הנטס בשיקגו והלייקרס בסקרמנטו בפריוויו יום רביעי / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הנטס בשיקגו והלייקרס בסקרמנטו בפריוויו יום רביעי / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אינדיאנה פייסרס (15-26) – בוסטון סלטיקס (20-21) 02:00

קרב בין שתי קבוצות עם היסטוריה מפוארת של יריבות והווה עגמומי של בינוניות. אצל בוסטון סמארט ופריצ'ארד בחוץ, אצל אינדיאנה לאברט, ברוגדון, וורן ואולי גם דוארטה בחוץ. המשחק באינדיאנה, אבל לבוסטון יש יותר על מה לשחק העונה, ולכן אלך על ניצחון מינימאלי לירוקים.

פילדלפיה 76' (23-16) – שארלוט הורנטס (22-19) 02:00

קרב בין שתיים מהקבוצות הלוהטות במזרח, ובין קבוצה שיש לה סנטר מעולה, לבין קבוצה שאין לה סנטר בכלל. ההגנה של פילי יכולה להיות לא רעה בכלל כשהיא רוצה, בעוד שזו של שארלוט ספק יכולה וכנראה לא ממש רוצה. שייק מיליטון בחוץ, וקרי וטוביאס בדיי-טו-דיי אצל פילי. קלי אוברה הלוהט בחוץ אצל שרלוט. משחק מעניין ביותר שבסופו יתברר שפילי הצליחה לקלוע קצת יותר משארלוט, שקלעה בעצמה לא מעט.

וושינגטון ויזארדז (21-20) – אורלנדו מג'יק (7-34) 02:00

וושינגטון זקוקה לניצחונות ואורלנדו הפצועה לא תעמוד בדרכה. ביל בחוץ ואבדיה יכול להרוויח דקות ארוכות הן כדי לשמור על ווגנר הצעיר והן כדי לקלוע בעצמו. בהצלחה חביבי. וושינגטון ב-12 ומעלה.

מיאמי היט (25-15) – אטלנטה הוקס (17-22) 02:30

מיאמי מצוינים, כדרכם, אטלנטה מג'עג'עים, כדרכם בתחילת העונה בשנתיים האחרונות. שתי הקבוצות פצועות. האם אטלנטה תתחיל להמריא בקרוב? אולי. האם שוב צריך להחליף את המאמן כדי שזה יקרה? אני בספק. האם זה יהיה היום נגד מיאמי? ממש לא. מיאמי ב-15 ומעלה.

ניו יורק ניקס (20-21) – דאלאס מבריקס (22-18) 02:30

דאלאס לוהטים לאחרונה, מחפשים ניצחון שביעי רצוף, הניקס, לעומתם, לאחרונה משחקים כמו… המממ… איך לומר זאת… הניקס. פורזינגיס בחוץ ולא יוכל לנקום את נקמתו. לוקה סאמניץ' מופיע כדיי-טו-דיי אצל הניקס, האם ישחק? אולי. האם יהיה זה משחק הפריצה שלו לקריירה מטאורית? כנראה שלא. האם הלוקה השני ינצח? כנראה שכן. דאלאס ב-8

סאן אנטוניו ספרס (15-25) – יוסטון רוקטס (11-31) 03:30

הספרס הם קבוצה בינונית ופצועה. יוסטון קבוצה פחות פצועה אבל גם פחות מבינונית. המשחק בסאן אנטוניו. הספרס ינצחו ב-14 עם טריפל דאבל של מורי. יוסטון תבחר לפני הספרס בדראפט. אני לא קובע את הדברים האלה. רק מספר לכם. אל תאשימו אותי אחר כך.

את זה לא תראו במשחק הלילה

יוטה ג'אז (28-13) – קליבלנד קאבלירס (23-18) 04:00

הגענו לחלק המעניין של הפריוויו. יוטה בהרכב כמעט מלא למעט ג'ו אינגלס, קליבלנד בהרכב מלא של כל מי שלא סיים את העונה, כלומר בלי רוביו וסקסטון, אז יוטה טובים יותר, מנוסים יותר, בריאים יותר ומשחקים בבית, ולכן הם ינצחו, אבל יהיה מעניין לראות את המגדלים של קליבלנד מול רודי גובר. מצד אחד הסמול בול של יוסטון והקליפרס הספיק לו לגמרי, מצד שני זו סיטואציה שדווקא הביג-בול יכול לשחק לרעתו. המלצת צפייה למשכימי הקום.

שיקגו בולס (27-11) – ברוקלין נטס (25-14) 05:00

שיקגו הלוהטים מגיעים לברוקלין המוכשרת למפגש צמרת מזרחי. קיירי לא ישחק, והארדן בדיי-טו-דיי, אז זו הזדמנות טובה לנאש לתת לדוראנט עוד 46 דקות לקריירה, להשיג ניצחון יקר בשיניים (3 הפרש בסיום), ולהתפלל שהסטטיסטיקה של הפציעות לא תתיישר בקרוב. אני הייתי עושה אחרת, אבל לנוכח המצב, לא נותר אלא להתפלל עם נאש כי באמת חבל על דוראנט. אם זה לא יעזור, אתם תוכלו לראות את הקטסטרופה בשידור חי אם תקומו בזמן.

לוס אנג'לס לייקרס (21-20) – סקרמנטו קינגס (16-27) 05:00

איכשהו נדמה לי שזו הפעם השביעית שהלייקרס והקינגס נפגשות העונה, איכשהו נדמה לי שבפעמים הקודמות הלייקרס ניצחו, איכשהו נדמה לי שלמרות שלברון בדיי-טו-דיי הוא ישחק הלילה 39 דקות וחבל לי עליו, ואיכשהו נדמה לי שהלייקרס שוב ינצחו וחבל לי עלי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
218 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
שחר אלוני
12/01/2022 18:35:54

תודה מאנו,
מאמין שדוראנט ישמור על עצמו, הוא מפוקס, אז גם אם זה הרבה דקות, הוא לא ירבה לעשות תנועות לא מבוקרות וכד'.
לברון הצעיר העונה, הוא יכול לשחק בק טו בק של 38 דקות כל פעם ולהצטיין פעמיים, קטע לא ברור.

גיא רוזן
12/01/2022 18:44:26

הגוף לא עובד ככה.
אין בספורט דבר כזה "לא יעשה תנועות לא מבוקרות".
זוכר את ההיפך אקסטנשין של הגיד של דוראנט?
זו לא הייתה תנועה לא מבוקרת,
זה היה קרע שהוא תולדה של עודף עומס על חלק בגוף שלא זכה למנוחה לסרגל מאמצים מספקים.
.
הביקורת על דקות המשחק נובעת מ-3 גורמים –
.
א. עומס מצטבר גדול מדי, לא פרופורציונלי לזמן המנוחה.
ב. יותר מדי דקות שלוקות את הגוף לקצה (בשלב מסויים של עייפות שריר הגוף הופך לפגיעה יותר לפגיעות במפרקים)
ג. גיל. דוראנט כבר לא ילד. הוא הגיל בו זמני ההתאוששות שבראש קצרים בהרבה ממה שהם במציאות.

שחר אלוני
12/01/2022 21:30:50
הגב ל  גיא רוזן

מסכים בכללי, השאלה איפה הרף. להתאמץ 40 דקות שפרושות על 150 דקות ובתוך ה 40 יש גם דקות שעומדים בהם או הולכים, לא יודע אם זה עומס כה גדול. האם 5 דקות יותר במשחקים כאלה זה משמעותי?
כדורגלנים רצים 12 קילומטר במשחר בספרינטים עם כפול דקות. טניס גם נמדד בשעות. האם הניתורים בכדורסל זה מה שכל כך מעמיס?

גיא רוזן
12/01/2022 21:39:27

בקצרה –
40 דקות למשחק בבאק-טו-באק זה עומס גדול.
.
קצת פחות קצר –
אתה משווה תפוחים לתפוזים (כדורסל, כדורגל, טניס). זו לא שאלה של מה קל או קשה,
זו שאלה של סוג פעילות.
ה-nba משלב במהלך המשחק הן סיבולת והן המון מאמצים אנאירוביים בעצימות גבוהה.
השילוב הזה של כוח מתפרץ, מסה, ומגע יוצרים עומס גבוה מאוד על השרירים, ויותר מכך על רקמות החיבור.
הבעייתיות של באק-טו-באק היא שאין זמן התאוששות מספק שמאפשר לגוף לתקן רקמות שנפגעו במהלך במאמץ האירובי.

שחר אלוני
12/01/2022 21:43:25
הגב ל  גיא רוזן

מעניין

שחר אלוני
12/01/2022 21:32:49
הגב ל  גיא רוזן

אני בתור חובבן עם כושה ממוצע לגמרי בגיל 25 שיחקתי שעתיים רצוף של ספרינטים וניתורים והכל היה בסדר. בלי חימום, על משטחי בטון, בלי מתיחות ובלי חיים ספורטיביים…וחוץ מלאהוב את זה לא היה לי שום כישרון יוצא דופן או כושר

גיא רוזן
12/01/2022 21:41:12

אני ממליץ לקרוא את הפוסטים שכתב כאן פיזיותרפיסט. מחכים ומעשיר.

גיא רוזן
12/01/2022 21:43:11

עוד דבר קטן –
.
ההשוואה בין ספורט חובבני לספורט מקצועני לא קשורה לכלום.

שחר אלוני
12/01/2022 21:43:54
הגב ל  גיא רוזן

יש בזה משהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ככה מהר הוא שבר אותך?
להיפך אם בחור כמוך יכול לעשות את זה שחקן nba אמור להיות בכושר פי 50 עליך…

TA7
TA7
12/01/2022 18:43:13

תיקון קטן: שיקגו נגד ברוקלין בשיקגו וקיירי כן ישחק

TRIP
TRIP
12/01/2022 18:44:22

קיירי בסימו שאלה המשחק בשיקגו

עידו גילרי
12/01/2022 18:45:36

יוטה בהרכב רחוק ממלא כשבנוסף לאינגלס גם גובר וגיי בפרוטוקל (וגם באטלר ואוזובויקה). מה שמשאיר אותם מאד קטנים מול הסוללה של גבוהי הקאבס.

עידו גילרי
12/01/2022 19:19:59

תלכו תמיד לדוחות הרשמיים – ESPN לא מעודכנים בטח לא בתקופת קורונה.

אור
אור
12/01/2022 20:21:25

למה?

עידו גילרי
12/01/2022 20:52:56
הגב ל  אור

מאיפה אני יודע – כנראה משקיעים בזה פחות.

אור
אור
12/01/2022 21:02:31

יש, סופסוף מצאתי משהו שאתה לא יודע

NFS
NFS
12/01/2022 19:34:40

אוזובויקה? אוזובויקה שלנו?

עידו גילרי
12/01/2022 18:47:46

הנטס מגיעים לשיקגו (לא חזרה הביתה) קיירי אבל בספק בגלל קרסול (גם הארדן בגלל מתיחה). בכלל זה התעללות בנטס שתוך ארבעה ימים משחקים בבית טסים לפרוטלנד ואז לשיקגו.

עידו גילרי
12/01/2022 18:49:27

אני מציע להפסיק להתייחס לדיי טו דיי של לברון. הלייקרס שמים אותו קבוע בדוח פציעות למקרה וירצו לתת לו מנוחה אז לא תהיה להם בעיה. זה כבר שנה רביעית שהוא לא ירד מהדו"ח…

עידו גילרי
12/01/2022 18:50:48

זה אגב באמת המשחק הרביעי והאחרון בין הקבוצות אבל רק נזכיר שהראשון הלך ל-3 הארכות ודווקא אותו הקינגס ניצחו.

עידו גילרי
12/01/2022 18:54:05

סמאניץ' יקירך מיקי מככב בינתיים בג'י ליג.

עידו גילרי
12/01/2022 19:20:44

הוא בג'י ליג (אוורי דיי) עד שיקבל קריאה.

עידו גילרי
12/01/2022 19:23:30

אבל כרגע באמת פצוע שם – נותן למקברייד לככב לבד.

דה שוט
12/01/2022 18:57:51

תודה מאנו – הערב מתהפך הגלגל – ברוקלין לראשונה תנצח את אחת הגדולות – ומשם לא תביט עוד לאחור. מתי שהוא האסימון הזה צריך ליפול.
יש תחושה שהלייקרס והקינגס נפגשות כל שבוע וחצי. מין ליגה אדריאטית של קליפורניה או משהו כזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

מי מסדר ללייקרס את המשחקים כל שבוע קינגס מיני פורטלנד שטו אטה? והרוב גם בבית. עוד קליר פאת למלך אפילו ריישון נראה לי לא משחק. בצזמה מטו ננוחם😉

דה שוט
12/01/2022 19:41:41

שמע השנה אני עובר התעללות – אני בעד הלייקרס זה אסון – לדעתי יש להם לוח שונה מלשאר הקבוצות – צריך לבדוק – אני לא חושב שהם משחקים בכלל נגד הגדולות – רק נגד הקטנות. והכל בבית. יש כאן קונספירציה חחחחחח
אבל אני מנוע מלהגיב עליהם לגופו של עניין כי אני מחרים אותם (החרם שלי על לברון הוא כמו לברון בעצמו – דיי טו דיי בייסיס אני יכול להפסיק אותו מתי שאמצא לנכון. בינתיים האוהדים השפויים של הלייקרס – דדי ושאדו – לא מעליבים יותר מדי את ווסטברוק אז הכל בסדר. אור שחר ויניב לא ישברו אותנו. רק ברוך מדאיג אותי – יותר מדי ראס לא בריא לו…)

גיא רוזן
12/01/2022 19:49:28
הגב ל  דה שוט

הלו"ז של הלייקרס אכן קל. מקום 26 בליגה.
הכי קל (עד כה)?
מילווקי, שיקגו, ניקס, יוטה. הנטס רק מקום אחד אחרי הלייקרס.
הכי קשה –
פורטלנד קליבלנד, טורונטו.

עידו גילרי
12/01/2022 20:31:39
הגב ל  גיא רוזן

זה אפילו קצת מטעה לטובתם כי הם שיחקו 25 בבית ורק 16 בחוץ.

גיא רוזן
12/01/2022 20:33:04

ויש להם את המספר הנמוך ביותר של משחקים נגד קבוצות עם מאזן חיובי.

שחר אלוני
12/01/2022 21:48:29
הגב ל  גיא רוזן

הדירוגים של לוז קל סובלים אאלט מבעיה סטטיסטית. לוז קל זה שפגשת קבוצות שיש להן כרגע מאזן לא טוב. אבל צריך לבדוק אם המאזן הלא טוב שלהן נגרם מלוז קשה. וכבר פה יש בעיה של מעגליות שלא נראה לי שמקזזים בדירוגים. חוץ מזה שיש עוד כמה בעיות אחרות….אבל בסדר, זה קירוב סביר פחות או יותר

עידו גילרי
12/01/2022 21:52:55

זה בדיוק מה שזה – קירוב סביר.

אור
אור
12/01/2022 20:02:23
הגב ל  דה שוט

לפני שיתחיל מסע משחקי החוץ מול הקבוצות החזקות נדאג לאיזו השבתה ואחריה בועה

דה שוט
12/01/2022 20:11:06
הגב ל  אור

😂😂😂😂
גיא תפסיק להטעות – הלייקרס, הקינגס, אוק סיטי ודטרוייט בליגה האדריאטית

גיא רוזן
12/01/2022 20:16:10
הגב ל  דה שוט

איך קובעים מי נשלח לליגה האדריאטית?
צבע הנעליים או התספורת?…

אור
אור
12/01/2022 20:20:17
הגב ל  דה שוט

באמת רציתי לשאול אם ראית את "אתגר התספורות" שקיבלת במעורב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

פוסט תספורות היסטורי יהיה אדיר

דה שוט
12/01/2022 20:52:47
הגב ל  דה שוט

התספורת תבלום את דוראנט.
כשהתחלתי עם הנעליים זה היה בהקשר של בוסטון. שנתיים הגיעו לגמר מזרח לפני כן. מאז – משה במדבר…

דה שוט
12/01/2022 20:53:20
הגב ל  דה שוט

חחחחח מוראנט לא דוראנט אותי לפרויד

שחר אלוני
12/01/2022 21:36:22

יש בליגה 5 גדולות בלחץ ו 2 מהן במזרח אז הלייקרס פוגשים אותן פעם אחת בערך. שיחקו עם הנטס בכריסמס וכמעט ניצחו בלי דייויס (ראסל עשה 4 מ 20 אז הפסידו)

עידו גילרי
12/01/2022 21:49:50

חחח בלי דיוויס. או שלרגע שכחנו איזה שחקן מינורי בצד השני? וכמובן שהכל בגלל ווסטברוק.
הלייקרס 9-2 מול שמונה המדורגות ראשונות בליגה כרגע. תעשה עם זה מה שאתה רוצה.

שחר אלוני
12/01/2022 21:53:12

2 זה הפתעה לטובה. רק אומר שהם לא אמורים לשחק הרבה איתן כי אין הרבה חזקות ממש.

עידו גילרי
12/01/2022 21:55:40

מה לטובה בזה?

שחר אלוני
12/01/2022 22:01:45

איך קבוצה כה בינונית ניצחה 2 חזקות. אלה בטח הפחות משכנעות ברשימה, יוטה ו….
ולא אתפלא אם היו להן חוסרים.

עידו גילרי
12/01/2022 22:03:24

אז לפי זה דטרויט תפסיד את כל המשחקים של לקבוצות החזקות? זה מאזן נורא איך שלא תהפוך את זה.
וזה היה מיאמי וממפיס בתחילת בעונה.

שחר אלוני
12/01/2022 22:07:31

זה מאזן משקף. ככה הם. הם לרוב לא קרובים לשוויון מול קבוצות מאורגנות ומוכשרות.

גיא רוזן
12/01/2022 19:00:01

בולס – נטס משחק מרתק.
יש לי מעט מאוד דקות בולס בשנה,
הלילה אתחיל להשלים חוסרים.
.
תודה, מאנו. אחלה פריוויו!

עידו גילרי
12/01/2022 19:02:21
הגב ל  גיא רוזן

שווה צפיה – כל הקלוריות הריקות התמלאו להן פתאום…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😁 הצחקת גילרי
זאק לאבין מוסר דש לברוך

אור
אור
12/01/2022 19:32:36

שמעון, מה חשבת כולם טיפשים?
.
Sources: The Sixers' attempts to include Tobias Harris in possible Ben Simmons deals is – not surprisingly – seen by rival executives as a major obstacle.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

חחח אתה רואה גם אני מנסה לדחוף אותם יחד. האמת הם הופכים את הלייקרס לקונטנדרית אבל צריך קבוצה 3 שתביא לנו דברים טובים. דמיאן וסי גי לפילי סימונס וטוביאס ללייקרס אני ולברון חותמים בטוח השאלה מה פורטלנד יקבלו שם…
מניח שאת מקסי ובחירות דראפט ויצטרכו לסבול שנה וחצי של ראס.

שחר אלוני
12/01/2022 22:03:00

יש היתכנות אם פורטלנד הולכים לטאנקינג.
נותנים את כל הקבוצה על ראס, זה כמו הינקי

Berch
12/01/2022 19:51:58

אחלה פרוויו
הגג של ג'ינובילי פרייסלס
😍

מנחם לס
12/01/2022 20:01:36

מאנו מיי מן…איזה ערב קבלת. פגז אחד אחרי פגז שני. הייתי אומר ש-4 משחקים יהיו משחקי להבה: יוטה בקליבלנד…שיקגו בנטס…מיאמי באטלנטה, 20-25 דקות מהבית ואני לא מעז ללכת…פילדלפיה בשרלוט… וואללה איזה ערב למזכרת.

תודה על פריוויו קצר וקולע. ממש כך. לא צריך יותר.

אור
אור
12/01/2022 20:02:57
הגב ל  מנחם לס

עם איך שההוקס נראים עדיף להישאר בבית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

דווקא נראה לי שהם ינצחו את הנגרים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
12/01/2022 20:11:34

תודה רבה על הסיקור. אני חושב שדרוזן בועט היום בברוקלין. אני גם מקווה שס"א יצעדו עוד צעד קטן במסע להיפרד מפופ וינצחו – עוד 12 למניאק, לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברציק חולוניה יחזיקו? מי משאיר את פניני לשלשה לגמרי לבד? גם בארץ הוא השאיר אותו ככה

NBA בדם
12/01/2022 21:02:19

הצעה לטרייד: סימונס,האריס ות'ייבול ללייקרס/// ראס ודייויס לפילי.
סימונס: שומר ומוסר ברמה גבוהה, כנראה שישתלב ליד לברון טוב מראס שעוד לא מצא את מקומו, סימונס אגוז קשיח אבל עם לברון יש סיכוי לפריחה מחדש וכולם ירוויחו בסוף אם זה יקרה.
האריס: סקורר משני 17-20 נק' למשחק, מבין את מעמדו וייתן את התפוקה בעקביות יחסית ולא פציע כמו דיוויס.
ת'ייבול: שומר על גארדים ברמה הכי גבוהה שיש. הגארדים היריבים חוגגים במיוחד על הלייקרס ופה ת'ייבול ישפר את המצב בוודאות.
סימונס,בראדלי ות'ייבול זה קו אחורי שאף כוכב לא ירצה לשחק מולם.
ראס: בפילי הוא זה שירכז במשרה מלאה(עכשיו לברון מקבל את רוב ההחלטות). זה יוציא ממנו דברים טובים יותר והוא מתאים יותר מסימונס ליד אמביד שזקוק למרחב בצבע. בנוסף סגנון המשחק המהיר שלו ייפטם את אמביד ודיוויס לנקודות קלות בצבע.
דיוויס: ליד אמביד הוא יתפקד כ4 קבוע כמו שהוא אוהב, בלי כל המלחמות עם סנטרים קשוחים ויתחיל התקפות רחוק מהסל.
השחקן הטוב בטרייד בפער עצום, וביחד עם אמביד הם יישלטו בריבאונד ויינעלו את ההגנה הרמטית. פילי זקוקה לכוכב על והיא מקבלת אחד כזה(במידה והוא בריא), איתו זה פוטנציאל זכייה ממשית, אין קבוצה שיכולה באותו זמן לשמור על דיוויס ואמביד בו זמנית, זה מצ'אפ מהגיהנום לכל קבוצה, הם יאכלו את ברוקלין הפריכה לארוחת בוקר וייאמללו אותם בצבע ובריבאונד. צמד המגדלים הטוב בהיסטוריה, אך גם השברירי ביותר, רק שלא ייקרוס המגדל……

אור
אור
12/01/2022 21:03:09
הגב ל  NBA בדם

נראה לי שהתבלבלת ורשמת "דייויס"

עידו גילרי
12/01/2022 21:06:07
הגב ל  אור

חחח

עידו גילרי
12/01/2022 21:06:40
הגב ל  אור

לברון תיכף יפטר אותו מתפקיד האוהד מספר 2.

NBA בדם
12/01/2022 21:13:45

דיוויס גם ככה במניית ירידה עם כל הפציעות, הייתי מטריד אותו לפני שיתפרק סופית.
לברון בכושר מעולה, הוא צריך שומרים קשוחים ועזרה סבירה בסקורינג, העיקר שלא יישאר בודד במערכה שוב…

אור
אור
12/01/2022 21:16:50
הגב ל  NBA בדם

מבין אבל בוא, זה לא מתקרב בכלל לערך של דייויס.
.
מצד שני לא יפה מצידי לתת פאנץ' מהיר על כל ההצעה שלך אז או שתתעלם ממני או שתתקן את ההצעה

NBA בדם
12/01/2022 21:44:31
הגב ל  אור

אור,
ככל שעובר הזמן דיוויס מוריד מערכו יותר ויותר. עדיף לקבל עליו חבילה יפה לפני שהוא מתפרק.
אני אוהב את השחקן הזה, איך שהוא הגיע לליגה חשבתי שהוא יהיה אחד ה-פאוור פורדים הגדולים בהיסטוריה, אבל הפציעות והאופי הרך לא ישימו אותו באותה רשימה עם הגדולים בעמדתו.
גארנט אוכל אותו לארוחת בוקר ואפילו לא עושה גרעפס😋😋

אור
אור
12/01/2022 22:40:45
הגב ל  אור

לדעתי מוקדם לשפוט וללייקרס עדיף שחקן שבשיאו הוא טופ 5 בליגה עם כל הסיכונים מאשר מישהו בעשירייה השנייה ככה, אז אין סיכוי. גם אם יתפרק מתישהו זה לא מפריע כי גם לברון יתפרק ואז נבנה מחדש או נמצא סטארים בשוק החופשי

עידו גילרי
12/01/2022 21:20:27
הגב ל  NBA בדם

זה מה שאתה עושה… משאיר אותו בודד במערכה.

NBA בדם
12/01/2022 21:29:42

סימונס,בראדלי ת'ייבול,לברון,האריס חמישיה נמוכה מפחידה הגנתית ויעילה וסילונית בהתקפה.
החזקתי מדייוויס איך שהגיע ללייקרס ככוכב שמביא אליפויות, בפועל הוא רכיכה שמפחד ממגע, רך באופי וגם בצורת משחקן הפחדנית שנרתעת ממגע כלל ומעדיף ג'אמפים כאילו הוא לא 2.10 פלוס עם מוטת ידיים מטורפת ואתלטיות עוצמתית.
הוא נפצע כל הזמן ואי אפשר לסמוך עליו שיחזיק עונה שלמה ובפלייאוף האינטנסיבי במיוחד.

עידו גילרי
12/01/2022 21:38:18

בפועל בלעדיו ללברון לא הייתה אליפות רביעית ולא תהיה חמישית.
לברון צריך עוד אולסטר שמסוגל לעשות נקודות לידו לא חבורה של רול פליירס

שחר אלוני
12/01/2022 21:41:51

עידו – צודק.
דייויס יחזור לאיתנו, אל תדאגו

גיא רוזן
12/01/2022 21:23:29
הגב ל  NBA בדם

יש טרייד אחד שלדעתי שווה ללייקרס לנסות. דייויס על קאט.
דייויס בריא שחקן טוב, ובהפרש.
להבדיל מקאט יש לו הגנה.
אבל –
קאט מביא ריווח יוצא דופן ויכולת למצות את התקפת הלייקרס כפי שהיא מנוהלת כיום.

NBA בדם
12/01/2022 21:35:58
הגב ל  גיא רוזן

קאט על דיוויס נשמע הוגן לשני הצדדים.
הייתי מחליף גם את שני הראסלים אחד בשני.

שחר אלוני
12/01/2022 21:40:35
הגב ל  גיא רוזן

דייויס עם וטו על טריידים בחוזה אאלט.

גיא רוזן
12/01/2022 21:46:50
הגב ל  גיא רוזן

נראה לי שאתה טועה. זכות וטו על טריידים אפשר לקבל רק אחרי ותק של לפחות 4 שנים בקבוצה.

עידו גילרי
12/01/2022 21:51:15
הגב ל  גיא רוזן

אין כרגע אף שחקן בליגה עם ntc אמיתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

בחיים לא הייתי מחליף את דיוויס בקאט 🤣 קאט זה סתם דחקן שעומד וזורק במחיר מופקע ליד לברון יעלם יהיה גג בוש.
אם אני מניסוטה איפה חותמים? כמובן אחרי שדיוויס יחתום להארכת חוזה מקס ל5 שנים בלייקרס 😎

אור
אור
12/01/2022 21:17:42

חחח, היו פה כמה עם קייס יותר חזק אבל בקושי מגיבים כבר

עידו גילרי
12/01/2022 21:19:50
הגב ל  אור

לא בטוח…

שחר אלוני
12/01/2022 21:39:40
הגב ל  NBA בדם

סימונס והאריס על ראס טאקר ואולי משלימים עם צריך.
שתי הקבוצות נפטרות מחוזים לא רצויים ויש מצב ששתיהן ירוויחו

NBA בדם
12/01/2022 21:48:12

פילי לא יסכימו בחיים.
סימונס בעל ערך יותר מראס המאכזב,
ראס לא שומר כבר ולא יעיל בעליל, מעבר לכך טאקר לא כזה מלהיב קבוצות להמר עליו.

שחר אלוני
12/01/2022 21:51:24
הגב ל  NBA בדם

מסכים ודי מסכים, זה קצת ווישפול, אבל פילי נפטרים פה מאיזה 70 מליון שהם לא רוצים. וראסל זה הימור שאם יצליח אצלם אז יהיו קונטנדרים יותר מאשר עם האריס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שחר היה מצחיק. אבל לא. אם היה לכם 6 בחירות דראפט סיב 1 מאוחרות הייתי מסכים והיית מוסיף לי גם את בראדלי. את טאקר תשאיר אצלך.

שחר אלוני
12/01/2022 21:59:56

אם וזה אם גדול, יסגר משהו במציאות זה יהיה על ראס וגארד או שניים תמורת שני הכבדים של פילי. דייויס לא עובר גם לא על אמביד. לברון יתן אותו על האריס וטייבול? הוא יעדיף לעבור קבוצה בעצמו.

NBA בדם
12/01/2022 22:37:21

איך שדיוויס עובר למיני וחותם על הארכת מקס ל-5 שנים הוא נפצע מהעט ופורק את הכתף ושברי מאמץ ביד החותמת😂😂😂😂

שחר אלוני
12/01/2022 22:41:37
הגב ל  NBA בדם

יש לו חוזה ארוך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

טייבול נשאר בפילי. קח מישהו אחר במקומו או בחירות דראפט ויש דיל

שחר אלוני
12/01/2022 21:57:41

תודה שלא לקחת! הפסדת טרייד של דייויס על האריס וטייבול

NBA בדם
12/01/2022 22:15:49

זה לא מדוייק זה גם על ההפרש בין סימונס שערכו גדול יותר מראס.

שחר אלוני
12/01/2022 22:31:35
הגב ל  NBA בדם

סימונס בפילי עם תרומה 0, כלומר לא משיק. אז אתה מתכוון שלראס יש תרומה שלילית……יש מצב

NBA בדם
12/01/2022 22:43:35

סימונס שיחק בניוטרל בפילי, בלי חשק. במקום אחר הוא יכול לפרוח.
ראס לעומתו משחק הכי טוב שהוא יכול אבל לא מתאים ליד לברון ומתקשה למצוא את מקומו.

אור
אור
12/01/2022 22:47:16

חגי, תארגן לי משהו הגיוני עם סימונס וראס (דייויס לא זז מצטער – בלעדיו כמו שרשם עידו אין למלך יותר אליפויות) ואני לוקח

אור
אור
12/01/2022 22:48:25

כמובן שפילי במציאות לא יסכימו כי יכולים להשיג על סימונס יותר אבל שמעון פה יאשר אז זה בסדר

ברוך רובין
13/01/2022 0:02:08

אני חטפתי קורונה לפני כמה ימים ובנתיים מתמודד עם שיעול וכאבים לא שמאמין שיעברו (שדו יש קורונה במקסיקו; דבר שלא יעבור זה טרייד על דיוויס בטח בתמורה לסימונס ולפחון השני האריס.
.
לליקרס בפועל אין מה לתת על סימונס

אור
אור
13/01/2022 0:18:02

רק בריאות ברוך, הרופאים ממליצים להימנע מצפייה בלייקרס שלא להחמיר את המצב

NBA בדם
12/01/2022 21:05:15

איות לא נכון, או הצעה לא סבירה?

NBA בדם
12/01/2022 23:01:19
הגב ל  NBA בדם

אור,
בעיה לארגן כי ללייקרס אין נכסים כלל והורטון טאקר לא נראה כל כך מבטיח.
למרות שגם אם אני פילי או הלייקרס אני עושה ראש בראש בין ראס לסימונס כי בקבוצות שלהם הם הגיעו לתחתית ויותר מזה אי אפשר לרדת רק לעלות.

אור
אור
12/01/2022 23:37:23
הגב ל  NBA בדם

לקחתי..

אור
אור
12/01/2022 23:39:45
הגב ל  NBA בדם

כאמור לפילי אין סיבה לקבל כי כל קבוצה מעוניינת אחרת תתן לה מישהו עדיף על ראס

ברוך רובין
13/01/2022 0:04:38
הגב ל  אור

את ראס אני נותן גם בחינם ומוסיף חשפנית לאמביד על הדרך, רק שייקחו אותו גארד אחר יעשה עבודה טובה מאפס

NBA בדם
13/01/2022 0:23:25

תרגיש טוב ברוך רק בריאות אחי.
רק תשתדל לא להשתעל על הלייקרס למה 90% מהם בקבוצת סיכון.

אשך טמיר המקורי
13/01/2022 7:25:33
הגב ל  NBA בדם

גדול

שחר אלוני
13/01/2022 0:25:20

איפה חותמים?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/01/2022 21:13:45

משחקים לא רעים בכלל, תודה רבה מאנו

Smiley
13/01/2022 1:24:43

Portland Trail Blazers guard Damian Lillard reportedly is undergoing surgery to address a lingering abdominal injury.

ESPN's Brian Windhorst reported the surgery is not believed to be season-ending but "that is to be determined."

Chris Haynes of Yahoo Sports added Lillard will be reevaluated in six to eight weeks.

Smiley
13/01/2022 1:26:29

Ben Simmons isn't any closer to playing for the Philadelphia 76ers.

According to ESPN's Adrian Wojnarowski, Simmons' agent Rich Paul met with the team's president of basketball operations Daryl Morey and general manager Elton Brand on Wednesday to "discuss" the "stalemate" between the sides.

Per Wojnarowski nothing has changed: "Simmons no closer to playing this season—and Sixers determined to bring back a significant player in trade."

Woj added that the Sixers "continue to want Simmons to return to the floor, but there's no movement on that front—nor traction on a trade now."

thetroll
thetroll
13/01/2022 1:40:49

פריוויו מעולה קצר וקולע ומשעשע לפרקים 🙂
תודה מאנו

trusttheprocess
trusttheprocess
13/01/2022 2:40:36

ברוך, תיקח ויטמין c ו d לעזור לך.עם הקוביד.
זה גם יעזור לך.להתמודד עם לונג קוביד.
גם אני בבית כבר 5 ימים עם קוביד אבל אין לי סימפטומים.
אשתי בהריון וגם בסדר אנחנו מחוסנים וזה הדבר הכי טוב שעשינו

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 2:45:12

וואו, איזו הגנה של הסלטיקס בדקות האחרונות, חשבתי שאיבדו את זה לגמרי.
השאלה היא כמה זמן יתנו הגנה כזו?

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 2:46:09

רק אני מדבר והם חוטפים על הראש….

המשגיח
13/01/2022 2:49:44

מסכם את העונה שלכם יפה 🙂

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 2:51:33
הגב ל  המשגיח

יפ, אבל……
עכשיו אימא לקח פס"ז והסלטיקס שוב הגדילו. רק שיצליח להביא אותנו לפליאוף ואני אוכל להפסיק עם הכינויים והכינים.

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 3:00:23

טומטום מצד שנ ממשיך במשחקי קיירי, חושב שהוא קובי אבל עושה קיירי.

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 3:04:35

המון כבוד לאידיאנה על ההגנה בדקות האחרונות, לא נותנים לסלטיקס אוויר ומוציאים את טייטום טומטום.

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 3:09:01

יורדים להפסקה עם יתרון מינימאלי בזכות הגנה מצויינת של אינדי ויכולת של סבוניס לטחון בצבע.
סבוניס עשה עבודה מצוינת בהגנה ועוצר את הורפורד וטיימלורד על 7 משותפות בחצי. הוא היתרון הגדול של אינדי שחייבים לשחק עליו כי זה 2 כמעט בטוחות בצבע. רק שיתנו לו כדור והסלים ווארזה יגיעו.

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 3:26:53

והנה עוד איבוד של הטומטוקובי

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 3:27:55

אימא קח טיימאאוט

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 3:30:41

אייייייייייייייייייייייי
שראדר הגיע למשחק הזה.
איזה יופי, שתי שלשות מהירות ועבודת הגנה מצויינת על ברוגדון.
הסלטיקס חייבים לצאת היום במאזן של 21:21 כי הדרך לפליאוף עדיין ארוכה.

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 3:44:43

מסכן וויליאמס השמן, קיבל שם נוגרה לא נעימה מהסבוניס JR
איך יצא ילד חתיך לאבא כל כך ברזנייבו?

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 3:46:56

19 יתרון, רק שלא ישמיטו

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 3:51:04

הסלטיקס יורדים ביתרון מבטיח של 16, זה צריך להספיק, חד וחלק, אפשר לקצץ קצת אבל אם בסוף מפסידים זו אשמה גם של מאמן.

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 4:08:49

נמאס מהפיסי שלכם, קחו אותו ולכו הביתה.

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 4:10:41

בראון רוצח היום, הוא וטייטום (כמעט יצא טומטום אוטומטית) אולי במשחק הטוב שלהם העונה.

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 4:11:14

והם עושים את זה בלי סמארט. אולי הטרולי צודק?

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 4:12:53

שימון איפה אתה? יש המון שאגות בבוסטון.
שאלו עליך.

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 4:15:48

נראה שאינדי הרימו דגל לבן והעלו את המחליפים של המחליפים מול טייטום ובראון. אכשב גם אמממה מוריד את הסטאר קווליטי

shadow
shadow
13/01/2022 4:16:33

אביד מכדרר ליד הקשת ועולה לפייד אוויי זה הדברים המטומטמים שיצא לי לראות השנה

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 4:18:41
הגב ל  shadow

ע'מבה….

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 4:18:03

במשחקים האחרונים רואים שאמממה קיצר את הרוטציה, נראה שסוףסוף נכנס שם קצת שכל והוא מבין שבשביל להגיע לפליאוף צריך לגמור קודם משחק עם מה שעובד, כל מה שיבוא אחרי זה, זה בונוס.

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 4:27:01

תמא 13
אבל כל המתחרות על הפלייאין נצחו וגם הניקס מנצחים. נהייה צפוף בפלייאין השנה.
בסיכום הסלטיקס עם 90 נקודות מטייטום בראון ושרודר. ביג טרי? איי דונט טינק סו….
משחק חד פעמי שבו טייטום סוף סוף עם אחוזים טובים בחודש וחצי האחרונים. הוא צריך לעבוד על האיבודים שלו.
הטרולי צדק וסמארט צריך לחזור להנהגת הספסל. שרודר צריך לפתוח כל משחק עם ברון טייטום טיימלורד והורפורד. רק ככה תהיה השנה לסלטיקס תקומה.

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 4:28:58

ני רואה שהפצ'ימורה עם רק 3 נקודות, מצד שני, עובד עם 5 אבל גם 5 אסיסטים, פשששששש

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 4:30:47

שי, יה אשף, מה קורה עכשיו עם סאן אנטוניו? חוטפים בראש מיוסטונים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מזל טוב רזיאל בנגו צדק כמובן אה 😎

מי בבולס נטס? דה שוט?

פילי הזבלים האלה מפסידים עד שפוגשים משהו נורמלי.
אמביד התאהב במספר 31 אה. מה זה המכסה החדשה?

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 5:08:24

מסכן בוגדן, זה גרב בן רגב בן בן זרג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש תקדים לקבוצה שעשתה גמר איזורי ושנה אחכ לא עשתה פלייאוף עם אותה קבוצת שחקנים? כי ההוקס הולכים לעשות.
מישהו שם שובת בהגנה חח לקבל מבול נק מהנגרייה במיאמי זה כבר שיא חדש. הם לא קולעים כזה הרבה אפילו באימון מול קונוסים.
שלנק קיבל מכה מהמציאות יאללה תתחיל טריידים להעיף את כולם. שחקנים פציעים ושבעים. עדיין יכולים לתרום מהספסל בקבוצות אחרות.
ניסני מה עם הכוכב אוקונגו יאללה מתי הוא פורץ 🤣🤣🤣 מו במבה 2.
יש שמועות שגון קולינס ממש לא מרוצה ממעמדו 😂
לפרק לפרק לפרק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבדיה הפך להיות מחליף משלים ויאבד כנראה עוד דק בהמשך. קיספרט תפס את המקום העיקר דני מקבל מחמאות על ההגנה 🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס האריס מקסי ו4 בחירות סיב 1 עם אפשרויות החלפה תמורת טריי יאנג. יאללה שלנק בוא לאבא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שארפ ואדוארדס נותנים בראש בבולס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זאק לאבין בתחרות דאנקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקהל בשיקאגו עם mvp mvp mvp לדמאר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן עושה את כל השיטיקים שלו על על איונאונסובו למה לאבין ירד מהשמירה עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקה חחחחחח אנבליביט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קובי וויט מנגב

ברוך רובין
13/01/2022 5:31:57

לברון לא אנושי, לא ייאמן בגיל 37 אחרי 19 שנה הוא הפך לסנטר הטוב בליגה ועדיין בטופ של השחקנים בעולם, הכושר שהוא מציג מדהים, אני באופן אישי לא זוכר דבר שמתקרב לזה לצערי צריך להוריד את הכובע בפני השיקוץ

גיא רוזן
13/01/2022 5:37:22

תרגיש טוב, ברוך. שיעבור מהר וקל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רפואה שלמה ברוך תרגיש טוב שיעבור במהרה.
הקורונה כנראה משפיעה לך על המוח לגבי השיקצה.
אתה מודע שהוא מול הקינגס נכוו?

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 5:45:44

רפואה שלמה
כל החיסונים לא יצילו אותנו מלחלות בקורונה אבל נהייה עדיין קצת יותר עמידים.

ברוך רובין
13/01/2022 5:48:48

תודה לכולם, החיסול השלישי הציל אותי, מזלי שאומניקרון הוא חלש משמעותית מהנגיף הראשון שהגיע. אני במיטה כמה ימים עם חולשה גופנית ושיעולים אבל לא במצב של קוצר נשימה. יעבור עוד כמה ימים לדעתי

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:06:55

הלוואי
מתפללים לשלומך חביבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו זה כמו 4 בהתקפה איזה פח מעביר חצי מוסר ועומד בצד על זה מקבלים 20 מיליון? זה גם אני יכול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו זה החולייה החלשה לפלייאוף של הבולס כמו סימונס. אין לו התקפה ואין לו הגנה לבן אדם. בפלייאוף היריבות ירצו שכל כדור יגיע אליו. הוא אותו פח שהיה פשוט משחק עכשיו עם כוכבים.
הוא גם נותן לקיירי לנוח ולא לעבוד בהגנה כלל לשחקן ההגנה הכי חלש בנטס למיסמאץ המהלך שלהם..

ברוך רובין
13/01/2022 5:52:18

היריבויות לא ירצו ששחקן שקולע 42.3 אחוז מ3 ישאר חופשי.
הוא לא שחקן יוצר וזה לא התפקיד שלו גם הוא שחקן משלים מצויין בניגוד לסימונס + העובדה הפשוטה שהוא הפך לקלע מצויין במיוחד בקטש אנד שוט ואין לו חולשה בדומה לסימונס שלא מסוגל לזרוק ותוקע את ההתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא לא קולע כלום ברוך תפסיק להבצכל על הבוקס סקור כולנו יודעים מה יקרה בפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב זה לא קשור ליוצר הוא גם לא מניע את המשחק וכלום פשוט עובר חצי מוסר חדרוזן או לאבין ועומד בפינה זהו. חלש מאד גם בהגנה לא נלחם בשום סקרין לעבור סתם מטייל במגרש.

ברוך רובין
13/01/2022 6:04:08

קולע 42% מ3 על 7.3 זריקות בערב הלוואי בלייקרס היו שחקנים שקולעים ככה ביציבות, הוא לא שחקן יוצר זה לא התפקיד שלו, התקפיד שלו זה להיות משלים מצויין שקולע שלושות ומסוגל למסור פה ושם, זה שווה היום בליגה 16-25 מליון (הבולס שילמה טיפה יותר מדי כדי להבטיח אותו)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך אתה רואה את המשחק או לא? או מדווח מהבוקס סקור? זה יפה שהוא קולע נגד אורלנדו ודטרויט באמת מחיאות כפיים.
כל פעם שראיתי אותו הבחור לא עושה כלום כנראה קולע במשחקים שאני לא רואה.
מה האחוזים שלו מול קבוצות רציניות? נטס פילי באקס שהם בהרכבים חזקים לא עם קבוצות גי ליג תוכל לומר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מאחל את לונזו ללייקרס

ברוך רובין
13/01/2022 6:19:31

הלוואי עכשיו לוקח אותו במקום האפס, צופה צופה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח שחקני הבולס אוכלים את ההטעיות של הארדן עוד 3 זריקות הארדן הישן והטוב חזר 🤣

ברוך רובין
13/01/2022 6:05:27

דוראנט נהיה אחלה מוסר, דאבל טים על דוראנט מסירה קלע ושניים קלות

ברוך רובין
13/01/2022 6:11:49

לווין רוצח סקורר על

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אחלה מחצית בשיקאגו לאבין ודרוזן באו לעבודה גם הארדן וקיירי. קיירי לוקח את קובי וויט לריקודי סלואו פרטיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה השיקצה חוגג בקליר פאת מול הקינגס בחצי חח הווינאר אול וויטנס עוד לפנינו 😎

ברוך רובין
13/01/2022 6:32:32

משחק מחניים הלייקרס והקינגס משחקות ההגנה של הלייקרס מאפשרת להם לקלוע 60% צהשדה מביך

shadow
shadow
13/01/2022 6:32:34

ברוך תהיה בריא זה עובר.
פה בקריביים פסטיבלים בלי סוף.
אתמול הייתה מסיבה של איזה 15 אלף איש.
רוצה לשמוע משהו מצחיק? חייבו בדיקת קורונה בכניסה, 40 דולר בדיקה (תעשה חשבון לבד), כמה יצאו חיוביים?

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:08:07
הגב ל  shadow

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

shadow
shadow
13/01/2022 6:38:05

הצטרפתי לשיקגו ברוקלין ומה אתם יודעים? הפסקה ויש תחרות ממוחשבת של דנק נ' דונאטס. תענוג🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט נועל את הטקסייה לונזו לא שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה הקינגס מובילים ב11 🤣🤣🤣🤣 אני מפחד לעבור לשם לראות קליר םאתס יותר מידי כי הבולס נטס משחק של גארבג טיים עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה הצטרפתי לראות את השיקצה עושה ווי אר אול וויטנס ברבע האחרון 😂

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
13/01/2022 6:59:33

הנטס במשחק הצהרה, רבע שלישי לפנתיאון עם סיומת 28-8, על הקבוצה החמה בליגה בחוץ.
SCARY HOURS

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה בא רק בנצחונות😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ריבס מנגב הקינגס שובריםמאת הטבעת בזריקות לבד לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח השופטים התחילו לעזור לשיקצה שריקה פשוט הזיה נגד לן חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון כל התקפה קוסט טו קוסט ומרים שלשה בלי שומר באזור חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אלכס לן מקבל שריקות אוויר רצח חחח מי נגע במונק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיישון אתה צופה בשיעור איך שופטים משנים מומנטום או לא?
או שתבוא לנו עם כמה הלכו לקו חחח

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:09:26

מה יהיה הסוף אתך?
לא נקבל ממך איזהשהוא שינוי?
תסתפק ברזיאל, אני די אוהב את הכינוי הזה.

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:10:01

אני על השיקוץ עד הסוף המר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ריבס אדיר מנצח ללייקרס לבד ריב פלופים סלים עושה להם הכל

ד"ר פופרס
13/01/2022 7:16:57

הזקנים ניצחו? בעסה

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:17:33

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, מה נהייה ממארוו שהשיקוץ חוטף לו כדור כל כך בקלילות, בטוח שאם הוא היה עושה עבירה בפוך זה היה 2 בפנים אנד וואן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח באגלי הזרג הזה אידיוט מה מוסרים לו בכלל השופטים לובשים כבר צהוב הורידו את האפור. הקינגס בדרך לעשות שלשול עמוק. יאללה מחכים לווי אר אול וויטנס קוסט טו קוסט ושלשה או דאנק דרך האמצע

ד"ר פופרס
13/01/2022 7:17:34

רז מהר לכפר לטיפול אנטי שיקוצי

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:21:31
הגב ל  ד"ר פופרס

עזוב יותר מדיי קקיפיפי אצלכם.

ד"ר פופרס
13/01/2022 7:18:41

לא רוצים ווי אר אל וויטניס
רוצים שיקוץ אפוי בקקי פפי בתנור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ד"ר פופרס

ווי אר אול וויטנס של צזמה מטו

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:20:46
הגב ל  ד"ר פופרס

בן כמה אמרת שאתה?
57? אני לא מאמין

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:18:43

סרקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק זה רק סאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
כאילה פריירים והם יפסידו לבבון הגדול…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יההההה בייבי בצזמה מטו ננוחם !!!!

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:20:11

אכן אכן.
כפיים, כפיים וערדליים

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:19:39

אופההה, זהו, תמא"13 השיקוץ כבר לא יחזור מזה.

ד"ר פופרס
13/01/2022 7:20:36

שמעון חחחחחחחח
לס קבר את פילי במעורב ובדרך קיצץ את ג'ה
ווי אר אל וויטניס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ד"ר פופרס

רצח אותם

ד"ר פופרס
13/01/2022 7:21:22

שיקוץ בקקי?

אשך טמיר המקורי
13/01/2022 7:28:34
הגב ל  ד"ר פופרס

זאת מנה חדשה בתפריט?

ד"ר פופרס
13/01/2022 7:30:54

אפריטיף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צזמה מטו ווי אר אול וויטנס.

ראס זה המלך שלנו בללל 2 מ14 איזה יופי. הוא נראה שבוז ומדוכא רצח ליד השיקצה חחח מעביר חצי ומוסר ישר

ד"ר פופרס
13/01/2022 7:22:58

נפלא הMVP

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  ד"ר פופרס

צריך לגייס תקציב לבניית פסל אם יהיה הדחה בסיב ה1.

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:22:22

ננננננננננננננחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הנפילה הזו ה-חורההההה חחחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
13/01/2022 7:24:05

57 דוקידוק
קצת קקיפיפי לא יפגע בך

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:27:27
הגב ל  ד"ר פופרס

כן, אבל הקורונה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה 5 מ10 מהקו מי היה מאמין שהוא יכול להחטיא משם….

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:26:23

העיקר נותנים לו קליר פאטטטאטט בדרך לשאגה והנפת שרירים.
הוא הבבון אלפה רק קצת פחות יפה מהמקור….

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:25:13

זהו, עכשוב (יוהו) גם לדארון יש V על השיקוץ.

ד"ר פופרס
13/01/2022 7:25:23

הרקובים של ל.א הפסידו?

ד"ר פופרס
13/01/2022 7:25:57

איזה כיף

דוקטור רזי הופמן
13/01/2022 7:26:52
הגב ל  ד"ר פופרס

עשה לך את היום אולי יביא רעיון לטיטול חדש

אשך טמיר המקורי
13/01/2022 7:27:33

בוקר טוב לכולם
אני רואה הפסדתי נגרייה משובחת של ראס
לא נורא, תמיד תהיה פעם הבאה
מה הבנאדם כבר לא מוסר ולא מכדרר? אני רואה השאיפה שלו עכשיו זה לא לאבד.
עצה שלי – שיישאר בספסל, יהיה לו יותר קל.
.
ברוך תרגיש טוב אחי, תעדכן

ד"ר פופרס
13/01/2022 7:33:45

דה שוט צורח ממעמקי המכונה
"קלינגי מנייק"

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
13/01/2022 7:37:17

הלייקרס נוראיים, חוץ מלברון (כן שימון, חוץ ממנו) ומהרוקי, אין אף אחד שיכול לשים סל. למזלם מאזן 50:50 אמור להספיק לפלייאוף, אבל שם גם דיוויס לא יעזור להם לעבור אף אחד

גיא רוזן
13/01/2022 7:47:40

כן, הלייקרס נוראיים.
הבעיה הגדולה היא שאין לקבוצה הזו הגנה. בכלל.
כל עוד דייויס היה בריא,
ההגנה הייתה סתם בינונית.
עכשיו?
אחת ההגנות הגרועות בליגה.

עידו גילרי
13/01/2022 7:48:31
הגב ל  גיא רוזן

ההגנה הייתה סבירה כשדיוויס היה.

אשך טמיר המקורי
13/01/2022 15:27:48

דייוויס גם הוא כבר לא מגן העונה, הוא ביזיון