הווריורס נ' הבולס, לוקה נ' מוראנט, פילי נ' בוסטון וגם הסאנס, הרפטורס וההיט ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הווריורס נ' הבולס, לוקה נ' מוראנט, פילי נ' בוסטון וגם הסאנס, הרפטורס וההיט ביום שישי הגדול! / דור בלוך

והפעם נשחק משחק של תקרה רצפה עם כל אחת מהקבוצות האלה וננסה להבין עד כמה רחוק הן יכולות ללכת העונה.

2:00 שארלוט הורנטס (19-23) – אורלנדו מג'יק (35-7):

שארלוט:

תקרה: עם 4 נצחונות רצופים כולל 2 על מילווקי ואחד על פילי, היית יכולה לחשוב שהתקרה של שארלוט היא כמעט בלתי מוגבלת במזרח, אבל אם תשאלו אותי כשהכל יגמר, שארלוט לא יכולה לנצח את את מילווקי, ברוקלין, שיקאגו או פילי בסדרה, פשוט לא. אבל בתרחיש הכי הכי חיובי מבחינתם שבו היוורד נשאר בריא, אין לקבוצה הזאת מספיק עומק או עוצמה הגנתית כדי להתמודד עם יאניס, אמביד ודוראנט/קיירי/הארדן.

תסתכלו אפילו על הנצחון של ההורנטס על פילי, אמביד שיחק 33 דקות קלע 31 נקודות ב-10 מ-17 מהשדה והלך 14 פעמים לקו. על מייסון פלאמלי. אני חוזר, פלאמלי. יש איזשהו סיכוי שבסדרת פלייאוף אמביד לא הולך פול שאק און היז אס ומסיים עם 50? לא רואה סיכוי כזה.

לכן בסופו של דבר, התרחיש הכי הכי אופטימי מבחינתם הוא לעבור את קליבלנד ולעלות אוטומטית לסיבוב הראשון או לעבור את הפלייאין אבל בכל מקרה אין להם מעבר לסיבוב ראשון בשום תרחיש ריאלי להערכתי.

רצפה: המזרח מסודר ממש מוזר כרגע כששיקאגו במקום הראשון, מיאמי בשני, ואחריהם ברוקלין, מילווקי פילי וקליבלנד. אם משהו לא מסתדר בשארלוט בפציעות אין להם שום גיבוי, הם מובילים בסה"כ בשני משחקים על הניקס שבמקום ה-11, ואטלנטה אם תתאפס על עצמה גם לא במרחק בלתי סגיר, כך שהרצפה של שארלוט היא למצוא את עצמה מחוץ לפלייאין.

אורלנדו:

התקרה והרצפה הן למעשה זהות, אורלנדו רצה אחורנית ותקווה להמשיך להחזיק במאזן הכי גרוע בליגה, בו היא מחזיקה כרגע תוך כדי שהיא מפתחת את הכמות האדירה של כישרון צעיר שיש לה.

הימור: שארלוט ב-10

2:00 דטרויט פיסטונס (31-9) – טורונטו רפטורס (20-18):

דטרויט:

בדומה לאורלנדו, דטרויט כרגע עם המאזן השני הגרוע ביותר בליגה ותרצה לעקוף את אורלנדו למקום האחרון או לפחות לא להיעקף על ידי יוסטון ואוקלהומה. במקרה שלה הדבר היחיד שחשוב למעשה הוא הפיתוח של קייד קאנינגהאם שכבר נראה אחרת לגמרי מאיך שנראה בתחילת העונה, והרינונים לגביו שנשמעו אחרי 15 ו-20 משחקים דיי נעלמו נכון לעכשיו.

טורונטו:

תקרה: הריצה של הרפטורס נעצרה עם הפסד לפיניקס שקצת סימן את התקרה שלה, בסוף מול קבוצות חזקות באמת אין לרפטורס כרגע הרבה מה למכור בהתקפה. זאת סוג של קבוצה שהתקרה והרצפה שלהן למעשה מאוד קרובות, הם לא וגם לא יהיו טובים יותר מחמש הראשונות במזרח, כך שבדומה לשארלוט וושינגטון ובוסטון ואולי אפילו הניקס וההוקס, כל הקבוצות האלה ישאפו לריצה שתביא אותן אל המקום ה-6 ובמקרה של טורונטו יתן להם ניסיון פלייאוף חשוב עבור סקוטי בארנס.

רצפה: שוב, בדומה לשארלוט בהחלט יכול לראות אותך יורדים למקום ה-11 או ה-12 ולא עושים אפילו פלייאין, אבל זה יהיה פחות חשוב מבחינתם. מה שכן חשוב זה העלאת ערך הטרייד מחדש עבור סיאקאם, אחד הנכסים עם התנודתיות הגדולה ביותר בליגה, וכן להמשיך לפתח את סקוטי בארנס למקום שבו הם יהיו מרחק של צירוף שחקן אחד משמעותי לצד ואן וליט, בארנס ואנונבי מלחזור להיות קבוצת צמרת במזרח שהתחזק בצורה מטורפת.

הימור: טורונטו ב-5

2:00 אינדיאנה פייסרס (27-15) – פיניקס סאנס (9-31):

אינדיאנה:

תקרה: זה באמת מדהים מה שקורה באינדיאנה, עם הכישרון שיש להם הם היו צריכים להיות בדבוקה הזאת של הניקס, בוסטון, שארלוט וכו', אבל במקום זה הם נמצאים באיזור ביניים בין אורלנדו ודטרויט לבין הניקס, בוסטון וושינגטון ממש יחד עם אטלנטה. שימו לב לנתון מדהים, הדיפרנשייאל של אינדיאנה הוא 0.4- טוב יותר מזה של שארלוט, זה מראה על חוסר יכולת לסיים משחקים צמודים כמו בהפסד בההארכה לבוסטון השבוע. הדיפרנשיאל הזה מצביע על כך שאינדיאנה יכולה להיות רחוקה מהלך אחד על מוביל כדור איכותי מלהפוך להיות קבוצה לגיטימית במזרח, אבל התקרה שלה העונה נגמרת, לצערה, מתחת למקום שמוביל לפלייאין.

רצפה: זה גם יכול ללכת לכיוון השני ולהתפרקות מוחלטת, הכל שאלה של מה הפרונט אופיס של אינדיאנה, שמהעונה שעברה אני עוד חושב שהיא הקבוצה הכי מתאימה, צריכה ומתבקשת לטרייד למול קבוצה שחסרה לה חתיכה אחת לריצה עד הסוף.. גולדן סטייט שומעת?

פיניקס:

תקרה: אליפות לא פחות. על אף קמצנותו של סרוור, בהינתן שפול נשאר בריא המנהיגות שלו עוזרת להם לצלוח כל אתגר, איטון הוכיח כבר בעונה שעברה שהוא יתרון יחסי דרמטי בפלייאוף ובוקר התבגר בעוד עונה וממשיך להראות שהוא שייך לרמות הגבוהות ביותר של הליגה. הם הראו שהם לא מפחדים להסתכל בעיניים של הווריורס והם משחקים את הכדורסל המודרני ובנויים עבורו לא פחות מכל קבוצה אחרת בליגה.

רצפה: אז כרגע הסאנס במקום הראשון במערב, כשהם נהנים מהקריסה של הווריורס עליה נדבר בהמשך, אבל באמת באמת, הרצפה שלהם היא גמר המערב. בהינתן שהלייקרס כבר לא יקבלו את דיוויס ולברון ביחד כשירים לאורך זמן וגם אם כן שהתוספת של ווסטברוק היא כזה נגטיב חזק שזה לא משנה, אין קבוצה במערב בשום תרחיש שיכולה להדיח אותם בסדירה חוץ מהווריורס. חריג אחד לזה הוא הנאגטס אם מארי יחזור ב-90% ממה שהוא וגם אז זה יהיה מאוד מאוד קשה.

הימור: הסאנס ב-12

2:00 פילדלפיה 76'ס (17-23) – בוסטון סלטיקס (21-21):

פילי:

תקרה: בטריטוריה של הקבוצות החזקות של המזרח – ברוקלין, פילי, מילווקי, שיקאגו, מיאמי, ובין היתר בגלל ריבוי הקבוצות החזקות העונה במזרח, הפער בין התקרה לרצפה יכול להיות גדול, גדול מאוד. בתקרה פילי מחזירה את סימונס או עושה עליו מהלך, אמביד נשאר בריא, קארי והחבורה שמסביבו עם ידית מאופסת, ופילי פשוט יכולה ללכת עד הסוף פשוט כי לאף קבוצה בליגה ואף שחקן בליגה אין פתרון אמיתי לאמביד.

רצפה: הצד השני של המטבע הוא שזה יכול, תיאורטית, להיגמר בהדחה בסיבוב הראשון. פילי בהחלט עשויה לסיים במקום 5-6 במזרח מה שיבטיח לה משחק סיבוב ראשון בלי יתרון ביתיות מול אחת מ-4 הקבוצות החזקות באיזור. אני לא מאמין שהם יפלו לפלייאין כי על פני זמן ומהלך אחד טוב הם אמורים להיות טובים יותר מקליבלנד, שארלוט וטורונטו בכל תרחיש.

וואו הסיבוב הראשון במזרח הולך להיות חריף.

בוסטון:

תקרה: אני חושב שהתרחיש הכי טוב עבור בוסטון הוא להבין מה היא רוצה מעצמה. האם J&J הם העתיד, ועכשיו זה עניין של להקיף אותם בשחקנים הנכונים (אין להם) ולתת להם את המאמן הנכון (אין להם) או שצריך לפצל אותם כי סט הכישורים דומה מדי? אם תשאלו אותי התשובה היא להפריד אם ורק אם אפשר לקבל בלו צ'יפר עבור אחד מהם, ועל אף שטייטום הוא הטוב יותר מבין השניים אני לא בהכרח הייתי מוריד אותו מהלוח. תשאלו את עצמכם את זה – האם עדיף לבוסטון המצב הנוכחי או שאת הקבוצה יובילו למשל בראון וסאבוניס או ג'וליוס ראנדל עם עוד הרבה נכסים שמשדרגים אותם מסביב? אני לא לגמרי בטוח.

רצפה: העסק בבוסטון ממש על סף קריסה. J&J וסמארט מחזיקים את זה בינתיים אבל זאת קבוצה שמתחננת להתפרק, מבחינת המיקום הסופי, אני לא אופתע עם שום דבר בין מקום 6 למקום 12 עבורם זה יהיה מאוד תלוי במהלכים שהם יעשו.

הימור: פילי ב-8

2:30 שיקאגו בולס (12-27) – גולדן סטייט ווריורס (11-30):

שיקאגו:

תקרה: לפתע פתאום שיקאגו מסתכלת למעלה ולא רואה שום דבר, היא מסתכלת למטה ורואה את כל המזרח, והיא בוודאי שואלת את עצמה איך הגענו לפה והאם אנחנו יכולים להישאר? אז התשובה שלי היא שבעונה מוזרה כל כך יכול להיות שכן, הם שם כדי להישאר. בסופו של דבר לקבוצות מאוד מאוד בהגנה מול הזיג האולטומטיבי ששיקאגו הלכה אליו, הם עמוקים, חזקים, ארוכים, ועם יכולת לעשות נקודות בצורות לא קונבנציונליות, ואלכס קרוסו ממשיך להראות שהוא נכס עבור כל קבוצה ולא רק בסיטואציה הספציפית של הליקרס. בכל זאת זאת העונה הראשונה שלהם ביחד ואני אשים את התקרה שלהם על גמר המזרח מתוך הנחה שאת ברוקלין או מילווקי הם לא יצליחו לעבור אם כי אני מהסס גם לגבי הקביעה הזאת.

רצפה: אני חושב שהתקרה שלהם מאוד גבוהה משהו כמו חצי גמר מזרח אלא אם הם יצטרכו לפגוש בדרך את מילווקי או ברוקלין וגם אז זה נראה לי כמו 50-50. שיקאגו מראה העונה יציבות מרשימה, כלים מגוונים, יכולת להתגבר על פציעות וקורונה ואני לא רואה שום סיבה שזה לפתע פתאום יפסיק לעבוד.

גולדן סטייט ווריוס:

תקרה: מיותר לציין שהתקרה היא אליפות, קבוצה שהייתה במאזן הטוב בליגה ואז הוסיפו לה את קליי תומפסון, ועוד יש לה מהלכים על 3 בחירות לוטרי גבוהות? אלוהים ישמור.

רצפה: החלק המעניין יותר הוא הרצפה, ופה השאלה שצריכה להישאל היא האם היכולת שלהם בשבועות האחרונים ושל קארי בחודש האחרון מפחידה אותך מספיק כדי להנמיך את הרצפה שלהם? התשובה שלי היא לא. זה דיי ברור שהם הולכים לגירסה הכי קיצונית של שילוב של קליי ארוך טווח על פני החשיבות של ניצחונות בטווח הקצר. אני חושב שהמשבר בא להם בדיוק בזמן והוא יאפשר להם להבין איך קארי יכול להמשיך להיות אפקטיבי ברמה שהוא היה לאורך כל העונה, על אף ההתנפלות הבאמת מטורפת עליו. אם יש מערכת שאני סומך עליה לברר את זה זאת המערכת של הווריורס. גמר המערב הוא הרצפה שלהם, לא מצליח לדמיין אף קבוצה למעט פיניקס מדגדגת אותם בסדרה בהיעדר פציעה דרמטית.

הימור: הווריוס מגיעים מבק טו בק והפסד כואב בשרשרת של הפסדים כואבים, שיקאגו אמורה להמשיך את השרשרת. שיקאגו ב-12

3:00 מיאמי היט (15-26) – אטלנטה הוקס (23-17):

מיאמי:

תקרה: אי אפשר שלא להתרשם ממה שההיט עושים השנה, ואחרי שני הפסדים במשחקים קרובים הם חזרו ל-3 נצחונות רצופים כולל אחד מרשים מאוד על פיניקס, והם פוגשים את אטלנטה במפגש השני ברציפות בין השתיים אחרי שבפעם הראשונה הביסו אותם ב-24. קחו את מה שרשמתי בתקרה על שיקאגו ותעשו קופי פייסט. הם עמוקים, מנוסים, עם המערכת הנכונה מסביב (כמה שנמאס לשמוע על ההיט קלטשר כנראה יש בזה משהו) וקייל לאורי באמת הוסיף להם משהו שלא היה להם בעונה שעברה. עם זאת הרצפה היא סיפור קצת שונה

רצפה: השאלה הגדולה היא האם טיילר הירו, שטראוס ודנקן רובינסון, ימשיכו לקלוע 36% או יותר, כשזה קורה מיאמי היא קבוצה ממש ממש מאתגרת לכל קבוצה, הקשיחות שלהם בצד האחורי היכולת לקלוע משלוש וגם לעשות נקודות בחצי מרחק עם באטלר ובצבע עם אדביו הופכת אותם לקבוצה שמאוד קשה לשחק נגדם. אבל כפי שראינו בעונה שעברה המשוואה הזאת גם יכולה להתהפך וכשהחבורה הזאת קולעת פחות טוב, המגרש נהיה קטן, ההתקפה שבלונית והרבה יותר קל מולם, כך שבשונה משיקאגו הרצפה כאן יכולה בהחלט להיות נמוכה יותר לרבות הדחה בסיבוב הראשון גם מול אחת מקבוצות הביניים של הקונפרנס.

אטלנטה:

תקרה: בעונה שעברה וכזכור אטלנטה פתחה נורא, החליפה מאמן קיבלה פצועים בחזרה ונסקה. השנה לא ברור שנשארו להם עוד שפנים בארסנל. ההוקס הם באמת גרועים מאוד, בעיקר בולטת הקריסה ההגנתית של קאפלה וסנונית הטרייד הראשונה שיצאה מהם השבוע יכולה לרמוז על כך שגם הם מבינים שהעסק לא עובד. הם רחוקים 3 משחקים מהפלייאין והתרחיש הכי טוב שלהם הוא הגעה לשם, עם הלשון בחוץ.

רצפה: ההוקס סופרים 3 הפסדים רצופים ו-7 בעשרה האחרונים, זה בהחלט יכול ללכת להתדרדרות של עוד מקום אחד ולשלישיה האחרונה של המזרח, והרבה שאלות נוגות מה לעזזאל עושים עם השלד שמסביב לטריי יאנג בקיץ.

הימור: מיאמי ב-15

3:30 סן אנטוניו ספרס (26-15) – קליבלנד קאבלירס (18-24):

סן אנטוניו:

תקרה:הריני להרים ידיים מסן אנטוניו. היה איזה רגע שבו היה נראה שהם יכולים להיות קבוצה טובה העונה, אפילו להגיע לפלייאוף, אבל 4 הפסדים רצופים ו-8 בעשרה האחרונים כאשר כל מה שמסביב למארי פשוט קורס, גרם לי לאבד תקווה, והחשש האמיתי שלי עכשיו הוא שפשוט אין שם כלום מסביב למארי וקצת פולטל שאוהדי הספרס אוהבים בקטע לא פרופורציוני. הספרס נראים כצועדים לעידן פוסט פופוביץ', אומנם בלי שמשכנו את עתידם עם חוזים לא טובים או שליחת בחירות דראפט, בכל זאת לא מדובר בניקס, אבל עם מעט מאוד נכסים להגיע להצלחה מיידית. למרות זאת המערב המוזר של העונה שם אותם משחק אחד בלבד מהעשיריה הראשונה כך שהתקרה תהיה פלייאין קצת בדומה לאטלנטה.

רצפה: הספרס נמצאים 4 משחקים בסה"כ מיוסטון, תעשו עם זה מה שתבינו.

קליבלנד:

תקרה: החזקה במקום ה-6 והדחה מכובדת בסיבוב הראשון, כזאת שתמשיך את ההייפ מסביב לבחירת הדראפט שלהם, תעלה את הערך של מארקנן (בתקווה שיהיה להם את השכל לממש), ותיתן לפרנצ'ייז הזה נסיון דרוש מאוד עם הצלחות בלי שחקן העונה לשם לברון ג'יימס. הקאבס מחזיקים בפלוס מינוס הטוב במזרח והם באמת קבוצה מענגת העונה, הם משחקים כדורסל טוב ונכון מרגע שסקסטון לא שם ויש להם הרבה על מה לבנות לעתיד.

רצפה: לא מין הנמנע שקבוצה שנשענת כל כך חזק על הצעירים לה מחד, ועל לאב ומארקנן על חוסר היציבות האינהרנטית בהם, תתדרדר ראינו מהם רצפים מאוד לא טובים העונה, למעשה הם התאוששו מאחד לאחרונה עם שני נצחונות רצופים, ובהחלט לא הייתי פוסל הדחה בפלייאין אם זה יקרה. עם זאת חושב שתרחיש התקרה סביב יותר מתרחיש הרצפה.

הימור: קליבלנד ב-10

5:00 ממפיס גריזליס (14-30) – דאלאס מאבריקס (19-22):

ממפיס:

תקרה: אולי הקבוצה שהשאלה הזאת הכי מעניינת לגביה. מה התקרה של ממפיס? אז תרשו לי להיות הפאסמיסט כאן. בסדרת פלייאוף, אלא אם JJJ או ביין יתגלו ככוכבים אמיתיים ברמת פלייאוף, מה שאני לא רואה כרגע קורה, קבוצה שיכולה או להעלות יחד עם השלישיה הזאת משהו בסגנון של קייל אנדרסון, דילון ברוקס, מלטון וברנדון קלארק או את סטיבן אדאמס פשוט לא יכולה להתגבר על פיניקס או גולדן סטייט ולכן חצי גמר המערב לגמרי נראה כמו התקרה שלה, זה הרבה יותר ממה שחשבנו לפני העונה ומה שהם עושים בעונה הסדירה הוא באמת המרענן הרשמי של העונה, אבל לא צריך להתבלבל בין זה לבין יכולת אמיתית לנצח קבוצות צמרת.

רצפה: אין שום קבוצת פלייאוף, היה ו-AD, קוואי ומארי חוזרים שאני ממש ממש משוכנע שהם עוברים בסיבוב ראשון, המערב נראה כרגע חלש מאוד מתחת ל-2 הראשונות אבל אם ממפי סתיחלש קצת לכיוון המקום ה-4 הדחה בסיבוב ראשון היא תרחיש ממש ממש אפשרי.

דאלאס:

תקרה: התקרה של דאלאס עוברת דרך החלטה נחושה של לוקה להוכיח למקטגרים שהוא יכול להשקיע את המאמץ והעבודה כדי להיות שחקן מוביל בליגה הזאת באופן עיקבי ולאורך זמן כי כרגע, לראשונה, זה קצת מוטל בספק. לוקה הגיע בכושר רע לעונה הזאת, הוא חווה את הירידה הראשונה המשמעותית בכושרו מאז שהגיע לליגה, הוא שיחק רק 26 משחקים וקולע 24.7 למשחק, לעומת 28 ו-29 בשתי העונות האחרונת. הוא חווה ירידה קיצונית באחוזי הקליעה מכל הטווחים כולל מהעונשין ותורם הרבה פחות בכל פרמטר. עכשיו דאלאס בלי קשר לזה היא קבוצה מוגבלת. אני מחבב את בראנסון, ופורזינגס הוא 20 ו-8 דיי מובטח מדי ערב, זה לא שווה את הכסף שהוא לוקח, אבל זה לא מעט, אבל כל זה לא מספיק כדי לאתגר את הגדולות של המערב, כל זה משתנה כשלוקה מפזר את הקסם שלו כמו שראינו בסדרות גדולות מהשנתיים האחרונות. הכל למעשה תלוי בו אם כן, אבל גם אז אנחנו מדברים על מקסימום חצי גמר מערב והדחה סופר מכובדת מול אחת הקבוצות החזקות של הקונפרנס.

רצפה: דאלאס דווקא נמצאת בכושר טוב, וההפסד לניו יורק עצר רצף של 6 נצחונות רצופים, שהושג אומנם הודות ללוח מאוד נוח, אבל נצחונות על דנבר, גולדן סטייט ושיקאגו הם לא משהו לזלזל בו. ולמרות זאתלצד זה ראינו מהם גם רצפים של 5 הפסדים ב-6 משחקים, פעמיים כך שקשה מאוד להבין לאן הקבוצה הזאת הולכת, והיא למעשה רחוקה התאוששות ברמה סבירה של שתיים מבין דנבר, לייקרס והקליפרס מהגעה לפלייאין. עם זאת אין לי ספק שהם טובים יותר ממיניסוטה ופורטלנד ולכן מקומם בפלייאוף בדרך כזאת או אחרת נראה דיי מובטח, אבל ההדחה בסיבוב הראשון עלולה להיות כואבת וחד משמעית מאוד.

הימור: ממפיס ב-15

5:00 סקרמנטו קינגס (27-17) – יוסטון רוקטס (31-12):

שני פרנצ'ייז מעוררי רחמים, לסקרמנטו יש מעט נכסים עם פוקס, בארנס, הילד והאליברטון ומתחיל להיגמר להם הזמן לעשות משהו איתם. לרוקטס יש את ג'יילן גרין אבל מסביבו מעט מאוד ולמרות רצפי נצחונות מוזרים זה נראה לי כמו פרנצ'ייז שפשוט לא יודע לאן הוא הולך.

הימור: הקינגס ב-5

לפוסט הזה יש 106 תגובות

  1. אין שום בעיה עם ביין בפלייאוף. שחקן קטלני. JJJ בהחלט ישבוק בפלייאוף לדעתי אבל הוא לפחות נותן הגנה. הבעיה הגדולה שם זה אדמס, הם חייבים להביא מישהו תורם במקומו, בפלייאוף הוא יהרוג אותם כמו סימונס. ממפיס צריכה עוד כוכב או עוד 2 שחקנים טובים כדי להיות קונטנדרית

        1. גם טופ 5 זה נגרים😎

          תכלס מי סביב סטף? אוטו פורטר? ניגה פליז
          Gp2? לפחות הוא לוחץ ומטריד את היריבים אבל בחייאת הוא לא יודע ליצור בהתקפה.
          גורדן פול? שחקן נהדר טוב לא נגר אבל כמו יש עוד 100 בליגה.
          דריימונד גרין? נגר
          בייליצה? זה נייר לטריידים

          קרי עד עכשיו בעונה מטורפת סחב אותם לבד. לאחרונה הוא פחות בכושר (אין לו ם
          פריבילגיה של שומר שממתין לו על קו ה3 או העונשין ונותן לו מטר) והנגרים לא מצליחים לסחוב מול קבוצות רציניות. הם טובים נגד כל מיני פורטלנד מיני קינגס אוק דטרויט וכל החברה האלה.
          בפלייאוף הקבוצות ממול יעלו הרבה יותר את הרמה וההאסל והם בכלל יתקשו אם קליי לא יחזור לקרוב לרמה של פעם.
          מספיק טוב בשבילך סכין?
          אני לא תופס מגולדן ולא תפסתי מהם גם שהיו מקום 1. העונה הסדירה מול קבוצות קליר פאתס לא עושה עליי רושם. אני לא רואה אצל הלוחמים עוצמה לנצח בפלייאוף

          1. אז הסכמנו שג'ורדן פול לא נגר, מה עם וויגינס? אם פול לא נגר אז הוא בטוח לא, שלא לדבר על זה שהוא תופר שלשות מעל 40 אחוז השנה. מה עם קליי? ההנחה הסבירה שעד הפלייאוף הוא יחזור לכושר סביר. עכשיו, כמה לא נגרים יש בלייקרס? מה יש מסביב לדונציץ או ליוקיץ שגורם לך לחשוב שגולדן סטייט פחות טובה מהם?

            1. וויגינס בחייאת אתה בונה עליו לפלייאוף?
              מה יש בלייקרס? אנתוני דיוויס,שהוא שווה לבד יותר מכל שחקני גולדן.
              את לברון שמגיע עם השופטים והקליר פאת

            2. אני אישית לא בונה על וויגינס, אבל הוא לא נגר, ובטח שבתור כוכב שלישי הוא תוספת רצינית לקבוצת פלייאוף. אני אגיד לך מה – אם גולדן סטייט והלייקרס נפגשות בפלייאוף אני מהמר על סטף והנגרים ואתה על לברון והשופטים, הולך? אגב, אני אהיה בסן פרנסיסקו באפריל ויש גולדן-לייקרס, אבל זה יקר בטירוף למשחק שכנראה לא יהיה חשוב בכלל. אולי מנחם יסדר לי אקרדציה

  2. תודה על הפיריוויו, קונספט ממש מגניב.
    לא ראיתי את המשחק האחרון של דאלאס, אבל אני יודע שהוא נגמר בתבוסה. הם היו עד כדי כך נוראיים שממפיס תצליח לנצח אותם בבק-טו-בק?

        1. הקבוצה אולי הכי הגיונית לטרנר זו שארלוט, והייוורד רוצה לאינדיאנה אז גם יש אפשרות כזאת – בטח טרנר ולאמב, אבל בכל אופן טרנר רוצה לברוח מקרלייל (והוא לא היחיד), וקרלייל רוצה שחקנים שהוא מכיר ואוהב מדאלאס.

            1. ונראה כמה משקל הוא יתן לרצונות שלו.

            1. נולד וגדל באינדיאנה, כל המשפחה שלו שם, שיחק בבאטלר

            2. וואלה, לא ידעתי. אני אשמח מאד אם זה יקרה – איתו הם לא ימשיכו להפסיד כל כך הרבה…

  3. דור אחלה פריוויו.
    העונה הזאת כזאת משוגעת שלהמר מי תגיע לאן בפליאוף זה יותר עניין של נראה מה יהיה בסוף אפריל – מי פצוע מי משחק ובאיזה כושר הקבוצות יהיו.
    אם הפליאוף היה מתחיל היום הייתי מהמר על הבאקס. אבל הוא לא.

  4. אתה כותב שבוסטון היא קבוצה במתחננת להתפרק והיא אכן תוכננה לעשות בדיוק את זה בסוף העונה הזו, אם הכל ילך לפי התכניות.
    לגבי טייטום/בראון, חייבים להסתכל עליהם קצת בזום אאוט, גם אם קשה להתעלם מהניגור שטייטום דופק העונה. הוא שחקן אדיר ואין שום סיבה או ההגיון להטריד אותו בשביל סוג ב כמו סבוניס או רנדל ושאריות. איתו יש פוטנציאל קונטנדרית, עם סבוניס או רנדל אין, ככה פשוט. והם ממש לא דורכים אחד על הרגליים של השני – אחד מהם לא שיחק הרבה בגלל פציעה והשני פשוט לא פוגע השנה.

  5. תודה דור על הפריוויו הנהדר. אני קצת יותר מחזיק ממיאמי ובעיקר קצת חולק על הזלזול בטיר 2 במערב. אבל אין ספק שכמעט משום מקום (עבורי) התרחש מהפך והמזרח הוא מוקד ההתרחשות העיקרי. מאז שמנחם הפסיק להלל אותו הוא פרש כנפיים…

    לשמעון – https://hoops.co.il/?p=179240
    תגובה 20. לא עבר, כי לא הוספת בחירות…
    על שימוש לא מבוקר בתוכנת הריגול מקבלים חוזה בטנש או שריקה לבלתי ספורטיבית על לברון?

    1. מהרגע שהם בחרו את הליברטון זה היה באוויר… מקווה שלא יתנו אותו בשביל כלום ושום דבר כמו סימונס

  6. הטרייד שלא מדובר זה ראס תמורת טוביאס האריס
    שני השחקנים הכי זוועתיים בליגה מחליפים קבוצות ואיכשהוא זה דופק את שתי הקבוצות אפילו יותר גרוע ממה שהיה

    1. הלייקרס לוקחים, אין להם כלום ב4 מאחורי דייויס. יכול להוריד דקות מדייויד בעונה הסדירה.
      איך הוא בקטץ' אנד שוט?

  7. שיקגו בלי קרוסו זו לא אותה קבוצה.
    חוץ מזה, התקרה שלה ברורה (אני אומר זאת מתחילת העונה) – בגלל דונובן.
    בנו שם רוסטר מופלא, שהתחבר נהדר על המגרש, וכשהכדור נע בין כולם היא הקבוצה המהנה בליגה.
    אבל דונובן נותן לקבוצה להישאב להירו בול מפגר יותר מדי, ופשוט לשים את הכדור בידיים של דרוזן או לווין ולאחל בהצלחה.
    לכן, גמר המזרח זה באמת התקרה שלה, וגם לשם תצטרך סצנריו מיוחד כדי להצליח להגיע.

  8. בוסטון לא קבוצה טייטום זה אגואיסט חסר תקנה אי אפשר לבנות סביבו משהו כשהוא משחק ככה, במקום לעשות קפיצת מדרגה (שלא בטוח שיש לו) הוא הפך לווסטברוק שכל מה שאכפת לו זה כמה בטור הנקודות. זה מב שקורה שבוחרים מאמן בגלל שהוא שחור

  9. Los Angeles Lakers star Anthony Davis is still working his way back from a sprained knee injury that has kept him out for the past month, but there is reportedly optimism he could return toward the end of January.

    According to ESPN's Dave McMenamin, the Lakers are hopeful Davis "could return to game action sometime during L.A.'s long road trip at the end of the month."

  10. פילי צריכים להמשיך לחצוב בהר , רק 3.5 משחקים מהמקום הראשון במזרח ואני מעריך שיהיה טרייד על סימונס בשבועיים הקרובים
    אם פילי איכשהוא מגיעים לטופ 2 במזרח אמביד יהיה MVP

        1. השיקוץ עדיין אחד השחקנים הפיזיים בליגה (הוא לא הסופרמן שהיה במיאמי אבל עדיין פיזי להחריד), וזה מה שהופך אותו עדיין לכל כך מסוכן זה הצעד הראשון שלו, שומרים קטנים הוא יטחן בפוסט ושומרים גדולים הוא פשוט יעבור

  11. בלואו אאוט של המאבס כצפוי. המאמן של ממפיס נרדם לגמרי חחח נזכר לספסל את אדמס אחרי שפתחו עליוה13 נק חחח. איזה דבר רע זה החזרה של אדמס חייבים להטריד אותו עדיף בלעדיו הוא אפילו רע כסנטר מחליף. מי שלא רואה את זה עיוור לגמרי

  12. ממפיס קלעו 24 בחצי השני. נגמרו להם הכוחות אחרי 8 משחקים ב12 ימים ובבק-טו-בק כשדאלאס שיחקו אחרי יומיים מנוחה.

    לא נורא, עוד שבועיים יהיה משחק יותר מאוזן.

    1. 8 משחקים בהם פגשו רק נמושה אחת (דטרויט) וניצחו בין השאר את הווריורס, הנטס והקאבס (וגם את הלייקרס).
      מה שכן זה לא נהיה יותר קל עבורם בקרוב: לוח המשחקים יתרכך רק בפבואר.

  13. משחק מוזר של הסאנס. שלושה רבעים אף אחד שאינו עונה לשם בוקר או אייטון לא מצליח לקנות סל (טוב חוץ ממך קמפיין). 61 נקודות לצמד מתוך 80 כשפול קראודר וברידג'ס עם אפס סלי שדה.
    ברבע האחרון שאר הקבוצה התעוררה וקלעה 31 מה-32 של הקבוצה והמשחק נגמר בקלות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט