דני נגד בוסטון, לוקה נגד ג'ה וגולדן נגד יוטה – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

11 משחקים מצפים לנו הלילה, כאשר בראשם עבור הקהל הישראלי עומד המשחק של וושינגטון נגד בוסטון בשעה המוקדמת יחסית של 22:30 בערב, ואילו עבור חובבי ה-NBA הקלאסיים המשחקים המרכזיים יהיו הקרבות המערביים בין דאלאס לממפיס ובין בין גולדן סטייט בלי דריימונד גרין ליוטה בלי דונובן מיטשל.

20:00 ניו-יורק ניקס (22- 24) – לוס אנג'לס קליפרס (23- 24):

הניקס חוו שיפור מסוים לאחרונה, בעיקר ביכולת האישית של בארט, וחזרו לרגע למאזן חיובי, אבל הפסד ביתי היום יוביל לכך שרצף 4 משחקי הבית שלהם ייגמר ב-4 הפסדים. ההגנה נראית קצת יותר טוב מאשר בשלבים קודמים של העונה, אבל ההתקפה שפתחה קצת יותר טוב את העונה נראית שוב כמו בעונה שעברה, בין החלשות בליגה.

אצל הקליפרס, אפשר לומר שהם מחזיקים מעמד יפה בלי ג'ורג' וקוואי. ההגנה המצוינת ממשיכה בשלה ומדורגת שישית, מה שמחפה על התקפה גרועה יותר מכל קבוצה שאינה אוקלהומה, דטרויט או אורלנדו. ככה זה בקבוצה שרג'י ג'קסון הקלעי המוביל שלה, כמובן אם לא לוקחים בחשבון את פול ג'ורג' שהחמיץ 21 משחקים ושיחק רק 26 העונה.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של הניקס והריבאונד, כאשר בניצחונות הניקס לוקחים 48.1 ריבאונדים למשחק (מקום 7) לעומת 43 קרשים בהפסדים (מקום 17).

רמת עניין של משחק: C+ – שתי קבוצות שלא ברור עד כמה הכישרון שלהן באמת תואם לציפיות, כשאצל אחת מהן ההגנה אמורה הייתה לתת את הדחיפה שהיא נותנת במקרה של האחרת.

הימור: הקליפרס ניצחו את המשחק הקודם שלהם, אז הפעם אני אהמר הפוך. הניקס ב-3.

22:30 וושינגטון וויזארדס (23- 23) – בוסטון סלטיקס (23- 24):

אותי לפחות, הקבוצה לא מעניינת אלא מספר 9 שלה בלבד, ולכן נדבר עליו. בכל הקשור לאחוזי הקליעה, חודש ינואר לא מאיר פנים לנציג הישראלי ב-NBA, אבל הצד החיובי הוא ניהול המשחק שמוטל על כתפיו יותר. עד תחילת 2022, היה לאבדיה רק משחק אחד של 5 אסיסטים בקריירה, ואילו בחודש הנוכחי הוא הוסיף אחד נוסף כזה, עוד משחק של 6 אסיסטים ושיא קריירה של 8 כאלה. כמו כן, אחוזי העונשין שלו עומדים על 88.2% בינואר, וב-4 מתוך 11 המשחקים של ינואר הוא זכה ל-30+ דקות אחרי 2 כאלה בלבד קודם לכן העונה.

בוסטון בינתיים מחזיקים במקום ה-10 והאחרון שמוביל לפליי-אין. ההגנה נראית כמו בימים הטובים של בראד סטיבנס, וכנראה שהחזרה של הורפורד הועילה לזה, אבל התקפית הם מדורגים 22 בלבד כשהם מדורגים 22 באחוזי שדה, באסיסטים וביחס אסיסטים-איבודים ו-24 באחוזים לשלוש. כנראה שמה שחסר שם זה רכז.

המפתח של המשחק הוא טייטום ובראון, שאם הם יצליחו לקלוע טוב יהיה מאוד קשה לוויזארדס לעמוד בקצב, אבל אם הם ימשיכו באחוזים הרעים שלהם מי שייפגעו יהיו דווקא האורחים ממסצ'וסטס.

רמת עניין של משחק: B – הנוכחות של אבדיה מספיקה מהבחינה הזאת.

הימור: לוויזארדס אין רוטציה מסודרת, והסלטיקס ינצלו את זה. בוסטון ב-10.

1:00 מיאמי היט (29- 17) – לוס אנג'לס לייקרס (23- 23):

השחזור של גמר 2020 פוגש אותנו, כאשר מתוך 13 השחקנים השונים שפתחו בחמישייה, יש לנו רק 5/6 שישחקו, תלוי במצבו של אנתוני דיוויס שהועבר למשבצת "בספק" אחרי ששיחק לאחרונה ב-17/12. מיאמי עברו יפה את גל הפציעות כשהם במרחק של חצי משחק בלבד מראשות המזרח, ועכשיו באטלר ואדבאיו חזרו, מה שאולי יאפשר למיאמי לעשות צעד קדימה במאבק על פסגת המזרח.

אצל הלייקרס, אנחנו מדברים על קבוצה שההתקפה שלה מדורגת 23 בליגה וההגנה מדורגת 19, כשהנוכחות של ווסטברוק הפכה אותם לקבוצה שמשחקת בקצב גבוה (מקום 3 העונה לעומת מקום 21 בעונה שעברה), אם כי כמות האיבודים הקבוצתית בירידה קלה (מקום 26 העונה לעומת 28 בעונה שעברה) והאחוזים בעלייה מהעונה שעברה (מקום 8 באחוזים מהשדה ו-14 לשלוש העונה לעומת 12 ו-21 בהתאמה בעונה שעברה). למעשה ההתקפה של הלייקרס דורגה 24 בעונה שעברה, ככה שעיקר ההבדל הוא בהגנה שדורגה ראשונה אשתקד.

המפתח של המשחק הוא היכולת של פרנק ווגל למצוא הרכבים נכונים עבור הלייקרס. מיאמי טובה יותר העונה כמעט בכל תחום, אבל ללייקרס יש שחקנים כישרוניים יותר על הנייר, ובמשחק נתון ווגל יכול למצוא הרכבים שיקשו על ההיט.

רמת עניין של משחק: B – קומדיית הלייקרס ממשיכה, והפעם משחק שבו הם יצטרכו כנראה לשחק טוב כדי לנצח.

הימור: מיאמי הפסידו לפני רגע לאטלנטה, שמצליחה העונה להיות אפילו גרועה יותר מהיריבה הנוכחית שלהם. הלייקרס ב-3.

1:00 אורלנדו מג'יק (8- 39) – שיקגו בולס (28- 16):

על העונה של אורלנדו אין הרבה מה לכתוב. הם מצליחים לפתוח פער משמעותי במקום האחרון בליגה, והצעירים מתפתחים יפה, ובראשם פרנץ ואגנר שנראה טוב מאוד לרוקי העונה. חוץ מזה, המג'יק יחכו לבחירה הגבוהה בדראפט הקרוב כדי להתחיל לכוון את עצמם.

שיקגו שומרים על המקום בצמרת המזרח, אבל עכשיו יהיה להם קשה יותר לאור החסרונות בקו האחורי ללא לונזו בול וקארוסו, מה שעלול לפגוע קצת בהגנה הגם ככה בינונית למדי, ואולי גם קצת בהתקפה המדורגת שביעית בליגה כרגע. דרוזן ולאבין משתלבים נהדר ביחד, אבל לי לפחות יש תחושה שהם הגיעו לשיא, או קרוב לשם, קצת מוקדם מדי, ויהיה להם קשה לשמור על מקומם.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בקו הקדמי, שם יש לאורלנדו את קרטר, במבה ואפילו הואגנרים לעומת ווצ'ביץ' ולא הרבה מעבר לזה אצל שיקגו.

רמת עניין של משחק: C – יש משחקים מעניינים יותר בשעה הזאת.

הימור: ההמשך עשוי להיות מאתגר יותר עבור הבולס, אבל המשחק הזה לא אמור להיות. שיקגו ב-19.

1:00 טורונטו ראפטורס (22- 21) – פורטלנד טרייל בלייזרס (19- 26):

הראפטורס מרשימים העונה התקפית כשהם מדורגים 11, כנראה נתון טוב יותר מהצפוי, וכעת הם במקום ה-8 במזרח עם מאזן חיובי, כאשר מה שבולט זה בעיקר מיעוט איבודים (מקום 3) ומשחק בקצב איטי (מקום 5). סקוטי בארנס הרוקי מרשים, ואן-וליט נראה כמו אולסטאר, ונדמה שגם היתר מתחברים טוב, לפחות בצד ההתקפי.

אם יש דרך טובה לשפר סטטיסטיקות התקפיות, הרי שמפגש עם פורטלנד זו בהחלט אחת כזאת, מכיוון שההגנה של הבלייזרס שנייה רק ליוסטון מהסוף כרגע. ללא לילארד, הבלייזרס מצליחים לאחוז בקרנות המזבח של המקום ה-10 במערב בינתיים, אבל זה נתון שמעיד בעיקר על חולשת דרג הביניים של המערב העונה ופחות על איזו הצלחה יוצאת דופן של פורטלנד, אולי למעט אנפרני סיימונס שמנצל את הפציעה של לילארד כדי לשפר את המספרים האישיים שלו.

המפתח של המשחק הוא סיימונס ומקולום, שמרכיבים את עיקר יכולת הקליעה של פורטלנד כרגע. זאת, מכיוון שיש לשער שהם יספגו הרבה.

רמת עניין של משחק: C+ – נורמן פאוול נגד האקסית זה כנראה הדבר הכי מעניין כאן.

הימור: הבלייזרס לא מספיק טובים כרגע. טורונטו ב-11.

2:00 שארלוט הורנטס (26- 20) – אטלנטה הוקס (20- 25):

ההורנטס וההתקפה השלישית בטיבה בליגה נמצאים כעת ברצף של 3 ניצחונות, והם אמנם עדיין במקום ה-7 במזרח, אבל כעת במרחק של 3.5 משחקים בלבד מראשות המזרח. גם ההגנה נראתה טוב יותר ברצף הניצחונות האחרון, וספגה רק 95.7 נקודות למשחק ברצף הזה, מה ששדרג את הדירוג ההגנתי הכללי של שארלוט למקום ה-25 וכעת יש להם גם נט רייטינג חיובי.

עוד קבוצה עם רצף של 3 ניצחונות היא אטלנטה, אבל במקרה שלהם זה מספיק בינתיים רק לפתיחת פער על אינדיאנה במאבק על מקומות 12-13 במזרח וצמצום של הפער מהמקום ה-10 ל-2 משחקים. התחלה טובה, אבל הם צריכים עוד הרבה יותר. ההתקפה השנייה בטיבה בליגה, שהיא גם ההגנה המדורגת 28 העונה, סיפקה 118.3 נקודות ב-3 הניצחונות האחרונים, ואם הם קלעו במספרים כאלה נגד ההגנות הטובות של מילווקי, מינסוטה ומיאמי, מעניין מה יהיה גורלה של הגנה פחות טובה כמו זו של שארלוט.

המפתח של המשחק הוא הגנה. שתי הקבוצות נהדרות בהתקפה ומזעזעות בהגנה ומי מהן שתעבוד גם בצד האפור של המגרש תקבל יתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: B+ – זה מעולה למי שמתעניין רק בהתקפה.

הימור: במצבים כאלה, הכי נוח ללכת עם הביתיות. שארלוט ב-7.

2:00 סאן-אנטוניו ספרס (17- 29) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (26- 19):

הספרס הפסידו כמה משחקים לאחרונה וירדו מהמקום ה-10 במערב, המוביל בטעות לפליי-אין, אל המקום ה-13 ששווה בחירה שישית בדראפט נכון לעכשיו. מצד שני, פופוביץ' זקוק לעוד פחות מ-10 ניצחונות כדי לשבור את שיא כל הזמנים למאמן, כך שהתוצאה הסופית של העונה מבחינתם צריכה להיות במקום מסוים באמצע בין שאיפות הטנקינג לשאיפות השיאים.

הסיקסרס בכושר משופר לאחרונה, בעיקר מצד אמביד שמכניס את עצמו לדיון על ה-MVP, והפער בינם ובין פסגת המזרח הצטמצם ל-3 משחקים בלבד. ב-16 המשחקים האחרונים, אמביד קלע פחות מ-30 רק פעמיים, לעומת 3 משחקים של 40+ (וגם אחד של 50), ובתקופה הזאת הוא קולע 33.5 נקודות עם 10.3 ריבאונדים, 4.2 אסיסטים ו-1.4 חסימות ב-41.5% לשלוש, 59% אפקטיבי ו-83% מהעונשין.

המפתח של המשחק הוא אמביד וההתמודדות ההגנתית של פולטל איתו. אם הוא יוכל קצת לצמצם את התפוקה של אמביד זה יעמיד את הספרס בעמדה טובה.

רמת עניין של משחק: B- – בעיקר בגלל אמביד והכושר הנהדר שלו.

הימור: אמרנו כבר מי השחקן הטוב ביותר במשחק הזה. פילדלפיה ב-15.

2:30 דאלאס מאבריקס (26- 20) – ממפיס גריזליס (32- 16):

דאלאס נמצאים במומנטום נהדר וניצחו 10 מ-12 המשחקים האחרונים שלהם, מה שהעלה אותם למקום ה-5 במערב, במרחק של 4 משחקים מיוטה הרביעית. למרות האחוזים המחרידים שלו, החזרה של דונצ'יץ' שיפרה מאוד את משחק ההתקפה של המאבס, ויחד עם הגנה נהדרת שמדורגת רביעית העונה וראשונה ב-12 המשחקים האחרונים, זה הספיק למאבס כדי לצאת למומנטום החיובי המדובר.

בצד של ממפיס, הגענו כבר לשלב שבו מפסיקים לדבר על מומנטום חיובי ומתחילים לדבר על קבוצה נהדרת שמדורגת בטופ 10 גם בהתקפה וגם בהגנה (חוץ ממנה, רק פיניקס, מילווקי ומיאמי עושות זאת), עם סופרסטאר שהוא מועמד לגיטימי ל-MVP (גם אם לא בהכרח הראשון), 2-3 שחקנים נוספים שיכולים לקלוע 20+ ביום נתון, שחקני רוטציה שתורמים כל אחד במקומו, מאמן מעולה ועוד. אולי הגיע הזמן לשאול האם יש לנו כאן קונטנדרית, או לפחות סוס שחור במרוץ האליפות.

המפתח של המשחק הוא היכולת של דאלאס לשמור על הכדור. דאלאס אמנם מדורגת רביעית במיעוט איבודים, אבל ממפיס חוטפת וחוסמת הכי הרבה כדורים, וזה יכול לנטרל את המאבס. המשחק הקודם הוכרע ב-8/8 של דונצ'יץ' ל-2 נקודות במחצית השנייה, אבל גם בגלל שקרב האיבודים הלך מעט לטובת דאלאס.

רמת עניין של משחק: A+ – שתי קבוצות בכושר נהדר, ולטעמי שתיהן יכולות להפתיע גם בפלייאוף ולעבור סיבוב או יותר.

הימור: במשחק הקודם ביניהן דאלאס ניצחו, אז הפעם ממפיס ב-5.

3:00 מינסוטה טימברוולבס (22- 23) – ברוקלין נטס (29- 16):

אם מסתכלים על המערב כרגע, יש 6 קבוצות עם מאזן חיובי שמקבלות 94-99% להיות בפלייאוף לפי אתר הסטטסיטיקות 538. אחריהן, נמצאת מינסוטה עם 72%, כשהסיבה העיקרית לכך היא הלו"ז הקשה שמצפה ל-2 נציגות LA בחצי השני של העונה (של הלייקרס ה-3 הכי קשה ושל הקליפרס ה-7 לפי טנקאטון). הטריו של טאונס, אדוארדס וראסל מחזיק במאזן של 18- 12 במשחקים של שלושתם יחד והחמישייה הפותחת, כלומר שלושתם יחד עם ונדרבילט ובברלי, מחזיקה בנט רייטינג של פלוס 30.7 ב-204 דקות, הטוב ביותר לחמישייה ששיחקה יחד 150 דקות או יותר

אם כבר דיברנו על טריו שלא משחק מספיק ביחד בגלל פציעות, אז ברוקלין זו הדוגמה הקלאסית. דוראנט, הארדן וקיירי בילו יחד 32 דקות על הפרקט העונה ב-2 ניצחונות של ברוקלין ומחזיקים יחד בנט רייטינג של פלוס 21.4. השילוב של דוראנט והארדן זכה ל-904 דקות העונה, אך רק פלוס 2.1 ברייטינג, לעומת דוראנט וקיירי שהשיגו פלוס 14.8 ב-82 דקות ב-3 משחקים לפני שדוראנט נפצע, והשילוב הנוכחי של הארדן וקיירי (במשחקי חוץ) שהניב פלוס 12.4 ב-125 דקות שהתפרסו על פני 5 משחקים.

המפתח של המשחק הוא טאונס, כי אין לברוקלין גבוה הגנתי משמעותי שיכול להתמודד איתו.

רמת עניין של משחק: B – מוליכת המזרח, שמעדיפה דווקא משחקי חוץ (מאזן 17- 5 בחוץ לעומת 12- 11 בבית), נמצאת במשחק חוץ נגד קבוצה שעבורה הביתיות זה כן יתרון.

הימור: הטימברוולבס לא יציבים והפסידו את המשחק האחרון. מינסוטה ב-8.

3:00 דנבר נאגטס (23- 21) – דטרויט פיסטונס (11- 34):

במאבק בין יוקיץ' לאמביד על תואר הסנטר הטוב בליגה, נציין שהסרבי לוקח 15 ריבאונדים למשחק ב-14 המשחקים האחרונים, יחד עם 26.2 נקודות ו-8 אסיסטים, והוא עושה זאת ב-57.9% אפקטיבי ו-83.5% מהעונשין. הבעיה של דנבר היא הדקות בלי יוקיץ', אותן הנאגטס מסיימים במינוס 5 בממוצע למשחק ובנט רייטינג של מינוס 12.5 לעומת פלוס 9.7 איתו. לצורך ההשוואה, פילדלפיה במינוס 1.9 בממוצע למשחק בדקות בלי אמביד ובנט רייטינג של מינוס 2.8 בלעדיו לעומת פלוס 7.3 איתו.

אז על מה אפשר לדבר כשמגיעים לדטרויט? אני אזכיר את זה שנגד סקרמנטו הם רצו 11- 0 בדקות הסיום ומחקו פיגור של 131- 122 לניצחון חוץ שבעיקר פוגע בקינגס במרוץ למקום ה-10 במערב. השילוב העתידי של קאנינגהאם-ביי-סטיוארט יכול להיות מעניין, אבל בינתיים קורי ג'וזף הוא זה שקלע את סל הניצחון.

המפתח של המשחק הוא יוקיץ'. אין לדטרויט מי שיתמודד איתו.

רמת עניין של משחק: C – יש משחקים אחרים, ואם לא מצאתם – לכו לראות את מהומס נגד ההגנה של הבילס.

הימור: דנבר ב-17.

3:30 גולדן סטייט ווריורס (33- 13) – יוטה ג'אז (30- 16):

הווריורס במאזן 6- 7 (46.2%) ללא דריימונד גרין (גם אם סופרים את ה-7 שניות שלו במשחק החזרה של קליי) לעומת מאזן 27- 6 (81.8%) איתו, כאשר אצל סטף למשל מדובר על מאזן 1- 3 (25%) בלעדיו לעומת 32- 10 (76.2%) איתו. כרגע, אנחנו מסתכלים בעיקר על 9 המשחקים האחרונים של גולדן סטייט ללא גרין, מהם 4 הסתיימו בניצחון של הלוחמים, ומה שבולט זה בעיקר הרייטינג ההתקפי שצנח ל-105.7 (מקום 27), אם כי מדובר בתהליך שהתחיל עוד קודם, וגם אם מודדים חודשיים אחורה, ההתקפה של הווריורס מדורגת 25 בליגה. אז תודה להגנה הטובה ביותר שמחזיקה אותם מעל המים.

הערב, ההגנה הטובה בליגה תפגוש את ההתקפה הטובה בליגה, אבל אם ההגנה הטובה תגיע ללא שחקן ההגנה המוביל שלהם, אז קבוצת ההתקפה הטובה בליגה, כלומר יוטה, תגיע ללא שחקן ההתקפה הטוב ביותר שלה, דונובן מיטשל שסובל מזעזוע מוח. גם הג'אז מאבדים גובה לאחרונה והם הפסידו 6 מתוך 8 המשחקים האחרונים שלהם, תקופה שבה ההתקפה שלהם מדורגת 12 וההגנה 24. ההיעדרות של גובר מ-4 הפסדים כמובן מהותית בתחום הזה, כמו גם העובדה שרק אצל טורונטו אחוז האסיסטים בתקופה הזאת נמוך יותר.

המפתח של המשחק הוא בצד הפחות חזק של שתי הקבוצות העונה – ההתקפה של גולדן סטייט מול ההגנה של יוטה. במשחק הקודם בין הקבוצות היה זה משחק קליעה יוצא דופן של גולדן סטייט עם 17/32 לשלוש שהכריע את המשחק, כולל 5/7 לשלוש ברבע האחרון (ו-2/2 של איגודלה עם 4 אסיסטים ברבע).

רמת עניין של משחק: A – שתיהן עם חוסרים ובכושר פחות טוב, מה שמגדיל את הצורך שלהן בניצחון. חוץ מזה, קליי ב-17 משחקי עונה סדירה בקריירה נגד יוטה קלע 24.4 נקודות בממוצע ועשה זאת ב-45.5% לשלוש (55/121). ב-4 משחקי פלייאוף נגד המאזן שלו הוא 14 נקודות ב-31.6% לשלוש (6/19), אבל זו הייתה סדרה שבה דריימונד קלע ב-47.6% לשלוש (10/21), אז אפשר להסתכל על הסדרה הזאת כסטיית תקן…

הימור: הווריורס עדיין עסוקים באיך לשלב את קליי בלי לפגוע בג'ורדן פול יותר מדי. יוטה ב-11.

ולסיום, החידה השבועית הפעם עוסקת בדני אבדיה. מבין 5 הקטגוריות הסטטיסטיות המובילות (נקודות, ריבאונדים, אסיסטים, חטיפות, חסימות), באלו 2 קטגוריות שיא הקריירה שלו נקבע באותו משחק?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 261 תגובות

  1. בראדלי ביל לדעתי עם 40+היום ומנגב את בוסטון. אבדיה מתפוצץ עם 8 נק. רזיאל ינגב את אידיוטקה בבלוג החי.

    בשעות שהבלוג יהיה מת מיאמי יארחו את הבוס שלהם לשעבר. דיוויס חוזר, מעניין הוא לא מפחד לחזור נגד הקלינגונים של מיאמי לא עדיף נחיתה רכה מול הנטס במשחק הבא? מעניין כמה קוסט טו קוסט יהיה לשיקצה היום. חבל שהמשחק הזה לא ב8 במקום הניקס.

    אבל המשחק של היום זה גה מול לוקה יהיה שם אש לדעתי, אגב זה במערב למה תקעו בשעה ככ מסריחה?

    החתלתול לדעתי היום יפתיע את הארדן. אני צופה משחק שיא לאדוארדס

  2. אחלה לילה. חבל שאני לא ביום חופש מחר…
    לא רואה סיבה להמר על יוטה. אני חושב שגרין בורג חשוב אבל, למרות שאומרים הפוך, את המשחק מנצחים דרך ההתקפה, לפחות בשנים האחרונות.
    אבדיה ובוסטון אחלה וגם ממפיס דאלאס אש!

  3. עמיחי כבוד על ההשקעה.
    בשיקגו אין לונזו אין קרוזו אך גם לאבין עוד לא חזר מפציעת הברך. קובי וויט שחזר נהדר שוב גורם לי לתהות מהו הערך הקלורי שהוא מוסיף עם כל זה שהוא שחקן מעולה. מאט תומאס הצלף נתן קצת תוצרת התקפית יפה ואיו דסומנו הרוקי סופרסטאר המכללות של אילנוי הפך ליקיר האוהדים. בגזרת הרוקיז הקרב בין דסומנו שהפך ב-NBA לאחד מהמגינים הגארדים הטובים לבין סאגס שנראה נהדר מאז חזר מהפציעה הקודמת.

    הלילה אני אוותר על דני מכיוון שלראות את הסלטיקס השנה כאוהד נייטרלי זה עונש לא פשוט

  4. תודה עמיחי, אכן, ההתקפה של הלייקרס דומה לשנה שעברה בזכות השדרוג של הקליעה לשלוש של רוב הסגל. מי שמוריד את האחוז מלבד ווסטברוק זה דייויס שזרק שלשות בהצלחה מועטה עד לפני חודש.

          1. נגיד אתה טוען שאם אני משווה ללייקרס של עונה שעברה בלי דיוויס ונגר נבחר שלא בסגל העונה אז הם יהיו יותר טובים?
            כי יש לי הרגשה די סבירה שאתה טועה.

            1. רובם סביב 37% ולדעתי בשנה שעברה זה לא היה ככה.
              תוריד מהשנה לא נגר נבחר, אלא את ראס, איתו כאמור זה כבר פחות טוב.
              בכל אופן, תעשה מה שאתה מוצא לנכון, אני רק אומר ששאר קלעי השלוש שלהם העונה ללא ראס ודייויס עושים עבודה טובה, לא התכוונתי להיכנס להגנה על התיזה בנושא

            2. לא, אתה אמרת שהם קולעים טוב יותר משנה שעברה וזה מה שמחזיק את ההתקפה שלהם. אבל בדיוק לכל אחד שפוגע יש גם אחד שלא. בסך הכללי אין הבדל כמעט משנה שעברה גם אם תוריד את ראס ודיוויס.

            3. אז בשבילך הנה כמה עובדות שבכלל לא תורמות שום ידע ורק מתנגחות:
              הלייקרס השנה בלי ראס ודיוויס 500 מ-1373 36.4%
              הלייקרס השנה שעברה בלי דיוויס ומוריס הוא המקבילה של ראס (קלע ב-31%) 705 מ-1949 36.4%

  5. אחלה פריוויו עמיחי.
    לילה עם לפחות 3 משחקים שהייתי שמח לראות:
    מיאמי – לייקרס
    לוקה – ג'ה
    לוחמים – ג'אז

            1. כן

            2. יצא לך לטפס בבולדר בחיפה?

            3. להתעניין ולטפס זה שני דברים שונים…

            4. אני בקושי מסוגל לטפס במדרגות

            5. חח מקבל

            6. בינתיים הוא מטפס על שחר אלוני 🤭

            7. זה חלקלק

            8. LOL

            9. גילרי מטפס עלי?
              יש בזה משהו, בכל אופן אני מתאמן על זה.
              איך מוצאים את שביל הזהב בין דיאלוג שתורם ידע לבין התנגחויות מציקות.
              אני תמיד יכול לבחור אם לענות או לא, אז אין בעיה

            10. רגע אני חושב שהבנתי – שחר אומר משהו = דיאלוג שתורם ידע. עידו מראה לו שזה לא נכון= התנגחות מציקה.
              כן ככה זה עובד כאן בדרך כלל. תצטרף למועדון.

            11. אל תיכנס לביצה (הצהרה חסרת בסיס) אם אתה לא יכול להתמודד עם הבוץ הטובעני.. (ויכוח עם גילרי) 😉
              .
              מבקש משני הצדדים לא להיעלב

            12. לפחות בהופס אין עבירות taunting (עדיין).

            13. אני כמו פטריק בברלי, אין הרבה כדורסל בעיקר טראש טוק

      1. בגן בישראל לא מלמדים למסור גם לא בכיתות ו זה כמו בnba שם כא לוקח כדור ורץ וזורק לא משנה איפה או מאבד אותו. מסירות זה מאד נדיר. ואף אחד לא שומר שם כל השחקנים לבד מתחת לסל חוץ מזה שעם הכדור.
        מה שכן אין שם קוסט טו קוסט מהאמצע. Et חוגג שם בקוסט טו קוסט אבל הוא צריך לרוץ לצדדים בשביל זה

  6. תודה רבה.
    בזמן צפייה במשחקה האחרון של וושינגטון הבנתי מה צריך לקרות בקבוצה הזו כדי שתקפוץ קדימה.
    הקו האחורי שלה מחריד ביעילות ואגואיסטי, בעל נפח זריקות גבוה מאוד (ביל, דינווידי, נטו).
    מצד שני הקו הקדמי איכותי ומגוון, הם משופעים בסנטרים ופורוורדים שיכולים לעשות נקודות (שלושת הסנטרים, קוזמה, האצ'ימורה ועוד).
    מה שהם צריכים לעשות זה להעיף את שלושת האידיוטים מהקו האחורי ולהביא גארדים מוסרים ומגינים.
    בקיצור הם צריכים את סימונס (יסלח לי האל).
    ביל על סימונס ויקבלו עוד דברים לבחירתם כמו בחירות, או איזה תייבול.
    אפשר עסקה משולבת ביל ונטו או דינווידי ולשלב עוד שחקנים.

      1. מסכים.
        וושינגטון גם הולכת כנראה לריבילד ויש לה מלא ווטרנים מיותרים על חוזים לשנה. לא יודע עד כמה יספיקו לעשות טריידים בזמן שנשאר אבל המטרה שחה היא להיפטר משחקנים לא להעמיס עוד על הסגל העמוס הזה.

        1. גם אני מסכים עם א.ט. המקורי. ביל הוא כל מה שאני לא סובל בשחקן כדורסל – זה שלוקח את כל הזריקות וכולם צריכים לעבוד בשבילו.
          אם יעשו אחד על אחד ביל נגד סימונס, מי ינצח?

  7. תודה עמיחי פריוויו מצויין
    וושינגטון של שנה שעברה פתחה נורא את העונה וסיימה במקום ה-8
    וושינגטון של השנה כנראה לא תסיים במקום ה-8, ספק אם תצליח להכנס לפלייאין.
    הטרייד על ראסל ווסטברוק לא הוכיח את עצמו. עדיף כוכב על שלושה ממוצעים (כפי שהראה גם הטרייד של אנטוני דיוויס). את מה שקוזמה, פופ והארל נותנים – נתנו גם האצ'ימורה, דני ולופז. ביל שיחק הרבה יותר טוב לצדו של ווסטברוק.
    וושינגטון פתחו מצוין את העונה עם לא מעט מזל ומאז הם חיים על אדים. יש שם עומס גדול של שחקנים באותה הרמה, ורק כוכב אחד (שדי סובל).
    ד"א זאת גם הבעיה של פילי, ואם תשאלו אותי – היתרון של בוסטון. בלי כוכבים אי אפשר לרוץ רחוק. ג"ס חריגה בעניין הזה ולא מן הנמנע שהמאזן שלהם "יתיישר" בזמן הקרוב.

    1. ד"א וושינגטון עשתה טעות – היה לה גרעין טוב עם ראס וביל, הקבוצה בשנה שעברה הייתה מרגשת. הם נבהלו מהפציעה של האצ'ימורה ולא רצו להתחיל שוב עם הפסדים ולכן התפתו לטרייד שנתן להם בוסט בפתיחה אבל עכשיו מתברר ככזה שלא באמת חיזק את הקבוצה. יכלו להביא שחקנים כמו שהביאו גם בלי לשחרר את ראס.

        1. תיארתי לי משהו כזה – רק אחרי ששלחתי את התגובה – חחחח צודק,
          עדיין יכלו למצוא "מילוי" מוצלח יותר לצמד – ככה בלי כוכבים הרבה יותר קשה

    2. אותי אישית הקבוצה וושינגטון לא מעניינת יותר מדי, אלא ההתפתחות של אבדיה כשחקן. מהבחינה הזאת, ווסטברוק הוא שחקן שמחזיק הרבה בכדור, וזה מאפשר פחות לאבדיה, אז מבחינתי זה היה טרייד טוב, בלי קשר לשאלה לאיזו קבוצה זה היה טוב.
      בהיבט הקבוצתי – הטיעון לפיו כוכב שווה יותר מ-3 שחקנים ממוצעים יהיה נכון במקרים מסוימים, אבל במקרה הזה אני לא מסכים. קוזמה קולע העונה 2 נקודות יותר מהאצ'ימורה בעונת השיא שלו, באחוזים טובים יותר, והרבה יותר טוב בכל תחום אחר. הארל קולע 5.5 נקודות יותר מלופז (4.3 נקודות יותר פר 36 דקות) וטוב יותר בריבאונד ובהגנה. פופ קולע ב-37.7% טובים לשלוש, אם כי אבדיה לדעתי שחקן טוב יותר במעט בכל מה שאינו קליעה מבחוץ, ואבדיה עדיין שם ומקבל דקות (בערך 2 דקות פחות מאשר בעונה שעברה, וזה כשהם הרבה יותר עמוקים בפורוורד).
      לגבי ווסטברוק – קשה לי להעריך את הרמה שלו כשהוא בבלאגן של הלייקרס (חלק גם באשמתו, אבל רק חלק), אבל לדעתי הוא לא שחקן טופ 10 בליגה, ככה שאני לא הייתי מוותר על 3 שחקנים ברמה של חמישייה עבורו. עם זאת, אני נוטה להסכים שביל טוב יותר עם רכז לידו (גם איש סמית' עשה את העבודה בתחום הזה, אבל דינווידי הוא לא באמת רכז, והשילוב ביניהם לא כל כך עובד לדעתי).

      1. אני אוסיף עוד משהו – בטווח הקצר זה טרייד יחסית מאוזן מבחינת וושינגטון. לדעתי הוא משפר אותם במעט, אבל יכול להיות גם שאני טועה. הדבר החשוב מבחינת וושינגטון הוא שהטרייד הזה פתח להם הרבה אפשרויות, וככה הם הצליחו להשתחרר מהחוזה של ג'ון וול עם עוד עונה של קצת פלייאוף באמצע ועכשיו יש להם סגל שקל מאוד לפרק אם הם רוצים, או שהם יכולים לנסות לעשות טרייד שישפר את הקבוצה בטווח המיידי.

        1. מה המטרה שלהם?
          יש להם את ביל שיכול להיות טופ 10 -15 בליגה.
          היה להם את ראס שנתן שם עונה טובה.
          יכלו לעשות הפוך – לתת שלושה שחקנים ולנסות להביא כוכב שלישי, לרוץ עם ביל בשיאו עוד עונה או שתיים.
          מה יש להם השנה – בזבוז של ביל על גבול הפלייאין. לא חבל?
          אתה מבסוט מכך שיש להם פוטנציאל טוב "לפרק". מה זה אומר? מה זה נותן? קבוצות ש"פירקו" הגיעו למשהו? זאת מטרה – "לפרק"?

          1. הם לא היו מגיעים לשום מקום עם ביל ווסטברוק שם. הקבוצה שנה שעברה היתה פחות טובה והטרייד היה טוב לקבוצה. מבטיח לך שתראה שנה הבאה כשביל יעזוב פלוס עוד כמה ווטרנים בטריידים או בחוזים נגמרים הקבוצה תהיה שנה שנתיים בבניה אבל בגלל שכבר יש לה כמה בחירות לוטרי בסגל אני מעריך ששנה הבאה עדיין יעשו פלייאין ואולי אפילו יכנסו לפלייאוך תלוי מה ישיגו בטריידים

            1. אני לא מבין מה זה אומר "קבוצה בבנייה".
              ס"א, אורלנדו, יוסטון, אוק' סיטי – הן האחרונות לדעתי שנכנסו ל-"בנייה".
              לפניהן הפליקנס ומינסוטה נכנסו לבנייה, אטלנטה, דאלאס וממפיס בונות כבר שלוש שנים, הניקס וטורונטו גם בונים, אם אני לא טועה גם בוסטון בונים, בקרוב גם פורטלנד ושיקאגו ילכו לבנייה ואולי אפילו גולדן סטייט. הליגה נהייתה סולל בונה.
              בינתיים יש לך קבוצות שמנסות להתחרות ברמות הגבוהות – מילווקי, נטס ופילי (אטלנטה בשנה שעברה הייתה קוריוז כמו הכוכב שלה, גנבו את פילי והניקס שיצאו פראיירים) ואפשר להגיד גם מיאמי במזרח; הסאנס, דנבר, יוטה והלוס אנג'לסיות במערב. הלוחמים במקום שאף אחד לא ציפה שיהיו בשלב הזה – גם לא הם. אני לא ממש יודע איך לסווג אותם כרגע.
              לאן וושינגטון יילכו? מה הם יבנו? על מי הם יבנו?

            2. ד"א דאלאס לדעתי – וכבר אמרתי זאת השנה – יהיו הסוס השחור בפלייאוף במערב ואולי סוף סוף יעברו סיבוב (לא עברו סיבוב מאז האליפות)

          2. השילוב של ווסטברוק וביל היה שווה 45.8% הצלחה בעונה שעברה, ולא הייתה לוושינגטון גמישות להשתפר. עכשיו הם נראים טוב יותר, לפחות בינתיים, ויש להם יותר אפשרויות להתחזק דרך טרייד על כוכב נוסף. בנוסף, אם ביל מחליט לעזוב, שזה תרחיש סביר בהתחשב בכך שהחוזה שלו נגמר בסוף העונה, הגמישות שיש לוויזארדס עכשיו תאפשר להם להתחיל בנייה מחדש בעמדה טובה יותר.

            1. האחוז מרמה, הם סיימו מקום 8 ששווה פלייאוף בעונה רגילה וגם נכנסו לפלייאוף דרך הפלייאין. נראה מה יעשו השנה.

            2. אם מודדים את מידת ההצלחה של העונה שעברה אז מה שחשוב זה השורה התחתונה – מקום 8 ופלייאוף. אם מנסים להעריך כמה הם היו מצליחים העונה, בהתחשב בכך ש"מעמד הביניים" של המזרח התחזק משמעותית, אחוז ההצלחה משקף טוב יותר, מכיוון שקבוצה שניצחה יותר משחקים ולא עלתה לפלייאוף נכשלה בגלל שהאחרות השתפרו יותר ולא בגלל שהיא נחלשה.

          3. הווריירס שונמכו רק כאן באופן עקבי. לכולם היה ברור שזו תהיה קבוצה לא רעה העונה ולקראת הפתיחה דיברו עליהם כמקום שלישי/רביעי מבחינת להיות קונטנדרית. גם אני חשבתי שזה מרחיק לכת – ואני לא יודע לאן העונה הזו תלך (הלייקרס דורגו עם סיכויים טובים משמעותית) אבל זה לא מאוד מפתיע.

            1. + 11
              מקבל, עדיין, אני אישית לא ציפיתי לפתיחת עונה כזאת של הגולדנים, ובמקביל גם לא לחולשה יחסית כזו של המערב.

            2. הפציעות של קוואי והסגל התומך של יוקיץ' חירבו לשתי קבוצות שיכלו להתחרות על ה-4 הראשונים. הריאות של הלייזרס הורידה עוד קבוצה מלהתחרות על איזה משהו בפלייאוף… וכמובן AD… עדיין משלמים את ההשלכות של הבעיות מהעונה הקודמת? (אם נניח שהפציעות באמת היו מהלוח הצפוף).

            3. נכון גונתן זה הפך את המערב למזרח הישן. תכלס חוץ מהסאנס והלייקרס אין מה לחפש שם. לוקה וגה קצת יכולים לענג אותנו בקסמים אבל הם לא יצאו מהמערב.

  8. תודה עמיחי, בזמן האחרון אין לי מה למכור חוץ מלהתייצב למשחקים המוקדמים של דני בוי, מקווה שהפעם יקבל דקות משמעותיות (יותר מזה אני לא יכול להגיד לאור ניסיון העבר)

  9. תודה רבה עמיחי, תמיד כיף לקרוא פריוויו שלך עם זרקור על דני.
    אגב, בפתיח צריך להיות "כאשר בראשם עבור המזוכיסט הישראלי עומד המשחק של וושינגטון נגד בוסטון" (והכוונה לאוהדי דני ואוהדי הסלטיקס של העונה..).
    ביל במשחק האחרון היה פשוט זוועה עם 9 איבודים והליכת ראש בקיר. רעיון הטרייד של זיו onetwo3, שאשך גם הזכיר למעלה – סימונס תמורת ביל – נשמע מאוד מעניין. אין ברירה, וושינגטון עמוסה במטילים מרחוק חסרי מצפון שאשכרה נפצעים מזה – לקוזמה היו כאבים בצוואר מרוב זריקות מרחוק ולדינווידי יש קרע לא מיקרוסקופי בשריר הבוא נמסור לו הוא פנוי בפינה לשלוש.

            1. "כנראה" מנחס 🤦

    1. כל הזמן שורקים את זה בכדורסל צורני השחקן רץ זורק ידיים על המגן או על הידיים שלו או תוקע בו את הכדור וצורח איייי וזורק ראש הבנת את זה חחח
      הכל טריקים של הארדן אלה חחחחח
      ופה אומרים לי שמייקל היום היה מתקשה חחחחחחח
      היה שובר את השיא של ווילט במשחקים מעל 50 ו60 נק. אני רק מתאר לי את מייקל כל שנייה זורק ידיים וקופץ לתוך מגינים בגאמפ חחחחח 25 נק כל ערב מהקו

  10. מעניין איזה גרסה עולה למחצית השניה ג'ייסון טייטום או ג'ייסון טומטום. לא ראיתי שחקן עם כזה פיצול אישיות בחיים. או מעולה או גרוע אין באמצע

  11. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    JT בא סוף סוף לדפוק כרטיס?
    מה רקה? פיתום הוא 8 מ 11 מה 3?
    במקום שיהיה מטוטלת הייתי מעדיף שיהיה עם 38% מה 3 קונסיסטנטית ולא משחק אחד של 70% ועשר של 20%

    1. הסלטיקס זו בדיחה של הליגה אחרי שאיבדו את הייתרון הכי גבוה השנה והפסידו. אין אף קבוצה שמתקרבל ללוזריות שלנו תחת אידיוטקה אז אני מתורגל.

  12. מגניב אותי איך עם כל האומיקרון האמריקאים עדיין באולם והרוב בלי מסירות על הפנים.
    מפגרים אבל אופטימיים.

  13. הטומטום מנסה לשבור את שיא השלשות….
    כמובן שמה שמעניין אותו זה לא הניצחון אלא סטטיסטיקה אישית. הוא ובראון צריכים ללמוד משהו מבוקר על מחוייבות לקבוצה לפני שמחוייבים לעצמם….

  14. ביל זאת פיקציה של עצמו,
    מיץ זבלה סוליסט שמשפר את הקלינגון בל.א ואת איכות סיבובי הצנטרישוט של דה-שוט.
    דני בקן צרעות מקצועי,בחיים לא יתקדם בגועל נפש של וואש

    1. מי שיתן חוזה מקס לביל הרקוב הולך לקבל את פרס הג.מ של הWEE + חודש סיבובים בכיסא הכפול עם דהשוט

    1. לפחות הטמיר פגע במשהו 🙂
      ווש מזעזעים כדורסל שבור ליגת קיץ כל אחד משחק בשביל חוזה אין קבוצה אין אחווה אין כלום מסכן דני אני מאחל לו טרייד (גם האצ׳ימורה מסכן)

  15. טייטום הציג הערב את קלטת המיטב שלו, ענק.
    ווש זו הקבוצה הכי קשה לצפייה. חוץ מדני, כולם שם מתייחסים למסירה כמו קיירי אירווינג לחיסון

  16. אמביד כרגיל בלתי ניתן לעצירה
    מאז תחילת השנה אמביד קולע 33 למשחק ב 32 דקות
    לא היה דבר כזה בהיסטוריה של הליגה

    1. לא מפליא, ובהמשך לדעה הקודמת שלך, גארדים בלי אגו שעובדים עבור הקבוצה זה מצרך נדיר בעידן הנוכחי, שכל אחד חושב שהוא סטף שיכול להסתמך על אלוהות התקפית נטו (לא ראול)…

          1. אתה מרמה את הציבור.
            שרגא משחק עם שחקני זי ליג שהשאירו לו אחרי שהחלישו את הקבוצה שנתיים בכוונה כדי להפסיד כמה שיותר והטרידו כל שחקן שידע לכדרר וללעוס מסטיק.
            עונה שעברה עדיין ניצח יותר מדי עם חבורת הנו ניימס אז הושיבו אותו על הספסל רוב העונה.

            1. יש מלא שחקנים במצב שלו ועדיין הם מנצחים. תשמע אני מקווה ששנה הבאה לא יהיו תירוצים

        1. אמרו פה שבלעדיו אין הגנה לגולדן ובכל הדירוגים של כתבים שלא רואים משחקים הוא מופיע כשחקן ההגנה של העונה……
          שהוא בחוץ רואים שהתרומה לא גדולה הם משחקים לא רע בכלל בהגנה.

          לעומת זאת רואה איך פילי נראית בלי טייבול ואיך יוטה היו בלי גובר?

          1. תבדוק מה המאזן של הווריורס עם גרין ובלעדיו, כנ"ל לגבי גובר. טייבול עוד לא שם כי אמביד מחזיק להם את ההגנה.
            הווריורס משחקים הגנה לא רעה בכלל השנה כי יש להם שחקנים טובים יותר וקר משתמש בסכמות הגנתיות שממצות את הפוטנציאל של הסגל של הווריורס

            1. רואים שלא ראית פילי השנה.
              במאזן שלהם בלי גרין שיחקו כל יתר השחקנים או שגם הם היו חסרים 😎

  17. StatMuse
    @statmuse
    Joel Embiid has had more points than minutes in his last 4 games.

    38 points in 31 minutes
    40 points in 37 minutes
    50 points in 27 minutes
    32 points in 29 minutes

    We’ll keep him as our pfp as long as he keeps doing it.

  18. האם הבבון עושה קליר פס עם שאגות במיאמי?
    ווי אר אול ויטניס או שמיאמי פותחת לו חור חדש בשושנה ?(אמן)

  19. בהיעדר פציעות (טפו, טפו, טפו) זה נראה שפרס ה-mvp יהיה של אחד מ-2:
    אמביד או יאניס.
    ולאחר היכולת האדירה של אמביד לאחרונה,
    הוא (לטעמי) כרגע מוביל במירוץ.

      1. פילי ממש עוד מעט מקום 2-3 במזרח
        5 הבאים זה פליקנס,לייקרס,ממפיס,קינגס וושינגטון כולם בבית
        נקווה שטייבול יחזור
        הוא חסר

        1. המקום ה1 בהישג יד עד לסיום העונה הבעיה שאנחנו מפסידים לקבוצות כמו ווש וקליפרס אי אפשר ככה. מול הלייקרס אנחנו תמיד פורסים שטיח למלך אולי אם טייבול יחזור יהיה סיכוי. הלייקרס גם יהיו עם דיוויס כבר

        2. פילי מקום 6 עם 19 הפסדים.
          מיאמי מקום 1 עם 17.
          .
          מספיק שיסיימו את העונה בטופ 2 במזרח (לאור הפציעות של שיקגו וזו של דוראנט, זה בהחלט אפשרי), וכל עוד זה לפני מילווקי,
          בשביל שאמביד יהיה המוביל לזכייה ב-mvp.
          בכל הנוגע לסטטיסטיקה אישית ויכולת (הכושר שלו לאחרונה, יוצא מן הכלל. מהלכי אלאג'ואן ומשחק נהדר במאניטיים) הוא כבר שם.
          .
          (וזה לא כאילו אני מאוהדיו הגדולים. לא חסכתי ביקורת ממנו בעבר. מה לעשות, לאור מה שהוא מציג על הפרקט, הוא הרוויח כל מחמאה ביושר)

          1. הלוואי מגיע לו פיצוי על הפציעה בשנה שעברה. לצערי לא נסיים 1 כי אנחנו מפסידים למלא זבל משחקים שלא צריך להפסיד. נכון 2 משחקים ממקום 1 אבל גם 3 ממקום 10.
            חלילה לא שאני מאשים את אמביד הוא משחק כמו mvp היתר לא באים לעבודה.
            מקסי ציפיתי ממנו לפריצה יותר גדולה במיוחד עכשיו בזמנים האלה. הוא נעלם לפרקים ולא יציב חייבים ממנו את ה20 25 נק כל משחק.

            1. לא יודע על מה אתה נדבר עם לברון, פילי באופן קבוע כשאמביד משחק מנצחים את הלייקרס בשנים האחרונות וגם כשהיה בקליבלנד אמביד היה מנסה לחסום כל כניסה של לברון לסל
              אמביד רואה את לברון ונהיה לו אש בעיניים

              אתה מצפה יותר מדי מילד בן 21 שאתה רוצה ממנו שיהיה השחקן מספר 2 בקונטנדרית

            2. מנצחים כן אבל השיקצה חוגג עלינו בן סימונס העובד שלו היה נותן לו את המפתח. נראה איך יהיה אם טייבול יחזור אם לא בפורקאן וניאנג ננוחם 🙂

  20. מחר בשעה הזו,
    יוטה בפיניקס.
    .
    מיצ'ל שלא שיחק הלילה (זעזוע מוח) ככל הנראה לא ישחק (לא הגיע עם הקבוצה לסן פרנסיסקו),
    במדי הסאנס קראודר (חבלה במפרק כף היד) ופיין (נקע במפרק כף היד) בוודאות בחוץ,
    אייטון (נקע בקרסול) בספק.
    .
    חבל,
    זה מהמשחקים שרוצים לראות בהרכבים מלאים.
    .
    לא נורא,
    יומיים אחר כך הקבוצות נפגשות שוב, הפעם ביוטה, ומיצ'ל יחזור (נקווה שלפחות גם אייטון).

    1. נו אייטון – נו פרובלם.
      שני שחקני מינימום סוגרים לכם את הפינה לחלוטין (ביומבו ומגי) במקום שחקן המקס העתידי.
      אם מוסיפים את קמינסקי אז בכלל אתם מקבלים עוד מימד בעמדה (קליעה מבחוץ).
      את הכסף לאייטון תשמרו ותוציאו על שחקן אחר (או שחקנים) שיועיל לכם הרבה יותר בתחומים שאתם באמת צריכים ויקפיץ את הקבוצה רמה.
      אתם לא צריכים את אייטון, בטח לא בחוזה מקס.

      1. טמיר,
        יש 2 בעיות.
        1. אתה לא צופה בסאנס, אז אין לך מושג.
        2. אין לך מושג בחוקי תקרת השכר.
        .
        בקצרה –
        לא לשלם לאייטון פשוט חוסך לבעלים תשלום מס. זהו.
        יגיע הקיץ ואייטון יקבל מקס ממישהו,
        הסאנס יכולים להשוות או לוותר על השחקן.
        לוותר על השחקן אין משמעותו שאפשר להתחזק,
        בגלל שבכל מקרה נהיה באזור תקרת השכר.
        התחזקות תהיה עם mle ואם חוזי מינימום.
        אז למעשה האפשרויות הן:
        להתחזק ב-mle רגיל לוותר על אייטון.
        להתחזק ב-mle משלמי מס' ולהשאיר את אייטון.
        .
        יש את האפשרות האחרונה והדפוקה ביותר –
        טרייד על אייטון לפני הדדליין.
        זה לזרוק סיכוי לאליפות לפח, בגלל שמקבלים על אייטון חוזה רוקי, ולא חוזה מקס כמו שהוא שווה.
        .
        ברמת הכדורסל –
        כאמור, תצפה במשחקי הקבוצה. לאייטון חלק ענק בהצלחה הנתקפית, וההגנתית.
        לבוקר ופול קל הרבה יותר כאשר הוא על הפרקט.
        וזה לפני שמדברים על פוטנציאל –
        אייטון יודע לקלוע ולעשות על הפרקט דברים שמגי וביןמבומפשוט לא מסוגלים. עניין של כישרון.

        1. שתי הנקודות נכונות אבל אני עדיין לא משוכנע שאין פה כסף לחסוך או מקום להתחזק במקומו.
          פשוט לא נשמע הגיוני (מבקש חוות דעת נוספת ואל תגיד לי "אתה גם מכוער").
          ועדיין – ראיתי מספיק כדי להבין שאתם לא זקוקים לו.
          לא בצורת חוזה מקס.
          את מה שהוא נותן לכם ביומבו ומגי סוגרים בקלות.
          האסל, ריבאונד, תפיסת לובים. למגי יש גם מובים נחמדים סביב הסל ויכולת חסימה.
          אתם רצים יפה מאוד על אוטומט ולא מאטים לרגע בלעדיו – הוא פשוט לא חיוני.
          פוטנציאל זה על הנייר ולא על המגרש, גם עם כל ה"פוטנציאל" שלו הוא לא יוביל לעולם קבוצה מנצחת, כשניסיתם להתבסס על "הפוטנציאל" שלו הייתם נמושה.

        2. גיא נו אנחנו סתם צוחקים בהומור לגבי אייטון מאמין שגם האשך. מה אתה באמת מנסה להוכיח לנו שאייטון טוב ממגי וביומבו?
          תנסה לשכנע שפלאמלי טוב מהם זה ויכוח יותר הגיוני😉.
          מבחינת יכולת מקצועית נטו כיום בעולם ללא תלות הוא לא שווה מקס.
          אבל מה שהוא נותן מבחינת הקבוצה בהתחשב בחוקי השכר וחוסר תחליף והכי חשוב בהתחשב בפוטנציאל (אם כי נראה שנוח לו והוא אוהב את נישת המשלים) הוא שווה מקס.
          להערכתי יקבל אותו רק לאחר שסרבר ישווה הצעה של קבוצה אחרת הוא לא יציע בעצמו וגם לדעתי לאחר לחץ מצד בוקר ופול.
          אבל לא יהיה בפתעה אם הוא פשוט ישחרר אותו גם 🤣🤣

      1. מה הבעיה? שהוא תופס לו ביד ומנער אותו למעלה כמו מלחייה.
        כי הוא שיקוץ מסריח וצריך להראות לבאטלר שהוא יסיים עם הכדור ביד אחרי השריקה.
        אבל באטלר שיקוץ בעצמו ועקשן גדול בעניינים האלה ולא מתכוון לוותר.
        עוד מהלך דוחה של טריי לפנתיאון החירייה, חבל שלא קיבל את האגרוף לפנים

            1. חחח מאבק על הכדור אתה אומר לי (ראיתי שוב)
              הכל אחרי השריקה, הוא תופס לו ביד ומנסה לנתק אותה מהכדור, מושך ומושך, בושה וחרפה של איש

            2. חחח עכשיו שמתי לב אה זה בקטנה אדרנלין של המשחק חחחח. להעביר מסר חביבי

            3. +מליון

            4. ושימון, תפסיק כבר לדבר שטויות. רוצים את הצדדים הטובים שלך ולא את אלה שמנסים להצדיק שיקוציות בבנייה.

        1. פפפפפפפפפפפחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          מנער אותו כמו מלחייה? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          שףשף תשים את זה בפוסט ההומוריסטי הבא שלך. באמת אחד הטובים.
          ג'ימי המלחייה, אפשר לעשות מזה מרצ'נדייזינג שמכניס כסף, תפנה בבקשה לעלי אקספרס….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט