הקינגס מגיעים לוויסקונסין, קליבלנד מקווים לעלות ליתרון ביתיות ואינדיאנה מקווה להמשך את הרצף הסנסציוני שלהם בשבת מצומצמת / עידו רבינוביץ

הקינגס מגיעים לוויסקונסין, קליבלנד מקווים לעלות ליתרון ביתיות ואינדיאנה מקווה להמשך את הרצף הסנסציוני שלהם בשבת מצומצמת / עידו רבינוביץ

מילווקי באקס (19-29) – סקרמנטו קינגס (29-18), 02:00

האיילים מוויסקונסין ישמחו להשיג ניצחון שלישי ברציפות בעוד המלכים מקליפורניה יקוו לא להפיל שלישי משלהם כאשר הם נוחתים במילווקי למערכה קשוחה מול האלופה היוצאת.

הקינגס הפסידו 7 מתוך 9 המשחקים האחרונים, חמישה מהם בהפרש חד ספרתי, כולל ההפסד במשחק האחרון נגד הדטרויט פיסטונס. משחק קריירה של טרנס דייויס (35 נקודות, 7 שלשות) אצל סקרמנטו לא הספיק נגד הקבוצה עם המאזן ה-29 בטיבו בליגה.

המלכים נמצאים שני משחקים מאחורי פורטלנד למיקום הפלייאין, אך הם צריכים לדאוג גם מניו אורלינס (שוויון) וסן אנטוניו (חצי משחק מאחוריהם). רצף המשחקים הקרוב יהיה חשוב מאוד, חמישה משחקי חוץ קשוחים מחוץ לקונפרנס שיכולים לקבוע את המומנטום להמשך העונה שלהם.

הבאקס מנגד ניצחו שני משחקים חשובים, כולל האחרון מול הבולס שיכול להוות קריטי לשובר השוויון שלהם לעת הפלייאוף. יאניס אנטטוקונמפו ממשיך את הכושר הנהדר שלו, 30 נקודות ו-12 קרשים לגריק פריק בניצחון האחרון במשחק התקפי רע של הצוות המסייע. 38.6% מהשדה ו-19.4% מעבר לקשת לכל הקבוצה במשחק מכוער.

"לפעמים צריך לדעת איך לנצח את המשחקים המכוערים האלה, קרדיט לשיקגו על התכנית ההגנתית שלהם. אני מאוד גאה בבחורים שלנו שמצאו דרך לנצח הלילה" אמר מייק בודנהולצר לאחר הניצחון הקשוח.

ברוק לופז החסר היחיד אצל מילווקי.

גם אצל הקינגס יש רק מושבת אחד, טייריס האליברטון שנמצא בפרוטוקול הקורונה.

הימור: באקס לוקחים ב-13.

קליבלנד קאבלירס (19-27) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (31-14), 03:00

מפגש שני בתוך שבוע בין הרעמים לאבירים. הת'אנדר ניצחו משחק אחד בלבד בעשרת המפגשים האחרונים שלהם, הקאבלירס מנגד ניצחו חמש מששת האחרונים שלהם ויכולים להשתוות למקום הרביעי במזרח עם ניצחון והפסד של מילווקי במשחק המוקדם.

ערב עצום של הכוכב העולה מאוהיו, דאריוס גארלנד, שקלע 27 נקודות והוסיף 18 אסיסטים, הנהיג את הקאבס לניצחון הקודם מול אוקייסי במשחק בו קליבלנד לא הובילו כלל עד הרבע הרביעי. הגארד הצעיר מוביל את קבוצתו בנקודות (19.8 לערב) ואסיסטים (8 לערב) העונה בפערים משמעותיים ומועמד רציני למשחק האולסטאר העונה.

הקאבס הפסידו את משחקם האחרון לאחר חמישה ניצחונות רצופים. מאמן קליבלנד, ג'יי.בי ביקרסטאף, מצפה לראות כיצד מתלמדיו יגיבו להפסד האחרון בתקופה קריטית להתמודדות על יתרון ביתיות בפלייאוף.

"זו ההזדמנות שלנו לראות איך אנחנו מוצאים את הדרך שלנו. אנחנו נמשיך לקבל מבחנים קשים נגד קבוצות טובות, אבל אני סומך על הבחורים שלנו שיגיבו כראוי לכל מבחן שיוצג מולנו" אמר במסיבת העיתונאים האחרונה של הקבוצה.

הערב הקאבס יקבלו יריבה נוחה בדמות הת'אנדר שמגיעים למשחק לאחר תבוסה צורבת בשארלוט נגד ההורנטס. שיי גיליג'יוס אלכסנדר וג'וש גידי השתלבו ל-50 נקודות יחדיו, אך תשעת השחקנים האחרים ששותפו קלעו יחדיו 48 נקודות בלבד.

"כשאנחנו יוצאים לשחק אנחנו רוצים להתמודד, אנחנו צריכים לראות את זה כל לילה, אנחנו קבוצה שקשה לקלוע נגדה" אמר הרוקי האוסטרלי הצעיר של אוקלוהומה. הדירוג ההגנתי של הרעמים היה בחצי העליון של הליגה במשך רוב העונה, אך רצף ההפסדים האחרון הוריד אותם למקום ה-18 בקטגוריה.

 דרק פייבורס ו-ויט קרג'סי לא ישתתפו אצל מארק דייגנולט והת'אנדר.

קולין סקסטון, ריקי רוביו, ראז'ון רונדו ולמאר סטיבנס לא יהיו זמינים אצל קליבלנד.

הימור: הקאבס לוקחים אך מזיעים, 5 הפרש.

פיניקס סאנס (9-35) – אינדיאנה פייסרס (29-17), 04:00

המשחק האחרון של הלילה מציג שתי קבוצות חמות במיוחד שינגחו ראשים אצל השמשות באריזונה כאשר הפייסרס מגיעים העירה להמשך המסע המערבי שלהם.

אינדיאנה מגיעה למשחק הערב לאחר שני ניצחונות סנסציונים על הלייקרס והווריורס. הקבוצה של ריק קרלייל הצליחה לגבור על הלוחמים מהמפרץ עם חמישייה של ג'סטין הולידיי, טורי קרייג, כריס דוארטה, קייפר סייקס וגוגה ביטאדזה. דוארטה הטירון קלע 27 נקודות והוביל את רשימת הקלעים של קבוצתו. הוא קולע 13.5 נקודות, מוסיף 4.1 ריבאונדים יחד 1.1 חטיפות בעונה מצוינת לרוקי הצעיר. הוא לקח אחריות עם החסרונות של דומאנטס סאבוניס (קרסול), קאריס לוורט (ירך) ומלקולם ברוגדון (אכילס).

"זה אחד מהלילות האלו שאוהדי הקבוצה חיים בשבילו. אלו הסיפורים של קבוצות האנדרדוג שנותנות לעצמן סיכוי לנצח. זה יפהפה לצפייה, יפהפה להיות חלק ממנו" אמר קרלייל המרוגש לאחר הניצחון העצום על גולדן סטייט.

הסאנס גם מגיעים בכושר אדיר, שמונה ניצחונות בתשעת המפגשים האחרונים, כולל חמשת האחרונים שלהם – כולם מחוץ לבית. דווין בוקר צלף 28 נקודות בניצחון האחרון על המאבריקס בדאלאס ויחד עם כריס פול (20 נקודות ו-11 אסיסטים, 10 נקודות ברבע המכריע) הם הצליחו לעשות מיני קאמבק בהפרש 9 בדקות הסיום של הרבע האחרון.

הסאנס מחזיקים במאזן הטוב בליגה, פער נוח של שלושה משחקים מהווריורס במקום השני במערב. הם יודעים כי חלון האליפות שלהם עם כריס פול פתוח לזמן מוגבל, העונה הזו היא הזדמנות הפז שלהם לקחת את גביע הלארי או'בריאן לאריזונה בפעם הראשונה בהיסטוריה.

דיאנדרה אייטון, דאריו שאריץ, פרנק קמינסקי ועבדול ניידר לא יהיו בסגל של הסאנס הלילה.

יחד עם לוורט, ברוגדון וסאבוניס – מיילס טרנר, טי.ג'יי מקונול וטי.ג'יי וורן ישארו באזרחי אצל אינדיאנה.

הימור: המזל של הפייסרס נגמר באריזונה, 9 הפרש לפיניקס.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

            1. נכון מאוד בגלל זה הוא ניסה להתחרט ככה נראה לי שרודר לא טלית שכולה תכלת אבל התוצאה שם קצת מוגזמת טייבול איבד שיווי משקל – אצל גרייסון אלן יצא הפוך – הפגיעה מאוד מאוד מסוכנת וגם מכוונת – התוצאה עם הרבה מזל. שוב – הכי מפתיע אותי שאף אחד בשיקאגו לא ניגש לאלן. שחקנים מפחדים להגיב

  1. קרוסו גמר כנראה את העונה בגלל הפאול המגעיל של גרייסון אלן אתמול
    טייבול עדיין לא משחק בגלל הפאול המגעיל של שרודר(תחפשו את זה, פשוט דחיפה כדי לפצוע שחקן)
    שני הנבלות האלה צריכים להיות מורחקים ואם זה לא קורה לשחקני שיקאגו ופילי יש צ'ק פתוח בעיניי לשבור את הרגליים לאלן ושרודר כי פשוט מדיע להם אחרי מה שהם עשו לקרוסו וטייבול

            1. אז עכשיו אתה בא לעזור לסלטיקס?

            2. שום דבר כבר לא יעזור להם השנה

        1. הלב אומר פראנסיס הוא כבר לא החמור שהיה בהתחלה והשתפר מאוד בכל האלמנט של ניהול קרב ושמירת אנרגיה, אני לא זוכר לוחם פיזי כמוהו, כל מה שהוא צריך זה מכה אחת נקייה (ויהיה לו קשה להשיג אותה מול גאן אבל לדעתי הוא יצליח)

            1. קרב מדהים הולך להיות, אין לי מילה רעה על גאן לוחם מדהים ונראה אחלה גבר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט