פיניקס נגד יוטה, קליבלנד נגד ניו יורק ועוד שני משחקים בליל שני רגוע / עומר בקאל

פיניקס נגד יוטה, קליבלנד נגד ניו יורק ועוד שני משחקים בליל שני רגוע / עומר בקאל

קליבלנד קאבלירס (19-28) – ניו יורק ניקס (24-23) 2:00

ההפסד לשיקגו קטע רצף של חמש ניצחונות רצופים לקאבס אבל הם הצליחו להתאושש עם ניצחון על אוקלהומה סיטי בו הרוקי הנהדר היה מצוין, מובלי סיים עם 15 נקודות ו17 ריבאונדים. אבל עם כל הכבוד לשני הסנטרים המצוינים מי שמבסס את עצמו כאולסטאר של הקבוצה הוא גארלנד שבשבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה קולע 21 נקודות לצד 12.3 אסיסטים לערב, עכשיו בלי סקסטון ורוביו שסיימו את העונה ואחרי שרונדו, החיזוק שהגיע מהלייקרס נפצע גם הוא, גארלנד הוא הרכז האמיתי האחרון שנשאר בסגל לצד ברנדון גודווין הצעיר שמקבל דקות פה ושם. מי האמין שאחרי יותר מחצי מהמשחקים קליבלנד תהיה קרובה יותר למקום הראשון במזרח מאשר למקום השמיני, אחרי המפגש מול הניקס הם יפגשו את מילווקי למשחק שיכול להקפיץ אותם בחזרה למקום הרביעי.

בצד השני במדיסון סקאוור גארדן לניקס אר ג'יי בארט השתלט לחלוטין על ההתקפה של הניקס. הוא עומד על 23.3 נקודות ו19 זריקות למשחק לצד 17.5 נקודות על 16 זריקות של ג'וליוס רנדל בעשרת המשחקים האחרונים של הקבוצה. דריק רוז (קרסול) נמצא מחוץ לסגל של ת'יבודו וקמבה ווקר (ברך) שלא שותף במשחק נגד הקליפרס (הראשון בback to back) יוכל לחזור להרכב הערב. בהיעדרו של רוז פורנייר מספק לקבוצה התקפה מיידית וקליעה מחוץ לקשת, בעשרת המשחקים האחרונים שלו הוא עומד על 48% מחוץ לקשת מתוך 7.5 נסיונות בדרך ל16.3 נקודות. בארט יצטרך להיות הקול המרכזי בהתקפה של הניקס גם הערב, עם מובלי ואלן בקו הקדמי ההגנה של קליבלנד תמנע מג'וליוס רנדל להשיג נקודות קלות בפנים ותכריח אותו לזרוק זריקות קשות, זריקות שבניגוד לעונה שעברה לא נכנסות באותם אחוזים.

הימור: בארט לא מספיק יציב בכדי להוביל את ההתקפה של הניקס בכל ערב (מאזן שווה במשחקים האחרונים) וההגנה של קליבלנד תצליח להוציא אותו מהמשחק שלו. קליבלנד מנצחים.

Game Preview: Knicks vs. Cavaliers- 11/07/21 - Posting and Toasting
בארט. הקבוצה שלו?

ניו אורלינס פליקנס (28-17) – אינדיאנה פייסרס (30-17) 3:00

הפליקנס מגיעים למשחק הזה אחרי ניצחון מצוין בניו יורק בו מלבד משחק התקפי מאוזן, שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות, הם עצרו את הניקס על 91 נקודות. ניו אורלינס הצליחה להתאושש מפתיחת העונה המזעזעת שחוותה ומשחקת כדורסל מנצח מאז עם שמונה ניצחונות ב15 המשחקים האחרונים שלה. מלבד אינגרם וולנצ'יוניס היא מקבלת תרומה משמעותית מג'וש הארט המצוין שבמהלך הריצה של הקבוצה תורם 8.7 ריבאונדים מעמדת הפוינט גארד אותה הוא מאייש לאחרונה לצד 16.7 נקודות. וולנצ'יוניס צריך לנצל את המצ'אפ הערב בעמדת הסנטר שכן הוא עולה נגד גוגה ביטזדה כשחקן היחיד שיאייש את העמדה הזאת בצד השני. הפליקנס עקפו את סקרמנטו בטבלה וכרגע הם נמצאים במקום ה11, רחוקים רק שני משחקים ממקום בטורניר הפליי אין, מישהו שמע משהו מזאיון?

27 נקודות גדולות של כריס דוארטה נתנו לסגל החסר של הפייסרס את הניצחון הגדול על גולדן סטייט אבל זה לא הספיק להם נגד פיניקס. הערב בלי ברוגדון (אכילס), סאבוניס (קרסול) ומיילס טרנר (כף הרגל) הם יקוו לקבל בחזרה את לווארט שנמצא בסימן שאלה. בלי טרנר וסאבוניס ביטזדה ימשיך לקבל את מירב הדקות ביחד עם הרוקי הצעיר אייזאה ג'קסון, בשני המשחקים כסנטר הפותח ביטזדה עומד על 14.5 נקודות ועשרה ריבאונדים אבל זורק 3.5 זריקות מחוץ לקשת ומדייק רק ב14.3%. במידה ולווארט לא יחזור גם הערב דוארטה שהוביל את הקבוצה בנקודות בשני המשחקים האחרונים ימשיך להיות המנוע ההתקפי שלה ביחד עם לאנס סטיבנסון מהספסל. טורי קרייג שיפתח בהרכב ינסה לעצור את ברנדון אינגרם בצד השני ולהאט את ההתקפה של ניו אורלינס.

הימור: ערב גדול של וולנצ'יוניס מתחת לסלים ביחד עם אינגרם יהיה יותר מדי לפייסרס החסרים. ניו אורלינס מנצחת.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (32-14) – שיקגו בולס (17-28) 3:00

בניגוד גמור לפיניקס הת'אנדר הצליחו לרשום רק ניצחון בשנת 2022 והם עומדים על רצף של חמישה הפסדים רצופים שהוציא אותם מתמונת הפליי אין באופן (כמעט) סופי. למרות 25.2 נקודות ו6.2 אסיסטים של שג"א, שיכול להמשיך את רצף הקליעה המצוין שלו נגד קבוצה שחסרה את רוב המגנים האתלטיים שלה, באותם חמישה משחקים אוקלהומה קלעה בממוצע 97 נקודות למשחק ודייקה ב40.3% מהזריקות שלה מהשדה כקבוצה. דריק פייבורס (גב תחתון) ימשיך להיעדר מהסגל וישאיר את ההתמודדות עם ווצ' ודרוזן לג'רמייה רובינסון ארל ודאריוס ביזלי הצעירים. מייק מוסקלה, הסנטר הוותיק, עומד על 55.6% מחוץ לקשת (שלושה ניסיונות) ב11 דקות לערב בששת המשחקים האחרונים והוא ממשיך להיות, ביחד עם קנריך וויליאמס, אחד השחקנים שימצאו את עצמם בקבוצה עם מקום בפלייאוף שתחפש חיזוק לקראת סיום חלון ההעברות.

שבועות לא פשוטים עוברים על הקבוצה משיקגו, אחרי שהוחלט שלונזו יעבור ניתוח במיניסקוס ויעדר בין ארבעה לשישה שבועות, גרייסון אלן ביצע עבירה מכוערת על קארוסו שגרמה לשחקן שרק חזר מפציעה נוספת לעבור ניתוח גם הוא בפרק כף היד שככל הנראה נשבר, קארוסו ולונזו מצטרפים לדריק ג'ונס גוניור (ברך). החדשות הטובות הם שהם יוכלו לקבל בחזרה כבר הערב את לווין ואת ג'בונטה גרין וההחלטה לגבי שניהם תתקבל בקרוב למועד המשחק. עם ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים שלה, שיקגו שנשארה בהרכב ללא שחקנים בעלי אופי הגנתי מלבד איו דוסונמו לא הצליחה לעצור את היריבות שלה וקיבלה את הדירוג ההגנתי הגרוע ביותר בליגה באותם משחקים. הערב היא תוכל להכניס את לווין ודרוזן בחזרה לעניינים ולנסות לחזור למקום הראשון שאיבדה.

הימור: ההתקפה הגרועה בליגה אל מול ההגנה הגרועה בליגה. במידה ולווין וג'בונטה גרין יחזרו הם יכניסו להרכב של שיקגו את האתלטיות שהם יצטרכו והיא לא תצטרך להיתלות כל כך הרבה בווצ'ביץ' בהתקפה ובדנסומו בהגנה. שיקגו מנצחים.

פיניקס סאנס (9-36) – יוטה ג'אז (17-30) 4:00

המשחק הראשון בקרב הכפול בראש טבלה המערב. פיניקס, שרושמת רק הפסד אחד החודש בעשרה משחקים תוכל לקבל הערב את דיאנדרה אייטון בחזרה לקרב עם רודי גוברט אבל גם בלי הסנטר הצעיר הקו הקדמי של פיניקס רושם מספרים יפים במשחקים האחרונים, ככה זה כשכל מה שאתה צריך לעשות זה פיק אנד רול עם כריס פול. ב3 משחקים בלי אייטון בהרכב ביסמק ביאמבו, שקיבל חוזה מובטח לעונה, קולע 15.7 נקודות למשחק על 76% מהשדה ומוסיף 10.3 ריבאונדים. מי שבאמת אחראי לששת הניצחונות הרצופים של הקבוצה הוא הקו האחורי הפותח, באותם משחקים דווין בוקר קלע 28 נקודות למשחק וכריס פול הוסיף 15 נקודות ביחד עם 11 אסיסטים ו2.7 חטיפות למשחק. פיניקס פתחה פער של שלושה משחקים מגולדן סטייט והיא תנסה להגדיל את הפער אף יותר במשחקים הבאים.

את המקום של דונובן מיטשל (פרוטוקול פגיעת ראש) בהרכב הפותח בשלושת המשחקים האחרונים תפס ג'ו אינגלס, הערב עומדת בפני קווין סניידר החלטה, האם לשמור על אותה רוטציה ולשמור על דווין בוקר עם רויס אוניל, שבדרך כלל שומר על שחקנים גדולים ופיזיים יותר או לפתוח עם טרנט פורסט שמתקשה מבחינה התקפית אבל מראה פוטנציאל להיות שחקן הגנה נהדר, 7 נקודות ו1.3 חטיפות ב17 דקות בשלושת המשחקים האחרונים. הג'אז הפסידו בבית לגולדן סטייט בצורה אכזרית אחרי ששלשה של בוגדנוביץ' התגלגלה החוצה וטיפ אין נוסף של הג'אז לא מצא את דרכו פנימה. עדיין לא ברור אם גוברט, שנפצע בשוק בסוף המשחק האחרון וצלע אל חדר ההלבשה, יהיה זמין הערב. במידה ולא אנו צפויים לראות הערב דקות רבות של סמול בול עם בוגדנוביץ' ורודי גיי בעמדת הסנטר

הימור: אין קבוצה עם הגנה ורסטילית כמו פיניקס. גדול, נמוך, זריז, פיזי, הם יכולים להתמודד עם הכל ואני מאמין שבסגל החסר הזה ליוטה יהיה קשה לקרוא עליה תיגר בבית. פיניקס מנצחים.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. חוץ מאייטון שבהיעדר התפתחויות מפתיעות לא ישחק גם הלילה הסאנס יהיו גם ללא ג'אי קראודר וקאם פיין שדפקו כל אחד בנפרד את היד במשחק מול הפייסרס. בג'אז מהצד השני בנוסף למיצ'ל המזועזע לא ברור אם גובר ובוגדנוביץ' שספגו פציעות קלות מול הווריורס ישחקו.

  2. כדי לאזן את הפציעות של הפייסרס הפליקנס יעלו ללא ברנדון אינגרם שנקע את הקרסול מול הניקס. גם דבונטה גרהאם בספק כך שהמשחק הזה הוא הימור פרוע.

  3. עוד קרסול שנפל קורבן היה זה של לורי מארקנן במשחק מול התאנדר. הוא יעדר כנראה הרבה מעבר להיום כי זה היה אחד די רציני.

  4. ג'וליוס רנדל עובר משהו. היו דיווחים הלילה שבכלל לא נכנס לדבוקת שחקנים בטיים אווט ובכלל למעט משחק אחד לאחרונה הוא נראה מזעזע. אר ג'יי הפסיק להיות קנדי מנומס והתחיל להיות אגרסיבי. לא עוד עמידה בפינות ולא בטיח. טיבס צריך להפסיק לפחד מהצל של עצמו ולהעז. שים חמישייה עם דוס מקברייד, גריימס, בארט, רדיש ורובינסון בסנטר (הוא עוד פצוע?). תן להם לפתוח ולרוץ. לא הולך תמיד אפשר להחזיר את הגופות חזרה.
    .
    מסכים שגארלנד הוא הכוכב המובהק של הקאבס. אני אהבתי אותו בטרום הדראפט למרות ששיחק 3 משחקים בלבד במכללות. אבל מעולם לא חשבתי שיהפוך לכזה פליימייקר. ראיתי בו סי ג'יי מקולם. שחקן עם מיליון מובים פלוס קליעה פלוס קצת פליימייקינג. בעיני הוא אולי עושה המשחק הכי טוב בליגה השנה אחרי כריס פול. אבל הספיקה לי עונה שנייה לצד סקסטון בשביל לראות מי מהם מיותר בחמישיית הקאבס. מצ' אפ מעניין יהיה מי ייקח את בארט בהגנה. אם זה אוקורו, בארט ייאלץ לעבוד מאוד קשה מכיוון שאוקורו יורד נורא נמוך ומקשה על ווינגים להוריד כדור על הרצפה.

  5. גארלנד וקליבלנד הן ה-feel good story של השנה מבחינתי.
    זה יפה לראות שחקן צעיר מעלה ככה את רמתו.
    זה יפה עוד יותר לראות את אותו שחקן צעיר עוזר לחברה העוד יותר צעירים של הקבוצה לפרוח מהר כל כך.

  6. טיבס עשה טעות באמצע החצי השני כשלא לקח פס"ז אחרי השלשה הראשונה של קווין לאב, אז הוא קיבל עוד שתיים ברצף. עד אז משחק דיי צמוד. הניקס בכל זאת צימצמו לשבע לקראת הרבע האחרון.

    1. חחחחחחחחחחחח, עכשיו הוא ניסה עם צרחה לעצור שלשה אבל הקבס עם ווויששששששששששששששששששששששששששששששששש
      שקט שם טיבס שתוק!!!

  7. לאן נעלמו האוהדים?
    .
    האוהד מספר 1 לשעבר של שגא החמיץ כמעט קמבאק מ-28 פיגור לאפשרות להשוות את המשחק כאשר על השעון נותרו שניות ספורות.
    .
    יש פוטנציאל הת'אנדר.

    1. איזה פוטנציאל יש לתאנדר היו בפיגור 28 אתה אומר. הבולס בטח נרדמו וכבר היו במלתחות הכל תלוי בדראפטים שלהם ואת מי יביאו. שגא לא מתאים להיות כוכב מס,1 בקבוצה חזקה.
      קיבלתם אחלה גאז מהסוג ששמור ללייקרס 🤣🤣🤣

כתיבת תגובה

סגירת תפריט