מעורב 'הטוב והרע' בקשר לקם רדיש, אטלנטה האוקס, הניקס, הסיקסרס, ובן סימונס לשבת / מנחם לס

1.הטרייד: 8.5 לניקס; 4.5 להאוקס. אבל ה-4.5 עלול להפוך ל-"9" אם, ואם, ואם…

אטלנטה נתנה לניקס את קם רדיש וסולומון היל, עבור קווין נוקס ובחירת דראפט סיסוב ראשון (18 מוגנת דרך שרלוט) ב-2022.

מה אטלנטה מקבלת?

קווין נוקס שחקן שהיה נפלא בתיכון, מצויין באונ' קנטקי ב-'ONE AND GONE' בשנת (2017-18), הוא התחיל שנה טובה מאד בניקס, ואפילו עלה בחמישייה במשחקים רבים. הוא סיים את שנת הרוקי עם 12.6 נק', 4.9 ריב', ודובר עליו כבורג חשוב בבנייה החדשה של הניקס תחת טים ת'יבודו. אבל אז שחקנים חדשים (לא כולם!) כאר.ג'יי ברט, אבן פורנייה, דרק רוז, אלק בורקס, ועמנואל קוויקלי לקחו ממנו את הדקות, את הנקודות, ולמעשה לקחו את נשמתו עד שהוא כנראה ויתר כשהוצא אפילו מהרוטציה, והמאמן ת'יבודו בקושי התקשר או התחבר אליו.

הוא הפך לשק תפוחי אדמה בניקס הקולע 3 נק' למשחק, זורק 0.8 שלשות (הכל בדיוק של בערך 35%), כשדקותיו באות בגארבג' טיים. הוא היה משא מיותר בניקס והם שמחו להיפטר ממנו.

הם קיבלו את סולומון הפצוע משך כל עונה זו, וקם רדיש. קם רדיש הוא 2.03 מ' עם מוטת זרועות של 2.12 מ', ONE AND DONE ב-דוק, ובחירה עשירית בדראפט של 2019. הוא מתחבר לבן קבוצתו בדוק, הקנדי אר.ג'יי ברט, אף הוא ONE AND DONE מדוק, ובחירה מס' 3 באותו דראפט של 2019.

רדיש קולע העונה 11.9 נק' עם 2.5 ריבאונדים. הוא שחקן שהכשרון יוצא לו מהאזניים, גבר יפה-תואר עם גוף מושלם שתמיד נראה כ-UNDERACHIEVER. למה? כריס קירשנר, כתב ההאוקס של ACJ גילה היום שרדיש כבר שנתיים רוצה לשחק בקבוצה אחרת. הוא היה פצוע זמן רב, וכששיחק שיחק במין חוסר התלהבות. קירשנר גילה שהוא רצה 'CHANGE OF SCENERY' ומנהטן זה חתיכת CHANGE OF SCENERY מאטלנטה הדי רדומה. ייתכן מאד – ואני מרגיש שזה יקרה – הוא יוולד מחדש בניקס, אם רק ת'יבודו ייתן לו צ'אנס.

דבאר נוסף בקשר לרדיש: הוא הגיע מדוק עם מוניטין של מגן מצויין. הוא הוכיח זאת בהאוקס שוב ו שוב. אבל העונה חלה ירידה משמעותית בהגנה שלו. אולי זה היה סימן של 'הטרידו אותי', או לך תדע מה הסיבה, אבל הניקס מקבלים שחקן שפוטנציאל ההגנה שלו בשמיים.

2. הניקס מקבלת שחקן עם פוטנציאל רציני

הניקס משחקת עם אבן פורנייה וברט בשני ה-WINGS ולא נראה לי שרדיש יקבל הרבה דקות מהם, אבל הוא יהיה BACK-UP WING מעולה. במקרים שהניקס ישחקו סמול בול עם ג'וליוס רנדל בסנטר, ואז אובי טופין וטאג' גיבסון (או נרלנס נואל) ב-4, אני רואה את רדיש מקבל שם דקות רציניות. אני מרגיש גם שהניקס תעשה טרייד בשבועיים הבאים על שניים מהחמישה שהזכרתי כי יש לה יותר מדי טבחים במטבח בעמדה 4. אני רואה את קם רדיש ב-4 בסמול בול קובר שלשות, מפליא בהגנה, וגורם לניקס צעד רציני נוסף בדרך להיות שחקן רציני בפלייאוף.

הדדליין שהוא ה-10 לפברואר מתקרב, וסימונס הוא עדיין שחקן הסיקסרס ש – כמו דג במים – איננו מוציא מילה לכאן או לשם

סם אמיק, הכתב המצויין של האתלטיק, כותב היום:

At his best, the 25-year-old Philadelphia 76ers star is one of the most impactful defenders in today’s game and the kind of up-tempo playmaker who can inject life into any team’s sluggish offense. Even with his well-chronicled shooting woes, his sheer talent indicates a player worthy of a hefty trade offer for the vast majority of the league.

אז אם הוא שחקן עם פוטנציאל כזה גדול, איך זה שאף קבוצה לא קופצת בטרייד עליו?

כמובן שיש את עניין הכסף וה-140 מיליון שמי שלוקח אותו בטרייד יהיה חייב לו העונה ושלוש העונות הבאות. אבל זה לא רק זה: היום יש חשש שקרה לצעיר בן ה-25 איזה אירוע מוחי שכולם מנסים להסתיר. אחרת כניסתו למחבוא תחת כיסוי השבלול לא מובן.

הוא-הוא השם החם ביותר שלפתע יופיע וישבור את כל הכותרות לפני ה-10 לפברואר. למעשה אולי דקה לפני הדדליין רק כדי לתת חהודעה כמה שיותר דרמה.

מה שאני טוען זה שלא יכול שהשתיקה באה סתם. ישנן 2 אפשרויות:

1)בן סימונס חטף אירוע מוחי כלשהו, או משבר פסיכולוגי קשה שמקורו במחשבה, רגשות, ופחדים, ללא קשר למשבר פיזיולוגי-מוחי.

2) בן סימונס כבר מסודר לשלוש השנים הבאות, הוא כבר מתאמן בסתר, וסתם מחכים עיד כמה דקות לפני הדדליין כדי לבוא עם הפיצוץ שבן סימונס מסודר ל-34.5 העונות הבאות.

אבל 'מסודר' היכן?

שמס צ'רניה כותב שישנן המעומדות האלה: Atlanta, Sacramento, Portland, Minnesota and Indiana.

לי נראה שרק קבוצה אחת יכולה ליהנות מבואו של בן סימונס בצורה מאד COHISIVE, והקבוצה היא אטלנטה

מה גורם לי להאמין שאחרי הכל, כשכולנו כבר שבעים עד כאן מהסאגה הבלתי נגמרת של סימונס, הקבוצה תהיה אטלנטה?

כמה סיבות:

1)לפי שמס צ'רניה פילדלפיה מוסיפה את טוביאס האריס לחבילת הטרייד של בן סימונס, אבל היא רוצה לקבל עבורו פאור-פורוורד צעיר, דינמי, וקלעי מיד-ריינג' מעולה.

2) אטלנטה כבר הודיעהה שאין שחקן מוגן מטרייד אצלה מלבד טריי יאנג.

3) פילדלפיה הודיעה כבר מזמן שהטרייד של בין סימונס חייב לכלול בחירת דראפט סיבוב ראשון.

4) כל הטרייד שנראה אדיוטי ברמות של אטלנטה שנתנה את קם רדיש (וסולומון) עבור שקית בוטנים, נראית פחות אידיוטית כי היא קיבלה בחירת דראפט שהיא MUST לפי דרישת נשיא הסיקסרס דרל מוריי. אמנם מוגנת 18 (הווה אומר שהטרייד לא יכלול בחירת דראפט 1 עד 18) של שרלוט, אבל הצורה ששרלוט משחקת היום אין דרך בעולם שהיא תיבחר בין 1 ל-18, ואז בחירתה עוברת לאטלנטה, שהיא תעביר מיד לפילדלפיה עבור בן סימונס. נשיא הקבוצה שם, דרל מוריי, הודיע כבר לפני חודשים שהטרייד של סימונס חייב להכיל שחקן ובחירת(ות) דראפט.

אני לא מאמין שאטלנטה הייתה עושה את הדיל עם הניקס ללא בחירת הדראפט. עכשיו הכל מתחיל להתבהר.

ומה עם 140 המיליון שחייבים לשלם לבן סימונס העונה ובשלוש הבאות?

ההאוקס היא בבעלות טוני רסלר ובני משפחתו. ערכו בשוק מתקרב למיליארד. ישנן לו כמה אפשרויות, ולפחות אחת אפילו אני יודע, והיא חהפוך את משכורתו של סימונס שפתאום נחתה עליו כהפסד, ואז החסכונות במיסי הכנסה הם משמעותיים מאד. מי שדואג לטוני רסלר יכול להירגע: הוא לא ישלם סנט אחד מכיסו לכיסוי משכורתו של סימונס.

אגב, הערב הניקס מגיעה הנה. אולי נראה כבר את רדיש עם הניקס ואת נוקס עם אטלנטה. יהיה מעניין.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 116 תגובות

  1. אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה רק קח את זה בחשבון , ריץ' פול הוא הסוכן של שאמס , וכל מה ששאמס כותב זה שטויות שפול מאכיל אותו

    1. שאמס הוא איזה ילד בן 27, בן להורים מהודו, מסכן שכותב לאתלטיק. אני מודה שיש לו סקופים יותר מלכל אחד אחר. הוא צריך סוכן כמו שאני צריך מעצב שיער

      1. לברון זה הבוס של שאמאס שריץ פול זה הבוס הבובה שלו ואומר לשאמאס מה לרשום. תמורת זה שאמאס מקבל סקופים מהליגה.
        סימונס לא יהיה בהוקס אין להוקס מה לעשות איתו. לדעתי סימונס יסיים בקינגס בסוף אבל זה לא יקרה העונה אולי בקיץ אולי פברואר הבא. פילי יחכו לראות מה יקרה עם דמיאן הוא היעד מס 1 שלהם. יהיה טרייד של כמה קבוצות.

        רדיש הוא דיון וויטרס 2 אותו חמור 0 אי קיו כדורסל שפה ושם יתן נק וזהו. יש כמוהו מלא זבל בליגה.

  2. מנחם יה בלש תאוריה מעניינת. אני חושב שזה יכול להיות טרייד מצוין לאטלנטה אבל אם יקרה? באמת חסר תקדים הייבוש של סימונס משני הצדדים. זה לא שהוא עשה לטרל ספריוול הוא בסך הכל החליט שלא רוצה לשחק בסיקסרס ואחרי שזרקו אותו מתחת לאוטובוס בגלל ההפסד אפשר להבין אותו.
    אני בטוח שהחלום האמיתי של סימונס זה להגיע ללייקרס תמורת ראס אבל בחירת דראפט ללייקרס יש רק ב 2027. כמו שראס משחק לאחרונה הלייקרס לא היו מקבלים את נוקס אבל כולנו יודעים שבמועדון הנכון הוא יפרח

  3. מעניין תודה מנחם. מדהים שמורי עוד דורש בחירת דראפט סיבוב ראשון על החתול בשק שהוא מוכר.
    אותו אחד שיקנה מסומן אצלי מהרגע הזה כGM הכי מטומטם בליגה.

  4. למיטב הבנתי, סימונס מגיע למתקן האימונים של הסיקסרס שם הוא מבצע איונים אישיים על בסיס קבוע.
    זה די שולל נזק גופני כלשהו.
    מה שממש שולל את האפשרות שינו נזק אמיתי לשחקן (פיזי או פסיכולוגי ממשי) זה שהוא ממשיך לא לקבל שכר.
    אם היה נזק שכזה,
    הוא יכל לדרוש רוםא מטעם הליגה שיאשר שהסיבות שהוא לא משחק הן סיבות תקפות,
    והוא היה מרוויח כל סנט מהשכר שלו גם בלי לשחק.
    .
    הבעיה עם נוקס היא לא כמה שהוא קלע בשנה הראשונה,
    הבעיה היא איך הוא עשה את זה.
    ה-"איך" זה באחוזים שגורמים גם לווסטברוק להסמיק מבושה…
    .
    שבת שלום, מנחם. תודה.

    1. איך יכול להיות שהוא בא למתקן האימונים, מתאמן אישית, ולא מקבל שכר? לא נשמע לי הגיוני.
      לדעתי גם היינו שומעים אם הוא לא היה מקבל גרוש

      1. רשימת הקנסות שהוא מקבל גלויה לכל. כל משחק שהוא מחמיץ זה קנס של 360,305 דולר. האחרון שפורסם זה ב-12 לינואר העקבות המשחק בין הסיקסרס לשארלוט אותו הוא החמיץ.

        1. אבל אם הוא בא ומתאמן ומכריז שהוא כשיר, והם מחליטים לספסל אותו (כמו את השחקן ה-15 ברוסטר), למה הוא לא מקבל משכורת?

          1. סימונס מגיע להתאמן עבור עצמו, לא עם הקבוצה.
            הוא הבחירה לא מופיע למשחקי הקבוצה,
            ולכן בכל משחק כזה שהוא מחמיץ הוא נקנס בסכום של 360,305 דולר.
            אם אכן הייתה לו בעיה רפואית,
            אז יכל היה לפנות דרך איגוד השחקנים לליגה,
            ולדרוש בדיקת רופא (לא שלו, ולא של הקבוצה. רופא מוסכם הן על איגוד השחקנים והן על הליגה) שתאפשר שהסיבה שהוא לא משחק היא רפואית.
            במצב כזה היה מקבל כל סנט מכספו.
            .
            דרך אגב,
            זכותו להודיע שהוא לא סומך על הקבוצה ועל הצוות הרפואי שלה,
            ולכן קיימת הפרוצדורה של בודק חיצוני מוסכם.

            1. תודה. מה לגבי ההצהרה על הבריאות הנפשית? זה נבדק ע"י רופא חיצוני ונפסל?

            2. זה לא הגיע לכדי בדיקה של רופא חיצוני (לא הייתה דרישה כזו מצידו של סימונס).

            3. בעולם שבו לכולם יש איזושהי שריטה נראה שסימונס באמת בעיקרמוציא מפרופורציה הערה פומבית לא מפרגנת של מאמן. בטח נאמרו גם דברים בחדר ההלבשה, אבל זה קורה כל יום בליגה.
              אני עדיין בצד שחושב שאין מה לזלזל בקשיים נפשיים של בנאדם – אבל – גם אם יש שם קשיים יוצאי דופן, אדם בוגר צריך גם לעבוד על הדברים כדי להתגבר ולא לעשות ברוגז לחצי שנה…

    1. לפי הסטט של רגיש הוא לא ממש מגיע לקו וקולע נוראי ל-2, מה שאומר שהחדירה שלו בעייתית. מצד שני האחוזים לשלוש השתפרו השנה על נפח טוב. אם הוא ידע לשמור כמו שתיבודו ירצה יהיה לו מקום בניקס. לא חושב שאטלנטה בונה יותר מדי על נוקס כמו שהיא רוצה לנקות את הסגל. מצד שני, קצת מוזר שהיא מוכנה לתת בחירת דראפט בשביל זה, אז אולי יש משהו בתיאוריה של מנחם

      1. קווין נוקס הוא בולר או היה כזה בעבר הכשרון נוטף לו מהאוזניים כי מוח אין לו הוא קלעי וארוך כמו דוראנט הבעיה שהוא אהבל ועצלן ובטלן וכנראה יחתך מההוקס בחודש הקרוב לפינוי מקום.
        מה רדיש יעשה בניקס יש לו את בארט ומלא קשוחים על העמדה

        1. הוא דווקא יכול להיכנס לרוטציה בקו האחורי של ניו יורק, עם כל הכבוד לאלק בורקס וגריימס, אבל לא נראה שהוא הולך להביא שם ערך מוסף. נוקס יהיה בולר בג'י ליג, סין או ביורוליג. אם כי אני חושב שביורוליג מעדיפים שחקנים של עבודה קשה שהרמה שלהם נעה בין שולי נ.ב.א ליורוליג (לרקין או זה ששיחק ליד ווילבקין בטורקיה) מאשר "כוכבים" שלא השתלבו

  5. מעולם לא נכתבו כל כך הרבה מילים על שחקן שלא שיחק דקה מפתיחת העונה. מי שישלם סכומים כאלה על שחקן שלא מסוגל לקלוע מ – 3 הוא בעיני הפרייר של העונה.

  6. הצעה לטרייד של הניקס לפני הדדליין
    פיניקס מקבלת את רנדל
    ניקס מקבלים את פיין, סריץ' ובחירת סיבוב ראשון ב2023
    פיניקס זוכים באליפות השנה.
    הניקס מקבלים רכז צעיר שאפשר לסמוך עליו, נכסים ומפנים מקום מתחת לתקרה

          1. אני חושב שרנדל אחלה שחקן אבל הוא לא כוכב. מבחינת הניקס הם בונים הכנה טובה לקבוצה שיכולה להנחית כוכב ברגע שאחד כזה בשוק (גם מבחינת משכורות). פיניקס עושה מהלך כמו שמילווקי החתימה את הולידיי עונה שעברה ויכולה לזכות בסוף העונה.
            אוהד ניקס אגב

            1. רנדל לא מתאים לצרכים שלנו הוא רק ידרוך לאייטון על האצבעות ולא מסוגל לשמור כמו ג'ונסון וקראודר על הקשת או לשים את השלשות במקומם.
              את מי בדיוק הניקס יחתימו בקיץ? למי אתה ממתין? אין להם שום צורך לפנות מקום בטח כשהשכר של רנדל הולם ותמיד יהיה חוזה שכיר.

            2. הבעיה עם רנדל היא ש-40 האחוזים משלוש בשנה שעברה היו היוצא מן הכלל. 31 האחוזים שלו השנה הם ככל הנראה קרוב בהרבה למה שאפשר לצפות ממנו בטווח הארוך.
              גרועים יותר הן אותן 31 אחוז בקאצ' אנד שוט מהשלוש.
              עד כמה בקאצ' אנד שוט מהשלוש חשוב למשחקה של הסאנס?
              יש 5 שחקנים בקבוצה עם יותר מ-100 ניסיונות כאלו העונה,
              3 מהם (3 המובילים בניסיונות קאצ' אנד שוט מטווח השלוש) הם הפורוורדים של הקבוצה (קראודר, ברידג'ס, קמרון ג'ונסון).
              כולם קולעים באחוז טוב בהרבה משל רנדל.

    1. אה סליחה וואדי, מה אתה מתערב כאן פתאום? אני כבר חודשיים מעסיק מהפנט בשכר מלא כדי לשכנע את גילרי וגיא שתד יאנג הוא הדבר היחיד שפיניקס צריכה כדי לזכות באליפות היסטורית, ואתה הורס לי הכל עם הרנדל הזה?!?? תתבייש לך 😉
      מסכים עם גילרי שזה טרייד גרוע לניקס, מה שמעלה חשש ממשי שהם יסכימו…

    2. לדעתי מה שהסאנס חייבים בשביל אליפות זה רוע והאסל,שחקנים כמו טאקר(תכלס הוא נכס לכל קבוצה)
      והייתי בשמחה מחליף את פיין ברוביו ומוסיף בחירות
      כי בשלבים האחרונים זה יכאב בעיניים לראות את פיין מנהל משחק.

            1. there is nothing right about Delon…

            2. יכולת לעשות נק בעצמו- זה בעונה הסדירה
              מול אריות הליגה כמעט כל חדירה שלו מסתיימת בבלוק/איבוד
              גם ה'האסל תזזיתי' לא משהו לספר להורים והרבה פעמים הוא נמהר מדי/עושה עבירות מיותרות.
              אני משער שאין מישהו טוב במחיר שלו לכן מציע להוסיף גם 4 בחירות סיבוב ראשון,פיניקס צריכים להמר על כל הקופה

            3. חחח, עבור מי?

            4. 🤦🏼‍♂️

            5. הוא באמת אופציה נחמדה אבל לא כזו שאתה משקיע עבורה בחירות דראפט.

            6. זה גם מה שחשבת על רוביו

            7. ואיך בדיוק אתה גורם לזה לקרות?

            8. oh, it's completely impossible

            9. או ברוגדון מאינדיאנה..כמובן שזה מצריך הסתדרות מבחינת חוזים וויתור על אגו מצד שחקנים ברמה הזאת אבל לדעתי אם פיניקס מבטיחה שבכל רגע נתון פול/ברוגדון על המגרש היא משתדרגת פלאים(אפשר לשלב גם ברוטציות עם בוקר ושאמט)

            10. אין לנו איך להביא שחקן בקליברנשל ברוגדון בלי לוותר על שחקנים משמעותיים (ברידג'ס או קמרון ג'ונסון).
              תמורת פיין, סאריץ', סמית' ובחירות דראפט,
              זה תאורטי אפשרית,
              אבל שווי השוק של ברוגדון (לדעתי) גבוה יותר.

            11. עשיתי סלט אין לי מושג למי אני צריך להגיב כדי שהתגובות יופיעו בסדר רציף.
              לסיכום הייתי מחליף את פיין ברכז אחראי,אם מדרג נמוך אז מעט בחירות ועבור שחקנים כמו לאורי וברוגדון הייתי ממשכן את העתיד.רוטציה שלהם עם פול ובוקר תשדרג את פיניקס ותהפוך אותה לקבןצה מייצרת גם עם המחליפים.פלוסים נוספים: פול כבר לא ילד ואם ירד ממנו עומס היעילות שלו תגבר.
              כמובן שרכז כזה גם יהווה גיבוי למקרה שמישהו מהקו האחורי יפצע ויוכל להציל את העונה במקרה כזה מאבדון

            12. מי יביא לך את ברוגדון במחיר הזה? למה שהוא יסכים להפוך לשחקן ספסל? הוא שווה הרבה יותר מהבחירות הנמוכות שיש לסאנס

            13. ברור ששחקנים כמו לאורי או ברוגדון ישודרגו את הסאנס (או כל קבוצה אחרת).
              הבעיה היא שככה לא עובדת הליגה,
              זו לא ליגת האלופות בכדורגל.
              יש תקרת שכר,
              יש ערך (מוניטרי והאמת יכולת ופוטנציאל) שצריך להעביר בחזרה.
              ברוגדון זה שחקן של 21 מיליון. לאורי של 27 מיליון.
              על מי אנחנו מוותרים?
              מי החוזים היוצאים בטרייד שכזה?

            14. גיא אני מודע לעובדה שיש תקרת שכר וחוקים פיננסים,אין לי את הידע הדרוש כדי לבדוק כל טרייד לגופו לכן אני מציין בכלליות את העמדה שזקוקה לשיפור ואת סוג השחקנים שישפרו אותה.אגב אם כבר הצעת טרייד על קראודר,אז אני חושב שקמרון גונסון פחות חשוב והייתי מוכן לתת אותו וחבילה יפה של בחירות תמורת פול גורג למשל

            15. לג'ורד' יש חוזה מקס,
              כך שהטרייד שאתה מציע פשוט לא אפשרי.
              את ה-40 מיליון שהוא מרוויח אפשר לכסות רק עם חוזה כמו של פול או בוקר.
              .
              קמרון ג'ונסון הפך לחלק משמעותי בסאנס, לטעמי, יותר מקראודר.
              כאשר לוקחים בחשבון את הגיל שלו –
              אז זה נהיה די ברור שבבחירה בין ה-2,
              העדיפות היא לא להעביר אותו.

          1. אנאערף,לא ידעתי שרוביו עם קרע אתה רוצה שאדע מה מסתדר חוזית?
            אבל הבנת לאיזה סוג שחקן אני מכוון.
            כמו הארגנטינאי שברח לי שמו מדנבר

            1. הוא באמת אופציה נחמדה אבל לא כזו שאתה משקיע עבורה בחירות דראפט.

            2. כן קאמפצו
              כשכתבתי 4 בחירות ראשונות התכוונתי לשחקנים בדרג גבוה יותר כמו לאורי למשל(אין לי מושג אם זה מתאפשר)

            3. למה שדנבר יתנו אותו

            4. למה לשלם על לאורי 4 בחירות דראפט ראשונות? בכללי זה גם לא מתאפשר אבל איזה סיבה יש לסאנס

            1. אחלה פיין הוא היה גם מצויין בפלייאוף הקודם ובול לתפקיד שלו בסאנס של רכז מחליף.

  7. כיוון שהסלטיקס נראים עלוב כמו מה שנשקף אליי מהמראה בכל בוקר, נשאר רק הטריידים להכניס קצת אקשיון לעונה הזו. יאללה, מבחינתי שכולן יתחילו באורגיה של חילופין, שיהיה פה עניין.
    תודה רבה על המעורב ושבת שלום לכולם

  8. כל אוהד כדורסל עסוק בלפנטז על טריידים לפני הדדליין.
    כאוהד סאנס,
    השנה זה קצת קשה –
    יש מרקם קבוצתי שהתפתח, כזה שבקלות הופך ל-"כל המוסמך, גורע".
    יש גם את שאלת הנכסים –
    יש את סאריץ', ואת בחירות הדראפט של 24, 26, 28.
    זה לא משאיר הרבה מקום לתמרן.
    .
    עכשיו,
    אם עדיין רוצים לנסות למצוא דרך להתחזק,
    אין ברירה אלא להוסיף שחקן נוסף.
    היחיד שיש לו שכר מספק, ערך מספק, והוא קצת פחות חשוב בהתבוננות על הטיימליין העתידי של הקבוצה הוא קראודר.
    לדוגמה –
    קראודר + סאריץ' + בחירת דראפט תמורת האריסון בארנס.
    בארנס קלעי טוב מקראודר,
    הוא שחקן יוצר טוב יותר,
    והוא צעיר בשנתיים.
    הוא נותן לקבוצה איום נוסף בקאצ' אנד שוט, ואיום משמעותי נוסף בדקות הרכב המחליפים.
    .
    סקרמנטו מצדה מקבלת 2 חוזים מאוד סחירים ופיתוח דראפט.
    האם זה ראלי?
    כנראה שלא.
    (קרוב ל-100% שלא… מעולם לא התממש דראפט אותו הצעתי…)

      1. אין ויכוח לגבי חשיבותו של קראודר. ראינו את זה היטב בסיבוב הראשון בשנה שעברה מול הלייקרס.
        .
        הדבר שמציק לי בנוגע לסאנס היא היעדר פתרונות מול הגנות שמצליחות לכסות היטב את הפיק אנד רול.
        ראינו את מול הקליפרס,
        ראינו את זה מול הבאקס.
        שחקן כמו בארנס יוצר איום שקרואדר פשוט לא יודע לייצר.

            1. ת'מפוטר…

            2. אני עם גילרי קראודר אשפה העונה אבל את הגוף שהוא יתן בפלייאוף הריסון בארנס לא יכול לתת ולא חושב שבארנס יקלע את הסלים הגדולים בפלייאוף. לא הייתי עושה טרייד כזה

            3. בארנס קולע את הסלים הגדולים נגדנו…

        1. קראודר חשוב מאוד להגנה . ההגנה של פיניקס זה איטון ברידגס והוא. בלעדיו פיניקס לא תגיע לשום מקום. להחליף אותו בבארנס? טעות אדירה. וכשהכסף על השולחן הוא מתפקד טוב ויודע לפעמים להיכנס לזון בנושא השלשות.

    1. מה פתאום לשחרר את קראודר הוא היחיד שמוסיף קצת קשיחות לקבוצה הרכה שלנו.
      שנה שעברה מילווקי טחנו אותנו בריבאונד התקפה,ביחוד כשאייטון על הספסל,אני מקווה שמגי השנה עוזר בעניין הזה.
      צריך גם לעבוד עם השחקנים על בוקס אאוט.

            1. לא מסכים. הוא אחד הסנטרים המובילים בליגה גם בלי שלשות וגם אותן הוא יכול להתחיל לקלוע כי יד טובה יש לו.
              והוא ממש לא לא מנוצל בפיניקס הנוכחות שלו בצבע משמעותית מאוד. גם בהגנה וגם בהתקפה. את כל הזבל של האחרים גם בהגנה וגם בהתקפה הוא מנקה. ביציבות ובאמינות. לא צריך יותר מזה.

          1. בתור אחד שראה הרבה(עכשיו פחות)
            הוא לא נותן רק לובים אבל הוא גם לא דורס את דרכו לסל,מתפשר על איזו זריקת הוק שוט מעל המגן,גם אם הוא מטר וחצי מהטבעת

            1. נכון זה היה הכוונה שלי הלוב זה סתם יעני להבליט שהוא שווה יותר מזה בהתקפה.
              הסאנס פשוט מפחדים לשנות כי הם מאד מצליחים כרגע ומה שלא שבור לא מתקנים. זה מובן לי. אבל בשביל להצליח צריך ביצים איך אמרו בפרסומת של אקסלנס פעם זה טוב אבל זה לא מצויין

  9. פימת ג"ס:
    קלי תומפסון צריך לעלות מהספסל. בשתי העונות וחצי שהוא לא שיחק המשחק של ג"ס השתנה. הוא סובב סביב קרי כפי שלא היה מעולם. כשכל הצילינדרים עובדים ג"ס הראתה השנה שאף קבוצה לא יכולה לעצור אותה. כל זאת בלי קלי. הקבוצה היחידה שהיא לא שיחקה מולה בתקופה הזו היתה מילווקי אבל את מילקווקי ג"ס תפגוש בפליאוף, אם תפגוש, רק בגמר. קלי שראינו בשלושת המשחקים מאז שחזר תוקע את הזרימה בשמחק ההתקפה ולוקח זריקות מוויגינס ופול. יתר על כן, מקלי שלא מכדרר ומהווה שיא של יעילות הוא הפך לקלי שמכדרר בלי תוחלת. כל עוד הוא לא בשיא כושרו וכל עוד הוא לא מפנים את התיפקוד שלו בשיטת המשחק (תפקוד שדומה למה שהיה לפני הפציעה שלו) עדיף שיעלה מהספסל.

      1. שנים מהם הקבוצה הפסידה. הוא לא היה הגורם המכריע אבל גם לא בלט לטובה. דוקא הגבלת הדקות מחזקת את הטענה שלי לגבי עליה מהספסל. עיקר הפגיעה קשורה להשפעה השלילית על וויגינס ופול. זו לא בושה לעלות מהספסל אם זה מה שמתאים לקבוצה שלך. מה שמונח על הכף היא אליפות.

            1. נכון. אבל בדקות שקליי משחק אפשר לסדר את זה ככה שיתחיל ועד הסוף דקות משמעותיות יילכו דווקא לפול או כל שוטינג גארד אחר מהפקק שיש לנו.

          1. בטח שזה משנה לשחקנים. לעלות מהספסל שחקנים לא רואים בעין יפה. קליי בהחלט חירב להם כי הוא רוצה להוכיח וגילרי צודק אין מה לעשות הוא זה שהולך לשחק בחמישייה ולסגור משחקים אז כדאי להתחיל להתרגל

            1. נכון. נראה שכרגע משנה להם שקליי יתליל. אני לא חושב שפול נעלב או שויגינס נפגע איכשהו מבחינת הדינמיקה.
              כן יש רגע הסתגלות, ואולי גם יחליטו שקליי יהפוך לשחקן ספסל – אבל לתלות את ההפסד והנצחון בזה שהוא היה על הצגרש בעת שריקת הפתיחה זה תלוש.

    1. רשמתי כבר פעם את דעתי בנושא,אני חושב שזה לא קשור למה מייעדים לו,הוא פשוך נחמד מדי ולא מנצל את הפיזיות שלו

    2. אני פסיכולוג קטן מאוד, אבל –
      קראתי קצת ראיונות עם קליי וראיתי אותו משחק ועושה פרצופים כועסים והפתיע אותי רמת המרמור שלו על חוסר הכבוד שהוא כביכול מקבל (חשבתי שהוא אחד האנשים המאוזנים בליגה אבל כנראע שגם לו יש פינה קטנה של חוסר ביטחון).
      להלעות אותו מהספסל יהיה דבר שגוי דווקא לנוכח ההרגשה שלו שבליגה קצת שכחו אותו, סוג של בגידה דווקא מתוך הבית.
      להבנתי הקבוצה חייבת להעלות אותו בחמישיה, לבנות לו תרגילים, והכי חשוב, להיות סבלנית ואופטימית שהוא יחזור להיות מה שהיה פעם. אם זה לא יקרה בהמשך, קליי יהיה הרי הראשון להודות בכך.

      1. צודק. לא קשור לפסעכולוגיה. לא מאמין שמישהו ציפה לכך שאחרי שנתיים וחצי של משחק הוא יחזור בלי שום משברים. חוץ מזה שהוא חזר ללוח שיש בו כמה משחקים קשים. הוא חייב להמשיך לפתוח גם חשבון הפסדים בטווח הקצר.
        אם יראו שתוך חודשיים שלושה העניין לא מסתדר שיתחילו לחשוב על פתרונות אחרים. בנתיים חייבים לתת לו צאנס ורק מהחמישיה

  10. תודה מנחם. אולי חא הבנתי נכון אבל אתה בעצם אומר שמתבשל טרייד סיקסרס-הוקס של סימונס+ האריס תמורת קולינס+ הוארטר (או משהו דומה)+ בחירת דראפט שההוקס קיבלו מהניקס או רק סימונס-קולינס+ בחירה?

  11. מנחם, לא יודע כמה הוקס ראית, אבל הבעיה עם רדיש זה שהוא קצת יותר מדי אוהב לזרוק לסל, מכל מקום ובכל מצב… אם כבר ההוקס היו צריכים להשאיר אותו שאולי ידביק בזה את סימונס 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט