מעורב הופס ליום ב' / מנחם לס

1.ג'ה מוראנט מפליא גם בהגנה

ג'ה מוראנט התחיל להפליא את כל ה-NBA ב-RIM PROTECTION שלו. הוא 1.90, והוא החל לבצע חסימות מהסוג של מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס. את זה כתב זאק לאו מהאי.אס.פי.אן שנעזרתי בפוסט שלו.

חבל שאיני

החסימה מעולם אחר של מוראנט

ג'ה מוראנט בחסימה שרק מייקל עשה כמוה (אנא ציינו אם ניתן לראות את הסרטון בישראל כי אם לא, אפסיק להשתמש ביוטיוב, שגוזל לי זמן רב)

השבוע חזינו בג'ה מוראנט מעופף לא רק לדאנקים. הוא פיתח אומנות חדשה: חסימה. הוא אמר אחרי החסימה שלפתע הוא גילה שהוא מתענג ומקבל אנרגיה מחסימה לא פחות מדאנק. "רק עכשיו ב-NBA אני למד להעריך את חשיבותה של חסימה לא רק עבורי, אלא בצורה "THAT IT ENERGIZES THE ENTIRE TEAM".

תוספת זו למשחקו תהיה רבת משקל כשיישבו ויחליטו על ה-MVP. הצורה שהוא משחק, והצורה שהוא התאקלם כחלק יעיל ביותר בקבוצה, יהיו בעלי חשיבות גדולה כשההחלטה על ה-MVP תתקבל. אברי בראדלי, אותו הוא חסם בשתי ידיים ומבטו הבלתי מאמין של אברי סיפר את כל הסיפור: הוא יהיה אחד מנושאי הדגל של "מוראנט ל-MVP!".

אני חייב לצטט את לאו:

But it's the tranquility that makes the play — makes you tremble at what possibilities this comet of a point guard holds within him. Morant floated down from the heavens after the block, landed easily on two feet, and jogged the ball up the floor as if nothing remarkable had happened — as if the block was no big deal, a feat of revenge he expected to execute the moment Bradley stole the ball from him.

מה שאני אוהב אצל מוראנט היא העובדה שהוא לא מנסה לבלוט יותר מכל אחד אחר בפרנצ'ייז. 'הוא אחד מהחברה', כמו שהחברים שלי בבת-גלים היו נוהגים לומר. אולי הוא אחד מהחברה, אבל אף אחד מהם לא יכול לנתר כמוהו לחסימה או לדאנק.

HE IS THE REAL DEAL!

2. נסיר ליטל הפך מ-NASSIR LITTLE ל-NASSIR BIG בפורטלנד. הוא המרשם שהרופא רשם

את נסיר ליטל אני מכיר טוב ממשחקיו עם צפון קרולינה כפרשמן. הדבר שהרשים אותי מיד היו זרועותיו. כשהוא עם זרועות ישר למטה, הן מגיעות עד ברכיו כמעטץ ל-1.95 הזה ישנן זרועות של 2'7. לא לחינם הוא היה טוב מספיק להיבחר בסיבוב הראשון של הדראפט של 2019 (בחירה 26).

לפורטלנד ישנה דילמה עתה: עושים טנקינג, או הולכים חזק על העונה, בתקווה שדמיאן יחזור בזמן לעזור. מצד שני לסיים בין שלוש האחרונות, ואז יש את ג'ברי סמית', ג'יידן הרדי, וצ'ט הולמגרן – רזה-רזה, אבל אני שם כסף שהוא נבחר בשלישייה הראשונה.

לליטל אף אחד לא יגיד איך לשחק. הוא מגן על כל שחקן – וכמו שראינו נגד הנטס זה יכול להיות קיירי אירוינג או קווין דוראנט..

אני בטוח שהוא חלק מהבנייה החדשה עליה בונה הבלייזרס כי דמיאן הודיע קבל עם ועידה שהוא נשאר בפורטלנד ולא מתעתד לעזוב לשום קבוצה, ואז פורטלנד תהיה דומה לספארס של 1997 כשהיא החליטה להשאיר את מה שיש לה בתקווה שטים דנקן יהיה התוספת שתרים את כל הספינה. אז ליטל הוא אחד המצופים שעליהם הבלייזרס בונה את ספינתה כשדמיאן ומקולום יחזרו (אני מקווה שמקולם יחזור; היום ניתן לעשות הכול עם ריאה אחת), וחמישה שחקנים בנוסף לליטל יישארו. ליטל יהיה מס' 3 לדמיאן ומקולם ב-1 ו-2, והדבר היחיד שיהיה עליו לשפר תהיה הקליעה מ-3 (הוא עכשיו על 33%, אבל יש לו סטייל יפהפה וטכניקה מעולה. במקרה שלו זה רק עניין של אימון).

בקשר לפריצות לסל, מי שראה אותו עובר מגינים כברק יודע שפורטלנד תהיה מסודרת ב-3 עם ליטל. (אחד המגינים שהוא עבר כברק פ-ע-מ-י-י-ם היה קיירי אירוינג!)

אוההה…כמעט שכחתי: הוא היה השחקן המרכזי של תיכון קתולי באורלנדו, ועם ליטל הם זכו בשתי אליפויות תיכונים בפלורידה!

3. רודי גובר אינו השחקן הפופולרי ביותר בין שחקני הג'אז

רודי גובר חושב שהוא עדיין בצרפת שם אתה יכול לומר כל דבר ישר לפרצוף של מי שאתה רוצה, ובמקום שיחטיף לך מהלומה עונה, "המממם. תן לי לחשוב על זה…".

גובר האשים את ההגנה של הגארדים בקבוצה בהפסדים האחרונים, ואחד הגארדים, ששמו במקרה דונובן מיצ'ל (שיש לו 'BEEF' עם גובר עוד מזמן מקרה הקורונה) לא היה מאושד כלל וכלל לשמוע מה יש לגובר לומר (https://larrybrownsports.com/basketball/donovan-mitchell-rudy-gobert-beef-again-jazz-subtweet/590393).

אתמול שחקן נוסף הוסיף סלידה מדברי רודי, וזה היה דווקא שחקן שכמעט אף פעם אינו מדבר – ג'ורדן קלרקסון.. גובר כידוע החמיץ את ארבעת המשחקים האחרונים בגלל פרוטוקול הקורונה, ולהאשים את הקבוצה – או את הגארדים – בהפסדים כשהוא לא משחק זה כאילו לומר 'הם לא יכולים לעשות זאת בלעדי'.

היום לא רק דונובן שונא אותו. כולם שונאים אותו.

4. אם מדברים על הג'אז, למי בג'אז יש את החוזה הגרוע ביותר (גרוע ביותר לבעל הקבוצה)

5. מייקל ג'ורדן עם 33.45 נק' למשחק מוביל את כל הליגה מג'ורג' מייקן ב-1950 דרך צ'מברליין, ועד לברון ג'יימס ב-2021 ב-4 נקודות כמעט. מי שני?

6. מרק גאסול מודיע שאולי…

Marc Gasol is currently playing in Spain, but his NBA career may not be over. Gasol, who will turn 37 this month, is both an owner and player with Basquet Girona. In an interview with the Spanish publication Cadenaser, he indicated that he still has options to return to the NBA, relays Dario Skerletic of Sportando.

“In the NBA they know I haven’t closed the door,” he said. “Now I wanted to do this thing (play at Girona) and they understood it, perhaps more than many people here in Spain. The door is not closed, I am not saying that I will return or that I am evaluating it, but I know that there is interest on their part … at the moment I am focused on Girona.

7. ראסל ווסטברוק מגיב למג'יק (אפילו שהוא מתחיל את תגובתו ב-'זאת לא תגובה למג'יק'…) על הביקורת שלו על הלייקרס

אחרי שהלייקרס הושפלו ע"י דנבר 96-133, מג'יק ג'ונסון פרסם את הטוויטר המעליב:

ראסל ווסטברוק:

***************

I do not have a reaction,” replied Westbrook, per Ethan Sears of the New York Post. “Everybody is entitled, in this world, to their opinion. Regardless of what that it is. You can either take it and run with it or you can take it and put it in one ear and out the other or you cannot respond to it.

Magic’s entitled to his opinion,” he added. “He’s not here every day. He’s not around us every day. He’s not aware of what’s going on internally with us and trying to figure things out. But I have no response to that … Like I said, everyone in this world is entitled to their opinion and that’s that.”

****************

The Lakers are currently seventh in the West and would be in the play-in tournament if the season ended today. While Anthony Davis is still out with a knee injury, it has been a massive underperformance for a Lakers team that had championship aspirations heading into the year.

Johnson, a Lakers franchise icon and their former president of basketball operations, has been openly critical of the team throughout the season. But Westbrook essentially seems to be saying that Johnson does not know what he is talking about here.

תנו מבט וראו על מה קאם קנינגהאם מקבל 'טכני', ובגין היותו הטכני השני, הוא נזרק מהמשחק. ממש RIDICULOUS!


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 89 תגובות

  1. הווידיאו של מוראנט לא עובד. אם זו החסימה בשתי הידיים שראיתי, זה בהחלט אחד הגגות המדהימים. אני נמוך ממנו בסנטימטר אחד או שניים, אבל לגובה כזה לא מגיע גם עם סולם.
    לא מבין את ההרחקה הזו של קייד, או בכלל את החוק במקרים הללו. העונש של צעיר פעור כזה יגיע בהתקפה הבאה, כשמישהו יעשה לו הורדת זקיף. שהשופט ייתן לכוחות השוק לאזן את רף החוצפה והיומרה.
    תודה רבה על המעורב המעולה

  2. תודה על המעורב מנחם. ההרחקה של ג'ייד היא בדיחה. לגבי גובר -יציאה מטומטמת וברורה נגד מיטשל (הדיבור על בוקר), לא מבין מה יוצא לו מזה. אולי חלוקה בכישלון כל פעם שהם מגיעים לפלייאוף

  3. תודה על המעורב מנחם. ההרחקה של קייד מיותרת ובכלל השופטים גורמים לסירוס רגשות ותגובות של השחקנים על המגרש וזה חבל

  4. החזון של האשך התגשם והוציאו את הכדור מווסטברוק במשחקים האחרונים, ווגל לא מבין שהפתרון זה לא להוציא את הכדור מראסל ווסטברוק אל להוציא את ווסטברוק מהפארקט, לעצור אותו לחשמל אותו , לדרוס אותו עם האוטו (הפתרון המועדף עליי אם תשאלו) רק שלא יעלה על מגרש הכדורסל.
    .
    ידעתי שלווסטברוק אין רצפה אבל לא האמנתי שהוא יכול להיות גרוע יותר וטעיתי, מי אמר פה שהוא יעשה תנועה בלי כדור?

      1. לברון צריך מעביר חצי עבורו (בגילו זה המקל הליכה של הNBA וזה עכשיו התפקיד של ראס). אבל אם יבקש מסילבר יעשו לו מפני שיבה תפנה את הדרך מ-2-3 במשחק קוסט טו קוסט איזה 7-8 כאלה ואז לא יהיה צורך בראס

  5. הטכני של קייד זה פשוט בדיחה, השופט הזה צריך לקבל הרחקה לכל העונה, מוציאים את כל הכיף מהמשחק המשחקי כבוד המטופשים האלו, זה מתאים למאפיה לא לליגה

  6. ג'ה מוראנט אתלט על. ההגנה שלו, היא עדיין לא שם (רמת על, עילית, או סתם גבוהה). לתחושתי זה נתון שעוד קצת ניסיון ישפר ויתקן (בעיקר כאשר הקבוצה תלמד את חשיבות ההגנה לרשימת פלייאוף משמעותית).
    .
    תודה, מנחם.

  7. מנחם לגביי 5
    הממוצע למשחק של מייקל מתייחס לפלייאוף, שני לו הוא אלן אייברסון
    בעונה הרגילה מייקל עם 30.12 ווילט שני עם 30.07 למשחק
    הממוצע של מייקל צנח בגלל 2 העונות שלו בויזארדס

  8. יומן האומיקרון – מדריך בדיקות למאומת
    מומי היה לאחרונה חודש וחצי בבידוד, נחשף לחולים מאומתים במונית (תכלס נחשף לנערות ליווי אבל אסור שסילבי תדע)

    אנשים אומרים לי כמומחה בתחום,
    נראה שלא מעט חלקים בציבור לא כל כך יודעים מה לעשות ברגע שבאו במגע עם מאומת.
    על מנת לעזור לציבור מוגש בחום המדריך המלא לנחשף

    התנשקת על השפתיים עם חולה מאומת?
    1. אתה מחוסן והוא מחוסן? המשיכו להתנשק ולחבק באופן חופשי ושמרו מרחק מהלא מחוסנים (בעיקר מתינוקות וילדים, גם אם הם שלך. יש לך ילדים במסגרות של משרד החינוך? תברח מהם כמו מאש, הם יכניסו אותך ללופ אין סופי של בידודים)
    2.אתה מחוסן והמנשק לא מחוסן?
    א. דחוף מטוש לאף, המתן 5 שניות והמשך בחייך כרגיל
    ב. אם בכל זאת אתה מתעקש, שים מסכת N95 היכנס לרכב, הקש סופר-פארם בוויז, חפש בדיקת אנטיגן ביתית
    ב1. – אין בדיקת אנטיגן? הסר מסכה, תן נשיקה לדיילת היופי, המשך לחפש בדיקה בסניף אחר
    ב2. סתם… עבדנו עלייך בב1, אין בדיקות אנטיגן, קנה בדיקת הריון וחצי ליטר מהמשקה האהוב עליך.
    הטל את מימך ותוריד את הסטיק בניאגרה.
    ג. אתה חובב אקסטרים ואתגרים? סע לבדיקת PCR במתחם הבדק וסע, קח איתך ברכב. מים, מזון ושירותים כימיים. התמזל מזלך ונבדקת? המשך במסע הנשיקות, עד שתקבל את התוצאה ימצא חיסון (קצת יעיל יותר), יהיה שלום עולמי ורוב הסיכויים שתצא שלילי
    3. אתה מחוסן, המנשק מחוסן בן 83+
    שלח אותו לבדיקת PCR במסלול המהיר, עד שהוא ייבדק והתשובה שלו תגיע הוא יצטרך את החיסון החמישי או הבוסטר השישי
    4. לא מחוסן/מחוסן עם תו ירוק פג תוקף? נישקת מזוזה עם תו ירוק מקלף של סופר סתם מוסלקת במשקוף? תחזור לכולל, הרבי אמר אסור להבדק
    5. לא מחוסן נישקת לא מחוסנת, בצע 7 בדיקות אנטיגן, PCR,HIV
    א. יצאת שלילי? הכנס לבידוד
    ב. יצאת חיובי? הכנס לבידוד
    ג. יצאת שלילי באנטיגן ביתי? סע להבדק באנטיגן מוסדי, יצא שלילי? תעשה בדיקת PCR והכנס לבידוד, הגיעה תשובה שלילית? המשך את הבידוד!
    ד.יצאת חיובי? הכנס לבידוד וקבל תעודת מחלים מרופא המשפחה.

    נישקת חבר/חברה? אח?אבא?אמא?ילד?תינוק?חשפנית?דיילת?גובה בשוק האפור? אולי אחד מהם ביקר בפיראט האדום במרץ 2020!
    מידע זה מוגש כשירות לציבור! במידה ומופיעים תסמינים קשים יש להיועץ ברופא מאומת (רצוי מחוסן) ללא תסמינים שיצא לעבודה כי איימו עליו בשלילת רשיון

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      כל מי שבסביבה חשב שמשהו לא בסדר אצלי עם הצחוק הזה.
      תכלס צודקים.

  9. אחלה מעורב מנחם
    ולחידה 4 התשובה היא גובר
    כל כך הרבה כסף למישהו שהוא רעל בחדר ההלבשה זה לא רעיוןן טוב…..
    🤣

  10. לי הוידאו של מוראנט עובד.
    בהחלט אחד ממפגני האתלטיות המדהימים שראיתי. בפעם הראשונה שראיתי את זה נשארתי בפה פעור, ליטרלי.
    לא הבנתי על מה ההרחקה של קאנינגהאם. יש חוק נגד להצביע? מגוחך.

  11. תודה מנחם.

    ההגנה של מוראנט עדיין לא שם. צריך ללמוד לעבור סקרינים כמו שצריך, אבל זאק לואו במאמר האחרון שלו, הראה כמה דוגמאות איך מאז שמוראנט חזר הוא משתמש יותר בקפיציות שלו כדי כאילו ל"שים גוף" – ויש לו כמה חסימות מכך.

    החוזה הגרוע ביותר בג'אז הוא של אינגלס, אבל זו השנה האחרונה שלו, אז זו באמת שאלה קשה… הבעיה הכי גדולה שלהם היא הסופרמקס של גובר והמקס של מיטשל שלוקחים יותר מדי מהשכר.

  12. דדוק ריברס הוציא איזה משפט ב אן בי איי באזז על עומר הסנטר הטורקי המחליף של מיאמי שלא נבחר בכלל בדרפט.
    הוא אומר: לא יודע איך הם (מיאמי) מקריצים את הבחורים האלה, זה מרגיז אותי….

  13. 1. ההגנה של מוראנט עוד לא שם. הוא אכן הולך על צ'ייס דאון אבל בעיני הוא משתמש הרבה יותר מידי באתלטיות עדיין. זה עלול להיגמר רע. הגריזליז טובים יותר בהגנה כשהוא לא משחק. בכלל נבנתה שמה קבוצה מאוזנת ועמוקה. ג'ה הוא הרוטב שמשנה את התבלין. כשהגריז יהיו בפלייאוף והנעת כדור לא תמיד תעבוד, היכולת שלו לשבור הגנות תהפוך קריטית.
    .
    2. ליטל היה בחירת טופ 5 לפני שהגיע לצפון קרולינה. הוא לא הסתדר עם המאמן שלו, רוי וווילאמס וקובי וויט הפך לכוכב הקבוצה יחד עם קאם ג'ונסון וליטל היה על הספסל. פורטלנד דגו אותו בסוף הסיבוב הראשון. לא היתה לו עמדה ברורה מכיוון שלא היתה לו קליעה והוא נמוך (5'6) למרות הידיים הסופר ארוכות לשחק PF/C. שנה שעברה ממש שיפר את הקליעה, והשנה למרות שהאחוז לא מרמז על כך, לא שווה להשאירו חופשי לחלוטין. וכך הוא זז יותר לעמדה 3 שם היכולות הטבעיות שלו באות לידי ביטוי. הוא שומר אחד על אחד קשוח כשידיים ארוכות וזריזות הפכו לשם המשחק. אני שמח שמצא את תפקידו כשומר גארדים ווינגים איכותיים. אני חושב שהפריצה של סיימונס מוכיחה לפורטלנד שאחד הגארדים (דיים או מקולם) היו צריכים לעזוב אתמול. הערך של שניהם נמוך מידי כעת לפחות עד שיחזרו. מה גם שדיים הוא סמל ענק בפורטלנד והבלייזרס לא ימהרו לגעת בו כרגע.
    .
    3. רודי מתוסכל כבר כמה שנים מכיוון שכל פעם שהג'ז מודחת, מיצ'ל מקבל פטור מכיוון שהוא מפציץ נקודות וגובר מקבל את האשמה מכיוון שכביכול המשחק שלו לא מתאים לפלייאוף וההגנה שלו פחות אפקטיבית. המציאות היא שכבר כמה שנים טובות קבוצות מסתדרות יופי בפלייאוף עם drop coverage. פיניקס ומילווקי נתנו הגנות אדירות עם סנטרים גדולים. ההבדל הוא שהג'ז מלאים חורים הגנתיים כולל מיצ'ל, קלרקסון, קונלי (כבר מעבר לשיאו הגנתית) ואינגלס. רויס אוניל הוא מינוס התקפי ובעיני הפך לאוברייטד הגנתית. הוא קצת עוזר נגד סקוררים, אך גארדים מהירים חותכים את הג'ז כמו מים ומשאירים לגובר את כל העבודה. והנה גובר בחוץ והגנת הג'ז מופשטת בפול דיספליי מול כולם לראות. ממש בין הגרועות כולל ספיגת 125 ו-126 נקודות מהפיסטונס והפייסרס שהן קבוצות התקפה גרועות. ואז גובר חוזר הלילה והם מביסים את הנאגטס החמים עם הגנה מעולה. צודק רודי, עד שמיצ'ל לא ייקח אישית את עניין ההגנה (בלואיוויל נחשב במגן על), הג'ז תלויים בחיפוי של גובר יותר מדי.
    .
    7. הטוויט של מג'יק דוחה. כי מג'יק היה שם בקבוצה ולא עשה כלום. אבל מה שמרגיז זה שהוא מדבר על ג'יני באס ועל כך ש'מגיע לה יותר'. למה? יש למג'יק אובססיה כלפיה. מעולם לא ראיתי כוכב עבר מתייחס למצב המועדון שלו כשהוא שם את הבעלים על הכס. הלייקרס נבנו באופן מוזר. חשבו שהם איכשהו יגרמו לעניין לעבוד. כביכול זה שראס ולברון צריכים את הכדור בכלל לא אמור להפריע. גם קיירי והארדן צריכים את הכדור ביד להתמקסם. ההבדל הוא שלקיירי יש קליעה מבחוץ ויש לו ערך כקלע קאץ' אנד שוט. אבל ראס ולברון כשמבצעים פיק אנד רול, לברון יכול לשחק בשורט רול כמו דריימונד גרין ולהוציא מסירות או לתקוף את הסל. אך אז השומר הולך מיד תחת החסימה ומונע את הכדור ממנו גם על חשבון כניסה לסל של ווסטברוק. בנוסף אין ללייקרס משהו כמו ברוק לופז שיאפשר לרווח. כשאנטוני דיוויס קלע מבחוץ בבועה באופן חריג הלייקרס לקחו אליפות. בקיצור הבניה הלא טובה גורמת להרכבים מוזרים, שלא מצליחים לשמור ואז כשלא הולך כבר מוותרים מראש.
    .
    8. משהו מוזר עובר על השופטים השנה. הליגה חייבת בדיקה דחופה של העניין. טכניות הזויות נשרקות. טכניות שאמורות להישרק לא נשרקות. הפרשנות החדשה של החוקה עם היתרון למגן כשהוא לא יוצר מגע, הוקפד עליה בתחילת השנה, אך חלק מהשופטים פשוט וויתרו ושורקים כפי שעשו שנים קודם. פשוט יש חוסר עקביות קשה מלילה לליילה. הוויריוס הלילה קיבלו כמה שריקות מאוד מוזרות. הם היו במומנטום ברבע השלישי. לא שזה קבע את התוצאה. ההתמוטטות שבאה אחר כך היא עליהם. אבל הגבה צריכה להיות מורמת. אלא אם קייד קילל את השופט ולא שמענו, אין שום סיבה לתת טכנית. בעיני כל עבירה טכנית צריכה להיות מוסברת למזכירות כולל הפירוט הראשוני. לא ברמה של "התנהלות שאינה הולמת", אלא "השחקן קילל את השופט". או "השחקן קירב את פרצפו באופן מאיים אל תוך פניו של השופט". וכמובן דוח בסוף המשחק על הסיבה לעבירה טכנית שצריכה להיות מגובה.

    1. לגבי 8 – צריך לזכור שמה שראינו מבחינת הקוביד אצל השחקנים קרה לא פחות אצל השופטים והעלו מחליפים הרבה פחות מנוסים מהג'י ליג אז אפשר להניח שבחלוף הגל זה ישתפר.

            1. המדיניות לא השתנתה אור. או ששמעון מתחיל להשפיע עליך?
              יש כאן שופטים הרבה פחות מיומנים שגם מן הסתם לא קיבלו את אותה העמקה בדגשים החדשים. כשבלי קשר הטעויות שלהם הם מה שנקרא all across the board

            2. אם אתה מדבר על טעויות כלליות סבבה, חשבתי רק על הטכניות האלה על כל שטות

            3. זה בדיוק הסימפטום של מישהו שלא מרגיש שהוא בשליטה ומנסה לבסס מעמד.

            4. תלוי אם הדברים ישתנו בימים הקרובים..

            5. איבדת אותי.

            6. נראה האם יגידו להם להירגע עם הטכניות או שימשיכו לבסס את מעמדם ללא הפרעה

            7. מה זה יגידו להם. אני מניח שעל שריקות מגוחכות מכל סוג הם מקבלים הערות. יש מנגנון פיקוח פנימי די קפדני. יש הרבה מקום לאינטפרטציה בכל השריקות התגרות המפגרות האלה בדיוק כמו שאמרת גם בnfl.

    2. תודה ג’ון תגובה פנטסטית למרות שאני לא מסכים בקטע עם גובר, הבעיה הראשונה היא הסתמכות על שני משחקים לא משמעותיים במהלך העונה שבהם יש ירידות מתח ואין התאמות הגנתיות והתקיפות…
      שניים ההשוואה לסאנס ולבאקס.
      .
      אייטון שחקן הרבה יותר זריז ואתלטי מגובר והוא מצויין גם במספר סוגים של הגנות ויכול לשחק טוב גם בהגנת חילופים, לגובר אין את היכולת הזאת.
      .
      למילווקי יש את יאניס שכל ההגנה מבוססת על היכולת שלו לעזור ולחפות בהגנה תוציא את יאניס מהקבוצה והיא קורסת שם.
      ואני בכלל לא מדבר על העובדה הפשוטה שמילווקי והסאנס יענישו עם אייטון ויאניס על הרכבים נמוכים בהתקפה בעוד גובר לא מסוגל לכך, וכל האשמה שהוא מקבל בפלייאוף היא די בצדק.

      1. דונובן מיצל תמיד היה קליר פאת בהגנה מתי הוא שמר? וברוך אייטון לא יכול לכסות אף גארד יעברו אותו כמו אוויר פשוט יש גם את ברידגס וקראודר ואת פול הנופל דה FALL PAUL (חח המאתי לו עכשיו אחלה כינוי) שכל הזמן מרוח על הריצפה והשופטים נותנים לו את זה. שים את אייטון למשל בלייקרס ותראה אם הוא יצליח לכסות משהו חחחחח

        שום סנטר בליגה לא יכול לכסות גארדים בחוץ. דיוויס עושה את זה הכי טוב מכולם מבין הגבוהים. מבחינת הגנה על הטבעת גובר ואמביד הכי טובים ואז דיוויס ואייטון.

      2. ברוך, גובר צריך לסתום כל כך הרבה חורים שקשה להעריך את התרומה שלו כעוגן של הגנת דרופ דאון.
        ליוטה היה כמה שנים למצוא מגינים. הם הביאו את אוזבוקי מקנזס שהוא הר אדם, אבל נתנו לו 0 הזדמנויות. זה היה דראפט מלא מגנים בכנף בסיבוב השני
        השנה הם הביאו את ג'ארד באטלר שזו בחירה מצויינת, אך גם הוא מקבל 0 הזדמנויות. הפעם האחרונה שראיתי את הג'ז משחקים הגנה טובה מהקו האחורה זו הייתה השנה בה ראס ופול ג'ורג' נפלו מולם בסיבוב הראשון לפני 3 שנים.

    3. תגובה מעולה אבל צריך לזכור
      רודי הוא שחקן ההגנה של העונה.
      בפלייאוף הוא לא יכול לשמור על יוקיץ (למשל) ולא יכול לבצע הגנת חילופים. למעשה בפלייאוף הוא חיסרון הגנתי, ומדובר בשחקן ההגנה של העונה שמקבל חוזה ענק עבור הגנה.
      לדוגמא דנוור מצליחים לשמור סביר מסביב ליוקיץ למרות חסרון הגנתי בולט אבל
      אף אחד לא מצפה מיוקיץ ומגובר מצפים.
      הוא פשוט לא עומד בציפיות כי מצפים שינצח משחקים דרך ההגנה ובמציאות הוא דורש מיתר השחקנים התאמות הגנתיות

        1. זו בדיוק הנקודה. לא יכול לשמור על שום כוכב של שום יריבה, לא יכול להחליף, כל קבוצה בפלייאוף רואה בו חסרון הגנתי.
          מילא אם היה יוקיץ. אבל הוא שחקן התקפה מוגבל מאוד

          1. הלו אותי לא צריך לשכנע אני צועק שנים כבר טרייד עליו 🤣🤣
            אבל צריך הגנה גם בעונה הסדירה וזה הוא נותן. את יוקיץ ואמביד אף אחד לא עוצר חוץ מאל הורפורד את אמביד 😎
            אז זה לא הדיל ברייקר על גובר הבעיה איתו זה התקפה

            1. שחקן הנגנה של העונה הראשון שהוא חסרון הגנתי

        2. אף שחקן לא חזק על יוקיץ' (אולי אמביד). כי את הכבדים הוא מסבסב ואת הדקים הוא דוחף. הוא אחד משחקני הפוסט אפ היותר טובים שראיתי בחיי. אבל רודי עדיין מצויין כמגן קבוצתי. שם הגדולה שלו. הלילה הוא פשוט חירב את הנאגטס עם תצוגה

          1. על איזה כוכב בליגה הוא יכול להקשות?
            לדוגמא קאוואי יכול להקשות על לא מעט וגם יאניס וכו.
            הגנת חילופים הוא לא יכול לשחק.
            הוא יכול לעזור נגד חדירות אם הוא משאיר את השחקן שלו חופשי על ה 3.
            מגן שהוא בעיה בהגנה

    4. ג'וני לגבי סעיף 8 זה השתנה אחרי שהביג 4 באו בתלונות. השופטים מיישרים קו. הכוכבים חייבים שריקות אוויר והגנה שהמגן מטר מהם ויתן להם לזרוק בחופשיות ואסור שבחדירה המגן יהיה באזור כי אם הם שם אז יש 2 אופציות המתקיף יוצר מגע על ידי דחיפה עם הכתף והכניסה במגן וזריקת ראש+צעקה=2 זריקות אוטומט. או החלקה ליד מגן כלשהו=2 זריקות אוטומט.
      זה מה שהליגה רוצה לכן שורקים על מגע שפשוף או קרבה, אם הייתי רק יכול להכין לקט רק מההזויות של השבוע האחרון חחח וככה כל שבוע זה היה יותר מצחיק מהקליר פאתס של לברון בקוסט טו קוסט.

    5. 8 – במילה אחת – סילבר.
      הוא חירב את השיפוט לחלוטין והפך אותו לפארסה.
      הליגה הטובה בעולם עם השיפוט הרע בעולם.
      לא שלפניו זה היה מושלם אבל הצלילה החדה בתחום חלה תחתיו.
      הוא WOKE עם דולארים בעיניים. לא שילוב טוב לקבלת החלטות בתחום הספורטיבי.

      1. אני זוכר שפילדלפיה הגישה לאוקלהומה את אל הורפורד + בחירת סיבוב ראשון רק שיקחו אותו ואת החוזה שלו. המצב עם סימונס לא הרבה יותר טוב.

        1. הורפורד היה בסוף קריירה. סימונס הוא פשוט סימן שאלה. את מה שהוא עושה הוא עושה מצויין. אבל הזמן עובר והסיכויים שישפר את מה שלא טוב קטנים משמעותית. מדובר על שלוש שנים שלמות וחצי של חוזה. רק קבוצה שאין לה מה להפסיד תיקח את הריזיקה הזאת

            1. חחחח

  14. בס"ד
    תודה מנחם מעולה.
    ג'ה פשוט מדהים. אני מצליח לראות את הסירטון.
    גובר סתם מסתכסך עם חברים לקבוצה.
    השופט, זה ממש בדיחה, מקסימום תן אזהרה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט