מעורב הופס ליום ד' / מנחם לס

1."הצעיר החמוד דני אבדיה הפך ל-DEFENSIVE STOPPER של הויזרדס" – זה טוב או לא טוב ליהודים?

'Sweet kid’ Deni Avdija has become a defensive stopper for the Wizards

כותרות כאלה אתה מוצא היום בעתוני וושינגטון די.סי, באתרי החובבים, ובבלוגים השונים של אוהדי הקבוצה של הבירה.

אמש דני נתן את אחד ממשחקיו הטובים ביותר מאז הפך לשחקן ה-NBA, ואם תקראט את השורה משמאל לשמו היא נראית כך: דקות משחק – 40; קליעות – 1 מ-7; קליעות מה-3 – 1 מ-3; ריבאונדים – 4; אסיסטים – 8; גניבות – 4; NET +- הוא עם +1; נקודות – 7.

אולי המשחק הזה היה ABERRATION – אברציה; סטייה ממשחקו הרגיל.

שני הדברים היחידים שהייתי מוכן שיישארו איתו לאורך הקריירה הם 40 דקות למשחק (זה טיפונת יותר מדי, בין שימון ומל, אבל לא נורא כלל וכלל!) ו-8 אסיסטים למשחק. או, סליחה, גם 4 גניבות אני לוקח ברצון. כל השאר?? אני מוותר עליהם ומוותר על הכינוי DEFENSIVE STOPPER. מגינים מאד מוערכים, אבל את האול סטאר, את ה-ACCOLADE מקבלים הטריי יאנגים והג'ה מורנטים של העולם. מגינים מצויינים שלא קלעו מוזכרים בסיפורים ליד המדורה, אבל איש לא קנה T-SHIRTS שלהם ושמם נשכח די מהר.

אני מקווה שדני ימשיך להגן טוב אבל הוא חייב לקלוע בחצי השני של עונה זו ממוצע של 12-15 נק' למשחק כדי שיתפוס מקום מוליך בין כוכבי ישראל.

2. האם ג'ה מורנט הפוינט גארד הטוב ביותר בליגה?

איך לקבוע מי הוא הפוינט גארד הטוב ביותר לעונה זו? אם נלך לנוסחה הפשוטה ביותר (והיא גם ההגיונית ביותר, לא?) ונחבר את הנקודות, הריבאונדים, והאסיסטים כפי שהם היום, טריי יאנג הוא הראשון עם 41.8 (28.4 נק', 3.9 ריב', ו-9.5 אס'). שני הוא לוקה – אם לוקה הוא פוינט גארד עם 41.7. שלישי הוא סטפן קרי עם 38.5. רביעי ג'ה מורנט עם 37.5. חמישי לילארד עם 35.4, ואחרון בין הפוינט גארדים היה כריס פול עם 28.3. בדקתי עוד פוינט גארדים אבל הם היו מתחת הששייה שלי.

אחרי נצחון ממפיס על ברוקלין נטס 104-118, הויכוח עלה אם ג'ה מורנט צריך לעשות את האול-סטאר הראשון שלי. זה היה אחרי עוד ערב של 36 נק', 6 ריב', ו-8 אסיסטים, והפלוס 24 ב-33 דק' משחק, הגבוה מכל השחקנים האחרים.

לדעתי השאלה בקשר לאול סטאר היא מיותרת, והשאלה שצריכה לצוף לראש הדיון היא אם ג'ה מורנט הוא היום הפוינט גארד מס' 1 בליגה.

כל זמן שבמפרץ משחק אחד הלובש מס' 30 יהיה קשה מאד לעבור אותו, ואפילו ערבים של 3 מ-17 מהטריי כמו אמש לא ייטה את שטיפת המוח של עכולנו שסטפן קרי הוא הנמבר וואן, וזה בגלל השלשות שלו ממרחקים אסורים וחיוכו השובה לב. אבל רק להזכיר שלפני ה-36 נגד דוראנט והארדן, הוא שפך 41 בנצחון על הלייקרס ולברון.

בואו נקשיב למה שיש לדורנט לומר עליו:

"I mean he's just controlling the game and always been an efficient player who can run the point guard spot," said Durant, . "He's developed into a major scorer, as well. He just plays with great pace out there, plays with joy and enthusiasm and you've seen.him Since college he's been on this trajectory. As a basketball fan, I can't wait to see what it's like years going forward. Since college he's been on this trajectory. As a basketball fan, I can't wait to see what it's like years going forward.blossom in front of our eyes.

כמובן שכולם יזכרו את הדאנק נגד הנטס כשהוא העביר כדור מיד ימין לשמאל, ובחצי סיבוב קבר דאנק שרק מייקל ג'ורדן היה קובר כאלה. אבל אם נהנה מהדאנק כהיילייט, כמנה אחרונה שהוא נתן לנו, החדירות שלו שוב ושוב נגד ההגנה הצפופה של הנטס, ומציאת הטבעת.

כמובן שכריס פול נראה טוב בפיניקס סאנס, והרבה בגלל הקבוצה המשחקת מסביבו. זה קורה עתה למורנט בממפיס עם שחקניםמ כדסמונד ביין וג'רן ג'קסון לידו. הקבוצה שממפיס בנתה סביב מורנט היא אחת הקבוצות הצעירות והמוכשרות בליגה. המאמן טיילור ג'נקינס מתאים בול לצעירים הללו. וטיילור מחמיא למורנט: "אולי קשה להאמין אבל לצעיר הזה לא חשובה כל תהילה אינדיבידואלית. כל מה שהוא רוצה זה לנצח. לנצח מושוב לנצח. אם לא אומרים לו, הוא אף פעם לא שם לב ולא יודע כמה הוא קלע אישית. כל שמעניין אותו הוא שהקבוצה ניצחה.

מה בקשר לאול סטאר?

הקשיבו למוראנט:

"I really don't focus on it too much, honestly," he said. "Everybody who knows me, including my teammates, people throughout the organization, know I'm a very humble guy, but that I'm also confident.

"So I'm gonna let my teammates continue to talk for me," he continued, before adding with a smile. "I'm just gonna go out there and do what I can on the floor to help prove their case right even more

הגעתי לנקודה זאת בזהירות שיא. אז אגיעמ לנקודה שרציתי להעלות כבר בתחילה אבל לא העזתי. מדברים על ג'ה מורנט באול סטאר. מתי נתחיל לדבר עליו כעל הפוינט גארד הטוב ביותר בליגה? מה יש לסטפן קרי, כריס פול, דמיאן לילארד או קיירי אירוינג שאין למורנט? ואם יש להם דבר שאין לו, אז לו יש חדירה טובה יותר מאשר לכל אחד 'מהם'. ועלי להוסיף שטריי יאנג נמצא כמעט ראש-בראש עם מורנט.

עד שמישהו כאן ישכנע אותי שסטיב קרי או כריס פול טובים ממנו, אני אחשיב את ג'ה מורנט (ואפילו טריי יאנג) כטוב לפחות כמו כל הפוינט גארד הוותיקים, אם לא טוב יותר.

3. בקי המון מגלה מדוע היא לא קיבלה משרת מאמן ב-NBA…

בקי, שקיבלה את משרת המאמן של קבוצת הנשים של ה-WNBA בלאס ווגאס מגלה שהיא רואיינה ע"י 5 קבוצות NBA למשרת מאמן ראשי, ובכל המקרים היא נשאלה אם יש לה נסיון אימון ב0NBA והיא ענתה, "כן, הייתי עוזרת של קוץ' גרג פופוביץ' מ-2014 עד השנה"

הכל טוב ויפה, אבל האם היית אי פעם מאמן ראשי?

א. כמובן שלא.

אז כיצד את כל כך בטוחה שתצליחי כמאמן ראשי?

ואז היא התרוממה מכסאה ואמרה למראיינים (בד"כ המנכ"ל וסגן נשיא אחראי על פעולות כדורסל)

'שלום, ותודה על הריאיון שמתחילה היה ביזבוז זמן שלי".

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. תודה מנחם על מעורב כיפי.
    לגבי עבדיה היה שחקנים שהיו חשחקני הגנה טובים ושחקני התקפה מוגבלים שהצליחו להישאר בליגה זמן רב. ואפילו כמה כוכבים כמו רודמן. אבל היום אני חושב שחייבים קצת קליעה מהשלוש כי כנראה בגלל זה מספר הדק שלו יהיה מוגבל. בתקווה הוא יצליח לחפות על זה עם הובלת כדור אסיסטים טובים וכו.
    לגבי מוראנט הפער הגדול שיש במו לבין הפואנט גראדים האחרים הוא ניסיון וניסיון פלייאוף בפרט שיכול לעשות הבדל גדול.

  2. דני טוב.
    ברגע שיש לו יסודות,הבנת משחק והגנה טובה הוא כאן בשביל להשאר עם נתונים גופניים כמו שלו.
    יעבוד השאר כבר יגיע אם יעבוד קשה.
    רואה בו בסיטואציה הנכונה סטרטר בקבוצה טובה להרבה שנים.
    חשוב שינהל את עצמו נכון ונראה שהוא יודע את זה , הוא גדל לתוך זה מבית.

  3. תודה על המעורב!
    חוץ מאחורי הקלעים אני ממש חותם על שאר השורה שלו. ואם הוא יהפוך לסטופר אמין שמדי פעם מבליח בהתקפה זה יותר מטוב.
    שחקן מוביל הוא לא יהיה, עם כל הכבוד הוא לא מספיק מוכשר ואתלטי בשביל זה, ולכן צריך למצוא נישה שבה הוא מצטיין. רול פלייר טוב בקבוצת פלייאוף זה הישג מטורף בקריירה.

  4. השאלה עצמה לגיטימית, ואפשר לשאול אותה כל עוזר מאמן בליגה, נראה לי שמה שבקי לא סיפרה זה את הטון בו נשאלה, שאם אני חייב להמר, היה בו פחות ריספקט מאשר הטון שבו נשאלו צ'ונסי ונאש, למשל… בסדר, תהליכים לוקחים זמן, ומקווה שתצליח בלאס וגאס ותגיע משם חזרה לליגה.
    .
    תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

    1. בדיוק מאנו. צודק לגמרי. סביר מאוד שזה אכן מה שקרה. תודה מנחם על המעורב. שימון תוריד את הדוק מהעגלה של ממפיס הם עדיין צעירים מדי להתמודד עם זה..🤣

  5. אצלי ג'ה מקום שני כרגע גם בגלל שהוא פחות בכיין מ 3 האחרים, סטף טיפלה מעליו.
    היום היה לגה קטע שהזכיר את הארדן כשתפש יד של השחקן המגן ועלה לסל. כמובן קיבל קליעות. שופטים צריכים לשים לב לדב-רעים כאלה.
    לגבי בקי, 5 המנגרים שהזמינו אותה לראיונות, דפקטים עלובים. שאלה מטומטמת שמעידה על כולם….
    כאילו שהם לא יודעים כמה היא אימנה. רצו להראות נאורים ויצאו נוערים=חמורים.
    מכות בטוסיק ושוב אני הורג תסיסניות (דרוזופילה) במשרד. צריך לרסס פה את האסיסטנט שהשאיר מיכל גידול פתוח…

    1. אחלה מעורב,תודה
      עובדיה צריך להתחיל לקלוע, אין מה לעשות… 40 דק זה מרשים מאוד, בכל מקרה
      ג'ה סיפרסטאר, אין שאלה, יש מצב שישאיר את דיים מחוץ לאולסטאר :))

  6. "בקי המון" ליגת הנ.ב.א מלאה אבל ממש מלאה אהבלים
    שאלת מיליון הדולר היא למה פופ לא קידם אותה

      1. מת לדעת למה פופ לא קידם אותה בראיונות העבודה,היו מחתימים אותה
        מאמין שהיא טובה באימון,אם לא פופ היה מעיף אותה מזמן

      2. +100
        מדוע פופ צריך לפרוש?
        הגיל לא צריך לשחק פה שום תפקיד והוא לא צריך לפנות מקום לאפ-חד!
        אבל אם הוא רוצה גיוון שיבוא לבוסטון…..

      3. אני מנחש שהעזיבה שלה ל-WNBA היא בגלל שפופ מתכוון לפרוש ולא להמשיך לעונה הבאה, והנהלת הספרס לא נותנת לא את תפקיד המאמנת הראשית. אז עזבה, נו מה

    1. השיקוץ לא מנצח אף אחד
      הוא שואג כמו בהמה מפחיד את השופטים ולסילבר רועדות הבייציות שהעסק יתרסק,אז הוא משתף פעולה עם הדרג .
      האמת עם פרצוף קוף כמו שלו,הגיוני שיש לו קליר פס
      ווי אר אל וויטניס
      גו טנש

  7. בקי המון הבינה כנראה שבשלב הזה, היא משמשת כעלה תאנה ייצוגי בnba. אף אחד לא אמיץ מספיק (מתבקש לכתוב שאף אחד לא 'גבר' מספיק) בשביל לתת את המושכות לאישה, מוכשרת ככל שתהיה. ההפסד כולו שלנו.
    אבדיה חוצב לעצמו נישה בליגה בדרך הארוכה והקשה, דרך ההגנה.
    תודה רבה על המעורב המעולה

    1. מאיפה לך הרמה המקצועית שלה?
      ברט בראון החה תחת פופ, אידיוקה לפי דעתי גם (תחת בראון בטוח, אולי זה טרנזיטיבי), מסינה גם היה תחת פופ וחזר לאירופה.
      לא יודע אם היא ראויה או לא, בטוח פחות מהמנהלים בnba.
      נ.ב
      חלק חשוב מאוד בבחירת מאמן זה ההתנהלות מול שחקנים, אולי יש פחד שהיא לא תיהיה מספיק סמכותית מולם? (לא חושב, אבל לך תדע).

  8. תודה מנחם על מעורב מעולה.
    דני שיחק 91 משחקים רשמיים בNBA, כלומר רק לפני 9 משחקים הוא סיים עונה מלאה, רק שלשום חגג 21.
    מה שהביא אותו לליגה זו לא ההגנה, מה שאומר שבהגנה הוא כנראה מתקרב למימוש הפוטנציאל שלו. מה שכרגע לא ממומש זה הפוטנציאל ההתקפי, משיפור בהובלת הכדור וניהול משחק כמוביל או כמוביל שני, דרך המשך עבודה על יד שמאל והגדלת סט הסיומות מול הסל ולא רק חזק ימינה ועד המשך עבודה על הקליעה, והשמיים הם הגבול לדעתי.

    ג׳ה מוראנו אכן בצעדי ענק להפוך לרכז המוביל בליגה, מה שלדעתי חסר לו, כדי להיות בשיח הזה של הרכז המוביל בליגה זו הצלחה בפלייאוף.
    טריי וכריס פול הובילו את אטלנטה לגמר מזרח, סטף וקיירי הובילו קבוצות לאליפות, לילארד נתן תצוגות ענק בפלייאוף, וזה מה שלדעתי חסר לג׳ה כדי לחזק את המוניטין שלו בשיח של הרכז הטוב בליגה.

  9. גה עם סטף כרגע בחמישיית העונה ה1. אסור להכניס שם אף אחד אחר במקומם.
    אני חושב שסטף כרגע מעל כולם. טריי לוקה גה אלו שחקנים באותה רמה כולם עילואיים של פעם בדור ויובילו את הליגה בשנים הקרובות. לגה יש הפוטנציאל הגדול מבין ה3 כי את טריי ולוקה אנו רואים בשיא ומה הם מביאים לגה יש אתלטיות בכמה רמות מעל שניהם ועוד אופק שיפור בקליעה.
    גה לקח הרבה מהלכים מטריי ולוקה כמו הנעילת גב של המגינים אחרי סקרינים ומעבר לצדדים ושכלל את זה במקום עם פלוטר כמו שהם עושים לחדירות ימין ושמאל. השליטה שלו ב2 הידיים היא פנומנלית הכי טובה שראיתי אי פעם הוא אותו דבר בשמאל וימין חודר משניהם זורק משניהם עושה ריברס לייאפ משניהם זה מדהים לראות את היתרון שזה נותן לו. אני מלמד את הקטנציק ככה לשלוט ב2 הידיים ותמיד מראה לו סרטונים של גה איך הוא חודר מכל הכיוונים ולא משנה לו אם זה שמאל או ימין.
    בכל אופן הליגה בידיים טובות

  10. אגב טריי לוקה אמביד 3 עלויים שמבזבזים ושורפים שנות שיא בקבוצות דפוקות עם שחקנים פח. קבוצות שלא יגיעו לכלום בלי להביא כוכב רציני
    הלוואי שטריי ואמביד היו חוברים יחד היה הדבר הכי מפלצתי שיכול להיות. אני מוכן לקבל את טריי או לוקה לפילי.
    נותן את סימונס וטוביאס 😎גם את קרי ומי שבא לכם

  11. אם זאת הייתה התגובה של בקי האמונד אז היא טיפשה , זאת שאלה ששואלים כל מאמן שאין לו נסיון של מאמן ראשי.
    וגם לא הבנתי מאיפה הבטחון זה שהיא תהיה מאמנת טובה, רוב העוזרים של פופ הם כשלונות בתור מאמנים ראשיים.

    1. חשבתי על תשובה טובה שבקי הייתה צריכה לענות לשאלה הזאת

      " אתם רואים את המאמנים רפי ההבנה שמסתובבים בליגה? כמה הם גרועים וחסרי מושג? במקרה הגרוע אהיה חסרת מושג כמוהם ולקחתם מאמנת חסרת הבנה. אגב רוב הסיכויים שאם לא תקחו אותי תקחו רפה הבנה אחר שתיאלצו לפטר אחרי עונה שניים. במקרה הטוב תרוויחו ואני ארוויח כי סביר להניח שאעשה עבודה יותר מצונסי גנטרי סיילס…"

    2. מה שטראסט אמר. זאת שאלה סטנדרטית בראיונות עבודה שנותנת לה את ההזדמנות למכור את עצמה ולשכנע שהיא האדם המתאים לתפקיד. אין בשאלה עצמה שום בעיה ואני משוכנע שגם נאש וצ'ונסי ענו על שאלות דומות (או משהו בסגנון). אני גם לא כל כך מבין על מה ולמה כל ההייפ סביבה – יש המון עוזרים בליגה שמחכים שנים להזדמנות שלהם. תיבס נתן 25 שנה כעוזר. פט יואינג – פאקינג אגדה מיינד יו – עבד כעוזר 15 שנה עד שקיבל משרה במכללות.

  12. דני אבדיה שחקן הגנה מעולה. אבל זאת לא אשמתו שביל ויתר שחקנים בהתקפה של הוויזארדס לא סופרים אותו בהתקפה בה הוא מקבל מעט כדורים. זה לא אומר שהוא לא חייב לשפר את הקליעה שלו.

  13. נפלא דוק תודה רבה.
    לבקי יש יותר ביצים מל-99% מהרכיכות שקשורות לליגה.
    איזה ליצנים.
    ממנים חופשי כל מיני אהבלים בלי שום ניסיון שאתמול סיימו לשחק, עושים כסאות מסתובבים על כל מיני עציצים כושלים שהוכיחו שהם נכשלים סדרתיים ועוד יש להם את החוצפה לשאול אותה משהו שהם כבר יודעים.
    בושה.

  14. דני לא משחק בעמדה הנכונה עבורו בהתקפה
    הוא צריך ליצור עם הכדור ולהיות יותר מעורב במשחק ההתקפה
    יש משחקים שהוא צריך לקבל 12 דוח״ות על חניה בפינות/קשת ה 3
    הוא לא נע מספיק ולא מבצע חיתוכים לסל
    זה נחמד שהוא מוערך כשחקן הגנה אבל לא בחרו בו 9 בדראפט בגלל ההגנה שלו
    דני חייב להיות הרבה יותר אגריסיבי גם במחיר של לחטוף כמה בלוקים

  15. תודה.
    הסיבה המרכזית, לדעתי, שסטף קרי נמצא שנות אור לפני כל גארד אחר בכל הקשור ליעילות וחשיבות לקבוצה היא התנועה הבלתי פוסקת שלו בלי הכדור, והמרווח העצום שהוא מייצר עבור חבריו לקבוצה בעצם נוכחותו על הפרק והעובד שהוא ממגנט אליו בכל התקפה בין 2 ל3 שחקני התקפה.
    השלשות והחדירות והאסיסטים הם בונוס נהדר.

  16. מה שמייחד את הNBA משאר הליגות הוא שהשחקנים בNBA הם מפלצות אתלטיות. אבדיה רחוק מאוד מזה. למרות הגובה שלו הוא ממש לא מצליח להגיע לטבעת ולהטביע, מה ששחקנים הרבה יותר נמוכים ממנו עושים ללא בעיה. אפילו קיספרט הביא השבוע דאנק יפה.

    בנוסף, לאתלטיות ולכוח הפיזי השפעה גם על הזריקה מרחוק, כי הידיים יציבות יותר ואפשר לשחזר את המכניקה בצורה מדויקת. אחרת כל זריקה יוצאת קצת אחרת.

    1. לא כל השחקנים בליגה הם מפלצות אתלטיות. אבדיה אתלטי יותר מהרבה שחקנים בליגה, ואפילו בקבוצה שלו. הוא מאוד דומה בעיני לקוזמה בגודל, מבנה הגוף והאתלטיות, קוזמה יכול להיות בשבילו אחלה מודל, לדעתי הוא יכול להגיע לרמתו. וגם קוז בעצמו אומר שדני מזכיר לו את עצמו.
      דני לא מצליח להגיע לטבעת?? הוא מטביע בקלות, לא מספיק אגרסיבי בהגעה לסל כמו שאמרו פה רבים.

  17. אבדיה הוא שחקן מצוין ואסור לו להתרכז רק בהגנה. יש לו כישורי הולכת כדור סבירים, מסירה טובה וראיית משחק מצוינת, יש לו גודל מאוד וורסטילי והוא יכול בהחלט להיות מקבל ההחלטות בהתקפה, מעין פויט-פורוורד.
    .
    אני לא יודע מה הסיפור של בקי האמון, איך יודעים שהיא תהיה כל כך טובה בתור מאמנת ראשית? כרגע היא לא טובה יותר ולא טובה פחות מכל אחד אחר בליגה, אסור לקדם אותה בגלל שהיא אישה אלא בגלל היכולת שלה נטו.

  18. תודה על המעורב דוק,
    אבדייה – סבלנות, הוא מתחיל לקבל הכרה בזכות יכולות הגנתיות וזה מעולה כי שם אין יום רע או לא מסרו לי… לאט לאט יקבל ביטחון והכרה מהחברים וגם ההתקפה תשתפר כי הוא די טוב בזה.
    בקי האמון = ההוכחה כמה רפי הבנה, פחדנים וחסרי מעוף מנהלים ב NBA … עוד שנתיים היא תחזור לקבוצה עם GM חכם עם בייצים ואז כולם יאכלו את הכובע. במקרה שלה ההפסד כולו שלנו. (כי לנאש,קיד וצונסי יש מלא ניסיון באימון ראשי או כעוזרי מאמן, אפילו סטיב קר היה יועץ של הסאנס והצליח ללא ניסיון באימון)

  19. לגבי בקי לא מבין מה היא רוצה. גם כשאותי מראיין מישהו למשרה שחסר לי נסיון רלוונטי בחלק ממנו, שואלים אותי איך אתמודד עם חוסר הנסיון ב….
    שאלה רגילה לחלוטין ומצפים לתשובה כמו – למדתי מהטוב ביותר בתחום, אני מרגישה בשלה להוביל מערכת …..

  20. מדד הפוינט גארד שלך נשען רק על התקפה. המדד לא כולל את ה״סיפורים סביב המדורה״ (הגנה), ואת ההובלה לנצחונות. טריי יאנג שמדורג ראשון במדד שלך מוביל את אטנלטה למאזן עלוב.

  21. תודה דוק. נראה לי מוגזם להכתיר את ג'ה אחרי כמה משחקים טובים מה גם שהקבוצה שלו הסתדרה נהדר בלעדיו. ממפיס יפסידו כמה משחקים וההייפ שוב ירד ואני דווקא נהנתי הלילה לא פחות מגארלנד. הבחור רוצח עם ביצים של שור. בקי האמון? אין לי מושג איך היא אבל פרזנטציה כלשהי על היכולות שלה היא היתה צריכה לעשות במקום לעשות שביתות וד"א גם מסינה חזר לאירופה עם הזנב בין הרגליים

  22. לא מבין מה זה הקשקוש על זה בקי, אז אני אשאל שוב, למה לאנשים כל כך היה חשוב שתקבל תפקיד? רוב הסיכויים שהיא לא ברמה

    1. על סמך מה קבעת את הרמה ? אם קיד מקבל עוד קבוצה אחרי הפיאסקו בנטס
      יש לה ניסיון כשחקנית, 7 שנים בתור עוזרת מאמן אצל אחד הטובים בעולם.

  23. בס"ד
    תודה מנחם על מעורב מצויין, כרגיל.
    'דני, מאמין שהיד תתאפס, בינתיים קונה לי קביעות בעזרת ההגנה.
    ציינת הרבה פוינט גארדים, אבל.מה עם לברון וראס…..
    ברי האמון, מתפלא שאין קבוצה מספיק אמיצה לקחת אותה. טיפשים.

  24. ג'א נותן חצי עונה ברמה הכי גבוהה ונכון לינואר 2022 הוא בהחלט טופ 2, יחד עם סטף. מחר טריי חוזר לכושר והוא גם שם, ומחרתיים לוקה מספר 1. הכל תלוי תקופות. מה שחסר לג'א כרגע בדיון זה הישגים – שיקרע זוג נעליים ויעשה איזה סיבוב נחמד בפלייאוף כי רק כך הוא באמת יחשב שאחד הגדולים. לדעתי זה יקרה כבר השנה.

  25. אני לא עוקב ברמה שאוכל להשוות ממש, אבל,
    לסטף ולכריס פול יש את היכולת להריץ קבוצה, כל קבוצה, ולהפיק ממנה תוצאות.
    דונצ'יץ', קיירי, הארדן, טריי, הם שחקנים מעולים, אבל לאף אחד מהם אין את יכולת ניהול המשחק של השניים הראשונים. לא יודע לגבי ג'ה, אבל מאמין שהוא יותר שייך לקבוצה השניה כרגע.
    האם זה הופך אותו לפחות טוב? בעיני כן, אבל זה תלוי בקבוצה ובהשקפה.

  26. אבדיה מעולה, קשה לו להתבטא התקפית "בזכות" השיטה שמונחלת בוושינגטון, אני גם מקווה שזה ישתפר, אבל אם בקרוב יחזרו האצ'ימורה וברייאנט לרוטציה, מניין הכדורים של דני בוודאות לא הולך לעלות. טרייד לקבוצה כמו דנבר/סן אנטוניו/ממפיס יהיה מדהים בעיניי.
    אני נותן למורנט העונה מקום שני, אי אפשר למקם את קרי באופן עיקבי בטופ 3 MVP ולא להחשיב אותו כרכז הטוב ביותר, בנוסף לכך שהתזוזה שלו בלי הכדור יוצרת המון נקודות לחברים שלו, מה שלא נספר בסטטיסטיקה ולדעתי אפשר למדוד אותו. אה והפער בין הקליעה של סטף לקליעה של מורנט משמעותי יותר מהפער בין יכולת החדירה של מורנט ושל קרי

    1. אין לוושינגטון מה לעשות עם כל כך הרבה גבוהים. כשבראיינט יחזור זה יאפשר להם לשחק עם הראל ב-4 בחמישייה השניה. מקצועית, הם צריכים לוותר על האצ'ימורה ולהשיג תמורתו רכז טוב יותר מנטו לחמישיה השניה. זה יהפוך את החמישייה השניה שלהם לאחת החזקות.
      אבל לא יודע אם השיקולים הם מקצועיים נטו, כנראה שלהאצ'ימורה יש ערך כלכלי גבוה עבורם בשוק היפני

  27. אחרי יום עמוס מעורב תענוג כרגיל.
    דני – סומך עליו.
    ג'ה – עד שהוא לרמות של סטף יקח עוד המון זמן. סטף זה וואן אוף א קיינד זה שחקן שמכפיל יכולת של כל קבוצה נתונה שתהיה כי אפשר לעזוב אותו לשניה.
    בקי – בכיה לדורות. אני לא יודע טובה או לא אבל זה היה מדהים לראות אישה מאמנת קבוצה במקום הכי גברי שיש. אני לא איזה פמיניסט לא לקחת אותי לא נכון אבל זה היה פותח את הליגה למליוני נשים בעולם וסוף סוף המנזר פה היה הופך להיות… נו טוב.
    מנחם אתה ענק מעורב נ פ ל א
    תודה כרגיל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט