יומן המכשפים: שיהיה לנו בהצלחה / יניר רובינשטיין

יומן המכשפים: שיהיה לנו בהצלחה / יניר רובינשטיין

טוב, הגענו רשמית למחצית העונה.

וושינגטון הגיעה בזכות החטאה בשניה האחרונה של פרנץ וואגנר מהקבוצה הגרועה בליגה (אורלנדו) למאזן מעל 0.500. זיקוקי הדינור והבלונים הופרחו — עשינו את זה, יש אליפות פלייאוף פלייאין!

היו לי כמה רעיונות לגבי היומן. בסופו של דבר החלטתי שהכי מתאים לכתוב יומן ברמה שמשקפת את רמת ההנהלה בקבוצה. כמה שגיאות כתיב, כמה משפטים סתומים, כמה פסקאות שמתחילות ללא סיבה, כמה גופנים לא מתאימים פה ושם. אחרי הכל, לא נמאס לכתוב בצורה מקצועית על ארגון שהוא הכל חוץ מזה?

אבל, בסוף החלטתי להקשיב לקול השני שאמר – "אם הם עושים את זה, אתה לא צריך לעשות להם בחזרה" (סליחה, ליאור שליין).

אז, בואו לפחות נשים מוזיקה שתנעים את הקריאה על הקבוצה הבינונית בליגת הנ.ב.א.

יוצאים לדרך:

מאזן: 22-20 (0.524).

מאמן: ווס אנספלד, ג'וניור.

כוכבים: אין.

שחקנים הרבה מעל הממוצע: בראדלי ביל.

שחקנים מעל הממוצע: מונטרז הראל, קייל קוזמה.

שחקנים ממוצעים: דניאל גאפורד, KCP, ספנסר דינווידי.

שחקנים מתחת לממוצע: דני אבדיה, קורי קיספרט, ראול נטו, דאביס ברטאנס, אנתוני גיל.

שחקנים שאינם מתאימים לליגה: ארון הולידיי.

שחקנים שרק חזרו מפציעה: רוי האצ'ימורה (שרירי החשק), תומאס בריאנט (רצועה צולבת בברך).

אז קודם כל, בטח רבים מכם שואלים מדוע דני לא בקטגוריית "הממוצעים"? ובכן, היתה לו רצועה די ארוכה של משחקים בהם שיחק מעל הממוצע, אך במשחקים האחרונים אנו חוזים בירידה תלולה ביכולת ההתקפית שלו. המדדים המתקדמים לא מחמיאים לו, בעיקר לאחרונה, אבל הוא לא רחוק מ"ממוצע" ורצועה של 5-6 משחקים טובים יכולה באופן תאורטי להחזיר אותו לשם. היכולת ההגנתית שלו מספקת לו דקות. העבודה שעשה בקיץ כאשר השתקם מהפציעה ושינוי כללי השיפוט העונה גרמו לו להפחית משמעותית את כמות העבירות ולהגדיל את ממוצעיו בהגנה (ריבאונדים, חסימות). וכיוון שהוא כך נשאר על המגרש יותר דקות הוא גם העלה את שאר הממוצעים. והמאמן נותן לו להוליך כדור מדי פעם.

נקודות חיוביות: וושינגטון היא קבוצת הקלאץ' הטובה בנ.ב.א. אם מגדירים משחק קלאץ' בתור משחק בו בחמש הדקות האחרונות ההפרש ירד ל-5 או פחות, אז לוושינגטון יש את אחוז וכמות הנצחונות הרבים ביותר בקלאץ'. וזה לפני פניקס, גולדן סטייט, ברוקלין, ושיקגו (כמעט בסדר הזה). אני באמת לא יודע מה זה אומר חוץ מהעובדה שוושינגטון לא מביסה יריבות, אפילו לא נמושות. אז פניקס למשל, לא מגיעה לקלאץ' נגד אורלנדו ואוקלהומה. אם יש לכם הסבר אחר אנא שתפו אותו. ההסבר השני שלי הוא שקייל קוזמה באמת מפגיז העונה בקלאץ' בצורה בלתי סבירה. כנראה זה הבגדים המגניבים שהוא לובש בהשראת הדוגמנית שהוא יוצא איתה שגם לה יש לוק קצת מיוחד (שימו לב לשפתיים שלה כמעט בכל התמונות שלה).

זהו.

אה, אמרתי נקודות, ברבים. אז עוד נקודה חיובית היא שמאמן הקבוצה הוא טוב יותר מסקוט ברוקס. אבל זה באמת לא קשה.

נקודות שליליות: רבות מלמנות. אבל באופן כללי התנהלות הארגון. לאחר פתיחה חלומית של העונה ולאחר 10 נצחונות ב-13 המשחקים הראשונים הבעלים החליט להאריך את החוזה של טומי שפארד. לא קצת מיהרנו, מיסטר טד? התוצאה: השחקנים קיבלו את המסר שהעונה הזאת נהדרת והרפו מהגז. מאז וושינגטון במאזן שלילי של קבוצת לוטרי 12-17 (0.413).

עוד נקודה חלשה היא הגארדים. שוב, בפעם המי יודע כמה, אין מחליף ראוי בעמדת השוטינג גארד, וביל נאלץ לטחון דקות. ברבע הרביעי הוא בדרך כלל מאבד כדורים לא מעט ולא כל-כך יעיל. בעמדת הרכז – אין אף אחד. דינווידי לא רכז – הוא יותר שוטינג גארד או קומבו גארד. ראול נטו שחקן נהדר ליורוליג, אבל גם לא רכז – גם הוא בעצם שוטינג גארד, רק נמוך. ארון הולידיי? בליגה רק בגלל שאיזה GM התבלבל בינו לבין אחיו בדראפט.

גם עמדת הסנטר בעייתית – כאשר אין אף סנטר שמסוגל לשמור: הראל נמוך ומתקשה מול סנטרים רבים. גאפורד הוא גבינה שוויצרית בהגנה למרות שהוא בין המובילים בגגות – הוא מתקשה בחילופים בהגנה ובקריאת מהלכים, ואפילו בבוקס אאוט. תומאס ברייאנט? רק חזר מפציעה ואף פעם לא הצטיין בהגנה.

עוד נקודה שלילית: ב-2020 כשהיה לוושינגטון מעט מקום מתחת לתקרה, מי היה החתמת הקיץ שלהם, גאוות המועדון? דאביס ברטאנס. הילד המפונק, שלא יודע להזיז את הרגליים ולשמור, ומתבכיין עם חברי קבוצתו כאשר לא חוסמים לו טוב, ואשר חושב שכדורסל הוא המשחק שבו עוצרים את המוזיקה ומי שאם הכדור מפסיד. לכן כל פעם שהוא נוגע בכדור הוא משליך אותו.

תחזית: וושינגטון תסיים במקום 6-9 עם מאזן בין 41 ל-43 נצחונות.

תודה שקראתם עד פה. אני מניח את המזוודה. וכמו שאומר ליאור שליין: שיהיה לנו בהצלחה.

ושיר נפלא לסיום, תקשיבו למילים.

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. תודה יניר. יומן נפלא לקבוצה בינונית.
    הקטע שלה שהיא פתחה חזק בגלל לוז קל להחריד ואז נחלשה משמעותית בגלל לוז קצת יותר קשה. היא לא באמת מאיימת על אף אחת וכנראה שנראה אותה הפלייאין.

  2. תודה רבה על היומן. באמת שקשה למצוא משהו להגיד על הקבוצה הזו. אני אחזור על משהו שכבר רשמתי עליה לאור הנקודה שלך לגבי הגארדים.

    כמו שציינת, לווש יש חיסרון בעמדות הגארדים, והם מפצים עליו עם פקק מטורף בעמדות הפורוורד.מאחר ווש היא מועדון בינוני בלי יכולת משיכה של כוכבים, אני דווקא הייתי מחפש גארד על חשבון קוזמה – מנסה למכור בשיא שחקן על חוזה נח, בתקווה שמישהו ישים לב שקוזמה הוא בסך הכל סקורר לא ממש אפקטיבי, וכנראה לקח השנה את מה שרנדל לקח בשנה הבאה. להיפטר מברטאנס גם יהיה נחמד, אבל לא נראה לי ריאלי בלי לוותר על נכסים, אז אני משאיר ומקווה שמתישהו הוא יכנס לזון שיעזרו לי להיכנס לפלייאוף ואפילו לנצח משחק אחד בדרך למטאטא ג'נטלמני

    1. מסכים איתך שקוזמה יכול להחזיר משהו טוב בטרייד, אבל אם אתה מועדון שמנסה למכור כרטיסים ולגרד את הפלייאין למה שתעביר את השחקן היחיד שמביא אוהדים חוץ מביל?

      1. כדי לאזן את הסגל, וכי עכשיו המניה שלו בשיא (אני מעריך). היתרון בלהביא גארד טוב שיפתח ליד ביל וההעברה של דיווינדי לספסל עדיפה לדעתי על הנזק של לחלק את הדקות של קוזמה לאבדיה, קייסיפי, קיספרט והוצ'ימורה

  3. תודה רבה
    צודק לגמריי לגביי אבדיה
    אני לא יודע אם אתה מודע אבל בארץ יש הייפ מטורף סביב דני, כמעט בכל מדיית ספורט לא מפסיקים לפרגן לו ונאחזים בנתונים הזויים.
    וושינגטון היא הקבוצה הכי משודרת בישראל, אני ראיתי לא מעט משחקים שלהם העונה
    לדעתי הם מאוד לא עקביים, הם משחקים מצויין בחלקים של המשחק ומזעזע בחלקים אחרים
    הרוטציה רחבה, קוסמה משחק כמו אולסטאר במשחק מסויים וכמו שחקן ג׳יליג במשחק אחר.
    אני מאמין בויזארדס וחושב שהם מסוגלים לסיים במקום ה 6. (הדחה בפלייאין יהיה כשלון)

    1. חוסר עקביות זה הדבר הכי עקבי בוושינגטון. גם ביל זרק בסביבות 25-30% מהשלוש לפחות רבע עונה. יש משחקים שהוא מופיע אליהם ויש כאלה שלא. קוזמה גם בדיוק כמו שאמרת, אבל בקלאץ' השנה הוא דווקא מאוד עקבי. אבל לפעמים פותח משחקים ב 0 מ-5. השחקן העקבי היחיד בקבוצה לדעתי הוא KCP. אתה יודע שהוא יקלע כמה שלשות – והוא שם אותן ב- 39% מצויינים. אתה יודע שהוא יאבד כדור איזה פעם וחצי (כדי להיות בטוח אפילו בדקתי אחרי שכתבתי, וראיתי שמבחן העין צדק… הוא מאבד 1.3 למשחק) בגלל שהוא לא מסוגל לכדרר ולהסתכל למעלה באותו זמן. ואתה יודע שהוא ייתן לך הגנה מעל הממוצע. כל השאר הם או לא עקביים או לא ממוצעים+.

      1. הלייקרס שגו בענק כשויתרו על KSP
        יחד עם הויתור על קארוסו הם פירקו את הגנת הפרימטר שלהם לרסיסים
        תשתף את הפוסט בדף אוהדי וושינגטון בפייסבוק, יש שם 8000 ישראלים שחולים על כל פעולה חיובית של אבדיה 😀

    2. מסכים איתך גם שברגע שהרוטציה מתקצרת בדרך כלל יש שיפור. הבעיה שהמאמן עדיין חושב שקיספרט שחקן נ.ב.א. (2025 הוא בליגה הישראלית), הוא צריך לתת להאצ'ימורה דקות בשביל החשבון טוויטר היפני של המועדון, אבדיה צריך לקבל דקות בשביל הערוץ פייסבוק הישראלי של המועדון, ראול נטו צריך לקבל דקות כי דינווידי ב-LOAD וכי אין רכז, וברטאנס צריך להשליך כמה לבנים כדי להעלות את הערך שלו לטרייד. ועכשיו יהיה גם את גאפורד וברייאנט שצריכים להתחלק בדקות אף ששניהם לא שומרים. וגם אי אפשר לספסל לגמרי את הולידיי כי אחרת איך נזיז את ה-4M$ שלו.

  4. אחלה יומן.
    בזכות דני זו הקבוצה שראיתי הכי הרבה השנה.
    מסכים עח מה שנכתב וגם הוזכר בתגובות-
    לקבוצה אין PG נורמלי, ביל וקוזמה לא יציבים, ברטאנס זוועה ומאוד חסר שקט, הרוטציה רחבה מדי ודני לא מספק את הסחורה בצד ההתקפי.
    דווקא לטעמי קיספרט אחלה שחקן (לרוקי).

  5. פוסט מצוין.
    יש בסגל של וושינגטון כמה בעיות עיקריות:
    1. האצ'ימורה זה קוזמה בלי שכל, בלי רצון לעשות שום דבר שהוא לא זריקה ובלי הקלאץ'. הרכב של שניהם ביחד לא יעבוד, והם אמורים להיות שני פורוורדים "בכירים" (מביניהם, קוזמה גם אולי שווה את זה).
    2. ביל ודינווידי רגילים שניהם לשחק ליד מוביל כדור דומיננטי יותר, ושניהם משחקים מתחת לרמה הרגילה שלהם העונה בגלל שהם זקוקים למוביל הכדור הזה.
    3. יש 3 גבוהים שזקוקים לדקות והרכב של 2 מהם לא ממש יעבוד, כשלפעמים רוצים לשחק סמול-בול.
    4. אין רכז. דינווידי וביל לא יודעים ולא רוצים להיות רכזים, אלא בעיקר סקוררים. נטו לא ברמה ואף אחד אחר לא רכז.

    הנקודות האלה מובילות אותי לאבדיה – ככל שהוא יצליח להביא את עצמו לידי ביטוי התקפית (אני לא סופר כמות זריקות, אלא מעורבות במשחק ההתקפה שיכולה להיות גם הוקי אסיסט לצורך העניין), הוא יוכל לתת קצת ניהול משחק (שחקן מאוד חכם שרגיל לשחק כמנהל משחק במסגרות קודמות), להפעיל את הגבוהים (ביחס לזמן שלו עם הכדור, אבדיה מוצא הכי טוב את הגבוהים בוושינגטון) וטיפה להפחית את המחסור ברכז.

    עם או בלי קשר לשאלת אבדיה, הסגל של וושינגטון לא מאוזן בגלל הצורך להיפטר מווסטברוק שלא התאים לטיים-ליין, והוא צריך לעבור שינויים. ככל שהסגל הנוכחי ימצא יותר פתרונות, כך גם הצורך בטריידים יפחת ויאפשר לשפרד לבצע מהלכים טובים יותר. אם זה לא יעבוד, בהחלט ייתכן שם בלאגן עד הדדליין או בקיץ.

    1. הערות ממש לעניין. אפילו נטו בעצמו אינו רכז. הוא קומבו גארד. אבדיה צריך קבוצה שיודעת לטפח כשרונות צעירים.
      צודק גם לגבי הבלאגן שיהיה בקרוב, במיוחד עם ביל לא מאריך ועוזב עבור כלום ושום דבר.

  6. רמת הקבוצה רחוקה מרמת הפוסט כרחוק דני אבדיה מחוזה מקס…תודה על הפוסט יניר.
    שני הסנט שלי – לא ברור מה המצב של דינווידי, וזה עובר קצת מתחת לרדאר, העובדה שהוא בא ככוכב שני והוא מתפקד לא קרוב לשם, כגארד שאמור להשלים את ביל ולרקוד טנגו עם זימון לאולסטאר, והוא רחוק רחוק משם.

  7. מדהים אותי שבשלב הזה של העונה, למאמן אין רוטציה מספיק מסודרת… שחקנים זזים בין משחק למשחק בהפרשים של 20 דקות (משחק אחד קיספרט על 12 ואז משחק אחר הוא על 32) וזה להוציא דברים של קורונה… כרגע אני נותן לו חסד כי הוא צריך לשלב את האצ'ימורה וברייאנט, ולדאוג לעלות את הערך של שחקנים בטרייד (כמות הפורוורדים בקבוצה היא לא נתפסת…) קוזמה נותן עונה באמת מעולה עד כה, אני לכלכתי עליו בלי סוף והוא משתיק אותי ממש העונה. בקבוצה צריכים ראייה לעתיד ברורה יותר, דינווידי שחקן אחלה, אבל כמו ווסטברוק, הוא לא באמת מתאים כרכז ליד ביל… צריך לעשות קצת פירוק והרכבה והקבוצה יכולה לעשות פלייאוף לא רע.
    תודה על הפוסט המעולה!

    1. שמע, המאמן נאבק במציאות. ברטאנס לא שחקן נ.ב.א מעבר ל-10-15 דקות. אבל הוא חייב לתת לו דקות כי הוא יקר. ביל ודינווידי לא מסתדרים – זה גם לא אשמת המאמן. דווקא המאמן עושה עבודה לא רעה עם מה שאין לו. מסכים איתך שהוא חייב לקצר רוטציה אבל יש דברים שלא תלויים בו ובאים מלמעלה.

      1. אני חושב שצריך לדחוף לטריידים, יש קבוצות שברטנס לדוגמה יכול לתרום בהן יותר, כרגע עדיין יש קונספציה שהוא קלעי ברמות הגבוהות ביותר, ואין ספק שוושינגטון צריכה אחד… אם הרוטציה רחבה בשביל להגדיל את שוק השחקנים אני לא אזקוף לחובתו את הביקורת באמת

  8. 1) מה זה 'שרירי החשק'?
    2) אתה כותב על הדוגמנית של קוזמה אבל לא מכניס תמונה שלה
    3)וושינגטון היא הקבוצה הקשה ביותר להגדרה ב-NBA. אתה לא יודע מאין היא באה ולאן היא הולכת
    4) אף פעם לא הכרתי מתמטיקאי הכותב טוב כמוך.

    1. מנחם, כבוד לי כל מחמאה ממך, תודה רבה!!

      1. שרירי החשק – מוטיבציה לשחק
      2. שמתי קישור, לפעמים לא רואים את הקו הכחול מתחת למילה שעליה צריך ללחוץ. חוץ מזה, חשבתי לשים תמונה, אבל כשראיתי מי זאת ואיך היא נראית, העדפתי לשים קישור כדי לא לעורר שלל תגובות.
      3. מסכים לגמרי. קבוצה במסלול אקראי. ללא יד מנחה.

  9. ראיתי אותם המון. פוסט מסכם מעולה. לפי דעתי
    1 במשחקים שביל ריכז הוא עשה את זה מצוין. יכול להיות שכדאי להמשיך עם זה
    2. הולידיי עדיף על דינוידי. לא יודע למה אתה חושה שהוא לא ברמה
    3. יש אכן יותר מידי פורוורדים. גם הראל יכול לשחק 4.
    ֿ4. דני לא לקח את ההזדמנות שהיתה לו כששיחק יותר דקות. הבעיה העיקרית שלו היא ביטחון, כשיש לו הוא שחקן טוב.
    5. הנסיון של דני כרכז לחלקי משחקים היה סביר. מקווה שימשיך.
    6. בסוף אם דינווידי משחק רע וקטזמה לא יציב הם קבוצה בינונית. דינוידי הוא זה שבתיאוריה יכול לשחק הרבה יותר טוב אבל אם זה לא קורה הם בבעיה

    1. ביל לא מרכז מעולה בשום צורה. כשהוא מחליט למסור בזמן כשהדאבל טים מגיע אז בדרכ יוצא מזה משהו טוב הבעיה שזה לא קורה הרבה.

      1. רוב השנה הוא לא היה מוגדר כרכז וקרה בדיוק מה שרשמת. היו שני משחקים שראיתי שהיה מוגדר רשמית כרכז ועשה עבודה טובה.

    2. 1. מסכים. ביל נמוך מידי בשביל SG ומתאים מאוד ל-PG.
      2. הולידיי נמוך ולא מסוגל לשמור. הוא גם לא מכונת אסיסטים וקצב כמו איש סמית' של שנים עברו.
      3. מסכים, ואולי אפילו עדיף אם לא הולכים על סמול-בול.

    3. אבל איך אתה מגדיר רכז? מישהו שמחלק אסיסטים? לא, זה צריך להיות מישהו שמנהל את ההתקפה מישהו שמסוגל לשלוט בקצב של המשחק בצורה מסוימת. ביל הוא סקורר הוא לא רכז למרות שיש לו ראיית משחק טובה, הוא הולך יותר מדי פעמים עם הראש בקיר ולא קורא נכון את הסיטואציה על המגרש מבחינת טיימינג.
      למשל – היו כמה משחקים העונה שהוא ניהל את המשחק בצורה סבירה פחוס אבל כשהקבוצה התקשתה לקלוע ולשים נק בפועל הוא לא השתלט על המשחק ודווקא אז לא ניסה ללכת לסל אלא להמשיך ולהוציא לפועל זה חלק מהתפקיד של רכז (מנהל משחק) רכז זה לא עמדה ספציפית בטח במשחק של היום תראה את יוקיץ'. אם ביל יצליח לפתח את החלק הזה במשחק שלו הוא יקפוץ מדרגה וזה יתבטא בכמות נצחונות.

  10. ראיתי לא מעט משחקים של הקבוצה העונה ואני חושב שהבעיה המרכזית היא שהמועדון לא החליט אם הוא הולך לריבילד עם שלושה פורוורדים צעירים בשלוש שנים עוקבות של דראפטים או שהןא מנסה להגיע עם ביל לסיבוב השני כתקרה אחרי טרייד בומבסטי שלא יקרה.
    אני חושב שהבעיה לא טמונה בהכרח במאמן כשיש לך ככ הרבה שחקנים על אותן עמדות וככ הרבה שחקנים טיפשים (נטו, ברטאנס, האצימורה שעכשיו חזר) וחלק מהם על חוזים גדולים אתה חייב לתת להם דקות.
    טריידים שיכולים לעבוד:
    אין רכזים בשוק

    1. ++ התחברתי להכל.
      חייב לציין גם שהטריידים שרצית להציע אכן נראים מעולה אבל כאמור אין רכזים בשוק אז לא הצעת בסוף טריידים.

  11. הצלחת להוציא פוסט מעניין על הקבוצה הכי משעממת בליגה. תודה יניר.
    לצערנו דני נפל שם אז אנחנו נאלצים לראות אבל החויה איננה מרנינה במיוחד. אין שם אף שחקן ממש טוב שכייף לצפות בו. אותי ברדלי ביל משעמם למרות שהוא שחקן טוב.
    השחקן שאני הכי אוהב שם זה כמובן דני קודם כל בגלל הפרובינציאליות ( אני פרובינציאלי פר אקסלנס). אבל מעבר לזה לדעתי הוא השחקן הכי מעניין שם גם אובייקטיבית. כמי שאוהב לראות שחקנים צעירים בליגה הוא נראה לי עוד לפני הדראפט שחקן עם פוטנציאל להיות שחקן אול אראונד נהדר. אני חשבתי על זה במונחים של התקפה ובנתיים הוא הוסיף למשחק שלו מימד הגנתי נהדר כך שבהחלט הציפיות שלי ממנו הן בשמים. כמובן כשהציפיות בשמים באה אכזבה ועיקר הטענה שלי נגדו היא האנמיות במשחק ההתקפה שלו – הוא לא הולך מספיק לסל.
    הוא גם לא משחק עם הרבה חדוה בהחלט יושבת לא מדינה שלמה פחות או יותר על הכתפיים הצעירות. קשה להגיע למדינה זרה יש פה תהליך הסתגלות בלתי נמנע שנקוה שהוא יעבור אותו. בכל מקרה שנה וחצי אחרי הדראפט שלו הוא לא ממש הצליח לשכנע אותי שטעיתי הוא בהחלט שחקן עם פוטניציאל גבוה מאוד. יש כל מיני דברים שקצת מקשים על הפוטנציאל הזה להשתחרר דנו בזה באריכות ואני מקוה שחלון ההזדמנות שלו לא נסגר.
    תודה יניר.

  12. תודה יניר. סכמת מצוין. קבוצה ממוצעת ולא יציבה . לדעתי אם יחזיקו ויהיו בפלייאין בסיום העונה די עשו את שלהם העונה.

  13. אחלה פוסט.
    .
    ביל קצת מעל הממוצע, הוא יושב על תקן כוכב על אבל חוץ מהבלחות פה ושם הוא חלש מאוד העונה. השחקן הכי טוב בקבוצה זה קלאץ קוזמה.
    .
    דני הרבה מתחת לממוצע בהתקפה אבל הרבה מעל בהגנה, מאחר וכדורסל משחקים חצי חצי הגנה התקפה (למרות שרוב המאמנים בליגה לא מבינים את זה) אז בתוחלת הוא שחקן ממוצע 🙂

  14. האצימורה הבנתי התמודד עם בעיות מנטאליות, אז לא הייתי מגדיר את זנ כשריר החשק.
    מעבר לכך מסכים. קבוצה על סגל רחב מדי ובגלל זה השחקנים (נטו האצימורה ברטאנס ועוד) הופכים לעוד יותר אגואיסטים ממה שהם.
    לדעתי עמדת הסנטר הפותח חלשה שם, אבל הפתרון האמיתי יגיע מטרייד שיפחית את מספר הפורוורדים. הייתי מתחיל למשל בגרמי גראנט תמורת שניים מתוך אבדיה/האצימורה + ברטאנס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט