סקירת משחקי יום חמישי הגדול (עם קריצה ל-WWE) / דור בלוך

סן אנטוניו ספרס 111 – מיאמי היט 87

במשחק באינטנסיביות של פלייאוף כשלא מעט גופות מוטחים ברצפה, ולא מעט זינוקים ליציעים, ורמת ביצוע בינונית של שני הצדדים, הייתה זאת סן אנטוניו ששמרה טוב יותר, קלעה טוב יותר, שלטה במשחק לאורך כמעט כל 48 הדקות וניצחה את המשחק בצדק.

הניצחון של הספרס אחרי ניצחון של מיאמי במשחק הראשון מבטיח שוויון בסידרה בין הקבוצות בליגה הסדירה, ותחושה שאם השתיים יפגשו שוב בגמר תהיה זאת סידרה מותחת וצמודה. זה גם מעלה הקבלה מעניינת לשיקאגו והט'רי פיט השני. האם אוקלהומה (שהיא למעשה סיאטל) היא סיאטל למיאמי שהיא שיקאגו, וסן אנטוניו היא יוטה לאותה שיקאגו?

באופן טבעי תשומת הלב הלכה ללברון ג'יימס שמסיים משחק שני רצוף באחוזים רעים (6 מ-18) ומוסיף גם 5 איבודי כדור, ועם יכולת כזאת, גם כשבוש (24 ב-10 מ-16) ווייד (16 ב-7 מ-15) נותנים משחק סולידי, מיאמי לא יכולה לנצח. גם הצוות המסייע של מיאמי לא היה קיים כשרק ביסלי קולע במספרים דו ספרתיים למעט השלישייה הגדולה.

בצד השני העומק של סן אנטוניו, אחרי התאוששות מרמת הפציעות, זועק לשמיים והשאלה היא האם פופוביץ' עשה זאת שוב ומביא את סן אנטוניו לשיא בדיוק ברגע הנכון? פרקר הנהיג את החבורה בפתיחה וסיים עם 17, בעוד טימי דנקאן מרגיע את כולם שגם מחר השמש תזרח עם דאבל דאבל (23 ו-11). בוריס דיאו קלע 16 ב-5 מ-5 מהשדה, ולנארד אומנם קלע רק 11 אבל הוסיף שמירה נהדרת על לברון, 5 חטיפות, ו-5 ריבאונד על אף ערב קליעה בינוני.

הרבע הראשון היה כולו ספרס עם 22-37 אדיר בניצוחו של פרקר כשלמיאמי פשוט אין תשובה. בשני הרבעים הבאים מיאמי חזרה וצמצמה מעט והתפתח משחק מפוזר, אבל ריצה של סן אנטוניו מסוף הרבע השלישי ועד אמצע הרביעי סגרה עניין והפכה את הדקות האחרונות לגרבג' טיים מתמשך.

ההפסדים האחרונים של אינדיאנה, אוקלהומה ומיאמי ורצף הנצחונות של סן אנטוניו מבטיחים לנו מאבק מטורף על שני המקומות הראשונים בל אזור, כאשר אינדיאנה עם 15 הפסדים, בעוד אוקלהומה, מיאמי וסן אנטוניו עם 16 כל אחת. לא כדאי להחמיץ את הפייט הזה שילך עמוק לתוך חודש אפריל.

פיניקס סאנס 128 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 122

אוקלהומה הובילה לאורך רוב המשחק ויתרונה הגיע כבר ל-16 נקודות, אבל בסופו של דבר היא לא יכלה לפיניקס שלמרות מכת פציעות ממשיכה לעשות ניסים ומשיגה ניצחון ביתי גדול וחשוב במאבק על הפלייאוף במערב.

משחק אדיר של ווסטברוק עם 36 נקודות ו-9 אסיסטים באחוזים נהדרים, ו-34 של דוראנט ב-50 אחוז מהשדה כשהוא מוסיף גם 7 ריבאונדים לא הספיקו הלילה לאוקלהומה שמפסידה משחק נוסף, כשהמאבק על צמרת המערב והליגה כולה הולך והופך צמוד יותר ויותר. באטלר ואיבאקה קלעו גם הם בספרות כפולות (18 ו-14 בהתאמה), אבל אוקלהומה לא קיבלה כמעט כלום מהספסל וכמעט כלום בצבע בהיעדרו של פרקינס, וסבלה מנחיתות בריבאונד 44-33. במשחק שבו הסנטר הפותח של הקבוצה שמנגד הוא אלכס לן זה בהחלט מטריד עבור אוקלהומה לקראת ההמשך מול הקו הקידמי של ממפיס, פורטלנד או הקליפרס.

בפיניקס בה אריק בלדסואו אמור לחזור בכל יום, נצץ ג'ראלד גרין עם 41 נקודות ו-25 נקודות ברבע השלישי שבו פיניקס עשתה את החזרה שלה. דרגיץ' במשחק פושר יחסית של 22 נקודות ו-4 אסיסטים, והמוריסים עם 39 נקדוות במצטבר נתנו את הגיבוי הנחוץ לגרין בדרך לניצחון.

4 דקות לסיום נטלו הת'אנדר יתרון של 2 נקודות, אבל שתי חדירות פנימה של דריץ' הפכו את התוצאה, הסאנס השיגו כמה עצירות חשובות ומרקוס מוריס עם לופ אדיר למרקיף מוריס נתנו 4 יתרון 1:11 לסוף וזה היה זה.

לוס אנג'לס לייקרס 94 – לוס אנג'לס קליפרס 142

46 הפרש זאת הייתה התוצאה הסופית במשחק שחבל להכביר עליו את המילים, של קבוצה שחבל להכביר עליה את המילים. יתרון הריבאונד של הקליפרס? 64-33. נקודות בצבע? 62. היתרון הגדול ביותר? 51. דווקא הרבע הראשון היה צמוד יחסית כאשר הלייקרס מובילים כבר ב-7 ויורדים בפיגור של 2 בלבד אבל רבע שני מטורף של 44-13 לקליפרס סגר עניין מוקדם והמחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד.

בלייקרס רק גאסול היה סביר עם 21 בעוד בקליפרס כול 5 שחקני החמישיה קולעים בספרות כפולות ו-8 שחקנים בסה"כ כשמעל כולם בולטים בלייק גריפים עם דאבל דאבל של 20 ו-11, וקוליסון עם 24. בסה"כ ארבעה שחקנים סיימו בדאבל דאבל עבור הקליפרס, נתון מדהים.

הקליפרס ייערכו כעת למשחקים מול יריבות רציניות יותר בדמות אטלנטה ושבת ופיניקס ביום שני בעוד הלייקרס ימשיכו לסבול מול דנבר, ולאחר מכן מפגש כפול ולא סימפטי מול אוקלהומה.

וזה נכתב לפני המשחק:

גרג פופוביץ' עומד על הזירה עם מיקרופון, לברון על המסך כשהוא מצולם בחדר אחר ומאחוריו בוש:

"לברון, בפעם שעברה היה לך מזל, כן ניצחת אותנו, אבל הפעם אני מביא איתי שחקן חיזוק, הפעם הוא לא יהיה מוגבל מפציעה, הפעם לברון זה הולך להיות שונה לגמרי, גבירותיי ורבותיי אני גאה להזמין לבמה, את טוני, פרקררררררררר"

הקהל משתולל, המוזיקה של "it's only us" של רובי וויליאמס נכנסת, פרקר נכנס בריצה לאולם ומתייצב לצד פופוביץ' על הזירה.

"כן, לברון, הפעם אתה והבושית are going down, אנחנו נתראה ביום חמישי הגדול לרי מאטצ' של השנה!"

בוש עושה מבט כועס ומתחבא מאחורי לברון.

"אנחנו נראה לגבי זה גרג".

או ככה זה היה נראה אם ה-NBA  היה ה-WWE.

כן גבירותיי ורבותיי משחק העונה מכה שוב.

אחרי ההפסד הכואב בצורה בלתי נתפסת בגמר, מיאמי חוזרת לסן אנטוניו.

כמו כן אוקלהומה תגיע לפיניקס לקרב מערבי מרתק והלייקרס יארחו את הקליפרס בדרבי של ל.א.

אז בואו ניגש לאקשן.

 סן אנטוניו ספרס (16-44) – מיאמי היט (15-43)

מיאמי חוזרת אל זירת הפשע, אחרי שהמשחק הראשון בין השתיים בינואר הסתיים בניצחון של מיאמי, ולאחר שסידרת הגמר הבלתי נשכחת בין השתיים הסתיימה בניצחון סופר דרמטי של ההיט' בדרך לאליפות שנייה רצופה, שתי הקבוצות נפגשות שוב, ואל תפסלו את האפשרות לעוד 4 עד 7 משחקים ביניהן במאי.

מיאמי עומדת בנקודה שעשויה להתברר כקריטית להמשך העונה שלה. בעקבות שורת המעידות של אינדיאנה ואוקלהומה פתאום המקום הראשון במזרח ו/או בליגה נראה אפשרי עבור הלברונ'ס. מצד שני אחרי משחק השיא של המלך, הוא כשל במחצית השניה מול יוסטון, סיים עם 22 בלבד (במושגיו) ומיאמי הפסידה לרוקטס.

עם זאת היו גם חדשות טובות במשחק הזה עבור ההיט'. ראשית הם לא נכנעו בשום שלב וחזרו עד שוויון ברבע הרביעי מול יריבה חזקה כשהם מותשים, ושנית מייקל ביזלי ממשיך לתת תרומה משמעותית עבור ההיט והוא יכול להיות שובר שוויון מעניין בפלייאוף כאשר ריי אלן ממשיך לדעוך והעומק של מיאמי נראה כחיסרון מול אריות צעירים יותר כמו אינדיאנה ואוקלהומה.

במשחק הראשון בין השתיים, שלא היה צמוד מהפתיחה חסרו בסן אנטוניו גרין, ספליטר ולנארד, זה לא יהיה המקרה הלילה כשכל השלושה יהיו כשירים. הניצחון ב-21 הפרש על קליבלנד הדגים את הגיוון במשחק ההתקפה של הספרס כאשר 6 שחקנים קלעו מעל 10 נקודות, כאשר פרקר ודנקאן לא היו ברשימה הזאת.

משחק קריטי לשתי הקבוצות, מה שמבטיח קרב עונה סדירה בקצב פלייאוף, לא כדאי להחמיץ.

פיניקס סאנס (25-35) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (15-46)

עוד קרב משמעותי, הפעם בין שתי יריבות מערביות. כשפיניקס המפתיעה תארח את אוקלהומה המסתגלת לחזרתו של ווסטברוק מפציעה. במשחק הראשון בין השתיים אי שם בנובמבר הייתה זו אוקלהומה שגברה על הסאנס, אבל מאז השמש זרחה בפיניקס והחבורה של הורנאסק רוצה למצוא את דרכה למיקום נוח בפלייאוף, ומשם מי יודע.

עושה רושם שהרינונים על חוסר היכולת של אוקלהומה להגיע לשיא היכולת כאשר ווסטברוק ודוראנט משתפים פעולה הושתקו ע"י 4 נצחונות רצופים של הת'אנדר. כשמוסיפים לכך 11 נצחונות רצופים על הסאנס, מבינים למה אוקלהומה יכולה לראות עצמה פייבוריטית למשחק הערב.

פיניקס צפויה להתמודד עם אתגר דומה כשאריק בלדסואו חוזר לאימונים וצפוי לחזור למשחק פעיל בקרוב מאוד, איך זה ישפיע על דרגיץ' היא השאלה שכולם בפיניקס ובליגה בכלל ירצו לקבל תשובה עליה. שתי התפתחויות משמעותיות נוספות משפיעות על הסגל של הסאנס. הראשונה היא הפציעה של ברברוסה שבהיעדרו של בלדסאו יכולה להיות משמעותית מאוד. השנייה היא הופעה ראשונה של אלכס לן, נבחר הדראפט של פיניקס בחמישיה. הפיכתו לסנטר דומיננטי יכולה לסייע לפיניקס, בעיקר בפלייאוף שם הקצב מואט, והיכולת להשיג שתי נקודות או להוציא עבירות בצבע הופכת להיות משמעותית יותר.

4 הפסדים בשישה המשחקים האחרונים מסמלת התקררות מסויימת עבור פיניקס אחרי חודש חם במיוחד, והשאלה היא האם הם מסוגלים להתאושש ברגע הנכון כדי להגיע לפלייאוף, כאשר מסתמן מאבק משולש עד הסוף המר בין דאלאס, ממפיס והסאנס על שני המקומות האחרונים.

לוס אנג'לס לייקרס (40-21) – לוס אנג'לס קליפרס (20-42):

הקליפרס נמצאים במאבק משוגע שנמצא בשוויון אפקטיבי על מקומות 3-5 עם יוסטון ופורטלנד ולא יכולה להרשות לעצמה מעידה מול הקבוצה שהיא לפתע האחות הקטנה והפחות יפה בעיר.

ממש בפתיחת העונה הלייקרס הדהימו את הקליפרס, בניצחון ביתי מפתיע, אבל המומנטום שינה כיוון מאז ובמפגש השני בין השתיים היו אלה הקליפרס שהענישו את הלייקרס ב-36 נקודות הפרש, תבוסה שבוודאי לא שכחו בלייקרס בחודשיים שעברו משם.

הקליפרס נמצאים ברצף של 5 נצחונות רצופים, וזו הפעם השלישית שהם מצליחים לחבר רצף כזה העונה. בניצחון האחרון היה זה דווקא מאט בארנס שהתעלה עם 28 נקודות ויהיה מעניין לראות האם הוא יצליח לנפק תצוגה נוספת כזאת הלילה כשהפלייאוף הולך ומתקרב, והקליפרס זקוקים נואשות לכלים נוספים מלבד פול וגריפין, במיוחד מחוץ לקשת ה-3, כאשר ג'אמאל קרופורד ורדיק נעדרים בשל פציעה.

אולי הגורם המסקרן ביותר בקליפרס כרגע הוא דני גריינג'ר, שלא קלע במשחק האחרון שלו, ויצטרך להוכיח שהוא אכן החלק החסר בפאזל של הקליפרס שיכול להפוך אותה לקונטנדרית של ממש במערב הסופר קשוח. אלוהים אני לא יכול לחכות לפלייאוף במערב.

הלייקרס מנגד כמעט והשלימו שלושה נצחונות רצופים, אבל מצאו את עצמם מנוצחים בקרב יריות בקצב מהיר מול ניו אורלינס. ולא צפויים לעשות טוב יותר מול היריבה העירונית הלילה.

לפוסט הזה יש 190 תגובות

  1. אחלה פריוויו אתה יודע שיש כאלה שיגידו לך שהNBA ממש לא רחוק מהWWE.
    לעצם העניין זה הולך להיות מיאמי,אוקלהומה וקליפרס.

    1. הלוואי אבל אני מאבד את הביטחון,בתחילת השנה הייתי סגור שאין סיכוי בעולם שמיאמי עושים טריפיט אבל ככל שהעונה מתקדמת אני הופך ליותר ויותר סקפטי

  2. אם ה NBA היה בכייוון של ה WWF
    כריס בוש היה אלופת הנשים בוודאות
    מלון וסטוקטון הטאג טים צפמפיונס
    אלן אייברסון הקרוזרוויט צאמפ
    מייקל ג'ורדן המנצח האולטימטבטי של הרואיל ראמבל
    לה ברון היה הקינג אוף דה רינג ( תואר זניח למדי )
    הבד בויס של דטרויט היה הוונירים של הסורביור סירייס
    ראשיד וואלס הסייקו סיד של הליגה
    קובי מול שאק היה פיוד העשור שקובי היה מנצח אחרי ששאק חטף את ספסל הלייקרס בראש מפיל ג'קסון אמרגנו

  3. אני מבקש מכל מי שצופה במשחק לשים לב איך וויד נופל לפרקט אחרי כל זריקה. הוא השחקן הכי מבחיל בליגה אחרי פלפרון והווארד.
    כניסות עם רגל קדימה, שימוש ביד החופשית להזזת שחקנים, נפילות הזויות…מול יוסטון הוא כמעט חיסל את הארדן עם סדרת התחזויות שהובילו לשריקות.

    1. צודק.
      פלופרון הוא סתם פלופר ובכיין, אבל וייד הוא פלופר ובנוסף שחקן מלוכלך שיכול לפצוע יריבים.

        1. שחקן טפלון – אלים עם בייביפייס.
          אשך, לפחות השחקן בתמונה שאימצת תוכו כברו – נבל אלים בפועל וגם בתדמית.

  4. מבחיל?

    מבין 5 ה-SG הטובים ששיחקו את המשחק אי פעם בעל תואר mvp של פיינלס 2006 ובנוסף 2 אליפויות עם לברון.

    ובכלל, נתן את תצוגת הפיינלס הטובה ביותר ל-mvp של פיינלס מאז מייקל.

    תתעורר מהר! כבר מזמן הפסיקו לייצר שחקנים כמוהו.

    1. מסכים איתך שהוא שחקן עם יכולות מדהימות. עדיין הוא שחקן מלוכלך ופלופר מהסוג הבזוי ביותר.
      תסתכל עליו במשחק הערב ותספור כמה פעמים הוא נופל לפרקט.
      תוכל להגיע לבד למסקנה שיש משהו בדברי.

      1. בלוך עלה בדיוק על הסיבה שלברון וחבורתו כלכך מגעילים.
        עם כל ההצגות המגוחכות שלהם הם מטשטשים את ההבדל
        בין ספורט לשואו לפורנו

  5. המשחק הערב יכול להיות מוכרע על הדומיננטיות של לברון ווויד לעומת הכניסה של הספרס למשחק.
    במשחקים האחרונים שלה סא התחילה לרוב עם רבע ראשון-מחצית ראשונה נוראית עם 10-20 % מהשלוש ו9-10 איבודי כדור. ההתיישרות לעבר אחוזי השלוש הטובים בליגה וממוצע איבודים 14 בליגה הגיטה במחצית השנייה.
    פתיחה דומיננטית מדי של הביג תרי מסאות ביץ יכולה להכריע את המשחק כנגד החמישייה של סא כבר בראשון, לעומת זאת, הגנה רצחנית של לאונרד וגרין יכולה למתן את המלך והפלאש ואז סא תהיה בעלת היד העליונה עם הסקנד יוניט הטוב ביותר בליגה. יהיה נחמד לראות את ספליטר מול בוש, אם בוש יוציא אותו מספיק החוצה למיאמי יפתח הפוסט שך סא לחדירות של כל המי ומי, מהצד השני, בדיוק להיפך, מסירות חכמות של טימי מהטופ אוף דה קי וחדירות של דיאו מאותו מקום בדיוק יכולות לשבור את מיאמי למרות שתמיד מפחיד למסור מתוחכם מדי כנגד ערימת הידיים שספולסטרה המציא הגנה. ערב צח.

  6. בארקלי החל את השידור עם פנינה: "לארי בירד וקווין מקהייל היו הפרונט ליין הטוב מכולם אבל גם המכוער מכולם. לארי ומקהייל היו השחקנים המכוערים ביותר ב-NBA, אבל אהבתי את שניהם".

  7. אפילו קבוצניקים כמו אפלטון כבר לא לובשים חולצות עם רבועים כאלה. היכן הוא חושב שהוא נמצא? בסרקוביה, קרואטיה?

  8. וואו.
    ניצחון מוחץ להתקפה של סא. פרקר לוהט ובהגנה הם פשוט שומרים טוב, בלי דאבלים, בלי ניסיונות חטיפות (חוץ מםרקר)
    מדהים
    מצד שני, אא לבנות על אחוזי שדה כאלה בהמשך. הספרס חייבים להמשיך ללחוץ על הדוושה בהגנה. מהלכי ייאוש של לברון הם מפתח לנצחון

  9. בוש בפורמה. מחזיק את ההיט על הגב שלו. טימי חצי מהמר בשמירה עליו, מעדיף את הקליעה שלו מרחוק עפ החדירה של החבורה מבפנים

  10. מצד שלישי צריך לזכור שהספרס הם כרגע 2 מ7 מהשלוש וברגע שהם יתאפסו ל40 % שלהם ו8 שלשות שנכנסות, יהיה קשה למיאמי להשיב

  11. לא ברור מה קורה עם אודן, אולי הד"ר יוכל לשפוך קצת אור על העניין הזה, אני לא מזהה שום עקביות בניסיון להכניס אותו לעניינים שום עלייה בכמות הדקות מה קורה שם?

  12. סא נתקעו בהתקפה. מיאמי עם מכבש בהגנה. ההנעה האינטליגנטית נעלמה. הם חייבים להניע ולהגיע למבטים טובים כמו ברבע הראשון עמ לסיים לפחות עם 10 בחצי.
    או שטוני יזריק שוב את הסם שהוא היה עליו בראשון.

  13. איך לעזעזל זה היה פאול clear path ועל טוני פרקר לא היה אחד כזה?
    מיאמי במשחק. אבל השליטה היא של סא. עדיין.

  14. סא ישתפרו אני מניח בשלשות בחצי השני. נראה אם לברון יחזור להוד מפלציותו, אם לא, זה נראה הולך לכיוון סא, לא מאמין שבוש ינצח את המשחק לבד

  15. סא צריכים את פאטי. טוני לא פוגע ברבע הזה וקוואי הורס בהתקפה אבל נחוץ בהגנת הממפלצת.
    לברון עם משחק רע של 15 נק 7 ריב ו5 אס אמצע רבע שלישי. מפלצת

  16. סן אנטוניו הלכו על הטריק הכי ישן בספר, ללכת על לברון בכל הכוח בהגנה ובהתקפה כדי שלא יכנס לקצב. מבחינת פופ שכל השאר יקלעו

  17. איזה מגן ואיזה אדיר, ספליטר בינוני לאללה.

    לחשוב שאם היו מחפפים אותו היו יכולים להביא את אל ג'פרסון….ואז האליפות הייתה חתומה לשנתיים הקרובות.

        1. מפברואר אשתקד
          Chris Sheridan, take it away (via SheridanHoops.com).

          Here is the latest they are telling me: The San Antonio Spurs are the front-runners to land Al Jefferson in a trade with the Utah Jazz – and they are front-runners like Secretariat was in the 1973 Belmont Stakes.

          his is a move that would make sense for both sides. The Jazz have an embarrassment of riches in the frontcourt, and the same goes for the Spurs at the point guard position.

          The Spurs and Jazz are trading for need and not to avoid salary cap penalties next season. Knowing teams will still trade with each other based on need is a refreshing thought.

          כלומר לא רק אני חשבתי שזה צריך לקרות…

      1. ספליטר לא מגן טוב, הוא בינוני בטח נגד כל הסמול בול.

        על מה אתה מדבר? ג'פרסון 3 רמות טוב מספליטר.
        והוא היה יכול לתת עוד מנוחה לדאנקן בעונה הרגילה.

        זו הייתה טיפשות לא ללכת עליו.

    1. אבל זה כי סן אנטוניו מובילים אותם לאיזורים שלא נוחים להם. בגלל זה סן אנטוניו כאלו טובים, בגלל הדברים האלה שאנחנו לא מרגישים

  18. לא מבין למה לברון ובוש לא על המגרש. לברון מקבל החלטות ברמה הרהב יותר גבוהה ממה שהולך עכשיו על המגרש

  19. לא ברור לי.
    מיאמי פשוט ביום שחור.
    לא מצליחים לתפוס את הכדור.
    לא קולעים (גם זריקות פנויות לגמרי).
    לא מבין איך זה לא 30 הפרש.

  20. אני גם רואה את מיאמי מנצחת את הספרס בגמר אם זה יקרה.

    אם מיאמי מורידים לעצמם מהגב את אינדיאנה הביטחון יספיק לטאטא את הספרס.

    מצד שני לא רואה סיכוי סביר שהשנה הספרס מגיעים לגמר.

        1. נכון, אבל הספרס באמת השתפרו השנה. אוק נהפכה להצגה של מטורף. עם נושאי כלים טובים +. פופ מסוגל על דוראנט לטעמי

  21. המאזן שלהן עלול להיות זהה בסוף העונה. במקרה כזה ההפרש קובע – נכון? כי יש סיכוי ש-SA מנצחים ביותר ממה שהפסידו. (ומי נחמד ומזכיר לי כמה נגמר הראשון?)

    1. במצב שהמאזן זהה, הסדרה בין הקבוצות במהלך העונה קובעת, אם גם פה שוויון אז המאזן של כל קבוצה בין קבוצות הפלייאוף. להפרש סלים אין משמעות בnba

      1. ריי אלן כל המשחק מקבל ידיים על הראש בפרימטר מה שמחייב אותו להתחיל לכדרר, לחדור ולאבד…הגנה גדולה של הספרס.

      1. אין קשר להפרש הסלים מתן. במצב של שוויון במאזן ובסדרה העונתית מה שיקבע הוא אחוז הניצחונות מול יריבות הקונפרנס מה שבלי לבדוק אפילו נותן למיאמי את הביתיות (הסדרה העונתית נגמרה 1-1)

  22. עד שפיניתי 10 דקות לראות את סוף המשחק משחק הרכב ג' נגד הרכב ג'… סחטיין על ס"א. יש עוד אוזי שישמח להצטרף לס"א, נראה לי שהמז"א שם כמו אצלנו.

  23. טוב, אמרתי שלא ברור לי איך זה לא 30, אז עשו את זה 24.
    מיאמי יכולה להתנחם בכך שהיא ולברון כמעט ולא יכולים להראות יותר גרוע.
    אני עדיין חושב שזה הרבה יותר הפסד של מיאמי מאשר נצחון של סאן אנטוניו.

    1. שעייה, ההיט הפסידו בכוונה הערב כי הם רוצים שהספארס יסיימו ראשונים במערב עם יתרון ביתי על אוקלהומה, כי מיאמי רוצים בגמר שוב את הספארס, ולא חם וחלילה הת'אנדר!

      1. בכלל מנחם תסתכל על בייזמור זה פוטנציאל לא קטן הילד הזה…

        חוץ מהזריקות עונשין המחרידות שלו שדומות לזריקות המכוערות של לימונד ג'ונס למי שזוכר….(קולע 50 ומשהו אחוז משם).

  24. הראו קודם טבלה פציעות חלקית, כאילו לקחו את החמישה שפצועים כרגע והראו כמה משחקים החסירו, זה התקרב למשהו באיזור ה-200 משחקים אולי אפילו יותר אם מוסיפים גם את כל המשחקים שבלייק היה בחוץ, הנרי, פארמר.

    שלא נדע.

  25. מישהו היה צריך לספר ללייקרס שבשביל טנקינג לא צריך להפסיד ב48 הפרש מספיק בנקודה.
    נראה שלייקרס מנסים להוכיח לעולם שזאת העונה הכי גרועה בתולדות המועדון…

  26. איזה לילה
    לראות את הספרס משפילים את ההיט מעביר בי צמרמורות עונג.
    ופיניקס פשוט תענוג.הורנאסק צריך לקבל נובל או משהו.
    קליפרס מפחידה.הם לא יעצרו לפני גמר המערב

  27. איך הפסדתי את זה.
    לא נורא, יהיו עוד הזדמנויות בפלייאוף לראות אותם מקבלים בראש (חלקם אולי גם במקום אחר…).

      1. שמענו על הסיפור הזה..
        ווסטברוק ירצה את המקום שלו בתור הכוכב של הקבוצה או לפחות כוכב בסדר גודל של דוראנט.

        מרגישים שדוראנט זה לא דוראנט האמיתי והמשוחרר איתו. זה לא עניין רק של מספרים,את זה אני משאיר לגיקים.

        זה יפריע להם ללכת עד הסוף ובטח נגד קבוצות קשוחות יותר כמו הקליפרס או הספרס.

  28. אגב כל מי שחושב שלהפסדים האלה של הלייקרס אין משמעות מעולם לא עסק בספורט מקצועני.
    זה יושב טוב טוב בראש ולא מאפשר קבלת החלטות נקיה.
    אנחנו חיים את המשחק רק דרך המחשב והטלוויזיה אז קשה לנו לדעת מה המשמעות האמיתית של ההפסדים האלה.

    הקבוצה הזו נראית אבודה. שוב אין בעיה להפסיד אבל לתת לקליפרס לעשות לובים כאילו קבוצת nba פוגשת את הפועל עפולה??

    אחרי זה עוד חלק מהמגיבים ההזויים פה אומרים לי שזה הכול חלק מתוכנית על גדולה…
    בחייאת, השחקנים לא יודעים ולא רוצים לרדת להגנה.
    אבל למה שירצו לפרינגלס זה לא משנה.

    אגב אשתדל לא לשאת את שמו של מאמן הלייקרס כי זה יהיה חטא ועוול לאוהדים.. אז נגיד אקרא למישהו הקקה של הלייקרס אתם תוכלו להבין על מה מדובר.. כמו כן אפס משופם, טמבל מטורלל וליצן החצר..

  29. הדאיג אותי מאוד הבלגן אצל OKC בסוף המשחק. הם היו צריכים לנצח את המשחק הזה, ובכל זאת הם לא ניצחו. כל אחד רץ לבד, פיניקס עשו עצירות יפות, וגם היו כמה חורים בהגנה. משהו באמת לא עובד כמו שצריך. הבעיה במאמן ולא בווסט שנתן משחק נפלא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט