הגיגים על העונה עד כה ופרסים חצי עונתיים-חלק א / טז"מ

עוד רגע אנו מגיעים לנקודת החצי של העונה וכבר ניתן להגות מחשבות יותר מתוחכמות.

  1. להיכן תגיע גולדן סטייט? כרגע הם במקום הראשון בליגה. לא ציפיתי שזה יקרה וחשבתי שהם יאבקו על המקומות 6-9 ועל זה בהחלט מגיע להם קרדיט. כל מיני שחקנים אנונימים ו"גופות" כמו איגודלה ופורטר שקמו לתחייה יחד עם אחד ממשתפרי העונה, ג'ורדן פול, עוזרים ככל יכולתם לסטף קרי לנחול הצלחה ואולי לסיים את העונה עם תואר MVP בגיל 33. הם שומרים נהדר, עושים האסל, כל השחקנים שם משחקים בשיא המאמץ, מניעים כדור, עושים תנועה, אפילו דריימונד גרין שהיה נראה בדרך לקבר נותן עבודה יפה מאד בהגנה ובהנעת כדור. השאלה הגדולה האם זה מספיק? ממה שראיתי לא חושב שזה יספיק בפלייאוף. בפלייאוף כוכבים משחקים 40 דק ולא 30, שחקנים אנונימים בדרך כלל נעלמים ו"גופה" תמיד יכולה לחזור לקבר. לדעתי חסר להם גודל ודיוויס ויוקיץ יפגעו בהם חזק (גם אייטון יכול אבל הסאנס עוד לא שם בלנצל אותו עבור זה). אבל גם להם יש אקס פקטור שנראה אותו בקרוב אחרי שנתיים מחוץ למגרשים, קליי תומפסון. אם הוא יחזור 80% מהשחקן שהיה גולדן יכולה בהחלט לדבר חזק (לא רואה אותם לוקחים אליפות אבל כן להגיע רחוק). אם קליי לא יהיה טוב ויראה כמו הצל של עצמו התקרה שלהם מאד נמוכה לטעמי. למה? כי בפלייאוף מדבר היכולת האישית ושם חוץ מסטף השחקנים מאד מאד לוקחים ביכולת אישית של ליצור לעצמם. חורים שיש כל דקה בעונה הסדירה מהירדמויות של שחקנים סביר להניח שיהיו פחות ברמות הגבוהות סטף יקבל את השמירה האימתנית שהוא תמיד קיבל, קרי דאבל טים, טריפל טים, לחץ על הכדור וקשה להאמין שאנדרו וויגינס יהיה עזר כנגדו בפלייאוף. אני בטוח של"נרגן" יהיו תובנות אחרות לחלוטין ונשמח לשמוע את דעתו.
  2. האם ממפיס זה באז רגעי או שהדוב ישתגע? לממפיס כביכול יש סופרסטאר, שחקני הגנה חזקים, נמרצים דינמים, רגליים טריות, עומק ומאמן אבל עדיין מרגיש לי שמשהו חסר לה בשביל להיות יותר מקבוצת סיבוב שני. קודם כל סביר להניח שהשחקנים שלהם יקבלו הרבה פחות כבוד בפלייאוף מהשופטים הנכבדים בליגה ודבר שני אין כשרון שני גדול ליד ג'ה. אמנם דזמונד ביין נפלא ואנו חוזים בעונת פריצה אבל זה לא מספיק. דילון ברוקס הוא גם שחקן מאד נחמד ולבבי אבל זה לא נראה המס 2 האולטימטיבי. גארן ג'קסון לדעתי לא מספיק טוב לרמות הגבוהות והוא יאכל חצץ מהסנטרים הגדולים. סטיבן אדמס הוא חסרון עצום גם הגנתית וגם התקפית, עם כל הכבוד ליכולות הסקרין הנהדרות שלו אני חושב שהחסרונות אצלו עולים על היתרונות. הוא לא יכול לכסות אף גארד בהגנה ויסבול מכל סנטר נורמלי מולו והתקפה אין לו בכלל. הספסל שם נשכני אבל הוא תלוי ביום עסל או באסל. מצד שני אנו יודעים מהעבר שכוכבים ברמה של מוראנט יכולים לחולל גם ניסים לבדם וייתכן שיהיה הדוב שישתגע בפלייאוף. בכל אופן קבוצה מאד מסוכנת להיפגש איתה אם הם יהיו בסגל מלא.
  3. הלייקרס פייקרס או דיל ברייקרס? אפשר לצחוק ולהסתלבט עליהם כל היום אבל לצערי אני לא באמת רואה מי יכניע אותם אם כל הביג 3 שם בריאים. אנתוני דיוויס לא יהיה כזה חלש בפלייאוף ויבוא בכל הכוח אחרי מנוחה ארוכה והוא תמיד יקבל סיוע מהשופטים. יש את המלך שאותו אף פעם לא שומרים ברצינות ומאפשרים לו לעשות ככל העולה על רוחו וגם אצלו השופטים יכנסו חזק מאד לתמונה. יש גם את ראס שיודע לחלק מסירות נהדרות ולחדור לצבע. שאני עובר על היריבות ממול יש בודדים שהוכיחו שיש להם "ביצים" לעמוד מול לברון. דווין בוקר הוא כזה בהחלט, ג'ה מוראנט הוא כזה, אולם כריס פול זה ההיפך הגמור מהם. לדנבר אין הגנה מספיק טובה לעצור אותם גם שמורי בשיאו. יוטה זה פייק. במאבס אין כלום סביב לוקה למרות שלוקה יכול לגרום להם להרבה בעיות. ממפיס יכולה לעקוץ אבל מישהו מאמין שהשופטים יאפשרו לדילון ברוקס ללחוץ על המלך שמירה לוחצת? ידביקו לו 2 שריקות אוויר מהירות וירגיעו אותו שיבין איך צריך לשמור עליו. נכון אין להם הגנה והיא הופעה קומית טובה אבל ראס+לברון+דיוויס+שופטים+יריבים מפוחדים עדיין גורמים לי לחשוב שהמערב יצאו הדיל ברייקרס.
  4. האם השוורים יתקעו קרניים בפלייאוף? על הנייר יש לבולס סגל מאד טוב אולם ניסיון העבר של בילי דונובן כמאמן והתפקוד של דרוזן בפלייאוף מעלים סימני שאלה רבים. אני חושב שדרוזן ולאבין יהיו מצויינים גם בפלייאוף אבל מאמן חלש כמו דונובן יפגע בהם מאד, הוא תואם ברט בראון ובפלייאוף זה יבוא לידי ביטוי בשמירות לקויות על שחקנים באי ביצוע עבירות ביתרון 3, בהרכבים גרועים שלונזו מקבל הרבה דקות ויעשה סוג של סימונס. מאד מעניין איזה מקום הם יסיימו בסוף העונה הסדירה ואת מי יפגשו. בינתיים זה נראה טוב אבל לא לעולם חוסן.
  5. עד מתי פילדלפיה תבזבז את הזמן לאמביד? אמביד נמצא כבר בכושר מצויין זו השנה השנייה ופילי לא מצליחה לבנות לו צוות מספיק טוב שיוכל לסחוב אותם. הבעיה הגדולה בפילי זה 80 מיליון הדולרים (בערך אל תתפסו במילה) של סימונס, טוביאס ודני גרין. הם תוקעים את הקבוצה לחלוטין והוכיחו כבר כמה שנים שהם לא בנויים למעמדים גדולים. טייריס מקסי מתגלה ככוכב זוהר עתידי אבל עם הקליעה הבעייתית שלו כרגע יהיה קשה להתקדם לעבר קונטנדרית. סת קרי נותן עונה מצויינת, מתיס טייבול עילוי בהגנה אבל לא קשור להתקפה וזהו בערך. מעניין אם פילי תעשה מהלך גדול בטרייד דד ליין הקרוב. לצערי בהרכב הנוכחי אנחנו קבוצת סיב 2 גג.

ה-MVP:

  1. סטף קרי
  2. קווין דוראנט
  3. ג'ה מוראנט
  4. יאניס אנטטקומפו
  5. דמאר דרוזן
  6. דווין בוקר
  7. ג'ואל אמביד
  8. דונובן מיצ'ל
  9. זאק לאבין
  10. ניקולה יוקיץ'

חמישיית העונה ה-1: קרי, מוראנט, דוראנט, יאניס, אמביד

חמישיית העונה ה-2: מיצ'ל, בוקר, דרוזן, פול ג'ורג', ניקולה יוקיץ'

חמישיית העונה ה-3: ביל, לאבין, בויאן בוגדנוביץ', לברון, ג'ארט אלן

שחקן ההגנה של העונה:

  1. מתיס טייבול
  2. רודי גובר
  3. מייקל ברידג'ס

חמישיית ההגנה ה-1: ג'ימי באטלר, מיייקל בריד'גס, מתיס טייבול, דריימונד גרין, רודי גובר.

חמישיית ההגנה ה-2: אריק בלדסו, דילון ברוקס, יאניס, אמביד, אייטון.

מאמן העונה:

  1. סטיב קר
  2. טיילור ג'נקינס
  3. אריק ספולסטרה
  4. ג'יי בי ביקרסטף
  5. קווין סניידר

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. הגיגים מעניינים, הייתי מכניס את מובלי במקום ג'ארט אלן כי הוא הוא אחראי על השיפור העצום של הקאבס. עוד מוקדם לקבוע אם זה שחקן שמשנה גורל של מועדון אבל זה וואחד שחקן. מחכים לחלק השני ולפרס האהוב הידוע בתור "עץ הזהב".
    מניח שבחלק השני אתה תכתוב גם על המאכזבים, מתבקש לתת את אחד משלושת המקומות הראשונים לאינדיאנה פייסרס בכללותה.
    תודה.

  2. תודה שמעון!
    מסכים אחד אחד עם הניתוחים, מלבד זה שאתה קצת אופטימי עם הלייקרס. אם הכל שם בבריאות והולך אופטימלי, אז גמר אזורי זה אחלה. אם טיפה פחות מאופטימלי, זה גם יכול להיות סיב' 1 כמו שנה שעברה שדייויס נפצע.

    לגבי המצטיינים, לברון לדעתי טופ 5 כרגע בנתונים שלו. ויש גם מאזן חיובי. הטופ 5 זה עם יוקיץ', קרי, דוראנט ויאניס

  3. תודה שימון. יופי של ניתוחים. לדעתי הדוב הולך להשתגע העונה .ג'ה בעונת התפוצצות מוחלטת ודווקא זה שאין שם מספר 2 ברור אלא כמה חברה שכל אחד יכול למלא את התפקיד ביום נתון תשחק לטובתם. הלייקרס בסוף תלויים בקרסוליים של דיוויס שזה ממש לא משהו שאתה רוצה להיות תלוי בו… לדעתי ולצערי כאוהד שלהם לא יהיו דיל ברייקרס.

  4. לגבי גולדן סטייט מצד אחד מסכים איתך ולדעתי הם עשו טעות נוראית שלא עשו טרייד על השחקנים הצעירים שלהם .מצד שני אותו דבר אמרנו על פיניקס שנה שדעברה וראינו שהעונה הסדירה כן מלמדת על ריצה טובה גם הפליאוף בטח שיש קבוצה כמו גולדן שיודעת מה לעשות בפליאוף.
    2.אם התכוונת לזכות באליפות השנה אז לא רואה את זה קורה.מה שכן הם בהחלט קבוצה חזקה ומצויינת ושנה הבאה עם חיזוקים נכונים יכולים בהחלט לאיים על אליפות.
    3.פייקרס כל עוד ראס איתנו.
    4.כנראה סיבוב שני כי בכל זאת מילווקי וברוקלין חזקות ממנה.למרות שאם הם מסיימים ראשונים אז הם יוכלו להימנע מלהיפגש עם אחת מהם עד הגמר.
    5.להגיד על גרין שזכה ב3 אליפוויות עם 3 קבוצות שונות שהוא לא בנוי למעמדים גדולים. זה לא הכי מדוייק

  5. מעניין מאוד. תודה.
    1. החמישייה הראשונה מדויקת לדעתי.
    2. אני לא יודע לחזות מה יקרה בפועל בפלייאוף, אבל לגולדן סטייט יש את כל הכלים כדי להצליח בפלייאוף, גם בסגל הנוכחי שלהם (כלומר אם כל מי ששיחק העונה בריא) וקל וחומר עם קליי. אני שם את פיניקס מעליהם במערב ואת מילווקי וברוקלין, אבל הם נמצאים למעלה.
    3. ללייקרס יש כישרון מספיק על הנייר כדי להיות מועמדים ללכת רחוק, אבל זה דורש שילוב של המון דברים שספק אם הם יקרו, כולל לברון עצמו שנמצא בכושר מעולה כרגע, אבל יתקשה לסחוב את הלייקרס ככה לבד כל העונה.

  6. וויגינס הראה בעבר שהוא יודע לספק הרבה נקודות, לדעתי גם עם תומפסון אליפות זה מעט מוקדם – אבל מצד שני רוב הקבוצות עם הסופרסטארים (להוציא קרי) פצועות (קליפרס, נאגטס) או גרועות (לייקרס) ולכן הכל יכול לקרות. דריימונד גרין שחקן ההגנה של העונה בלי לחשוב פעמיים אפילו, הוא מוביל את ההגנה הכי טובה בליגה וגורם לשחקנים שלא היינו מאמינים שיכולים לשחקן הגנה טובה להראות כסטופרים (וויגינס שומר??)
    אני ממקם את דרוזן יותר גבוה בדירוג הMVP שלי, ואחרי שני סלי הניצחון ברצף מיקמתי אותו ברגעים מסוימים במקום הראשון! קרי לא בעונת שיא, וזה נראה יותר ויותר כמאמץ קבוצתי – כרגע אני עם דרוזן

  7. מצוין שמעון תודה.
    יהיה מאוד מעניין לראות את הווריורס בפלייאוף ואת קרי בפרט. אני לא מקבל את תירוצי ה"אבל שומרים אותו נורא חזק" עם קרי. מזכיר שמול פיניקס, קבוצת הגנה מעולה, הוא נתן משחק מדהים – מבפנים ומחוץ לקשת. הוא אכן עדיין ראשון במירוץ ל-mvp.
    .
    לברון והשופטים – נו, השיפוט חלש באופן כללי. נדמה שלאף אחד אין מושג מתי לשרוק ומתי לא.. לזכותם יאמר שזה ספורט שבאמת קשה לשיפוט.
    לא מאמין, ולא תצליח לשכנע אותי, שיש שחקן אחד או מאמן אחד בליגה שיוותר ללברון על חשבון ההישגים שלו.

    1. פאני אני אענה בשביל שמעון וזה מכוון לכל הטענות שהועלו כאן באחרונה בנוסח המשפט האחרון שכתבת.
      זה לא שהמאמנים לא רוצים לנצח.
      לברון שינה את כל דפוס ההתייחסות של הליגה (שחקנים, מאמנים, מנהלה, שופטים, תקשורת, קהל) כלפי כמה דברים עקרוניים:
      חשיבות פחותה לניצחון (בוודאי בליגה הרגילה),
      אחוות הלוחמים (כולם קולגות),
      שריקות על פי דרגה (אפילו הפרשנים במשחקים בארה"ב מדברים על זה),
      קבלת מרות (מכיוונם של איגוד השחקנים וסילבר)
      והכי חשוב – נכתב קוד חדש של ערכים – את'וס – שבמרכזו תפיסת "כולנו עדים". הכל צריך להיות גדול מהחיים, שיאים נועדו להישבר בקול תרועה, דפי היסטוריה חדשים נכתבים חדשות לבקרים.
      השחקנים והצוותים (והשופטים וכו' וכו') מיישרים קו – המלכתו של לברון פותחת להם את הדרך להמלכות עתידיות. זה כמו דרג וזרג בצבא – הטירון של היום יהנה בעתיד – אם רק יידע לתת את הכבוד לווטרן. הצעירים מהללים את לברון כי כך הם ירצו שיעשו גם להם. הוותיקים חברים שלו – אין להם "לב" להשפיל אותו (דוראנט וסטף עשו לו זאת ב-18,19 וזה היה לא נעים לצפייה).
      אף אחד לא רוצה לערוף את ראשו של המלך. רק בודדים מסוגלים.
      איך קרא ז'ורז' דנטון כששכב קשור לדרגש הגיליוטינה – לאחד והיחיד שהיה לו את האומץ לערוף את המלך? "אתה תלך בעקבותיי, רובספייר!" הסוף ידוע…

      1. רגע, כל מה שנכתב למעלה על לברון – ממתי זה התחיל?
        כי אני לא זוכר את דאלאס נותנים לו גרם של כבוד. הם רצו לנצח בכל מחיר.
        כי אני לא זוכר את הספארס נותנים לו גרם של כבוד. הם רצו לנצח, ולהשפיל אותו אחרי הזוועה ההיא בגיים 6 ב-2013.
        בוסטון, אוקייסי, גולדן סטייט, הפיסטונס – אותו כנ"ל.
        .
        עכשיו, כני לא תמים – אם לברון עושה את העבירות שנשרקו על אבדיה, כנראה לא היתה נשמעת שריקה. סו? גם ככה השיפוט גרוע. זה לא 2002.
        .
        העונה הרגילה? זה לא מדד. למה שילחצו עליו פול קורט כשבלילה צריך לטוס לפורטלנד ועוד יומיים לטוס לממפיס. בפלייאוף זה סיבוב אחר.
        שמעון לצערי, בתור דיי-הארד של קובי, מנסה להקטין את לברון בכל דרך אפשרית. אחדים מפה הוא אולי משכנע.
        אותי, ככתוב למעלה, הוא לא יצליח לשכנע.

          1. פאני יקר – קודם כל בימי דאלאס לברון עוד לא היה "המלך" לא היו לו אליפויות. חוץ מזה גם דאלאס לא שמרו עליו – נתנו ל לזרוק – הוא החטיא אז הצליח להם.
            בעיקרון – יש כאן תופעה ויש ניסיון להסביר אותה.
            שמעון (אני איתו) טוען שההסבר הוא לא מקצועי.
            גיא (הרוב איתו) טוען שההסבר מקצועי (לחץ ודאבל יעלה ביוקר וכו').
            שכל אחד יבחר הסבר.
            שני השקל שלי – קשה להסביר מקצועית היעדר מוחלט של לחץ על הכדור, היעדר דאבל טים על כוכב על חם, העובדה שלא תוקפים מגן מבוגר ועייף, וכמובן כל המהלכים לסל באין מפריע. לא רק לגבי לברון, גם לגבי כריס פול למשל.

            1. כריס פול זה יותר מצחיק נותנים לו שעה לחלק הוראות כמו דוטר תנועה בקלאץ שהכדור על המותן שלו🤣 זה קורע אותי כל פעם מחדש שאני רואה את זה או שהוא מגלגל את הכדור עד קשת ה3 ואז רץ לזריקה היחידה כמעט שהוא קולע חצי מרחק מצד ימין והמגן יעני מרים את היד מטר ממנו…

            2. יפ
              עד שהולידיי לא קרא את ה-ממו
              נגמר בריצה של 0:4 אני קורא לזה "אג'סטבל סוויפ"

        1. פאני המאבס והספרס נתנו לו לזרוק כמה שבא לו לא לחצו ולא שמרו עמדו לו מתחת לסל כמו סימונס. בגיים 7 גם הצליח לקלוע את הזריקות האלה לבד בלי שומר באזור. לך תראה איך קאווי שמר שם מצחיק. נגד המאבס הוא שבר קרשים

      2. אבל באמת שכתבת יפה ויש גם לילות קשים שאני יכול להתעצבן על שריקת אוויר מוחלטת על איזה לילארד כזה ולחשוב שהכל דרעק והערך היחיד זה ה"ווי אר אול וויטנס" הזה.
        אבל איך אמר אפי בירנבוים אחרי הפסד : "אני לא רוצה לדבר על השופטים. בוא לא נדבר על השופטים. בוא לא נדבר על החולירות האלה שבגללם הפסדנו".

  8. מעולה שמעון מסכים עם הכל – עקרונית. דקויות פה ושם לא יותר.
    לגבי שיקאגו – לדעתי הם מעל לראש – אין להם כלים להתמודד בפלייאוף עם הגדולות. נטס, באקס, פילי ואפילו בוסטון (בריאות כמובן) – לדעתי – יעברו אותה בסדרה.
    לגבי הלייקרס – מדוייק. אם הם בריאים – צריך אומץ כדי לעבור אותם ואני בספק למי יש (מלבד ג"ס).
    לגבי ג"ס – אני לא רוצה להיות נביא זעם וכולנו יודעים למי ניתנה הנבואה – ובכל זאת – לא נראה לי שקליי יחזור להיות מה שהיה כפי שעשה דוראנט. בטח לא השנה. שנתיים וחצי בחוץ זה יותר מדי. אפילו מייקל חזר אחרי שנה וחצי. מה שבטוח – עד לפלייאוף אף אחד לא יעז לשמור אותו או להתקיף עליו. אף אחד לא ירצה לפצוע אותו שוב. אז יהיה לו זמן טוב להרצה.
    נ.ב.
    אני שותף לעמדתך לגבי זה שלא שומרים על לברון (העלינו את זה כאן לפני שנים, השנה לקחת את זה חמישה צעדים קדימה עם הסרטונים והמעקב והניתוחים המפורטים, וכמובן העזרה מהשופטים והליגה – שאפו על זה).
    אבל,
    עם הנתונים שלו השנה הוא חייב להכנס לפחות לחמישייה השנייה (כיוון שיאניס ודוראנט הרבה מעליו במאזן הקבוצתי). גם בדירוג ה-MVP הייתי שם אותו במקומות 7-5. זה שנותנים לו קליר-פאת' – היא לא מעניין
    🙂

  9. במזרח העסק די סגור. למרות ששיקגו סימפטית, ולא חשוב איך הם יגמרו את העונה הרגילה, הם לא באמת יכולים לסכן את מילווקי או את ברוקלין.
    הולך להיות גמר קלאסי, שהסיכויים נוטים לברוקלין אם כולם בריאים, אבל אף פעם אי אפשר לזלזל בלב של אלופים.
    במערב, פיניקס יגיעו לגמר, בשאלה מול מי.
    גולדן סטייט הוכיחו עמידות מולם ומול יוטה, אבל יכולות להיות התפתחויות גם מול הקליפרס של קאווי יחזור לכושר או מול הלייקרס אם הכל יתחבר ושם ויעשו את ההתאמות הדרושות

  10. ואף מילה על קליבלנד?
    דרו קארי מאוכזב מאוד…..
    הכי מצחיק אם קליבלנד היו מעיפים את הלברוניאדה בפלייאוף אבל הם לא אותו איזור
    🤪🤣

  11. לטעמי חמישייה ראשונה:
    דוראנט- יציב כמו סלע עם אחוזים מטורפים, הקלע המוביל בליגה ומוביל את קבוצתו לאחד המאזנים הטובים בליגה.
    דרוזן- בא לעבוד כל יום, ניצח הרבה משחקים בקלאץ' ואחד המאזנים הטובים בליגה.
    קרי- בעל המאזן הטוב בליגה ביחד עם פיניקס, לא יציב כמו השניים הראשונים כדי להיות יותר למעלה.
    יאניס- דומיננטי בשני צדי המגרש כרגיל אבל מאזנה של הקבוצה לא מספיק חזק כדי לטפס יותר גבוה.
    מוראנט-הקבוצה הסתדרה בלעדיו יפה כמה משחקים, אבל שחזר הראה שצריך סל הוא הכתובת, שיפר את הקליעה משלוש משמעותית.

  12. שמעון – כל הכבוד על המחשבות והניתוח המעמיק שלך.
    פילדלפיה : תגיד מה שתרצה אבל דני גרין הוכיח שהוא בדיוק מי שצריך לאליפות. תשאל בטורונטו ובלייקרס. (זה לא היה מזמן כמו בספרס)
    אכן, לוקים בגזרת המאמן. ותלוי לחלוטין מי יביאו תמורת סימונס, עדיף להם להוריד דרישות ויביאו עזרה בהובלת כדור ושמירה על ווינגים.
    גולדן סטייט – במצב הנוכחי אתה צודק, אבל יש להם סנטר עם סייז – ויסמן, השאלה אם הוא יהיה כשיר או לא.
    תמיד ידענו שלוויגינס יש פוטנציאל להיות מגן טוב, דריימונד מוציא ממנו את זה.
    אם קליי חוזר בכושר – הם לגמרי מועמדים.
    לברון – אתה זוכר את שנה שעברה ? פול כבר העיף אותו. גם קרי יכול,
    השופטים – כן, הם גרועים, תמיד היו.

  13. בוס יש לנו דילמה.
    האם להתייחס ל"טיעונים" של כל האהבלים האלו או פשוט להמשיך להתעלם. אני כמובן בעד להתעלם כי הם מטומטמים או אחרי כל תגובה לדפוק להם סמיילי כמו שלימדת אותי, אבל אני מכיר את הגישה שלך שדוגלת לקרב כל אדם ולא לוותר על אף שה טועה. אז הנה הבדיקה וזה מה שהמטומטמים הללו יכולים לטעון:
    .
    גולדן סטייט – האהבלים האלו יגידו שיש לווריורס שיטה והם ממש מעבר לסטף קרי. אם אפילו יגידו שראיית המשחק של דריימונד (חחחח. דריי…) וההגנה שלו ישחקו תפקיד משמעותי גם בפלייאוף. והנעת הכדור של הווריוס הוכיחה את עצמה פעם אחר פעם במהלך השנים. באותה הנשימה המטמטמים האלו ינסה להגחיך את הטור שלנו כי דריי לא במועמדים לשחקן ההגנה של השנה.
    .
    הם יגידו שיש לך משהו אישי נגד יוקיץ' ואתה כל הזמן מנסה לשנמך אותו(הם לא מבינים שהוא די פוגע בקבוצה בטח מבחינה מנטלית כי כולם צריכים כל הזמן לרוץ במעגלים וזה כיודע דבר שפוגע מנטלית)
    .
    הם אפילו יאמרו שביל לא יכול להיות בחימשיית העונה, ואולי חסר שם את הקוריוז. (הם לא מבינים שטריי זה קלוריות ריקות ושהקבוצה הרבה יותר טובה בלעדיו)

  14. אני לא מבין למה תומפסון צריך ישר לעלות בחמישיה. ג'ורדן פול שחקן לגיטימי. הסכנה שיקחו לו את הביטחון ואת התחושה שהוא על אמת כשיגידו לו טוב תודה עכשיו תחזור לתפקיד האמיתי שלך.

    חוץ מזה – אוטו פורטר הוא בכלל לא גופה. הוא שחקן מצויין שהחליט לתת הנחה לקונטנדרית. בכל קבוצה אחרת הוא יושב על חוזה של MLE לפחות.
    זה השווי האמיתי של כוכבים כמו קרי שהם מגנט לשחקנים טובים בזול.

    לגבי ביל בחמישיה השלישית – לא הגזמת? המספרים שלו לא טובים. הוא קולע ל-3 מתחת לממוצע של הליגה. הוא אחד השומרים הבינוניים שיש, ובהחלט נתן המון משחקים חלשים. לחמישיות אתה רוצה להכניס שחקנים עקביים שטובים כל הזמן כמעט.
    לברון לעומת זאת לדעתי בחמישיה השניה.

    1. אין מצב שפול יאבד את הבטחון בעצמו. הבחור שרד את העונה הראשונה שבה הוגדר כ"שחקן הכי גרוע בנבא".
      .
      קלי חוזר לחמישיה כי זה מה שהוא צריך מבחינה מנטלית.

  15. שמעון תודה עוד לפני שקראתי הערה
    אין אף קבוצה שהגיעה למחצית העונה מבחינת כמות משחקים
    ולכן היית יכול לחכות עוד שבוע שבועיים

  16. בס"ד
    שלום עליכם
    תודה.
    הלייקרס פייקרס….. צריך המון צירופי מקרים כדי שיצליחו. גג סיבוב שני בסגל הנוכחי.
    ממפיס צריכים עוד זמן להתבשל, מאמין 'יקבלו הרבה ניסיון פלייאוף השנה.

  17. ובנקודת הזמן הזו
    הנה התגובה והבחירה שלי
    ג.ס מזכירה לי את הסאנס אשתקד
    לא חשבנו שזה באמת אבל גם בגלל הפציעות בל.א הם הגיעו עד לגמר
    זה מה שיכול לקרות כאן

    ממפיס נראית מעניין ולו בגלל שאת עיקר ההצלחה עשתה ללא הכוכב הגדול

    אבל זה כמו הסעיף הקודם קשור בסעיף הבא והוא
    ל.א אז נכון שהם לא נראים טוב בכלל אבל אם השלישייה מגיעה בריאה בפליאוף קשה להמר נגדה במערב

    לגבי שיקגו ופילי הם נחמדים
    אבל בשורה התחתונה זו נטס או מילווקי
    בעוד במערב
    כל קבוצה בחמישייה שכוללת את ג.ס פיניקס יוטה ממפיס ולייקרס יכולה
    כאשר גם קליפרס בריאה וכן דאלאס ודנבר יכולות לדבר חזק

    דירוג אם וי פי שלי
    1 קרי
    2 דוראנט
    3 יאניס
    4 בוקר
    5 מוראנט
    6 דרוזן
    7 יוקיץ
    8 אמביד
    9 לברון
    10 מיטשל /גובר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט