פיניקס נגד ממפיס ועוד שישה משחקים בערב שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

פיניקס נגד ממפיס ועוד שישה משחקים בערב שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

שארלוט הורנטס (17-17) – יוסטון רוקטס (23-10) 2:00

אחרי שהייתה אחת הקבוצות הראשונות לאבד את כל הרוטציה לפרוטוקולים, שארלוט שקיבלה כמה ימים לנוח מאז המשחק האחרון שלה תקווה לצבור כמה ניצחונות אחרי שרצף של 4 הפסדים בשישה משחקים הוריד אותה למאזן שווה ולמקום השמיני, רק משחק מעל טורונטו שנמצאת מחוץ לטורניר הפליי אין. זה היה נראה יותר טוב במשחק האחרון, שארלוט הצליחה לגבור על דנבר למרות ההפסד במצ'אפ בעמדות הסנטר, מייסון פלאמלי ופי ג'יי וושינגטון שמרו על יוקיץ' שסיים עם משחק מפלצתי של 29 ו21 אבל שארלוט מנעה מדנבר לשחק כקבוצה ומכל שחקן אחר לקלוע מעל 12 נקודות.

בצד השני יוסטון מגיעה למשחק הזה אחרי שרצף של שלושה הפסדים שלה, פלוס כמה ניצחונות של הפליקנס, הוריד אותה בחזרה למקום האחרון במערב. בהפסד האחרון של הרוקטס הם לא הצליחו להתמודד עם מיילס טרנר במשחק החזרה של הרוקי, ג'יילן גרין, למגרש אחרי פציעה שהשביתה אותו לזמן ממושך. שסיים עם 32 נקודות ועשר ריבאונדים ושלח קריצה לכל הקבוצות שמחפשות סנטר בחלון ההעברות בעוד גרין היה מצוין וסיים עם 20 נקודות ושתי חטיפות בזמן שהוא זורק 6/9 מחוץ לקשת. השחקן ההגנתי הטוב ביותר של יוסטון, ג'שואן טייט, יתמודד הערב עם מיילס ברידג'ס וינסה להוציא אותו מהמשחק שלו וככל הנראה אריק ישמור על לאמלו למשך דקות רבות שכן גאריסון מת'יוז ודי ג'יי אוגוסטין נכנסו לבידוד. קיים סיכוי שהרוקטס יקבלו בחזרה את קווין פורטר ג'וניור להרכב וינסו לנצח כמה משחקים עם הקו הצעיר האחורי שלהם, ניסיון שלא הצליח בתחילת העונה.

הימור: עם ייווארד, לאמלו, רוזיר וברידג'ס שארלוט היא קבוצה עמוקה יותר מיוסטון, שלא יכולה באמת לנצל את נקודת התורפה הגדולה ביותר שלה, עמדת הסנטר. שארלוט מנצחים.

אטלנטה הוקס (17-15) – שיקגו בולס (10-20) 2:30

בפעם הראשונה מאז שנות ה80 ההוקס נבחרו לשחק בכריסמס ועוד במדיסון סקאוור גארדן מכל המקומות. החיסרון של טריי יאנג ביחד עם שאר הרוטציה הורגש מאוד על הסגל של נייט מקמילן, הכדור לא נע באותה צורה ונראה היה שכולם פשוט ניסו לשים נקודות על הלוח בזמן שהשחקן עם הכי הרבה אסיסטים היה גורגי דג'נג שסיים עם חמישה כאלה והם פשוט לא הצליחו לקבל תפוקה יציבה מהספסל. הצרות של אטלנטה לא נגמרות שם, אל סגל החסרים המלא שנמצא בבידוד (שריף קופר, גלינארי, קווין הארטר, טימותי לוואוואו קאבארוט, אוקונגוו, לו וויליאמס וטרה יאנג) מצטרפים גם ג'ון קולינס וג'יילן ג'ונסון. בלי הכוכב הנוסף של הקבוצה והרוקי הצעיר מקמילן ככל הנראה יפתח עם דג'נג ליד קאפלה ויזיז את קאם רדיש לעמדת הסמול פורוורד, מה שאומר שאנחנו צפויים לקבל דקות משמו\עותיות של לאנס סטיבנסון הערב ולזה אין דרך להתכונן. בלי קארוסו ולונזו על הקו האחורי, שניהם מועמדים לנבחרות ההגנה של העונה, שיקגו תתקשה להכיל את החדירות של אטלנטה ובהתחשב בכך שווצ' שומר על הטבעת, מקמילן צריך לנסות לחדור פנימה בכל פוזשן.

בצד השני שיקגו שקיבלו בחזרה את לווין להרכב הפותח איבדו את לונזו בול שנכנס ביחד עם קארוסו, דריק ג'ונס ג'וניור וטוני בראדלי לבידוד. במשחק הראשון של הצמד הדינמי ביחד מאז הכניסות החוזרות לפרוטוקול הם קלעו ביחד 56 נקודות בדרך לניצחון על הפייסרס. הקו הקדמי והאחורי של אטלנטה נראים דלילים למדי לאור הנסיבות ושיקגו לא אמורה להתקשות במשחק בו היא יכולה לשתף יותר את הספסל ולתת דקות לדונסומו, הרוקי הנהדר ולטרוי בראון ג'וניור שחוזר גם הוא מבידוד. בהיעדר לונזו וקארוסו קובי וואייט יקבל את המקום בהרכב הפותח בתקווה להפוך את פתיחת העונה הרעה שעוברת עליו, הרכז הצעיר לא מצליח למצוא את המקום להתבלט בסגל העמוק של שיקגו והוא קולע רק 7.7 נקודות למשחק על אחוזי שדה נוראיים. זאק לווין שהראה את הפוטנציאל ההגנתי שלו באולימיפאדה האחרונה יהיה חייב להוביל את ההגנה של שיקגו בלי שני המגנים העיקריים שלה ולצד קובי וואייט ודרוזן כשווצ' מאחורה.

הימור: ההיעדרות של לונזו וקארוסו תשפיע מאוד על ההגנה של שיקגו אבל בסוף האיכות של דרוזן ולווין ינצחו לבולס את המשחק. שיקגו מנצחים.

Bulls duo Zach LaVine and DeMar DeRozan on track for historic scoring  season | Sportingnews
חזרו לשתף פעולה.

מינסוטה טימברוולבס (17-15) – בוסטון סלטיקס (17-16) 3:00

הזאבים הם עוד קבוצה שהוכתה קשות על ידי גל הבדיקות, הם יעלו למפגש הערב בלי השלישייה המובילה שלהם, דיאנג'לו, אדווארדס וטאונס שנמצאים בבידוד ביחד עם פרינס, נאז ראייד, ג'ארד ונדרבילט ומקינלי רייט אבל ככל הנראה יקבלו בחזרה את פטריק בברלי וג'וש אוקוגי שחוזרים לכושר משחק. בלי הכוכבים של הקבוצה מי שימשיך לקחת על עצמו את אחריות הקליעה הוא מאליק ביזלי, הפורוורד הצעיר שסיים את המשחק האחרון, עם דיאנג'לו ראסל לידו שסיים עם 14 אסיסטים, עם 33 נקודות ו7 שלשות בהפסד של הקבוצה ליוטה. מינסוטה מקווה מאוד שהיא תוכל לקבל בחזרה את פטריק בברלי לקו האחורי שכן במידה ולא היא תישאר עם ג'ורדן מקלפלין בתפקיד הרכז האמיתי היחיד בסגל. החוסרים של הקבוצה יתנו מקום לליאונרדו בולמארו, בחירת הסיבוב הראשון מהעונה הקודמת שכולנו מכירים, דקות אמיתיות להוכיח מה הוא שווה אחרי שלא הוזמן לקבוצה בעונה הקודמת הוא מקבל פחות מתשע דקות למשחק העונה במשחק בהם לוקח חלק.

אחרי ההפסד הכואב למילווקי בחג המולד בוסטון תנסה לצאת מהתקופה הרעה בה היא נמצאת, לא הצליחה לנצח שני משחקים רצופים מאז ה22 לנובמבר, לפני שתמצא את עצמה נאבקת על הכרטיס לפליי אין, היא נמצאת משחק אחד מעל הניקס שבמקום ה12. המשחק מול מילווקי אפיין את כל העונה של בוסטון, היא הובילה ב15 נקודות, חמש וחצי דקות לסיום ועדיין הצליחה להפסיד בשבע במשחק בו טייטום ובראון קולעים ביחד 50 נקודות. אבל קשה לבוא לבוסטון בטענות כשהסגל שלה כל כך חסר, כרגע ברונו פרננדס, אנס פרידום, ג'סטין ג'קסון, ניסמית', ג'וש ריצ'רדסון דניס שרודר וגרנט וויליאמס ביחד עם סי ג'יי מיילס (שם שמעלה נוסטלגיה) שהצטרף בתור חיזוק לקבוצה, כולם נמצאים בבידוד. בגלל שטייטום, בראון, סמארט וויליאמס שיחקו 37 דקות או יותר במשחק האחרון אני חושב שאודוקה הולך לרווח את הרוטציה שלו הערב ולהשתמש יותר בהרננגומז, ג'בארי פרקר ואולי אפילו נקבל דקות משמעותיות של "אייסו" ג'ו. אודוקה היה שמח לקבל יותר מלאנגפורד, פתח מול מילווקי, שלמרות ששותף ביותר מ22 דקות בארבעת המשחקים האחרונים שלו לא מצליח לתרום יותר מ4.5 נקודות ולא רשם אסיסט אחד באותם משחקים.

הימור: בלי השלישייה הגדולה שלה למינסוטה יהיה קשה לאיים על בוסטון. הסלטיקס מנצחים.

סן אנטוניו ספרס (18-14) – יוטה ג'אז (9-23) 3:30

עם שלושה ניצחונות רצופים החברה הצעירים של סן אנטוניו הצליחו לעבור על פני סקרמנטו ופורטלנד בדרך למקום העשירי. הספרס ניצחו את אותם משחקים בצורה משכנעת מדי (קליפרס, לייקרס ודטרויט) עם הפרש של כמעט 30 נקודות בממוצע למשחק. במפגש האחרון מול דטרויט זה היה קלדון ג'ונסון שתפס פיקוד בהיעדר דג'ונטה מארי, שנמצא עדיין בפרוטוקול הקורונה, הוא סיים עם 27 נקודות ו4/4 משלוש. הקליעה המדויקת מחוץ לקשת היא לא עניין של מזל, הפורוורד הצעיר קולע העונה 47.6% מחוץ לקשת על 3.3 ובעשרת המשחקים האחרונים שלו הוא עומד על 57.1% על 4.2 ניסיונות למשחק, לא עניין של הרבה זמן עד שנראה אותו זורק הרבה יותר וקולע הרבה יותר. הספרס יקוו לקבל את כל מה שהם יכולים מפואלטל מתחת לסלים בקרב עם גוברט.

יוטה מגיעה למפגש הערב בלי הכוכב הגדול ביותר שלה. מיטשל שסיים עם קו סטטיסטי שלא רואים בכל יום בחג המולד, 33 נקודות, 3 אסיסטים, 3 ריבאונדים ו3 חטיפות, בדרך לניצחון חשוב על דאלאס, קבוצת פלייאוף במערב יעדר הערב עקב כאבים בגב התחתון. הם ינסו להסתדר בלעדיו בכדי להמשיך את רצף הניצחונות שלהם, שלוש במספר, וליצור מומנטום נגד קבוצות נוספות שאותם יוכלו לפגוש בפלייאוף. למקום הפותח ככל הנראה יחליק ג'ורדן קלארקסון שממשיך את פתיחת העונה הרעה שלו, השחקן השישי של העונה שעברה עומד על פחות מ13 נקודות העונה על 38% מהשדה לכן אני מצפה מקונלי, במיוחד בהיעדר דג'ונטה מארי המצוין בצד השני לשמור על מוביל הכדור, לקחת על עצמו את ההתקפה של יוטה ולנהל את המשחק. בוגדנוביץ' שהיה מצוין מול דאלאס, 25 נקודות על 65% מהשדה, יהיה חייב להתעלות על עצמו הערב ולספק לקבוצה את הקליעה מבחוץ שהיא צריכה.

הימור: שני הקבוצות בלי הכוכבים הגדולים ביותר שלהם ועדיין יוטה היא קבוצה עמוקה ויציבה יותר מהספרס. הג'אז מנצחים.

The Triple Team: Jazz's defensive effort is low, and Spurs make them play
פואלטל ינסה לעצור את גוברט.

פיניקס סאנס (6-26) – ממפיס גריזליס (14-20) 4:00

אחרי ההפסד הכואב לגולדן סטייט, פיניקס תפגוש עוד יריבה נוספת מצמרת המערב. ערב קליעה חלש של בוקר וקראודר, 8/30 מהשדה, ביחד עם ההתעלות של אוטו פורטר בדקות הסיום הובילה את פיניקס להפסד השישי שלה העונה במשחק שהרגיש כמו פלייאוף. בנוסף לקאמניסקי (ברך ימין) ודריו סאריץ' (ACL) פיניקס תעלה הערב ללא קראודר שנכנס לפרוטוקול הקורונה ביחד עם אלפריד פייטון. את המקום בהרכב הפותח יתפוס קאם ג'ונסון המצוין ואולי אפילו נקבל כמה דקות של אייטון בעמדת ה4 לצד מקגי בחמש, למרות שאני בספק שכן הקו הקדמי של ממפיס לא מהווה איום גדול בתוך הצבע. את ג'ה מוראנט ישמור מיקל ברידג'ס שמתחרה על נבחרת ההגנה הראשונה העונה ואת דזמונד ביין ישמור כריס פול.

הניצחון על הקינגס היה הראשון של הקבוצה מאז שג'ה מוראנט חזר מהפציעה, אבל הוא לא היה הכוכב של הערב. דזמונד ביין סיים עם 28 נקודות באחוזים מצוינים מהשדה ביחד עם שתי חטיפות והוא ממשיך את הקמפיין שלו בתור השחקן המשתפר של העונה ואחד מחטיפות הדראפט הגדולות ביותר של השנים האחרונות. הוא קולע בשמונת המשחקים האחרונים שלו 18.1 נקודות על 47.3% משלוש, שבעה ניסיונות למשחק. ממפיס לא יקבלו למפגש החשוב הזה את ברוקס (פרוטוקול קורונה), בו בהחלט יכלו להיעזר בשני צדדי המגרש ובמיוחד במצ'אפ מול בוקר. ג'ארן ג'קסון יהיה חייב לנצל את הגודל שלו לצד סטיבן אדאמס מול הקו הקדמי החלש של פיניקס. ממפיס חייבת לנצל את החולשה של שאר קבוצות המערב שמתחתיה ולבסס את עצמה ביחד עם פיניקס, גולדן סטייט ויוטה כפסגת הקונפרנס.

הימור: דילון ברוקס הוא העוגן ההגנתי של ממפיס ובלעדיו היא תתקשה מול קבוצה חזקה כמו פיניקס שמגיעה בסגל מלא. פיניקס מנצחים.

פורטלנד טריילבלייזרס (19-13) – דאלאס מאבריקס (17-15) 5:00

עקב הדחייה של המפגש שלה מול הנטס פורטלנד קיבלה כמעט שבוע לנוח ולאגור כוחות מחדש, המפגש האחרון שלה מול הפליקנס אותו הפסידה למרות 39 נקודות של לילארד, בעיקר כי לא הצליחה לקבל מספיק מהספסל. היא תעלה למפגש הערב בלי מקלמור, קובינגטון, דניס סמית', קודי זלר ונורקיץ' שנכנסו לבידוד ויצטרפו לסי ג'יי מקולום (ריאה) ואולי גם לילארד שנמצא בספק למשחק עקב סיבות אישיות. במשחקים האחרונים לילארד חזר לקלוע בצורה שמזכירה את העונות הקודמות, בעשרת המשחקים האחרונים שלו הוא עומד על 27.4 נקודות ביחד עם 6.6 אסיסטים וקולע בכמעט 38% מהשלשות שלו, במידה ולא יוכל להתלבש למשחק הערב הוא משאיר את הקבוצה שלו בלי הרבה אופציות התקפיות ומרחיק עוד יותר את ההשתתפות שלו במשחק האולסטאר שנמצאת בספק העונה. פאוול יהיה האקס פקטור של פורטלנד הערב, אנפרני סימונס יקבל את המפתחות לקו האחורי אבל דווקא הצלע האחרונה מההרכב הפותח של הקבוצה יהיה חייב להשאיר אותם בעניינים הערב ביחד עם לארי נאנס שצפוי לקבל הרבה דקות בעמדת הסנטר. עקב המחסור הרציני של הקבוצה בקו האחורי בחירת הסיבוב השני בעונה האחרונה, סי ג'יי אלבי צפוי להיכנס לרוטציה ולנסות להוכיח שמגיע לו מקום בהרכב. המשחק הזה חשוב מאוד לפורטלנד, היא איבדה את המקום בטורניר הפליי אין נכון לעכשיו ואם לא תתעורר היא תוכל למצוא את עצמה נאבקת לחזור.

דאלאס סוחבת כבר משחק שביעי ברציפות ללא לוקה שאחרי שנפצע בקרסול נכנס לפרוטוקול הקורונה. באותו רצף הם הצליחו לנצח רק שלושה משחקים ומי שתפס פיקוד היה ג'יילן ברונסון שהשתלט על ההתקפה וקלע 21.1 נקודות ומסר 7.3 אסיסטים למשחק בהיעדר הפנומן הסרבי. ביחד עם לוקה גם רג'י בולוק, טריי בורק, טים האוורדוואי, מקסי קלבר וג'אקורי מקלפלין נכנסו כולם לפרוטוקול הקורונה ולא יעמדו לרשות ג'ייסון קיד ביחד עם ווילי קולי סטיין שיעדר עקב סיבות אישיות. בחג המולד עם אותו הרכב חסר פורזינגיס וברונסון הובילו את הקבוצה עם 27 נקודות כל אחד, הערב פורזינגיס יצטרך לבלוט אל מול הקו הקדמי הנמוך שיש לפורטלנד להציע ולשלוט בריבאונדים ובצבע. ברנדון נייט, ת'או פינסון ומרקיז כריס מקבלים הזדמנות לחזור לעין הציבורית הספסל של המאבריקס ומוזס בראון מנצל את ההיעדרות של קולי סטיין לרשום דקות משמעותיות והם מהווים את הספסל של הקבוצה. דאלאס צריכה לנצל את התקופה החלשה שעוברת על הלייקרס בכדי לעבור אותה בטבלה ולחזור למאבק על מקום ישיר בפלייאוף.

הימור: בעיני המשחק הזה יפול על הכשירות של לילארד, שני הקבוצות עולות בסגל חסר מאוד אבל אם הכוכב יצליח לשחק לפורטלנד יש סיכוי. פורטלנד מנצחים.

How the Mavericks botched their defensive strategy on Damian Lillard's  clutch shot - Mavs Moneyball
בפורטלנד מחכים לשמוע האם הוא ישחק הערב.

לוס אנג'לס קליפרס (16-17) – ברוקלין נטס (9-22)

הקליפרס בהובלת אריק בלדסו, 18 נקודות ועשרה אסיסטים וזובאצ', 17 נקודות ו11 ריבאונדים ביחד עם הופעה גדולה של ברנדון בוסטון מהספסל הפסידו לנאגטס אחרי זריקות חשובות של ניקולה יוקיץ' וניסיון לא מוצלח ליצור זריקה טובה בשניות האחרונות שנגמר בהחטאה של ברנדון בוסטון. בלי פול ג'ורג' (קרע רצועה במרפק), רג'י ג'קסון (פרוטוקול קורונה), אייזאה הארטנשטיין (קרסול) ומרקוס מוריס (חוזר לכושר משחק) הקליפרס נשארים עם סגל די חסר לקראת המשחק הערב. זה הזמן של טרנס מאן ולוק קנארד להצדיק את החוזים הגדולים שקיבלו בעונה האחרונה ושל שחקנים צעירים כמו אמיר קופי וקיון ג'ונסון ביחד עם ברנדון בוסטון שפתח את העונה בטירוף להתבלט בסגל. למרות שהקליפרס נמצאים רק משחק אחד מעל מאזן שווה כשכל הקבוצות שמתחתיהן, הלייקרס, נאגטס ודאלאס, נאבקות בפציעות ולא מצליחות לצבור מומנטום אך במידה והקליפרס יחלו לשמוט משחקים הם יכולים למצוא את עצמם יורדים בכמה מקומות בטבלה.

בחג המולד זה עבד מצוין, בלי דוראנט, אולדרידג', דייוויד דיוק, קסלר, ג'ו האריס, דיירון שארפ או קאם ת'ומס שנכנסו כולם לבידוד הארדן מצא את עצמו במרכז הבמה פעם נוספת והוא לא איכזב. המזוקן סיים עם טריפל דאבל של 36 נקודות ביחד עם שלוש חסימות וביחד עם פאטי מילס, שמונה שלשות ודאנק אדיר של קלקסטון על לברון בפוזשן המכריע הם הצליחו להדוף את הלייקרס. למרות שזה נראה כאילו הנטס לא משחקים בהילוך גבוה במיוחד הם עדיין נמצאים במקום הראשון במזרח, משחק וחצי מעל המקום השני. לאור התפרצות קורונה קשה בקבוצה הם שיחקו רק משחק אחד בשבוע האחרון וכעת הם רוצים לרשום רצף ניצחונות חדש גם כשחלק משמעותי מהרוטציה בחוץ. מול הלייקרס סטיב נאש פתח עם במברי בעמדת ה4 ונתן לבלייק גריפין רק 10 דקות כל הפרקט, הקליפרס שיכולים לשחק את איבקה וזובאצ' ביחד מסוגלים להכריח את נאש לשחק גדול יותר מכפי שהוא רוצה. 14 נקודות מהספסל הספיקו לקבוצה במשחק מול הלייקרס בעיקר בגלל שפאטי מילס קלע 34, אבל במידה והאוסטרלי הוותיק לא יוכל לקלוע בצורה כזאת הערב הם יצטרכו לקבל יותר מגריפין (0 נקודות), ג'יימס ג'ונסון וג'אוון קארטר.

הימור: בלי פול ג'ורג' ורג'י ג'קסון הקליפרס נשענים בעיקר על החברה הצעירים שלהם וחסרי הניסיון. הנטס מנצחים.

לפוסט הזה יש 85 תגובות

  1. אני חושב שהדובים יענישו את טנש למרות שהם בבק טו בק. יהיה לדעתי צמוד שם. מרגיש שהולך לבוא משחק גדול של גה.

    חחחחחחחחחחח לגבי ההוקס מה קרה סילבר דוחים רק לדוראנט אה? עוד מעט שלרק ירים טלפון לדומיניק ווילקינס ווינס קרטר שנראה לי עדיין בכושר לפחות כמו של לאנס ודיאנג. אני וניסני נחליף אותם בעמדת השידור מבטיחים לשעשע את הציבור האמריקאי

    ניסני: דיי אר ורי טאלנטנד גייז ביג פוטנשל
    טז"מ- דיי אר ג'ארבג' טוטאל לוס, יו נואו אין היברו דר איז א סיינג פח, נוט פה באט פח…סו דיי אר אר פח
    ניסני: וואו זאק לאבין וואי ואאי וואט א דאנק פרום פרי טרואו
    טז"מ- קליר פאת נו דיפנס בייבי

        1. שמעון טולסטוי גנב ממך את הפתיחה ל׳אנה קרנינה׳ :
          "כל המשפחות המאושרות דומות זו לזו. אך המשפחות האומללות – אומללות הן כל אחת על פי דרכה".

            1. חחחח צודק מתנכל לכם

  2. פיניקס- ממפיס משחק ששווה לקום בשבילו. הדובים בגב אל גב ובלי ברוקס , השמשות יבואו להוציא עצבים אחרי ההפסד לגולדן סטייט, יאללה נלך על הפתעה וניצחון לממפיס עם התפוצצות של ג'ה בסיוע ביין .

    1. מקווה שתפתיעו. כל כך כיף לראות את החברה הצעירים של פופ על המגרש העונה ומאוד מקווה לראות אותם בפלייאוף

  3. אידיוטק'ה התחיל עם הניסיונות.
    למה?
    נסיונות עושים כשאתה מוביל ב 20 נקודות + לא כשיש שוויון….
    האיש לא ראוי להיות מאמן בהפול ג'לגוליה!

  4. האידיוטקה עוד יפסיד את המשחק הזה.
    לבראון יש 6 איבודים, זה חצי מהאיבודים של בוסטון, מאמן טוב היה לוקח אותו בצד ואומר לו, איזי מן, מספיק עם השטויות.

    1. והנה השוויון
      מיני בלי 3 הסטארים שלה עושה מהסלטיקס קוסקוס, מועכת ודורסת.
      מאמן בדיחה, ג'נרל מנג'ר שבחר את הבדיחה הזו בין לפי צבע עור ובין שלא.
      הסלטיקס יצטרכו ריאורגניזציה במשרדים בשנה הבאה אם הם רוצים להיות בפליאוף.

  5. ממפיס ממש אנדרייטד בעיני הם יחסית עמוקים ויש להם שחקנים מצוינים עד טובים בכל עמדה. הם יכולים להגיע בקלות לחצי גמר המערב ואם איכשהו לא יפגשו שם את גולדן או פיניקס הם יכולים לנצח כל קבוצה אחרת לפי דעתי. כל עוד מארי לא חוזר בכושר שיא

  6. והנה מיני מובילים.
    כזה מאמן דפוק לא היה בסלטירס מאז שנת התנקינג של דוק ריברס.
    בחזקת אין מאמן.

  7. כל הכבוד למינסוטה והמאמן שלה על הפייט שהם נותנים.
    הוא שם בדקות האחרונות את מה שעבד לו ולא נמצא בשבלונות של האידיוט. מי שמשחק זה מי שטוב, בין אם הוא חמישייה או מחליף.
    נואל ומונרו על המגרש ויסיימו שם את המשחק כי הם טובים ולמרות שלא עלו בחמישייה.
    ככה מאמן טוב מתנהל.

  8. אפילו אם יקרה נס הלילה, פינץ יוצא המאמן הגדול שמצליח בלי שלישייה פותחת להכניס לאידיוטקה.

  9. הנה אפילו האידיוטקה שולח לטיימלורד מילה, הוא מאוכזב מהליצן.
    לנגפורד לפחות אוסף את הראסטות שלא יפריעו לו, הטיימלורד צריך לעשות את זה או להסתפר שהצמות לא יפלו לו על העיניים.

  10. המאמן של ממפחס מתעקש לא להחזיר את גה.
    כריס פול המטונף הזה עובד של התאגיד כל הזמן שורקעם לטובתו תוקף שלא היה ולא נברא הטינופת הזאת חצי מהזמן מרוח על הריצפה והשופטים שורקים לו את ההזיות האלה
    ליגה מטונפת

    1. גם הם נתנו לכוכב לקבל את הכדור 🤣🤣 גה קלע מתי שרצה והדבילים בסוף החליטו לא למסור לו ולנגר למוות.
      ווי אר אול וויטנס אין כמו ליגת הwwe. אפילו בוקר לקח לו שנייה לקלוט שהוא לבד לגמרי 🤣

      1. אני ממש לא הבנתי מה ממפיס עשו בפוזשן שלפני השלשה של בוקר
        ללכת לכל שחקן במגרש חות מהכוכב הכי גדול שלך?
        בסוף ניצלו בנס

    1. איזה ניגוב ממפיס היו צריכים לתת 20 הפרש. המאמן שלהם שכח את גה על הספסל ובקלאץ בקושי ראה כדור. אייטון העציץ היה קולע 10 נק ב3 דק בהתחלה ומגיע למכסה.
      גואל אמביד הופך את ממפיס לקונטנדרית רצח 😎
      או שפילי יכולה חהביא את גה וביין על סימונס וטוביאס 😎

      1. ההגנה של פיניקס היתה היום קליר פאת כי איטון לא היה שם. וגם היה חסרים הריבאונדים שלו. ולא הוא לא קולע 3 נקודות למשחק הוא קולע השנה כבר 17.
        תסתכל על ה PIE הכי גבוה בפיניקס. זה מדד לא משהו דרך אגב אולי צריך לבדוק PER.
        מסכים שג'ננקיס כמעט את איבד את המשחק היום על היבוש של ג'ה.

  11. סטיבןמאדמס שחקן מחריד ממפיס חייבים להיפטר ממנו הבן אדם אוויר מהלך בהגנת צבע ובכל הגנה שהיא וגם בהתקפה לא קשור לכלום. ממפיס איתו זה 4 שחקנים הוא מיסמאץ מהלך ושלא נדבר על קונצר מי שימן מישהו מתחת לשולחן להשיג לו מושב בליגה הזאת בחייאת

  12. אגב למי שטען שממפיס יותר טובים בלי גה שילך לראות את הדק בלעדיו מול קבוצה רצינית היום……
    זה לא קינגס פורטלנד מאבס בלי לוקה דטרויט וכל האשפה שהזאת שמסתובבת בליגה ונותנת קליר פאת.
    בלי גה מול קבוצה רצינית הם לא יצליחו לזרוק לסל שינעלו מולם את ההגנה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט