לברון נגד יוקיץ', קרב בין שתי אלופות טריות ופילדלפיה מתארחים במיאמי ביום שבת קסום / עידו רבינוביץ

לברון נגד יוקיץ', קרב בין שתי אלופות טריות ופילדלפיה מתארחים במיאמי ביום שבת קסום / עידו רבינוביץ

מילווקי באקס (17:27) – טורונטו ראפטורס (19:20), 01:30

המשחק המוקדם של הערב מציג שתיים משלוש אלופות הליגה האחרונות כאשר הקנדים שהיו על פסגת העולם ב-2019 מגיעים לוויסקונסין למפגש עם האלופה היוצאת ממילווקי.

זהו המפגש השני בין שתי הקבוצות הללו החודש, הראפטורס הפתיעו את הבאקס במשחק הקודם עם ניצחון 117:111 חשוב. פסקאל סיאקם שיחק את אחד ממשחקיו האיכותיים ביותר בעונה התנודתית שלו וסיים עם 33 נקודות, 6 אסיסטים ו-6 כדורים חוזרים. על אף תקופה טובה של השם הגדול ביותר אצל ניק נרס, הדינוזאורים בסכנה ליפול למאזן חצוי עם הפסד הלילה שימשיך את הרצף הרע שלהם לשלושה הפסדים. משחקם האחרון, הפסד ב-16 נקודות לשוכנת התחתית מדטרויט, היה גלולה קשה מאוד לבליעה. סיאקם ו-ואן פליט קלעו יחדיו 47 נקודות, כל שאר חבריהם לקבוצה קלעו 40 יחדיו במשחק בו כל הקבוצה קלעה באחוזי יעילות מחרידים של 38.5%.

הבאקס לעומתם הרשימו מאוד במערכה האחרונה שלהם, הם גמרו את המשחק מול הגולדן סטייט ווריורס, הקבוצה עם המאזן השני בטיבו בליגה כעת, כבר במחצית הראשונה.

77:38 הייתה תוצאת המחצית לטובת מילווקי באחת מהתצוגות המטורפות ביותר בשנים האחרונות. 4 שחקני חמישייה של הבאקס הגיעו לספרות כפולות כבר במחצית הראשונה, כאשר יאניס קלע 24 בשני הרבעים הראשונים. ההגנה של שחקניו של מייק בודנהולצר השאירה את הלוחמים על 34.7% מהשדה למשך כל המשחק וסטף קרי על 12 נקודות חלשות.

גוראן דראגיץ', גארי טרנט ג'וניור וקם בירץ' בחוץ אצל טורונטו.

אצל מילווקי, אין פציעות לדווח בעת כתיבת שורות אלו.

הימור: האלופה הטרייה יותר משאירה את הניצחון בבית שלה, מילווקי ב-7.

וושינגטון וויזארדס (20:22) – פורטלנד טרייל בלייזרס (25:16), 02:00

המכשפים מבירת האומה מקבלים לביתם את הבלייזרס המאכזבים, שעדיין נלחמים על מיקומי הפליי-אין ויכולים לקפוץ למקום העשירי עם ניצחון הלילה.

הוויזארדס נמצאים בעונה שכולה רכבת הרים עם עליות וירידות, כעת הם בצד החיובי עם שלושה ניצחונות עוקבים בשבוע האחרון. קייל קוזמה, שהגיע כחתיכה בטרייד עם הלייקרס עם ראסל ווסטברוק, בכושר הטוב בקריירה שלו בליגה של הגדולים – הוא קולע 23.8 נקודות, קוטף 10.9 קרשים וקולע ב-52.4% מהשדה באחד עשר המשחקים האחרונים שלו. הוא כמעט השיג את הטריפל דאבל הראשון בקריירה שלו במשחק האחרון מול אורלנדו, הוא חסר רק אסיסט אחד להישג המכובד, אך בניגוד לווסטברוק, הוא מעדיף לצבור את הניצחונות.

זהו המשחק השלישי מתוך שמונה משחקים של הוויזארדס בוושינגטון. למעשה, הקבוצה לא יוצאת למשחק חוץ עד החודש הבא. הם נמצאים בצפיפות גבוהה במיקום שלהם בטבלת המזרח: הם במרחק חצי משחק מהשארלוט הורנטס ויכולים להשתוות אליהם הלילה עם ניצחון, אך הם גם יכולים ליפול למקום העשירי עם הפסד וניצחונות של טורונטו (במילווקי) והניקס (באטלנטה). ניצחון ביתי של הסלטיקס על הבולס יכול גם לקרב אותם למרחק חצי משחק מוושינגטון.

פורטלנד טרם היוו יריב במשחק החוץ שלהם, התבוסה שלהם מול הנאגטס בדנבר (140:108) חתמה את ההפסד ה-14 שלהם ב-16 משחקי חוץ העונה. הם שיחקו ללא דמיאן לילארד, סי.ג'יי מקולם, נורמן פאוול, לארי נאנס ג'וניור, אנפרני סימונס וקודי זלר. הקריטי ביותר מביניהם, דמיאן לילארד, שנבחר בתחילת השנה לאחד מ-50 השחקנים הטובים ביותר ב-75 שנות ההיסטוריה של הליגה, לא ישחק לפחות בחודש וחצי הקרוב.

הבלייזרס עדיין בחיים לתמונת הפלייאין, אך כושר מצוין של הפליקנס וקאמבק צפוי של הספרס לאחר 9 הפסדים מעשרת משחקיהם האחרונים יכול להוריד אותם במאבק הקשוח עוד לפני שלילארד יחזור.

בראדלי ביל ודאביס ברטנס לא יהיו זמינים עבור ווס אנסלד ג'וניור והמקומיים.

הבלייזרס כנראה יחסרו את כל השישה שלא שיחקו מול דנבר, אלא אם אנפרני סימונס יקבל את האישור מהרופאים להתלבש.

הימור: וושינגטון מגדילה את הרצף עם ניצחון ב-13.

אטלנטה הוקס (24:17) – ניו יורק ניקס (21:21), 02:30

שחזור נוסף של סדרת הסיבוב הראשון מאשתקד כאשר הניקס מדרימים לג'ורג'יה לקרב עם ההוקס ב-"סטייט פארם ארנה".

ההוקס של נייט מקמילן הפסידו את ארבעת משחקיהם האחרונים וצנחו למקום ה-12 בהפרש משמעותי של 3.5 מהמקום העשירי שמוביל לפליי-אין ושייך כעת ליריבתם הלילה – הניו יורק ניקס.

אטלנטה נמצאים במקום השני בדירוג התקפי בכל הליגה העונה עם 113.5, אך הדירוג ההגנתי שלהם מוריד אותם למקום ה-22 בנט רייטינג כולל (1.4-). הם היו קרובים למיאמי היט אמש לאורך כל המשחק, ירדו לרבע המכריע ביתרון 3 ונותרו במשחק עד לשניות הסיום. שיוויון 188 הראה לוח התוצאות עם 46 שניות לסיום, ההיט קלעו 6 נקודות רצופות (טיילר הירו, ג'ימי באטלר, פי.ג'יי טאקר) כדי לגמור את העניין. קווין הרטר עם שתי טעויות קריטיות בסיום – פאול על טיילר הירו לקליעות עונשין ואיבוד כדור מיד לאחר מכן, סיימו את המשחק של אטלנטה.

הניקס, שניצחו את שני המשחקים הקודמים בין שתי הקבוצות והבטיחו את שובר השיוויון שלהם מול אטלנטה במקרה של מאזנים זהים בסיום העונה, נוחתים בעיר הדרומית במומנטום איכותי. הניצחון שלהם מול הדאלאס מאבריקס היה שני ברציפות והשביעי שלהם בעשרת המשחקים האחרונים. אר.ג'יי בארט, הבחירה השלישית של דראפט 2019, הפציץ מול המאבס עם 32 נקודות והפך להיות שחקן הניקס הצעיר ביותר עם שני משחקים של 30 נקודות לפחות במשחקים עוקבים.

המשחק הזה הוא הראשון של שתי הקבוצות מאז הטרייד שביצעו מוקדם יותר השבוע שכלל החלפה של קמרון רדיש מאטלנטה וקווין נוקס מניו יורק, שתי בחירות לוטורי שלא הותירו חותם כפי שקבוצותיהם ציפו כשבחרו אותם.

קלינט קאפלה וג'יילן ג'ונסון נותרים מחוץ לסגל של מקמילן למשחק הלילה.

קמבה ווקר, דריק רוז וסולומון היל גם יתלבשו על אזרחי אצל תום ת'יבידו.

הימור: מיני-הפתעה עם ניצחון של אטלנטה ב-3.

ברוקלין נטס (15:26) – ניו אורלינס פליקנס (26:16), 02:30

הפליקנס, אחת מהקבוצות המפתיעות של החודש האחרון, יקוו להמשיך את הכושר הסנסציוני מול קווין דוראנט והברוקלין נטס כאשר ה-"בארקלייז סנטר" יארח את המשחק המסקרן מול השקנאים מלואיזיאנה.

מאז ה-15 לדצמבר, הפליקנס ניצחו 8 מתוך 13 המשחקים שלהם, כולל תצוגות נאות מול הווריורס, טימברוולבס, קליפרס וקאבלירס והם מציגים נט רייטינג טוב משל גולדן סטייט ב-30 הימים הללו.

"ברנדון אינגרם משחק ברמה גבוהה מאוד; הוא בוחר את המקומות שלו לזרוח. היופי במה שהוא עושה זה שהוא בוטח בחבריו לקבוצה , וכשאתה עושה את זה, השמיים הם הגבול ליכולת ההתקפית שלך" אמר מאמן הפליקנס הנרגש, ווילי גרין, על הכוכב העולה שלו.

השקנאים מגיעים לברוקלין במהלך מסע מפרך של הנטס, זהו המשחק הרביעי בחמישה לילות לשחקניו של סטיב נאש, המשחק שלהם ביום חמישי האחרון היה הוכחה נוספת לעייפות שלהם. ללא קווין דוראנט, אחד מהמועמדים המובילים לתואר ה-MVP העונה, הנטס נדרסו על ידי האקסית של דוראנט והארדן מאוקלוהומה סיטי. המזוקן הוביל את הנטס עם 26 נקודות וקיבל עזרה מ-21 של קמרון תומאס, אך החמישייה שכללה שחקנים כמו קסלר אדווארדס, דיירון שארפ ודיאנדרה במברי לא עמדה בקצב המשחק המהיר של הרעמים מנגד.

הפסד הלילה והנטס יורדים למאזן שלילי בבית העונה ונותנים אפשרות למיאמי היט לפתוח עליהם פער של משחק וחצי על המשחק השני (ההיט משחקים מאוחר יותר מול הסיקסרס).

עם חזרתו של דוראנטולה, דו"ח הפציעות של הנטס כולל רק את למרקוס אולדריג', ג'ו האריס וניקולאס קלאקסטון.

זאיון וויליאמסון וקירה לואיס מרכיבים את רשימת המושבתים של ניו אורלינס.

הימור: אהיה נועז ואגיד שהנטס ממשיכים להתפרק פיזית ומפסידים ב-15.

מיאמי היט (15:27) – פילדלפיה 76' (17:24), 03:00

מלחמה חשובה ביותר בין שתי קבוצות בחמישייה המובילה של המזרח – ההיט מארחים את הסיקסרס עם אופציה להשתוות לשיקגו בולס בראשות טבלת הקונפרנס (הואיל ושיקגו תפסיד אצל בוסטון), פילי תוכל להתקרב למרחק חצי משחק מהבאקס בקרב על המקום הרביעי המקנה יתרון ביתיות.

ההיט השיגו ניצחון חשוב אמש נגד היריבה שגברה על פילדלפיה בפלייאוף של העונה שעברה, האטלנטה הוקס. מיאמי לקחו את המשחק עם עוד תצוגת קלאץ' מרשימה של אקס פילי, ג'ימי באטלר, שקלע 23 נקודות, כולל ליי-אפ מכריע שהעלה את ההפרש לשני פוזשנים בשניות הסיום.

הקבוצה מעיר אחוות האחים גם יעלו לפרקט הלילה בעקבות ניצחון שיכול להוות משמעותי במיקומי המזרח – 111:99 על הבוסטון סלטיקס.

ג'ואל אמביד ממצב את עצמו כסוס שחור לתואר ה-MVP עם הכושר הנוכחי שלו, הוא הוביל את קלעי שתי הקבוצות עם 25 נקודות ב-65.9% טרו שוטינג. לפני משחק זה, הוא לא ירד מ-31 נקודות בשמונת המשחקים הקודמים שלו (כולל רצף ביזארי של 31 נקודות בחמישה משחקים רצופים). לסיקסרס יש פער נאה של 2 משחקים מקליבלנד שבמקום השישי ו-3.5 משחקים מהבולס שבפסגה כעת. שלושת המשחקים הקרובים שלהם מגיעים נגד קבוצות מזרחיות (במיאמי, בוושינגטון ואז אירוח ביתי של אורלנדו).

יחד עם בן סימונס, דני גרין ושייק מילטון לא יעלו להארדווד הלילה אצל פילי.

במיאמי, באם אדביאו, ויקטור אולדיפו, מרקיף מוריס, קייזי אוקפלה ומרקוס גארט בחוץ מבין חניכיו של אריק ספולסטרה.

הימור: מיאמי גוברים בקושי רב עם ניצחון ב-2.

אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (27:14) – קליבלנד קאבלירס (18:25), 03:00

האבירים מאוהיו מהווים את הפתעת העונה בעיניי רבים. סגל אפור על הנייר ללא כוכבים ברורים מגיע להישגים פנטסטיים, והרבה קרדיט הולך לגארד הצעיר, דאריוס גארלנד. "בוג" כפי שהוא מכונה ברחבי קליבלנד, מגיע לאוקיסיי בכושר אדיר – הוא צבר טריפל דאבל בניצחון העצום על היוטה ג'אז וקלע שיא עונתי של 32 נקודות נגד הספרס בסן אנטוניו אתמול.

הוא יתמודד מול עוד גארד צעיר ומלהיב, שיי גיליג'יוס אלכנסדר, גם הוא במומנטום נהדר. 33 נקודות, 10 קרשים ו-9 אסיסטים לרכז הקנדי בניצחון המוחץ של רעמים על הברוקלין נטס מוקדם יותר השבוע, משחק שני ברציפות שהוא שם לפחות 32 נקודות על לוח התוצאות.

"אנחנו מנסים לבנות את סגנון משלנו, מנסים לבנות זהות ומנסים לבנות את זה על ההיבטים במשחק בהם אנו יכולים לשלוט. כל הדברים שמגיעים לפני הקליעה עצמה" אמר מארק דייגנולט, המאמן הטירון של הת'אנדר שגדל בליגה יחד עם קבוצתו.

זהו המשחק הראשון בין הקבוצות העונה, הקאבס פירקו את הת'אנדר במשחקם האחרון בתוצאה 129:102, אך זה היה לפני תשעה חודשים. זמן כה רחוק בו קולין סקסטון היה המבטיח מבין שני הצעירים בקו האחורי של ג'יי.בי ביקרסטאף.

אייזיאה רובי וקנריך וויליאמס לא ישתתפו הלילה בשל פציעות אצל דייגנולט והת'אנדר.

שלושה רכזים לא ישחקו הלילה בשורות קליבלנד – קולין סקסטון, ריקי רוביו וראז'ון רונדו.

הימור: קליבלנד לוקחת ב-17 הפרש.

בוסטון סלטיקס (22:21) – שיקגו בולס (13:27), 03:30

שתי קבוצות המנסות לחזר לדרך המלך לאחר הפסדים כואבים נפגשות ב-"טי די גארדן" שבמסצ'וסטס כאשר הלפרקונים הירוקים מארחים את השוורים האדומים.

הסלטיקס ירדו בחזרה מתחת למאזן חצוי לאחר הפסד קשוח נגד הסיקסרס. אימה אידוקה הכניס 12 שחקנים שונים לפרקט ואף אחד משחקניו לא שיחק מעל 32 דקות. המאכזב העיקרי של הערב היה דניס שרודר, שקלע נקודה בודדת ב-26 דקות על המגרש. פייטון פריצ'רד היה נקודת אור נעימה עם 17 נקודות מהספסל, אך זה לא הספיק מול משחק חביב של פילדלפיה מהצד השני.

"לא היה לנו אחד כזה כבר הרבה זמן, משחק רע בכל ההיבטים. סך הכל, ההתחלה האיטית גמרה אותנו מוקדם. לא היינו חדים בשני צדי המגרש, אני רואה את זה יותר כמו חריגה מהנורמה" חתם אידוקה את הגיגיו על המשחק מאתמול.

התחלה איטית זה ביטוי מחמיא ביחס ליכולת של בוסטון נגד פילדלפיה, הם ספגו ריצת 28:4 לסיום הרבע הראשון ופיגרו ב-22 הפרש ברבע השני. 41 נקודות משותפות של הצמד טייטום@בראון לא הספיקו כלל.

ההפסד של הבולס היה גדול וכואב יותר. הם לא היו באותה הרמה כמו הגולדן סטייט ווריורס, ובמקום לתת משחק הצהרתי על כל הקופה, הם חטפו על הראש בתוצאה 128:96. החדשות הרעות המשיכו להיערם על השוורים, כאשר זאק לאווין נפצע ברבע הראשון וצפוי לעבור בדיקת MRI להערכת הנזק ברגלו. הוא עזב את האולם על הרגליים והצפי שהפציעה לא תשאיר אותו בצד לזמן רב, אך לבינתיים זו מכה אנושה לקבוצתו.

ההפסד היה השלישי של הבולס בארבעת המשחקים האחרונים והיתרון שלהם בצמרת נמחק יותר ויותר כל יום. הם ישימו עין על התוצאה של מיאמי (מקום שני במזרח) נגד הסיקסרס הערב.

מרקוס סמארט הוא השחקן היחיד שלא ישתתף אצל בוסטון.

אל זאק לאווין יחברו אלכס קארוסו, פטריק וויליאמס, ג'אוונטה גרין, דרק ג'ונס ג'וניור וטיילר קוק.

הימור: הבולס קמים עם ניצחון ב-9.

סן אנטוניו ספרס (27:15) – לוס אנג'לס קליפרס (22:21), 03:30

הדורבנים מהאלאמו מוכרחים לקטוע את המומנטום הגרוע שנקלעו אליו עם ניצחון מול הקליפרס, שיקוו לחזור למאזן חצוי ולהמשיך את נפילת היריבה שלהם הלילה.

הספרס נחלו הפסד חמישי ברצף נגד קליבלנד אתמול, 114:109. זהו התשיעי שלהם בעשרת המשחקים האחרונים. דז'ונטה מארי הוא השחקן המוביל שלהם בתקופה האחרונים, הוא קלע לפחות 30 נקודות בשני משחקיו האחרונים (פעם ראשונה בקריירה שלו) ולא ירד מ-19 מאז שחזר מפציעה בחמישי לינואר.

כאמור, הם לא היו רחוקים נגד הקאבס, אך שבע החטאות רצופות מהשדה בחמש הדקות האחרונות הכריעו את כף המאזניים לטובת קליבלנד.

המשחק הקודם בין שתי הקבוצות, בסוף החודש שעבר, נגמר לטובת הספרס. ניצחון שהתניע רצף של שלושה רצופים – הפעם האחרונה שהם חיברו יותר מניצחון אחד אחרי השני. טיול שבעת משחקי החוץ שלהם לא עזר למאזן, אך כעת הדורבנים חזרו הביתה ולא יצאו משם עד ל-25 לחודש.

הקליפרס מגיעים לאחר הפסד לפליקנס, 113:89, פעם שלישית בחמשת המשחקים האחרונים שלהם שהם לא מגיעים ל-90 נקודות. ללא הסופרסטארים שלהם בכנפיים, ההתקפה של ל.א. מדשדשת מאוד, במיוחד כאשר מרקוס מוריס לא פוגע (3/14 מהשדה, 1/9 מעבר לקשת במשחק האחרון מול ניו אורלינס).

טיירון לו היה מאוד מאוכזב מהחמישייה הפותחת שלו בעקבות ההפסד: "הם נראו איטיים, נראו זקנים ללא קפיציות. זה קורה. ניסינו הכל, חשבתי שהצעירים שלנו נכנסו ושיחקו היטב, אך עם הפותחים הם (הפליקנס) ניצלו אותנו" חתם לאחר המשחק.

פול ג'ורג', קוואי לאונרד, לוק קנארד, איזייאה הרטנשטיין, ג'ייסון פרסטון וג'סטיס ווינסלו ברשימת הפצועים של לוס אנג'לס.

דרק וייט, זאק קולינס וטרה ג'ונס החסרים אצל קואץ' פופ.

הימור: הספרס קוטעים את הרצף עם ניצחון ב-6.

דנבר נאגטס (19:21) – לוס אנג'לס לייקרס (21:21), 04:00

ה-MVP המכהן מול קבוצת האליפות של 2020, לברון ג'יימס בקרב ראש בראש מול ניקולה יוקיץ' כאשר הלייקרס טסים לכיוון צפון-מזרח לאוויר הדליל של הרי הרוקי.

שתי קבוצות ששמו פעמיהן על אליפות בתחילת עונה, לא משחקות כמו קונטנדריות בחצי העונה הראשון. לברון ג'יימס וניקולה יוקיץ' הם עדיין שניים משחקני הכדורסלים הטובים ביותר על הפלנטה, אך חבריהם לקבוצה לא עזרו להם מספיק (לברון) או הוכו במגפת הפציעות (יוקיץ').

"אני משחק את המשחק למטרה אחת בלבד, וזה כדי לנצח. לא משנה מה עשינו עד כה העונה, זה לא נגמר במספר ניצחונות שמספר אותי. אני תמיד מחפש דרכים להשתפר בעצמי, לבדוק מה אני יכול לעשות בהתקפה, בהגנה ומבחינה מנהיגותית לגרום לקבוצתי לעבור את המשבר הזה" אמר קינג ג'יימס במסיבת העיתונאים בעקבות ההפסד המאכזב האחרון לסקרמנטו קינגס הפושרים. ג'יימס קולע 29.1 נקודות למשחק, מוסיף 7.4 כדורים חוזרים ומוסר 6.6 אסיסטים עם אחוזים אפקטיביים הגבוהים ב-5% מממוצע הקריירה שלו. קשה להאמין שהוא בשנתו ה-18 בליגה. חזרה של אנטוני דייויס מהפציעה בברכו תסייע, אך גם יחד איתו, הלייקרס לא סובבו ראשים השנה.

גם יריבתם מקולרדו לא מגיעה לגבהים שהם שמו לעצמם בתחילת העונה, וגם שם, האשמה היא לא אצל הסופרסטאר. אפשר לטעון שהנסטר הסרבי של מייק מאלון משחק אפילו טוב יותר מהשנה שעברה, אך הניצחונות לא שם כדי להראות את זה.

הנאגטס קלעו 21 שלשות ב-50% והגיעו ל-140 נקודות במשחקם האחרון, אך זו הייתה מערכה שהציגה אנומליה יותר ממציאות עבור דנבר.

אנטוני דייויס, כרמלו אנטוני, דוויט הווארד וקנדריק נאן לא ישתתפו אצל הלייקרס.

ג'מאל מארי, מייקל פורטר ג'וניור, פי.ג'יי דוזייר ו-וולאטקו קאנקר לא יהיו זמינים למייק מאלון.

הימור: הלייקרס לוקחים משחק צמוד ב-3.

דאלאס מאבריקס (19:23) – אורלנדו מג'יק (35:8), 04:30

המאבריקס ניצחו שישה משחקים רצופים לפני שרצפם נקטע נגד הניקס לפני יומיים, הם מעוניינים לחזור לדהירה שלהם עם ניצחון על המג'יק – הקבוצה היחידה בכל הליגה שעדיין לא הגיעה למספר ניצחונות דו ספרתי העונה.

לאחר שרצף ששת הניצחונות נגדע באיבו, לוקה דונצ'יץ' בחר להוציא את העצבים שלו אתמול על הממפיס גריזליס. הסלובני הצעיר צלף 27 נקודות וסיים עם טריפל דאבל חשוב בניצחון אדיר בתוצאה 112:85.

"אני תמיד מדבר על ההגנה שלו ואיך זה המפתח לניצחונות שלנו, צערנו את הגריזליס על 30 נקודות במחצית השנייה. זה מדהים, עם שחקנים כמו ג'ה מוראנט וג'ארן ג'קסון מהצד השני. הם כישרונות אדירים וזה היה קשה מאוד, אבל עשינו את זה" אמר מספר 77 המחויך בכחול.

גם המג'יק ניצחו את משחקים האחרון, 116:109, נגד השארלוט הורנטס. משחק שקטע רצף של עשרה הפסדים. גארי האריס, אחד מהוטרנים היחידים בקבוצה הצעירה, קלע בספרות כפולות בפעם ה-14 ברציפות מאז ה-22 לדצמבר. המג'יק יצאו לריצת 13 נקודות ללא מענה ברבע המכריע והכניעו את הצרעות.

קריסטאפס פורזינגיס ו-ווילי קאולי סטיין, יחד עם המאמן ג'ייסון קיד, לא יהיו זמינים למגרש הערב.

אצל האורלנדו, רשימת החסרים היא כרגיל – ג'ונתן אייזיק, מרקל פולץ, מו במבה, וונדל קרטר, מייק קרטר-וויליאמס ואיטוואן מור.

הימור: 11 הפרש לדאלאס בסיום.

לפוסט הזה יש 85 תגובות

  1. לא שזה באמת משנה,
    אבל זו לא עונתו ה-18 של לברון בליגה. זו עונתו ה-19.
    .
    קשה לי לראות איך הלייקרס מנצחים בדנבר –
    הם פגיעים במיוחד למשחק פנים דומיננטי (כל קבוצות הליגה פגיעות ליוקיץ'),
    וזה בנוסף לפגיעות הרגילה שההגנה האיומה שלהם מציגה בדרך כלל…
    .
    תודה, עידו. אחלה פריוויו.

    1. ההגנה של הלייקרס זה פשוט מחדל, זה ממש מצחיק לראות משחקים שלהם.
      לא ברור בכלל איך הם לא עושים שום דבר עם זה.

  2. סיקור מצויין.

    לברון בערב נתון יכול להתעלות על כל קבוצה השאלה היא איזה ראסל ווסטבריק יופיע.
    המשימה הופכת לכמעט בלתי אפשרית כשרואים איזה נגרים צריכים להתעלות הערב במדי הלייקרס.

  3. בוסטון חייבים זעזוע , אני רואה טרייד של בראון בשבועיים הקרובים, למרות שהדבר הנכון זה לעשות טרייד על סמארט,שרודר,הורפורד ולתת לצעירים לשחק

  4. המשחק קל מדי לדוראנט צריך לשנות מולו את החוקים לקשור לו את יד שמאל משהו, האיש מדהים כל מה שצריך למסור לו ויש שני נקודות קלות.

  5. וואי וואי דוראנט ירד לחדר הלבשה אחרי שהברך נפגעה (מברוס בראון ותנועה מוזרה של דוראנט). ממש מקווה שזה לא רציני

  6. איזה הגנה של ריד על השיקצה, לברון עדה 3 עבירות במהלך. דנבר צריכה להיזהר ראסל ווסטברוק בערב קליעה 1-5 מהשדה!!! עדיין לא מובן לי איך מחייבים מסיכות ולא ציוד מגן כמו קסדות שאפס משחק, אי אפשר לפצוע אותו באימונים?

  7. חחחחח איזה שריקה חרפה הירו רץ נופל בראון עובר לידו ומקבל עבירה חחחחחחח והוא מופתע א6מר לשופט מה עשיתי חחחחחח איזה שריקת אוויר לא יאמן החיגה המגעילה הסאת חחחח נפילה אוטומטית שריקה

  8. אמביד עבר את המכסה של ה31 נק 😎
    העיקר נתנו בראש לנגרים. מיאמי מציקים וקשוחים אבל אם עונים להם בקשיחות הם די נגרים באטלר חלש מאד העונה קולע כמו ראס חחח
    מיאמי היום עוד היו במשחק בזכות השופטים הם קיבלו כמה שריקות לייקרס

  9. עוד מעט נולד לי בן , אני שוקל לקרוא לו שם פרטי אמביד , הניק ניים של הבן הראשון שלי זה ג'וג'ו וצריך לחלק בין הילדים שווה בשווה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט