ממפיס ניצחה את גולדן סטייט בשלישי / צוות הופס

ממפיס גריזליס (14-29) 116-גולדן סטייט ווריירס (10-30) 108

הווריורס עולים למשחק הזה ללא גרין וממפיס ללא אדאמס וברוקס.

נקדים ונאמר שממעט הדקות שקליי משחק הוא נראה מצוין. זז בצורה חלקה מצליח  לשים גוף וגם להישאר זריז.

הMVP העתידי של הליגה ג'ה מורנט פתח את הרבע הראשון במה בסערה עם 15 נקודות ואחד סטף קרי פתח אותו עם 0/4 מהשדה. הגריזליז חמים אש ולא מצליחים להחטיא מהשלוש ועומדים כבר על 8/13 מהטווח , לעומת הווריורס שלא ממש פוגעים במשהו. הדובים כבר מגיעים ליתרון 18, אבל משהו אחד צורם וזה צבירת העבירות של טריפל J  שחייב להתבגר בקטע הזה ולא לצבור כל כך הרבה עבירות בטח שלא בשלבים מוקדמים של המשחק. שלשה של קליי מורידה את הווריורס בדפיציט סביר של 8 נקודות.

לרבע השלישי גולדן סטייט עולים אש הופכים את התוצאה ועולים עד ליתרון 8. הגריזליז לא נבהלים  והופכים את התוצאה חזרה עם הגנת מעולה ונקודות קלות במעבר. כשהעשן מתפזר זה יתרון 2 לווריורס בסוף הרבע. כשמורנט חוזר ברבע הרביעי הוא ממשיך לפרק את ההגנה שבדרך שלו עם אסיסטים לכל דיכפין. הווריורס קרובים קרובים אבל אז טיוס ג'ונס עם 2 שלשות רצופות מעלה ל9 קליי עם מספר סלים ואסיסטים מוריד ל3 מורנט מעלה ל5 ואז כמובן  שג'ה עם סל ועוד סל ועבירה מעלה ל8 28 שניות  לסיום וסוגר מעשית את המשחק. ממפיס ממשיכים את המסע המופלא שלהם

לג"ס קרי עם טריפל דאבל של 27 10 10 קליי עם 14.

לממפיס ג'ה עם 29 ו8 אס'  זאיר וויליאמס עם 17 וטיוס ג'ונס עם 17 ו8 אס' כולל 5/5 מהשלוש

וושינגטון וויזארדס (20-21) 122-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (27-13) 118

קנטוויוס קולדוול פופ עם סל הניצחון חצי דקה לסיום אחרי שהוא ומונטרז הארל הלכו מקום בחדר ההלבשה במחצית.

בוושינגטון, קייל קוזמה הוביל עם 29 נקודות. דינווידי קלע 22 עם 10 אס', קלדוול פופ 16, קיספרט והארל (7 ריב') 12 כל אחד ואבדיה 7.

באוקלהומה, שיי גילג'ס אלכסנדר קלע 32 נקודות. ג'וש גידי 18, לו דורט 17, דריוס בייזלי 14, טיי ג'רום 12.

טורונטו ראפטורס (18-20) 95-פיניקס סאנס (9-31) 99

וואו איזה הגנות חזקות פתחו את המשחק הזה. כל זריקה כמעט עם יד בפרצוף ועדיין טורנטו מצליחים לשים יותר זריקות קשות מהסאנס. 3:14 ואחרי הובלה ארוכה של טורנטו מגיע ה-מ-ה-פ-ך מסל של בריג'ס והסאנס סוף סוף ביתרון אחרי שחפרו את דרכם חזרה. דווקא אז ההגנה קצת מתרופפת וטורנטו  עולים חזרה ליתרון. 2 נקודות הפרש במחצית. השלישיה של סיאקום אנוניבי וואן פליט נראים נהדר.

המשחק ממשיך להיות מאוד הפכפך. בתחילת הרביעי אובדן של פיניקס שמתבטא בלא מעט ריבאונד התקפה של טורנטו והרבה איבודי כדור מעלים את טורנטו ליתרון 6, יחד עם זאת סיאקום חוטף  עבירה  חמישית. פול חוזר ואיתו לא מעט סדר למשחק של פיניקס אבל עדיין טורנטו פשוט מרסקים את פינקס עם ריב' התקפי. 4 דקות לסיום אייטון מעלה את פיניקס ליתרון שיא שלה במשחק ל6. טורנטו סוגרים והופכים אבל פול ובוק מעלים ל3 וגומרים מעשית את המשחק.

כל החמישייה של פיניקס סיימה עם ספרות כפולות פול הוסיף 12 אס'

אצל טורנטו סיאקום  22 אנוניבי 25 ואן פליט 21 בושיי עם 13 ו16 ריב'. טורנטו סיימו עם 22 ריב התקפה

שיקגו בולס (11-27) 133-דטרויט פיסטונס (31-9) 87

בשיקגו, ניקולה ווצ'ביץ' קלע 22. דמאר דרוזן 20, לונזו בלו 18, קובי ווייט 13. איו דוסנמו, טוני בראדלי, אלפונזו מקיני וזאק לאבין קלעו 10 כל אחד.

בדטרויט, ג'וש ג'קסון קלע 16 מהספסל. סאדיק ביי הוסיף 14, איזייאה סטיוארט 11 וקייד קנינגהאם 8 עם 7 ריב'. הבולס הובילו ב-47 הפרש בשלב מסוים.

ניו אורלינס פליקנס (25-15) 128-מינסוטה טימברוולבס (21-20) 125

הפליקנס פשוט שחטו את מיני במחצית הראשונה בכל מה שקשור למשחק מעבר 20 נקודות הם הורידו להם על הראש עד המחצית במשחק מעבר. ההגנה של מיני שעשתה שיפור משמעותי השנה נראית כאילו היא חזרה לעידן וויגינס וז'ק לווין. אינגרם היה השחקן המוביל של הפליקנס בחצי הראשון עם 14 דילו עם 13 בצד השני.

המגמה ממשיכה גם ברבע השלישי, והפליקנס עם הגנה מהודקת ויציאה טובה במשחק מעבר ממשיכים להוביל ובכל פעם שהם מתקרבים לאיזור המהמפך הפליקנס נותנים ריצה קטנה לא מעט בזכות אינגרם והארט. 3 דקות לסיום מיני מסרבים ליפול ומצליחים להפוך את התוצאה אחרי שהם רודפים כל המשחק אחרי הפליקנס. הפליקנס הופכים פעם נוספת ומהלך אדיר של אינגרם של סל+ עבירה לשלוש מעלה את היתרון ל6 בצד השני אדוארדס לא מוותר ומספר סלים שלו שומרים את מיני קרובים. 11 שניות לסיום ביזלי מוריד בשלשה את היתרון לנקודה. גרהם הולך לקו ומשאיר שם נקודה מיותמת יתרון 2 לפליקנס 9 שניות לסיום. דילו משווה בחדירה די קלילה עם 3 שניות לסיום והולכים להארכה. אהה לא. ממש לא.,אם אתם שואלים את אינגרם. שלשה אדירה שלו אחרי טיים אאוט ותרגיל יפה מסדרים את הניצחון הזה לפליקנס.

למיני אדוארדס עם 28 (הרבה מהם בקלאץ') וטאונס עם 26

לפליקנס אינגרם עם 33 הארט עם 21 ו9 ריב'

לוס אנג'לס קליפרס (21-21) 87-דנבר נאגטס (19-20) 85

הנאגטס כבר הובילו ב-25 הפרש ברבע השלישי אבל הקליפרס התקמבקו לניצחון כשיוקיץ' וגורדון החטיאו זריקות שהיו יכולות לשלוח את המשחק להארכה.

אצל הקליפרס, אמיר קופי קלע 18. טרנס מאן ורג'י ג'קסון 13 כל אחד, מרקס מוריס 12, אריק בלדסו 11.

בדנבר, ארון גורדון קלע 30 עם 12 ריב'. יוקיץ' 21 עם 13 ריב' ו-8 אס', ג'ף גרין 12 ומרקוס מוריס 11.

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. בוושינגטון היה ערב מורשת יהודית, ולאות כבוד אבדיה קיבל חי דקות. ביל כאות כבוד ליהודים נכנס ל"פרוטוקולים".
    דני דווקא היה סולידי, אפילו קלע שלשה משני נסיונות, הבעיה שקיספרט יותר טוב ממנו בהתקפה ולכן עלה בחמישיה, שיחק יותר והיה ממש טוב.

  2. תודה לצוות המסקר . ההגנה של הקליפרס אדירה כל העונה ומחזיקה אותם בהעדר 2 הכוכבים, שאפו לטיי לו על העניין הזה. טיוס ג'ונס שהיה נהדר הלילה בממפיס נותן יופי של עונה והוא גיבוי מעולה לגארדים בדובים..יש לו יחס אס'/איב' אדיר של איבוד על כל ארבעה אס' ..

  3. לווש יש פקק רציני בעמדת הפורוורדים לעומת כלום ושום דבר בגארדים. אירונית, השחקן שהכי בטוח שם מכל הפורוורדים זה ברטנס בגלל הקושי להיפטר מהחוזה שלו. אם אני ה- GM של ווש אני מנצל את הצגות של קוזמה למכור בשיא

      1. הם צריכים גארד עם הגנה, קליעה טובה לשלוש ויכולת להוביל כדור כשצריך ליד ביל. אני הייתי הולך על ברוגדון, אבל זה יחייב קבוצה שלישית כי אין לאינדיאנה מה לעשות איתו אם היא הולכת לבניה מחדש.

    1. אני לא יודע אם זו נקמה "בהתנערות" של לילארד מהבחירה בו, אבל זה מסתמן כמו קריירת מאמן ראשי מאוד מאוד קצרה

  4. תודה על הסיקור
    אני לא מבין איך אתה מוביל ב 25 בשלישי ועדיין מצליח להפסיד. ועוד למי ? לקליפרס נטולי כלום ושום דבר
    דנבר קבוצה מיוחדת… אין מה לומר
    🙂

  5. יופי נחמה
    זה מה שכתבתי בבלוג החי:
    שני הגיבורים בסוף המשחק בטורונטו הם מונטי ונרס עם החלטות של מאמנים גדולים שיודעים לצאת מהשבלונה המאוסה של מאמני אן בי איי. השנים האלה עושים את הקבוצות שלהם. טוב, למונטי יש גם את ציפי ובוקר…
    והסיפור הוא משחק צמוד בו שני המאמנים נאבקו בציפרניים עם כל טריק אפשרי כדי להשיג ניצחון. כולל עבירות של הסאנס כשהובילו ב 3 כדי לחטוף 2 מהקו או עבירה מהצד ולא לחטוף שלשה משווה. כולל קליעה אחת של פון פליט מהקו והשניה בליסטרה שלא פגעה בחישוק ובעצם גמרה את המשחק הזה. מונטי הבין שכשאתה מוביל ב 3 אסור לך לתת לצד השני אפשרות לשלשה. עדיף לשים אדם על הקו ל 2 זריקות. זה הגיון פשוט אז למה לתת מתנות?

    1. לא ראיתי את המשחק, אבל זה תלוי כמה זמן נשאר
      נניח נשארו 10 שניות. ברור שבתור מוביל, אם לא הצליחו לחטוף, שחקן שלך יעמוד על הקו במינוס 1.
      אם יחטיא המצב שלך גרוע יותר ולא טוב יותר.
      בסופו של דבר משחק שבידיים שלך הופך לתחרות קליעות עונשין.
      בסופו של דבר, גם הקבוצה בפיגור בדרך כלל מנסה שיהיו כמה שיותר התקפות כדי שיהיו לה כמה שיותר הזדמנויות – זריקה אחת לשלוש גרועה זה לא הסיכוי הכי טוב לנצח. להעמיד שחקנים על הקו משחק לידיים של הקבוצה בפיגור ונותן להם יותר סיכויים להשוות.
      כמובן שאם נשארה שנייה ואתה בטוח שתמנע עלייה לזריקה של התוקף אז כדאי

      1. התרחיש האחרון שלך קורה באן בי איי בלי שעושים עבירה ולא פעם שלשה השוותה את התוצאה או אפילו ניצחה בבאזר, העניין הוא שיש מאמנים שלא לומדים מהניסיון של עצמם או של אחרים. מונטי ונרס הראו שהם לא בצד של רפי ההבנה. בכלל נרס ממציא את עצמו מחדש אחרי פתיחת העונה הגרועה של הראפטורס. כמה הייתי שמח לראות אותו בירוק.

            1. הבעיה לא בשיפוט הבעיה בחוקים

  6. ההגנה של JJJ ברבע הרביעי (שבא לידי ביטוי באופן מספרי ב-2 חסימות על סטף ועל קליי, 8 ריבאונדים ו-0 עבירות), כמו גם טיוס ג'ונס עם שתי שלשות רצופות בדיוק ברגע המתאים, הם מה שהוציא את הרוח מהמפרשים עבור גולדן סטייט.
    JJJ עומד על 3.4 עבירות למשחק, ולמרות שזה לא מעט, הוא דווקא ממש השתפר בקטע הזה. אאל"ט יש לו בערך אותה כמות משחקים עם 2 או פחות עבירות ומשחקים עם 3-4, משחק אחד שבו יצא ב6 עבירות, ורק 3-4 משחקים עם 5.

  7. https://www.youtube.com/watch?v=FdhYIjwHc9A

    ג'ה מייבש ילד בן 7 שבא לתת לו כיף בגלל שהוא לבש חולצה של גולדן חח
    Ja Morant: "He was disrespectful with that jersey on. We Memphis. It looked like he wanted to cheer, but he had that jersey on. I apologize to him, but in that moment, bro, take that jersey off and then dap me up. Somebody find his information. I’ll send him one myself."

    לא נעים 🙂

  8. לא משחק מזהיר של הסאנס,
    אבל אם יש משהו ברור העונה,
    זה שאין ניצחונות חוץ קלים. כל קבוצות ה-50% בליגה מסוכנות,
    מול כולן קשה. קשה מאוד.
    .
    העשירי לפברואר מתקרב,
    וישנה התהייה –
    האם מה שיש לנו כיום מספיק לזכייה?
    מה הן החולשות שאנחנו יכולים (אולי) לחזק תוך ניצול נכסים בטווח המיידי.
    לנו יש את החוזה של סאריץ' (9 מיליון, שנה הבאה עונה אחרונה לחוזה) ואת בחירות הדראפט של 24', 26' ו-28'.
    האם זה מספיק בשביל לחזק את עמדה 4 עם איזה סטראצ' 4 שיחזור את הריבאונד ואת ההגנה בצבע?
    (לא יודע. גבוהים שמרווחים את המשחק זה מצרך מבוקש)
    נחיה ונראה,
    אף פעם לא משעמם בליגה הזו.
    .
    תודה, חברים.

    1. למה שאתה מחפש קוראים תד יאנג. קצת פחות בריווח, קצת יותר בשכל, אבל יתן לכם דקות טובות ויוצר אינטילגנטי מהספסל. כנראה שסאריץ יצטרך לעשות את הדרך חזרה בגלל איזון משכורות, ואם תוסיף בחירת סיבוב ראשון אסכים.

  9. שאלה לכמה חכמים פה או לשופט אדון להב. לפני כמה חודשים נחשפתי לדבר שנקרא צעד 0. מדובר בחוק חדש יחסית של לפני כשנתיים.
    השופט דודי רומנו מסביר זאת שהוסיפו בעצם עוד צעד לצעד וחצי. יעני 2 צעדים וחצי.(הגאתרינג הידוע לשימצה)
    אם זה ככה למה כמעט לא ראיתי מישהו עושה את זה בארץ או ביורוליג?
    בNBA יאניס ולברון עשו את זה שנים ולא שרקו להם צעדים חוץ במקרה חריג זה
    https://youtu.be/GEijr7iki4o
    איזה מצחיק זה לראות קוסט טו קוסט לסל ניצחון בקליר פאת חחח (קיים רק אצל לברון הדברים האלה תאמינו לי). להבנתי זה חוקי כיום.
    אז עכשיו הכשירו להם את השרץ

    1. אני אעשה כמיטב יכולתי להסביר. השינוי כאן הוא בהגדרה של צעד בלבד. התרגלנו לחשוב על צעד ככל התהליך בו דורכים על רגל אחת ואז מזיזים את הרגל השניה ודורכים איתה על הקרקע. ההתייחסות בכדורסל לצעד היא לדריכה עם רגל בלבד. מרגע איסוף הכדור אתה יכול לדרוך עוד פעמיים אחת לכל רגל (כאשר אסור לקפץ על אותה רגל). מה שנקרא צעד אפס זה הרגל שבמגע עם הרצפה בעת איסוף הכדור.

      1. זה מה שחשבתי אבל זה לא זה יש עוד סרטון של השופט הזה שמראים בחורה מכדררת 3 צעדים בלי שמישהו מוסר לה. גם פה בסרטון הבחור בסוף עושה 3 צעדים אחרי שהוא בקפיץ ואסף את הכדור.
        זה בעצם 2 צעדים וחצי לפי מה שאני מבין הוסיפו צעד נוסף לצד וחצי הרגיל.

        מה שאתה מסביר ראיתי בסרטון של הnba גאתר סטפ שם נגיד שחקן רץ מוסרים הוא תופס את הכדור ובזמן התפיסה עושה צעד קדימה אז זה לא נחשב צעד ואחרי זה הוא יכול לעשות צעד וחצי.
        זה לא המצב המתואר פה בסרטון של רומנו

        1. לפעמים דוגמאות בוידאו חוטאות למה שהן באות להסביר. לא יודע על מי האחריות בין אם זה עורך שלא עשה את עבודתו כראוי או שופט מייעץ שלא הסתכל היטב על מה שמופיע.

      2. סעיף 25.2.1-שינוי בחוק הצעדים ביחס לשחקן המקבל כדור תוך כדי תנועה
        או המסיים כדרור.
        השינוי בחוק הנ"ל מתייחס רק לשחקן בתנועה:
        א.שחקן בתנועה ללא כדור שמקבל את הכדור בתנועה.
        ב.שחקן בתנועה שמכדרר ומסיים כדרור.
        השינוי בחוק – בשני המצבים הללו השחקן רשאי לבצע 2 צעדים עם הכדור ביד,
        לפני שהוא נעצר, מוסר או זורק.
        הצעד של תפיסת הכדור לא נחשב במסגרת 2 הצעדים והוא מכונה למעשה
        "צעד 0".
        הצעד הראשון(צעד 1) נחשב כאשר רגל אחת/שתי הרגליים נוגעות ברצפה
        לאחר תפיסת הכדור.
        הצעד השני(צעד 2) נחשב כאשר לאחר הצעד הראשון- הרגל השנייה נוגעת
        ברצפה/שתי הרגליים נוגעות בו זמנית.
        הצעד השני(צעד 2) יכול להתבצע על אותה רגל עלייה בוצע הצעד הראשון.
        לא ניתן לקפוץ על אותה רגל פעמיים.
        לאחר הקפיצה על רגל אחת, השחקן רשאי לנחות עם הכדור על שתי הרגליים
        בו זמנית.
        במצב זה אף אחת מהרגליים לא יכולה לשמש כרגל ציר.
        אם השחקן מרים את שתי הרגליים או אחת מהן הוא חייב לשחרר את הכדור
        מידיו לפני חזרת הרגל/יים לרצפה.
        אין שינוי ביחס לשחקן שנוחת מהאוויר עם הכדור ישר על שתי הרגליים.
        כל אחת מהרגליים יכולה לשמש כרגל מציר.
        אין שינוי ביחס לשחקן שעומד במקום עם הכדור

        מה שלא מובן פה מה זה " מסיים כדרור" מה הכוונה

        1. זה נראה כמו יישור החוקים לצורת ניסוח שבה הם כתובים בNBA.
          מסיים כדרור זה פשוט אומר שזה מתייחס לאיסוף הכדור אחרי שהשחקן כדרר, או שאני נכשל בלהבין את מה שלא מובן.

          1. זה לא מובן.
            אם אני רץ תוך כדי כדרור ובשנייה שאני עוצר את הכדרור תמיד זורקים רגל קדימה בתחילת הצעד וחצי אז בנוסף לזה מותר עוד צעד ברגל שמאל ועוד צעד ברגל ימין? אם כן זה 3 צעדים או שני צעדים וחצי.
            ואם לא אז כלום לא השתנה. לפי הבנתי זה שני צעדים וחצי.
            אני אשאל שופט שאני מכיר הוא לא ענה לי פשוט עדיין.
            כי זה לא מובן בסרטון שם הוא עושה 3 צעדים בבירור ואם זה אכן כך זה אמור לשנות לגמרי את המשחק ומוזר שאני לא רואה בארץ או ביורוליג מישהו עושה 3 צעדים

            1. ברגע שאספת את הכדור יש לך רגל על הרצפה – זה צעד אפס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט