הניקס מארחים את הוולבס והווריירס את הפיסטונס בשלישי קצר/אינדיאני

למי יהיו תירוצים בסוף המשחק?

שני משחקים בלבד יהיו לנו הלילה כשכנראה גם ה NBA צריכה להתאושש מסיבוב הוויילד קארד בפוטבול. המשחק הראשון מעניין מאוד ובעיקר יהווה המשך אינדיקציה לגבי היכולות של שתי הקבוצות בתקופה האחרונה בעוד השני יהיה רק עבור אלה שמעוניינים לראות מטח שלשות בצ'ייס ארנה

אל מעט המשחקים הערב נצרף את האיש בעל אלף הפרצופים, הלוניטונס האנושי וזה שהצליח להיראות כל כך מטומטם עד שכל מה שיכולת להוציא מהפה שלך כשראית אותו זה "גאון, פשוט גאון". היום נחגוג 60 שנים לקיומו המפוקפק של ג'ים קארי על כדור הארץ ונראה כמה קטעים מוזיקליים שלקח בהם חלק.

מתחילים:

כל מה שמרגיש מי שרואה את ג'ים קארי

02:30     ניו יורק ניקס (22-22) – מינסוטה טימברוולבס (22-21)

הביתית

הקבוצה הנוכחית של טום ת'יבודו נמצאת בתקופה לא רעה בכלל. אחרי חודשים בהם הניקס לא הצליחו לחבר שני נצחונות רצופים הם שברו את הסכר באזור חג המולד ומאז הם במאזן 4-8 מרשים כולל ניצחונות על דאלאס ועל יריבתה הערב מינסוטה. התקופה הטובה הוליכה אותה עד למקום ה 11 במזרח וקירבה אותה לסביבות הפליי-אין והחלק התחתון של הפלייאוף. איך הם עשו את זה? במילה אחת: הגנה. ב 12 המשחקים האחרונים הניקס במקום ה 25 ברייטינג התקפי, נמוך יותר מהרייטינג שלהם אם משכללים את כל העונה. לעומת זאת, ההגנה שבסך הכללי עומדת במקום ה 16 מטפסת בתקופה הזאת למקום השני (!) אחרי דאלאס. במובנים מסויימים אפשר לומר שמעבר ללוח משחקים ולהיעדרויות בליגה (שגם הניקס נפגעו מהם) השינוי הזה בצד ההגנתי מחזיר את הקבוצה לנקודה שבה היא הייתה בעונה שעברה: מסריחים בהתקפה אבל עוצרים את היריבה. לטקטיקה הזאת, שהיא קלאסית למאמן, יש אמנם חסרונות אבל כרגע היא עובדת מול קבוצות בינוניות ומטה. גם במשחקים בהם רנדל על המגרש הקבוצה מגיעה לא מעט פעמים למצב שהיא לא חוצה את רף 90 הנקודות כך שפוטנציאל התקפי גדול אין שם. ובכל זאת, הוא עדיין קיים. המשחק שבו התחיל הרצף שדיברנו עליו קודם, היה האחרון העונה שבו ג'וליוס רנדל סיים בראש רשימת הקלעים של הקבוצה במשחק נתון. העומס האינסופי שהיה עליו מתחלק עכשיו גם לבארט ופורנייה ומאפשר לנהל את ההתקפה בצורה מסורתית יותר ולא דרך הסנטר. מאז אותו המשחק הניקס במקום השני בריבאונדים בליגה כאשר בכל העונה היא במקום ה 11, והשינוי בשיטת המשחק שמאפשר לרנדל יותר זמן בצבע ועם ריבאונדים הוא חלק מרכזי בכך. יהיה שווה להמשיך לעקוב. הלילה הקבוצה תפגוש את מינסוטה שגם היא מנסה לעלות מהקבר ונמצאת בתקופה טובה מאוד. המאבק בצבע בין שני הסנטרים יהיה מרתק וכמובן משמעותי במשחק בו שתי הקבוצות עדיין לא מראות יכולות עקביות בהגנה. נואל בספק, רדיש בחוץ הלילה.

האורחת

הקבוצה הקודמת של טום ת'יבודו נישאת על גלי הניצחון הביתי מול הווריירס נטולי גרין וקרי הוולבס יטוסו לתפוח הגדול להתחיל רצף של חמישה משחקי חוץ לא פשוטים עם עצירה בבית לארח את ברוקלין. בהזדמנות המי יודע כמה מינסוטה רוצה להראות שהפעם היא ממש על אמת ויכולה להגיע רחוק. אמנם המאזן שלה פחות טוב מזה של היריבה שלה הערב, המאזן השלילי שבו היא נמצאת מספיק לה בשביל המקום התשיעי במערב עם סיכויי פלייאוף ממשיים. כמו הניקס גם מינסוטה נמצאת במגמת עלייה בתקופה האחרונה כשהטריו שלה מציג לעתים כדורסל עם פוטנציאל להיות בלתי עציר. ועדיין, מינסוטה היא עדיין קבוצה שמסוגלת לנצח ולהפסיד מול כל יריבה בליגה בלי שאף אחד יופתע. השילוב של השלישייה עדיין לא לגמרי ברור מבחינה התקפית ויש עוד לא מעט שאלות שהקבוצה, שהרייטינג ההתקפי שלה הוא ה 21 בטיבו בליגה, צריכה לענות עליהן. היא משחקת מהר מאוד וקצת כמו ממפיס ממש חיה מטעויות של קבוצות אחרות, אבל היא קוטפת הרבה פחות ריבאונדים וקולעת באחוזים לא מרשימים בכלל. האם הקבוצה מתחילה לקבל צורה ותגיע לפלייאוף? ימים יגידו וביניהם גם הלילה במשחק שהקבוצה פשוט צריכה לנצח לפני רצף משחקים קשה. אין נעדרים משמעותיים בשורות הקבוצה.

עוצרים בווגאס: שתי הקבוצות לא מבריקות בהתקפה, בהגנה הניקס טובים יותר. ניו יורק ב 3 במשחק ששתי הקבוצות לא יעברו בו את ה 100 נקודות.

05:00     גולדן סטייט ווריירס (12-31) – דטרויט פיסטונס (32-10)

הביתית

משבר בהזמנה? אני לא אופתע אם התשובה חיובית. ההגנה הטובה בליגה של הלוחמים, שכמובן חטפה מכה קשה בעקבות הפציעה של גרין, עדיין מתפקדת ויכולה לנצח בכל משחק נתון. קרי עדיין בספק למשחק הקרוב ואני מעריך שסטיב קר לא יעלה אותו לדקות ארוכות ואולי ישתמש בדטרויט כדי להחזיר את מלך השלשות של הליגה לזון. החמישייה השנייה של גולדן סטייט טובה יותר מהראשונה של הפיסטונס לכן אין שום סיבה שהווריירס לא יחזרו לנצח במשחק הקרוב. לקראת סוף החודש מחכים לה כמה משחקים לא פשוטים בכלל והערב היא בעיקר תשתדל לנצח בשביל לחזור לביטחון העצמי שכל כך חשוב לקבוצה מהמפרץ. אין טעם לדבר על סטטיסטיקה כשהמשחק הערב יהיה חד צדדי ולא יעורר אף שאלה שהווריירס צריכים לשאול את עצמם בתקופה הזאת בהיעדרו של גרין. אזהרת פיצוץ של קליי. מלבד סטף גם גארי פייטון השני בספק, גרין כידוע בחוץ לשבועיים.

האורחת

תקופה טובה לדטריוט שהצליחה בשבוע האחרון לעקוץ אפילו את יוטה ואת טורונטו. ההתקפה היא הגרועה בליגה באחוזים שממש בושה לדבר עליהם, אבל חוסר הוודאות של קבוצות משחק לטובתה או שמא יש לומר לרעתה של אחת הטוענות לכתר הלוטרי השנה. הקבוצה משחקת בקצב מהיר ולא לגמרי ברור על שום מה, עם אחוזים אפקטיביים אחרונים בליגה ומעט מאוד ריבאונדים. מיוסטון לפחות אפשר לפעמים ליהנות… אוליניק וגראנט בחוץ, וגם הכדורסל לא יופיע הערב.

עוצרים בווגאס: בשביל תקופות קשות כאלה ברא האלוהים אדם סילבר את הנמושות. ווריירס ב 20 בלי קשר לשאלה אם קרי משחק.

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. הזדמנות למשכימים מוקדם לראות איפה מהכדורסל של קייד קאנינגהם.
    אחרי התחלה לא קלה לעונה,
    לאחרונה הוא מציג כדורסל לא רע בכלל. יש לילד המון כישרון,
    וזה בולט.
    עכשיו צריך רק שתהיה לצדו קבוצת כדורסל (מה שיש שם בדטרויט עדיין רחוק מלהרשים) ואפשר יהיה לראות מה הוא שווה בסביבה מעט יותר תחרותית.
    .
    אחלה פריוויו, תודה.

    1. הוא 39.7% אחוז מהשדה וכ 30% מתחילת השנה עם אפקטיב ו ts של פחות מ 50 . גרוע מאוד.
      אבל בחמישה משחקים האחרונים עלה ל 45% 35% ו 55%.. בערך.
      שיפור מהותי.
      השאלה היא מהו קייד קניגהאם האמיתי.
      אני לא סגור על זה שזה זה שאנחנו רואים לאחרונה.
      בכל מקרה כרגע במבחן התוצאה הוא לא ראוי להיות בחירה ראשונה יש רוקיס מרשימים בהרבה מובלי בארנס וגנר גידי – אני עוד לא השתכנעתי ממנו הוא מסתמן קצת כסוג של ווליום שוטר לא מת על שחקנים כאלה.
      עושה לו עדין הנחת צעיר.

  2. וואלה חשבתי שאתה צוחק אבל זה באמת 10 שעות. לא יאומן. מכבד אותך מאוד אבל סליחה שלא הקשבתי להכל אחרי 8 שעות ורבע נשברתי 🙂
    אחלה פריוויו גדול ללילה קטן תודה אינדי – לא רואה את הלוחמים מנצחים היום את דטרויט אין סיכוי במיוחד שסטף חוזר הערב (הוא גם נכנס לרשימת הנגרים באתר לאחרונה. זו רשימה שהולכת ומתרחבת מדקה לדקה ובקרוב תכלול את כל הליגה חוץ מאמינו דיאלו וקומינגה).

  3. מהלילות היחידים שאני בסדר עם זה שאני ישן בליל משחקים….
    🤣
    חוצמזה שהקטע האחרון ששמת הוא אחד הקטעים הקומיים האהובים עלי בכל הזמנים….
    🙏😎🙏

  4. The Indiana Pacers announced on Tuesday the big man will be re-evaluated in two weeks after suffering a stress fracture in his left foot. This injury is expected to sideline him past the Feb. 10 deadline, and while ESPN's Adrian Wojnarowski noted this "doesn't make a trade impossible," it "certainly could be an obstacle in the Pacers getting max value for him."

  5. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ריצארדסון תמיד עם פרצוץ דפקו אותי…
    לא ראיתי אותו אף פעם מרוצה!

  6. שימון, אתה צריך לראות, הכלבת נשך שופט חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    קיבל טכנית וכנראה שיפסיד המשחק.

  7. טיימאאוט חשוב של מיני. הם חייבים את הצלפים על המגרש ואז לבזבז זמן. טיבס חייב לעשות עבירה כדי לנסות להשוות או לשים שלשה.

  8. יאאאאההההההההההההההההההההההההההההההה
    הכדור היה צריך להגיע לקומבצ'רו לשלשה…..
    ניקס נשארו מתחת לקו

  9. שימו אחי אתה חמוד אבל יש לך פירה בין האזניים…
    לא מספיק שהבראדרז משחקים מול הכלום ושום דבר מדטרוייט אתה לוקח את המשחק הזה כקנה מידה לחוסר חשיבות של דריי? כמו שאמרתי, אם זה הסיפור אז חסר אצלך קצת חומר אפור.
    🙂

      1. יפ
        גם משחק וגם לוקח מליונים כל שנה?
        הייתי מתפטר פה ועובד עשור בשביל לנוח אחרי זה ממשכורת על השכרות.
        יש היום חברות שזה עיסוקן. יש לך 10 נכסים, נותן להם לנהל ומקבל כל חודש משכורת יפה בלי שעשית הרבה. כל העיסוק בנכס וכאבי הראש מול השוכרים על החברה. אתה מקבל את הכסף כל חודש. גם למס הכנסה הם דואגים.

  10. מסכן קלי אוליניק. היה שחקן לא רע בבוסטון ורק כשהגיע לדטרוייט נזרק לקצה הספסל.
    איך הפכו אותו לנער מגבות, חוטב עצים ושואב מים? לא ייאמן בהתחשב בכך שהוא שלשן לא רע.

  11. למההההההההההההההה?
    למה אני צריך לראות את הפרצוף המחורטט של טוני בראדרס על הבוקר?
    למי עשיתי רע?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט