מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.יום חמישי הוא יום החופש שבחרתי מכתיבה אבל אז נפל הדו-שיח על ברכי:

-"זה אמור להיות היום החופשי שלך, אז מה פתאום אתה כותב, מיסטר לס?"

-שאלה גדולה שאלת!

"ומה התשובה מיסטר לס?"

תשובה היא שהתחלתי לסקר את הדברים החשובים שקרו ב-75 שנות NBA והחומר – איך אומרים? – מצטבר. אז אני מפר את החופשה ומתיישב לכתוב.

2. ג'ה מוראנט מבין עכשיו שהציפיות ממנו עלו לשחקים (ועליו להיכנס למטבח, IF YOU KNOW WHAT I MEAN)

העונה הזאת החלה במחשבות שאולי הוא יעשה את האול סטאר. עתה השיחה עברה מזמן ל-"מה בקשר ל-MVP?".

מאמנים יריבים לא חוסכים מחמאות. מילים כגון "מיוחד במינו", "כוכב עליון", ו-"מתנה ל-NBA" מתחילות לעוץ מכל צד. "אני לא יודע כיצד אחרת לומר זאת", אומר עוזר מאמן הלייקרס דייויד פיצדייל. "הצעיר הזה הוא סופר-סטאר". סטיב קאר אומר, "אני לא יודע אם למישהו ישנה תשובה נגד הבחור הזה. הוא בלתי ניתן לעצירה".

כשהוא נבחר שני בדראפט של 2019 המטרה הייתה לעשות את הפלייאוף. המטרה הושגה וממפיס הגיעה לפלייאוף ממקום 8 רק להפסיד כבר בסיבוב הראשון ליוטה. היום המצב אחד לחלוטין: איש לא מדבר על הפלייאוף. זה GIVEN. היום מדברים על ממפיס כאחת הקבוצות הטובות בליגה. כיום מדברים על ממפיס ועל אליפות, וקושרים את השניים בקשר אמיץ.

מוראנט שיפר את קליעתו רצוף מאז הגיע לליגה, ונכון להיום הוא יושב על 24.4 נק' למשחק. הוא מתחבר לקבוצת אנשים הכוללת את סטפן קרי, לברון ג'יימס, לוקה דונצ'יק, וניקולה ג'וקיץ' הקולעת24 נק', 5 ריב', ו-6 אס' למשחק.

גרג פופוביץ' נתן לו מחמאה גדולה אתמול כשאמר ש-"מוראנט מזכיר לי את טוני פרקר בקלות בה הוא מגיע עד טבעת הסל ולא משמה מי שומר עליו ואיך שומרים עליו. הוא שחקן מיוחד במינו".

עתה מגיעה נקודת פרשת הדרכים: עם העלייה הדרמטית במשחקו של מוראנט: ככל שמשחקו מתעלה, כן עולות הציפיות ממנו. עתה שהוא נחשב כסופר-סטאר הוא נמדד כסופר סטאר. היו שחקנים אחרים במעמדו שכשהגיעו לפרשת הדרכים הזאת לקחו את הדרך הקלה ורמת משחקם ירדה רק כדי שלא יצפו מהם לדברים גדולים כל משחק. היו מאות כאלה ב-NBA. שחקנים כסטפן קרי, קיירי אירוינג, ג'יימס הארדן, דמיאן לילארד, או קליי תומפסון (וכמובן סופר סטארים אחרים) הסתכלו ל-CHALLENGE ישר בעיניים ואמרו, "אנחנו הולכים TO DEAL WITH THE CHALLENGE. הצ'אלנג' רק גורם לנו לא לקחת אף משחק בקלות ולא לפשל אף פעם.

אני מאמין שג'ה מוראנט בנוי מאותו חומר. ההוככחה היתה במשחק נגד הסאנס בדצמבר 328 כשהוא זהר במשחקו הנפלא. בסיום המשחק הוא אמר: "אני מרגיש שבמשחקים כאלה יש בי מוטיבציה פנימית שגורמת לי TO SHINE. אני אוהב להיות השחקן הלוקח את הזריקה האחרונה. אקלע או לא אקלע, I HAVE TO DEAL WITH IT. אני זקוק לצ'אלנג' הזה במשחק. I CAN,T HELPN IT.

3. שלשום נודע שקורט רמביס עומד מאחורי האולטימטום למאמן פרנק ווגל של "תנצח או…"

דן וולקי מהלוס אטנג'לס טיימס חקר את הדינמיקה הקיימת בהווה בין המאמן פרנק ווגל ומנהלי הלייקרס, ובמאמרו

in a feature this week.https://www.latimes.com/sports/lakers/story/2022-01-18/lakers-coach-frank-vogel-kurt-rambis

הוא מגלה שהאדם העומד מאחורי הגזירה על פוגל "תנצח או…" עומד היועץ הראשי של הקבוצה, שחקן העבר קורט רמביס. מזה קרה אחרי המשחק בשבת בו הנאגטס השפילו את הלייקרס 96-133.

פוגל ניסה מערך חדש עם דווייט האוארד כסנטר פותח וזה החזיק מעמד 22 דקות.

As for Rambis, he is a Lakers great who won four championships as part of the team’s “Showtime” era in the 1980s. He has also become one of the most influential voices in the team’s front office since returning to the Lakers in 2018. Rambis has even been described as the Lakers’ “shadow president.”

הלייקרס ניצחו מאד משחק אחד, ואז הפסידו שוב, לאינדיאנה פייסרס.

אני לא יודע מי נתן לרמביס את הזכות להתלונן. הוא היה מאמן של 29% הצלחה כשהוא הלך הביתה אחרי רקורד כמאמן של 173-72. גם כשחקן הוא לא היה הרבה יותר מביל למבייר נמוך ורזה, וחלש יותר. אבל האמת חייבת להיאמר: ה לייקרס במפלה של ממש, ובעבר החלטות של קורט רמביס – ואשתו, שלא אתפלא אם היא לא עומדת מאחורי האולטימטום החדש לפוגל – התקבלו גם התקבלו: https://larrybrownsports.com/basketball/kurt-rambis-wife-linda-blocked-ty-lue-hire/494972

4. זו לא הצגה. הוא לא ידע שמצלמים אותו. כך הגיב ג'יימס וורת'י, אחד מאגדות הלייקרס של שנות ה-80, להפסדם ביום רביעי לפייסרס

ד

5. דני גרין טוען שפרנק ווגל הוא "מאמן מצוין"

דני גרין, ששיחק בלייקרס תחת המאמן פרנק ווגל, וזכה באליפות אתו ב-2019-20 אומר זאת על ווגל:

“Coach Vogel man, I liked Coach, he was great,” Green said of Vogel on his “Inside the Green Room” show. “And this is one of the reasons why I don’t want to coach. He’s been dealt – I don’t want to say a bad hand – but it’s a situation where it’s hard to figure out, especially with injuries, Covid. He hasn’t had some of his best players in the lineup, and he’s getting blamed for a lot of things that I don’t think are his fault at all.

“It doesn’t make any sense. Poor stretches – I mean, they do what they do. It’s their business. They make up their mind. They figure out where they want to move to, but I think Frank– Coach Vogel is a great coach.”

Green also put some of the blame on the players over their performances.

“You can’t make guys make shots. You can’t make guys not turn the ball over. You can’t make guys play defense. Those are three major things that you need to win a basketball game,” Green said.

6. עוזר מאמן הנטס עוזר לקבוצתו לנצח

נגיעת היד שלו גרמה לאיבוד כדור לויזרדס. הנטס ניצחו בנקודה. כיצד אתה היית מגיב?

7. אם פרנק ווגל עוזב את הלייקרס, הוא עוזב עם 'BANG':

לפרנק ווגל הייתה תשובה ישר מספר "TELL IT HOW IT IS" כשנשאל כיצד ולמה הוא הוציא את ראסל ווסטברוק, 'איש ה-40 מיליון', 4 דקות לפני סיום המשחק נגד הפייסרס, כשהלייקרס מפגרים ב-7.

הוא ענה: "כיצד? כפי שמחליפים שחקנים. ולמה? כי רציתי שחקנים שאולי יוכלו לנצח לי את המשחק!"

8. לרסה פיפין, שקיבלה את ניירות הגירושין מה-X שלה סקוט, הודיעה על שינוי בעקרונות ה-DATING שלה

מה השינוי בעקרונות הדייטינג שלה?

"I WILL NEVER DATE AN ATHLETE OR SPORTSMAN AS LONG AS I LIVE

9. כנראה שיוטה פתוחה לטרייד על רודי גובר

הקרע בין דונובן מיצ'ל ורודי גובר אינו ניתן כנראה לחיבור. ניסו 'להשלים' בין השניים אבל הכל מלאכותי ולא בא מהלב. מנכ"ל הקבוצה החליט כנראה שמספיק זה מספיק, הקבוצה לא מתפקדת, והגיע הזמן להיפרד מאחד מהם, ומיצ'ל הוא לא האחד:

אם זה נכון, ואם אטלנטה מצליחה להביא אותו, להאוקס ישנה אליפות!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 127 תגובות

  1. תודה מנחם מצויין, יוטה עם גובר לא תגיע לשום מקום איזה אליפות? שחקן שבפלייאוף אין לו מה למכור על חוזה נוראי, זה שיוטה פתוחה לטרייד זה נחמד אבל לא חושב שמישהו תגע בצרפתי אולי רק תמורת זבל (טיפה יותר ממה שמביאים על ווסטברוק).
    .
    ווגל לא אשם בטרייד על האפס זה אשמת השיקוץ, הוא אשם שהוא לא מעיף אותו לאלף עזאזל אין לווסטברוק מה לתרום על המגרש ווגל הפך אותו לקטש אנד שוט שהוא אפילו יותר גרוע. תוסיף את העבודה שלברון נוראי בהגנה וחושב רק על הסטטיסטיקה וכשיש כאלה חורים שחורים ועוד גריאטרים זה התוצאה.
    .
    הקטע עם העוזר של הנטס הזייה, מצחיק שהשופטים ״לא ראו״ את זה, אבל בליגה שגם ככה מלאה בשריקות זבל (שינוי החוקים נמשך ל15-20 משחקים ואז חזרו לשרוק כרגיל ) זה מה שקורה, וזה רק תסמין למחלה גדולה בהרבה שהליגה שבראשה נצא סילבר הלכה אליה.

  2. תודה דוק, יופי שאתה כותב גם בחמישי. פארקר-ג׳ה זו השוואה מעניינת אבל סוג שונה של שחקן כי ג׳ה הרבה יותר אתלט מטוני בשיאו. אם ג׳ה מסתדר על פלואטרים כמו פארקר כולם יכולים לפרוש

  3. Veteran power forward Paul Millsap's time with the Brooklyn Nets reportedly could be ending soon.

    Shams Charania of The Athletic and Stadium reports that Brooklyn has agreed to find a trade destination for Millsap where he'll get more opportunities.

  4. גם פול ווסטהד היה מאמן מצוין שזכה באליפות עם מג׳יק וקארים ופוטר שנה אחרי ואז הגיע אחד המאמנים הגדולים בהיסטוריה שהיה עורך הוידאו של הקבוצה פט ריילי (למרות שהמינוי היה בצוותא עם ווסט בהתחלה)
    הקטע הוא שמעמד המאמן ירד ואני לא יודע אם יגיע מאמן אמיתי או עוזר מאמן ללברון ולכן רק במקרה שיש מישהו מוכח ומעוטר יש טעם לחילופי מאמנים. כי אם איך שראס משחק טרייד לא רלוונטי. אני עדיין שהלייקרס זקוקים לפורוורד ואני גם לא אוהב את הציוות של לברון סנטר האוורד יכול לשמור בכל העמדות וחייב לפתוח

    1. הווארד גופה, אי אפשר להסיר אשמה מהבובה על הקווים ולהפיל את כל האשמה על השיקוץ. ווגל היה צריך לבוא לליקרס ולשיקוץ עם אולטימטום ברור או שאני בוחר את ההרכב וראס לא שם או שתפטרו אותי ואני אקח את הכסף 4 שנים קדימה.

    2. פול ווסטהד היה מאמן במקרה שמג'יק לא אהב. פט ריילי היה הרבה יותר מנער ממחלקת הוידאו שקודם אלא אריק ספולסטרה.
      איך זה בדיוק מצביע על ירידת מעמד המאמן אין לי מושג.

      1. פול הפסיד את האליפות בעונה אחרי ועונה אחרי זה הקבוצה הפסידה. על ריילי אני יודע ממקור ראשון כי הוא בעצמו מספר את זה בספר שלו שיש לי בבית. אשמח להשאיל לך

        1. ווסטהד קיבל את התפקיד רק בגלל התאונה של מקיני. מג'יק דאג להטיס אותו.
          אז אתה טוען שריילי לא היה שחקן מכללות מצטיין שעשה גם קריירת NBA קודם? זה לא איזה מישהו שצץ משום מקום. אבל באמת כל הכבוד שקראת ספר.

          1. הרבה שחקנים היו בליגה מעטים מהם הפכו למאמנים מצליחים . העובדה הוא שזה היה תפקידו לפני שמונה למאמן ויתכן שזה הסיבה שבחר ב ספולסטרה לאמן בהיט. אגב בתחילת הדרך של ספולסטרה כולם היו בטוחים שריילי יחליף אותו כמו שעשה עם ואן גנדי.

  5. תודה רבה על המעורבב דוקטור
    לא רק ג׳ה מוראנט נכנס למטבח, גם סילבי בכל יום שישי כבר מיום חמישי היא במטבח.
    סילבי ידיים זהב יש לה, מעמידה 14 סיר על האש וגם את החציל של מומי.
    סילבי דואגת בזמן הקורונה, הילדים כבר לא יכולים לבוא, מומי נכנס למונית עושה פיזור קופסאות ואוכל.
    לכבוד החורף והקור בחוץ סילבי הכינה 4 סוג של מרק, מרק עדשים כתומות, מרק חרירה, ומרק חורמה סשבזי, ומרק עוף לחתן יוגב שטיינברג הטבעוני.
    סילבה טיגנה דגים, ועשתה כמה לבראקים בתנור
    מומי עזר להכין הרוטב לדגים, מיץ לימון, שום כתוש ופטרוזיליה
    סיר של אורז, שיר של מג׳דרה והכי חשוב חמין עם בשר עצם.
    אחריי שסילבי מסיימת מומי נכנס למטבח עם שפם וארגז כלים ושואל את סילבי – ״איפה הסתימה פה?״
    סילבי שואלת את מומי – ״אם הוא שמח לראות אותה או שזה מפתח שוודי?״
    לגביי פרנק ווגל? מומי אומר הוא צריך להתעניין בנדל״ן באידיאנה, הוא לא יחזור לאל איי אחריי המסע משחקים במזרח.

        1. וחודשיים אחר כך זורק אותו כי ההתקפה נראית עוד יותר גרוע מאידיוטיקה ועכשיו צריך דחוף אנתיבודויוטיקה כדי לרפא את הקבוצה.

    1. תודה מנחם. לא חושב שמישהו באמת מדבר על ממפיס כרגע כמועמדת לתואר. העתיד לפניהם, ההווה הגיע מהר מהצפוי, מעבר של סיבוב בפלייאוף כבר העונה יהיה הישג אדיר עבורם ונותר רק לקוות שג'ה יישאר בריא כמה שיותר עם סגנון המשחק שלו..

  6. מה שבטוח נראה לי בממפיס כבר די מודים לאלוהי הלוטרי שהפיל אותם למקום השני בדראפט ההוא… וכל היודע דבר על מועד חזרתו של ערן לוי גרסת הליגה מוזמן לשתף.

  7. רמביס מקבל חברות זהב מה-ללל
    הוא עולה לדרגת עוזר MVP בלי פסל
    איזה דפקטים מסתובבים ב WWE ומקבלים מליונים חחחחחחח

    1. צ'ונסי צולל עם פורטלנד שלו, ווש עם סגל מלא של 15 שחקנים הפסידו בבית לברוקלין בהרכב חסר, אינדיאנה פורחת בלי העז מקונל – יואל – אולי הגיע הזמן להתקין בצנטרישוט עוד מושב, שיהיה מקום לשניים, יש לי מועמד לשבת בכיסא ליד הנהג…
      חחח

      1. חחחחחחח נו,קיבלת את האפטר השבועי, איך העור? מכובס ולבנבן ? ממליץ על טיפול ספריי טאנינג לפני ההופעה בציבור
        אתה מת לקחת את שי למכבסה איתך,אוקיי,נארגן צנטרישוט עם מושב כפול + עגלת נכים לקלינגון😁😁😁

  8. תודה מנחם – אוף טופיק – ווגל ספסל את ראס בדקות האחרונות נגד אינדי ואמר שרצה את החמישה שינצחו לו את המשחק.
    הוציאו את השעיר לעזאזל אל המזבח – אבל הפסידו בקלאץ' – חחחח
    ברוך, שחר ויניב – תגובתכם…

      1. לא ראיתי סורי אני מחרים אל הלייקרס (אם ימשיכו ההפסדים אחזור כדי לעזור לראס) בכל מקרה שמע נתון מעניין – המיספרים של הארדן כמעט זהים לאלה של ראס – אחוזים מהשדה, אחוזים מהשלוש (טיפה יותר גבוהים) ויחס אסיסטים לאיבודים. מעניין מה יש לסטאט-בויז להגיד בעניין

        1. דה שוט בשבילך
          https://hoops.co.il/?p=254097

          ראה תגובה 15 של גילרי שהביא את הלכלוכים מערוץ התאגיד ובתגובות 16-18 הסרטונים היפים שלי שראס שמר על לבארט 🙂

          ואם סתם בא לכייף ולהנות הסרטונים בתגובות 2.3 ואילך של השיקצה

          בתגובה 2.3.3 נראה אותך מוצא איפה מסתתר השומר של לברון. אם תענה נכונה מנחם ישלח סוכריה מאטלנטה בדמות טריי

          1. חחחח אחלה סרטונים מה רוצים מראס? הסלים לא קשורים אליו (בלי קשר הוא שומר גרוע אבל היה ככה כל הקריירה) גילרי השנה מגונן על ראס יותר מדי זה כבר נהיה חשוד – נראה לי הוא בונה עליו שיעזור לפיניקס בפלייאוף חחחחח אבל באמת קשה עם העיוורון של שחר יניב וברוך – אם הם יילכו ברחוב ויחליקו על בננה – הם יאשימו את ראס

            1. אני ממש לא מגונן על ראס. פשוט הזוי שאוהדי הלייקרס חושבים שהוא הבעיה היחידה.
              לך תראה את סדנת הנגרות שלו מול הפייסרס…

            2. היי הפכתם אותי לשונא ראס מובהק כאילו חזרתי לימי הללל שלי.. אני לא שונא ראס ואני בטח לא חושב שהוא הבעיה היחידה של הלייקרס. פשוט מה שמטריף אותי בכל הדבר הזה שמראש זה היה נידון לכישלון ומראש היה ברור שזה יהיה המצב אז איך לעזאזל עשו בכל זאת את הטרייד הזה. מה לעזאזל הם חשבו???
              ועידו אני בניגוד לשחר לא אומר שתוריד את ראס אז בטוח המצב ישתפר לטובה אני פשוט אומר שיש. סיכוי שזה כן יעבוד

            3. צודק.

            4. חחחחחחח על הבננה

            5. יניב הניסוי עדיין לא הבשיל – אל תשכח שלברון היה פצוע ועכשיו איידי. אני נשמע כמו תקליט שבור וכבר עייפתי – לברון רוצה גמר כללי – בשביל זה מביאים כוכב עם פוטנציאל מוכח שכבר היה שם והיה בגמרים איזוריים. את מי אתה רוצה במקומו? שאלתי עשרים פעם ולא נעניתי – מלבד לילארד וסימונס.

            6. למשל הרעיון של שמעון למעלה גובר אלינו במקום ראס. ואני מסכים איתך בנקודה שלא היה יותר מדי זמן שכולם שיחקו ביחד אבל בשום שלב של העונה לא היה איזהו ניצוץ שאתה יכול להגיד וואלה אולי יש פה סיכוי שזה יעבוד ויראה יותר טוב בהמשך

            7. גובר יביא לכם אליפות? אני בספק גדול.
              הוא יחזק אתכם זה בטוח – אבל אתם לא מחפשים להתחזק – אתם מחפשים גמר כללי. זה משהו אחר. ראינו את הבעיות של גובר בפלייאוף בשנה שעברה.

            8. אני מגונן על ראס שהוא עדיין השוטינג גארד ה-3 בטיבו בליגה

            9. רק שהוא פוינט גארד.
              מה גם שלשים את ראס והמילה שוטינג באותו משפט זה סוג של אוקסימורון.

            10. חשוב להבהיר, שום דבר לא בטוח בחיים, אבל נראה שללא ראס יהיה עדיף (זה לא ההימור הכי פרוע בעולם).
              וגם, אהי לא שונא את ראס. חבל רק שהוא בלייקרס בעונה חושבה. במקום אחר יוכל להתאים, והוא שחקן מלא אנרגיה, מוסר מצוין, לא נפצע, בכושר ואהוד לרוב על חברי קבוצתו

      1. לברון הוא לא GM כזה גרוע כנראה. הוא לקח בחשבון את דייויס והפציעות שלו וגם את העובדה שהוא עצמו כבר יותר פציע. ראס הוא כוכב מספיק כדי לקחת קבוצה לבד לפליאוף. לפחות היה כזה. בגלל האנרגיה ההתמדה העובדה שלא נפצע וכ'. התפקיד שלו השנה זה לדאוג שהלייקרס יגיעו לפליאוף. משם АD ולברון יצטרכו לעשות את העבודה. הבעיה שהוא כזה גרוע שאפילו זה כבר לא בטוח.

  9. תודה, מנחם. זכינו במעורב לתחילת הסופש
    ג'ה פנומן. הולך להיות טופ 5 בליגה לשנים רבות ואולי להביא אליפות אם jjj יצליח להישאר בריא ויציב
    ראס מקרה עצוב.
    ווגל צריך קבוצה בלי מאמן על המגרש

    הקטע עם עוזר המאמן הזוי. צריך להיענש בשיא החומרה עם קנס רציני ולהיות מפוטר לאלתר. זה חוסר ספורטיביות מדרגה ראשונה ובושה שאיש ספורט עושה דבר כזה. והנטס צריכים לקבל הפסד טכני במשחק הזה וניצחון לווש

      1. נסחפתי? ואם זה במשחק פלייאוף מכריע?
        זה ביזיון שאיש ספורט נוהג ככה והעונש לדעתי חייב להיות כואב. יותר מגעיל מכל פלופ או התבכיינות של לברון, cp וכד'

  10. כבר כתבתי אתמול שגם במכבי הייתה נגיעה של מישהו מהספסל, אם אני לא טועה במשחק על אליפות או משהו דומה. איפשהו בתחילת שנות השמונים. אם לאזוב מותר, מה יגידו ארזי הלבנון?
    מעורב מעולה, תודה רבה

  11. 1. הזוי שפספסו את הנגיעה של עוזר המאמן. אבל גם ברמה של הnba היה שיפוט מזעזע במשחק הזה; אגב, להבא שחקן/איש צוות ש*לא* מתוודה על נגיעה כזו צריך להיות מורחק ל20 משחקים. זה חוסר ספורטיביות ממעלה ראשונה.
    2. ציון, סיפור עצוב.
    3. גובר זה אחלה עבור ההוקס, שצריכה קצת יותר הגנה. עוד אופציה זה הבלייזרס (אפשר יהיה להעביר ליוטה את נורקיץ וקובימגטון עבורו) ככה ששתי הקבוצות יהיו מרוצות.

  12. פחות אבל עוד כואב, גמר מערב 2016 אוי אוי
    משחק 1, במחצית 13 לווריורס, הקהל בטירוף, משחק גמור.
    תחילת החצי השני ראס עם 10 נקודות רצופות,
    אחר כך במשבר ברבע השלישי – שתי חטיפות
    נכון – עשה שטויות בקלאץ' כמו תמיד אבל אז דוראנט שהיה קצת בהלם התעורר וגמר את זה.
    בשביל זה הלייקרס הביאו את ראס.
    https://youtu.be/3MKJgUvG7os?t=228

  13. תודה מנחם,
    הסיפור בלייקרס נראה חסר תקנה.
    כדי לנצח את אינדי היה צריך לספסל את ראס הרבה קודם, הוא עשה 1 מ 11 לשתיים.
    ווגל מאמן טוב.
    גם אם יספסלו את ראס יתקשו להתחרות כי חסר להם 44 מליון….וככה זה קשה.
    חוץ מזה שאי אפשר לארגן הגנה, ושאר הקבוצות כבר יותר מגובשות. בקיצור, בשיאים האישיים של לברון ננוחם…..ואולי כרמלו ישחק גם באולסטאר

      1. כי בסך הכל הוא קולע הכי מעט בקריירה אבל יש לו פלוס מינוס חיובי שמתקן את הנזקים שראס עושה. זה חייב להיות שווה פלייאוף

    1. כרגע המצב של הלייקרס נראה חסר תקנה, ומאוד נדיר שקבוצה עם מדדים כאלה גרועים כל העונה פתאום תתעורר בפלייאוף.
      אבל אני עם דה שוט כאן – האפ סייד עם ווסטברוק יכול להיות גדול וזה לא שיש כאן אלטרנטיבה אחרת. אחרי שדיוויס יחזור יש סיכוי שתתגבש שם שיטת משחק כלשהי. זה אם גדול, אבל בפלייאוף הם יכולים להיות פתאום מסוכנים.

      1. הלייקרס עברו את החצי הקל של העונה לפי הלו"ז, והם יצטרכו להשתפר משמעותית כדי להעפיל בכלל לפלייאוף. יש שם פוטנציאל גבוה לכאורה לפי שמות השחקנים, אבל גם כשכולם היו בריאים לא היה נראה שיוצא מזה משהו.

            1. הפלייאין זה משחק אחד – ואם הם יסיימו 7-8 יצטרכו להפסיד בשניים.

        1. גם הבטן של המערב רכה מתמיד וגם הם התחילו עם המון שחקנים חדשים ופציעות. יש סיכוי שהמרקם הקבוצתי ישתפר באופן דרסטי.

      1. הוא פאקינג 7 בבחירות האוהדים…כמה מפתיע יש הרבה אוהדי לייקרס…
        גם זאזא פאצ'וליה היה 4 ובגלל זה כבר לא נותנים לאוהדים להחליט לבד
        הסיכוי שלו להיבחר כסטארטר שואף לאפס. הסיכוי שהמאמנים יבחרו אותו עוד יותר נמוך.

          1. אתה מבין שהאוהדים לא בוחרים את המחליפים גם אם מי שנבחר פצוע?
            לכן יש לפניו הרבה יותר.
            זה כמו להגיד שקליי יהיה אולסטאר.

            1. מי לדעתך יהיו 6 קו קדמי מהמערב בלי ג'ורג' ודייויס ולך תדע אולי גם בלי גרין?
              תגובות ציניות יתקבלו אבל לא בברכה 🙂

            2. לא יודע מי יהיה אבל הנה רשימה של מי יהיה לפני כרמלו (בלי הפצועים שרשמת):
              לברון
              יוקיץ'
              וויגינס
              טאונס
              גובר
              אייטון
              פורז'ינגיס
              ג'ארן ג'קסון
              בוגדנוביץ'
              אינגרם.
              כל אלה בטוח לפניו. עכשיו זרוק עוד גבוליים אחרים כמו:
              קלדון ג'ונסון
              האריסון בארנס
              ולנצ'יונאס
              ווד
              אארון גורדון
              ונורקיץ'
              כשאני נמנע מלציין מטעמי חוסר אובטיקטיביות משוועים את מיקאל ברידג'ס מן הסתם.
              עכשיו בוא תסביר לי איך הוא יבחר?

            3. לא אמרתי שיבחר, אמרתי שאם יבחר זה יהיה נחמד וננוחם…
              לא חושב שהוא בין הטובים, רק הוא מוביל כרגע על כמעט כל הרשימה בהצבעות

            4. אמרת שאולי ישחק – כלומר קיים סיכוי שיהיה באולסטאר.
              אין שום משמעות לזה שהוא מדורג מעל האחרים כמו שאמרתי כי לשלושת במקומות הראשונים הוא לא יגיע. אתה באותה מידה יכול להתנחם בזה שאולי ווסטברוק ישחק באולסטאר, בסך הכל הוא מדורג יותר גבוה.

  14. משחק כמו שלאברט נתן נגד הלייקרס זה מסוג המשחקים שעוד יכולים להנחית אותו שם, למרות שלי נראה שאם יעשו מהלך – טרנס רוס הוא הפייבוריט (לפחות עד המשחק הזה של לאברט).

            1. שעדיין לא הראה שהוא מסוגל לשים כדור בסל.

            2. לא מסכים איתך.
              וגם לא חושב שהוא משחק עם השחקנים המתאימים לידו כדי לפרוח.
              צריך לשפר את הקליעה אבל היסודות שם ורק עכשיו חגג 21…

  15. אני יודע בודאות שאורלנדו מעוניינים, וקשה לראות קבוצה שתיתן יותר עבור לאברט אבל נראה מה יהיה.
    זה לא שאני מת על המהלך, אבל לפלינקה אכפת הרבה יותר מ2 העונות הקרובות משאכפת לו מה 10 אחריהן.

      1. אבל אם אתה מסתכל על הסגל שלהם לעונה הבאה – חסר להם שחקן בעמדה 2.
        מה הם צריכים את רוס ? רק העתיד חשוב.
        אגב הבנתי שגם במבה פנוי להובלה, אולי לדטרויט אבל לא הייתי שולל גם אלינו מבחינתי.

        1. שורה תחתונה – חוק מס 1 של ג׳נרל מנג׳רים – ואפילו לא רק בנבא – תמיד יתנו ערך מוסף לשחקן שנתן הצגה נגד הקבוצה שלהם כמו שלאברט עשה עכשיו.

            1. I don't make the rules….

              טבע האדם.

            2. אני זוכר שגם במכבי תל אביב זה תמיד עבד ככה.

            3. i thought you did
              so moses lied to us?

            4. שששששש אל תגלה.

  16. ווגל צריך לנצל את ההזדמנות ולברוח מהקבוצה הגוועה של הלייקרס.
    להחליף למשל את תיבודו בניקס יכולה להיות לו נקודת פתיחה חדשה מצוינת – קבוצה בלי כוכבים שהקהל שלה אוהב הגנה.
    .
    יוטה היא גובר.
    אם היא מטרידה אותו בזאת הקבוצה הנוכחית גמרה את הסיפור שלה ויכולה לשכוח מלהיות קונטנדרית.
    .
    רמביס – איך הפשפש עלה למעלה.
    .
    תודה דוק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט