קרב טיטאנים בצמרת המערב, שחזור של גמר 05' ומילווקי רוצים להמשיך את הרצף ביום שבת מסקרן / עידו רבינוביץ

קרב טיטאנים בצמרת המערב, שחזור של גמר 05' ומילווקי רוצים להמשיך את הרצף ביום שבת מסקרן / עידו רבינוביץ

מילווקי באקס (13-24) – ניו אורלינס פליקנס (22-13), 01:30

המשחק המוקדם בלילה הראשון של 2022 מציג את האלופה היוצאת המקבלת לידיה את השקנאים מלואיזיאנה שנוחתים בוויסקונסין בתקווה לעשות סוויפ מפתיע על האיילים.

ג'רו הולידיי, האקס של ניו אורלינס, סחב את הבאקס להארכה נגד הקבוצה הישנה שלו אך זה לא הספיק במשחק שחסר, בין היתר, את יאניס ומידלטון. כאמור, זה לא הספיק והפליקנס נשארו עם ניצחון בביתם בעזרת מבצע קבוצתי מרשים. ברנדון אינגרם, דבונטה גראבם ויונאס ולנצ'יונאס קלעו יחדיו 72 נקודות חשובות במשחק המתיש, כאשר חמישה שחקנים שונים קלעו סלים קריטיים בהארכה.

הפליקנס מגיעים למשחק היום במומנטום אדיר, הם ניצחו 5 מתוך 6 המשחקים האחרונים, כולל משחקם הקודם נגד הקליבלנד קאבלירס במשחק בו שחקנים כמו הרברט ג'ונס וגארי קלארק פתחו בחמישייה של ווילי גרין. הם מראים הרבה אופי לאחרונה, כולל במשחק זה בו ירדו לרבע האחרון בפיגור 7 והצליחו לגבור על יריבה חזקה בדקות הסיום.

מאידך, גם הבאקס חמים ובעיצומו של רצף מעולה עם חמישה ניצחונות עוקבים, שני האחרונים הגיעו נגד האורלנדו מג'יק בפלורידה בעזרתו של MVP הגמר האחרון, יאניס אנטטקונמפו. בשלושת המשחקים האחרונים הוא קלע בממוצע 32.3 נקודות ולא ירד מ-50% מהשדה באף אחד מהם. הבאקס יכולים להגיע למרחק חצי משחק מהמקום הראשון בקונפרנס עם ניצחון, הפסד יכול להפיל אותם למקום הרביעי בהינתן וההיט ינצחו.

קריס מידלטון, ברוק לופז ושמי אוג'ולה לא יהיו זמינים למייק בודנהולצר היום.

מנגד, זאיון ווילאמסון, יונאס ונצ'יונאס, ברנדון אינגרם, ג'וש הארט, קירה לואיס, דלטון הולמס ונאג'י מארשל בדו"ח הפציעות של האורחים.

הימור: הבאקס ממשיכים לדהור, ניצחון ב-6.

דטרויט פיסטונס (28-5) – סן אנטוניו ספרס (20-14), 02:00

הבוכנות מדטרויט נפגשים עם הדורבנים מסן אנטוניו בשחזור של גמר 2005 כאשר הפיסטונס מארחים את הספרס למשחק שני השבוע בין שתי המתמודדות הללו.

28 נקודות של חמידו דיאלו לטובת דטרויט לא הספיקו כלל במערכה הראשונה ביניהם לפני ארבעה ימים בטקסס, קלדון ג'ונסון היה רותח עם 27 נקודות מה שחתם את הניצחון השלישי שלהם ברצף. הם יקוו לחזור על דרך המלך עם ניצחון נוסף היום לאחר שני הפסדים בשני המשחקים האחרונים שלהם, נגד היוטה ג'אז והממפיס גריזליס.

הספרס משחקים כעת מחוץ לביתם עד ה-12 לחודש, שבעה משחקים חוץ רצופים ומתישים שהתחילו אמש בטנסי ויסתיימו בניו יורק בעוד שבוע וחצי. החבורה של פופוביץ נאחזים בחוט השערה על המקום העשירי שמוביל לפלייאין, רצף משחקים חשוב מאוד עם הקינגס (חצי משחק) והת'אנדר, פליקנס והבלייזרס (משחק אחד) הדולקים מאחוריהם במערב הפרוע.

בדומה ל-2005, הם מוכרחים לגבור על דטרויט הערב. הפיסטונס הפסידו ב-18 מ-19 המשחקים האחרונים שלהם והסגל מוכה הקורונה שלהם פשוט לא מצליח להחזיק מעמד.

סאדיק ביי וחמידו דיאלו מנסים הכל כדי לגרום לזה לעבוד, שניהם מפציצים במשחקים האחרונים כול תצוגה של 31 מדיאלו כמה ימים אחרי ה-28 שתפר נגד סן אנטוניו.

"אנו מוכרחים לעשות יותר על מנת לנצח" אמר ביי אחרי ההפסד האחרון נגד הניקס.

דז'ונטה מארי, זאק קולינס ודוונטה קאקוק יהיו על אזרחי הלילה אצל פופוביץ.

הפיסטונס חסרים את קייד קאנינגהאם, ג'רמי גראנט, קלי אוליניק, אזייאה סטיוארט, קיליאן הייז, פרנק ג'קסון, סייבן לי, אייזאה ליברס וכריס סמית' משלימים את המגילה הארוכה של דטרויט.

הימור: הספרס מטיילים בקלילות עם ניצחון ב-29.

וושינגטון וויזארדס (17-18) – שיקגו בולס (10-23), 02:00

הבולס, שתפסו את המקום הראשון במזרח עם קליעת הניצחון המשוגעת אתמול נגד האינדיאנה פייסרס, מגיעים באופוריה לבירת האומה במטרה להגדיל את יתרונם בצמרת. המכשפים של ווס אנסלד ג'וניור יהיו מוכרחים למצוא את האס בשרוול שלהם על מנת לגבור על האורחים היום ולחזור למאזן חצוי.

בפיגור נקודה בשניות הסיום, עם שחקן ההגנה צמוד לחולצתו, דרוזן קלע פלאוטר מעבר לקשת השלוש בדומה לאגדת שיקגו אחרת, דוויין וייד, וניצח את המשחק לטובת קבוצתו. קשה למצוא דרך טובה יותר לעלות למקום הראשון בטבלת המזרח, ניצחון שממשיך רצף של שישה ניצחונות רצופים – הארוך ביותר של הבולס העונה.

"כל הקרדיט הולך לעבודה הקשה שלנו, בשביל שהקבוצה הזו תחזיק מעמד כפי שאנחנו עשינו, לסיים את השנה בצמרת הקונפרנס – זה מדבר הרבה על מה שאנחנו מסוגלים כאשר אנו בשיא הכוח שלנו" אמר אמש גיבור הערב של שיקגו, דמאר דרוזן.

המשחק מול הוויזארדס, שהוכיחו העונה כבר שהם מסוגלים לניצחונות לא סבירים, לא יהיה פשוט כלל. הוויז גברו על הקאבס בעקבות משחק חזק של בראדלי ביל, שחזר לפרקט לאחר שלושה משחקים בחוץ. ביל צבר מומנטום בסוף החודש הקודם, כולל משחק עם 37 נקודות בניצחון החשוב מול יוטה.

המכשפים נמצאים כעת במקום השמיני עם מרווח של 1.5 משחקים מהסלטיקס שבתשיעי, והם רק במרחק 1.5 משחקים מקליבלנד שבמקום הרביעי. רצף המשחקים הקרוב יכול להוות סמן לדרך של העונה שלהם, והרבה תלוי על כתפיו של בראדלי ביל, שלא היה מספיק עקבי העונה.

לונזו בול, אלכס קארוסו, פטריק וויליאמס, אלפונסו מקיני, טוני בראדלי, ארסן איליאסובה ומארקו סימונוביץ לא יהיו בסגל של שיקגו הערב.

דאביס ברטנס, תומאס ברייאנט, ספנסר דינווידי, רוי האצ'ימורה, ראול נטו ובראד וונאמייקר ייאלצו לצפות בוויזארדס מהצד.

הימור: אלך על הפתעה, ניצחון של וושינגטון במשחק צמוד שיגמר ב-2 הפרש.  

ברוקלין נטס (10-23) – לוס אנג'לס קליפרס (18-18), 02:30

הברקלייז סנטר ישמש למקום הקרב בין המהדקים מעיר המלאכים לרשתות מניו יורק כאשר הנטס, שמקבלים חזרה את רוב הסגל שלהם לפעילות. הקליפרס מאידך מגיעים מחוררים, במיוחד לאחר הפציעה של פול ג'ורג', וישמחו שלא ליפול למאזן שלילי לראשונה בשנה החדשה.

הקליפרס הפסידו לרפטורס במשחקם האחרון, זאת על אף שהקליפרס קלעו ב-58.3% אחוזי יעילות. החבורה של בריאן שאו, שהחליף את טיירון לו זמנית בשל כך שהשני בפרוטוקול הקורונה, הגיעו ביתרון 5 לרבע האחרון אך קרסו ב-12 דקות בהם הרשו לאו.ג'יי אנונובי לקלוע 11 נקודות חשובות. הדינוזאורים הקנדים שלטו בקרב על הקרשים עם יתרון של 54-37 בקטגוריה.

"שיחקנו טוב יותר בהרכבים הנמוכים שלנו, במיוחד עם יחידת המשנה במחצית הראשונה, כך השגנו את היתרון. עם זאת, אנחנו חייבים להעלות רמה בגזרת הריבואנדים" אמר המאמן המחליף של הקליפרס במסיבת העיתונאים האחרונה.

הנטס נפלו מהמקום הראשון במזרח לאחר ההפסד שלהם מול הסיקסרס ביום חמישי. את קווין דוראנט וג'יימס הארדן לא יהיה ניתן להאשים. כל אחד מהם קלע 33 נקודות, קווין דוראנט לא נראה חלוד בכלל למרות שחזר מהשבתה של שלושה משחקים. מספר שבע בשחור הוא מהמועמדים המובילים לתואר ה-MVP העונה – דוראנטולה קולע 29.9 נקודות (הממוצע הגבוה שלו מאז עונת 13/14), צובר 7.8 ריבאונדים, 5.8 אסיסטים ו-0.9 גגים למשחק.

ג'יימס הארדן גם לא מתבטל בכלל לצידו של קיידי, המזוקן קולע 36 נקודות למשחק בשלושת המשחקים האחרונים, כולל שני טריפל דאבלים. גם הוא לא איבד צעד אחד לאחר השבתה של ארבעה משחקים מוקדם יותר בדצמבר.

קיירי אירווינג, ג'ו האריס, קסלר אדווארדס ודיירון שארפ ישבו בחוץ לצידו של סטיב נאש.

פול ג'ורג', קוואי לאונרד, ניק באטום, איביצה זובאק, אייזאה הרטנשטיין, ברנדון בוסטון, ג'ייסון פרסטון וג'יי סקראב בחוץ אצל הקליפרס.

הימור: ברוקלין לוקחים ב-7 הפרש.

יוסטון רוקטס (26-10) – דנבר נאגטס (17-16), 03:00

שחזור של אחד המשחקים המותחים ביותר העונה מגיע ליוסטון כאשר הנאגטס מתארחים בבית החלל של טקסס.

הרוקטס חוזרים למקומם הטבעי בזמן האחרון, לאחר רצף ניצחונות מרשים ומפתיע, הם הפסידו את משחקם השישי ברציפות אתמול נגד ההיט השבורים שמנסים להדביק בחזרה את החתיכות. ההגנה של הרוקטס הייתה הבעיה אמש (מיאמי קלעה 56.8% אחוז מהשדה במחצית הראשונה יחד עם 11 שלשות) וזה רק המשיך את המגמה שלהם מהזמן האחרון. הדירוג ההגנתי שלהם בששת המשחקים הוא 126.2, הגרוע בליגה בהפרש עצום.

סטיבן סילאס, מאמן הרוקטס שלפי השמועות נמצא על הכיסא החם, ניסה להסביר את המחדל: "אנחנו עושים תרגילים של אחד על אחד, עובדים על הטכניקה ההגנתית שלנו והגנה מבלי לצבור עבירות. עוברים על זה בכל אימון" חתם את דבריו.

המשחק הקודם בין שתי המתמודדות סיפק מערכה מרתקת בו יוקיץ' ניצח את המשחק עבור קבוצתו עם בלוק אדיר בשניות הסיום ומנע סנסציה של הרוקטס בקולראדו.

הם מגיעים לאחר שני ניצחונות מאוד חשובים למאבק הפלייאוף, נגד הקליפרס והווריורס, שניהם בהפרש פוזשן אחד בלבד. כל זאת עם תריסר שחקנים בחוץ בשל קורונה ופציעות. הסנטר הסרבי מתעלה על עצמו אפילו יותר מהעונה שעברה, אך יש גבול למה שהוא מסוגל לעשות עם סגל מודבק.

ג'מאל מארי, מייקל פורטר ג'וניור, אארון גורדון, ג'ף גרין, בונז היילנד, מונטה מוריס, זיק ננאג'י, פי.ג'יי דוזייר, מרקוס הווארד ו-וולאטקו קאנקר בחוץ אצל מייק מאלון.

ג'יישון טייט, גריסון מת'יוס ודי.ג'יי אוגוסטין לא בסגל של סטיבן סילאס.

הימור: דנבר מנצחים בעוד משחק צמוד, הפעם ב-3.

יוטה ג'אז (9-26) – גולדן סטייט ווריורס (7-27), 04:00

המשחק הגדול ביותר של הערב מגיע בסולט לייק סיטי כאשר הג'אז מארחים את הווריורס בחלון המאוחר של הלילה.

ההתקפה של הג'אז היא מכונה משומנת, הוא מובילים את הליגה באחוזים מהשדה (47.8%), שלשות למשחק (15.1), ונט רייטינג (10.2). דונובן מיטשל, המוביל את הקבוצה בנקודות עם אחוזי היעילות הטובים ביותר בקריירה שלו, ישמח להראות שהוא מסוגל לקחת את השלב הבא בהתפתחות שלו העונה ולהגיע עם הג'אז לגבהים חדשים לא רק בעונה הסדירה. ניצחון הערב יכול לקרב אותם למרחק משחק מהווריורס וגם לתת הצהרה לכל הליגה בבמה ענקית.

ניצחון ביוטה הוא אף פעם לא משימה פשוטה, אך הלוחמים של סטיב קר מקבלים תמריץ חשוב בדמותו של ג'ורדן פול שחוזר לסגל. פול החווה עונת פריצה קולע 17.9 נקודות, הנתון השלישי בטיבו בקבוצה אחרי סטף קרי ואנדרו וויגינס. הוא שב מפרוטוקול הקורונה לאחר שישה משחקים בהם הושבת, כולל ההפסד לנאגטס במשחקים הקודם בו הווריורס קלעו 86 נקודות בלבד. קרי ו-וויגינס קלעו מעל חצי מנקודות הקבוצה, זה לא יכול לעבוד מול קבוצה איכותית כמו הנאגטב.

הימור: גולדן סטייט ב-4.

לפוסט הזה יש 166 תגובות

  1. תודה רבה על הסיקור. אני גם חושב שווש תנצח. שיקאגו נראתה רע אתמול והיא גם תבוא עייפה. אבדיה יצטרך לעבוד קשה הלילה בהגנה

  2. יאללה דני תראה לדרוזן שלא כל יום אינדיאנה, תעשה ללווין הכרה עם הפארקט ותדאג שהשוורים ישארו שוורים ולא יהפכו לפרים.. (ומכאן החידה מה ההבדל בין שור לפר)

  3. תודה עידו, יוטה מול הווריורס משחק גדול, השעה (בשבילי) פחות.
    .
    בינתיים לאנס סטיבנסון חתם בפייסרס, תודו שהתגעגעתם

  4. יופי של מחצית בין מכבי לירושלים (אפילו לא מופיע בדיומא, ייתכן ומסמל את הירידה בעניין).
    בשלב מסוים ירושלים שיחקו עם 4 ישראלים (דברת, שגב, אריאל, גרשון) ומכבי עם 2.

    1. איזה תצוגת הגנה נותן אבדיה. תענוג לצפות. וגם האמת כיף לראות את החתולויות של בראדלי ביל בהתקפה. זה יפה.

  5. המסקנה שלי מהערב הזה היא שגם באתר שנקרא "הופס" יש אפילו לשחמט יותר צופים מאשר משחק העונה של ליגת הכדורסל ה"ישראלית"

    1. האמת ששחמט הוא השני הכי פופולארי בארץ ובעולם אחרי כדורגל (מבחינת מתעניינים ורשומים באתרים מקוונים שמשחקים). אבל עדיין מכבי וזה, חשבתי שכן ירתק יותר קהל.
      האמת בלי קשר, מי הולך היום למשחקי כדורגל של קבוצות מרכז טבלה או קונה מנוי?
      יש לנו 10 מליון תושבים כמעט בארץ. קבוצת מרכז טבלה בליגת העל בכדורגל יכולה להביא 500 או 1000 צופים בממוצע למשחק?
      פעם נראה לי היו יותר צופים, אפילו בשנות ה 80 או לפני זה

      1. לא התכוונתי לזלזל בשחמט, כידוע לך אני אחד מהצופים. גם לא ידעתי על היקף ההתעניינות (למרות שלא נראה לי שכמות העוקבים אחרי התחרויות עצמן מתקרב לליגות הכדורסל וכו). בליגת העל בכדורסל כן התכוונתי לזלזל וחבל שזה נהיה משהו כזה לא ישראלי ולא מעניין (לדעתי)

      2. ברור, הכל טוב, רק אומר….יש בארץ עשרות אלפי רשומים באתרי אנטרנט מקוונים, שמשחקים 🙂
        לגבי הכדורסל וגם כדורגל בארץ, דיון מעניין אם הצופים שם בעליה או ירידה, בלי קשר לשחמט כמובן

  6. דני אמור להוביל הרבה יחסית הלילה. זה מגמה שראו במשחק שעבר עקב מחסור בגארדים והלילה יש עוד פחות אלא אם כן החתימו עוד כמה חברה לא מוכרים על חוזה 10 ימים.

  7. אני חושב שדני קיבל הוראה מהמאמן המשחק פחות לקחת את הכדור בהתקפה ויותר לשמור כוח להגנה. משחק קודם קיבל הרבה קרדיט בהובלה ועכשיו פחות.

  8. איכס
    דני לא עשה שום פאול על דה רוזן, רק עמד לפניו עם ידיים למעלה. השופטוטים סל ועבירה. גועל נפש. עולב

  9. שיפוט גרוע אבל גם דני פיקשש בכמה מהלכים, דווקא הפאול הקודם היה זה שצריך צאלנג'. גם חטף גג מלוין מתחת לסל

    1. הוא ביקש צאלנג והמאמן לא לקח.
      בכל מקרה שניהם היו שיפוט עם כוכבים…
      גועל נפש מרוכז שווה ערך לדרך צלחה שנותנים ללברון.

  10. מסכן דני, לא דה רוזן חיסל אותו אלא השפטאטוטים. איכס איזה עולב של שיפוט. גועל נפש מרוכז, מתייחסים לסופמור הזה כמו לחתיכת צואה.

  11. ווואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
    דה רוזן עשה את זה שוב

    1. הוא פשוט לא האמין שהשלשה הזו נכנסה.
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, מצחיק לראות את המבע שלו. היה סקפטי אפילו שכולם חגגו.
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. היום מי יתן לך?
      דה רוזן והשיקוץ עם דייויס זו היתה אליפות בהליכה.
      מניח שפופ תופש עכשיו את הראש ושואל, איך נתתי לשחקן כזה גדול ללכת?

  12. באסה לדני, נתן משחק טוב מאוד בהגנה וקלע יפה מתחת לסל אבל החטיא שלשה חשובה בסיום, חטף גג לפנתיאון והשופטים הדביקו לו עבירות בסיום משל היה זרג לבנבן שנה שניה מהמזרח התיכון.

    1. לא נראה לי. הם שורדים.
      לפני זה הם רקדו על המגרש והביסו.
      לא ראיתי אבל לפי הדיווחים זה רק בידודים.
      לא ייקח אותם רחוק.
      הם חייבים את לונזו וקרוסו – זה השלד של המשחק הקבוצתי והכימיה.

    1. חחחח זה מה שעבר לי בראש סימני יוקיץ. אוניל רדף אחריו לשירותים לא נתן לו אפילו לקבל כדור ראית את זה…..
      מישהו םעם ראה שחקן מנסה למנוע קבלת כדור מלברון? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      19 שנות קליר פאת

  13. מי שנראה טוב מאז החסרה מפציעה וכנראה עשה גם קצת מחנה אימונים זה גיילן גרין היום אני רואה הלך 14 פעם לקו התחיל לחדור יותר כנראה זה סימן מעודד יש לו כשרון מפלצתי שהוא עוד לא מודע לו

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      אם אחרי זה השקץ לא מטריד אותו, מה כן? אני חושב שווסטבריק נשאר בלייקרס עד סיום החוזה למצהלותיך או שיעבור לקבוצה שצריכה חוזה נגמר גדול. השנה הוא נשאר בלייקרס עד הסוף המר….

    1. הוא זבל גדול שחקן זבל אורגני פח עצום.מחרב את יוסטון אסור לתת לאדם הזה שניית פרקט. קליר פאת מוחחט בהגנה מטייל כל הזמן סתם בהגנה לא מזיז אפילו חצי רגל אגויסט מפגר בלי טיפת מוח. הם חייבים לחתוך אותו הוא גם פוגע בגיילן גרין כי נותנים לאהבל הזה גם להוביל כדור במקום גרין או רכז נורמלי אחר שיסדר את המשחק.

    2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      אם אחרי זה השקץ לא מטריד אותו, מה כן? אני חושב שווסטבריק נשאר בלייקרס עד סיום החוזה למצהלותיך או שיעבור לקבוצה שצריכה חוזה נגמר גדול. השנה הוא נשאר בלייקרס עד הסוף המר….

      1. השתרבב פה בטעות
        בהמשך הטומטום ובנו.
        תזכרו שאמרתי שלדעתי הוא יבקש טרייד ולא ישלים חוזה בבוסטון.
        הוא ובראון נהיו שחקני איסו והקבוצה לא ממש מעניינת אותם.

      1. שמעון שתהיה בריא זה לא קליר פרת זה מה שקורה שנצמדים לאתלט על כמו לברון בטח בשיאו במיאמי כמו שאתה מבקש,שני נקודות קלות, לא בגלל שוויתרו לו אלא בגלל הצעד הראשון האדיר שלו.
        .
        https://youtu.be/jqpF1COUzoU

  14. דרך אגב המגן השאיר את קרי חופשי לגמרי על ה3 ב9-10 לשלושה חופשית ורוב המשחק הוא קיבל אחד על אחד למה לא ציינת קליר פאת? קרי כמו במקרה של השיקוץ מדובר בשני שחקני התקפה ענקיים שמפרקים כל הגנה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט