האול-סטארים שלי (1): מזרח / דור בן דוד

שלום חברים! כיף לכתוב לכם שוב. לפני קצת יותר מחודש כתבתי לכם על האולסטארים שלי, כשהעונה הזו עוד הייתה בחיתוליה. הרבה השתנה מאז ועם משחק האולסטאר האמיתי, שקרב ובא, החלטתי לתת לכם את קבוצות האולסטאר הסופיות שלי לשנת 2022, על כל קונפרנס תעלה כתבה בנפרד. אז איך אני בוחר את האולסטארים שלי?

1. מספרים: רובם המוחלט של האול-סטארים יראו את זה גם בדף הסטטיסטיקה, שחקן שהוא לא מספיק טוב מספרית כנראה לא יקבל את המקום באולסטאר גם אם הקבוצה שלו טובה, מלבד יחידי סגולה שנגיע אליהם.

2. הצלחה קבוצתית: האלמנט אולי החשוב ביותר כשעושים את הבחירות האלו, שחקן יכול גם לקלוע 30 נק' במשחק אבל אם הקבוצה שלו לא נמצאת לפחות באיזור הפליי-אין אז זה כנראה יתוייג כ"מספרים ריקים".

3.יח"צ: אני לא נותן שום חשיבות לתדמית של השחקן. יכולים להיות כמה שחקנים שהיו אולסטארים כמה שנים רצוף ומהטובים בליגה אבל נותנים עונה חלשה או שהקבוצה שלהם לא מוצלחת מספיק ויישארו בחוץ.

4.עמדות: בכל קונפרנס יהיו 2 שחקני בק קורט (גארדים) ו-3 שחקני פרונט קורט (פורוורדים, סנטרים) בחמישייה ובספסל (לפי איך שהליגה חילקה את השחקנים) ושני וויילד קארדס שיכולים להיות מכל עמדה, סה"כ 12 שחקנים מכל קונפרנס, אז נתחיל. הכתבה הזו תעסוק במזרח, כתבה על המערב תעלה בהמשך.

חמישייה:

גארד: ג'יימס הארדן (ברוקלין נטס)

העונה: 22.6 נקודות, 8 ריבאונדים, 9.9 אסיסטים במשחק, מאזן 15:26. בחירה עשירית לאול-סטאר.

נכון, ג'יימס הארדן כבר לא קולע 35 נק' למשחק כמו בימי יוסטון העליזים. מאז שהזקן עבר לנטס ניתן לראות שהוא לקח על עצמו יותר את תפקיד הרכז ופחות את תפקיד הסקורר, אותו הוא מעדיף להשאיר לקווין דוראנט וקיירי אירווינג (כשהוא משחק). כן ניכר שהוא קצת שמנמן והיעילות שלו ירדה פלאים מהעונות הקודמות, אבל הוא עדיין עושה משחק נהדר כשהוא מעמיד כמעט 10 אסיסטים במשחק העונה, והרבה בזכותו ברוקלין עדיין בטופ של המזרח.

אני חושב שזה די עניין של העדפה אישית אם להכניס אותו בחמישייה או לא אבל אין ספק שגם הגרסה הזו של ג'יימס הארדן עדיין מספיקה להיות אולסטאר ואחד הגארדים הטובים בליגה, תחילת העונה לא הייתה הכי מדאיגה ויש כאלה שהגדילו לעשות ואמרו שהחוקים החדשים בנוגע לסחיטת עבירות גמרו אותו, אז אמרו.

גארד – דמאר דרוזן (שיקגו בולס)

העונה: 26 נקודות, 5.2 ריב', 4.7 אס', מאזן 12:27, בחירה חמישית לאול-סטאר.

אתחיל בזה שדמאר דרוזן לא שיחק שנייה כגארד העונה ובכללי הוא לא היה גארד מאז ימי טורונטו, הליגה עושה פה מהלך פופוליסטי כדי שהוא לא ייכנס בחמישייה על חשבון אחד משחקני הפרונטקורט, נגיע לזה.
דרוזן היה ההחתמה הבולטת ביותר בקיץ, רבים הרימו גבה על השילוב שלו עם זאק לאבין וניקולה ווצ'ביץ' בהתחשב בזה שהוא סקורר שלא עושה הגנה טוב ולא כל כך מרווח את המשחק והאמת? היה קצת היגיון בטענות האלה.

אבל דרוזן יצא מלוע של תותח העונה, בגיל 32 הוא נותן את אחת העונות הטובות בקריירה שלו ואולי הטובה שבהן כשהוא מוביל את הבולס המפתיעים למאזן הטוב במזרח ומשתחל לדיוני האם וי פי. השילוב עם זאק לאבין התברר כבינגו של הבולס כששניהם משחקים בשביל הקבוצה ולא בשביל הסטטיסטיקות שלהם, הם יודעים מתי לתת את הכדור אחד השני ולקחת את אור הזרקורים כשכל אחד חם, זה בכלל לא מובן מאליו אצל שני סקוררים דומיננטיים כאלו (ע"ע טייטום ובראון), אין שום סיכוי שדרוזן לא יפתח בחמישייה השנה, אני באמת נדהם מהעונה האדירה שהוא נותן ואני לא חושב שאפילו הוא עצמו ציפה מעצמו לכזה דבר, פשוט מדהים.

פורוורד – קווין דוראנט (ברוקלין נטס)

העונה: 29.7 נקודות (52% מהשדה, 37.1% מהשלוש), 7.5 ריבאונדים, 5.9 אסיסטים ב-37.2 דקות בערב. מאזן 16:27, בחירה 12.

אין לי באמת הרבה מה לחדש לכם על קווין דוראנט, העונה הוא מוביל את הליגה בסקורינג ואת הנטס למאזן השני בטיבו במזרח כשהוא שוב נמצא חזק בדיוני האם וי פי ויש מצב שהוא אפילו הפייבוריט לזכות בתואר כרגע בפעם השנייה בקריירה שלו, שחקן מיוחד ואגדת כדורסל ואני מקווה שנזכה לראות אותו לעוד הרבה שנים.

פורוורד – יאניס אנטטוקומפו (מילווקי באקס)

העונה: 28.5 נקודות (54.3% מהשדה), 11.4 ריבאונדים, 6.1 אסיסטים, 1.5 חס', 1.5 חט'. מאזן 17:27, בחירה שישית לאול-סטאר.

אז בדומה לדוראנט גם על יאניס אין לי הרבה מה לפרט. אם וי פי הפיינלס הטרי ממשיך מאיפה שעצר ומוביל את האלופה למאזן הרביעי בטיבו במזרח מה שקצת משקר כי הבאקס התמודדו עם המון קורונה ופציעות העונה ואיתו המאזן שלהם עומד על 22-12 (מאזן שהיה מספיק להם למקום השני במזרח), אמנם "The best ability is availabilty" אבל העונה בערך כולם החמיצו זמן עקב הקורונה, בכל מקרה יאניס מדהים כרגיל ואין לי ספק שהוא הולך לפתוח בחמישייה גם השנה.

סנטר – ג'ואל אמביד (פילדלפיה 76')

העונה: 27.1 נקודות, 10.5 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים, 1.4 חס', 1.1 חט'. מאזן 17:23 (שיחק ב-29 משחקים), בחירה רביעית לאול-סטאר.

ג'ואל אמביד משחק ברמה מאוד גבוהה. הסנטר הקמרוני נותן עונה אדירה ועם כל חוסר הוודאות שאופף את פילי מאז מפח הנפש בשנה שעברה והקרקס סביב בן סימונס הוא אי של יציבות ועל הגב שלו הוא סוחב את כל הסיקסרס, ברצף 7 הנצחונות הנוכחי של פילי אמביד קלע בכל המשחקים האלו לפחות 30+ כשטוביאס האריס מאכזב, מקסי גם לא יציב וגם היה בקורונה ופילי נמצאת כרגע במקום החמישי במזרח, כל זה כשאמביד היה חולה קורונה ופצוע קצת העונה מה שגרם לו להחמיץ 11 משחקים העונה ופילי הייתה במאזן 3-8 ב-11 המשחקים האלו, אם דמאר דרוזן היה נחשב לפורוורד (כמו שהוא היה צריך להיות) אז אולי הייתי משאיר את אמביד על הספסל אבל הוא כנראה יפתח בחמישייה בזכות הקומבינה שהליגה עשתה פה, לא רע אדם סילבר, לא רע.

ספסל

גארד – פרד ואן וליט (טורונטו ראפטורס)

העונה: 22 נקודות, 4.9 ריבאונדים, 6.6 אסיסטים, 1.7 חט' ו-0.5 חס' במשחק (40.9% מהשלוש). מאזן 18:20. בחירה ראשונה לאולסטאר.

העונה של פרד ואן וליט עוברת מתחת לרדאר אבל אני כאן כדי להגיד שהוא פאקינג מדהים, בתחילת העונה היינו בטוחים שטורונטו ילכו לטנקינג והם באמת הלכו לכיוון הזה בתחילת העונה עם מאזן 14-17 שמיקם אותם על קו הפלייאין/לוטרי ואני חשבתי שהם ילכו דווקא לכיוון של טרייד על סיאקם או אפילו גם על ואן וליט בעצמו.

רצף של 6 נצחונות שם אותם חזק במאבק הפלייאוף, במרחק משחק וחצי מהמקום השישי שמוביל לפלייאוף ללא צורך בפליי-אין, כאשר ואן וליט בעצמו מוביל את הליגה בדקות ויש לזה הסבר הגיוני – טורונטו פשוט אבודה בלעדיו, ניקולה יוקיץ' הוא היחיד בליגה עם נט רייטינג (ה+/- של הקבוצה עם ובלי השחקן) גבוה משל ואן וליט. אני חושב שמה שהוא עושה עם הראפטורס העונה באמת ראוי להערכה כי עם העזיבה של קייל לאורי לא היה כל כך ברור מי יהיה הרכז החדש (חשבו שזה יהיה סאגס מהדראפט, או דראגיץ') ו-ואן וליט לקח את התפקיד הזה באהבה כשהוא אחד הפליימייקרס היותר טובים שלליגה יש להציע העונה.

אין יותר יפה משחקן שלא נבחר בדראפט, שיחק בליגת הקיץ, נלחם כדי להיכנס לרוטציה, נכנס לרוטציה, לקח אליפות, נכנס לחמישייה, קיבל חוזה גדול ואת המפתחות לפרנצ'ייז ובסופו של דבר הוא גם אולסטאר, שחקן מרגש שאי אפשר שלא לאהוב ואני חושב שהוא בהחלט ראוי להיכנס למשחק היוקרתי לראשונה בקריירה שלו.

גארד – זאק לאבין (שיקגו בולס)

העונה: 25.6 נקודות, 4.9 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים למשחק (49% מהשדה, 41.2% מהשלוש). מאזן 12:27, בחירה שנייה לאול-סטאר.

התלבטתי אם זאק לאבין ראוי לחמישייה או לא ובסופו של דבר החלטתי להעלות אותו מהספסל. זה לא מוריד מהעונה האדירה שהוא נותן כחלק מהקבוצה הטובה במזרח, ללאבין לא הייתה שום בעיה לתת את המושכות לדמאר דרוזן שהגיע בקיץ והוא דווקא נראה מאוד מרוצה מזה שיש מי שיחלוק איתו את העול ההתקפי.

בניגוד לעונה שעברה, בה היו קצת חילוקי דעות האם הוא באמת ראוי לאולסטאר, אני לא חושב שיש דיון כזה בכלל עכשיו, סקורר יעיל, מגוון ולא אנוכי בשום צורה ובאמת כיף לראות את הבולס בעיקר בזכותו כי הוא זה שהפך את שיקגו למקום ששחקנים כמו דרוזן ירצו לבוא לשחק בו אחרי השנים הקשות שהיו להם.

פורוורד – ג'ימי באטלר (מיאמי היט)

העונה: 23.2 נקודות, 5.9 ריבאונדים, 5.4 אסיסטים במשחק (2 חטיפות). מאזן 15:26, בחירה שישית לאול-סטאר.

נכון, ג'ימי באטלר החמיץ כמעט חצי עונה בגלל שילוב של פציעות וקורונה, אבל עדיין מיאמי בהובלתו במקום השלישי במזרח וג'ימי מעמיד שיא קריירה בנקודות עד כה. להיט מגיע נציג, כשבאטלר שיחק הוא הציג יכולת נהדרת בשני צדי המגרש וההיט הראתה המון פוטנציאל במשחקים שהוא ובאם היו בריאים (באם שיחק 18 משחקים העונה) ונראו כמו קונטנדרים רציניים במזרח אז יש למה לצפות כשהם יחזרו, בכל מקרה מצב הפרונט קורט במזרח די דליל ואני לא חושב שיש מישהו ראוי מבאטלר להיכנס לאולסטאר ולא רואה מצב שההיט נשארים בלי נציג אז אין מנוס מלהכניס את ג'ימי לאולסטאר.

פורוורד – ג'ייסון טייטום (בוסטון סלטיקס)

העונה: 25.7 נקודות (42% מהשדה, 33% מהשלוש), 8.4 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים במשחק. מאזן 21:21, בחירה שלישית לאול-סטאר.

אתחיל בזה – ג'ייסון טייטום לא משהו העונה, הכוכב של בוסטון משחק מתחת לסטנדרטים שלו וגם הסלטיקס אנדראצ'יברים העונה עם מאזן שלילי בזמן כתיבת שורות אלו והוא עם אחוזי השדה והשלוש הגרועים בקריירה שלו.

אבל טייטום עדיין ראוי לאולסטאר מבחינתי גם כי שוב מצב הפרונט קורט במזרח לא משהו וגם כי שחקן שמעמיד 25/8/4 כנראה ייכנס לאולסטאר בלי קשר לאחוזים ולהצלחה הקבוצתית כי המספרים טובים מדי והתחרות דלילה מדי, מה שכן הוא חייב להתאפס על עצמו ולהשתפר כדי שלבוסטון יהיה סיכוי לעשות משהו העונה.

סנטר – ג'ארט אלן (קליבלנד קאבלירס)

העונה: 16.7 נקודות (70% מהשדה), 10.8 ריב', 1.5 חס', 0.9 חט', 1.8 אס'. מאזן 18:24, בחירה ראשונה לאול-סטאר.

משחק האולסטאר השנה יתקיים בקליבלנד והקאבס אשכרה טובים העונה כנגד כל התחזיות, ג'יי בי ביקרסטאף הימם את הליגה עם הרכב לא מסורתי של שלושה גבוהים ועם כל הרעות שצפו להרכב הזה קליבלנד היא קבוצת ההגנה השלישית בטיבה בליגה והרבה בזכות האיש שנדבר עליו עכשיו, הקאבס הצליחו להשתחל לטרייד על הארדן ולגנוב את השחקן הנהדר הזה מתחת לאף של כולם.

הוא אחד מהרים פרוטקטורס הטובים בליגה העונה וגם התקפית הוא סופר יעיל כשהוא מקום שני בליגה העונה באחוזי שדה (רודי גובר), הקאבס הם אחת ההפתעות המרעננות של העונה ועם כל הרצון הטוב שהיה לי לתת לדריוס גרלאנד הנפלא את המקום מצב הגארדים במזרח יותר מסובך אבל לקליבלנד יהיה למי להריע במשחק האולסטאר (חוץ מלברון).

ווילדקארד – טריי יאנג (אטלנטה הוקס)

העונה: 28 נק', 4 ריב', 9.6 אס' במשחק. מאזן 17:23, מקום 12. בחירה שנייה לאולסטאר.

אני יודע שהצלחה קבוצתית היא מדד מאוד חשוב באולסטאר וההוקס חלשים מאוד העונה, אבל יש כלל ויש יוצאים מהכלל, טריי יאנג הוא יוצא מהכלל כי הוא פשוט טוב מדי בכדורסל בשביל לא להיות אולסטאר.

שחקן שמעמיד 28/10 באחוזי שיא בקריירה לא יכול לסבול יותר מדי בגלל פער של 4 משחקים משארלוט במקום ה-7 לצורך העניין. לאמלו בול מעמיד 19/8 העונה, שזה אחלה, אבל לא קרוב לתפוקה וליכולת של טריי שמתקרב לרמת סופרסטאר ומגיע אחרי ריצת פלייאוף אדירה.

ההוקס סבלו המון מפציעות וקורונה העונה והיכולת שלהם בעיקר בהגנה ברצפה ולראיה אותו משחק בו טריי נתן את המשחק הטוב בקריירה שלו (!) עם 56 נק' ו14 אס' ואטלנטה עדיין הפסידה לפורטלנד, יש גבול לכמה אפשר להשליך חוסר הצלחה על שחקן וטריי יאנג פשוט יותר מדי טוב כדי להישאר מחוץ לאולסטאר בגלל מאזן שזה דבר שיכול להשתנות תוך כמה שבועות אם ההוקס ילכו לסטרץ' טוב כשכולם יהיו בריאים, אני מבין את מי שטריי לא אולסטאר מבחינתו אבל אני לא מסכים איתו.

ווילדקארד – בראדלי ביל (וושינגטון וויזארדס)

העונה: 24 נק', 4.7 ריב', 6.4 אס', 0.9 חט', 0.4 חס', 45.5% שדה, 29.8% ל3, 84% מהקו. מאזן 21:20, בחירה רביעית.

אחרי התלבטות קשה ביל הוא זה שסוגר את קבוצת האולסטאר שלי במזרח, לוושינגטון הייתה פתיחת עונה לא מציאותית עם המאזן הטוב במזרח בנקודה מסויימת וכצפוי לאחר מכן קרה סטרץ' רע שהחזיר אותם למציאות אבל הוויזארדס בהובלתו של ביל עדיין חזק במירוץ הפלייאוף עם מאזן חיובי בזמן כתיבת שורות אלו והם בהחלט מסוגלים לתת פוש לדעתי, ביל אמנם מבחינת אחוזים פחות יעיל מבעבר וגם קולע הרבה פחות נקודות אבל המשחק שלו העונה הרבה פחות אנוכי, הוא לוקח 3 זריקות פחות ומעמיד שיא קריירה עם 6.4 אסיסטים למשחק, כולל שיא קריירה של 17 אסיסטים במשחק נגד הבולס בתחילת החודש, הוא עושה אחלה עבודה בלהדריך את השחקנים הצעירים ואין ספק מי הוא המושך בחוטים העיקרי בקבוצה הזאת, זה מקרה דומה להארדן שזה אמנם לא הסטנדרט שאנחנו רגילים אליו מביל אבל זה עדיין מספיק לאולסטאר גם בגרסה הנוכחית לדעתי.

נשארו בחוץ: לאמלו בול, דריוס גרלאנד, ג'יילן בראון, פסקל סיאקם, מיילס ברידג'ס, באם אדבאיו, דומנטאס סאבוניס.

כל המספרים נכונים לשישי בצהריים

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. מצטער אבל את טייטום הייתי מוריד מהאולסטאר השנה. פשוט לא מגיע לו.
    אבל הבנתי שהוא משום מה מתנדנד על המקום הרביעי? שמועות…

        1. זה גם לא שהמצב במערב כזה מלהיב. בלי קוואי העונה ועם המשחקים שג'ורג ודייויס הפסידו, יש נפילה חדה אחרי לברון.

    1. רזיאל לטייטום לא מגיע אולסטאר אבל אין שחקנים אחרים במזרח בעמדה הזאת כמחליפים. גם באטלר בעונה חלשה החמיץ מלא משחקים וקולע קצת הרבה פעמים. החמישייה זה לאבין דרוזן דוראנט יאניס אמביד. ואז מי נכנס אחכ בפורוורדים? גם אם תנסה בכוח לא תצליח להוציא את טייטום אפילו אני בחרתי בו בלית ברירה.

      הארדן חלש לדעתי לא מגיע לו אולסטאר בכלל. הסטט שלו די משקר הוא מאד חלש בהרבה משחקים, איטי, לא שומר, זו למעשה הארדן הכי חלש שאני זוכר. אבל הוא יבחר לחמישייה זה ברור

      1. לגבי הארדן, אני מקווה שלא ייבחר אבל תזע שאם זה לא יקרה זה עוד יכניס לו מוטיבציה…
        לא עוד מסיבות חשקוני-נשקוני. הוא עוד יוריד את כל השומן שעלה מהשווארממיות שטחן בזמן האחרון!

    2. כמו שרשמתי אין לו כל כך תחרות, האופציות אחריו זה שחקנים כמו סייקאם וברידג'ס שעם כל האהבה הם הרבה פחות ראויים

    3. רזי צודק, לטייטום אין מקום בהרכב. מה זה אין מישהו אחר? שישימו את רנדל סבוניס או אפילו מובלי או ברידגס בהרכב, מבחינתי שאפילו יחזירו את ליאור אליהו מפרישה וישימו אותו, ואם ממש ממש חייבים מישהו מבוסטון של העונה אז שישימו את ג'יילן שנראה יותר טוב.

  2. אמביד צריך קומבינה בשביל להיות בחמישייה? מה זה השטויות האלה?
    דהרוזן לא מסוגל לקשור לאמביד את הנעליים , כשדהרוזן ניסה לעשות סל נצחון על אמביד? אמביד שלח אותו ליציע לחפש את הכדור

  3. הארדן קולע פחות נק' מלאבין, הוא קולע אותן באחוז נמוך יותר (8% הבדל בין ה-2), הוא משחק בקבוצה עם מאזן טוב יותר, ולהבדיל מלאבין, אין לו קייס לטענה שהוא השחקן החשוב ביותר הקבוצתי.
    הארדן עדיין שווה בחירה לאולסטאר, אבל כמחליף. לאבין הרוויח ביושר מקום בחמישייה.
    .
    אמביד מאז שחזר מציג יכולת של mvp.
    זו העונה הראשונה שאפשר לראות אותו עם חמצן במאני טיים, ואיזה הבדל אדיר זה עושה לסיקסרס.
    הוא הפך למר קלאצ', כאשר פעם אחר פעם הוא סוגר משחקים עם תצוגות תכלית ב-2 צדי המשחק.
    המקום שלו בחמישייה ברור ללא קשר לעמדות.
    .
    אחלה פוסט,
    תודה.

  4. תודה!
    בחירות טובות
    יש פציעות אז נראה איך זה ישפיע בשני הקונפרנסים.
    שחקנים מפתיעים יכנסו כנראה למשחק עצמו

  5. אני עדיין לא מבין מה דרוזן עושה בגארדים.
    מה לונזו? סנטר?
    מסכים שהמקום של אמביד הוא בחמישייה למרות שאיחדו את הסנטרים עם הפורוורדים. אם היתה קומבינה היא בשביל דרוזן.
    ומסכים עם גיא שרשם שזה שאמביד מסיים משחקים כמו שצריך זה שדרוג רציני.

    1. נו דרוזן גארד וגם לאבין אז משחקים על 3 גארדים זה לא הופך אותו לSF בספרס או בבולס. גם יוקיץ רשום סנטר שהוא באמת רכז.
      דרוזן הוא גארד לכל דבר ותכלס אין הבדל בין עמדה 2 ו-3 היום, מה גימי באטלר SF או גארד? זה אותו דבר.
      לאולסטאר חייב את כל העמדות לבטל ושיכניסו 5 שחקנים בלי שום הגבלה. נעשה עוול גדול מאד לבוקר ומיצל שחייבים להיות בחמישייה ובמקומן ידחפו פורוורדים כמו לברון ופול גורג כדי למלא מקום.

      1. לברון מגיע לו מקום באולסטאר למרות שהוא בכלל סנטר במשחקים האחרונים. בוקר בהחלט יכנס לאולסטאר כפותח

        1. בוק חמישי בגארדים אצל האוהדים יהיה לו קשה עד בלתי אפשרי להיכנס כפותח בהנחה שסטף באנקר ראשון אצל המדיה והשחקנים.

          1. האמת מסכים, לא משנה שלברון מגיע את המקום כפותח באולסטאר גם ללא קשר לעמדות הוא נותן עונה אישית פנטסטית.

      1. לא נכון. עמדות נקבעות קודם כל לפי התפקוד בהגנה.
        ודרוזן הוא זה ששומר על מספרי 3 היריבים בשיקגו, ועשה את זה גם בספרס.

            1. שמח שמישהו קרא את זה.. חח

  6. לאמלו ייכנס העונה ללא צל של ספק, יש סיכוי שבמקום פרדי, עקרונית הייתי מוציא את טריי אבל הוא באמת בטופ 4 גארדים במזרח, למרות שהקבוצה שלו מסריחה

  7. תודה.
    יש הערות: 1. לאבין במקום הארדן. 2. אלן הוא פשוט לא אולסטאר. מצטער, אבל ממש לא קרוב אפילו. מבין את מצוקת הpf והc אבל עדיין בלית ברירה הייתי מכניס את סאבוניס.

  8. תודה על הפוסט בגדול סבבה של בחירות. הייתי מכניס כמה מאלה שנשארו בחוץ . את מי הייתי מוציא? לא את ואן וליט. בחירה יפה.

    1. בחרתי
      מערב : סטף ג'ה איטון יוקיץ וטאונס
      מזרח: למלו גארלנד דוראנט אמביד יאניס.
      היה קשה לותר – בוקר מיילס ברידג'ס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט