץ בריצה קלילה מהשער שלו לתיבת ב5 של היריב בלי שיש שחקן לידו?חחחחחחחחחחח ולא במקריות אלה כמה פעמים במשחק וזה לא שלברון (תגובה 20 לגבי הטנק הדוהר) משחק נגד שחקנים 1.70 אלא נגד הרי אדם, לראות איך סוס כמו אדביו בורח ממנו זה מצחיק. מפחדים לעשות עליו עבירות כל עבירה זה ליטוף כזה לאנד וואן במקרה הטוב אם זה לא אוויר

    3. מה שמבאס בקונספירטורים בארץ שהם מסוגלים לשאול למה ספורטאים לא מדברים על סין אבל לא מסוגלים לשאול למה הם לא מדברים על ישראל, כאילו אם כבר גופים ששולטים על העולם כבדרך קסם אז תלכו עד הסוף.

      1. ככל שזכרוני אינו מטעני, כשמישהי האשימה את נשיא מדינת ישראל באונס הוא נשפט ונכלא. בסין היא נעלמה. זה ההבדל.
        כלאו כאן גם ראש ממשלה, שר אוצר, שר פנים ועוד. חברי כנסת ופוליטיקאים ברמה המוניציפלית? אני כבר לא סופר.
        במקרה, שופטים כאן בימים אלה את הפוליטיקאי שזכה להכי הרבה קולות בבחירות.
        ככל שזכרוני אינו מטעני, גם אין בישראל שום ליגה מקצוענית שיש לה איזושהי השפעה על מישהו או משהו בעולם, המקסימום שלנו זו קבוצה בינונית ביורוליג (שנחמיא ונכנה אותה ליגת NBA עודפים). ספורטאים ישראלים? בקושי יש שם..
        בעוונותי, גם לא שמעתי על מחנות עבדים בישראל, לא שמעתי על עובדים שנמכרים למפעלים של נייקי או אפל, מבלי שהם יכולים להחליף עבודה.
        בכלל אני לא יודע למה אני בכלל טורח לענות לטמפיטים שקופצת להם האוטואנטישמיות כל אימת שרעה חולה בעולם מוזכרת, אפילו אם הרעה היא חולנית בדרגת ממשלה בה סגן הנשיא אונס ספורטאית,ואז הממשלה חוטפת ומעלימה אותה כשהיא פוצה פה.
        זה היה ליקוי בשיקול הדעת היה להרשם ולהגיב.
        כפרת עוונות על הזמן שכבר הושחת.
        נתראה בשמחות.

        1. אגב רק כדי שתבין כמה הקונספירטיביות שלך משעשעת אגע בנקודה אחת קטנה שאני מעריך כי היא הכי פחות אינפלמטורית.
          מה שקרה למר דריל מורי הוא שהוא כל כך נפגע בעקבות ה"התקפה" שלו על הסינים שבמקום להרוויח שמונה מיליון דולר בשנה ביוסטון הוא מרוויח כ12 מיליון בשנה בפילדלפיה (והשינוי הזה בעיקרו בכלל בגלל שהבעלים של הרוקטס נכנס לבעיות כלכליות בשל הקורונה).

  9. לא רק שלברון עצמו הוא תאגיד ויש לו השפעה על השחקנים האחרים ויש לו יותר כוח מלמאמן שלו.
    הליגה היא עסק ומטרתה להרוויח כסף. היא לא איגוד ספורט כמו "מכבי", "הפועל" או "הכח".
    המשמעות המיידית והברורה היא שלליגה אין אינטרס שהתחרות תהיה הוגנת ואמיתית, או לפחות – אם יש לה אינטרס לתחרותיות זה רק כחלק משיקולי המיתוג והשיווק, ולכן האינטרס הזה מתכופף בפני אינטרסים שיווקיים וכלכליים גדולים יותר, כמו לטפח אגדות של המשחק.

    1. גם במכבי והפועל רוצים כסף חח איך ישמרו על השיקצה שהוא מכניס לך יותר כסף אם לא תשמור עליו? 🙂 תן קוסט טו קוסט ככה גם הנעל שאיתה עשה קוסט טו קוסט תתפרסם. בכלל אין לברון עוד לא השיק קולקציית קוסט טו קוסט? זה גם אחלה שם למותג

    2. הליגה היא הארגון שמאגד את כל בעלי הקבוצות. כולם.
      עכשיו זה בהחלט נכון,
      מטרתם (של רובם) היא להרוויח כסף.
      הדרך הטובה ביותר למקסם רווחים?
      להיות תחרותיים ולזכות האליפויות.
      "לתת" ללברון לנצח,
      זה אחד הטיעונים חסרי המושג שיצא לי לקרוא (ואני עדין במילותי).
      כן, כוכבים קיבלו בעבר, מקבלים כיום, ויקבלו גם בעתיד יחס מועדף.
      כוכבים, ברבים.

      1. ההנחה שהדרך הכי טובה להרוויח כסף היא להיות תחרותי היא לא נכונה. בדיוק מישהו כתב פה אתמול או היום שהוא הופתע לגלות שהגופיה של יוקיץ', ה-MVP המכהן, היא לא אחת מ-*10* הנמכרות בליגה.
        הרבה יותר רווחי שיהיו כוכבים בקבוצה מאשר לקחת אליפות.
        היחס שלברון מקבל זה לא רק יחס מועדף מהשופטים שמקבלים הרבה כוכבים. שחקנים ומאמנים מעדיפים להימנע מלעשות לו חיים קשים מידי. (לא נראה לי שזו החלטה כלכלית-רציונלית שלהם, אני מניח שזה נובע של מעמד-העל שיש לו בליגה, אבל זה קשור כי מעמד-העל הזה צמח מתוך אינטרסים כלכליים, ולא רק של לברון בעצמו אלא של הרבה אנשים). אבל איך זה שמכל הליגה הזאת, רק כריס פול היה מספיק גבר לעמוד לו בדרך כשהוא חודר את אחת מחדירות הטנק השועט שלו, ולסחוט את עבירת התוקף? כנראה שצריך מעמד מסוים כדי לא לחשוש ממנו (וגם כדי לקבל מהשופטים את השריקה).

        1. זו אגדה אורבנית נטולת הוכחות.
          באמת נראה לך ששחקן תחרותי, בזירה החשובה ביותר, הפלייאוף, בשלב המכריע ביותר, בפיינלס, מוותר למישהו?
          אני ראיתי את גולדן סטייט משחקים בפיזיות יתרה מול לברון (כולל אצבע לעין מצדו של גרין),
          איזה מוותרים?
          אני ראיתי את הסאנס בשנה שעברה.
          נראה לך שברידג'ס ויתר ולו לרגע ללברון?
          ראית איך קראודר משחק מולט בפיזיות מבלי להניד עפעף?
          .
          לגבי משיכת עבירת תוקף –
          בליגה יש לא מעט שחקנים שמוותרים על ההזדמנות להפוך לפוסטר.
          הפחד הוא לא מלברון,
          הפחד הוא מהקהל ברשתות החברתיות.

          1. גיוש אולי בפיינלס כמה לא ויתרו אבל מה עם עד הפיינלס חחח. יפה שהבאת 3 שחקנים מתוך 400 חחח. חלש כבודו חלש.
            ואתה יותר חלש בשיווק מאשר בכדורסל. תחרותיות זה מה שמביא כסף או "אלים" הבלתי עצירים עם הסטט של ה30 נק? הווי אר אול וויטנס? חחח הNBA זה ליגה שמעניין רק הכוכב, התחרותיות שם בכלל לא חשובה

          2. מסכים איתך שבפלייאוף כל שחקן נותן הכל. לא חושב שההשפעה של הכוחות האלו עד כדי כך חזקה. וברור שאין הוכחות. ובכל זאת נראה לי שיש דברים בגו. ושיש שחקנים עם מעמד מיוחד והשפעה, וזה ממש לא מתמצה רק ב"יחס מיוחד" מהשופטים.

            1. אני חושב בדיוק ההפך –
              קבוצות חזקות (דוגמת קדנציות לברון בהחלט והקאבס או דוגמת גולדן) גורמות ליריבות לשחק גם בעונה הרגילה כאילו זה משחק פלייאוף.
              .
              לשמחתי, הסאנס מתחילים להיות קבוצה שמושכת תשומת לב מסוג זה.

  10. הארדן כבר עשה את הכסף שלו והוט מחזיק את הקבוצה לבד כרגע. גם בתור אחד שכל הקריירה שלו שיחק אני מניח שמעצבן אותו מה שקורה עם קיירי אז הגיוני שהוא רוצה לעזוב. תוסיף את האפשרות שלא יקחו אליפות השנה ואוהדי בוסטון יכולים לחלום.

  11. תודה מנחם, הפעם אני מסכים עם כמעט כל מה שכתבת. אין מה להתייחס לתאגיד של שמעון יותר מדי, לקחת בקלות את כל מה שהוא כותב (למרות שהוא טוען שהוא רציני 🙂 )
    הארדן הולך להידפק – הוא היה השחקן הכי עמיד בליגה וסחב את יוסטון על הכתפיים שלו. עכשיו הוא השמין ואיבד צעד, בינתיים קיירי נח ומשחק רק כשמתחשק לו. כשהארדן יצא לשוק הוא עלול לגלות שהוא היה צריך לקחת את הארכת החוזה שהציעו לו.
    פרנק פוגל מאמן מצוין, לא יהיה ללייקרס מישהו יותר טוב.
    הלוואי ואולדיפו יחזור בריא (אני מסופק אם הוא יחזיק הרבה זמן בלי להיפצע).
    לקליפרס יש גרעין מצוין עם לב גדול. היה וג'ורג' וקוואי חוזרים בזמן יש להם קונטנדרית.

  12. הארדן עגלה ונטל על כל קבוצה שישחק בה.
    הוא לא זז בהגנה, כבד מאוד בהתקפה, וכבר לא השחקן שהיה.
    עם חוזהו זה הופך אותו לחתיכת משקולת.
    אולדיפו שחקן גמור לצערי, עדיף שיפרוש מאשר שיחזור לפרקט ויפצע שוב.

  13. כן, אבל…
    "אל תגיד, תאגיד", אולי תאגידון? תאגידצ'יק?
    יש דברים שלא צריכים להיאמר. לא צריכים תאגיד או ישיבה אפלולית שסוגרת תוצאות, אליפויות וכו'.
    אגב לא רק ב- NBA. ואדגים:
    א. קבוצה עשירה/ מובילה תמיד תקבל יותר שריקות לטובתה מקבוצה קטנה/ דפוקה (לא בגלל שחיתות או כסף, אלא בגלל יראת כבוד, הטיה תת מודעת או אפילו פחד מלפגוע (שופט יהסס פעמיים לשרוק עבור מהלך שיפגע בסיכויים של מכבי חיפה לזכות באליפות מאשר שריקה שעלולה להוריד את קרית שמונה ליגה).
    ב. בוא נפתור את העניין הזה עם הקליר פאת'.
    כולם יודעים שאם שחקן הגנה יעמוד בלי לזוז מול שחקן שמתפרץ עליו עם אנרגיה, משקל ומהירות חולניים, השריקה לעבירת תוקף היא פונקציה פוליטית. אם השחקן התוקף הוא אולסטאר, סביר להניח שלא תישרק שריקה, אולי אפילו שריקה נגד המגן. בטח במאני טיים.
    אז למה לעזאזל לסכן את הבריאות שלך עבור מהלך שאתה אפילו לא תרוויח ממנו?
    שייקח את הקליר פאת' ויעזוב אותנו בשקט.
    ג. הליגה עוברת שינוי בשנים האחרונות. מליגה של הישגים קבוצתיים לליגה של הישגים אישיים.
    פתאם זה כבר לא הכי דחוף זה לקחת אליפות, הרבה יותר חשוב לשבור שיא אישי (מס' נקודות, כמות טריפל דבל, נקודות למשחק, יחס בין כמות נפיחות לטראש טוק, כל שחקן והקונץ פטנט שלו).
    יש לזה כמה סיבות: המורשת המחורבנת של קובי, שיפור אדיר ביכולות הקליעה של הסופרסטארים, חוזי ענק לשחקנים, דור ה- Z משעמם אותו לראות משחק שלם והוא מעדיף לראות היילייטס או נשיקות בקהל.
    בליגה כזאת, הליגה הופכת להיות הרבה יותר WWE מאשר תקופת הבד בויז של דטרויט.

  14. מנחם תודה הצבעתי כמובן עם הרוב שאין באמת תאגיד אבל האמת היא ששמעון צודק ויש תאגיד. זה כמובן תאגיד שהכל בו הוא לכאורה כשר אבל ברמזים וחצאי רמזים מי שעובד עבור הבעלים מקודם ומי שעושה דברים על דעת עצמו נשאר מאחור. כמובן שהתאגיד הזה הוא לא מונופול והוא לא שולט בכל השחקנים רק בחלק מהליגה אבל במציאות שבה שחקן יכול להתעורר בבוקר באינדיאנה ולמצוא את עצמו בערב בדטרויט חשוב לשמור על יחסים טובים עם כולם. במיוחד עם טיפוס כמו לברון שמתעניין רק במורשת שלו ולכן יש מצב שנותנים לו פה ושם קליר פאת. בקיצור בגדול שמעון צודק אם כי שהוא כמובן מגזים לחלוטין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט