קרי בתקופה רעה פוגש את לוקה בתקופה עוד יותר רעה – מה יכול להיות יותר טוב מזה? פריוויו שלישי/ אינדיאני

לאן אתה הולך סטף? להתאמן. להתאמן? מה זה?

עדכון: דייויס יחזור לשחק הלילה מול ברוקלין

ערב גדוש במשחקים בליגה הטובה בעולם עם לא מעט מפגשים מעניינים וגם כאלה שיגרמו לכם לפהק. חוזרים למשחקי שלישי עם כדורסל טוב ומוזיקה משובחת.

מחר, לפני 52 שנים יצאה לעולם פנינה שממשיכה להדהד את עצמה עד היום ולא יכולה להימאס. מדובר באלבום שיצא על ידי שני מוזיקאים שהיו מסוגלים להוציא שירים שאפשר לשמוע אותם גם כשאתה שמח וגם כשאתה עצוב. אני מתכוון כמובן ל bridge over troubled water של סיימון וגרפונקל, הסטטיק ובן אל של המוזיקה האמריקאית.

02:00     פילדלפיה 76'ס (19-27) – ניו אורלינס פליקנס (28-17)

הביתית

פילי מגיעה למשחק אחרי תקופה קצת מגומגמת שכללה ניצחונות על מיאמי ובוסטון מצד אחד ומהצד השני הפסדים לוושינגטון והקליפרס. כל זה אחרי רצף של שבעה ניצחונות מסוף דצמבר והתמקמות במקום השישי במזרח הקשה ביותר בשנים האחרונות ואולי בעשור האחרון. בלי קשר לתוצאות המשחקים האחרונים אמביד במוד בלתי עציר כאשר מאז ה 26 בדצמבר, חודש בדיוק, הוא ירד רק פעם אחת מתחת לרף 30 הנקודות למשחק (אז הוא קלע 25). במילים אחרות: הקבוצה תלויה אך ורק בקמרוני. למרות השיפור המשמעותי שלו במחציות השניות והעובדה שהוא לא מתעייף בקלות גדולה כל כך עדיין לא הייתי מהמר על נוכחות שלו על המגרש לאורך זמן היות והקבוצה צריכה אותו עם דלק בפלייאוף. כרגע הדוק (ריברס, לא לס) שומר עליו ונותן לו 32 דקות למשחק גם במחיר של הפסדים. אלא שהמציאות הזאת שבה אמביד לוקח על עצמו את ההתקפה וההגנה באופן כמעט בלעדי מעלה שוב את השאלה האם זה מספיק. אמנם יש לו צוות מסייע לא רע בדמות האריס, מקסי וסת' קרי אבל הבעיה היא שהם יכולים לשים נקודות על הלוח ומעבר לזה לא יכולים להקל על העומס שלו. מה הכוונה? לדוגמא, אסיסטים. אחד הדברים ש"מצילים" את יוקיץ' היא העובדה שכשהכדור נמצא אצלו הוא לא חייב ללכת לסל או לקלוע מרחוק. האיום שלו כולל גם מסירה מה שמאפשר לו לנוח תוך כדי המשחק ולא להרגיש מחויב למהלך מאומץ בהתקפה. לעומת זאת, פילי קבוצת אסיסטים נוראית (22.7, מקום 23 בליגה) וזה בטח לא משהו שאמביד יכול להסתמך עליו. בהיעדרו של סימונס השחקן עם הכי הרבה אסיסטים בקבוצה הוא מקסי עם 4.5 לא מרשימים בכלל מה שהופך את העניין למסובך עוד יותר. אגב, במקום השני נמצא אמביד עם 4.3 לא רעים אבל לצער הלב לא ממש אפשר לסמוך על זה. שלא לדבר על הריבאונד, תחום ששייך בלעדית לאמביד ודראמונד ששניהם אמנם מכונות ריבאונדים אבל פילי כקבוצה קוטפת 42.3 ריבאונדים, מקום אחרון בליגה. בלי הריבאונדים של אמביד בהגנה ובהתקפה הקבוצה די אבודה כך שגם בתחום הזה, שסימונס עזר בו, יש לקבוצה הרבה מאוד מה לחשוב. ועדיין, עד שלא יוכח אחרת פילי הנוכחית היא קבוצה שאף אחד לא רוצה לפגוש ושאמביד נותן לה יתרון בצבע מול כל קבוצות הליגה בלי יוצא מן הכלל, וזה כולל כמובן את הפליקנס שיבואו להתארח עם מכונת הריבאונדים וולנצ'ונס. יהיה מעניין. דני גרין וסת' קרי לא יתלבשו הלילה.

האורחת

הקבוצה החביבה מניו אורלינס מגיעה לפילי כשהיא אמורה להחליט ממש בקרוב האם פלייאוף זה משהו שהיא מעוניינת בו. כרגע היא במקום ה 11 ואם היא מחליטה שהיא מעוניינת להיאבק על פלייאוף במערב היא צריכה ללמוד לשחק כדורסל. מדובר בהתקפה גרועה ובהגנה גרועה עוד יותר והיא בעיקר מתבססת על אינגרם המבוזבז ועל וולנצ'ונס החביב. שניהם שחקנים שכדאי מאוד לקבוצה להטריד כמה שיותר מהר לפני שיהפכו ללא רלוונטיים ואחרי שישלחו את זאיון לאלף עזאזל יצטרכו להתחיל מחדש. שוב. אינגרם בספק

עוצרים בווגאס: אין שאלה בכלל. פילי ב 17.

02:00     דטרויט פיסטונס (35-11) – דנבר נאגטס (21-24)

הביתית

הפיסטונס בעיצומו של לוח משחקים קשה ולא שזה משנה כל כך. הקבוצה מגיעה עם שני ניצחונות לא רעים על סקרמנטו וטורונטו ובכלל נראה שהיא מבליחה פעם בכמה זמן עם משחק טוב (בדרך כלל מול יריבות בינוניות). במצב הנוכחי באמת אין לקבוצה מה להציע מלבד כמה משחקים בהם קצב המשחק המהיר יחסית של הקבוצה משתלם מול הגנה חלשה. היא מגיעה למשחק הקרוב, ובכן, אחרי הפסד בחוץ לדנבר יריבתה הערב, במשחק שבו הייתה קרובה ממש עד לסיום. במשחק האחרון דטרויט הובילה בכמעט כל אספקט של המשחק אבל איבדו בכמויות ונכנעו בסוף לעוד משחק של ה MVP היוצא. לא נראה לי שזה יהיה אחרת הלילה, בטח כשהלילה יחסרו לאחת ההתקפות הגרועות בליגה סקוררים חשובים (שנעדרו גם מהמשחק הקודם9). אוליניק, ג'קסון וגראנט בחוץ, גראנט כידוע על אזרחי ובהצלחה לביי וקנינגהאם.

האורחת

לפני כמה ימים הליגה פרסמה את רשימת 15 הגופיות הכי נמכרות של שחקנים פעילים העונה. במקום הראשון עמד כצפוי לברון כשאחריו נמצא סטף ושאר כוכבי הליגה. מוראנט נכנס בצדק לעשירייה הראשונה (מקום 7) ואת הרשימה סוגרים אר ג'יי בארט (הפתעה) ולאמלו בול. עברתי על הרשימה עשר פעמים כדי לוודא שעיניי רואות נכון: ה MVP היוצא של הליגה וזה שעשוי לזכות בתואר שוב, נשאר בחוץ. הוא מכר השנה פחות חולצות מאשר אר ג'יי בארט, שחקן שלא יהיה השנה באולסטאר והוא אפילו לא השחקן השני הכי טוב בקבוצה שלו הניקס. נראה שהסרבים השנה היום עסוקים בלבכות על הסאגה של נובאק דג'וקוביץ' ולא הרימו מספיק לספורטאי הסרבי הטוב ביותר נכון לעכשיו. כמובן שאפשר להתווכח על הרשימה הזאת ועל המשמעות שלה אבל ההשמטה המהדהדת הזאת גרמה לי כמעט מיד להזמין גופיה של מספר 15 של דנבר ולהציל את כבודו האבוד של יוקיץ'. לפחות בעיני עצמי.

המשחק הכפול מול דטרויט הוא בדיוק מה שהדוק (לס, לא ריברס) רשם לקבוצה. היא אמנם התקשתה בבית לגמור את המשחק מוקדם ונגררה למשחק שוויוני עד לדקה התשעים, אבל מצפייה סובייקטיבית במשחק לא נראה שנשקפה לה באמת סכנה לאורך הדרך. יוקיץ' כמובן עשה ככל העולה על רוחו בצבע ולא קיבל תפוקה מספיקה מאלה שסביבו. הקבוצה הייתה +12 כשהיה על המגרש ו -6 בלעדיו, לא נתון טוב מול קבוצה כמו הפיסטונס. לדנבר יש שחקנים שיכולים לחבר משחק טוב אבל אין אף סייד קיק שאפשר לסמוך עליו באופן קבוע. יוקיץ' בכושר הנוכחי כנראה יוכל לסחוב את הקבוצה לפלייאוף אבל בשביל לעבור סיבוב, או משחק, היא תהיה חייבת חיזוק או התעלות של אחד מהשחקנים האחרים שלה. בהובלת יוקיץ' ההתקפה וההגנה של הקבוצה מתואמת מאוד (הג'וקר עם הרייטינג ההגנתי הגבוה בקבוצה) וגם האסיסטים מחולקים לכל עבר אבל הקליעה לשלוש מאתגרת עבור כולם והנתון הזה מקשה מאוד על קבוצה שאין לה הרבה פוזשנים. הלילה היא אמורה לסיים את הסיפור מוקדם יותר מאשר בבית ולהמשיך לרצף של חמישה משחקי חוץ חלקם לא קלים בכלל. ג'ף גרין ווויל ברטון בספק.

עוצרים בווגאס: דנבר לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד משחק שניתן להם במתנה. נאגטס ב 15 ועוד הצגה לסרבי.

02:00     טורונטו ראפטורס (22-22) – שארלוט הורנטס (21-26)

הביתית

2 נצחונות בלבד מ 7 משחקים לקבוצה הכי טובה מקנדה מביאים אותה למאזן חצוי אחרי שהיה נראה שהיא עולה על דרך המלך. התירוץ של פציעות והיעדרויות לא ממש נכון לגבי טורונטו הנוכחית שכל השחקנים החשובים שלה יעלו למגרש למשחק לא פשוט הלילה. בניגוד לשנים הקודמות בהן היה ברור שהקבוצה סולידית בצד ההגנתי והשאלה תמיד נסבה סביב ההתקפה ומובילי הכדור, השנה המציאות שונה. מקום 18 בהגנה עם שחקנים כמו פסקל סיאקם, כריס בושה ואננובי זה משהו שאמור להעלות כמה סימני שאלה במוחו המשוגע של ניק נרס. התקפית דווקא נראה שהקבוצה לא נוראית כל כך ושואן וליט משתמש בצורה חכמה במושכות שהוא מקבל. נכון לעכשיו הבחור מוסר 7 אסיסטים למשחק וזה די חשוב כשמדובר בשליש מהאסיסטים של כל הקבוצה, המדורגת 28 בתחום. מהבחינה הזאת באמת שאין מה לקבוצה להציע מעבר להתקפה האיטית עד אימה שלה אבל הגנתית היא צריכה להשתפר ומהר. אין לה ברירה אלא להאט עוד יותר את המשחק עד שליריבות יצא מיץ והשומרים של הראפטורס שטובים באחד על אחד יעשו את העבודה. הלילה החבורה תצטרך לעשות את זה מול שארלוט שמטפסת במעלה הטבלה ומשחקת את הכדורסל השני הכי מהיר בליגה. במשחק הקרוב זה די ברור שמי שתצליח לכפות את הקצב שלה על המשחק תקבל ייתרון כמעט מכריע. בניגוד לרוב המשחקים של הראפס, יהיה מעניין.

האורחת

שארלוט למגיעה לטורונטו במטרה לשכוח מהר את התבוסה מול אטלנטה החלשה אתמול. שום דבר לא הלך לקבוצה של מייקל ג'ורדן באותו הערב למרות שעמדו לרשותו כל הכלים החזקים למעט הייווארד. איך זה קרה? בעיקר, חטיפות. יאנג וחברים חטפו 12 כדורים מהידיים של שחקני שארלוט כאשר בדרך כלל חטיפה היא איבוד הכדור הכי גרוע שיכול להיות כי הוא יכול להוביל התקפה מהירה מייד בצד השני. השחקנים של הצרעות מקבלים הוראות לרוץ כאילו מייקל בעצמו רודף אחריהם עם גרזן והתוצאה היא משחק שיכול מהר מאוד להפוך ללא אחראי ומבולגן. אין לה עדיין מבוגר אחראי שיודע לווסת קצת את הקצב של ההתקפה (אם כי רוזייר עושה עבודה לא רעה בכלל) וזה שלב הכרחי בהתבגרות של הקבוצה הצעירה הזאת. ההתקפה המהירה בתוספת אחוזים נהדרים (מקום רביעי בליגה באחוזים לשלוש ומקום שמיני ומכובד באחוז אפקטיבי) מוביל להתקפה כיפית לצפייה ומגוונת באפשרויות שלה. ומה עם הגנה? אממ, לא יודע אם שמעו שם על המושג. הקבוצה מודרגת 26 בליגה ברייטינג הגנתי, מתחת לאורלנדו ודטרויט. השאלה היא איך היא אמורה לעשות הגנה בלי שחקנים שיודעים להגן, עם כל הכבוד לברידג'ס ופלמלי. הבעיה מתחילה בצבע, שם אין לקבוצה שחקן גדול ראוי לשמו וכזה שיכול לקלוט ריבאונד בהגנה. כרגע המובילים בריבאונד בקבוצה הם בול וברידג'ס והקבוצה כולה מדורגת במקום העשירי בריבאונד התקפה אבל נתון שכזה יכול לתעתע. עם קצב המשחק של הקבוצה זה טבעי שיהיו לה הרבה הזדמנויות שניות כשהההגנה של היריבה עדיין לא מוכנה אבל כשיטה לא בטוח שדבר כזה יכול לעבוד. הלילה יהיה מעניין לראות האם הקבוצה תצליח למשוך את טורונטו לתוך משחק הריצה שלה ולנצל את העובדה שטורונטו במקום האחרון בליגה בריבאונד הגנה. מצד שני, הראפס ראשונים בליגה בריבאונד התקפה למרות קצב משחק איטי מה שאומר שהערנות של כלל הקבוצה לדחוף את הגדולים של היריבה מחוץ לצבע הכרחית. מקדניאלס בחוץ, הייווארד כאמור בספק.

עוצרים בווגאס: משחק מוזר מאוד צפוי לנו הלילה בין שתי קבוצות שמשחקות שני סוגים שונים של משחק שרק במקרה נקרא "כדורסל". נלך על טורונטו ב 5 עם הביתיות והרבה האסל.

02:00     וושינגטון וויזארדס (24-23) – לוס אנג'לס קליפרס (25-23)

הביתית

זאת לא התקופה של הקבוצה מהבירה. כבר זמן לא מבוטל שהיא מנסה לצאת מהמאזן השיוויוני שלה וכאשר היא מצליחה לעשות זאת היא נופלת לעוד הפסד מיותר ודורכת במקום. ובאמת, נראה שאם יש סימן שאלה גדול סביב הקבוצה הוא קשור במושג עקביות. אנחנו כבר לא בתחילת העונה שבה ביל היה שם על הלוח 30 פלוס נקודות נותן לשאר הקבוצה להשלים את החסר. החיסורים והעובדה שאנחנו עמוק בתוך העונה לא יכולים להרשות לקבוצה לדאוג שהדברים יסתדרו רק כי יש לקבוצה כישרון. הטריו האיכותי שלה בדמות ביל, דינווידי וקוזמה קטן בהרבה מסך החלקים שלו ומציג כדורסל לא ברור כשכל פעם מישהו אחר לוקח על עצמו את הזריקות. אחרי 47 משחקים זה לא סבבה שקבוצה עדיין לא יודעת מה היא רוצה או עם מה היא עובדת והתוצאות בהתאם. איפה כן יש בהירות? בעמדת הסנטר כמובן. השחקן השישי של העונה לשעבר מונטרז הארל הוא נקודת אור בהתקפה של הקבוצה (הגנה אין שם, תשכחו מזה) פשוט כי אין מי שיילחם אתו על עמדת הסנטר. הבחור מצליח להשתלט על הצבע ולתת 14.2 נקודות ב 65.3%, כמעט כולם מהצבע וסביבתו. הוא גם היחיד בקבוצה (מלבד אבדיה) עם +- חיובי (+1.7) ויש לו גם את הרייטינג ההגנתי הטוב בקבוצה (אחריו, לפטריוטים בינינו, אבדיה). זה נתון קצת בעייתי כשהקבוצה כולה לא ממש יודעת איך נראה מבנה הגנתי ומתבססת על הכישרונות המתפרצים של הטריו ושחקני המשנה. בינתיים, נראה שכל זה מספיק למאזן כמעט חצוי ומקום 10 במזרח משם היא תוכל להמשיך לפליי-אין. הבעיה היא שהקבוצה יכולה הרבה יותר ועם קצת ארגון היא יכולה לחזור לרלוונטיות בקרוב. אפשר כמעט לומר שהם מתגעגעים לווסטברוק. אין נעדרים בשורות הקבוצה הערב.

האורחת

קבוצה שהיא כמעט תמונת מראה לוושינגטון. בתקופה שבה שני הכוכבים של הקבוצה מחממים את הספסלים הקליפרס מתעקשים על קיומם בעיקר דרך הצד ההגנתי. ההגנה של הקליפרס מדורגת במקום השישי בליגה וגם מצליחה לפעמים לשים נקודות על הלוח. אין לי טענות בכלל לטיירון לו שעושה מה שהוא יכול עם חוסר הוודאות והסגל החסר ליצור קבוצה שאף אחד לא רוצה לפגוש. אין כמעט אף קבוצה בליגה שהקלעי המרכזי שלה כיום עומד על 17 נקודות במשחק (רג'י ג'קסון), מה שאומר שמדובר במשחק קבוצתי כמעט בלי מוביל כדור מרכזי. מה זה אומר? הקבוצה מכילה הרבה קלעי שלוש טובים ואפילו נמצאת במקום העשירי והמכובד באחוזים לשלוש. המטרה היא ליצור כמה שיותר מצבי זריקה למי שאפשר כשזובאץ נמצא בצבע ומנסה לעקוץ עם ריבאונד התקפה או לחילופין מוכן לקבל את הכדור אחרי חסימה. השיטה הפשוטה הזאת יעילה לפחות באופן חלקי ויש לה מחיר אחד גדול: הליכות לקו. LA נמצאת במקום ה 28 בניסיונות מהקו וזה אומר בעיקר שאין לה שחקני אחד על אחד טובים שיכולים לסחוט עבירות לנקודות קלות. החוסר בשחקן עם מגוון יכולות זועק לשמים ורק חזרה של ג'ורג' או קוואי יכולה לעזור בתחום. בינתיים היא צריכה לתמקד בהגנה שלה שמורכבת משומרים טובים באחד על אחד וגם בשמירה יותר "אזורית" עם אפשרות להתאים את עצמם להתקפת היריבה. בהתקפה צריך להתפלל ליום טוב של ג'קסון או להתעלות של באטום. אני מנחש שזובאץ יחגוג בצבע על הארל שהוא מגן בינוני ויאפשר          גם לא מעט שלשות לקבוצה, משהו אפשרי מול ההוויזארדס שלא שומרים טוב כל כך בפרימטר. חוץ מהכוכבים אין היעדרויות משמעותיות בשורות הקליפרס.

עוצרים בווגאס: לקליפרס מגיע לנצח הערב, וזה גם יקרה. LA ב 8.

02:30     בוסטון סלטיקס (24-24) – סקרמנטו קינגס (30-18)

הביתית

מה מאחלים למי שיש לו הכל? שיעשה עם זה משהו. הלפרקונים בעונה מוזרה מאוד מאוד כששום דבר לא מתחבר עם שום דבר ואיכשהו סך הנתונים אמור להצביע על מאזן חצוי ומקום שמיני במזרח. מבט חטוף יראה ניצחונות על פיניקס, מילווקי, פילי ושיקגו והפסדים לפורטלנד וסן אנטוניו. על פניו נראה שמדובר בעיקר בבעיות של דימוי עצמי ושמה שהשחקנים צריכים זה פסיכולוג כי מבחינת כדורסל באמת יש להם הכל. הכל, חוץ ממנהל משחק. דניס שרודר הוא ממש לא שחקן שיכול למקסם את היכולות של השחקנים סביבו והוא סקורר לא רע, הבעיה היא שלסלטיקס יש סקוררים כמו זבל. לצערי הרב אין לי הרבה זמן לבדוק את הדברים לעומק אבל אקח נתון אחד ואנסה ללמוד דרכו: החמישייה עם ה +- הגבוה ביותר בקבוצה שיחקה 13 משחקים (השנה בהרבה מאוד קבוצות אין חמישיות ששיחקו יותר מ 20 משחקים ביחד) והיא ב +4.5. את מי היא כוללת? אל הורפורד, מרכוס סמארט, ג'יילן בראון, ג'ייסון טייטום ורוברט וויליאמס. ההבדל היחיד בין החמישייה הזאת לחמישייה הפותחת היא הנוכחות של הורפורד במקום שרודר. למה זה חשוב. כי הורפורד לא צריך את הכדור והוא גם יכול לנהל משחק. הורפורד וסמארט, שניהם דומים מאוד לדריימונד גרין בכך שהם יכולים לנהל את ההתקפה מהמצב שלהם כמעט בלי להיות איום התקפי. במקרה של סמארט, עדיין מדובר בשחקן התקפי לגיטימי, אלא שבהיעדר מנהל משחק הוא חייב לקחת על עצמו את האחריות. משחק הפוסט והמיד ריינג' של הורפורד מאפשר עוד אופציה התקפית מעניינת ולא מאפשר דאבל טים מיידי על אחד משני הכוכבים. טייטום, מצדו, צריך לקבל את הכדור רק כאשר צריך ללכת על מהלך של אחד על אחד או כשהוא פנוי. המסירות שלו חייבות להיות רק מעמדה שבה הוא מייצר עבור אחרים ולא כמנהל משחק, הוא פשוט לא טוב בזה. ג'יילן בראון צריך לחזור לעמדה שלו כשהוא עומד מחוץ לקשת ומקבל את הכדור רק כאשר הוא פנוי לזריקה או לחילופין יכול למצוא נתיב לסל. וויליאמס בעונה ממש טובה ועושה מה שהוא צריך ויותר. שרודר, שיכול לייצר מיסמאצ' מול כל חמישייה שניה של קבוצה, צריך להיות כמו טרי רוזייר כשהיה בבוסטון ולרדת לספסל בתחילת המשחק. עד כאן כמה מסקנות חפוזות על קבוצה שאין שום סיבה שלא תנצח את כל התחתית של הטבלה וחוסר הארגון (ואולי גם קצת ניסיונות להשתחל לאולסטאר) פשוט עולה לה במשחקים שהיא אמורה לנצח, ממש כמו זה שיקרה הלילה. בגזרה ההגנתית אין תלונות כשהקבוצה עוצרת את היריבות שלה על 105.5 נקודות ואוחזת ברייטינג החמישי בטיבו בליגה, מעל קבוצות כמו מילווקי, מיאמי ויוטה. אין נעדרים משמעותיים.

האורחת

אנחנו הולכים לשמוע הרבה על סקרמנטו בתקופה הקרובה בהקשר של טריידים פוטנציאליים. בניגוד לקבוצות שהיו יחד עם הקינגס בתחתית של הליגה ועכשיו נמצאים בשלבים הסופיים של הבנייה מחדש, הקינגס הצליחו לזכות כמה פעמים בתואר "הקבוצה המלהיבה של הליגה" אבל מעבר לזה כל מה שהיא הצליחה לעשות זה לנצח מספיק בשביל לא לקבל בחירת פלייאוף טובה. בניגוד לקבוצות אחרות בליגה, הטריו של סקרמנטו פוקס, הילד ובארנס שיחק יחד כמעט כל העונה (פוקס ובארנס הפסידו 5 משחקים כ"א) ועדיין לא הביא את הקבלות הנדרשות. מתוך עשרת המשחקים האחרונים של הקבוצה היא ניצחה רק שניים, כשבשאר היא מרשה לעצמה להפסיד לקבוצות כמו יוסטון ודטרויט. לא קול. כל זה בהחלט מעלה את השאלה מה עושים עם הפרוספקטים הצעירים-עדיין שיכולים להשתלב היטב בקבוצות אחרות (מישהו אמר דיאנג'לו ראסל?) – האם עושים עליהם טרייד עכשיו או נותנים עוד סיבוב לקבוצה? מה שלא תהיה התשובה היא צריכה להינתן אתמול, כשדטרויט ואורלנדו מתחילות לתפוס את כל המקומות הטובים בדראפט הקרוב. אין כל כך מה לדבר על כדורסל בקבוצה שבה ההתקפה נמצאת באמצע הטבלה וההגנה מאן דכר שמיה. אחד הדברים החשובים עבור קבוצה עם חסרונות הוא שיהיו לה גם יתרונות ונקודות חוזקה שהיא תוכל לעבוד סביבם. הקינגס נמצאים במרכז הטבלה ומטה ברוב מוחלט של הנתונים הסטטיסטיים שקשורים בכדורסל. וזה עוד בעונה שהמערב פגיע מתמיד. חבל. פוקס ודמיאן ג'ונס בספק.

עוצרים בווגאס: אם בוסטון לא תנצח הלילה, אני לא יודע מתי היא כן. סלטיקס ב 20.

02:30     ברוקלין נטס (17-29) – לוס אנג'לס לייקרס (24-23)

הביתית

ב ESPN כתבו ליד ההיעדרות של קיירי מהמשחק הקרוב את הסיבה הבאה:

Irving supplied 30 points (11-20 FG, 3-8 3Pt, 5-5 FT), six rebounds, five assists and one steal in 35 minutes during Sunday's 136-125 loss to the Timberwolves.

כמובן שמדובר בטעות אבל היא די משעשעת ואולי גם אומרת משהו על החזרה של אירווינג לשורות הקבוצה. עדיין מדובר ברושם ראשוני וקשה לאמוד איך הדברים ייראו לאורך זמן אבל הכניסה של קיירי לא הייתה טבעית כל כך והגם בהיעדרו של דוראנט היא מעלה את השאלה האם הוא מסוגל לשנות את סגנון המשחק שלו לטובת הקבוצה. מאז שהוא חזר היו שלושה משחקים בהם הוא היה הסקורר המוביל בקבוצה, מתוכם הנטס הפסידו שניים וניצחו אחד בקושי מול וושינגטון. למרות שהוא יותר וותיק בקבוצה כרגע לטוב ולמוטב הכדור עובר דרך הארדן שהחיבור בינו לבין דוראנט היה די מוצלח עד הפציעה של האחרון. עד שדוראנט יחזור הקבוצה צריכה לשרוד כמה שיותר זמן בלי להפסיד יותר מדי ומהצד השני לשלב את קיירי באופן האופטימלי. איך לעשות את זה? לא לגמרי ברור. ככל הנראה סטיב נאש יצטרך לפצל כמה שיותר את הנוכחות של שני הכוכבים הנוכחיים שלו על המגרש כך שלא ידרכו על האצבעות אחד של השני. כשהם משחקים ביחד הכדור צריך להיות אצל הארדן שהוא מנהל משחק יותר טוב ושיוכל למסור את הכדור לקיירי כשהוא נמצא בעמדה טובה של אחד על אחד. מעבר לזה, בלי קשר לכל זה, הקבוצה צריכה הגנה. אמנם היא כבר לא הקבוצה מתחילת העונה שעסוקה בקליעה יותר מהיריבות שלה אבל עדיין יש מקום לשיפור בתיאום ההגנתי, בטח עכשיו כשקיירי (שלא ידוע כשומר מי יודע מה) חזר. הרבה שאלות ולא הרבה זמן לענות עליהן, בטח לא כשמשחקים מול הלייקרס, קבוצה שאי אפשר לבחון מולה שום דבר כי היא בעצמה לא ממש "משהו". מקווה שהבנתם. אל דוראנט יצטרפו קיירי, ג'ו האריס ומילסאפ שהחליט יחד עם הקבוצה לעזוב בטרייד.

האורחת

שני נצחונות בלבד משבעת המשחקים האחרונים ודומיננטיות של שחקן אזוטרי ושמו לברון ג'יימס. המלך מחזיק את הקבוצה על הגב שלו ופשוט עושה הכל מהכל בגיל שבו הוא אמור לעמוד בפינה ולחכות שימסרו לו לשלוש. גם הלייקרס של פרנק ווגל לוטשת עיניים בעונת הטריידים המתקרבת והיא חייבת שחקני כדורסל כדי להמשיך להתקיים. השאלה הראשונה תהיה כמובן טרייד על ווסטברוק ואני חושב שבשביל להחליט החלטה כזאת צריך למצוא תירוץ להשאיר אותו על הספסל למשחק שלם. בהיעדרו של דייויס צריך לראות האם ג'יימס יכול להסתדר עם כרמלו ומאליק מונק ואם כן מה כדאי להביא לקבוצה במקום ראס. כמה שאני לא מסמפט את ווסטברוק המצב הוא שהקבוצה צריכה את 19 הנקודות שלו למשחק וגם צריך לוודא שמישהו אחר לוקח את כל הריבאונדים שהוא לוקח. ניהול המשחק, במצב הנוכחי של הליקרס, חייב להישאר בידיים של קינג ג'יימס ולתת למגוון העצום של היכולות שלו לרווח כמה שיותר את שאר השחקנים לעמדה נוחה. גם האווארד הוא שאלה מעניינת: האם הוא שווה משהו בשוק? האם התרומה שלו לריבאונד של הקבוצה חיוני? לווגל והצוות המקצועי פתרונים. ויש גם משחק הלילה, בו הלייקרס יבואו להתארח בברוקלין בראשות הארדן. בנוגע למשחק הקרוב אין ללוס אנג'לס הרבה סיכוי כשגם בלי שני הכוכבים האחרים הארדן מסוגל לקחת את המשחק על עצמו ושחקני הספסל של הנטס עדיפים בהרבה על אלה של הלייקרס. הלייקרס שומרים טוב על קשת השלוש, תחום שבו ברוקלין נמצאת במקום השני בליגה, והרבה מאוד יוכרע על ידי היכולות של האווארד ולמרכוס לאטום את הצבע מפני החדירות של הארדן ולברון. נאן בחוץ.

עוצרים בווגאס: ברוקלין יותר טובה, ברוקלין תנצח. נטס ב 12 עם 40 נקודות של לברון.

03:00     יוסטון רוקטס (33-14) – סן אנטוניו ספרס (30-17)

הביתית

הדרבי הטקסני שפעם היה אירוע משמעותי הפך להיות תצוגה גדולה של נוסטלגיה כשהכדורסל לא ממש נוכח. המארחת הערב היא יוסטון רוקטס, הקבוצה שרצה הכי הרבה בליגה ומגנה הכי מעט. בחמשת המשחקים האחרונים הקבוצה מיוסטון ניצחה 3 משחקים כולל על יריבתה הערב סן אנטוניו, במשחקים שכולם היו התפוצצות התקפית אחת גדולה. במשחק הקודם היא הפסידה לבאזר ביטר של סטף ובכלל נראה שהקבוצה חוזרת קצת למנטליות של אמצע העונה עם הרצף ההזוי ההוא. על כל זה מנצח כריסטיאן ווד שיכול להיות נכס עתידי לטריידים כי להנהיג קבוצה הוא לא ממש יכול במצב הנוכחי. בשילוב עם אריק גורדון וניהול משחק של קווין פורטר ג'וניור הוא מצליח לפעמים לחבר את הקבוצה ולמכור את האשליה שיש פה קבוצה. בפועל, יש סיכוי שהרוקטס יטרידו אותו תמורת בחירות דראפט עתידיות כדי שלא יהרוס להם את הריצה ללוטרי. אפשר להבין אותם.

האורחת

צריך לדעת מתי לוותר. המשפט הזה הוא כמעט מוקצה מחמת מיאוס במסדרונות של הספרס אבל הגיע הזמן, מאוחר, להשלים עם העובדות. אחרי רצף העונות ההיסטורי בהן איישה את הפלייאוף הקבוצה של פופ הזקן לא מתאימה לליגה הנוכחית והישארות במרכז הטבלה היא תרחיש פשוט גרוע. כמו התאומה שלה בצד המזרחי אינדיאנה (עליה אכתוב בנפרד בהזדמנות) ההתעקשות להיות רלוונטיים כל שנה עולה לקבוצה בעוד שנה מבוזבזת של שחקנים מוכשרים אבל עם תקרה די נמוכה. האם אפשר להוציא מהסגל יותר? יכול להיות, השאלה היא האם החיפוש הזה צריך להיות בכל מחיר. איך שלא נסובב את זה הקבוצה מטקסס לא ממש מסוגלת לעשות הגנה טובה ויחד עם העובדה שהשחקנים פשוט לא זורקים לשלוש (למרות שהאחוזים סבבה) מוביל את הקבוצה לקרבות מתישים שבסופם היא אולי מנצחת אבל מפסידה בתמונה הגדולה. מאז ה 28 בדצמבר, 14 משחקים, הספרס ניצחו שלושה משחקים בלבד: מול בוסטון, הקליפרס הפצועים ואוקלהומה. מדובר על משחקים בהם מארי ופולטל נתנו משחקים לא רעים אבל לא הצליחו לעצור את הקבוצות שמולן בצד האפור של המגרש. קבוצות קולעות עליהם באחוזים טובים מכל הטווחים והכמות הגבוהה של הריבאונדים בהתקפה לא ממש עוזר לקבוצה למנוע את הנקודות מהצד השני. ואולי, את הסיפור של הספרס אפשר לספר לפי הנתון הבא: במספר הנקודות שהקבוצה קולעת בעקבות איבודים היא מדורגת שלישית בליגה. לעומת זאת, בנקודות הזדמנות שניה היא נמצאת במקום ה 27 בליגה. איפה ההבדל? הקצב. סן אנטוניו משחקת משחק יחסית מהיר עם הרבה איבודים וריבאונד התקפה והיא גם קולעת יפה מכל הטווחים, כל עוד לקבוצה השנייה אין זמן להתכונן. מצבים של ריבאונד התקפה בדרך כלל קורים כששחקני היריבה ליד הסל והיכולת לייצר מהן נקודות קשה בהרבה מאלה שבאים בעקבות איבוד. הקצב האיטי והמחושב שאפיין את הקבוצות של פופ נעלם ובמקומו יש לנו כמה שחקנים טובים אבל בלי תכנית או אחריות על הכדור. למזלם, הלילה הם יפגשו את ההגנה הגרועה בליגה שגם היא מאוד אוהבת לרוץ כך שיתכן משחק מלהיב עם יתרון קל לספרס. למרות שכדורסל גדול לא יהיה כאן, מדובר בהמלצת צפייה.

עוצרים בווגאס: יוסטון בתקופה טובה והספרס מזעזעים כרגע. אין ברירה אלא ללכת על יוסטון ב 7 עם שתי קבוצות שתעבור את ה 120 נקודות.

05:00     גולדן סטייט ווריירס (13-34) – דאלאס מאבריקס (20-27)

הביתית

6 הפסדים מתוך 11 המשחקים האחרונים זה תרחיש שהקבוצה של סטיב קר לא מכירה העונה. הכאפה הרצינית, בעיקר בצד ההתקפי, היא אולי הדבר הכי טוב שקרה לקבוצה לאחרונה. כמעט כל קבוצה נקלעת למשבר כזה או אחר ועדיף שיקרה כשנשאר זמן לתקן. מה שמיוחד במשבר הנוכחי של הווריירס קשור בעובדה שההגנה שלה עדיין הטובה בליגה בפער ושהקושי קשור בעיקר ביצירת נקודות. גם בהיעדרו של גרין הקבוצה עושה הגנה טובה מאוד וזה אולי הזמן לחשוב על החשיבות ההתקפית של הבחור. כמה שזה מוזר, בניגוד לעונות הקודמות בהן הייתה לקבוצה בעיה עם עמדת הסנטר, היום נראה שבלי גרין היא חסרה מאוד בעמדת ניהול המשחק. בסך הכללי, גולדן סטייט עדיין ממוקמת במקום הראשון באסיסטים. אלא שבחמשת המשחקים האחרונים, מאז שגרין בחוץ, היא צנחה למקום ה 17 (!). משחק מבוסס הנעת כדור ואסיסטים הוא הלחם והחמאה של הפילוסופיה של סטיב קר ובלעדיו הקבוצה נתקעת. האיכות של קלעי חייבת להתבסס על המצבים שנותנים לו ובמקרה הזה כשסטף חוטף שמירות כפולות ומשולשות הוא לא תמיד מצליח להוציא את המסירה בזמן. במקרה הטוב הוא מצליח אלא שאז צפה הבעיה השנייה של הקבוצה – ב 11 המשחקים האחרונים הקבוצה נמצאת במקום האחרון בליגה באחוזים לשלוש. כן כן, חברים, במקום האחרון. כל זה קרה כשגרין עדיין שיחק והנתון, למרות שהוא מדאיג, צריך להילקח בעירבון מוגבל. שחקנים יציבים יחסית כמו פול ווויגינס, שלא לדבר על קליי שחזר עכשיו, יכולים להיכנס לתקופה שבה שום דבר לא נכנס. לרוב הנתונים מתיישרים חזרה והמשימה של צוות האימון צריכה להתמקד בעיקר ביצירה מצבים. הקליעה, בתקווה, תבוא. הלילה הקבוצה תפגוש את דאלאס בהובלת לוקה המושמץ שבתקופה האחרונה, ובכן, פראיירית היא לא. איגואדלה בחוץ, קליי בספק.

האורחת

מי היה מאמין שמשחק בין גולדן סטייט לבין דאלאס יקבל את הכותרת "קרב הגנות". המציאות היא שמדובר בתיאור מדויק שכן מדובר בשתיים מתוך ארבע ההגנות הטובות ביותר בליגה, כשהווריירס כאמור ראשונים והמאבס נמצאים לא רחוק מהם במקום הרביעי. הקבוצה הרותחת של הליגה מגיעה למשחק הערב עם 2 הפסדים בלבד מ 13 המשחקים האחרונים והיא מראה דומיננטיות בעיקר בצד ההגנתי, כמו במשחק הקודם בו היא עצרה את ממפיס על 91 נקודות. גם ב 13 המשחקים האחרונים בהם הקבוצה הייתה כמעט בלתי מנוצחת היא דורגה במקום ה 23 התקפית ומה שהחזיק אותה היה אך ורק הגנה סולידית. מה קרה להתקפה? ובכן, בעיקר לוקה. ילד הפלא הסלובני קולע השנה באחוזים מזעזעים כשהוא לוקח על עצמו רבע מהזריקות של הקבוצה. הוא גם מחלק 8.7 אסיסטים אבל מאבד יותר מחצי, ובכלל נראה שקבלת ההחלטות שלו איבדה כיוון. מה צריך לעשות? האמת לי אין מושג. פורזינגיס הוא עדיין חידה בעיניי ואני לא יודע אם אפשר לסמוך עליו וכך גם שאר הצוות המסייע. דאלאס נמצאת בעמדה מאוד נוחה כדי לעשות ניסויים בהתקפה ולהוציא ללוקה את הכדור מהידיים. היות והקבוצה מנצחת בעיקר דרך ההגנה נראה לי שאפשר לקחת יותר סיכונים בצד ההתקפי של המגרש ולנסות לעשות משהו שקצת מזכיר תכנית. אני ממש בספק האם זה אפשרי.

עוצרים בווגאס: דאלאס כבר ניצחה את ג"ס לא מזמן והיא מגיעה חמה ממנה. ובכל זאת אלך על ניצחון ללוחמים ב 4 כשלמרות הכמות העצומה של הסקוררים על המגרש יהיה עם תוצאה נמוכה.

05:00     פורטלנד טרייל בלייזרס (26-20) – מינסוטה טימברוולבס (23-23)

הביתית

עוד קבוצה שלא החליטה מה היא רוצה מעצמה. אחרי שהייתה כבר בבור גדול עם מאזן 24-14 הקבוצה החליטה לתת ריצה קלה של 2-6 והיא כבר במקום העשירי במערב. עם רשימת פצועים מכובדת ושני וותיקים שמתחלפים ביניהם בפציעות הקבוצה מארחת את מינסוטה בהנהגת מקולום שמתעקש להוכיח שהוא עוד שווה משהו. האמת? הוא די משכנע בזה. עם 20.8 נקודות ב 4 המשחקים האחרונים מאז שחזר הוא עובד לא רע עם נורקיץ' ואנפרני סימונס החביב. הבעיה היא שביחד עם נורמן פאול פחות או יותר מסתכם הרוסטר של הבלייזרס כשקובינגטון לפעמים מבליח להגיד שלום. ההרכב הזה אמנם חביב והוא אולי אפילו יספיק מול הוולבס אבל מול קבוצות טובות יותר זה לא מתכון מנצח. בטח כשאין לקבוצה הגנה ראויה לשמה. קובינגטון בספק, לארי נאנס ג'וניור בחוץ.

האורחת

מינסוטה ממשיכה להיות קבוצה מסקרנת כשהיא לא מרשה לעצמה לנצח יותר מדי ועדיין נמצאת במאזן חצוי. באופן כללי מדובר בתקופה טובה לוולבס עם שבעה נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ובעיקר קו התקפי קטלני ומשכנע (מקום ראשון בליגה בעשרת המשחקים האחרונים). הלילה יהיה מאוד מעניין לראות את המצ'אפ בין טאונס לנורקיץ', שבלי הריבאונדים שלו פורטלנד אבודים. העובדה שטאונס לא כבד כל כך מאפשרת לכדור לנוע מאוד מהר בהתקפה ובהגנה לכפות הרבה איבודים על היריבות. כמובן שסגנון כזה של משחק גורם לכמויות עצומות של איבודים וחטיפות אבל ניצול מקסימלי של הפוזשנים אמור להספיק לשלושת השחקנים המוכשרים שעובדים התקפית נהדר ביחד. הלילה קשה להאמין שפורטלנד תהיה משוכה קשה מדי והעובדה שמינסוטה צעירה ובריאה יכול לגרום למשחק הזה להיגמר מהר.

עוצרים בווגאס: אין לפורטלנד שום כלים לעצור אף אחד מהכוכבים של מינסוטה. מי שהחליט בכל זאת לראות את המשחק שיסתכל על טאונס ונורקיץ' ויודה לי אחר כך. וולבס ב 18.

לפוסט הזה יש 136 תגובות

  1. תודה אינדיאני, אכן יהיה מעניין לראות מה יושג בלייקרס ללא ראס. לספסל אותו זה לא עניין פשוט. יצטרכו לחכות לדעתי לדייויס בשביל זה, ולתת לו הרצה של כמה משחקים

  2. העונה ג"ס הולכת לאן שפול ופורטר לוקחים אותה. לגרין יש פריצת דיסק בעמוד השידרה התחתון. ענין של חודשיים לפחות. קלי סובל מנפיחות בברך (זאת שנותחה לפני שנתיים וחצי) איגודלה בחוץ. קרי ובכן לקרי יש בעיה ביד מאז הנפילה על היד שנשברה לפני שנתיים. יש לו גם בעיות אחרות. ידיעות צצות על קשיים בחיי הנישואים אבל קרי משאר קרי ושאלה למה הוא לא טוב ענה ש"את מי מענינים תרוצים.."

  3. גולת הכותרת של הערב היא החזרה של דיוויס – מעניין כמה דקות יקבל ולדעתי איתו בהרכב מול הארדן ותוספות זה צריך להספיק.

    1. סופי? כי באתרים השונים הוא עדיין probable ועם הלייקרס אף פעם אי אפשר לדעת…
      הפריוויו ברובו נכתב אתמול כך שלא עודכן מצבו של דייויס. אעדכן כשיהיה סופי

            1. אני מבין שאתה ממש גבוה …

            2. לא הבנתי

            3. לוקח הרבה זמן לאסימון ליפול…

            4. אהה חח כן

            1. היו צריכים להעביר אותו בטרייד לפני זה, חוזה נגמר..

            2. רק בשביל הפרספקטיבה. האיינטס ב40 שנה טרום בריז-פייטון 5 הופעות פלייאוף וניצחון בודד.
              ב-15 שנה משותפות בסיינטס 9 הופעות 9 ניצחונות וניצחון בסופרבול.

            3. בהחלט מרשים

            1. מה שדיברנו עם פאקו בדיומא של אתמול? או חדש

            2. הוא סיפר לכם את הבדיחה על אוטובוס וברנאל נכנסים לבאר?

            3. לא ספר.. ובאמת מסכן הבחור

    1. המקום העשירי במערב הפך לאטרקטיבי כמו להתחפש לחנאן עשראווי עם חולצה של סכנין ודגל F U L F ביציע המזרחי בטדי.

  4. תודה וסחתיין על הפריוויו המושקע!
    ניתוחים ממש מעניינים של מצב הקבוצות. לגבי הוויזארדס: זה מוזר כמה ההגנה שלהם חלשה, סיפרו לנו שווס אנסלד מומחה הגנה.. כנראה שיש גבול למה שאפשר לעשות בתחום הזה עם שחקנים שלא אכפת להם, ויותר גרוע מזה – עם כוכב שלא רק שלא מגן בעצמו אלא שלא אכפת לו שאף אחד לא מגן. אפאתיות כללית, וזה ממש חבל כי באמת פוטנציאל הסגל הוא גבוה. לא יודע למה הם מחפשים להיפטר דווקא מהארל המצוין שמוסיף להם משהו שאף שחקן אחר לא נותן. ולמה שומעים רק על מעבר אפשרי של ג'ראמי גראנט או סאבוניס, אבל כלום על רכז מחליף נורמלי במקום נטו.
    ואהבתי את השימוש בביטוי הארמי החביב מאן דכר שמיה.

    1. אני מעריך שרוצים להיפטר מהארל כי הוא על חוזה נגמר של 6 מיליון ויש לשער שעם ברייאנט וגאפורד הוא לא יקבל את הסכומים שהוא רוצה מוושינגטון, מה שאומר שעדיף להרוויח עליו משהו בטרייד מאשר לוותר עליו בחינם

  5. תודה רבה על הסיקור. בסופש ב-88 עשו סיקור של פול "הגמד היהודי" סיימון. גיליתי שהוא היה בסה"כ בן 30 כשברידג' אובר טרבלד ווטר יצא.

  6. תודה, אחלה פריוויו ואחלה שירים, רק למה להעליב את S&G? סטאטיק ובת אל? חחח

    איתך עם יוקיץ'. הייתי גם קונה חולצה אם הם לא היו כ"כ גרידיים. כולה חולצה סינית, על מה 90-100$?

  7. הסלטיקס פשוט שחטו את סאק הגנתית והתקפית ישר על הרבע הראשון, עכשיו צריכים לשמור על הייתרון הגדול.
    נשאלת השאלה איפה היו כל העונה. הקבוצה בנויה טוב והיתה צריכהלהיות כאותו המצב כמו שיקאגו לפחות. אולי סוף סוף נראה סטריק של 10 נצחונות?

  8. הליברטון עם פאול על הטיימלורד יסדר לו כנראה שתי קליעות? כדור של בוסטון, מה יש למאמן סאק לקחת טיימאאוט בזמן של קליעות מהקו לקבוצה השנייה? זה יותר לקרר שחקן על הקו מאשר להטוות דרך.

  9. הצטרפתי למחצית השנייה של משחק השיקוצים הגדול.
    חסרים 2 שיקוצי על.
    משחק מחריד לצפייה, 2 קבוצות רקובות.
    נראה יותר כמו קרב הנגרים הגדול מאשר 2 הקבוצות שכולם היללו בתור הקונטנדריות הבכירות.
    מסכן פטי שלוקח חלק במופע הזוועה הזה.
    הלייקרס נוראיים כרגיל ואולי אף קצת יותר.

            1. אהההה
              אני אוהב הכל, גם תולעים הולך

  10. סאק עם 55 נקודות בלבד ברבע הרביעי, הסלטיקס פשוט שחטו אותם הגנתית. יש פער שקרוב ל 40 נקודות. זה כבר לא מחיק.
    ילה קצה הספסל, ישחקו הנערים.

  11. הוויזארדס הובילו ב-35 הפרש במחצית הראשונה.
    עכשיו, 4 דקות לסיום זה 6 הפרש מול מחליפי הקליפרס.
    אנסלד ג'וניור מתעקש על החמישיה עם דינווידי הליצן, אפילו לשדרים כבר נמאס.

  12. איפו שימון? כולם משפרים פה סטט. טייטום 36, בראון 30 ירדו מזמן ולא יחזרו. בעצם הסלטיקס כבר 5 דקות עם הזנב של הספסל.

  13. לברון מצחקק נגד הג'י ליג של ברוקלין
    נראה אותו עוד יומיים נגד אמביד
    יהיה מעניין לראות עם day to Davis ישחק

  14. זהו, השחיטה נגמרה.
    לא רוצה לראות כאלה משחקים מהסלטיקס, רק שינצחו משחקים שכבר יש להם הפרש ולא יזרקו אותו יותר.

  15. וושינגטון מכאן יוצאים ל-3 משחקי חוץ בממפיס, מילווקי ופילי ואחכ בבית פוגשים את פיניקס, מיאמי והנטס. ביי ביי פלייאוף.
    אם אבדיה עובר בטרייד האפשרי לאינדיאנה הוא יפגוש את דינווידי ושות' מהר מאוד ב-17 בפברואר.

  16. הקליפרס חוגגים כאילו לקחו אליפות.
    אנסלד בתצוגת אימון מבישה ממש. התעקש על החמישיה המעפנה עם דינווידי ושות'.
    השדרים יורדים על הקבוצה חזק.

  17. המשחק של סקרמנטו בוסטון הוא בושה לאנבייאיי שחקנים של מיליונים קולעים 4 נקודות ב 30 דקות שחקן אחד בכל הקבוצה עם דו ספרתי של 11 נקודות. אחד!!! איזה בושות. איזו קבוצה פח זו סקרמנטו

  18. כצפוי אחרי הנמושות בבית עד שהשיקצה מקבל קבוצה חזקה בחוץ הם בלי דוראנט וקיירי חחח ככה יהיה עד סוף העונה יפגוש את הבאקס בלי יאניס וכאלה עד לסיום העונה ככה סידרו את הלוח יפה. ואז טנש יגידו לכם שכולם משחקים אותם משחקים 😎.
    עכשיו פילי בלי טייבול שניאנג וקרי ישמרו על השיקצה חח

    1. 🤣🤣🤣🤣🤣

      השחקנים פשוט לא שמים זין. בשכונה יש יותר אכפתיות מאשר במשחקי nba. הם באים עושים צחוקים זורקים לסל לוקחים מיליונים ובחורות הביתה מה רע.
      לא מזיז להם כלום הכסף הרב העלים כל יצר תחרותיות שהיה בהם בילדות או בקולג. הם יודעים שהם רק פיונים בהצגה. על הגנה לא משלמים סה מה שכולם שם חושבים ויודעים גבארי אמר מה שכולם מרגישים.

  19. אנפרני סיימונס נתן קפיצה מרשימה מאז שהוא קיבל את המושכות אחרי הפציעות של מקולום ולילארד.
    בהחלט יוצר בעיה חיובית עבור הבלייזרס, שיש להם עכשיו שלושה גארדים שצריכים דקות ואת הכדור ביד. נותן לבלייזרס אפשרות לחקור את אופציות בטרייד בעיקר עבור מקולום.

  20. איזו שלשת מקאולום, משווה 10 שניות לסיום בשביל הבלייזרס
    וזה אחרי החטאה מטומטמת בהתקפה הקודמת. לא ברור למה אנפרוני לא מסר ליוסוף שהיה פנוי לדאנק….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט