האול-סטארים שלי (2): מערב / דור בן דוד

שלום חברים! כיף לכתוב לכם שוב, לפני קצת יותר מחודש כתבתי לכם על האולסטארים שלי כשהעונה הזו עוד הייתה בחיתוליה אבל הרבה השתנה מאז ועם משחק האולסטאר האמיתי שקרב ובא החלטתי לתת לכם את קבוצות האולסטאר הסופיות שלי לשנת 2022, על כל קונפרנס תעלה כתבה בנפרד.
אז איך אני בוחר את האולסטארים שלי?

מספרים: לרובם המוחלט של האולסטארים תצטרך להיות תפוקה גבוהה, שחקן שהוא לא מספיק טוב מספרית כנראה לא יקבל את המקום באולסטאר גם אם הקבוצה שלו טובה, מלבד יחידי סגולה שנגיע אליהם.

הצלחה קבוצתית: האלמנט אולי החשוב ביותר כשעושים את הבחירות האלו, שחקן יכול גם לקלוע 30 נק' במשחק אבל אם הקבוצה שלו לא נמצאת לפחות באיזור הפלייאין אז זה כנראה יתוייג כ"מספרים ריקים".

יח"צ: אני לא נותן שום חשיבות ליח"צ של השחקן פה, יכולים להיות כמה שחקנים שהיו אולסטארים כמה שנים רצוף ומהטובים בליגה אבל נותנים עונה חלשה או שהקבוצה שלהם לא מוצלחת מספיק ויישארו בחוץ.


עמדות: בכל קונפרנס יהיו 2 שחקני בק קורט (גארדים) ו3 שחקני פרונט קורט (פורוורדים, סנטרים) בחמישייה ובספסל (לפי איך שהליגה חילקה את השחקנים) ושני וויילד קארדס שיכולים להיות מכל עמדה, סה"כ 12 שחקנים מכל קונפרנס, אז שנתחיל?

*דיסקליימר: לא הייתי מתעכב יותר מדי על מי בחמישייה ומי בספסל כי בסופו של דבר כולם אולסטארים וזה מה שחשוב, לצערי הרב לא אוכל להכניס את כל השחקנים שמשחקים ברמת אולסטאר העונה ויהיו כמה סנאבס כואבים אבל אין מה לעשות, אז שנתחיל?

אחרי הכתבה על המזרח הכתבה הזו תעסוק במערב.

גארד – סטף קרי (גולדן סטייט ווריורס)
סטט' עונתי (39 משחקים): 26.3 נק', 5.4 ריב', 6 אס', 1.4 חט', 0.5 חס', 42.1% שדה, 38.4% ל3, 91.4% מהקו.
מאזן קבוצתי: 31-11, מקום שני.
בחירה שמינית לאולסטאר.
נתחיל ברע – לסטף קרי יש עונה אישית די חלשה בסטנדרטים שלו, הוא זורק באחוזים הגרועים בקריירה שלו וכבר חודש לא נראה כמו מפרק ההגנות האימתני שהוא, לא יודע מה עובר עליו אבל מאמין שזה יעבור לו.

נעבור לטוב – סטף קרי הוא עדיין הכוכב הבלתי מעורער של גולדן סטייט שנותנת עונה מופלאה מעל כל הציפיות והם יושבים כרגע במקום השני במערב ולמרות התצוגות הנרפות שלו במשחקים האחרונים והירידה בסולם האם וי פי אין שום ספק שמגיע לו לפתוח בחמישייה כאן.

גארד – ג'ה מוראנט (ממפיס גריזליס)
סטט' עונתי (32 משחקים) – 24.4 נק', 5.8 ריב', 6.8 אס', 1.3 חט', 0.4 חס', 48.6% שדה, 35.6% ל3, 76.9% מהקו.
מאזן קבוצתי: 30-15, מקום שלישי.
בחירה ראשונה לאולסטאר.
בשנה שעברה ראינו ניצוצות מהכישרון המטורף של ג'ה אחרי שהדיח את סטף והווריורס בפלייאין ועלה על חשבונם לפלייאוף שמה נתן משחקים טובים נגד יוטה בסדרת הפלייאוף הראשונה שלו מני רבות, אבל העונה זה סיפור אחר לגמרי.

ג'ה מוביל את הגריזליס בלי אף כוכב לידו למאזן השלישי בטיבו במערב עם מספרים נהדרים ואפילו קליעה משופרת ל3 (36%) כשהוא משתחל לדיוני האם וי פי בעונתו השלישית בליגה, נכון לגריזליס יש אחלה תלכיד קבוצתי והם ניצחו הרבה בלעדיו (מה שגם היה שילוב של לו"ז קל וקורונה אצל היריבות) אבל איתו הם באמת משחקים כמו אחת הקבוצות הטובות במערב כולל שיא פרנצ'ייז של 11 נצחונות רצופים שאפילו הגריט אנד גריינד של תחילת העשור הקודם לא הצליחו לעשות, ג'ה סופר מרשים אותי ואני בטוח שזו לא הפעם האחרונה שהוא יהיה אולסטאר.

פורוורד – לברון ג'יימס (לוס אנג'לס לייקרס)
סטט' עונתי (31 משחקים): 28.9 נק', 7.5 ריב', 6.5 אס', 1.6 חט', 1.2 חס', 51.9% שדה, 36.2% ל3, 76.7% מהקו.
מאזן קבוצתי: 21-22, מקום שביעי.
בחירה 18 לאולסטאר.
אתם לא מתבלבלים, אלו המספרים של שחקן בן 37 בעונה ה19 שלו בליגה, מקום שני בליגה בסקורינג ולוקח על הגב שלו קבוצה עם כל כך הרבה בעיות שאיכשהו עדיין נמצאת באיזור הפלייאין (איתו המאזן שלהם חיובי אגב), הלייקרס אמנם גרועים ולברון הGM לא קרוב ללברון השחקן אבל פה שופטים את לברון השחקן ולברון השחקן מדהים, אין לי שום ספק שהוא יפתח באולסטאר גם השנה בדרך לח"י אולסטארים בקריירה.

זכינו לראות את השחקן הזה, תעריכו.

סנטר – ניקולה יוקיץ' (דנבר נאגטס)
סטט' עונתי (36 משחקים): 25.3 נק', 13.9 ריב', 7.2 אס', 1.3 חט', 0.8 חס', 56.7% שדה, 35.8% ל3, 77.8% מהקו.
מאזן קבוצתי: 22-19, מקום שישי.
בחירה רביעית לאולסטאר.

האם וי פי המכהן נותן עוד עונה ברמת אם וי פי כשהוא חזק במירוץ גם השנה ומוביל את דנבר בלי שני השחקנים הכי טובים שלה (חוץ ממנו) למקום בפלייאוף ללא צורך בפלייאין וכשמארי יחזור אולי הם אפילו יוכלו לעשות פוש לעבר הביתיות בפלייאוף, בכל מקרה אני לא חושב שאני צריך להסביר את עצמי יותר מדי פה אז הענק הסרבי נכנס לחמישיית האולסטאר שוב.

סנטר – רודי גובר (יוטה ג'אז)
סטט' עונתי (37 משחקים) – 15.5 נק', 15.1 ריב', 1.1 אס', 0.8 חט', 2.3 חס', 70.6% שדה, 68.3% מהקו.
מאזן קבוצתי: 28-14, מקום רביעי.
בחירה שלישית לאולסטאר.

אז נכון רודי גובר הוא לא השם הכי סקסי והוא בטח לא השחקן שהייתם רוצים לראות במשחק שכל המטרה שלו זה השואו אבל לדעתי הוא בהחלט ראוי לפתוח בחמישייה השנה בהתחשב בתחרות הדלה ובעונה שהוא נותן, אין יוטה בלי רודי גובר וראינו את זה יפה מאוד כשהוא נכנס לפרוטוקול קורונה (האירוניה) ויוטה הפסידה 4 מ-5 המשחקים בלעדיו כשהיא בעלת הדירוג ההגנתי הגרוע (!) בליגה בזמן הזה. גובר גם מוביל את הליגה באחוזי שדה ובריבאונדים והוא אפילו מעמיד שיא קריירה בנק' העונה עם 15.5 למשחק, לא בדיוק השם שילהיב את אוהד הכדורסל הממוצע אבל בהחלט השם שראוי להיות פה לדעתי.

ספסל:
גארד – דווין בוקר (פיניקס סאנס)

סטט' עונתי (34 משחקים): 23.7 נק', 5.4 ריב', 4.4 אס', 0.9 חט', 0.3 חס', 43.7% שדה, 40.9% ל3, 87.1% מהקו.
מאזן קבוצתי: 33-9, מקום ראשון.
בחירה שלישית לאולסטאר.


דווין בוקר אמנם קולע פחות אישית מבשנים קודמות והאחוזים שלו פחות טובים אבל לקבוצה הטובה במערב ובליגה מגיע ייצוג לפחות בחמישייה השנייה ובוקר הוא השחקן הכי טוב בה, מה גם שהקליעה ל3 השתפרה פלאים כשהוא קולע בשיא קריירה (בפער) של 41% מחוץ לקשת והכי קרוב שהוא הגיע לזה היה 38% ב2018.

אחרי הריצה הנהדרת בשנה שעברה אלופת המערב רוצה יותר מהופעה בגמר ודווין בוקר ינסה לקחת אותה אל התואר הנכסף הפעם, בינתיים אין ספק שאולסטאר הוא כן.

גארד – דונובן מיטשל (יוטה ג'אז)
סטט' עונתי (38 משחקים): 25.7 נק', 3.8 ריב', 5.1 אס', 1.6 חט', 45.3% שדה, 34.6% ל3, 88.2% מהקו.
מאזן קבוצתי: 28-14, מקום רביעי.
בחירה שלישית לאולסטאר.

דונובן מיטשל ממשיך להיראות כמו אחד השחקנים הצעירים המלהיבים בליגה, אחרי ששנה שעברה הוביל את הג'אז למאזן הטוב בליגה יוטה קצת הורידה את הרגל מהגז העונה אבל עדיין נמצאת חזק בצמרת כשהיא במרחק חצי משחק מהמקום השלישי במערב בזמן כתיבת שורות אלו, מיטשל נותן עונה אישית טובה ואני יכול להגיד בביטחון שהוא יהיה אולסטאר גם השנה.

פורוורד – פול ג'ורג' (לוס אנג'לס קליפרס)
סטט' עונתי (26 משחקים): 24.7 נק', 7.1 ריב', 5.5 אס', 2 חט', 0.4 חס', 42.1% שדה, 32.3% ל3, 88% מהקו.
מאזן קבוצתי: 21-23, מקום שמיני.
בחירה שמינית לאולסטאר.

נכון, פול ג'ורג' החמיץ 18 משחקים העונה והיד עוד נטויה והוא לא בדיוק יעיל בלשון המעטה אבל עדיין הוא הוביל את הקליפרס להצלחה ללא קוואי הפצוע כשהמאזן איתו עומד על 14-12 חיובי ויחד עם חוסר התחרות בעמדות הפנים וריצת הפלייאוף המרשימה שלו בשנה שעברה אני די בטוח שפי ג'י 13 יהיה אולסטאר גם השנה, אגב אני חושב שהוא וקוואי יכולים להביא אליפות בשנה הבאה אבל זה כבר לזמן אחר.

פורוורד – דריימונד גרין (גולדן סטייט ווריורס)
סטט' עונתי (34 משחקים) – 7.9 נק', 7.6 ריב', 7.4 אס', 1.4 חט', 1.2 חס', 53.7% שדה, 28.6% ל3, 59.7% מהקו.
מאזן קבוצתי: 31-11, מקום שני.
בחירה רביעית לאולסטאר.

בהקדמה, בקטע על המספרים, רשמתי שיהיו יחידי סגולה שייכנסו למרות שהם לא אולסטארים מספרית ודריימונד גרין הוא הסיבה שרשמתי את זה, הבן אדם אולי מעמיד מספרים של רול פלייר חביב אבל מדובר פה בשחקן הגנה מהגדולים שראינו והוא מוביל את הווריורס העונה לדירוג ההגנתי הטוב בליגה כשהוא מוביל לדעתי במירוץ לשחקן ההגנה של השנה, מי שמסתכל על סטטיסטיקה יבשה לא יבין כמה דריימונד טוב וחשוב למה שהווריורס עושים אבל מי שיראה משחק אחד של גולדן סטייט יבין מיד למה מגיע לו להיות אולסטאר השנה, סכמה הגנתית של איש אחד, מדהים.

סנטר – קארל אנתוני טאונס (מינסוטה טימברוולבס)
סטט' עונתי (35 משחקים): 24.6 נק', 9.3 ריב', 3.7 אס', 1.1 חט', 1.2 חס', 51.9% שדה, 41.9% ל3, 81.5% מהקו.
מאזן קבוצתי: 20-22, מקום תשיעי.
בחירה שלישית לאולסטאר.

מינסוטה סופסוף רלוונטית שוב, אחרי שסיימה במקומות ה14 וה13 במערב בשנתיים האחרונות הוולבס נאבקים העונה על מקום בפלייאוף ומי שמוביל אותם הוא קארל אנתוני טאונס, הרבה נאמר על הרכרוכיות של קא"ט ועל ההגנה הרעה אבל הוא אחד הסנטרים ההתקפיים המוכשרים שידע המשחק הזה והעונה הוא אפילו משתדל לשמור, האם הוא יצליח להחזיר את הוולבס לפלייאוף? לא יודע, אבל אני חושב שהוא הצליח להחזיר את עצמו למשחק האולסטאר.

וויילדקארד – לוקה דונצ'יץ' (דאלאס מאבריקס)
סטט' עונתי (28 משחקים) – 24.7 נק', 8.5 ריב', 8.7 אס', 1.1 חט', 0.4 חס', 43.7% שדה, 29.7% ל3, 73% מהקו.
מאזן קבוצתי: 24-19, מקום חמישי.
בחירה שלישית לאולסטאר.

לוקה הוא ללא ספק אחד השחקנים המלהיבים והטובים בליגה אבל ככל שפגה ההתלהבות ככה רואים יותר את החורים במשחק שלו, האחוזים שלו העונה נוראיים עם פחות מ30% מחוץ לקשת והוא עדיין לא מספיק אחראי עם הכדור (4.6 איבודים למשחק) ועם כל זה הוא גם החמיץ 15 משחקים העונה אז אני חושב שהנפילה שלו לוויילד קארדס לא תלושה מהמציאות, הוא אולסטאר כי הוא עדיין נותן מספרים אדירים והכי חשוב דאלאס היא אחת מהקבוצות הטובות במערב השנה והם במאזן 7-1 מאז שלוקה חזר מהפציעה האחרונה שלו, מן הסתם אני מאמין שהאחוזים יתיישרו ומקווה שאולי הפעם זה יספיק לו כדי לעבור סיבוב בפלייאוף.

וויילדקארד – כריס פול (פיניקס סאנס)
סטט' עונתי (41 משחקים): 14 נק', 4.3 ריב', 10 אס', 2 חט', 0.3 חס', 47.5% שדה, 32.2% ל3, 83.7% מהקו.
מאזן קבוצתי: 33-9, מקום ראשון.
בחירה 12 לאולסטאר.
כריס פול, כמו דריימונד ורודי גובר, הוא שחקן שמספרית אתה פחות רואה את ההשפעה שלו אבל כשאתה אשכרה מדליק את הטלוויזיה וצופה בו אתה מבין כמה הוא חשוב לסאנס, הרכז הבלתי נגמר מוביל את פיניקס יחד עם בוקר למאזן הטוב בליגה ויש מצב שהוא אפילו יותר חשוב לפיניקס מבוקר, הוא נמצא בוויילד קארד כי מבחינת סקורינג זו העונה הגרועה בקריירה שלו והוא גם ירד באחוזים אבל זה לא מוריד כהוא זה מיכולות הפליימייקינג העל אנושיות שלו והניסיון שהוא מוסיף לקבוצה הזאת שלפניו אפילו לא הייתה בפלייאוף ועכשיו היא מובילה את הליגה, פוינט גאד.

נשארו בחוץ: דמיאן לילארד, אנתוני דייויס, קריסטאפס פורזינגיס, אנתוני אדוארדס, אנדרו וויגינס, דז'ונטה מארי, ברנדון אינגרם, שיי גילג'וס אלכסנדר.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. לא רואה סיבה שגובר יהיה במקום אייטון או וויגינס.
    אני גם מכניס אותם במקום טאונס. יכול להיות שאני משוחד אבל עדיין

    1. אתה די משוחד חח
      גובר מדהים, הבן אדם הגנה של איש אחד, אייטון ווויגינס אחלה אבל הם אופציה שלישית ואייטון לא טוב מגובר העונה

    1. וויגינס לא אולסטאר, שחקן שלישי בקבוצה שאפילו לא מקום ראשון? Give me a break
      הקבוצה היחידה שמגיעה לה 3 אולסטארים היא פיניקס עם אייטון אבל לא היה לי איך להכניס אותו

      1. השאלה האם לוויגינס מגיע להיות אולסטאר לא תלויה בשאלה האם דריימונד הוא אולסטאר או האם סטף הוא אולסטאר. התשובה שלי היא חיובית במקרה של וויגינס ושלילית במקרה של כריס פול, בלי קשר לכך שפיניקס ניצחו 2-3 משחקים יותר מגולדן סטייט.

  2. אני לא מבין –
    במזרח לשיקאגו יש 3 גארדים ובחמישיית המערב שני סנטרים?
    חסרים פורוורדים?
    כל פורוורד בינוני עדיף על גובר בפלייאוף.
    בגלל שהבחירות לפי העונה הרגילה קשה לאמר אבל עדיין לא הייתי שם אותו בחמישייהץ הוא לא יותר טוב מהפורוורדים שעל הספסל

  3. לשים נגר כמו גובר בחמישיית האולסטאר זה להשפיל את המושג אולסטאר ולשאוג עליו.
    לנגר כמוהו אין בכלל מה לחפש באולסטאר.

    סטף גה בוקר מיצל יוקיץ. כל דבר אחר זה בזיון.
    לדחוף מנפח סטט כמו לברון או פח כמו וויגינס וקאט לאולסטאר זה בדיחה.
    גם לנגר דריי אין מה לחפש שם. זה כמו לשלוח את לברון לתחרות מיס עולם

  4. fun fact: כרגע וויגינס במקום השלישי בהצבעות לאול סטאר, ואחריו דולקים שני שחקנים פצועים (ג'ורג' ודיוויס) כלומר 50% מהקולות יש לו כבר, בנוסף לעונה מרשימה שלו ושל הקבוצה שלו ולעובדה שגרין פספס נכון לרגע זה 12 משחקים העונה and counting אנחנו נצטרך להתרגל לעובדה שוויגינס יהיה אולסטאר העונה. כבר לא באסט כל כך מובהק

  5. תודה. סך הכל בחירות טובות ונהניתי מהכתיבה.
    למה 2 סנטרים? יש את יוקיץ', שהוא כמו שכתבת הMVP המכהן ומועמד רציני לשחזר זאת, אז בשביל גובר בהחלט יהיה מכובד להיות בספסל.
    דונצ'יץ' צריך להיכנס בדלת הראשית מה שנקרא, ולא בוויילדקארד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט