מעורב הופס ליום ה': בחרתי את האול-סטארס / מנחם לס

אטלנטה האוקס ביישה הערב את הכדורסל, וטריי יאנג היה 'המבייש' הראשי

למה בחרתי להסתכל על המשחק הזה לא רחוק מדירתי? שתי סיבות:

סיבה ראשונה:

זאת הייתה ההזדמנות האחרונה לתת לאטלנטה האוקס איזה שהוא צ'אנס – אם היא תתפקד נגד מיאמי.

סיבה שנייה:

להחליט אם להשאיר את טריי יאנג בחמישיית המזרח או להורידו לספסל.

מיד תבינו כיצד היא תפקדה ומה אני עושה עם טריי יאנג

מיאמי פתחה כאלופה וחגגה על מיאמי. היא פתחה דאבל דיג'יט הפרש.

אז או-אז הכניס אריק ספואסטרה את טיילר הירו ודנקן רובינסון, ומיד הם עשו הפרש של דאבל דיג'יט. הם סיימו את החצי 56-51 עם 16 חיצים להירו ו-15 לרובינסון.

באטלנטה כולם הסריחו מלבד דיאנדרה האנטר שחזר לשחק אחרי ניתוח, וחודשיים באזרחי. הוא היחיד שקלע – 3 מ-4 מהטריי ל-13 נקודות.

המחצית השנייה הייתה גרועה אפילו יותר להאוקס כשמיאמי עשו מהם צחוק ממש, ורוב הזמן ללא לאורי ופיג'יי טאקר כי מיאמי לא הייתה זקוקה להם. הם עשו ממיאמי חוכא ואיתלולא גם בלעדיהם.

אטלנטה חייבת לעשות שני דברים מיד:

אחד

לעשות מהפך רציני לפני שעונת הטריידים מסתיימת. אני לא יודע בן סימונס או לא בן סימונס. חייבים זעזוע מהטפחות. לא ייתכן שזקן כמו דנילו גלינרי ישחק יותר מחצי משחק. אין אף קלעי שלשות אמין. זוהי קבוצת לוטרי כפי שהיא היום. חייבים לזעזע אותה, אפילו בטריידים שייראו מטורפים. הייתי מחליף 5-7 שחקנים בצעירים ומתחיל הכל מחדש.

שניים

המאמן נייט מקמילן חייב ללכת. הוא עומד שם על הקו ללא הבעה. עוזרי המאמן עושים את החילופים. הוא נראה כאילו הוא לא שייך. כאילו הוא מעדיף להיות בבית עתה ולשתות כוס תה עם ביסקוויטים אנגליים לתה יחד עם אשתו והנכדים. הוא OLD TIME. הוא לא שייך. יותר מדי שנים בליגה ללא כל הישג. הוא עשה את כספו. הוא חייב ללכת, וחייבים להביא מאמן צעיר עם נשמה בוערת. כמו שאני הייתי ב-1974 כשאימנתי את קבוצת הכדורגל של אדלפי. השחקנים שלי פחדו להפסיד, האמינו לי.

התודאות

למטה הכנסתי את טריי יאנג כפוינט גארד של המזרח באול סטאר נגד המערב. ברבע הרביעי של מיאמי באטלנטה מיהרתי לקטע על ה'אול סטאר' ומחקתי את טריי יאנג. התביישתי שהכנסתי אותו. הוא היה כל כך אפסי הערב שהחלטתי להוציא אותו בכלל מה-12. הכנסתי את זאק לוויין במקומו.

אבל כשמיאמי סיימה את הרצח של אטלנטה, חזרתי והכנסתי חזרה את טריי יאנג למרות שהוא נתן הלילה שם רע לכדורסל. החלטתי לתת לו עוד צ'אנס אחד. היום הוא דפק את ראשו בקיר. ניסה להיכנס בין ארבעה שחקני מיאמי ונראה לי כמו עכבר בין ארבעה חתולים. או…לפני שהוא נכנס למאורת המוות, הוא השליך לבנים שהיו מביישות את סטף קרי מהמרחקים שהן נזרקו. בקיצור, משחק שמוטב שיישכח. אבל ראיתי אותו גם במיטבו. אחכה עם פסק הדין עוד שני משחקים

2. אולי ההפתעה הגדולה ביותר עד עתה, העונה!

Photo by Joe Murphy/NBAE via Getty Images

תראו. ממפיס גריזליס לא סתם ניצחה את גולדן סטייט ווריורס 108-116. היא עלתה על הווריורס עם המכונית, ולא הורידה רגל מפדל הגאז עד הסוף. נכון, הווריורס הצליחו להשוות ואפילו להוביל כמה דקות בחצי השני, אבל האווירה והבודי-אימאג' גם של הדובים וגם של הלוחמים הביעה ידע ברור:

ההובלה של הלוחמים היא רק רגעית. הדובים עצרו כי הם היו צריכים ללכת להשתין. תיכף הם יחזרו, וייקחו חזרה את ההובלה עד לניצחון שהפעם לא היה הפתעה אלא FORGONE CONCLUSION כפי שאומרים החברים שלי בקרית-ים.

הגריזליס הם מנצחי עשרה משחקים ישרים ללא הפסד. מה הדבר אומר לעכבר הופס רעב כמוני?

א)הגריזליס חייבים היום להיכנס לכל ויכוח על אליפות המערב, ואז אליפות ה-NBA

ב) ג'ה מוראנט חייב להיכנס היום לדיונים – DISCUSSIONS כפי שאומרים בפרדס כץ – על ה-MVP.

ג'ה מוראנט קלע 29. סטפן קרי קלע 27. אבל הסלים של ג'ה העפילו על סליו של קרי בכל צורה שתסתכל עליהם, ובמיוחד שקרי קבר חצי מחיציו בפאולים שהיו – או לא היו, כמו האחרון לשלושה – ובכלל מוראנט זרח בשעה שסטפן נראה די שפוף ומדופרס. היי, זה משחק של הדור הצעיר, ולא משנה מאיזו זווית תסתכל עליו. דור הולך ודור בא, ולא היה כמו המאבק שלשום בין ג'ה לסטף לאמת את המשפט (שנראה לי שבא מקהלת, אבל אני לא בטוח. בכל מקרה מתאים לקהלת, שהמורה קווינט אחר לנו בכיתה ו' שהוא היה, לאמיתו של דבר, שלמה המלך אבל הוא לא רצה שיגידו עליו דברים רעים אז הוא הופיע בשם בדוי).

Grizzlies 116, Warriors 108 — Ja Morant scored 29 points in a win that reinforced to the NBA that Memphis is legitimate, along with Morant’s MVP candidacy. The Grizzlies, picked by most as a fringe playoff team, sit in fourth place in the West, just 3.5 games back of the top spot. Steph Curry, the current MVP frontrunner, contributed a 27-point triple-double in the Golden State loss.

3. עוד לא אבדה תקוותנו

שמס צ'רניה מדווח ב-THEATHLETIC שבהפסקת המשחק בין הת'אנדר והויזרדס היה "PHYSICAL ALTERCATION" בין מונטרזל הראל ןו-KCP.

עכשיו למילים PHYSICAL ALTERCATION יש מרחק רק של אפשרויות – מדחיפה עד קרב אגרופים ובעיטות של MMA. לפי 'SOURCES' שצ'רניה דיבר איתם, ה'מגע הגופני' היה ברמה שהוא "ניזקק להתערבות של שחקנים משתי הקבוצות להפריד בין השניים.", הווה אומר 'מגע שהוא פיזי יותר מדחיפה'.

By the time players entered the locker room, the altercation" had ended. There was increased security presence to ensure "the tension did not escalate again.

The Wizards won their second consecutive game and Caldwell-Pope and Harrell were two of the team’s five players in double figures Tuesday night. Caldwell-Pope had 16 points on three 3-pointers, three rebounds and three assists in 30 minutes while Harrell posted 12 points and seven rebounds in 24 minutes — and both played the second half.

למה כתבתי 'עוד לא אבדה תקוותנו '? כי אדם סילבר הצליח להפוך את הליגה ליותר סטרילית מלב מושתל. בליגה פיזית כזאת לא ייתכן ממש שלא תהיינה PHYSICAL ALTERCATIONS. זה נוגד לנפש האדם, במיוחד כשהוא ספורטאי בספורט פיזי כמו הכדורסל. אז אם קורה שרמת הלחץ עולה על יכולת האתלט לשומרו בפנים, הוא פורץ החוצה. קורה. זה מצופה. סילבר לא יכול להשתלט על חוקי טבע.

עכשיו ישנה לי עוד שאלה: האם לליגה ישנה אוטוריטה על מה שהולך בהפסקת המשחק? אם כן, אז מה אם קורית PHYCICAL ALTERCATION בסיום המשחק? ומה אם זה קורה שעתיים אחרי באיזה באר בדאונטאון? היכן הליגה מתחילה והיכן היא ניגמרת במשחק כדורסל ברוטו. נטו אני יודע. ברוטו? אין לי מושג. לך תדע. אולי סילבר מחשיב גם 'התנהגות לא הוגנת כלפי האשה' כעבירה המצדיקה השעייה של חודש.

4. האול סטאר שלי (2 בק-קורט; 3 פרונטליין; 7 RESERVES)

מזרח

גארדים: טריי יאנג, דמאר דרוזן,

פרונט קורט: קווין דוראנט, ג'ואל אמביד, יאניס.

ספסל: בראדלי ביל, זאק לוויין, לונזו בול, כריס מידלטון, ג'ייסון טאטום, ג'רט אלן, דומנטס סבוניס

מערב

גארדים: סטפן קרי, ג'ה מוראנט

פרונט-קורט: לברון ג'יימס, ניקולה ג'וקיץ', אנטוני דייויס

ספסל: דונובן מיצ'ל, כריס פול, דווין בוקר, לוקה דונצ'יק, אנדרו וויגינס, רודי גובר, קרל אנטוני טאונס

5. יחס ההימורים ל-MVP ב-www.gamblingsites.org/sports-betting/nba/

PLAYERODDS
Steph Curry+135
Kevin Durant11-5
Giannis Antetokounmpo15-2
Nikola Jokic14-1
LeBron James30-1
Ja Morant30-1
DeMar DeRozan35-1
Joel Embiid50-1

6. פילדלפיה 76' – הקבוצה האנדרייטד ביותר בליגה ברמות – בשקט-בשקט, מתגנבת לטופ

הקטע הזה נכתב לפני ההפסד לשרלוט. הכל מתחרבן לי היום. רציתי להלל את טריי יאנג והוא בייש את תפקיד הפוינט גארד; רציתי להלל את אטלנטה, והיא נתנה שם רע לכדורסל של ה-NBA. מה אני יכול לעשות? אני מתחיל לכתוב ב-17:00 שלי. אני לא יכול לשבת על התחת השמן שלי (אגב, בגלל מחלת הקורונה ירדתי ב-14 קילוגרמים. קילוגרמים, לא פאונדים. אני נראה בגוף כמו כשהייתי בן 20) ולהתחיל לכתוב ב-23:00

היא היום רק 2 משחקים מהשנייה, הברוקלין נטס. שיקגו בולס היא 4.5 משחקים לפניה. פילדלפיה מתקדמת בצעדי ענק אחרי שהיא כבר נפלה למקום שמיני.

בשקט, כדי שאף אחד לא ישמע, פילדלפיה סבנטי סיקסרס היא ברצף 7 ניצחונות, שנייה רק לממפיס עם 10 ניצחונות רצופים, וזה אחרי שהמבריקס קטעה לשיקגו בולס רצף של 9 ניצחונות.

אחד הדברים שנתן לפילי את ה-BOOST היה האינצידנט עם האדם שעלה עליו. זוכרים את ה-

Quickly, on the Tobias Harris “Don’t f*****g clap” thing that happened — I was good with his response to Philly fans booing him. He’s human and I liked the emotion he showed. Philly fans probably don’t have a problem with it, so I won’t make it more than what it needs to be. What do you all think?

זה כאילו נתן לקבוצה בעיטה בישבן, וכמובן הסטטיסטיקה של ג'ואל אמביד משך 7 משחקי הניצחון כשהוא קולע 32.9 עם 10.1 ריב' ו-4.7 אסיסטים.

מה שהוריד את הסיקסרס למטה הייתה הדבקתו של טוביאס האריס בקוביד 19. אני יודע ששמעון מכנה אותו נגר, אבל 50% מהנגרים של שמעון הם נגרים אומנים, ובראשם האריס שהוא בנה את הארונות והשולחנות בבית המלוכה הבריטי, ואת שולחן האוכל של האפיפיור בווטיקן. טוביאס הוא אחד מאותם שחקנים שלא מתבלטים כי הם 'אחד העם', אבל לפתע אתה מבין שהוא הדבק המחזיק את הסלטיקס יחד.

נכון להיום, אמביד מוביל את החבורה עם 27.9 נק' ממוצע, ואחריו טוביאס עם 18.4, טייריס מקסי עם 16.8, סת' קרי עם 16.3, ושייק מילטון עם 10.5. חמישייה בדאבל פיגר. אני לא חושב שיש עוד חמישייה בדאבל פיגר ב-NBA אבל אולי אני טועה. אגב, לפילי עוד שניים שהם מעל 9 נק' למשחק. הווה אומר שבפילי המשחק הוא קבוצתי, ושכולם שותפים לרצף 7 הנצחונות. כולם גם שותפים לעבר הריצה לטופ במזרח.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. תודה מנחם
    הייתי מעדיף השנה במערב את גובר במקום דיוויס
    ובמזרח נותן קרדיט לטיילר הירו

    היוואד היום 30 נק' ב 81% מהשדה. מרשים

      1. שלום מאנו,
        הוצאתי דירוג קליל וכיפי של העונה הדומיננטית בהיסטוריה.
        אם אתה יכול לפרסם אותה לחבר'ה אני אשמח.
        תודה.

  2. שמעון חחחחחחח
    לס קבר את פילי,משלוח טיטולי אנטי ניחוס בדרך אלייך(האמת,לא יעזור)
    ובדרך שיגל את ג'ה
    אין על הנאחס של הדוק

  3. 0 נציגים לקבוצה עם המאזן הטוב בליגה בחמישיית המערב,
    2 נציגים ללייקרס?
    .
    לא מסתדר.
    דייויס שיחק מעט, וכאשר שיחק, שיחק לא משהו.
    אני מכניס לפניו לחמישייה את גובר (שבהיעדרותו רואים עד כמה הוא משמעותי), דריימונד או אפילו אייטון.

  4. דיוויס שיחק פחות או יותר כמו דונציץ.
    בכל מקרה לא הייתי מכניס אותו לחמישייה זה בטוח, אבל לא יודע את מי צריך להכניס במקום.
    עוד שניים שצריכים להיות באולסטאר הם פןל גורג (בהינתן בריאות) ודגונטה מארי

  5. תודה מנחם
    ממפיס לא יהיו אלופת המערב, עם כל הכבוד לממפיס אין קבוצה צעירה שעשתה קפיצת מדרגה מסף פלייאוף לאליפות בלי שהיה שם ווטרן מוכח.
    יקח זמן לממפיס עד שהם ילמדו איך לנצח סדרות פלייאוף.
    בכל אופן אני מעדיף את הגרסה הזאת של ממפיס על הקבוצה של גאסול-זיבו-וקונלי.
    אם ממפיס הייתה בוחרת בהארדן/קארי במקום החבר שלך האשם תאביט הם היו דיינסטי.
    מנחם, דייויס מתחזה לא אול סטאר
    הוא בעונה הכי גרועה שלו מאז עונת הרוקי
    כשלברון היה בחוץ הלייקרס נראתה זוועות עולם כולל הפסידם מביכים ל OKC
    דיוויס לא פרנצייז פלייר, מקסימום סטרוברי ציזקייק

  6. לא מבין כל כך את כמות תשומת הלב והמלל הנשפך על קבוצה בינונית ועלובה למדיי כמו אטלנטה. אז הם שיחקו אותה בענק עונה שעברה וכבר אז היה ברור שהם אובראצ'יברים. קבוצה שמונהגת על ידי אפס בכיין כמו יאנג לא תגיע לכלום.

    1. פילי ספשיאל, אטלנטה משחקת 25 דק' מהבניין בו אני גר. אחד משחקניה גר גר עד לפני כמה זמן (פרננדו). אז הם קרובים ללבי. אתה מוזמן לכתוב על איזה קבוצה שמשחקת 25 דקות מביתך, אפילו אם מהיא הפועל חולון

  7. תקרת הזכוכית של דרוזן ושיקגו היא הסיבוב השני.
    במאזן הנוכחי היא תפגוש את מילווקי, שנחה במהלך הליגה הסדירה בדיוק כפי שאלופה אמורה לנוח. ברגע האמת, היא תאכל אותה בלי מלח
    (גם מול ברוקלין, זה לא ייגמר אחרת).
    זה ההבדל בין התנהלות של קונטנדרית שרצה למרחקים ארוכים ומתכננת הגעה לשיא במאי או יוני לבין קבוצה מלהיבה ומתלהבת, כמו ממפיס לדוגמא. כבר ראינו בעבר קבוצות שתוקעות רצף של 15משחקים ללא הפסד והדחה בסיבוב הראשון.

  8. תודה על המעורב מנחם! ניחוס קלאסי שלך, והערב נוכחת לגלות שהניחוס עובד כבר מרגע הקלדת המילים במחשב, הוא לא מחכה אפילו לפרסום המעורב.
    טריי יאנג ויואל אמביד לא קרעו את הרצועה במשחק? כל השאר כמו שאומרים – בונוס 🙂

  9. מנחם אני מצטער אבל אני לא מבין למה שחקן שהקבוצה שלו במקום ה12 בקונפרנס יבחר לחמישיה הפותחת של האולסטאר. בעיני גיימס הארדן, גארלנד, לאמלו ועוד כמה שחקנים הרבה לפניו.
    במערב קול מי בייסט אני חושב שגרין וויגינס הרבה לפני דייויס העונה מהבחינה של האולסטאר. בכל מקרה אין מצב שדייויס בחמישיה ואייטון לא באולסטאר היה אנדרייטד מספיק זמן.
    אם לשיקגו נתת 3 נציגים אין סיבה שלפיניקס לא יהיה.
    דונציץ שיחק 26 משחקים העונה קולע ב43 אחוז מהשדה ו31 מהשלוש למה שיכנס לפני אדוארדס? נכון שהקבוצה שלו 4 מקומות מעל אבל הוא לא שיחק הרבה והפער ביניהם הוא שני נצחונות..
    יותר מזה, אני חושב שראיתי פה בערך הכי הרבה את הוויזארדס, לביל אין מקום אמיתי באולסטאר ולו רק בגלל שגארלנד, הארדן לאמלו כולם לפניו.
    גם מידלטון לא שיחק הרבה העונה ולא קולע באחוזים יותר מדי טובים אני חושב שאתה מתרפק יותר מדי על "חסדי נעורים" במקרה הזה.
    תודה על המעורב

    1. הארדן לא צריך להיות באולסטאר הוא לא טוב העונה. הסטט לא מעניין ראיתי אותו והוא זוועה (דווקא שיחק מצויין היום). בטח שלא בחמישייה. אבל הוא יבחר לחמישייה זה ברור.
      לאבין ודרוזן חייבים להיות בחמישייה. טריי צריך להיות כי הוא יותר טוב מכל השמות שהזכרת ויש לו סטט. אם לברון נכנס למה שטריי לא יכנס? גם ביל חייב להיות בפנים ווש בלעדיו הם כלום (נצחונות על אוק והמגיק ודטרויט לא נחשב שהם טובים בלעדיו 🙂 )

      1. איזה מיקום הארדן איזה מיקום טריי? אז מה אם הוא יותר טוב, דייויס יותר טוב מגרין זא שמגיע לו מקום באולסטאר השנה? לא. לברון מקום 7 אצלו בקונפרנס טריי 12.. וושינגטון פחות טובים בלי ביל זה ברור, זה לא אומר שהוא צריך להיות אולסטאר, יש הרבה שחקנים שמשפרים את הקבוצות שלהם זה אומר שהם צריכים להיות אולסטארס? לא.

    1. נ.ב. אני לא בוחר השנה לאולסטאר כי אין לי סבלנות למצוא איזה 4 טוב במערב ולכל החלוקה לעמדות אבל אם הייתי בוחר אז הבטוחים שם היו שם מיילס ברידג'ס ג'ה מוראנט למלו איטון בוקר סטף דוראנט קליי (זכותי) טיילר הירו באטלר יוקיץ' טייטום בראון יאניס, מוראנט, אמביד, מיטשל דונקיץ' טאונס, דז'ונטה מארי ואן וליט וג'ה מוראנט.
      אההה וכמעט שכחתי: ג'ה מוראנט. הוא בטוח היה שם.

  10. בס"ד
    תודה מנחם.
    ההוקס, מקוה שיגיעו לפחות לפליי אין, כי כישרון יש שם.
    אול סטאר, לא יודע בעונה המשוגעת הזו.
    יוקיץ לא מקבל הרבה סיכויים ל Mvp נעונה, בגלל שזכה בשנה שעברה,
    אבל מבחינת רמת משחק, די מגיע לו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט