ממפיס נגד שיקגו ב-22:30 זמן בת-גלים, קאבס נגד הנטס, אטלנטה נגד מילווקי ועוד 9 משחקים ביום מרטין לות'ר קינג / מערכת הופס

שלושת הראשונים: רועי ויינברג

קאבס-נטס ובאקס-הוקס: יונתן לובנסקי

לייקרס-ג'אז: שחר אלוני

כל השאר: עומר בקאל

בוסטון (22-22) – ניו אורלינס (27-16) 7:30

הסלטיקס פייבוריטים אחרי 4 ניצחונות ב-5 המשחקים האחרונים. הקבוצה עדיין רחוקה מהטופ 6 ולמעשה גם לא בתמונת הפליי-אין, אבל עונה שנראתה כמעט אבודה התעוררה מחדש. ג'ייסון טייטום, אגב, קולע 24.9 נקודות למשחק עם 8.4 ריבאונדים בשבעת המשחקים האחרונים.

בניו אורלינס, מנגד, הפתיעו לא מזמן את הקליפרס והוולבס אבל הפסידו לנטס. הם במרחק משחק וחצי מהפליי-אין ופחות טובים באופן משמעותי מהסלטיקס, או מרוב הקבוצות האחרות במערב. משחק לא גדול, אבל בשעה נפלאה ואחד שיסתיים בניצחון של בוסטון.

ניו יורק ניקס (21-22) – שארלוט הורנטס (20-23) 8:00

הניקס ניצחו 5 מ-6 האחרונים. אר ג'יי בארט אר ג'יי בארט, בתקופה הזאת, עם 25.5 נקודות למשחק באחוזים טובים. אוון פורנייה משפיע לטובה, ג'וליוס רנדל לא עושה יותר מדי נזק והדברים, סך הכל, הולכים מעולה. המזרח מספיק צמוד בשביל שהם עדיין יהיו בתמונת הפליי-אין.

ההורנטס היו ברצף של ארבעה ניצחונות עד ההפסד לאורלנדו ומשחקים כדורסל טוב. ההגנה על בארט היום היא המצ'-אפ של המשחק, ואני חושב שזה יגמר בניצחון של ניו יורק המצוינת.

וושינגטון וויזארדס (21-22) – פילדלפיה סיקסרס (17-25) 9:00

הסיקסרס ניצחו 9 מ-10 המשחקים האחרונים ובמאבק על ראשות המזרח. עם הפציעה של דוראנט ולוח המשחקים הכל פתוח. ג'ואל אמביד עם 31.8 נקודות למשחק באחוזים אדירים וקשה להשאיר אותו מחוץ למירוץ ל-MVP. הוויזארדס מנגד מדשדשים סביב 50% הצלחה גם בלי בראדלי ביל והמאמן ווס אנסלד שבבידוד, וקשה לראות אותם מצליחים לשמור על אמביד בפורם הזה. פילדלפיה.

ממפיס גריזליס (15-30) – שיקגו בולס (14-27) 10:30

11 ניצחונות רצופים הגיעו לסיומם בהפסד של ממפיס לדאלאס במשחק בו ההגנה הטובה ביותר בליגה (בחודש האחרון) הצליחה לעצור אותה על 85 נקודות, הסכום הנמוך ביותר שלה כל העונה. ג'ה מוכיח לכולנו שממפיס יכולה לצאת לרצף ניצחונות כזה גם כשהוא בהרכב, הוא קולע 26 נקודות לערב בשנים עשר המשחקים האחרונים על אחוזי יעילות נהדרים ומוסיף גם 6.8 אסיסטים. ג'ה ודזמונד ביין, 21 נקודות למשחק באותה ריצה, יוכלו להתפוצץ הערב על שיקגו שהולכת לעלות למשחק הזה בלי אף אחד מהשומרים המובילים שלה. המשחק האחרון פתח רצף משחקים בעל דרגת קושי גבוהה בעבור ממפיס בה תפגוש עוד את מילווקי, דנבר, דאלאס (מפגש נוסף), סן אנטוניו ויוטה.

בצד השני שיקגו רושמת כבר שלושה הפסדים רצופים והיא מחזיקה באצבעותיה האחרונות במקום הראשון במזרח. רשימת החסרים של שיקגו למשחק הערב היא רצינית, לונזו (ברך), קארוסו (חוזר לכושר משחק), ג'בונטה גרין (כאבי שריר), דריק ג'ונס ג'וניור וזאק לווין (ברך), כולם נמצאים מחוץ לסגל של בילי דונובן הערב מה שמשאיר את ההתקפה בידיהם של דרוזן ווצ' ואת ההגנה בידיו של הרוקי, איו דנסומו. בילי דונובן יצטרך למצוא פתרון יצירתי להגנת הפיק אנד רול כי לונזו/קארוסו/דריק ג'ונס ג'וניור היו השחקנים היחידים שהצליחו להעלים במעט את הקלות שבה אפשר לנצל את ווצ' בחמש.


הימור: בלי מספיק הגנה בקו האחורי לבלום את מוראנט לשיקגו אין מספיק הגנה על הטבעת בכדי לנסות לעצור אותו בצבע. ממפיס מנצחים.

לוס אנג'לס קליפרס (23-21) – אינדיאנה פייסרס (28-15) 10:30

עם ההרכב המצומצם ביותר שעומד לרשותם הקליפרס מתקשים להשיג יציבות ורושמים רצף של הפסדים אחרי כל ניצחון. לוק קנארד וג'סטיס ווינסלואו יוכלו לחזור כבר הערב לשורות הקבוצה אחרי היעדרות ממושכת בעקבות הקורונה. מרקוס מוריס ממשיך להוביל את הקבוצה בקליעה במשחקיו האחרונים עם 18.8 נקודות כאלה לערב ביחד. זובאצ' ואיבקה יהיו האחראיים העיקריים על הניסיון לעצור את סאבוניס. ההיעדרות האפשרית של ברוגדון משורות אינדיאנה יכולה לפתוח את הדלת למשחק גדול של רג'י ג'קסון שכמו כל הקבוצה לא מצליח לשמור על עקביות העונה. הקליפרס שנמצאים במקום התשיעי במערב צריכים לרשום כמה ניצחונות רצופים אם הם לא רוצים למצוא את עצמם מחוץ לטורניר הפליי אין.

עם רק שני ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלה הפייסרס מוצאים את עצמם במקום ה13 במזרח, שבעה משחקים מהמקום העשירי שרק הולך ומתרחק מכל רגע. הפייסרס לא הצליחו לרשום ניצחונות למרות יכולה טובה של סאבוניס שקולע 20.7 נקודות על 53.8% מהשדה ומוסיף אליהם 12.1 ריבאונדים ו6.2 אסיסטים. אינדיאנה נמצאת בתחתית הליגה אותם משחקים בדירוג ההגנתי וההתקפי שלה והיא יכולה הערב לרשום רגע של נחת מול קבוצה שמשחקת בלי אף אחד משחקנים המובילים שלה לפני שהיא יוצאת לסדרת משחקי חוץ אצל הלייקרס, גולדן סטייט ופיניקס.


הימור: שני קבוצות שלא משחקות את הכדורסל הטוב ביותר שלהם כרגע, אני אלך על משחק טוב של סאבוניס שיוציא את אינדיאנה מהבוץ. הפייסרס מנצחים.

אטלנטה הוקס (25-17) מילווקי באקס (18-27) 1:00

אטלנטה היא עירו של מרטין לותר קינג ובאופן מסורתי נערך בה משחק ביום הMLK. המפגש של ההוקס עם האלופה הוא שיחזור של גמר המזרח בעונה שעברה ואמור היה להיות גולת הכותרת של הערב.

אבל כמה השתנה מאז העונה שעברה. הבאקס עוברים עונה לא לגמרי יציבה, הם על מאזן של 50% בעשרת משחקיהם האחרונים ועושים את המיטב כדי להכנס לקצב ולהתחרות על אליפות נוספת. לעומתם אטלנטה הפסידו שמונה מעשרת משחקיהם האחרונים והם כבר מתלבטים לגבי עתיד הליינאפ הנוכחי. הם ממשיכים להציג את אחת ההתקפות הכי טובות בליגה לצד אחת ההגנות החלשות בליגה.

טריי יאנג אומנם ייהנה מלא להישמר על ידי ג'רו הולידיי הפצוע אבל קאפלה ובוגדנוביץ' לא יישחקו גם הלילה. וגם בלי הפציעות – קשה לראות את אטלנטה של העונה מוצאת תשובות להגנה ולהתקפה של הבאקס.

תחזית: הבאקס ב-15 הפרש.

Hawks vs. Bucks score, takeaways: Giannis Antetokounmpo, Milwaukee dominate  Atlanta in Game 2 to even series - CBSSports.com
שיחזור של חצי גמר המזרח.

קליבלנד קאבאלירס (18-26) – ברוקלין נטס (15-27) 2:00

הנטס מגיעים למשחק לאחר שהתבשרו שדוראנט אמור להיעדר 4 עד 6 שבועות. החדשות הטובות מבחינתם הם שזה משחק חוץ והם מקבלים שוב את קיירי אירווינג. 

הקאבס חוזרים לשחק בבית אחרי מסע של שישה משחקי חוץ שהסתיים בניצחון על אוקלהומה סיטי.

מצד אחד, קיירי אירווינג מגיע לשחק נגד האקסית המיתולוגית. יחד עם הארדן ומול הקו האחורי רווי הפציעות של הקאבס אנחנו יכולים לראות הרבה מכוח האש ומהניסיון של ברוקלין בפעולה.

מצד שני, לקאבס יש הגנה מצוינת – מקום שלישי בליגה בדיפנסיב רייטינג אחרי גולדן סטייט ופניקס ואת מובלי ואלן בקו הקדמי וזה יקשה על הנטס. המומנטום של החזרה הביתה אחרי ניצחון והשינויים בסגל בקבוצה מולם הם שני דברים שהקאבס יינסו לנצל כדי לצאת מהמשחק עם W מול אחת הקבוצות החזקות במזרח.  

תחזית: משחק מותח אבל דוראנט לא יהיה שם כדי לקלוע שלשת קלאץ' שוברת לבבות בשביל הקבוצה שלו. הקאבס ב-4.

אורלנדו מג'יק (36-8) – פורטלנד טריילבלייזרס (25-17) 2:00

המג'יק יעלו למשחק הערב בלי וונדל קרטר ג'וניור (האמסטרינג), שלא מצליח להרשים מאז המעבר משיקגו, צ'ומה אוקיקי הצעיר יעלה במקומו בחמישייה הראשונה. קול אנת'וני שפתח את העונה בסערה והיה נקודת האור היחידה של אורלנדו לא מצליח למצוא את הזריקה שלו מאז, בחודש ינואר (שישה משחקים) הוא קולע רק 16 נקודות על 33.7% מהשדה, ומקומו כקלעי המוביל של הקבוצה נלקח על ידי טרנס רוס במשחקים האחרונים. אורלנדו היא הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא הצליחה להגיע למספר ניצחונות דו ספרתי והיא תנסה להתקרב לשם הערב. קול אנת'וני יוכל לנצל את העובדה שבלי פאוול לפורטלנד אין מגן ברמה גבוהה שיוכל לשמור עליו ולהעלות את המספרים שלו מהתקופה האחרונה.

אנפרני סימונס עם קמפיין מאוחר לנבחרת האולסטאר? הגארד הצעיר עומד על 28.3 נקודות, בזמן שהוא עומד על 51/45/90, ביחד עם 8.2 אסיסטים בששת המשחקים האחרונים שלו בזמן שהוא מוביל את הקבוצה לניצחון בארבעה משחקים והוא מראה לכולם למה פורטלנד המשיכו להיאחז בו עד עכשיו ולחכות לפריצה הגדולה. מלבד דמיאן לילארד פורטלנד יאלצו לשחק הערב בלי לארי נאנס וקודי זלר (ברך) ויקוו מאוד לרשום את נורמן פאוול (מתאושש מקורונה) ואת סי ג'יי אלבי הצעיר (נקע) למשחק. גארי האריס, שפעם היה נודע בשל היכולת שלו לשמור על גארדים התקפיים, ינסה לעצור את סימונס הערב ולמנוע ממנו להתחמם. פורטלנד כרגע מובילה את הקרב על המקום האחרון לטורניר הפליי אין במערב אבל היא נמצאת רק משחק וחצי מהמקום ה13 ותצטרך כל ניצחון.


הימור: עם הגנה ברמה של פורטלנד (מקום אחרון בליגה) היא לא מגיעה לאף משחק כפייבוריטית, אבל אני מאמין שהיא תוכל לייצר יותר התקפה מאורלנדו. פורטלנד מנצחים.

מיאמי היט (16-27) – טורונטו ראפטורס (19-21) 2:30

מיאמי מגיעה למשחק הזה אחרי הפסד מדאיג לפילדלפיה בו קייל לאורי וג'ימי באטלר סיימו עם 16 נקודות משותפות ו3/22 מהשדה, הפסד שהגיע אחרי רצף של ארבעה ניצחונות. טיילר הירו הנהדר שרושם העונה 20.6 נקודות למשחק מהספסל ככל הנראה יעלה להרכב הפותח לאור ההיעדרות של קייל לאורי (סיבות אישיות) שיחמיץ את המשחק נגד האקסית. באם אדבאיו יוכל לחזור כבר הערב להרכב בהחלטה שתתקבל צמוד לתחילת המשחק ועם סגל ארוך ואתלטי כמו של טורונטו מיאמי תצטרך נוכחות חזקה בצבע, במידה ובאם לא ישותף הערב הם יצטרכו הרבה מיורטסבן הנהדר שרושם בחמשת משחקיו האחרונים עם מיאמי 14.6 נקודות, 63.8% מהשדה, 12.8 ריבאונדים ו4.6 אסיסטים. מיאמי עלתה למקום השלישי במזרח על חשבון הבאקס והיא נמצאת רק משחק אחד מאחורי המקום הראשון.

בצד השני טורונטו מגיעה למשחק הזה בעיצומה של ריצה אדירה, שבעה ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים שלהם, שהעלתה אותם מהמקום ה12 למקום השמיני במזרח. פרדי אולסטאר הצדיק את הכינוי שניתן לו בידי האוהדים, בתשעת המשחקים האחרונים הוא קולע 27.7 נקודות למשחק, 43.2% מחוץ לקשת, ביחד עם 6.9 אסיסטים ושתי חטיפות אבל עם כל הכבוד ליכולת של וואן וליט האקס פקטור האמיתי בריצה של טורונטו הוא פסקל סיאקם שמשחק (אולי) את הכדורסל הטוב ביותר שלו מאז שחתם על חוזה המקסימום, הפורוורד של טורונטו קולע 24.1 נקודות למשחק ביחד עם 10.4 ריבאונדים ו6.4 אסיסטים, קליעה מחוץ לקשת (48.3%), בצבע, ניהול משחק משני והגנה עילאית, סיאקם עושה הכל בשביל טורונטו במשחקים האחרונים.

הימור: בלי קייל לאורי באטלר יצטרך לתת המון מעצמו הערב וכשלטורונטו יש את או ג'יי אנונובי, סקוטי בארנס ואפילו סיאקם לזרוק עליו, זה לא יהיה קל. טורונטו מנצחים.

Miami Heat Make Franchise History After Win vs. Toronto Raptors - Heat  Nation
ג'ימי נגד או ג'יי אנונובי

דאלאס מאבריקס (19-24) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (28-14) 3:30

ב15 המשחקים האחרונים דאלאס מחזיקה בהגנה הטובה ביותר בליגה והרבה מהקרדיט מגיע לדוריאן פיני סמית' (שעושה ריצה אל עבר נבחרות ההגנה של העונה), מקסי קלבר ודאוויט פאוול שמטפלים ביעילות בפיק אנד רול של היריבה ואל ג'ייסון קיד שהצליח לבנות הגנה שמחזיקה את היריבות שלה לאחוז נמוך מאוד ומנצחת בקרב הריבאונדים. לוקה ממשיך לעשות הכל על המגרש גם במשחקים האחרונים חוץ מלשים את הכדור בסל במספרים שאפיינו אותו בשנים האחרונות, הוא קולע רק 22 נקודות למשחק, 40.1% מהשדה ו19.1% (6.7 זריקות) מחוץ לקשת, אבל מוסיף לזה 10 ריבאונדים ו9.3 אסיסטים (ו4.3 איבודים). רצף הניצחונות של דאלאס מיקם אותם במקום החמישי במערב.

לרגע זה היה נראה שאוקלהומה יכולה לעשות ריצה ולהיכנס לקרב על המקום העשירי וטורניר הפליי אין ואז הגיע חודש ינואר בו היא מצליחה לנצח רק משחק אחד מתוך שבע, למרות יכולה טובה של השחקנים הצעירים שלה, מלבד התבוסה לטימברוולבס היא הפסידה את כל המשחקים שלה בהפרש חד ספרתי. ג'וש גידי ממשיך להראות לכל הליגה שיש לו את הפוטנציאל להיות שחקן התקפה מחשמל עם 14.3 נקודות (אחוזים נהדרים מהשדה ומהשלוש), 8.4 ריבאונדים ו7.3 אסיסטים במשחקים החודש ביחד עם שג"א שקולע מעל 20 נקודות למשחק. או קיי סי תצטרך את לקבל הרבה מדריק פייבורס וג'רום רובינסון ארל הערב נגד קבוצה שאוהבת לתקוף הרבה בצבע כמו דאלאס. 

הימור: דאלאס נמצאת במהלך התקופה הטובה ביותר שיש לה העונה ואני לא חושב שלאוקלהומה יש את הכלים לעצור אותה. דאלאס מנצחים.

סן אנטוניו ספרס (27-16) – פיניקס סאנס (9-33) 3:30

סן אנטוניו ניצחה את הקליפרס במשחק האחרון שלה, ניצחון שעצר לה רצף של חמישה הפסדים רצופים. דריק היה המצטיין של הספרס במשחק הזה עם 19 נקודות, ארבעה אסיסטים ושלושה חסימות מהספסל. דג'ונטה מארי ממשיך לקרוץ לעבר נבחרת האולסטאר, בשבעת משחקיו האחרונים הוא קולע 24.6 נקודות למשחק ביחד עם 9.4 אסיסטים ו2.3 חטיפות. הערב הוא ודריק וואייט יצטרכו לעשות לתת את הכל בצד ההגנתי של המגרש בניסיון לעצור את כריס פול ודווין בוקר ולשבש את ההתקפה המושלמת של הסאנס. סן אנטוניו ממשיכה את מסע משחקי הבית שלה החודש והיא תצטרך כל ניצחון בשביל להישאר במאבק על הפליי אין.

בצד השני פניקס ממשיכה להיות הקבוצה היציבה ביותר בליגה. הפער מגולדן סטייט כבר גדל ל2.5 משחקים והיא רושמת כבר שישה ניצחונות בשבעה משחקים מאז רצף ההפסדים הקטן שהגיע בסוף חודש דצמבר. באותם שבעה משחקים היא מציגה את ההתקפה הטובה ביותר בליגה בעיקר בזכות 25 הנקודות שדווין בוקר קולע בכל ערב אבל גם בגלל העובדה שלא פחות משבעה שחקנים קולעים בספרות כפולות בכל משחק (בלי להחשיב את ה9.8 של קראודר). דיאנדרה אייטון שנפצע בקרסול במשחק מול דטרויט עדיין נמצא בספק לגבי המשחק הערב ויכול להצטרף לקאם ג'ונסון שיימצא בחוץ גם הוא בגלל פציעה בקרסול.

הימור: גם במידה ואייטון לא משחק ביאמבו ומקגי הראו שליד כריס פול כל אחד יכול לקלוע 15 נקודות ולקלוט עשרה ריבאונדים. פיניקס מנצחים.

לוס אנג'לס לייקרס (22-21) – יוטה ג'אז (14-29) 5:30

יוטה במקום 3-4 במערב כבר הרבה זמן ובמאזן מרשים ששקול ליותר מ 55 נצחונות בעונה. הם בהרכב כמעט מלא ויחסרו הערב את הודג'ס, ווייטסייד ובאטלר.
מדובר בקבוצה מלוכדת ומאורגנת בה כל אחד יודע מה תפקידו בהגנה ובהתקפה, וכך נוצר שלם הגדול מסכום חלקיו.

הלייקרס העונה הם שלם שנמוך מסכום חלקיו. יש להם את לברון בכושר מיתולוגי לגילו (עונה 19) והוא בנתונים של MVP. סוללת קלעי השלוש שלהם קולעת באחוזים טובים. רק מה….אין שום גיבוש ואין תלכיד. ההתקפה סבירה בערך. ההגנה חלשה מאד.
ההבאה של ווסטברוק לקבוצה מקבלת בארה"ב כותרות של "הטרייד הכי גרוע בתולדות הלייקרס". והוא כרגע מהנמוכים בליגה באחוזים לשלוש(לשחקנים עם נפח זריקות משמעותי), אחוזי עונשין, ומהמובילים בליגה באיבודי כדור.
בנוסף, לא נראה שמאמן הגנתי כמו ווגל מצליח ליצור משהו ולו מינימלי בצד הזה של המגרש. ראסל הוא לא היחיד שלא שומר, אבל הוא בהחלט מהווה את אחד ההבדלים ביחס לכל העונות הקודמות של לברון בקבוצה, אז היתה הגנה מצוינת.
בנוסף הלייקרס יחסרו את דייויס, נאן ואולי (סימן שאלה) לברון, כרמלו ודווייט.

תחזית: דנבר הפצועה ניצחה 40 הפרש את הלייקרס ביום מצוין מהשלוש. יוטה תסתפק ב 20 ומשהו הפרש, או קצת פחות בגלל הבק טו בק (שנותן ללייקרס תקווה קלושה).
לברון ימשיך להתקרב לקרל מאלון בטבלת הקלעים.

לפוסט הזה יש 417 תגובות

      1. אתה שוכח את תיאוריית "שעון ביולוגי אירופי" שפיתחתי ונתמכת ע"י דה שוט, לפיה שחקנים אירופאיים מככבים במשחקים המוקדמים בשעות שהיו רגילים אליהן בעבר לעומת מקביליהם האמריקאיים. אז כן צפה למינימום 6 נקודות הערב

  1. טוב, ממפיס ושיקגו זה משחק.
    הקאבס – נטס יהיה מעניין.

    ג'ה ודריוס גארלנד אלו הפוינט גארדים הכי מלהיבים כרגע. הנטס יהיו בצרות מול הרכב הענקים של קליבלנד. מצד שני סוף סוף אנחנו רואים את הרוקיז שלהם עם זמן משחק. דיירון שארפ זה שחקן שחשבתי שיבחר הרבה יותר מוקדם וקאם תומאס ביום טוב עושה באלגן ליריבה. אבל הקאבס פשוט מאוזנים מדי, גבוהים מדי ומסודרים מדי.

  2. כל כך מחכה שרוב הסגל של שיקגו יחזור כבר. קארוסו חשוב לקבוצה הזאת כמו שחמצן חשוב לגוף האדם. גרין וג׳ונסון מוסיפים המון האסל ואנרגיות שנותנים לקבוצה אקסטרה נקודות במעברים.
    לאבין ולונזו זה ברור לכולם.
    בינתיים היום מקווה שנראה עוד הופעה טובה של איו המצוין וקובי שנמצא בתקופה טובה וננסה לגנוב את המשחק הזה.

    ועוד דבר,
    ניו יורק מצוינת?

  3. הבלייזרס מקבלים היום זריקת עידוד קלה סי ג'יי מקולום חוזר לשחק.
    במיאמי סיכוי טוב שבאם יחזור היום אבל זה עוד לא סגור.

  4. תודה לכולם.
    יכול להיות שעדיף לרשום את שעות המשחקים בשעון 24 שעות ( 19:00 ולא 7:00 למשל).
    הוויזארדס הערב יכולה להפתיע את פילדלפיה.
    במיוחד עם ביל משחק.

  5. יא וולי, איזה פינוק. איך בוחרים מכל הטוב הזה? נראה לי שאשמור אמונים לסלטיקס, ומשם כבר נזרום כמו הוואדי בחצר שלי.
    תודה רבה על הפריוויו

  6. ואני שואל, מה אידיוטקה עשה לקבוצה שלי?
    לאן נעלמה הסלטיקס של ה 6 שנים האחרונות?
    ניו אורליאנס עושה צחוק מהסלטיקס, לאיפה נוליך את הבושה?

  7. במקום לזרוק כמו צטומטמים מ 3, כל הזמן מחטיאים, הם חייבים להכניס מבפנים. למה הם לא מבינים את זה?
    יש להם מאונן אידיוטקה… מאמן אין!

  8. 3 הסופמורים עושים מעצמם צחוק, זורקים קלינגים מ 3…
    הם צריכים להיכנס ולהכניס מבפנים. החבורה הזו שבליגת הקיץ הגיעו לגמר, התאיידו אל האין

  9. גיילן בראון כזה אידיוט עם האיבודים האלה
    רשום לו רק 1 אבל יש לו 3, 2 כדורים שלא קיבל כי לא היה אסרטיבי, נרשמו למוסר ולא לו!

  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הראו עכשיו איך גרהם קובר שם שלשה ואחת מהאוהדות הזקנות של הסלטיקס מורידה ראש ותופשת את הראש בידיים, כמעט שמעתי את האוי ווי זמייר.

  11. עצם זה שיש רק 4 קליעות מספר את כל הסיטימבול של הסלטיקס. במקום להכניס סולידי בצבע הם בוחרים לזרוק מה 3. בצבע לפחות היו סוחטים יותר עבירות. הסלטיקס חייבים לקחת הערב אם יש להם שאיפות לפלייאוף.

  12. איזה מטומטם הטומטום. לה לא לחכות שאנס פרידום יגיע לרחבה?
    זה חוסר אימון. מחכם שהסנטר יגיע ויתפוס עמדה….

  13. למה היה צריך לעבור 3 חמישיות מהמשחק עד שיבינו שם שהמשחק צריך ללכת פנימה. בדקות האחרונות הבינו שאין שלשות, אז הכל פנימה כמו שצריך. אם לא היו מבזבזים כל כך הרבה זריקות הסלטיקס היו מובילים עכשיו.

    1. וווווווווווווווווווווווווווווווווו מאמן ניו אורלינס לא כזה טיפש כמו אידיוטקה ומיד לוקח פסק זמן לקרר את טייטום שצריך עוד 1 מהקו.

            1. כן

  14. אנס פרידום עושה עבודה טובה בהגנה על וולוציונס. הוא שחקן שמתאים לשחק מולו. חד וחלק, הוא גם טוב מול פולטל מהספרס.

      1. ככה בא הכינוי אידיוטקה לעולם, דרך פולטל. אם לא פולטל לא היתה ההברקה לאידיוטקה!
        הסיפור הוא אנס מול הורפורד ופופ דופק את אידיוטקה….

    1. לא
      מי אמר שאני פולני?…..
      🙂
      וברצינות, סוף סוף העוזר מאמן הבין שצריך להשאיר את האנס במגרש….

  15. זו תחרות קשה אבל לדעתי המגן הכי גרוע בווש זה נטו. אפילו כשהוא בטעות ליד השחקן שלו אין לו מושג מה עושים. איך יש לו קריירת נ.ב.א כזו ארוכה?

  16. איזה מהפך בוסטון עשו מדהים. טייטום וובראון פשוט אסור לעשות עליהם טרייד. אין צה לעשות הם פשוט יותר טובים עם שרודר מאשר עם סמארט. זהו.

            1. +100
              סמארט צריך לחזור לחמישייה השנייה. יהיו פחות איבודים ויהיו יותר נקודות.
              אבל האידיוטקה נתן לו חמישייה פותחת רגלXXם.

  17. טייטום ביקר 9 פעמים על הקו בחצי השני לעומת רק 2 בראשון. נרדם הטומטום התעורר הטייטום והבין שנקודות עושים היום בצבע ולא מ 3. אגב אני זוכר שלשה שלו במשחק שכן נכנסה. משום מה בסטטיסטיקה היא לא מופיעה. שיט הפנס.

    1. וושינגטון קלעו 55 אחוז מהשדה עד דקה לסוף החצי
      הסטטיסטיקה תתיישר ופילי ינצחו ב 10 הפרש
      אמביד לא מתאמץ בהגנה או מבזבז פאולים בחצי הראשון

        1. אותו דבר היה עם מיאמי משיק שעבר בחצי הראשון
          אתה לא משנה את כל שיטת ההגנה שלך בגלל שקבוצה קלעה יותר מהממוצע שלה אתה לא משנה את ההגנה , כבר ב 2 דקות האחרונות של המחצית הם התחילו להחטיא וההפרש ירד מ 12 ל 6
          ואם וושינגטון ימשיכו לקלוע באחוזים גבוהים אז אין מה לעשות .
          טייבול ודני גרין פצועים ואין מי שילחץ את הקו האחורי, לפעמים יש משחקים כאלה

  18. ילה חברים אני פורש בשיא הולך לחרופופופו
    מקווה להתעורר עם הפסדים לניקס, ווש קליבלנד שיקאגו וטורונטו….
    לילה טוב

  19. אמביד מדהים היום, אבל הוא מוקף בכלום ושום דבר בהתקפה. קרי היום לא משהו, וטוביאס מקבל 2 סלים לפחות על כל אחד שהוא שם.

  20. מעניין אם דני פשוט נחתך מהרוטציה, או שיש שיחות על טרייד. הוא היה חלש מאוד במשחקים האחרונים, איבד את ההזדמנות כנראה. מצד שני נטו והאצ'ימורה נראו הרבה יותר גרוע.

            1. שמע, אלה החיים
              עלתה פה גם תיאוריה ששומרים עליו לקראת טרייד אבל לא נראה לי

            2. נקווה שזה לא בגלל שהוא ירד למאמן מהעיניים…

  21. ממפיס משחקת כדורסל מרענן
    נראה שיש כימיה קבוצתית מדהימה ומרקם בריא
    JJJ ומוראנט יכולים להיות בסיס לקונטנדרית תוך שנתיים-שלוש

      1. ממפיס תיתן להם בלי למצמץ
        אתה לא היית עושה את זה?
        הם מזכירים לי את OKC של דורנט ווסטבורק הצעירים
        מבטיחים מאוד
        רק שזה לא יגמר כמו ב OKC

    1. איזה אפטר? דני לא שיחק נטס הפסידו חסר רק ניצחון של מילווקי והפסד של הלייקרס ואני עמוק בצנטרישוט במרטין לותר הזה תכין לי בונגלו בכפר

    1. מוראנט איבד את זה סתם. בראדלי להבנתי ניסה למנוע ממוראנט ליפול. פאול רגיל. מוראנט צריך באמת לקבל פלייגרנט1

  22. דונסומו בולר רציני. הוא הביא הגנה היום גם כשראו כבר שהוא התעייף אני מאמין גם שבסטטיסטיקה זה בא לידי ביטוי. אני לא מבין למה לא החזירו אותו במיני ריצה שדרוזן יצר קודם

  23. בשיעורי כדור ביסודות לא לימדו את שחקני יוטה לסגור את הבייס ליין נראה לי זה בכלל קרב שחקני הnba.מלמדים את זה בכיתה ג.
    שמתם לב שעל דוויט תמיד עושים עבירה אם הוא בלייאפ או ליד הסל? ועל השיקצה אף אחד לא עושה או מלטפים אותו או נותנים לו לייאפ. ראיתם איך בואין תפס את דוויט שלא יהיה סל וילך לעבוד מהקו?

  24. אחד המשחקים הטובים של הלייקרס השנה, בשני הצדדים.
    יוטה לא הגיעו היום.
    אגב כרגע הטבעה מפלצתית של ראס, כמו בימים הטובים – דה שוט חובת צפייה עבורך.
    רק חבל שקלקל את זה עם טראש טוק מגעיל על גובר אח"כ.
    (אבל זה האיש – מגעיל)

  25. כרגע אני מעריך את הסיכויים 70-30 ליוטה.
    לדעתי יעלו אחרת למחצית השנייה.
    לא היו מוכנים לאינטנסיביות של הלייקרס בהגנה ובאו עייפים.
    חשבו יקבלו את הקליר פאת הרגיל ואימון שחרור, כמקובל.

  26. בוקר טוב כלבים, האווו האווו האווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
    שירה בוקר של המלך מלכי המלכים ביבי נהנתניהו, סתאאאאאאאאאאאאם
    המלך אל-ביס פרסלר.
    שיר כלבלבי כזה להזכיר שצריך להוציא את הכלב…
    Hound dog
    .
    You ain't nothin' but a hound dog
    Cryin' all the time
    You ain't nothin' but a hound dog
    Cryin' all the time
    Well, you ain't never caught a rabbit
    And you ain't no friend of mine
    Well, they said you was high-classed
    Well, that was just a lie
    Yeah, they said you was high-classed
    Well, that was just a lie
    Yeah, you ain't never caught a rabbit
    And you ain't no friend of mine
    You ain't nothin' but a hound dog
    Cryin' all the time
    You ain't nothin' but a hound dog
    Cryin' all the time
    Well, you ain't never caught a rabbit
    And you ain't no friend of mine
    Well, they said you was high-classed
    Well, that was just a lie
    Yeah, they said you was high-classed
    Well, that was just a lie
    Well, you ain't never caught a rabbit
    And you ain't no friend of mine
    Well, they said you was high-classed
    Well, that was just a lie
    Ya know they said you was high-classed
    Well, that was just a lie
    Well, you ain't never caught a rabbit
    And you ain't no friend of mine
    You ain't nothin' but a hound dog
    Cryin' all the time
    You ain't nothin' but a hound dog
    Cryin' all the time
    Well, you ain't never caught a rabbit
    You ain't no friend of mine
    You ain't nothin' but a hound dog

  27. סטנלי גונסוןןןןןןןןןןןן חחחחחחחחחחחחחחחחחח מנגב לבד שלברון עושה חסימות נעות רצח לפנות לו סניידר הדביל לא הבין עדיין שקלרקסון זה בדיחה ולספסל אותו איזה מאמנים יש בליגה חחחחחחחחחחחחח פשוט אוטיסטים

  28. טמיר תביא ניצחון לראס סומך עליך (אני לצערי מחרים עדיין) כמו ש-ווש ופורטלנד נראות – אני אכן עמוק בצנטריפוגה – חבל שדני לא שותף לזה.
    שמעון באמת יצאתם פראיירים (פילי) – כל הגדולות הפסידו

  29. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראיתם את הקטע הזה? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לברון זה גם המאמן גם השופטים וגם השחקנים….

  30. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראיתם את ג'מעת איל איסלאמייה שם? ראס את גבבון ובסוף השיקוץ חוטף שם כיפכוף מראס?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  31. חחחחחחחחחחחח ראס ושיקצה בריקוד אחים חחחחח אחד הטובים זה. השיקצה שמח כי המשחקים הבאים זה אינדיאנה שחטפה 140 מהקליפרס בלי גורג וקאאוי ו-המגיק הוא להיות הרבה קוסט טו קוסט שם מהאמצע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט