מיאמי בפיניקס, הבאקס עולים לשארלוט וקרב אולדסקול בין הסלטיקס לניקס ביום שבת מצוין / עידו רבינוביץ

מיאמי בפיניקס, הבאקס עולים לשארלוט וקרב אולדסקול בין הסלטיקס לניקס ביום שבת מצוין / עידו רבינוביץ

לוס אנג'לס קליפרס (20-19) – ממפיס גריזליס (14-26), 22:30

הגריזליס, שניצחו שבעה משחקים רצופים, מגיעים לעיר המלאכים למפגש עם הקליפרס שנאחזים במקום השמיני במערב.

שתי קבוצות הנעות בכיוונים שונים לגמרי, כאשר הגריזליס נמצאים במקום הרביעי במערב עם התקפה רותחת שלא הפסידה עוד מלפני חג המולד ואילו הקליפרס ירדו ביום חמישי למאזן שלילי לראשונה מאז השלישי בנובמבר.

ג'ה מוראנט וחבריו דרסו את הפיסטונס בתוצאה 118:88, הם לא הזיעו מול הקבוצה הגרועה בליגה ופשוט נראים כמו מכונה משומנת היטב בתקופה האחרונה. הם גברו על כמה מהקבוצות העילית של הליגה, כולל הפיניקס סאנס והברוקלין נטס, שניהם מחוץ לממפיס. ההתקפה שלהם לא ירדה מ-110 נקודות ב-6 מתוך 7 הניצחונות שלהם והם עושים את תוך כדי משחק קבוצתי שוטף שזורם דרך מוראנט, שלאחר שחזר מהיעדרות של 12 משחקים הוא קולע 27 נקודות, מוסר 6.3 אסיסטים וקוטף 6.2 כדורים חוזרים למשחק. ייתכן וייאלצו להסתדר ללא הרכז האקסקלוסיבי שלהם הלילה בשל פציעתו בירך, אך הם הראו יכולת אדירה גם בלעדיו העונה. קרדיט עצום לטיילור ג'נקינס, שהפוך לאחד מהמאמנים האיכותיים ביותר בליגה מתחת לראדאר.

מנגד, הקליפרס נפלו ב-8 מתוך 11 המשחקים האחרונים שלהם ונחתו במקום השמיני במערב לאחר הפסד כואב לסאנס ביום חמישי. ללא פול ג'ורג', שחיפה על ההיעדרות של קוואי לאונרד, לקליפרס פשוט אין את כוח האש ההתקפי להתמודד עם הקבוצות הטובות בליגה. מרקוס מוריס מתעלה על עצמו בזמן האחרון, הוא קלע לפחות 20 נקודות בשישה משבעת המשחקים האחרונים בהם שותף, אך הקליפרס ניצחו רק בשניים מהם.

"אנחנו צריכים להחזיק את המבצר עד שהוא יחזור" מוריס לא הכביר במילים כאשר נשאל על חזרתו האפשרית הצפויה של לאונרד לפרקט העונה. זה אכן מרגיש כי הקבוצה של טיירון לו מנסה להחזיק את עצמם עד שהכוכבים יחזרו, אך זה יכול להיות מעט מדי ומאוחר מדי עבורם.

מלבד מוראנט, גם דזמונד ביין, קייל אנדרסון, חאבייר טילמן, ג'ון קונשר וייב פונס בדו"ח הפציעות של דובי הגריזלי.

פול ג'ורג וקוואי עדיין בחוץ אצל טיירון לו. יחד עמם, לוק קנארד, איביצה זובאק, אייזיאה הרטנשטיין וג'ייסון פרסטון לא יהיו זמינים אצל המארחים.

הימור: הגריזליס לוקחים ב-7 הפרש.

שארלוט הורנטס (19-20) – מילווקי באקס (15-26), 02:00

משחק ראשון בסט של שניים רצופים בין האלופה היוצאת לקבוצתו של מייקל ג'ורדן כאשר הבאקס מגיעים לצפון קרוליינה למפגש עם הצרעות ב-"ספקטרום סנטר".

החבורה של ג'יימס בורגו היא אחת מהקבוצות המסקרנות בליגה. הם נמצאים במקום השני בנקודות למשחק ובמקום השלישי בדירוג התקפי, אך גם מציגים את ההגנה שסופגת הכי הרבה. הם קלעו 140 נקודות בניצחונם האחרון מול הדטרויט פיסטונס. קלי אוברה עלה מהספסל וקלע 32 נקודות יחד עם 9 שלשות חשובות בדריסה של הקבוצה הגרועה בליגה. אם ההורנטס מעוניינים ביותר עקביות, הם צריכים לנער את לאמלו בול מתקופה הקליעה הנוכחית שלו. הוא קולע פחות מ-40% בשלושת המשחקים האחרונים שלו, זה עלה להם בהפסד צמוד מול וושינגטון, כאשר בול החמיץ שתי שלשות בדקה האחרונה של המשחק בהפסד של 3 נקודות, היום יכול להיות משחק הצהרתי בשבילו מול אחת מקבוצות העילית של הקונפרנס. הוא קלע 36 נקודות במשחק האחרון שלהם נגד מילווקי, וזה היה נגד ג'רו הולידיי האימתני שכנראה לא ייקח חלק במשחק הלילה.

גם האיילים מגיעים לאחר ניצחון, יאניס וחבריו גברו על קווין דוראנט והנטס בשחזור של סדרת חצי גמר המזרח מהעונה שעברה ללא ג'רו הולידיי והמאמן מייק בודנהולצר על הקווים. הגריק פריק קלע 31 ב-17 זריקות בלבד במשחק מרשים מאוד של 27 דקות על הפרקט בלבד. יאניס קלע 28 נקודות לפחות בששת המשחקים האחרונים שלו. הוא לא מאבד צעד למרות כמה וכמה חיסורים בתקופה האחרונה.

ג'רו הולידיי, ברוק לופז, ג'ורג' היל, דונטה דיונצ'נזו, פאט קונאטון וגרייסון אלן יהיו על אזרחי הלילה מהצד של הבאקס.

ורנון קארי היחיד שכעת בדו"ח הפציעות הרשמי של שארלוט למשחק.

הימור: משחק צמוד מהצפוי ייגמר בניצחון לבאקס ב-3.

דטרויט פיסטונס (30-7) – אורלנדו מג'יק (32-7), 02:00

קרב תחתית בין שתי הקבוצות שמאיישות את המקומות האחרונים במזרח נפגשות ב-"ליטל סיזרס ארינה" שבאילינוי כאשר המג'יק מצפינים לדטרויט למפגש עם הפיסטונס.

הקסמים של אורלנדו לא ניצחו מאז ה-22 לדצמבר בו גברו על האטלנטה הוקס, הפיסטונס ניצחו שני משחקים ברציפות בתחילת השנה אך חזרו לסורם במהרה עם שני הפסדים בהפרש כולל של 59 נקודות.

המג'יק של ג'מאל מוזלי מציגים את המאזן הגרוע בליגה, אך נתנו פייט לכמה קבוצות לא רעות בזמן האחרון. הם גררו את בוסטון להארכה במשחק חוץ, הם כמעט היממו את הבולס עם הפסד ב-4 נקודות והכריחו את הסיקסרס להזיע רבות ביום רביעי.

הסגל החסר ולא מנוסה לא מיטיב עמם, רוב שחקני המפתח שלהם חסרו לרוב אם לא כל שלבי העונה הזו. קול אנטוני הוא אחת מנקודות האור של העונה החשוכה בחלק הכחול של פלורידה.

"הוא ילד קשוח ועמיד, מאוד תחרותי. שחקן שרוצה להילחם ולנצח. חששתי רבות כשהוא נפצע בקרסול אבל הוא חזר במהירות והראה את הרוח התחרותית שלו, זה מניע את הקבוצה" אמר מאמן המג'יק על אנטוני בסיום המשחק האחרון בו קלע 26 נקודות והוסיף 7 אסיסטים.

אנטוני מצטרף לפרנץ ווגנר, ג'יילן סאגס, ג'ונתן אייזיק, מרקל פולץ, רובין לופז, איטוואן מור, ומייקל קרטר וויליאמס ברשימת המושבתים של אורלנדו.

ג'רמי גראנט, קלי אוליניק, פרנק ג'קסון ואייזיאה ליברס יהיו בחוץ אצל דטרויט.

הימור: דטרויט יפגעו במיקום הדראפט שלהם עם ניצחון ב-5.

אינדיאנה פייסרס (25-14) – יוטה ג'אז (11-28), 02:00

הפייסרס ישמחו לעשות טאטוא מפתיע על הג'אז העוצמתיים עם ניצחון הלילה כאשר החבורה של קווין סניידר מגיעים ל-"גאיינברידג' פילדהאוס" למערכה שיכולה להעלות אותם למרחק משחק אחד מהמקום השני במערב.

בניחוח נוסטלגי, לאנס סטיבנסון כיכב במשחק של אינדיאנה מול הנטס זמן קצר לאחר שחתם על חוזה לעשרה ימים בקבוצה. "אני כל כך שמח להיות פה, זה הבית שלי. זה כאילו אני ממשחק מול המשפחה שלי. ברגע שאני לובש את החולצה הזו אני מרגיש עוצמתי, פשוט מרגיש נוח. כשאתה משחק לאנשים שאכפת להם ממך ושמחים שאתה על הפרקט, זה הופך את המשחק לקל יותר" אמר סטיבנסון המאושר, שכמו שחקני עבר רבים, קיבל הזדמנות לחזור ולשחק לאחר שנדד לסין ולליגה המשנה.

למרות 30 הנקודות שצלף מהספסל, הפייסרס נכשלו מול הנטס. הרוטציה הקצרה מאוד של ריק קרלייל זקוקה לכוח אש מיחידת המשנה, מלבד סטיבנסון שיחקו רק 3 שחקני ספסל נגד הנטס – אושי בריסט, ג'סטין אנדרסון ואחמד קאבר. הם קלעו יחדיו 10 נקודות בלבד במעל 32 דקות, זה לא הספיק מול קבוצה פנטסטית כמו הנטס וכנראה שלא גם מול הג'אז.

יוטה שיחקה אמש מול טורונטו ללא שמונה שחקני מפתח, כולל כל ההרכב הפותח, ופשוט לא הצליחו לעמוד בקצב בסיום. הם בנו יתרון של 17 נקודות בשלב מסוים, אך פרד ואן פליט קלע 17 נקודות רצופות לטורונטו בעצמו ברבע השלישי, בו הג'אז חטפו 45 נקודות. הם קלעו רק 16 ברבע המכריע וזה לא יכול להיות המצב אם הוא רוצים לנצח.

דונובן מיטשל, מייק קונלי, רודי גובר, ג'ו אינגלס, רויס אוניל, ג'ורדן קלארקסון, רודי גיי ובויאן בוגדנוביץ' לא יהיו זמינים לסגל של קווין סניידר.

מלקולם ברוגדון, כריס דוארטה, קאריס לוורט, טי.ג'יי וורן, טי.ג'יי מקונול, ג'רמי לאמב, טורי קרייג, ג'סטין אנדרסון, גוגה ביטאדזה ואיזייאה ג'קסון בחוץ אצל הפייסרס.

הימור: הג'אז לוקחים ב-11.

בוסטון סלטיקס (21-18) – ניו יורק ניקס (20-19), 02:30

משחק בין שתי יריבות עתיקות מגיע למסצ'וסטס, הסלטיקס מארחים את הניקס בביתם למשחק בין שתי קבוצות מדשדשות שחייבות להתניע את העונה שלהן.

שתי הקבוצות נפגשו אמש, משחק בו הניקס יצאו עם ידם על העליונה בהפרש 3. אוון פורנייה, אקס הסלטיקס, צלף 41 נקודות עם 10 שלשות, אך כוכב הערב היה אר.ג'יי בארט שקלע את סל הניצחון מעל ג'ייסון טייטום וחתם את הקאמבק הגדול של קבוצתו מול הקהל הביתי.

בארט הגיע לתפוח הגדול עם הרבה ציפיות, ובעונתו השלישית הוא טרם הראה יכולות של כוכב כפי שציפו מבחירה השלישית בדראפט 2019 הנהדר. גם אמש, למרות סל ניצחון, הוא קלע 4/15 מהשדה וסיים עם 13 נקודות בלבד. בדומה לניקס, הם לא מגיעים לגבהים שמצפים מהם כל שנה. הם יוצאים למסע של שישה משחקי בית בשמונת המערכות הקרבות שלהם, הם מוכרחים לצאת משם מחוזקים להמשך העונה שרק תקשה עליהם בהגיע לפברואר והלאה.

הסלטיקס, שמגיעים למשחק לאחר ששמטו יתרון של 25 נקודות נגד יריבה מרה, ממשיכים רצף רע של אי יכולת לסיים משחקים. אימה אידוקה לא צובר לעצמו הרבה הנחות בשנתו הראשונה על הקווים בבוסטון והוא מוכרח להרים את שחקניו מהמקום בו הירוקים לא רגילים להיות בו – השטח האפור של הבינוניות שמשתקת כל כך הרבה ארגונים ברחבי הליגה.

ג'ייסון טייטום סיים עם 36 נקודות וסל שהשווה את המשחק לפני הצליפה שוברת הלב של בארט כמה דקות לאחר מכן. טייטום והכוכב שלצידו, ג'יילן בראון, לא מצליחים לתאם את הערבים הגדולים שלהם. בראון סיים עם 16 נקודות בלבד, וזה לאחר רצף אדיר של שני משחקים – שיא קריירה של 50 נקודות מול אורלנדו ו-30 נקודות נגד סן אנטוניו.

פייטון פריצ'רד וברודריק תומאס לא יהיו זמינים אצל אידוקה.

אוון פורנייה, קמבה ווקר, דריק רוז ונרלנס נואל ישבו בצד אצל ת'יבידו.

הימור: הסלטיקס ינקמו עם ניצחון ב-6.

פיניקס סאנס (8-30) – מיאמי היט (15-24), 04:00

המשחק האחרון של הלילה מציג לוהט, תרתי משמע. החום של מיאמי אצל השמשות של פיניקס כאשר ההיט מגיעים לאריזונה לאחד מהמבצרים הקשוחים ביותר ברחבי הליגה.

שתי הקבוצות מגיעות לאחר ניצחונות חשובים על יריבות מערביות. הסאנס הגדילו את רצף הניצחונות שלהם לשלוש עם תוצאה טובה נגד הקליפרס וההיט גברו על הבלייזרס באורגון.

הסאנס קיבלו תצוגות קליעה מאכזבות מכריס פול (5/14 מהשדה), דווין בוקר (5/22 מהשדה, 0/7 מחוץ לקשת) אבל הרוויחו ממשחק מפתיע של ג'יילן סמית (19 נקודות ב-52.9% מהשדה). זה מרגיש כי הם תמיד מקבלים את העזרה שהם זקוקים לה גם כאשר הכוכבים לא מבריקים במיוחד. אחד מהסמננים החיוביים ביותר לקבוצות שרצות לאליפות.

ההיט של אריק ספולסטרה, אחד מהמאמנים הטובים בהיסטוריה בהתאמות לשחקנים פצועים וחיסורים בסגל, נאלץ להתמודד היום עם 12 חיסורים קשוחים. הכואבים ביותר שבהם, ג'ימי באטלר ובאם אדביאו.

הם הצליחו לגבור על הבלייזרס החלשים עם משחק טוב מאוד של מקס סטרוס, אחד מהגיבורים של מיאמי בחיסרון של השמות הגדולים, אבל המגמה המדאיגה היא קייל לאורי. הוא קלע זריקה אחת מהשדה ב-16 דקות. זו לא פעם ראשונה שהרכש מטורונטו נעלם במשחק שזקוקים לו רבות. כל שאר שחקני החמישייה, בנוסף לדאנקן רובינסון וטיילר הירו, סיימו עם ספרות כפולות.

בנוסף לג'ימי באטלר ובאם אדביאו, דווין דדמון, מרקיף מוריס, גייב וינסנט, ויקטור אולדיפו, מרקוס גארט, מריו צ'לאמרס, יודוניס האסלם, אריק הולמן, קיזיי אוקפלה וניק סטוסקאס משלימים את רשימת הפצועים של ההיט.

ג'יי קראודר, פרנק קמינסקי, דריו שאריץ, לאנדרי שאמט ועבדול נאדר לא ישחקו אצל השמשות.

הימור: מיאמי מפתיעים עם ניצחון ב-4.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. בשעה טובה!
    יצאו מכל החורים, הלייקרס ודיוני לברון…
    .
    בשעה טובה חוזרים מרבית נעדרי הסאנס.
    יהיה מעניין לראות אם קמרון ג'ונסון ממשיך בתקופה הטובה שלו,
    יהיה מעניין לראות את פול ובוקר (ואת מצבי הקליעה שלהם) עכשיו כאשר אייטון חזר.
    .
    תודה, עידו. אחלה פריוויו.

  2. אצל הגריזליס גם סטיבן אדאמס בחוץ בפרוטוקול קורונה.
    בפייסרס יש סיכוי טוב שברוגדון, דוארטה ולאמב ישחקו.

  3. איך מאלצים את יוטה לשחק כאשר 7 השחקנים הבכירים שלהם בחוץ? כל הךמישיה, והשחקן השישי והשביעי. זה ממש בדיחה.

    1. רק נעדכן עבור כל המוטרדים:
      מיצ'ל, קונלי, בוגדנוביץ' וקלרקסון ישחקו הלילה כשיש סיכוי שגם גיי ואוניל. בקיצור רק אינגלס וגובר בודאות בחוץ משחקני הרוטציה.

  4. תודה רבה על הסיקור.

    מהמר על:

    בוסטון – יגיעו עם מוטיבציה לכפר על המשחק הקודם.
    שארלוט – אני אלך על הפתעה. החיסורים במילווקי + ירידת מתח אחרי הניצחון על ברוקלין יעשו את שלהם.
    פניקס- אין אף אחד בריא במיאמי.
    אינדיאנה – כנ"ל עם יוטה
    ממפיס/קליפקס – לא יודע לאור החיסורים של ביין ומורנאט, כנראה ממפיס

  5. באופן אבסורדי משהו, גם לאחר קריאת הפריוויו אין לי מושג איזה שחקנים ישחקו – לא חושב שאני יכול למנות 3 שחקנים מיוטה שאינם מופיעים ברשימת הנעדרים, וכנ"ל מאינדי, אורלנדו ודטרויט… אז בעצם אין לי מושג מי תנצח 🤷 ממש גוועלד מה שהולך שם.
    .
    אחלה פריוויו, כרגיל, תודה רבה עידו.

  6. אולי שיודיעו שמעכשיו משחקים שלוש על שלוש? אינדי עדיין תצטרך למצוא שחקן נוסף לסבוניס וללאנס, אבל זה כבר אפשרי.
    תודה רבה על הפריוויו ושבוע טוב לכולם

  7. תודה עידו פריוויו מעולה ללילה של משחקים טובים.
    סוף סוף אפשר לשכוח מהחפירות על לברון ולראות קצת הופס.
    מאמין שממפיס תנצח את הקליפרס.. אהה היא ניצחה כבר. הימור טוב בקיצור.

  8. ניצחון מרשים לממפיס אחרי פציעה של ברוקס בתחילת הרבע השני שנראתה פשוט רע.
    JJJ היה קרוב ל5×5 עם 26/8/3/3/5, ביין עם 23/7/4 וקלארק עם 18/15/3 פשוט קברו את הקליפרס כשההפרש עמד על 25 באמצע הרבע הרביעי.

  9. בתחילת הרבע השלישי הסלטיקס היו 6 מ 11 מה 3.
    ראו שלא הולך מהטווח הזה אז שמו נקודות מבפנים. למה לקח לאידיוטקה כל כך הרבה זמן להבין שהוא צריך לסגור את הברז כשלא הולך. היחידי שממשיך עם זריקות כאלה זה הטומטום שלקח מעל ל 30& מהזריקות האלה והכניס רק 2 מ 6.

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        אתה רואה בוסטון יותר משאתה צופה בפילי, כמו ששימון צופה בשיקוץ יותר משבגועל ע'מבה.

  10. אני מת על ריצארדסון וחושב שההבאה שלו היא בינגו של הבוט, הבעייה היא לא השחקנים שהגיעו ושהיו אלא המאמן. איך מביאים לקבוצה כזו עם כישרון מספק מאמן רוקי בלי אף דקת ניסיון כמאמן ראשי? זה הרי בלתי נתפש, זו היהירות הטפשית של הג"מ. הוא מבין כדורסל אבל בחירת מאמן רחוק ממנו. זו לא תוכנית סעד, מצא את המאמן הזול….

  11. קייל לאורי סטרוס יורסטבן מרטין וטאקר חחח מצליפים וחובטים בסאנס בהרכב מלא 🤣🤣
    אני לא רואה אבל מה קרה גיישון שומרים שם במיאמי? יש לחץ על כריס פול? קשוחים קצת אם אייטון? מחסור בקליר פאתס?
    איפה פורטלנד שיתנו קצת מסאז

  12. שאפו ענק להיט. קבוצה, קבוצה.
    לא נותנים סלים קלים,
    מונעים מהיריבה להגיע לאזורי הנוחות,
    ומשחקים כדורסל קבוצתי מרשים.
    הירו נתן משחק גדול, אבל המנוע של הקבוצה זה לאורי. בכל פעם שהיה לסאנס רגע בו נראה שהם אולי יכולים לחשוב על קמבאק, לאורי היה שם עם עוד אסיסט, עוד פעולה חכמה בהגנה.
    אחלה קבוצה, ההיט.
    .
    הסאנס צריכים לחזור ולשחק קצת יותר קבוצתי, וקצת פחות זריקות קשות של בוקר (שלאחרונה לא פוגע).

    1. לא נותנים סלים קלים,
      מונעים מהיריבה להגיע לאזורי הנוחות,

      אין קליר פאת אה? לא נורא בקרוב יהיה לכם את דטרויט ואינדי רכות מלטפת.
      מפגש הבא צפוי לכם עוד קרב מול קלינגונים והאחים הפחות יפים של ההיט הראפס 😎. תחממו את השרירים לתת מכות

    2. שאתה אומר לאורי היה שם עם עוד אסיסט, עוד פעולה חכמה בהגנה. אתה מתכוון שהוא היה מרוח על הריצפה בעוד פלופ ששורקים בליגת הwwe? או באמת פעולה הגנתית של חטיפה חסימה שמירה טובה?
      אני שואל כי לא ראיתי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט