מעורב הופס ליום ו' – ערב NEW YEAR: "דוק לס מגזים עם מס' המושבתים בהאוקס"/ הנטס והסיקסרס קבוצות שוות רמה/ מנחם לס

1.כמה וכמה טענו בתגובות, אימיילים, ו-SMSים שאני מגזים כשכתבתי ש-13 שחקני האוקס היו מושבתים אמש לקראת המשחק נגד הבולס.

לא התעצלתי והלכתי לחפש במקורות שונים מי הם המושבתים. למזלי מצאתי רשימה שלמה של מושבתים, ומושבתים שהורשו לחזור לשחק בעתון ATLANTA JOURNAL CONSTITUTION במוסף הספורט עמוד B9 תחת הכותרת "COVID MIGHT KNOCK HAWKS OUT OF PLAYOFFS" ע"י CHRIS VIVLAMORE עם כותרת משנה 'KEEPING TRACK OF THE ROSTER'.

אז אני מעתיק מילה במילה ותעשו אתם חשבון כמה שחקנים מהקבוצה הראשונה (ז"א בין ה-15) היו מושבתים אמש:

*DEC 18: אריי יאנג ניכנס ל-HEALTH AND SAFETY PROTOCOLS (מעתה HSP)

*DEC 21: קלינט קפלה ודנילו גלינרי ניכנסים ל-HSP

*DEC 22: לו ויליאמס וטימוטי LUWAWU נכנסים ל-HSP

*DEC 22: לטנס סטפנסון ומלקולם היל חותמים חוזה ל-10 ימים (עש דצמבר 31)

*DEC 23: קווין הוארטר ושריף קופר נכנסים ל-HSP

*DEC 23: הWES LWUNDU חותם על חוזה ל-10 ימים.

*DEC 24: השחקנים ONEKYA OKONGWU ו-WES LWUNDU ב-HSP

*DEC 25: קלינט קפלה מורשה לשחק

*DEC 25: קאט ברבר ומליק אליסון חותמים על חוזה 10 ימים.

*DEC 26: ג'ון קולינס וג'לן ג'ונסון ניכנסים ל-HSP

*DEC 27ף צ'אונדי בראון חותם על חוזה ל-10 ימים.

*DEC 27: דלון רייט נמיכנס ל-HSP

*DEC 27: טריי יאנג משוחרר מ-HSP

*DEC 28: בוגדן בוגדנוביץ', ג'ורגוי דיאנ, ומליק אליסון גניכנסים ל-HSP

*DEC 28: ג'סטין טילמן חותם חוזה לעשרה ימים

*DEC 29:קאם אוליבר וכריס קלמונס ניכנסים ל-HSP

*DEC 29: ווס LWUNDU משוחרר מ-HSP

תעשו אתם את החשבון. אני רק מדווח.

2. הקאבס מעוניינים מ-א-ד בראז'ון רונדו

קליבלנד קאבס רוצה תחליף לריקי רוביו, וראז'ון רונדו נראה המחליף המנוסה וכנראה גם ה-AVAILABLE ביותר בשוק כי מאמני הלייקרס לא יודעים מה יש להם ביד ורוז'ון מתבזבז על הספסל. אני לא מבין כיצד הלייקרס שכחו את התרומה של ראז'ון רק לפני שנה וחצי בפיינלס נגד מיאמי כשראז'ון הראה מה הוא שווה כשהמשחק חשוב באמת. קליבלנד יודעת שיש לה ביצת זהב ביד, אבל ביצה הזקוקה לנסיון. EXPERIENCE כפי ששימון אומר.

שמס צ'רניה, שהפך ל-MUST שלי כל בוקר, הודיע הבוקר בטוויטר שלו https://twitter.com/ShamsCharania/status/1476695648082841605 (אנא אל תעתיקו את הכתובת כי אז לא יהיה לי מה לחדש לכם…):

בקיצור, הקאבס והלייקרס בשיחות רציניות. הקאבס חזקים מספיק לחשוב אליפות. ריקי רוביו היה בורג חשוב במכונה. אני לא יכול לחשוב על שחקן אחר שהוא בגדול באותה קבוצת גיל (רונדו מבוגר בארבע שנים; הוא בן 35), אותה קבוצת גובה (רוביו 4'6 ורונדו 1'6), אותה קבוצת מבנה גוף (שניהם אוקטומורפים), אותו תפקיד, אותה צורת משחק. הקאבס יכולים גם לבלוע את המשכורת של רונדו בלי הרבה בעיות. כמה משכורתו? למיטב זכרוני משהו מתחת ל-3 מיליון ושל רוביו משהו בסביבות 17).

הלייקרס בקושי משתמשים ברונדו. הם גם החתימו לאחרונה את הגארד דרן קוליסון, שפרנק ווגל משחק הרבה יותר מאשר את ראז'ון.

אני מקווה רק שהלייקרס לא יבקשו יותר מדי עבור ראז'ון, רק לדפוק את הקאבס. מעניין אם לברון יתערב ומה הוא יחליט בקשר לקבוצתו לשעבר – החלטה שכמובן תישאר בסוד.

אני מאמין שלברון יבקש משהו שהקאבס לא יהיו מוכנים לתת רק כדי להוכיח לעולם שהם – הקאבס – לא מסוגלים להגיע לשום מקום בלעדיו…

…אם זה יקרה ואני מנכ"ל הויזרדס, אני מצלצל מיד ללייקרס ומבקש את ראז'ון רונדו. לויזרדס ללברון לא יהיה איכפת לתת אותו. הויזרדס עם ראז'ון הם קבוצה לתפארת. לבראד וונמייקר אין את זה כמחליף לספנסר דינוודי כפי שראינו הערב איתו כפוינט גארד, ושתי נקודות. ראז'ון יהיה אחלה מחליף ורמת הויזרדס לא תרד כשדינווינדי יצטרך מנוחה!

3. הנטס חייבים את קיירי אירוינג וג'ו האריס בכושר טוב מאד, או שהם לא הולכים לשום מקום

מי שראה את הסיקרסרס גוברים הערב על הנטס בביתם, ראה קבוצה מפסידה שיותר מדי אנשים מחשיבים כפייבוריטית לקחת את הכל. הערב, כשראיתי אותם בזכוכית מגדלת ממש, ראיתי קבוצה ללא סנטר רציני, וללא שחקני קרנות המסוגלים לקבור את הכדור מהפינה.

רוצים דוגמא? לסיקסרס יש שחקן ספסל ששמתי עליו עין עוד כששיחק באיובה סטייט. שמו גיאורגי ניאנג, ובהו 2.00 מ'. הוא חזק, הוא פיקח, וב-19 דקות הוא קבר 3 מ-6 מהטריי ל-9 נק'. למרות שמו הוא לבן, ולמרות שמו הוא אמריקאי. הוריו מסנגל. ג'ו האריס הוא קופי שלו (אם אני מתחיל קבוצה אני בוחר בג'ו האריס לפניו, אבל ההבדל הוא קטן. הבעייה של ניאנג היא שדוק ריברס לא נתן לו מספיק דקות, אבל את דוק הכניסו ל-HEALTH ANS SAFETY PROTOCOL (HSP) – וזה הצ'אנס של ניאנג.

הנטס חייבים אחד כמו האריס לנטרלו ואפילו להתעלות עליו. לנטס אין סנטר שיכול להתמודד עם ג'ואל אמביד שהיה טוב הערב עם 11 מ-23 ו-3 מ-5 מהטריי ל-34 נק'. לנטס אין שחקן כזה. אז הנטס חייבים לגבור על הסיקסרס עם פוינט גארד, גארד, ו-PF – דוראנט. קיירי אירוינג חוזר, אב ל איך יחזור? איד לא יודע. הארדן היה טוב מאדה הערב עם טריפל דאבל של 33 נק', 14 ריב' ו-10 אס', אבל רק 1 מ-5 מהטריי. הוא גם נראה מתאמץ עם כל סל, אבל אין להתווכח עם הסטטיסטיקה שלו.

הפוינט גארד של הסיקסרס טייריס מקסי היה מצויין עם 25 נק' ב-10 מ-18 כולל 5 מ-8 מהטריי, וסת' קרי תמיד ייתן לך סלים בטוחים ואתה יכול לחתום על 15 עד 20 חיצים כל משחק שלו.

דוראנט היה דוראנט, אבל לא הבנתי את ההתחממות שלו בסוף נגד אמביד. דוראנט ניגש אל אמביד אף לאף. מה הוא רצה? קרב אגרופים נגד אמביד? NOT A GOOD IDEA.

מה אני מנסה לומר בכל מילותי הגבוהות?

לפילי יש יתרון גדול בסנטר. יש להם שני גארדים עם יד מאופסת – מקסי וקרי. לנטס יש את הארדן ואירוינג, ואת פאטי מילס המחליף כל אחד מהם. השאלה היא איזה מין אירוינג יחזור, ואם יספיקו לו משחקי חוץ בלבד להגיע לטופ כושר גופני, ולנטס לנצח מספיק להבטיח יתרון ביתי.. לסיקסרס יהיה יתרון בסמול פורוורד עם דני גריןוניאנג,, אם ג'ו האריס לא חוזר מוקדם מספיק מהניתוח שעבר ואם הוא לא חוזר לכושר שהיה בו. בפאור פורוורד דוראנט מתעלה בהרבה על טוביאס האריס.

מה הצחיק אותי עד שהשתנתי בתחתוני? שהעיתון PHILADELPHIA INQUIRER כתב שהסיקסרס ניצחו כשהם משחקים ללא מנהיגם (דוק ריברס…) נגד הנטס שהיא כמעט בהרכב מלא.

הרכב מלא ללא ג'ו האריס וקיירי אירוינג? 'ללא מנהיגם' דוק ריברס? הנאיבים האלה לא מבינים שזה היה יתרון. עוזר המאמן Dan Burke העלה את ניאנג ונתן לו דקות אמת מה שריברס לעולם לא עושה. הסיקסרס ניצחו כי דוק לא היה שם. זה יתרון, לא חסרון.

אם הייתי נותן ציון לכל שחקן נראה לי שהייתי מגיע לשוויון בין שתי הקבוצות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. ניאנג רק חזר מקוביד ומשחק קצת פחות דקות , בדרך כלל הוא משחק יותר ומשחק שעבר הוא שיחק די הרבה אצל ריברס וקלע 19
    פילי היא קבוצה מאד לא יציבה,היא תנצח את הנטס וגולדן סטייט ותפסיד לכל קבוצות הקוביד ג'י ליג

    1. המאמן לא יציב וככה הקבוצה. אמביד זה נשק בעוצמות של יאניס בליגת הגמדים הזו. הוא אמור לדרוס את הליגה כמו שאק לעמוד בצבע ולטחון ויש לו גם שלשות ועונשין רק חסר לו קצת בגרות ומאמן טוב

  2. Shams Charania
    @ShamsCharania
    Just in: San Antonio Spurs assistant and WNBA legend Becky Hammon is closing in on a landmark deal to become the new head coach of the WNBA’s Las Vegas Aces, sources tell me and @ChantelJennings.

    1. מניח שזו לא רק ההמתנה לספרס, אולי היא מרגישה את תקרת הזכוכית. כבר כמה שנים שהיא ברשימה הקצרה לכל קבוצה, ותמיד נבחר גבר אחר לפניה

  3. For the first time since the 2019 NBA Finals, Warriors star Klay Thompson scrimmaged with the team's starters, including Stephen Curry, per Connor Letourneau of the San Francisco Chronicle, which is a great sign he's nearing a return.

  4. Bobby Marks
    @BobbyMarks42
    No matching salary needed since Rondo is on a one-year veteran minimum contract. Cleveland would need to open up a roster spot (likely waiving a player).

    The trade would open up a roster spot for the Lakers.

  5. בן סימונס חצה היום את העשרה מיליון דולר בקנסות
    לא האמנתי ש2022 תתחיל והוא עדיין במצבת השחקנים של פילי

    מקסי קלע היום יותר שלשות במשחק מאשר סימונס קלע בארבע עונות 👀

    1. אכן, סוג של פארסה. עכשיו כשרונדו עוזב וראסל הוא ראסל, הלייקרס מחפשים רכז… רק אומר 🙂😉…. סימונס ללייקרס, ראסל והמון בחירות משתי הקבוצות לקבוצה שלישית, ופילי מקבלים משהו מהקבוצה השלישית. מי היא הקבוצה השלישית? מה היא תעביר לפילי? על כך, ועוד, אחרי הפסקת פרסומות קצרה, היו עימנו.

  6. תודה מנחם כתבת יפה, הנטס מבאסים, חזרו להפסיד לכל הגדולות (אני מחשיב את פילי גדולה, לדעתי 4/3 במזרח עם שיקאגו). דיכאון.
    מדהים הקטע עם סימונס – להפסיד כל כך הרבה כסף – נראה לי שסמיילי צודק – לא לילד הזה ריץ' פול והחבר'ה פיללו.
    ניצחון נאה לווישנגטון, מצליחים להישאר עם הראש מעל למים, כל הכבוד, דני עם 13 נק' ב-12 זריקות ב-24 דקות. מעולה! ככה צריך

      1. 😂😂😂
        חייב להודות שאתה שורד יפה באוויר.
        שמע בדיחה,
        איש אחד נכנס לפאב בקצה של המגדל העגול בעזריאלי ומזמין בירה על הבאר. בזמן שהוא שותה נכנס גבר ומזמין לעצמו גם בירה. שותה אותה, ואז ניגש לחלון והופ! בלי התראה – קופץ למטה!
        האיש נדהם ועוד יותר מפליא אותו שהברמן לא מתרגש מזה.
        כעבור כמה דקות האיש שקפץ – חוזר! נכנס בנונשאלאנט ומזמין עוד בירה. הברמן מגיש לו בלי לומר מילה. האיש המום. הבחור שקפץ שותה את הבירה השנייה, ניגש שוב לחלון והופ! שוב קופץ! 50 קומות. הברמן עדיין אדיש.
        האיש ההמום לא יודע את נפשו. כעבור חמש דקות הקפצן חוזר בדלת ומזמין בערה שלישית.
        האיש משתגע. הוא פונה אל הקופץ:
        ״סלח שאני מטריד אותך, אבל אתה מוכן בבקשה להסביר לי מה לעזאזל עשית כאן עכשיו?!״
        ״אה זה?״ הקפצן מצביע בראשו באדישות אל החלון ״מאוד פשוט. הבירה כאן מוגזת ברמה מאוד גבוהה. אם שותים את הכוס במכה אחת, הקצף והבועות מבעבעים בבטן ומייצרים נפח-גזי-עילי שגורם למשקל הגוף להתפזר ככה שבמקום ליפול ישר, אתה בעצם מרחף מצד לצד עד למטה, כמו חתיכת נייר או עלה יבש.״
        הברמן לא מגיב, כנראה כבר שמע את זה בעבר. האיש המום
        ״אני יכול לנסות?״ הוא שואל
        הקפצן מושך בכתפיו ״אם בא לך״
        האיש שותה את הבירה שלו במכה אחת, ניגש לחלון וקופץ החוצה. הוא טס בטיל למטה 50 קומות ונמרח על האספלט של דרך השלום. לא נשאר ממנו כלום!
        הברמן מסתכל למטה ואז פונה אל הקפצן ומצקצק בלשונו:
        ״סופרמן, אתה כל כך רע לפעמים…״

        1. חחח.. 🤣
          יצא לי לראות כמה משחקי וויזארדס השנה.
          המשחקים בשנה הזו לעומת שנה שעברה עם ראס הם -איך נכתוב בעדינות, בשביל לא לפגוע ברגשות הקוראים האנינים-
          עס איז ווי צו פאַרגלייכן פּופּ צו שאָקאָלאַד

            1. בוודאי

  7. תודה דוקטור.
    מסכים לגבי רונדו – הלייקרס לא יודעים מה יש להם ביד.
    שולפים שחקנים מפרישה כמו תומאס וקוליסון אבל לא משחקים עם רונדו.
    לקאבס זה היה נחמה פורתא על אובדן רוביו.
    ללייקרס יתפנה מקום להחתים את סטנלי ג'ונסון – ההגדרה המילונית לכוסות רוח למת.
    קרעת עם דוק ריברס.
    מקווה שהביטוי "השתנתי בתחתוני" לא יפגע ברגשות הקוראים האנינים, הנרתעים מבדיחות קקי-פיפי ונאלצים שלא להיכנס לאתר בשל כך, ובכך משיתים עלינו עונש קשה.

    1. למומי יש חבר, הרצל מעתוק
      היה בורח לו פיפי בלילה, כמו ממטרה
      הרצל ממש התבייש והלך לדוקטור ליאוניד
      הדוקטור אמר להרצל – ״קח זה צינור, תחבר בבולבול, מוציא מחלון וככה קם יבש בבוקר״
      אחריי שבועיים ליאוניד פוגש את הרצל בסופר שואל אותו איך עובד הטריק?
      אל תשאל, חיברתי את הצינור, אישתי נזימה התעוררה בלילה התחילה להעביר את היד על הצינור של הרצל, התלהבה אש, ליטפה ליטפה, לא שמה לב החלון פתוח נפלה על המדרכה מקומה 12

  8. אני חושב שאם ראס בקבוצה אין צורך ברונדו בחמישייה כי שניהם לא מסוגלים לקלוע מבחוץ לכן הלייקרס כל עוד לא הטרידו את ראס לא ממש זקוקים לרונדו. יש להזכיר שרונדו לא ממש שיחק מאז שעזב את הלייקרס כשהיה באטלנטה הוא לא ראה מגרש.

    1. היכולת הכללית של ראסל לא מצדיקה את הקרדיט שהוא מקבל.
      יש סיבה לכך שרונדו לא משחק.חוץ מבעיית הכשירות שלו והגיל הוא פשוט שחקן לא מספיק טוב.

      הפתרון היצירתי יהיה להשתמש בראסל כשחקן שישי שמקבל רסטריקטד רול.
      הבעיה שהסגל של הלייקרס הוא כל כך גרוע וקצר השנה.

  9. מנחם,
    המטרה של הנטס היא להגיע בריאים לפלייאוף.
    כל השאר לא מעניין כי מבחינת סגל נטו לפילי או כל קבוצה מזרחית אחרת אין מספיק איכות כדי להתמודד איתם.

    בראדלי ביל על רונדו,טאקר ווסטברוק+בחירות דראפט יהיה טרייד מנצח ל-2 הקבוצות.
    הלייקרס יוכלו לקבל גארד צעיר שיוכל להוריד את העומס הפיזי מלברון ובוושינגטון יוכלו לבנות על העתיד
    של שחקנים כמו גאפורד,אבדיה והיפני.

  10. פילי כמעט הפסידו לטורנטו עם הרכב של שחקני ספסל, במרחק של 2 משחקים מהפליי-אין אחריי שסיימו מקום ראשון עונה שעברה.
    ג'ו האריס? אותו שחקן שסיים עם האחוזים ברצפה נגד מילווקי, מקסי 8-5 משלוש, מילס 8-1 משלוש תהיו בטוחים שזה יקרה פעם באף פעם

    1. ג'ו האריס שחקן רוטציה מצויין.
      קלעי נהדר שהיה יכול להשתלב בלייקרס במקום אחד מהנגרים שעולים מהספסל.

      מנחם ציין כבר שהחיסרון הגדול של הסופרטים בניו ג'רזי הוא בגבוה שיכול לעצור את אמביד.
      אבל יש להם מספיק יתרון התקפי בשאר העמדות כדי לחפות על כך.

  11. האריס אוברפייד בין החוזים הגרועים בליגה אף קבוצה לא תרצה לגעת בו. מעדיף לראות את במרבי\בראון בשביל הגנה

  12. אם ברוקלין עם קיירי אין סיכוי לפילי בסדרה מולם.
    נכון שיש להם יתרון בעמדת הסנטר, אבל הגארדים??? הארדן לבד עדיף עשרות מונים ממקסי וסת' קארי.. תוסיף את קיירי וזה כבר נו בריינר

    וזה מבלי לציין את דוראנט שהיתרונות שלו ברורים ומוכרים לכולם.

    גם בלי קיירי נטס פייבוריטים רציניים מול פילי.

  13. מקסי הוא גנבה אני אמרתי כאן שהוא טופ 5 של המחזור עוד לפני הדראפט זה מטורפ שפילי קבלה אותו ב21. ז היה ברור ששחקן קראפטי עם אהבת משחק כזו מקנטקי לא יכול להיות פחות ממצוין.

  14. מנחם, עלית פה על משהו
    דוק ריברס לא מאמן טוב. אני חושב שחוץ מפעם אחת כל הקבוצות שלקחו אליפות עשו את זה כשדוק ריברס לא מאמן אותן….
    🤣🤣

  15. דוראנט כעס על השחצנות/שמחה מוגזמת של אמביד.
    קיירי יחזור בכושר שיא.
    הוא נח המון. הוא ישחק רק את חצי מהמשחקים וגידי לכל משחק רענן ועם רצון להוכיח.
    הדבר היחיד שחשוב לנטס זה להגיע לפלייאוף בריאים כי אז הסיכויים נוטים בצורה ברורה לטובתם.
    .
    חבל על רונדו שלא משחק, אבל הוא ווסטברוק לא יכולים לשחק ביחד.

  16. כנראה שוכחים פה שבדיוק כמו שקיירי יחזור בסופו של דבר יהיה טרייד על סימונס תמורת שחקן אחד או שניים שיחזק את הקבוצה

  17. רק לשם ההשוואה , אחרי המשחק שעבר נגד טורונטו אמביד אמר למקסי במסיבת העיתונאים שהוא שיחק חרא , מקסי בתגובה קלע 5 שלשות נגד הנטס וניצח את המשחק.
    אחרי שאמביד אמר לסימונס שהוא לא שיחק טוב סימונס החליט לפרוש מכדורסל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט