מעורב הופס ליום ג': שיחות בשלב רציני על בן סימונס להאוקס עבור ג'ון קולינס / אונ' ג'ורג'יה אלופת המכללות בפוטבול/ מנחם לס

אונ' ג'ורג'יה גברה על אונ' אלבמה 18-33 והיא אלופת המכללות!!!

כשגרתי בגרינוויל אונ' קלמסון – 20 דק' מביתי – הייתה אלופת המכללות (פעמיים!!!). עברתי לאטלנטה ואונ' ג'ורג'יה – שעה נסיעה – עשתה זאת. אני רק אומר.

1.הופס מחפש כתב מתנדב ל-COLLEGE BASKETBALL

ד"ר ערן שור שהיה 'איש כדורסל המכללות' שלנו קיבל לא מזמן את דרגת הפרופסורה באוניברסיטת מגיל המצויינת במונטריאול, ואיתה באו תפקידים חדשים ונוספים והוא חייב היה לוותר על כיסויי כדורסל המכללות שלו.

כדורסל המכללות חשוב ביותר כי מעל 75% מנבחרי הדראפט יבואו ישר מהמכללות, רבים מהם דרך ה-'ONE AND DONE'. הופס מחפש מתנדב לכתוב מין סיכום שבועי על מה קרה באותו שבוע במשחקים הראשיים במכללות, ואולי מדי פעם הודעה ב'דיומא' על מאורע חשוב שקרה. אותו כתב מתנדב – אם ירצה – יקבל אקרדיטציה למשחקי האליפות של המכללות, ול-"FINAL FOUR", אם ירצה.

המעוניינים – אנשי צוות בעלי כניסה לעריכה, גולשים מישראל, או מכל מקום אחר בעולם, נא להתקשר עם מנחם לס, meless1937@gmail.com

2. חבריו לקבוצה של קליי תומפסון ידעו כיצד לברך את חזרתו לפרקט

3. וכך דריימונד גרין הביע את הערצתו לקליי תומפסון: עלה לשחק לדקה, עובדה שתפגע בממוצעיו למשחק

4. דמרקוס קאזינס, שהמילווקי באקס שיחררו, עומד לחתום עם קבוצה קונטנדרית לפלייאוף

קאזינס עומד לחתום על חוזה עשרה ימים עם הנאגטס (אם לא חתם כבר) אבל עיניו נשואות לדבר גדול יותר: הוא מעוניין לסיים את העונה כסנטר ראשון או מחליף של קבוצה שהיא קונטנדרית!

5. כמה קבוצות מעוניינות בג'רמי גרנט

לפי העיתון דטרויט פרס, הויזרדס, הניקס, והלייקרס מעוניינות בג'רמי גרנט. בן ה-27 הזה מושבת כרגע בגלל הפציעה ב-UCL שבבוהן הימנית, הוא ELIGIBLE על 112 מיליון הארכת חוזה ל-4 שנים. אני בטוח שתהיינה עוד קבוצות שתצטרפנה לריצה אחריו.

6. חוות הדעת על אנטוני דייויס היא חיובית. הוא יחזור כנראה לשחק תוך שבועיים

At least Anthony Davis was spotted on the court before the game going through an individual workout, the first time he’s done so publicly since spraining a knee ligament against Minnesota on Dec. 17. Davis moved well on the injured leg despite wearing a bulky brace on the knee. Sources say the brace is only precautionary. The Lakers are scheduled to provide an update on Davis’ recovery as early as this weekend, but close sources to the situation said that two weeks from today is the target date for his return

7. סרטון על הבלוק המטורף של ג'ה מוראנט אמש. אם לא רואים בוידיאו האמריקאי, לכו ל-YOUTUBE וחפשו "TWO HANDED INSANE BLOCK OF JA MORANT"

8. הנה ב-TWEET: תגיד לי, ג'ה, ARE YOU KIDDING ME? חסימת המאה עד עתה על בטוח

9. שמס צ'רניה מדווח ב-THE ATHLETIC שהשיחות על בן סימונס עבור ג'ון קולינס עלו לשלב רציני

Update on Ben Simmons trade talks, frustrated Hawks star John Collins a possible match? NBA news and notes – The Athletic

פרננדו עזב. דירתו פנויה. רק שבן סימונס לא יעבור לגור בבניין המגורים בו אני שוכר דירה


The Hawks are an emerging potential landing spot for Simmons, whose Defensive Player of the Year-caliber play would surely elevate one of the league’s bottom five defenses. In scanning the Hawks’ roster, it’s obvious John Collins — who signed a five-year, $125 million deal in restricted free agency last offseason — and Cam Reddish are among the players who could acquiesce a package for Simmons. It’s unclear whether the Hawks are ready to put such a proposal on the table after making a run to the Eastern Conference finals a season ago.

Collins, however, has grown increasingly frustrated over his role in Atlanta, multiple sources have told The Athletic. His shot attempts per game and usage rate have decreased in each of the past three seasons — even as the athletic, energetic Collins has improved his offensive repertoire. The 6-foot-9 big man has challenged the Hawks locker room on multiple occasions to play team basketball and commit to one another this season. Oftentimes, Collins has felt his voice go unheard.

“I’ve banged my head on the wall a couple of times trying to figure it out myself, there’s really no excuse,” Collins said Friday night after the Hawks’ 134-118 loss to the Lakers in Los Angeles. “All I can say is it’s unacceptable and we have to dig down and do the things necessary to win or this is going to be the result every night.”

Collins, 24, is eligible to be traded on Jan. 15.

10. הניו יורק טיימס קנתה אתמול את THE ATHLETIC. בינתיים אין שינוי בתשלום לכניסה

11. בוסטון סלטיקס שלחה מסר לכל קבוצות ה-NBA (צ'רניה)

"אנחנו פתוחים לדיון על טרייד של כל שחקן בקבוצה מלבד ג'ייסון טאטום וג'ילן בראון" (שמס צ'רניה)

12. המבחן האמתי של קליי ת'ומפסון (והווריורס) מתחיל היום

כולם דיברו אתמול על הדאנק של קליי ת'ומפסון והשלשה שלו ממרחק של מעל 8 מטרים, אבל שכחו להזכיר שמשחק ההגנה שלו – אולי הטוב ביותר בווריורס – הייתה היכולת הגדולה של תומפסון שמשום מה מעטו לדבר עליה.

ובכן, אני לא יודע אם סקיב קאר יעלה אותו בחמישייה או לא, אבל לווריורס מתחיל היום מסע רציני של ארבעה משחקי חוץ, ולתומפסון ישנה שורה של שחקנים שהוא יצטרך לשמור עליהם במגרשי חוץ:

הערב נגד ממפיס כשהאיש שלו יהיה כנראה דסמונד ביין. ביום חמישי במילווקי השחקן שלו יהיה כריס מידלטון, ואולי אפילו יאניס. משם לשיקגו למשחק יום ששי. זאק לוויין יהיה האיש שלו, ואם לא אז דמר דרוזן. בחר את הרעל שלך. ביום ראשון במינסוטה האיש של תומפסון יהיה אנטוני אדוורדס. או ד'אנג'לו ראסל?

ארבעת משחקים אלה יראו לנו עד כמה קליי ת'ומפסון חזר ליכולתו המלאה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 99 תגובות

  1. תודה דוקטור.
    יהיה גדול אם צמד השיקוצים סימונס-טריי יחבור יחד.
    זה צמד לטופ הר חירייה של השיקוצים אי-פעם.
    נותנים פייט רציני ללברון-דייוויס, ראס-הארדן, הארדן-פול… (שכחתי עוד זיווגים מהגיהנום?)
    זאת גם תהיה התנגשות בלתי נמנעת ביניהם, סימונס יימחק מהר מאוד בלי הכדור וייעלם מהנוף כליל.
    לצערי, הטרייד משין אומר שלא ניתן להטריד את קולינס עד ה-1.3, אז לא יודע כמה זה אפשרי.

  2. ג׳ה איז וואן… וואלה כולו מין אללה..
    ההוקס מנסים הכל טוב אין ברירה שינסו, לא יודע אם סימונס זה מה שיעזור, זה יעזור ל״ללל״ למצוא קונטנדרית מול הלייקרס זה בטוח חחח

  3. אני מקווה שזה שטויות גם בשביל פילי וגם בשביל ההוקס. לא זה מה שפיללנו בפילי עוד טוביאס האריס.
    וההוקס חחחחחחח צריך להיות מפגר רציני להביא את קולינס שהוא שחקן בכמה רמות על סימונס חחח. סימונס בקושי אפילו יכול לקפוץ ללובים של טריי. ועם ערימת הנגרים בהוקס בכלל יהיה מצחיק זה יזרז את בקשת הטרייד של טריי 🤣🤣. לא קואה את זה קורה לדעתי ספין של התאגיד.

    אני מקווה שדטרויט הזבלים בני זבלים המטונפים האלה לא יביאו את גרמי גראנט לשיקצה כי בהחלט יש מצב שהם יביאו לו חינם את גראנט סתם כי בא להם. ליגה מכורה של מטונפים עובדי התאגיד.

        1. בשביל זה הביאו את דראמונד במחיר מינימום.
          לא משלמים לקולינס כל כך הרבה כדי להיות מחליף. ויש את האריס כסטרץ' 4 שקולע טוב יותר ויודע להוריד כדור לרצפה טוב יותר מקולינס.
          .
          אולי עם קבוצה שלישית שתיקח את קולינס זה נראה יותר הגיוני

            1. ראיתי את המאמר. אלו שמועות או דיבורים שיש כל הזמן על ענייני טריידים. לאור מה שמורי אמר ופורסם שהוא רוצה תמורת סימונס, ולאור ההתאמה המוזרה של קולינס לפילי, צריך לקחת את זה בערבון מוגבל.

            1. הניו יורק טיימס זה אחד העיתונים הכי דפוקים שיש , זה בכלל לא עיתון, זה בטאון המפלגה הקומוניסטית, ובוויקאנדס זה אנחנו שונאים יהודים ואוהבים מוסלמים רוצחים טיימס.
              זה עיתון שמפטר עורכים וכתבים שכתבו כתבות חיוביות על ישראל כי זה לא משקף את הנרטיב הפלסטיני.
              אני מאמין לשטויות ששמעון כותב על לברון מאשר לכל מילה שכתובה בניו יורק טיימס

  4. תודה מנחם
    ברכות לערן שור על הפרופסורה, ועצוב בשביל הופס. חסרונו יורגש

    למה שגרנט בכלל יעזוב את דטרויט? אלא אם הוא מחפש קונטנדרית

    1. מה גראנט מחפש זה (עוד) לא רלוונטי.
      יש לו חוזה לעונה ולעונה הבאה, שנה וחצי במהלכן ירוויח 40 וקצת מיליון, לא משנה היכן ישחק.
      השאלה היא מה דטרויט רוצים ומאמינים.
      האם הם רוצים להמשיך לשלם סכומים גדולים גם אחרי 23/23?
      האם הם מאמינים שיחתום מחדש אחרי שהחוזה יגיע לקיצו?
      אם התשובה ל-2 השאלות היא "כן", זה סיפור אחד.
      אם התשובה למי מהשאלות היא "לא", אז עכשיו זה הזמן לשקול טרייד.
      ככה לא מאבדים שחקן תמורת כלום.
      צריך לקחת בחשבון –
      גראנט לא ממש מתאים לטיימליין של קבוצה בתהליך בנייה. הוא בעונה הבאה יהיה בן 28 כאשר רוב שחקני הקבוצה בקבוצת הגילאים של 20 – 23 (וזה לפני שלקוחים בחשבון את הדראפט הקרוב).
      .
      השאלה היחידה שמעניינת היא מי יכולה (ומכנה)לתת תמורתו את החבילה האטרקטיבית ביותר, כזו שכוללת שחקנן/ים שמתאימים לטיימליין של דטרויט + חבילה גדולה ככל האפשר בחירות דראפט.

      1. צודק. גם גראנט שרצה כסף ומעמד קיבל אותו וזהו ראה וחווה את החוויה של כוכב בקבוצת תחתית נראה לי שגם הוא מתגעגע לתחרותיות. מהיכרותי עם דטרויט הם יתנו אותו בחינם ואולי אף ישלמו עליו

    1. לפחות זה לא דני איינג' כמעט עשיתי טרייד של סמארט על אנתוני דייויס אבל ניו אורלינס לא הסכימו ואיכשהו זה דפק לי את כל העסק

  5. לג'ה מוראנט נראה שיש חיבור טוב עם הסל. הוא כל הזמן כמעט נתקע בו
    🤣🤣
    אחלה מעורב. יאללה שיביאו את קולינס…..

  6. בס"ד
    תודה. רבה מנחם.
    1. ברכות לערן על הפרופסורה מקוה שימצא שמח לכתוב כאן.
    2+3. קליי תומפסון ברוך שובך, אבל לא בורה לי המחוה של גרין.
    4. קאזינס שוחרר מהרבה קבוצות, וכנראה לא רק בגלל ההיבט המקצועי, צריך לשנות פאשה כמו כרמלו והווארד.
    5. ג'רמי גרנט יכול לשרג קבוצה, במיוחד כמו הלייקרס.
    6. מקוים שדיוויס ישוב במהרה, לפני שיהיה. מאוחר מדי.
    7+8, ג'ה מדהים.
    9. ההוקס יכולים לקבל חבילה טובה יותר על קולינס.
    10. טוב לך.
    11. הגיע הזמן, בוסטון, יש לנו בעיה.

  7. תודה מנחמנו.
    עצם זה שנשלחה הודעה כזו מבזה בשם הסלטיקס שהם פתוחים להצעות על כל כמעט כל השחקנים זה טרלול לא נורמאלי ואיבוד עשתונות. מניח שהשולח זה הסטיבוט. במקום לשלוח את הקבוצה לעזעזל שיתפטר ויקח איתו את אידיוטקה. בנה קבוצה טובה מאד אבל הביא רועה פיסח עיוור וטיפש! שיקח אחריות על זה (מה פתאום?).

    1. כן… כל מה ששמאס דיווח זה שהסלטיקס הבהירו לכל המנג'רים שביררו לגבי טייטום או בראון שהם לא מתכוונים להיפרד מאף אחד מהשניים.

    1. לכבוד מר לברון ג'יימס,
      נראה שלא נוכל לאשר את תוכנית חילופי הסטודנטים בין ראסל ווסטברוק, לבין מר דמאר דרוזן. אנו ערים לרזומה המרשים של מר ווסטברוק ולהיותו MVP לשעבר אבל אנחנו לא סתומים. ובקיצור: פחחחח.
      בברכה, הנהלת שיקגו בולס

  8. בוקר טוב
    קראתי אתמול שנותרו רק 15 שחקנים שלא פספסו משחק כולל אבדיה
    מישהו יכול לפרסם את רשימת "הברזל" הזו

    1. כריס פול
      מיקאל ברידג'ס
      קאם ג'ונסון
      ראסל ווסטברוק
      כרמלו אנתוני
      פאטי מילס
      סאדיק ביי
      פרנץ ווגנר
      קוון לוני
      דווייט פאוול
      מאליק ביזלי
      אריק בלדסו
      באדי הילד
      ו…דני

          1. גם לי זה נראה ככה.
            יתכן שבאמת ישנה עייפות מצטברת, אבל אחרי דצמבר נהדר ינואר נראה איום ונורא.
            בשבוע הבא ביום ב' הוויזארדס משחקים ב-9 בערב שעון בית זרע. נקווה לדקות משמעותיות ואיזה 2-3 פאקינג שלשות.

  9. מנחם מעורב מעולה.
    כולם טועים גם GMs בליגה.
    יש טעויות קטנות או גדולות וזה בסדר אבל יש טעויות שהן הרסניות ובלתי נסלחות.
    אם בוסטון היתה מעבירה בטרייד את טייטום או בראון זו היתה טעות הרסנית ובלתי נסלחת. שמח שעד לשם הפוט לא הגיע למרות כל ההנפצות שהיו.
    אם ההוקס יתנו את קולינס בתמורה לסימונס זו טעות הרסנית ובלתי נסלחת. מקוה שזה לא יקרה להם.
    תודה מנחם.

    1. לא חושב שהקרדשייאן יהיו אצל מנחם בבניין, אם כן יכול להיות מעניין לאות את הפרופסור מעביר שיעורי ספורט לבנות.
      ראיתי שהבנת למה התכוונתי אתמול במעורב. מעניין אם הלכנו לאותן הופעות של ז'אן קונפליקט בקולנוע דן המיתולוגי באמצע שנות השמונים. יש לי קצת תמונות של רונן בן טל, פורטיס, סמטנה, זאן זאק ושות מאותן הופעות.

      1. מדהים. זו שעתם של הזאבים … לטרוף.. היו ימים. הייתי "מנוי" בליקוויד פחות או יותר. היתה אז סצנת מוסיקה מטורפת זה רחוק ממה שקורה היום. כולם ילדים טובים עם מוסיקה שמי שמייצר אותה הם מחשבים. גם אני שומע הזאת מוסיקה כזאת. אבל שם היה משהו אותנטי. אמיתי.
        לא שנשארנו שם אבל הימים האלה היו אחרים ומיוחדים. תודה רבה דוק.

        1. כן, הייתי מגיע גם לליקוויד ואפילו היתה שם הופעה של דורלקס סדלקס עם רקדנית בטן.
          הקטע המצחיק שדרומר היה בקטע של B מוביז ולפני ההופעה בליקוויד הוא ניסה להכתים את השמלה הלבנה של הרקדנית בדם שבו חברי הלהקה נמרחו. אני חושב שאחרי ההופעה היא זרקה את אורי שהיה היזיז שלה. סיפור אמיתי ממי שהיה מאחורי הקלעים.
          אתה מעלה לי זכרונות ששקעו. אגב יש תמונות לדעתי גם מההופעה הזו. אני רק צריך לחפש.

  10. מנחם, תודה. מעורב מצויין.
    א.אני לא מצליח להבין למה מילווקי נפטרים מקאזינס.
    אני גם לא מבין למה הוא צריך לעזוב קונטנדרית. אמנם הברגים לא סגורים עד הסוף, אבל עם הגיל זה משתפר.
    זה לא יכול להיות קשור לכדורסל. מישהו יודע?
    ב. ג'ה מגיע לקצה הריבוע, אני לא זוכר מישהו מגיע לשם, בטח לא בגובה שלו. רק שישמור על הבריאות שלו.
    ג. קולינס תמורת סימונס, סריוסלי? אם אני ה- GM של הספרס, יש לי חבילה טובה יותר תמורת קולינס, רק תביאו.
    ד. ההודעה של בוסטון נועדה לאוזני השחקנים שלה בלבד. "אנחנו לא מרוצים ממכם". זה כל כך אופייני לניהול התאגידי בן ימינו: טייטום ובראון הם המנהיגים של הקבוצה. הם נכשלו. כל השאר שחקנים משלימים שמי שהביא אותם זה ה- GM.
    לכן מאד הגיוני להאשים את הש.ג.

    1. א. זה שילוב של שיקולים פיננסים עם שיקולים מקצועיים של להשאיר מקום ברוסטר לשחקני באיאאוט. לא אומר שהם לא יחתימו אותו בהמשך אם דברים לא יסתדרו להם.

      1. קאזינס היה על חוזה לא מובטח ככה שהחיתוך שלו כרגע חוסך את החלק הלא מובטח. הם גם ככה משלמים מס אז לחתוך אותו או מישהו אחר אחר כך היה עולה יותר.
        זה לא מונע חתימה שלו בהמשך אם שוק הטריידים/באיאאוט לא יניב עבורם כלום.

    1. פילי לוקחים כזה טרייד בשתי ידיים. הבלייזרס יבקשו לפחות עוד בחירת סיבוב ראשון אחת, השאלה מה המצב של דיים וכמה נמאס לו מאורגון.
      לפחות עם סימונס וטייבול ברוסטר הבלייזרס יתחילו לשמור

            1. בדיוק. בני קוזושווילי זו החוליה החסרה.

            2. חחחחח.
              הזכרת לי שהייתי נער ,הייתי מסתפר במספרה שבני קוזושווילי היה מסתפר.ובמחינת הספר שלי הוא קוזו היה הסלב הכי גדול שהוא מכיר ןכל המספרה הייתה תמונות שלו והוא תמיד היה מדבר עליו בהערצה.
              דרך אגב אח של עוז אילייה למד איתי בכיתה

            3. גדול. הקבוצה ההיא הייתה האהבה הראשונה שלי בכדורגל.

            4. מפתה, אבל יש לנו שני אנטאצ'בלס: קוזו וגאבור מארטון

            5. אדיר. איזה סוס הוא נהיה!
              .
              ואיזה שחקן היה גאבור מרטון!

    1. ווי לגמרי. אני לא רוצה להיות נביא זעם, אבל יש הרגשה שהרעב היחיד של ציון הוא לפיצות..
      יש הרגשה שהוא בדרך לבאסט.. נקווה שאני טועה

  11. הווריורס – לזה התכוונתי במנהיגות. אבל זה עוד כלום. היום מכיוון שהם בממפיס, בן המקום, ג'יימס וויסמן ששיחק בתיכון איסט ממפיס הגיע לטקס העלאת הגופיה שלו והווריורס בהרכב כמעט מלא, הגיע להיות איתו ברגע הזה. אפשר להתבדח על כך שאין מה לעשות אחרת בממפיס, אבל זה מראה משהו.
    .
    שיגמר כבר סאגת בן סימונס… ג'ון קולינס עושו קולות של שבירה. הוא השתפר במלא תחומים אבל מקבל פחות ופחות זריקות. ההגנה של ההוקס איומה. ג'יילן ג'ונסון, כישרון ענק עם פוטנציאל הגנתי והתקפי לא רואה פרקט

  12. עם כל הכבוד לתעודת התושב של מנחם בג'ורגיה, לשניים מעושי הנקודות בגמר אליפות המכללות אתמול יש שמות עם זיקה תנכית. לאחד קוראים זמיר ולשני (אלוהים ישמור) אדוני…..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט