מעורב הופס ליום א' / מנחם לס

1. הווריורס מנצחת את הג'אז. למה ואיך בתריסר משפטים

א)זה היה משחק טוב פלוס

ב)המשחק הזה היה מבחן ליוטה: היא משחקת בבית והיא מפגרת אחרי הווריורס רק במשחק וחצי. אם היא מנצחת היא חותכת את הפגור לחצי משחק. במקום ההפרש עלה ל2.5 משחקים.

ג) הג'אז שיחקה בבית, והווריורס הייתה ללא דריימונד גרין. הזדמנות לגובר לחגוג תחת הסל

ד) יוטה הפסידה אחרי שסגרה דפיציט של 9, עלתה ליתרון 7 ברבע הרביעי, ועדיין הפסידה.

ה) הווריורס לא הייתה זקוקה לכל מעשי גבורה ונפלאות כדי לנצח. הם פשוט שיחקו בשקט, חתכו בדפיציט לאט ובטוח, ופתחו הפרש לאט ובטוח.

ו) מה שאני אוהב בגולדן סטייט היא העובדה ש-ל-כ-ל שחקן על הפרקט, ללא יוצא מין הכלל, מותר לזרוק מכל מרחק, ברגע שהוא פנוי. ז"א שכל שחקן יכול לזרוק מה-3 כשהוא מרגיש באצבעות שיש לו את זה.

ז) הווריורס היא הקבוצה הכי פחות SELFISH שראיתי העונה בליגה. אלך עוד צעד: אני לא זוכר קבוצה פחות SELFISH מהווריורס מאז שאני רואה כדורסל כאן מ-1961.

ח) בווריורס כל שחקן יודע את ה-ROLE שלו ואף אחד לא מנסה לעשות דברים שהוא לא יודע.

ט) הווריורס הוכיחה לי הרבה כשהיא משחקת ביוטה – אחד המקומות הקשים ביותר לקבוצה אורחת – ומנצחת בלי שסטפן קרי צריך לקלוע 50 נקודות.

י) לספטן קרי היה משחק '7' עבורו. אבל בסוף, כשהווריורס כן הייתה צריכה אותו, הוא שם שלשה ומיד אחריה מיד-ריינג', והצליח לכדרר את השניות האחרונות מבלי שיוטה מצליחה לעשות עליו פאול עד שיוטה ויתרה.

י"א) דונובן מיצ'ל הוא שחקן מצויין אבל הוא משחק משחק אישי מוגזם – לא אנוכי אבל יותר מדי 'אישי' – במקום לשתף את חבריו במשחק מסירות מהיר.

י"ב) אני מתחיל להעריך את המאמן סטיב קאר כאחד הטובים ב-NBA, אם לא הטוב ביותר.

2. בעיית הפילדלפיה סיקסרס היא ריבאונדים

הפילדלפיה אינקוויירר – עיתון העיר הראשי – הגדיר את הבעייה:

"THE SIXERS CRISIS? REBOUNDS"

כשמדברים על עזיבתו של בן סימונס מעטים ניזכרים – ומזכירים – את הריבאונדים שהוא לקח בהגנה ובהתקפה. דוק ריברס נתן כמעט את כל דקות המשחק שלו לריבאונדרים שלא מסוגלים לנתר, לא יודעים מתי לנתר, או לא יודעים היכן לעמוד כשהכדור מקפץ מהטבעת או הזכוכית.

הסיקסרס הם מס' 26 בליגה בריבאונדים הגנתיים, ואחרונים ב-OFFENSIVE REBOUNDS. (זה ב-CLEARING THE GLASS)

There are 58 players — about two per team — who have logged at least 500 minutes and snared fewer than 6.5% of available rebounds, per Basketball-Reference. A league-high five play for Philly: Tyrese MaxeyDanny GreenSeth CurryGeorges Niang, and Matisse Thybulle. Two other Sixers — Shake Milton and Furkan Korkmaz — barely crack that 6.5% threshold.

דבר ידוע בכדורסל הוא שזריקות קרובות תחת שמירה מאזור הצבע יוצרות את האופנסיב ריבאונדים הרבים ביותר, והסיקסרס משחקת את 80% ממשחקה מחוץ ל'אזור האדום' תחת הסל. רק דאלאס מבריקס ופיניקס סאנס זורקת תחת הסל פחות מפילי. בן סימונס זרק 70% מזריקותיו משם (מ-CLEANING THE GLASS).

אני לא יודע אם הסיקסרס צריכה את בן סימונס בחזרה. אבל היא צריכה מישהו, מהיכן שהוא, שמעדיף לשחק תחת הסל גם בהגנה ובעיקר בהתקפה.

3. ריבאונד של יד אחת!

חובבי הבייסבול שקוראים זאת זוכרים את הימים שאם OUTFIELDER (למעשה כל שחקן) היה תופש כדור שבא מגבוה בכפפה אחת, הוא היה נקנס ע"י המנג'ר. היום אין כמעט מקרים שתופשים כדור גבוה שנופל, בשתי ידיים. זה מבייש את השחקן. זה סי-סי. הכל יד אחת.

כדורסל – בסקטבול – הוא משחק שמרני. למה שמרני? כי כדורסל יוצא מארה"ב לכל העולם, ואם ארה"ב לא עושה זאת – אף אחד אחר לא עושה. ישנם מקרים בודדים ביותר שמשהו אירופאי הומצא ואומץ ע"י ארה"ב. אולי 'הצעד האירופאי' של טוני פרקר, וזהו בערך זה.

היו שחקנים שקטפו ריבאונדים ביד אחת. בעיקר מייקל ג'ורדן (שהיה לדעתי הריבאונדר הטוב ביותר משחקנים בגובה 2.00 מ' ומטה) ודניס רודמן, אך העסק לא תפס. היום החלו יותר ויותר לקטוף ריבאונדים ביד אחת: קלי אוברה…דג'ונטה מוריי…כרמלו אנטוני…דונובן מיצ'ל. וכן, שכחתי את בן סימונס!

נסה לנתר מהריצפה ולגעת הכי גבוה בקיר מולך ביד אחת, ובשתי ידיים, אז הניתור ביד אחת ידפור את הניתור בשתי ידיים בעשרה עד 15 ס"מ. אצל מייקל ג'ורדן הוא הצליח לנתר ולגעת בקיר ביד אחת 30 ס"מ יותר מאשר בשתי ידיים.

למה כולם לא עושים זאת? כי המאמנים השמרנים לא מרשים זאת: "אם תקטוף כדור ביד אחת יחטפו לך אותו בדרך למטה 4 מתוך 5 פעמים" יגיד לך קוץ'. אז תגיד לקוץ' שכדי למנוע זאת חייבים לפתח SKILL נוסף והוא לקטוף ביד אחת ובתחילת הירידה מטה להגן מפני חטיפה ביש השנייה, עד שהיא מתחברת לגונן על הכדור בדרך למטה.

4. לברון ישחק סנטר עד ש-AD חוזר

הוא למעשה שיחק סנטר כבר ביום ששי במשחק ה-43 שלו. הוא נראה פחות עייף, ולמעשה די קליל למי שחזה עד סוף המשחק.

פרנק ווגל קלט זאת, והיום בבוקר אמר לכמה כתבים:

This could be something that makes the game easier for him,” coach Frank Vogel said. “He’s not wrestling so much and there’s more space for him to be a roller, there’s just a lot of positives to that. Can’t really get away with it with certain matchups on the other end and obviously when AD comes back he’s going to play a load at the five and then we can play this smaller lineup as well.”

5. הנה תפסו תמונה. מייקל פורטר ג'וניור מנסה להתחמק מצלמים אחרי ניתוח הגב שעבר. מהצלם הזה הוא לא הצליח להתחמק!

6. מריו צ'למרס חוזר למיאמי ל-'10 DAYS' וכבר מצחיק את כולם

מריו צ'למרס היה הפוינט גארד העליז של מיאמי היט שלברון ניסה להפוך ל'נער החבטות' שלו אך מריו בחיוכו הכובש ובאופי הנון-צ'לנט שלו לא הסכים להיות נער החבטות של הקינג, והוא לא התבייש להכניס ללברון כמו שלברון הכניס לו. לזכותו של לברון חובה לציין שלברון ידע לחטוף את הבומבות של מריו כמו גבר, ולחייך עם 'GOOD FOR YOU' בדיוק כפי שמריו ידע לחטוף אותן.

אז ככה" כשנודע שמריו בן ה-35 (שחקן הנחשב ומקובל כהרבה יותר אנדרייטד משהוא באמת) הוחתם על 10-ימים כל עתונאי SOUTH FLORIDA נידלקו מהשחקן ששיחק 9 שנים בקבוצה כולל שתי טבעות – הרבה כשחקן חמישייה, והוחלט על פגישת זום בינו לבין העתונאים. הפרודוסר של הזום ביקש מהאורחים בזום להרים את ידיהם כדי לוודע שכולם בגובה הנכון. ראו מה קרה בשני הטוויטרים הבאים:

7. למאמן הקינגס הזמני אלבין ג'נטרי הייתה אימרה על הכיפק אחרי ההפסד לדאלאס ללא 4 מכוכביה

Jason Anderson@JandersonSacBeeI’m open to suggestions if you have any ideas of what to do because we’ve tried it all in the third quarter.” — Interim Kings coach Alvin Gentry8:37 PM · Dec 31, 2021·Twitter Web App1 Retweet4 Quote Tweets25 Likes

ואז…

Jason Anderson@JandersonSacBee"If anybody needs me I'll be at home drinking." — Interim Kings coach Alvin Gentry8:45 PM · Dec 31, 2021·Twitter Web App

8. דרוזן קבר סל נצחון על הפייסרס מעולם אחר על רגל אחת עם הבאזר. חבריו כינו אותו …

9. זאק לוויין החליט על…

New Year’s Eve Heave!!!!

10. קטע על הדיאטה של יוקיץ'. אני לא רופא אבל לדעתי יש לו סינוסיטיס בחלק האף העליון. אני רק אומר; אתם לא חייבים להאמין. רק הסתכלו באיזה קושי הוא נושם! (אפילו בתמונה הוא נושם חלקית בפה)

I used to drink two or three liters of Coca-Cola every day,” said Jokic, as translated by Reuters. “I had my last can on the flight to the United States.

The first week of practice [in the NBA] was tough,” Jokic went on. “All my teammates were more physical and athletic. They could slam-dunk any way you like, and I kind of wanted to go home.”

Jokic played professionally in Serbia for three years before coming to the NBA. He was an unheralded prospect at the time he was drafted, going with the No. 41 overall pick to Denver in 2014. But Jokic rolled with the punches, got himself into shape, and has now become one of the NBA’s best players.

Officially listed at 284 pounds, the three-time All-Star Jokic is still among the heftier guys in the league. He often pokes fun at his own frame too. But it turns out that cutting out the sugary drinks may have really helped Jokic develop into the elite superstar that he is today.

11. קוזמה יש אחד ויחיד. הוא יודע שאחרי הכל כדורסל הוא משחק. נכון, הפכו אותו לביזנס, אבל במקורו הוא נשאר משחק

קייל קוזמה כה התלהב מהאתלטיות של אבן מובלי (שהוא 2.11 מ') מהקאבס במשחק נגד וושינגטון שבסיום המהלך הנפלא של מובלי, קוז ברך אותו כאילו היה שחקן קבוצתו:

12. ואז כשקוזמה נשאל מה הוא מתלהב משחקן יריב הוא עונה:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. ג'ורדן הריבאונדר הטוב ביותר מתחת ל 2 מ'?
    שכחת את צ'ארלס בארקלי.
    לא רק הריבאונדר הטוב ביותר בקטגוריה, גם אחד הטובים בכלל, כולל מס' 1 בליגה.
    כל זה בתקופה של ג'ורדן, רודמן והסנטרים הגדולים כן?

    1. עם כל הצער שבדבר גם ווסטברוק ריבואנדר לא רע פר סנטימטר
      בארקלי היה אגדה אבל הידיים שלו היו קטנות מידיי בשביל להוריד ריבאונד ביד אחת
      גם אלג׳ין ביילור היה ריבאונדר מצויין לגובהו

      1. גם אוסקר רוברטסון.
        ג'ורדן בשיא שלו לפני האליפויות אבל קלט כ-8 ריבאונדים למשחק.
        אנשים שוכחים שג'ורדן קצת "זז הצידה" כשהוא התחיל לקחת אליפויות והיה פחות חייב לעשות הכל בשביל הקבוצה שלו.

  2. שניים שלושה ליטרים של קולה ביום? טוב לדעת שיש משהו אחד שבו ניצחתי את יוקיץ' בשיאו.
    תודה רבה על המעורב המעולה

  3. בינתיים דפרוזן הספיק לקלוע סל ניצחון נוסף על הבאזר מול וושינגטון
    הראשון בהיסטוריה לקלוע בק טו בק באזר ביטר במשחקי בק טו בק שנערכו שנה אחריי שנה והתחילו ב 7 בערב בשעון מזרח, בוייקאנד, במדי שיקגו, אחריי שאכל בייקון לארוחת בוקר ולא החליף את תחתוני המזל

  4. תודה מנחם.
    דרוזן עם עוד סל ניצחון מטורף. כיף לראות מה נהיה ממנו. טיפול מסור מפופ במשך העונות בסן אנטוניו?
    *
    ג"ס… אחחח… נחת. זה מה שיש לי להגיד.
    *
    מפתיע שהסיקסרס, עם אחד הסנטרים הכי טובים בליגה, כל כך חלשים בריבאונד. מלמד הרבה על כמה שהמשחק הוא קבוצתי ולא אמור להיות בנוי רק על תצוגות יחיד.

    1. הסתכלתי לא לעומק בסטטיסטיקה כדי לבדוק כי נראה לי מוגזם לתת לפופ את הקרדיט אחרי שהוא עזב, בקיצור דרוזן זרק אצלו את המינימום האפשרי משלוש וקצת השתפר מ-2 באותה כמות זריקות ומטה וכך האפקטיבי שלו עלה קצת בשנתיים האחרונות בספרס, למרות שאפשר אולי לשייך את זה פשוט להגעה לשיא הקריירה. כיום הוא זורק יותר לסל באותה יעילות וכך עלה ב-4-5 נקודות למשחק. בסה"כ לא הגעתי להכרע שזה דווקא בזכות פופ

      1. גם לי לא נראה. כל מה שהכרתי ממנו בטורנטו היה שחקן שיכל לתפוס יום וליפול ביום אחרי. בלט בעיקר בפלייאוף. בסן אנטוניו הוא גם לא התבלט כעילוי…
        הוא גם מאוד שחקן ISO. זוכר משחק של 40 נקודות שלו שכל המהלכים באו מלנער את מי ששמר עליו. כולם בלי יוצר מן הכלל. זה עדיין מה שני רואה ממנו בגדול.
        אבל בשיקגו משהו ממש הקליק אצלו. או משהו שלו הקליק עם איך ששיקגו משחקים… אין לי שמץ. כיף לראות אותו העונה.

        1. בגדול לא צפיתי בספרס כמעט מאז שקוואי עזב ולא יותר מדי בבולס העונה אז קשה לי להגיד, אולי פופ השפיע עליו לטובה בבחירת הזריקות אולי לא

          1. הסתכלתי ודרוזן של השנה הוא כמעט אחד לאחד דרוזן של לפני 5 שנים (שנת השיא שלו בטורונטו), כשהשינויים הם הליכה אחת פחות לקו, שיפור של 3% מהשדה שנובע משיפור של 8% מהשלוש וחצי נקודה פחות, אבל גם זריקה וחצי פחות.

            סה"כ נראה לי שדרוזן משחק בקבוצה הרבה יותר טובה מס"א, ולכן הוא פורח. כדי להגיע לגמר של הנ.ב.א הם צריכים לשמור על המקום הראשון במזרח גם במחיר מנוחה לכוכבים (לדעתי), כי אחרת הם יצטרכו לפגוש גם את מילווקי וגם את ברוקלין בדרך.

            1. יש מצב… אולי…
              שזה שיש לידו את לאבין ואת ווצ'ביץ' מקל על היכולת שלו לבודד שומרים חלשים. ויש גם גיבוי התקפי רציני למקרה שהוא ייתפוס יום רע – הוא אפילו לא נחשב כמי שיהיה הגו טו גאיי שלהם כשהוא הגיע זה היה לאבין.
              מצפיה (ונראה שזה מסתדר עם הסטטיסטיקות) הוא באמת מזכיר את עצמו בטורנטו.

            2. בלההה… אני צריך להפסיק עם הדיסקליימרים ולהתחיל להגיב ב:
              זה פשוט התאגיד. אף אחד לא מוכן לשמור אז נותנים לו קליר פאת. שישימו עליו ועל לאבין דאבל טים, האחרים יכולים לנגר… חחחחח 🤣😂🤣😂

            3. תגיד גונתן אתה רואה את הסלים של דה רוזן? איזה גאמפים בפנים של השומרים? איפה הקליר פאת תביא דוגמאות….
              קליר פאת נותנים רק למלך איזה 6 10 מהלכים כל משחק הוא היחיד בליגה שמקבל כאלה קליר פאתס.
              אין שום שחקן שמקבל ככ הרבה קוסט טו קוסט מהאמצע אפילו לא יאניס ויאניס הרבה יותר גדול חזר ומהיר מהשיקצה.
              ראית שהיה על דרוזן דאבל טים בסל נצחון? תוכל להררות לי מתי שיקצה קיבל דאבל טים בזריקת ווי אר אול וויטנס? 🤣

            4. חחח… פחחח… לזה אתה קורא דאבל טים? סתם עמדו ליד ועשו כאילו עם הידיים. 😂😂😂

            5. https://youtu.be/jqpF1COUzoU
              שמעון אני שולח לך סומבררו גדול לאכול, דרך אגב המגן השאיר את קרי חופשי לגמרי על ה3 ב9-10 לשלושה חופשית ורוב המשחק הוא קיבל אחד על אחד למה לא ציינת קליר פאת? קרי כמו במקרה של השיקוץ מדובר בשני שחקני התקפה ענקיים שמפרקים כל הגנה
              .
              דרך אגב בסרטון שהבאת של פול שומר על לברון במדי אינדיאנה זה בדיוק הסיבה למה לא נצמדים לאתלטים עליונים ומעדיפים לתת להם מטר, לא בגלל שוויתרו לו אלא בגלל הצעד הראשון האדיר של לברון .
              https://youtu.be/4p3xWG3mkXE
              .
              שלא יהיה ספק אני גם לא מחבב בלשון המעטה את השיקוץ, ואני חבר כבוד בללל אבל אני לא יכול להוריד מהגדולה הכדורסלנית שלו, מה שהוא עושה בגילו עם הקילומטראג שלו זה חסר תקדים.

            6. על כל אחד סתמצא של סטף אמצא לך 30 של לברון והר ה יותר מביכים. זה מה שמצאת על סטף ברוך? שלשה לבד? אצל לברון כל השלשות לבד 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
              תמצא לי קוסט טו קוסט של קרי מהאמצע
              ברוך זה יהיה לא נעים.
              אתלט עליון חחחחח פול גורג הלך לישון זה חרפה שלא תיאמן בכלל

  5. דרוזן הולך להחליף את הכינוי מדה פרוזן לדה קלוזר.

    יוטה – גולדן סטייט משחק נהדר.
    המשחק של גולדן סטייט פשוט תאווה לעיניים.
    והספסל שלהם לדעתי הספסל הכי טוב שהיה אי פעם לקבוצה פר $.
    ומסכים אם מנחם, לכולם יש אישור לזרוק לסל, אם זה ההזדמנות הכי טובה באותה הפסקה.
    (בלי הרוקיס):
    איגי 2.6M$
    GP2 2.6 M$
    אוטו פורטר 2.4M$
    JP 2.1M$
    בייליצה 2M$
    דמיון לי 1.9M$
    JTA 1.7M$
    סה"כ 15.3 M$

    1. זה הסכומים שבהם מחפשים כשיש את החוזה המוגזם של ויגינס (למרות שהוא עובד קשה כרגע על השתקת הביקורות) ואת החוזה הענק לשחקן שלצערנו פצוע כבר שנתיים… מאיירס עשה עבודה טובה בלמצוא מציאות. מודה שבעונה שעברה קצת פיקפקתי בהחלטות שלו.

    2. 8 שחקנים מסיימים חוזה בג"ס והפיירול שלהם לשנה הבאה הוא 171 מליון… לא בקיא מספיק בתקרות שכר, אבל בהנחה והם ירצו להשאיר את GP2, פורטר, לוני וכו', זה הולך להיות מאוד מאוד יקר

      1. שלא לדבר על זה שכמה וכמה מהשחקנים האלה יוכלו לקבל תפקיד הרבה יותר מוביל בקבוצות אחרות אחרי עונת פריצה… יהיו שינויים אבל לפחות עם כל הרוקיז שהגיעו ולומדים את העבודה לא נראה לי שהולכים לעונת "הריקוד האחרון".

        1. מסכים… יש את הרוקיס ותמיד ימצאו וטרנים שיבואו על מינימום לבוא לקחת אליפות. בהנחה וקליי חוזר כמו שצריך אז גם הספסל יקבל פחות 30 דקות..

      2. הם לא יקבלו יותר כסף הם שחקנים חלשים שנראים סבבה כי אחרי סטף כולם רודפים. כל הזריקות שלהם לבד בלי שומר. בשנייה שמישהו יהיה קצת בסוג של שמירה עליהם הם ישברו את הקרש.
        למעט טיפה שיפור שכר אצל פייטון לא רואה מי מקבל שם חוזה יותר גדול בקבוצה אחרת. הם כולם שווים שם מינימום

        1. בגישת צל"ש/טר"ש כולם בליגה שווים בערך מינימום. במצב שאתה מנסה להשתפר אז תשים שחקנים שיהיו ליד כוכב אחר שכולם עסוקים בו והוא יימסור להם.

    3. אני חשבתי שהשם הקודם היה הונקי הוסן (גוגל טרנסלייט מגרמנית….)
      אבל האמת היא שהונקי זה בסלנג גרמני. יותר טוב פורץ הוסן

      1. לא.
        החשיבו כחסימה.
        מילא שהשופטים טעו בלחץ של המשחק. אבל יושב עורך ומביט בזה 5-6 פעמים כשהוא מכניס את זה לקליפ והוא לא קולט. 🤦‍♂️

        1. זו הרמה של הכדורסל הצורני. השופטים לא עומדים נכון….
          והעורך מועסק על ידי התאגיד….
          חחחחחחחחחחחחחח

          1. בוא נוותר רגע על שיטת "זה שאתה פרנואיד לא אומר שלא עוקבים אחריך"…
            השחקן שקלע לא שם לב, גם לא המאמן שלו ולא השופט. סבבה, שיט האפנס.
            אני מכיר עבודת עורך די טוב. אני משער שאמור להיות מישהו שיכול להחליט מה הקטעים היותר טובים ולמין אותם. לא בעבודת דוקטורט אבל צריך לצפות בהם כמה פעמים.
            ואז עשו כמה טייקים להקרין על זה קריינות.
            ואף אחד לא שם לב?
            זה מגיע לכמה דקות עבודה כדי להחליף שוט כזה. לצפות בקטע של 20 שניות 3 פעמים לוקח בערך 60 שניות (באופן מפתיע).

  6. השיקצה היום נגד החתלתול חחח וגם ראס יבוא עצבני עליו לדנקק לו על הראש ואז לנענע אותו בעריסה.
    מה אנדר אובר לקליר פאתס של המלך להיום? חחח איזה שאגות ושרירים הוא הולך לעשות על החתלתול חחח
    מחכה כבר לקטעים ה"מגמתיים" שלו מחר…..

          1. למה לא? זה דיון כדורסל. האם לברון נשמר חזק או לא כיצד הוא נשמר לעומת יתר הכוכבים בליגה?
            המתנגדים טוענים שהוא נשמר חזק מאד. אני מראה בסרטונים מה הגדרתם לשמירה חזקה.
            כמות קליר פאתס זה דרך יפה להשוות שמירה רצינית. חיפשתי קליר פאת של קרי מול יוטה למשל היום לא מצאתי אולי נרדמו בשלשה אחת שלו שאצל לברון ההירדמות על קרי היא השמירה הרגילה עליו.
            לא ראיתי את קרי או דוראנט עושים קוסט טו קוסט דרך האמצע כל משחק או את לוקה או גה.
            יאניס קצת עושה אבל לעומת לברון היא גדולה חזקה חסונה ארוכה מהירה ועליו יש מלא דאבל טים מה שאין על המלך.
            אז מה אמורים לעשות עם זה באתר שדן על כדורסל?
            להתלהב מזה?

            1. אני ארשום פעם אחרונה וזהו כי כנראה לא הייתי ברור מספיק – אין לי שום בעיה עם הדיון אלא עם זה שהוא נמשך יום יום פוסט פוסט. הבנו אותך ואת המתנגדים הכל נכתב ונאמר אז די כמה אפשר?

            2. טוב אור בגלל שביקשת ככ יפה אשתדל מאד להפסיק עם זה.
              למה אשתדל? לפעמים אני עלול לראות כזה קליר פאת שהפיוז יכול לקפוץ ואני לא שולט בזה.
              היום זה משחק בסיכון מיני הם קבוצת קליר פאת נהדרת במיוחד שעל "הסנטר" לברון ישימו את הסנטר החתולי שלהם 😎

            3. אחלה, תודה. בהחלט משחק מעניין הלילה

  7. כולם שמים לב לאובססיה האדיפלית-אשכית ששמעון פיתח ללברון?
    לא זכור לי מעונות קודמות בקצב הזה..

      1. זה תמיד היה 19 שנה אני חושב את זה עליו איזה לאחרונה. זה לא משהו חדש. השחקן שקיבל הכי הנחות מיריבים מאמנים תקשורת וכמובן השופטים.
        מקבל כל היום כל קליר פאת חזר לשחק כמו mvp 🤣🤣🤣 מרוב שהוא mvp הוא מוביל קבוצה עם 2 אולסטארים למאזן שלילי 😂😂😂

      2. זה תמיד היה 19 שנה אני חושב את זה עליו איזה לאחרונה. זה לא משהו חדש. השחקן שקיבל הכי הרבה הנחות מיריבים מאמנים תקשורת וכמובן השופטים.
        מקבל כל היום כל קליר פאת חזר לשחק כמו mvp 🤣🤣🤣 מרוב שהוא mvp הוא מוביל קבוצה עם 2 אולסטארים למאזן שלילי 😂😂😂

    1. אולי כמו האובססיה שלך ל"להגן" עליו כל פעם שנאמרת עליו מילה רעה? הוא יודע "לשמור" על עצמו אם צריך.. בטח מאיזה מגיב כזה או אחר פעם בשבוע-שבועיים-חודש.
      .
      והאחרון ללמוד ממנו 'פילוסופיה', או לרצות לזכות בהסכמתו, יהיה ליברטאן חובב קונספירציות כמוך.. רוצה לומר כל עוד אתה מבקר – עדיף.
      .
      אהבתי את הציטוט. חדש?

  8. אחלה מעורב מנחם. לגבי דרוזן יש לי רק מילה אחת לומר על זה – REDEMPTION
    אחרי גל השנים שאכל קש בטורונטו ובמערב הוא הולך לקחת את המזרח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט