חם מהתנור: יום שלישי/רועי ויינברג

שמועות ש"לא בטוח" שטייסון צ'נדלר ישאר עם הניקס בסיום העונה. חוזהו של השחקן מסתיים רק בסיום העונה הבאה.

***

הוויזארדס שוקלת לשלוח את אוטו פורטר ג'וניור, הבחירה השלישית שלהם בדראפט, לליגת ההתפתחות. פורטר קולע 1.7 נקודות למשחק עם 1.4 אסיסטים ב-9 דקות לערב. אם יישלח לליגת ההתפתחות, לא יהיה השחקן שנבחר בבחירה הגבוהה ביותר בדראפט ונשלח לשם-האשים ת'אביט, הבחירה השנייה בדראפט 2009, בילה שם תקופה גם הוא.

***

הנטס הולכת לתת לג'ייסון קולינס עוד חוזה ל-10 ימים. הסנטר בן ה-35 תורם הגנה וניסיון לקו הקדמי של קבוצתו, בנוסף ל-0.6 נק', ריבאונד ו-0.8 חטיפות למשחק ב-8.8 דקות לערב.

***

הסופר וההיסטוריון, קארים עבדול ג'באר, אמר שהוא מעוניין לחזור למילווקי, הקבוצה אשר בחרה אותו ראשון בדראפט 1969, ובמדיה השיג האליפות הראשונה שלו (והיחידה בהיסטוריית המועדון) ב-1971, כמאמן. קארים אמר שאם הוא יקבל פנייה מהמועדון, הוא יציע להם את כל מה שהוא יכול לספק.

***

ה-MVP לשעבר סטיב נאש, אמר שהוא לא מוותר על התקופה בליגה, ורוצה לשחק גם בעונה הבאה, 2014/15. ללייקרס יש אפשרות, עד ה-1 לספטמבר, להחליט אם לשחרר אותו או להאריך לו את החוזה. הרכז אמר שאין לו בעיה להיות פוינט גארד מחליף לקנדל מרשל וג'ורדן פארמר העונה. נאש שיחק ב-10 משחקים בלבד העונה, עקב פציעותיו, ובהם העמיד 7.8 נק' עם 4.7 אס' ב-23 דקות למשחק.

האתר המעולה Grantland, של ביל סימונס, הכין סדרה על העונה רווית הפציעות של נאש, השחקן המבוגר בליגה. רצ"ב 2 הפרקים הראשונים של סדרה זו:

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. רועי לניקס אין אמנסטי הם בזבזו אותו על בילאפס,אני ממליץ שתמחק את זה לפני שכל אוהדי הניקס יתנפלו עליך.

    1. גם לדעתי זה יכול להיות בשבילו. הוא שחקן שצריך לשחק כדי לקחת מנהיגות ואולי זה יתאים לו שם….
      שיהיה לו בהצלחה, מכל הפרובנציאלים 🙂

  2. הלייקרס לא יכולים לשחרר את נאש ולהיפטר מהמשכורת שלו.

    האופציה היחידה שכן יש להם אם הם יחשבו שעוד קצת מקום תחת תקרת השכר הוא חשוב יותר בקיץ הזה מאשר בשנתיים הבאות (מה שמאד לא סביר לדעתי), זה לשחרר את נאש על ידי סעיף ה"מתיחה", ואז השכר שלו "ימתח" או "יתחלק" על פני 3 עונות במקום אחת.

    כלומר במקום ה 10 מיליון שלו, יישארו בחישוב של 2014/15 רק שליש – כ 3.3 מיליון.
    אבל שני השלישים הנותרים יצטרפו לחישובי השכר שלהם על פני השנתיים הבאות – שליש בכל עונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט