1. האם שיקגו בולס טובה מספיק (ללכת עד הסוף ולהרים את הגביע)?
יש מצב.
אני לא אמות מהפתעה.
הדבר היחיד שחסר להם היא רפיוטציה. מוניטין. כי הם לא הבולס של מייקל ג'ורדן. אבל יש להם את לונזו בול כפוינט גארד, ואז את זאק לוויין, ג'בונטה גרין, דמר דרוזן, וניקולה ווצ'ביץ'. מחליפים? אלכס קרוסו (שלפעמים עולה בחמישייה, קובי ווייט, דריק ג'ונס, טוני בראדלי.
אין להם אף סופר-סטאר אם כי לוויין בדרך, אבל יש להם רקורד (אחרי הניצחון על אטלנטה הלילה 130-118) של 10-20 כשרק גולדן סטייט ופיניקס עם רקורד טוב יותר. ברוקלין ויוטה טובים בחצי משחק אבל זה לא הבדל משמעותי.
הערב הבולס הופיעו בקבוצה כמעט מלאה כשרק אלונזו בול חסר. באטלנטה חסרו 10 שחקנים אבל טריי יאנג חזר וקלע 29. רדיש עלה בחמישייה וקלע קרייר היי של 33. אני מקווה שהוא קנה את מקומו בחמישייה. מנגד דרוזן קבר 34 וזאק 30.
אני מתחיל לחשוב על הבולס כקבוצה שיכולה ללכת עד הסוף. יש להם את הפיזאז, ויש להם את האופי.
2. פייטון פריצ'רד נולד להיות שחקן סלטיקס
מי שראה את הסלטיקס לאחרונה, אז בדקות שפייטון פריצ'רד שיחק כרכז הקבוצה במקום דניס שרודר, הקבוצה תיפקדה הרבה יותר טוב גם בצורה שמשחקה נראה, וגם בסטטיסטיקה הקבוצתית.
למה הוא נולד לשחק בסלטיקס? אלף, הוא שחקן לבן. בוסטון סלטיקס תמיד התעלתה עם שחקנים לבנים החל מבוב קוזי, ביל שרמן, ופרנק רמזי, דרך פול ווסטפול תום היינסון, דון נלסון. ואז התקופה של דייויד קאונס, לארי סיגפריד, כריס פורד. עכשיו לארי בירד כובש את הבמה ואיתו קווין מקהייל, דני איינג', פיט מרביץ', וביל וולטון. היו בוודאי עוד כמה שברחו מזכרוני.
דווקא בשנות ה-2000 ואילך הלבנים (הטובים!) נעלמו מהסלטיקס. פריצ'רד הוא טוב מספיק להחזיר את התהילה הלבנה לקבוצה. למה אני מדבר על לבן-שחור בבוסטון? כי זאת תמיד הייתה בעייה בלדיון קבוצה ובעיר. פשוט התרגלו שם לשליטה לבנה עד שלארי בירד פרש בשנות ה-90 המוקדמות.
עכשיו מילה על שרודר ופריצ'רד:
אני לא חושב שהמאמן Ime Udoka חשב על כך, אבל דניס שרודר חלה (לא קשור לקוביד) ופיצ'רד הכיר בצ'אנס שניתן לו, והוא רץ איתו. בינתיים הוא לא נעצר. הוא היה שחקן של 20 נק' ו-10 אסיסטים בשנתו הרביעית במכללה, ולמרות קומתו ( 1.85 מ') הוא בנוי כצוק. שרירי וחזק מאד, בעל ראייה פנטסטית, ומח כדורסלני מעולה.
הוא גם שחקן קבוצתי. איתו הכדור נע משחקן לשחקן עד שטאטום או בראון מוצאים את הפתח. עם שרודר החייב להחזיק בכדור, ההתקפה נעצרת והפרודוקציה של טאטום ובראון יורדת. הם מעדיפים את פריצ'רד עד שרודר – וזאת אתם יכולים לקרוא בסושיאל מדיה באתר החובבים של הקבוצה – ונראה לי שפייטון יקבל יותר ויותר דקות, ואולי אפילו יהיה הסיבה לטרייד על שרודר.
3. האמת חייבת להיאמר: שחקני הלייקרס מכשילים את לברון
את האהדה שלי ללברון אתם מכירים. אבל האמת חייבת להיאמר והיא ששחקני הסלטיקס מכשילים את לברון. בשבת הוא קלע את המשחק ה-10 שלו מ-14 עם +30 נק' למשחק. נגד הנטס הלייקרס היו איתו 9 נק' פלוס על הנטס ב-40 דקות שהוא שיחק. ב-8 הדקות שהם שיחקו בלעדיו, הלייקרס היו מינוס 16. בעשרת המשחקים מ-14 בהם הוא קלע 30+ ממוצע הלייקרס היו 8-6.
אז יש לי שתי הצעות:
אחת: שלברון ישחק כל משחק 48 דקות, או…
שתיים: שהלייקרס ימצאו שחקן כמו מייקל שקלע בכל 13 שנות הקריירה שלו ב-שיקגו 31.5 נק' למשחק, במקום לברון. (הממוצע שלו 27.4)
When asked about the disconnect, James said, flatly, “It is what it is.
4. הרוקי של OKC ג'אש רידי מסיים משחק עם סטטיסטיקה שלא נראתה זה 50 שנה
בן ה-19 הזה סיים משחק נגד הפליקנס (נצחון לפני יומיים) עם דאבל-דאבל אבל…
10 ריבאונדים
10 אסיסטים
0 נקודות…
זה לא קרה מאז נורם ואן לייר ב-1971.
5. פול גרסיה מראיין את מאמן הספארס גרג פופוביץ'
גרג: היום כל שחקן רוצה להיכנס לסל ולזכות בסל ונקודה מפאול, או לזרוק מה-3 והרבה בפעולה עצמאית. זה מאד משעמם אבל זה הכדורסל היום (https://hoopshype.com/social/). לפי דעתו אנליטיקס הוא הגורם לשינוי הזה כי האנליטיקס הראה שאלה הדרכים היעילות ביותר לצבור נקודות.
דעתו של גרג על האנליטיקס? "הוא לא משמש כפתרון לשאלות בכדורסל. הוא גם לא סטטיסטיקה עם תשובה מחלטת לכאן או לכאן. האנליטיקס מוסיף חומר לדיונים ואולי ברוב המקרים המסקנה שלו היא-היא גם שמטה את המאזניים. הווה אומר האנליטיקס לא עונה כן או לא על שאלות, אבל אם תשים כספך על המסקנה של האנליטיקס, בסופו של דבר, ואחרי הרבה נסיונות, תהיה יותר צודק מלא צודק"
6. היום בו דני אבדיה התבגר והפך לאשכרה שחקן NBA
הבעייה של דני עד לאחרונה הייתה שהוא היה קצת TIMID. לא אגרסיבי מספיק ולא חוצפן מספיק. אני מאמין שברגע שהוא היה מוכן לצאת לקרב אגרופים עם דייויס ברטאנס, הוא קיבל תעודת בגרות של ה-NBA. חבל שראסל ווסטברוק כבר לא היה שם כי הוא היה הראשון שהיה בא לחבק את דני !
אני רק מציע לדני שיעשה חושבים לפני שהוא מתקיף את מונטרל הראל!
מה בדיוק קרש שם? אני לא ראיתי את המשחק אבל חגי ניסני תאר את מה שקרה, והנה תאור שני שקבלתי מחבר צוות אחר שגם הוא חזה ב'אינצידנט' – כפי שהוושינגטון פוסט תאר את הקרב:
**********
דני היה פנוי לגמרי בפוסט אפ עם גארד עליו וביקש את הכדור לסל קל.
במקום זאת ברטאנס הכריח מהלך שבו דני חוסם לו ודאוויס ברטאנס רץ ל
TOP OF THE KEY
ומקבל את הכדור לשלשה. רק שהוא קיבל את המסירה בא אליו דאבל טים
ודני היה פנוי לגמרי. כמובן במקום למסור לו הוא עלה לזריקה קשה.
וכמובן החטיא.
ואז ברטאנס בא בטענות לדני ומצביע עליו עם האצבע ונותן לו הרצאה למה הוא לא חסם לו טוב!
היו צריכים להפריד ביניהם בפסק הזמן כי נאמרו דברים לא יפים באנגלית, וקללות בעברית ובלטבית.
בנאדם לא טוב בחדר ההלבשה הוא הברטאנס הזה.
**********
הסרטון מיוטיוב למטה כאייטם אחרון. אם לא רואים כי זה סרטון אמריקאי לכו לכתובת הזו שכאן:
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 06:59:30מנחם מה אתה אומר על סל הנצחון של גה? לא נתן לך פלאשבק למייקל שעה באוויר והחלפת ידיים.
לפני זה היה לו גם סל מטורף עם יד שמאל. יש לו את השליטה הכי טובה בליגה ב2 הידיים יחד עם סטף.
ממפיס חייבים להתחיל להזיז מהלכים סטיבן אדמס לא מתאים לשם זה 4 שחקנים בהגנה ובהתקפה אין לו שום תועלת על המגרש.
הם יכולים למכור את ברוקס במחיר שיא. ביין יותר טוב ממנו והם אותו סוג של שחקן.
הם צריכים ללכת חזק על סבוניס או טרנר ולהביא עוד איזה ווינג
AD
28 דצמ 2021 07:14:54ג'ה חייב לפתח קליעה לשלוש יותר טובה אחרת יהיה דריק רוז 2.0
אשך טמיר המקורי
28 דצמ 2021 09:54:37השנה לדעתי קלע טוב מאוד משם
שייקה
28 דצמ 2021 15:49:23התחיל טוב והתדרדר. עומד על אזור ה-34%
etayef
28 דצמ 2021 07:46:58אתה בטח מתכוון שמייקל הזכיר את ג'ה לא?
עם ההגנות של שנות ה 90 ג'ה היה קולע 70 נקודות למשחק עם 12 אליפויות ב 11 עונות רצופות.
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 07:52:02ההגנות היום יותר בדיחה מבחינת הצבע. בשנות ה90 הם היו איטיים ושומרים רק מתחת לצבע גה היה מפרק להם את הרגליים.
מכיוון שלברון לא ניחן בקליעה טובה במיוחד ב10 שנותיו הראשונות בליגה הוא היה מתקשה מאד בשנות ה90 כי לא היה יכול לדחוף את הבריונים האיטיים ששיחקו שם עם היד ולא היה שם קליר פאת בשבילו הוא היה נאלץ לקלוע מחצי מרחק ואנחנו יודעים שלברון בזה די קלינג קלינג. גם יאניס היה סובל הרבה יותר בשנות ה90.
לעומת זאת שחקנים כמו סטף ודוראנט היו בכלל חוגגים שם….
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 07:54:13שלא נדבר שבשנות ה90 הוא היה חוסה בצילו של מייקל לכן איש בכלל לא היה מתייחס ללברון לא ווי אר אול וויטנס וכלום הוא היה עוד שחקן כמו גארי פייטון. לא היה מקבל גם עזרה שיפוטית.
ללברון יש מזל שהגיע לליגה קצת לפני תחילת הקליר פאת ולעולם מפותח תקשורתית שבה הוא יכול דרך התאגיד לעשות שטיפת מוח להמונים
ברוך רובין
28 דצמ 2021 13:41:56שמעון לברון הרבה יותר אתלטי וחזק ממה שמייקל היה, לברון הצעיר היה מגיע עד פי הטבעת בקלות בשנות ה90 ומפרק את הליגה. לברון פשוט היה עוקף את הבריונים בצד מהיר כברק. יאניס גם הוא אתלט על והיה גומר כל דבר שזז שם,בטח שאסור היה להשתמש בהגנה אזורית. הפכת את אחד מהשחקנים הטובים בהיסטוריה התקפית ואתלט על לנגר, מרשים.
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 15:31:18חחחחחחחחח ברוך היו מעיפים את לברון ליציע לא שריקות אוויר כמו היום. את מי הוא היה עובר? הסנטרים בצבע בעידן הזה היו אוכלים אותו, הוא היה מאד מתקשה בשנות מאד גם יאניס אגב היו אוכלים קש. כי שם שמרו לרוב כמנו בשכונה כולם חיכו מתחת לצבע חח אפילו במיד ריינג לא היו נצמדים אלא מטר אחורה מהמתקיף שמירה די פרימיטיבית אבל אופיינית לגארדים הנגרים ששיחקו אז ושמירה שמקשה עלש חקנים בלי קליעה מאד… עיין ערך לברון….
לברון המהיר והמטאור היה בגיל 18 שחקן של 20 נק בקליר פאת של הNBA רוצה לומר לי איך הוא דרס את כולם בחדירות שלו מול יוון? 🙂 קלינג קלינג קלינג.
ברוך רובין
28 דצמ 2021 15:40:01מי היה מעיף את לברון הוא הרבה יותר מהיר וזריז מהם,יש סיבה למה הסנטרים הכבדים לא מסוגלים לשחק במשחק המודרני ולשמור על פווארדים וגארדים. לגבי שריקות אוויר עיין בערך מייקל ג’ורדן לברון שטוב ממיקל בכח פרמטר כמעט היה מקבל את אותן שריקות.
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 15:54:03לברון היה כלום בליגה שיש את מייק כווי אר אול וויטנס מקסימום גארי פייטון. מי בכלל היה מתייחס אליו.
ושוב אם הוא היה ככ מהיר ודורסני בצבע איך לא הצליח מול נגרי יוון? בNBA היה שם 50 נק זוכר?
אף אחד לא היה עושה ללברון כבוד זה רק בליגת ההתרפסות יש את זה
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 16:00:05ברוך תלמד איך שומרים על השיקצה
https://youtu.be/UY0nyr86i5I?t=4580
אתה רואה איך הצבע צפוף? לא פתוח כמו NBA
וזה שהוא עוד מוקף כשרון על לידו מלא כוכבים. בקבוצת יורוליג רגילה שהוא עם שחקני יורוליג היו עושים ממנו צחוק.
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 16:09:09https://youtu.be/UY0nyr86i5I?t=6761
חח קטע מצחיק
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 16:13:11https://www.youtube.com/watch?v=UY0nyr86i5I&t=4580s
הנה שוב ברוך לברון הצעיר והאתלט לא מצליח להיכנס לצבע של יוון….. למה? כי אשכרה עומדים ושומרים
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 15:39:21אה ולברון ממש לא יותר אתלטי ממייקל……
ברוך רובין
28 דצמ 2021 15:41:55הרבה אבל הרבה יותר אתלטי ממייק, לברון הציג משהו שלא נראה בכדורסל לפניו שילוב חסר תקדים של מהירות כוח ניתור זריזות, בשיאו היה מדובר על מפלצת של 260 פאונד שמהירה וזריזה כמו עמדה 1 וחזקה כמו עמדה 4.
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 15:46:58כן בקליר פאת הציג שילוב של מהירות חחחחחח. בא נגר לליגה ופתחו לו את כל הצבע לך תראה משחקים שלו בקאבס איזה צחוקים הוא נכה בלי קליעה השחקנים סביבו נכים ונותנים לו לחדור לסל חחחחחחחחחח אין דאבל טים וכלום…….
מנחם לס
28 דצמ 2021 15:52:22לברון אתלט טוב יותר ממייקל???? אתה מתבדח או מה? למייקל היה ניתור שעד היום מתקשים להגיע אליו – 46 אינטש בקפיצה מהמקום. אם היו רצים 60 מטר מייקל היה מנצח ב-4 מטרים. רק בהרמת משקולות לברון היה מנצח. אילו עשו קרב-10 מייקל היה בראש באלף נקודות. זאת הבדיחה הגדולה ביותר ששמעתי כאן. הבעייה שלך ברוך היא שלא ראית את מייקל מלבד אולי בטיווי
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 15:55:59חחחחחחחחחח גם אותי זה הצחיק. מייקל היה בלרינה רקדנית אסטטית אתלט פסיכי אקרובט. לברון מרוב שאין לו מה להציע לא השתתף אפילו בתחרות הטבעות כי מה הוא יכול להטביע? רק בכוח זהו. מייקל היה עובר באוויר בין שחקנים אצל לברון הם זזים הצידה שלא יקבלו שריקת אוויר חחחחחחחח
etayef
28 דצמ 2021 14:55:17ספציפית לגבי המשחק שהעלית.
זה מקרה קלאסי של הוצא מהקשרו.
מייקל נשמר היטב כל הסדרה, והתאמץ מאד נגד הניקס.
בנוסף, הם מאד פחדו מהכניסות שלו לצבע וגם היו קבוצה מעולה בהגנה עליו, אז הוא עשה נקודות מבחוץ.
המגינים האישיים אז היו באותה רמה של היום, פשוט גבוהים (בגובה שלו, כן) לא הצליחו לשמור על מייקל, כי הוא עבר אותם, אז נתנו לסטארקס, שהיה שומר מצוין להתמודד איתו.
במשחק הזה מייקל עשה הכל הפוך, הלך ימינה במקום שמאלה, זרק מרחוק, ג'אמפים בתנועה, והכל נכנס.
ההגנה היתה מעולה, וגם הסקור מאד נמוך, הוא זה נטו שחקן מוכשר.
נגד קבוצות ששמרו רק מבחוץ, כמו פיניקס, מייקל היה הרבה יותר אפקטיבי.
שורה תחתונה, לקחת את אחד המבצעים הגדולים של כדורסלן, והפכת אותו לדוגמא להגנה חלשה.
גם עופר שלח, וגם שימי ריגר ויורם ארבל שידרו את המשחק הזה בלייב, וכולם הורידו את הכובע. אני לא מכיר אף אחד שחושב שהיה כאן משהו חוץ משחקן גדול במיטבו.
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 15:27:16מי הפך את זה לחלש? מייקל היה מדהים אבל הניקס עזרו לו בגדול סטארקס היה כצופה, גם ריילי. הגנת הניקס הייתה נוראית ממי פחדו מהנגרים של הבולס? לא עדיף לתת לרון הרפר לזרוק 30 זריקות ולראות מה יצא?
etayef
28 דצמ 2021 22:11:39תגיד, צפית בכדורסל בשנים ההן? אתה חושב שלא ניסו? אתה חושב שלא ניסו לעשות דאבל טים על מייקל? או להרביץ לו, או למנוע ממנו את הכדור? על מה אתה כבר יכול לחשוב שפט ריילי לא חשב?
כולם יודעים שסטף קולע מ 3, אז הוא לא שם 8 קליעות במשחק?
בתקופה ההיא ניסו הכל, כל סוגי השמירה, כל סוגי השומרים.
הגיעו למסקנה שאפשר להאט את מייקל אם נותנים לו לזרוק מרחוק, ולא נותנים לו להיכנס לצבע, או שמרביצים לו כשהוא שם. לפעמים זה עבד.
כשפיניקס הוציאה למייקל את הכדור מהיד, היא חטפה שלשה מסטיב קר. ג'ון פקסון קלע פעם יותר מ 20 נקודות על הלייקרס בגמר הפלייאוף.
ניסו, לאורך זמן לא הצליחו לעצור את ג'ורדן.
Tzafriros
28 דצמ 2021 07:47:19וואי זה היה סל מדהים! אדאמס לקח 16 ריבאונדים ואם שיחק 31 דק כנראה המאמן היה מרוצה ממנו. הם גם רצו אותו הרי הטרידו עליו בתחילת השנה את ולנצ׳יונס המצוין התקפית
שלהבת
28 דצמ 2021 07:27:53מנחם, אתה צודק לגמרי. זה היום שבו דני עובר עוד שלב.
המאמן של הוויזרדס נשאל על העניין במסיבת העיתונאים היום אחרי האימון. הקשבתי בזום. הינה הסיכום:
https://www.nbcsports.com/washington/wizards/wizards-address-argument-between-deni-avdija-and-davis-bertans
מדהים איך העיתונאים האמריקאים לא מסוגלים להיכנס לטיפה יותר פרטים מעבר לדווח בדיוק מה אמר המאמן, ובלי להגיד מילה אחת על מה היה מהלך הכדורסל והקונטקסט. במחשבה שניה, רשת הטלוויזיה הספציפית הזאת היא בבעלות חלקית של בעל הוויזרדס….
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 07:56:06הם מפחדים להעליב שם המדיה הרשמית. זה לא עיתנות זה כתבי חצר מטעם הליגה.
אם מישהו שם יכתוב משהו שלילי לא יתנו לו יותר להיכנס.
נגיד אם עיתונאי ישאל למה אין הגנות בליגה ואיך שחקן במעמד של דווין בוקר נשאר לבד לגמרי לזריקת ניצחון הוא יושעה
שלהבת
28 דצמ 2021 07:30:24וכמובן, המסקנה המתבקשת היא: לתת לברטאנס להעלות את האחוזים ל-3 בחודש הקרוב ולמכור למי שרק נואש מספיק (לייקרס, דנבר, קליפרס?)
etayef
28 דצמ 2021 07:47:53מנחם כל הכבוד, קצת אמת על לברון כאן לא תזיק לאף אחד.
רן הנרגן
28 דצמ 2021 07:49:28ה GM לברון קבר את הקרירה של HOF לברון
etayef
28 דצמ 2021 14:08:24עשו טעות נוראית עם ווסטברוק, אין ספק.
ללברון יש אחריות לביצועים של הקבוצה, +- זה לא הכל בחיים. עדיין, בדיוק כמו שסטף לא היה שחקן גרוע לפני שנתיים, רק שחקן שלא מסוגל לסחוב קבוצה לא מתפקדת לבד, כך גם לברון בשלב הזה של הקריירה.
עמיחי קטן
28 דצמ 2021 14:25:31סטף לא שיחק בכלל לפני שנתיים (5 משחקים כל העונה), אז אי אפשר לקחת את זה בחשבון
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28 דצמ 2021 07:49:41פריצארד מעולה, מקווה שיקבל יותר דקות. תודה רבה מנחם.
דוקטור רזי הופמן
28 דצמ 2021 08:05:57רק להזכיר שפריצארד יובש בתחילת העונה ואני דיי התלוננתי שהוא לא מקבל דקות בכלל.
אתה מוזמן לבדוק, היו לא מעט משחקים שהוא לא שותף בכלל. מכל החבורה הזו של השנתיים האחרונות וחצי יש רק שני שחקנים שצריכים להשאר גראנט וויליאמס ופריצארד. את האחרון אני פחות מסמפט בגלל מה שעשה לים מדר בליגת הקיץ!
אשך טמיר המקורי
28 דצמ 2021 09:56:17נכון, יובש אחרי ליגת קיץ מצוינת
Avri
28 דצמ 2021 12:44:36הוא "יובש" כביכול כי הוא היה בכושר נוראי ובדקות שהוא שיחק הוא נראה נורא. בחודש האחרון הוא בכושר מצויין ובהתאם הוא רואה דקות. מה מחר? אם נסמית' שמסריח בינתיים יתחיל לפגוע תטען שהכל בגלל שהוא "יובש"?
בכלל, מדהים שכשפריצ'ארד מצליח זה למרות המאמן אבל כשהוא הסריח זה בגלל המאמן. מאוד הגיוני מה שהולך כאן.
–
שלא ישתמע כאן שאני חושב שאודוקה עושה עבודה טובה, ברור שהוא לא. אבל חלק מהטענות שעולות כאן לא קשורות לכלום.
דוקטור רזי הופמן
28 דצמ 2021 13:18:36מכל החבורה הזו של השנתיים האחרונות וחצי יש רק שני שחקנים שצריכים להשאר גראנט וויליאמס ופריצארד.
בכלל, מדהים שכשפריצ'ארד מצליח זה למרות המאמן אבל כשהוא הסריח זה בגלל המאמן, בוא תמצא איפה אמרתי את זה?
Avri
28 דצמ 2021 13:33:18הטיים לורד צריך לעוף? הזוי לגמרי אבל אותך אני כבר לא אשכנע. גרנט ופריצ'ארד בהחלט צריכים להשאר, בתור שחקני ספסל.
דוקטור רזי הופמן
28 דצמ 2021 14:09:46אתה ראית את המשחק היום בזמן אמת? אני כן ראיתי משחק מלא כולל הניואנסים שמי שרואה תקציר או סטט, אפילו מורחב, מפספס…….
שני שחקנים דיי הסריחו את הפרקט, לנגפורד והטיימלורד שלך. איבודים של בראון? תשאל את חביבך אם לא יהיה לתספורת שלו איזה חלק בעניין. לפחות רומיאו אוסף את הראסמות (ראסטות+צמות) בקוקו שלא יפריעו בטווח הראייה ובקליעה, לא שלטיימלורד יש קליעה…
לפחות שנינו מסכימים שהמאמן לא טוב. איך השחקן הכי גרוע נמצא על המגרש 36 דקות?
ג'בארי פרקר כשנכנס לראשונה היה טוב מאד ואז הגאון אידיוטקה הוריד ושכח אותו על הספסל. חד וחלק, נזכר בו רק מאוחר מדיי ואז הוא כבר היה קר והחמיץ מה שזרק.
שלא נדבר על מונרו ונואל מקצה הספסל ששחטו אותנו….
לא מבין איך מאמן שהיה העוזר של פופ, כל כך גרוע?
Avri
28 דצמ 2021 14:56:16הטיים לורד לא שיחק טוב אתמול? ההבדל בין שנינו זה שאני לא מעיף שחקן כי הוא שיחק משחק אחד לא טוב ( במיוחד אם הוא משחק מעולה עד כה), כמו שאני לא מעיף מאמן חדש (שאנשי מקצוע מעריכים) בקבוצה חדשה (עם סגל בינוני), אחרי חודשיים בינוניים.
דוקטור רזי הופמן
28 דצמ 2021 15:11:40לא שיחק טוב אתמול? לא חסרים משחקים בהם לא שיחק טוב. הוא רים פרוטקטור לא רע ואיש הלובים של הסלטיקס מעבר לזה הוא מגן גרוע ביותר כשמדובר בחילופים על קו השלוש. הוא בפירוש נזק כשעומד מול פורוורד או גארד שנמצאים על הקשת.
הסגל שלנו בכלל לא בינוני בעיני, הוא לא מנוצל נכון, זה אחד ההבדלים ביני ובינך.
Avri
28 דצמ 2021 17:26:44טוב בסדר.
trusttheprocess
28 דצמ 2021 07:50:10מה יש לאבדיה לפחד מהארל? הפייק טאף גיי על זה שחזק על לוקה
אתמול אמביד ניפנף אותו עם האצבע והארל הלך לחדר ההלבשה כשאמביד צוחק עליו.
אמרתי כבר מזמן שבוסטון צריכים להעיף את שרודר,סמארט והורפורד ולתת לפריצ'ארד,וויליאמס ונסמית לשחק
Avri
28 דצמ 2021 12:47:13כבר "מזמן"? אמרת את זה בדיוק לפני שבוע…. וויליאמס משחק הרבה בלי קשר להורפורד (המגבלה העיקרית שלו זו הבריאות), ומי שעוקב אחרי בוסטון יגיד לך שאתה מגזים בענק בהערכת התקרה של פריצ'ארד ונסמית'.
רן הנרגן
28 דצמ 2021 07:50:51מי שלא ראה את השמחה משחרור מעולו של רודן לא ראה את המבריקס משחקים השבוע.
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 07:57:13ראיתי שהמאבס נוגבו כמה פעמים. זה לא חכמה לרמוס את לילי כריות רכות מלטפת חביבי
ירון, החלום
28 דצמ 2021 08:11:51בס"ד
תודה מנחם.
מקוה שדני יקבל יותר כבוד וכדורים עכשיו.
בוסטון תקועים במקום, צריכים איזה טרייד שיתן להם קפיצת מדרגה.
לייקרס, בלי דיוויס, לברון כמעט לבד בחלק גדול מהמשחקים.
Berch
28 דצמ 2021 08:14:34אחלה מעורב
לבנים נגד שחורים, שחקן כמו ב 1971, מכות….. מרגיש כמו סוף שנות ה 80
🤣
Jonathan
28 דצמ 2021 08:32:11ראיתי סרט על הסלטיקס ודיברו שם על המתחים בין לבנים ושחורים בבוסטון. לפי הסרט (וסרטים דוקומנטריים צריך לקחת בעירבון מוגבל) זה עיצבן עד לא עניין אותם שראסל הביא אליפות אחרי אליפות אבל כשבירד הגיע הוא היה פתאום "התקווה הלבנה".
לא הייתי בבוסטון, לא מכיר מספיק, האמריקאים צריכים להבין שלהם ולעולם יש בעיות יותר אמיתיות מהפיגמנטים שלהם.
*
לברון צריך להיות מוקף בשחקני 3&D מהירים ולמסור להם. האמת שגם ווסטברוק צריך להיות מוקף בכאלה. השילוב בין לברון לראס נראה לי מוזר מלכתחילה. לא ציפיתי שזה ייראה כל כך רע 35 משחקים לתוך העונה ועדיין – הלייקרס לא הרגישו בנויים טוב מלכתחילה.
Jonathan
28 דצמ 2021 08:36:59שאלה, הבנתי שקיירי אירווינג נמצא חיובי לקורונה. נאש אמר שייקח לו עוד כשבועיים ואז יוכל להצטרף. אבל קיירי עדיין לא יכול לשחק במשחקי בית . למה בעצם? בישראל מחלימים הם כמו מחוסנים.
אשך טמיר המקורי
28 דצמ 2021 09:57:36כמו בכל עלילות הקורונה, ככה.
האווי לאסוף
28 דצמ 2021 08:37:29מקווה שדני יימצא דרכים אחרות להתבלט בהן בתור שחקן NBA.
תודה רבה על המעורב
דה שוט
28 דצמ 2021 08:53:30תודה מנחם אחלה מעורב.
אני מסכים איתך – שחקני הלייקרס מכשילים את לברון.
הם עושים את זה בכוונה
🙂
יצרן טיטולים מדופלם
28 דצמ 2021 12:54:21דה שוט מהר לצנטרישוט
חולה על היציאות שלך טנש מנגבים אותך על הפרקט
דה שוט
28 דצמ 2021 17:00:46חחחחח אני שם בגלל ראס אבל תאכלס הוא לא אשם זה בגלל לברון
דה שוט
28 דצמ 2021 17:01:48וטנש אכן מנגבים כבר הפסד בית שני רצוף 😂😂😂
golan
28 דצמ 2021 09:36:00תודה על המעורב
NBA בדם
28 דצמ 2021 09:44:26מוראנט זה השיבוט של דרק רוז.
אם הוא מתחזק קריירה בריאה הוא יגיע לטופ 15 לפחות.
thetroll
28 דצמ 2021 09:53:05מנחם תודה על מעורב מעולה.
המשחק של פריצארד רק מראה עד כמה אידיוטקה (אימתי את הכינוי שרזי נתן לו כי הדוק צודק) הוא אכן אידיוט. ולא … הם לא משחקים עם שרודר ב 1 הם משחקים באופן קבוע עם …… מרכוס סמארט הטיפש. שהוא לא פוינט גארד ולא יהיה. הסלטיק בהרכב של שרודר/פריצארד בראון טייטום הורפורד והטיים לורד תהיה קבוצה שיהיה קשה להילחם מולה. כשסמארט משחק ב 1 34 דקות בממוצע בהם הוא שם 10 נקודות ב 38% עלוביםםםםםםםםם מהשדה ב 28% נוראים מהשלוש ועם 4 ריבאונד במשחק (34 דקות על הפרקט כן… 4 ריבאונד ? אפילו שהוא גארד) ומצליח לתת רק 5.5 אסיסטים במשחק אין כבר מה לצפות מהם. פשוט אידיוט. צריך טרייד עליו וזה דחוף. הוא שחקן ספסל לכל היותר לא יכול בשום פנים ואופן להיול פוינט גארד פותח בליגה בטל לא בקבוצה עם אספירציות ושיש לה גם פוטנציאל ללכת עד הסוף בתנאים מסויימים כמו בוסטון . וזו גם התשובה לפוסט שכתבת השבוע. חס וחלילה חלילה וחס וחס וחלילה שהם יוותרו על טייטום או בראון. רק את סמארט.
לגבי דני לא רואים את המכות אבל אני בצד שלו ולא בגלל שהוא ישראלי. ברטנס הוא שחקן אנוכי (משתדל לא להיגרר למחוזות הפח והזבל אבל במקרה הזה זה מה שהוא למרות שאני לא אומר) ודני אחלה שחקן והגיע הזמן שיתן מכות למי שצריך. זה אומר שהוא נלחם על המעמד שלו בליגה וזה טוב. אני בעד.
דוקטור רזי הופמן
28 דצמ 2021 10:56:10טרולי, ככה זה כשמנחם מעוות שמות, בסוף זה יורד למטה על אזניים קשובות.
"הסלטיק בהרכב של שרודר/פריצארד בראון טייטום הורפורד והטיים לורד תהיה קבוצה שיהיה קשה להילחם מולה" כשיגיע מאמן טוב באמת. אולי אחרי שלברון יפטר את פוגל?
סמארט צריך לחזור להיות השחקן השישי….
Avri
28 דצמ 2021 13:30:18סמארט צריך לעלות מהספסל? כן. לא צריך לרכז? כנראה, למרות שתכלס זה לא משנה כי הכדור מתנקז בסוף לבראון או טייטום וה"רכז" בסך הכל עובר את החצי בכדרור. סמארט שחקן גרוע שצריך לעוף? מצטער, זאת רפות הבנה אדירה. גם הצגת הנתונים די דמגוגית. 11 נקודות, 5.5 אסיסטים, ארבעה ריבאונדים ו2 חטיפות לשחקן מ ש ל י ם, זה בכלל לא רע. ואת זה שהוא שחקן הגנה טופ 5 בליגה ושכדורסל משחקים גם בהגנה כבר נמאס לי להזכיר כי זה כנראה לא ממש מעניין פה אף אחד. מזכיר את הויכוחים העקרים עם רובין על האם דריימונד שחקן טוב או "נגר".
thetroll
28 דצמ 2021 15:44:55אברי אין לי בעיה עם מילה אחת שכתבת. אם הוא עולה מהספסל הכל סבבה .
אבל להגיד את המילים האלה ? שהפוינט גארד הפותח שלך שמשחק 34 דקות במשחק בממוצע הוא שחקן מ ש ל ים ???????????…..?????????
אברי – הפוינט גארד הפותח זה שמשחק 34 דקות במשחק בכדורסל המודרני זה התפקיד הכי חשוב במגרש כי כל המשחק זורם דרכו התפקיד היחיד שאי אפשר להתפשר עליו בשום פנים ואופן זה זה. ושם בוסטון מתפשרת. קשות. בגלל כל מיני שיקולים שבעייני לא ענייניים.
ביתר הדברים שכתבת אני איתך.
MacLeod 1
28 דצמ 2021 09:57:24אני עם שיקאגו עד הסוף (הפסד סיבוב ראשון)!
אחלה מעורב, תודה
S&M
28 דצמ 2021 09:59:21אבדיה באמת לא חסם. עמד כמו פח ונתן למגן לרדוף אחרי הקלע.
אשך טמיר המקורי
28 דצמ 2021 10:14:56לא יודע מי צדק ומי טעה מבחינת המהלך אבל מאוד לא אהבתי את שפת הגוף והמחוות של ברטאנס.
thetroll
28 דצמ 2021 10:41:06דני צדק לחלוטין דאבל טים על ברטנס והוא מתעקש לזרוק זה שהיא הכי קונטסטד שיש כשדני פנוי לחלוטין בעמדה טובה בהרבה. ונראה שמי שהתחיל להתגרות שם זה ברטנס.
דני הוא ילד טוב. אוהב לשמור על יחסים טובים עם הסביבה ולא נראה חי שהוא אוהב להיקלע לעימותים עם חברים לקבוצה כי נקבוצה מבחינתו היא ערך עליון. ברטנס נראה לי ארס ממוצע ששם זין על הסביבה ולכן זה מבחן קשיחות לדני. אם יעבור אותו הוא בפנים. האן בי איי זה אחד המקומות הקשוחים שיש והילד צריך לגדל אופי אין ברירה. אני מאמין שיעבור את זה. קטן עליו. הוא ווינר.
etayle
28 דצמ 2021 10:56:01לדעתי הלטבי צודק, דני פשוט לא חוסם טוב בתרגיל. להוציא את התסכול שלו על דני, זה פתטי. הבחור מנגר ברמות, שיעבוד על הקליעה שלו במקום לצאת על דני מלך ישראל.
thog
28 דצמ 2021 11:57:01הוא טועה, כי הוא יצא מוקדם מדי בריצה בלי לחכות שאבדיה יהיה במקום לחסום לו.
Dor
28 דצמ 2021 12:00:21גם אני לא אהבתי את שפת הגוף של ברטאנס, אבל הטענה שלו על החסימה המצ'וקמקת של דני מוצדקת לגמרי. דני תפס עמדה על שחקן נמוך כשהכדור עוד בכלל לא הגיע לברטאנס ולא מסרו לו. מהרגע הזה הוא פיברק חסימה לברטאנס שזרק זריקה סבירה. בקטסל מלמדים שאם אתה חוסם למישהו תחסום כמו שצריך ואל תעשה בכאילו כמו שדני עשה
thetroll
28 דצמ 2021 13:06:39סומך עליך.
thetroll
28 דצמ 2021 13:08:10נ.ב. אין על הקסטל… מבשרת או הפועל?
Warrior
28 דצמ 2021 13:09:16לא מסרו לו כי ברטנס לא ריווח לו.. חיכה שדני יחסום לו ובשניה שהתחיל לזוז אליו הלך ודני לא הספיק לחסום.
זה לא שדני שומר גדול בלי קשר.
אור
28 דצמ 2021 17:08:48אני איתך, ככה לא עושים לדני מלך ישראל
Alex Rabino
28 דצמ 2021 10:39:20אבד הכלח על רכזים שאוהבים להחזיק בכדור ולכדרר במקום להניע אותו (ע"ע סקוטי ווילבקין). שרודר שחקן גמור.
Dor
28 דצמ 2021 12:01:36תודה מנחם. פריצ'רד שחקן מצוין וכבר שנתיים מתייבש סתם על הספסל. אולי אודוקה כמו סטיבנס עושה לו פופוביץ', אחרת אני לא מבין למה הוא לא משחק יותר
Avri
28 דצמ 2021 15:06:51איזה מתייבש? שנה שעברה שיחק 20 דקות למשחק. זה אולי לא 35 דקות אבל ממש לא "מתייבש". גם השנה, כשהוא משחק טוב הוא מקבל דקות. עכשיו כשהוא בכושר טוב ברור שהכל נראה מושלם אבל הוא פתח את העונה בצורה נוראית וממש לא הרוויח את הדקות שלו.
Ohad
28 דצמ 2021 12:59:081. אני חזק עם הבולס. יש רק 2 קבוצות טובות ממנה – הנטס ומילווקי. דהרוזן ולאבין צריכים להיכנס לחמישיית העונה השנייה. בכלל דהרוזן משחק כמו פעם ואני אומר את זה בקטע הכי חיובי שיש
2. ברטאנס שחקן אנוכי, זורק כל כדור שמגיע אליו. למרות זאת, דני טעה כאן.
3. פריצארד אחלה רכז, אבל מחליף.
4. אני הייתי הולך על הטרייד הבא: הורפורד, שרודר ושחקן נוסף לאיזון משכורות (קאנטר או נייסמית) תמורת ווסטברוק. יסייע לשתי הקבוצות
דוקטור רזי הופמן
28 דצמ 2021 13:20:17לא, תודה….
האווי לאסוף
28 דצמ 2021 13:27:064. למה? מה הסלטיקס עשו לך רע אי פעם? עדיף כבר לזרוק את המועדון למימי האוקיינוס ולקרוא לזה מסיבת התה השלישית
Avri
28 דצמ 2021 13:31:30בוסטון: "לך תחפש פרייאר אחר"
Ohad
28 דצמ 2021 14:42:46ווי ווי אני היחיד שעוד תופס מווסטברוק? הוא לא יביא אליפות, אבל בטח יעיר את בראון (שתמיד נראה לי ישנוני כזה) וטייטום.
Avri
28 דצמ 2021 15:09:15אני איתך, הוא ממש לא שחקן רע ותכלס איך שבוסטון נראית לשים אותו שישתולל קצת יכול להיות רעיון טוב, אבל בשביל 40 מליון לעונה? לא תודה.
שחר אלוני
28 דצמ 2021 13:21:54הקבוצה סביב לברון תסתדר אם וכאשר יעבירו או יספסלו את ווסטברוק, ודייויס יחזור. שאר הסגל בסדר גמור
אלכס דוקורסקי
28 דצמ 2021 14:56:50מנחם, תודה רבה על המעורב המעולה.
טריי זריקה מחשידה
28 דצמ 2021 15:37:46חברים לבוסטון חסר מאמן. ראס יהיה טוב מאד לשם אבל כמו שאברי אמר 40 מיליון זה הרבה. ב5 מיליון הוא לוקח. ראס יריץ אותם טייטום ובראון יתעסקו פחות בהובלת כדור. ראס פחות מעוניין לקלוע, הוא מעוניין ב10 אס ו10 ריב בעיקר כי ל10 נק יגיע. ככה כולם מרוויחים בבוסטון אין בור הגנתי כמו לברון לכן יש שם 4 שחקנים שיכולים לסגור את הבור של ראס בהגנה.
מנחם לס
28 דצמ 2021 16:08:22תודה לכולם. אני אוהב שיש תגובות ללא קללות
Zivke
28 דצמ 2021 17:57:56תודה רבה מנחם, כיף של מעורב!
גידי זה שחקן כמו מנהרת הזמן, תענוג להסתכל עליו
אור
28 דצמ 2021 18:45:32לצערו מנחם לא ריחם עליו ונכנס לפרוטוקול
birdman
28 דצמ 2021 18:09:54אם וושינגטון היו משחקים תרגילים מתוכננים מראש, כאשר הרכז קורא תרגיל, כל העסק היה נמנע. אבל ב nba איש הישר בעיניו יעשה.