אבדיה פוגש את פילי בראש 8 משחקים – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

8 משחקים מצפים לנו הלילה, כשפילדלפיה יפגשו את וושינגטון ואבדיה, מיאמי את אורלנדו במשחק המוקדם, קליבלנד את טורונטו, סקרמנטו את ממפיס, הספרס את דטרויט, שיקגו את אינדיאנה, אוקלהומה את הפליקנס והקליפרס את דנבר.

22:30 מיאמי היט (20- 13) – אורלנדו מג'יק (7- 26):

ההיט יגיעו למשחק ללא אדבאיו ודדמון הסנטרים (אולי האסלם יפתח בחמישייה?) וללא לאורי וכמובן מרקיף מוריס ואולדיפו, כשבאטלר וטאקר בספק למשחק בעת כתיבת שורות אלו. עם זאת, הפציעות לא מנעו ממיאמי לנצח את 2 האחרונות ו-4/5 המשחקים האחרונים, מה שמאפשר להם בינתיים לשמור על המקום הרביעי במזרח בינתיים כשהירו חזר מפציעה שלו לאחרונה.

בצד של אורלנדו, ניצחונות על ברוקלין ואטלנטה העלו אותם למרחק של שני משחקים מדטרויט, ומכיוון שהם עדיין בפער של 3 משחקים מיוסטון האחרונה במערב, אין שום לחץ על החבורה הצעירה הזאת שיכולה בינתיים לשחק ולפתח צעירים בנחת, או לאפשר לרובין לופז למסור 11 אסיסטים במשחק בודד. גם אפשרות.

המפתח של המשחק הוא הירו ורובינסון – שני הסקוררים הבכירים שנותרו למיאמי. יכולת טובה שלהם עשויה להספיק להיט, בעוד שמשחק פחות טוב שלהם יקל על המג'יק את החיים.

רמת עניין של משחק: C – מיאמי מלאה בפצועים ואורלנדו מצליחה מדי פעם לעקוץ, אבל ספק עד כמה זה משנה להם משהו.

הימור: הפתעה. אורלנדו ב-5.

1:00 קליבלנד קאבלירס (19- 13) – טורונטו ראפטורס (14- 15):

ללא אלן ומובלי, קליבלנד הפסידו לבוסטון במשחק שקטע רצף של 6 ניצחונות והוריד אותם למקום החמישי במזרח. גם הערב הם יהיו ללא שני הגבוהים המוכשרים האלה, מה שאמור לפגוע בעיקר בהגנה המצוינת של קליבלנד. גארלנד אולי יוכל לדאוג להתקפה סבירה גם עם המחליפים לידו, אבל בהגנה הגיבוי של טאקו פול לא מתקרב להשפעה של מובלי הנהדר.

גם אצל טורונטו הרוקי הבכיר, במקרה הזה סקוטי בארנס, לא ישחק הערב, וכמוהו גם אנונובי, ואן-וליט, טרנט, אצ'יווה ופלין כשסיאקם מוביל חבורה של כמה שחקנים שעדיין בספק למשחק. למרות ההיעדרויות, טורונטו עלו לאחרונה למקום ה-10 במזרח, האחרון שמוביל לפליי-אין, והם יקוו כמובן לשמור עליו במידת האפשר.

המפתח של המשחק הוא דריוס גארלנד, אולי השחקן המוביל היחיד אצל מי מהקבוצות שישחק הערב. יכולת טובה שלו יכולה לעשות את ההבדל.

רמת עניין של משחק: C+ – חסרים המון שחקנים, אבל לפחות מדובר במשחק שחשוב לשתי הקבוצות.

הימור: ביתיות וגארלנד. קליבלנד ב-11.

1:00 וושינגטון וויזארדס (17- 15) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (16- 16):

13.5 נקודות, 5.3 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים, 1.3 חטיפות וחסימה ב-75.9% אפקטיבי, 50% לשלוש ו-83.3% מהעונשין. אלה הנתונים של דני אבדיה ב-4 המשחקים האחרונים. בשני המשחקים האחרונים היה לו גם חלק מכריע ברגעי הקלאץ' ובהגנה בדרך ל-2 ניצחונות רצופים. אנסלד בחר במשחק האחרון באסטרטגיה מעניינת לפיה אבדיה מתחיל כל רבע על הספסל ואחרי כמה דקות עולה ונשאר על הפרקט עד סוף הרבע, ויהיה מעניין לראות האם הוא ימשיך באותה שיטה או שיהיו שינויים, במיוחד אם קיספרט יהיה ביום פחות טוב מאשר נגד הניקס.

הסיקסרס צמודים לוושינגטון במאזן כבר תקופה ארוכה, אבל ההפסד האחרון שלהם לאטלנטה יצר פער של משחק אחד בין הקבוצות שנמצאות ממש במרכז הטבלה של המזרח. שאלת בן סימונס ממשיכה לרחף כל הזמן מעל המועדון בזמן שאמביד קצת פחות יעיל מאשר בעונה שעברה, אבל מקסי נהדר וסת' קרי קולע באחוזים טובים יותר מהאח שלו.

המפתח של המשחק הזה הוא אמביד והמאצ'-אפ שלו עם גאפורד או הארל. אפשר להניח שאבדיה ישמור על אחרים.

רמת עניין של משחק: B+ – וושינגטון הראו יכולת לא רעה גם בלי ביל, והסיקסרס לא מרשימים במיוחד אבל יש להם שחקנים.

הימור: אמביד יטחן בצבע. פילדלפיה ב-14.

1:00 סקרמנטו קינגס (13- 20) – ממפיס גריזליס (19- 14):

הקינגס היו במומנטום חיובי עד לשני ההפסדים האחרונים שלהם לגולדן סטייט ולקליפרס, בהם ההתקפה התקשתה וקלעה 98 ו-89 בהתאמה. מצד שני, האליברטון נראה הרבה יותר טוב לאחרונה ואולי מתחיל סוף סוף בשיפור המצופה ממנו אחרי עונת הרוקי הטובה מאוד. על הגנה אנחנו לא נדבר, כי השאיפה של סקרמנטו כרגע היא להיות פורטלנד – התקפה מצוינת והגנה גרועה.

בממפיס, מתחילים להישמע רחשים סביב מוראנט. רצף של 9/10 בלעדיו ו-3 הפסדים רצופים עם חזרתו מציבים לכאורה שאלות, אם כי המדגם לא מספיק גדול כדי להסיק מזה מסקנות מסוימות. הגריזליס יקוו שהכניסה של האחרים לכושר טוב תבוא לידי ביטוי יחד עם מוראנט, וכל עוד הם מחזיקים במקום הרביעי במערב יש להם טיפה זמן לנסות לפענח איך לעשות את זה.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מחוץ לקשת – הדרך שבה רוב שחקני המשנה משתי הקבוצות יכולים לבוא לידי ביטוי. אצל שתיהן זה משמעותי בהצלחות שלהן.

רמת עניין של משחק: B- – שתי הקבוצות מחפשות לקטוע רצף הפסדים לפני שהן מסתבכות במאבקים שלהם.

הימור: ממפיס ב-8.

2:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11- 20) – ניו-אורלינס פליקנס (12- 21):

ההפסד לפיניקס קטע עבור אוקלהומה רצף של 3 ניצחונות שפתח פער על יוסטון ושמר עליהם קרובים לפליקנס במקומות 13-14 במערב. קבוצה שבה השחקן היחיד שמופיע בדו"ח הפציעות הוא Vit Krejci נמצאת במצב טוב בתחום הזה, וזה סייע לת'אנדר במשחקיהם האחרונים. בסך הכל, מאז התבוסה ההיסטורית לממפיס אוקלהומה ניצחו 5 מתוך 9 המשחקים שלהם, אחרי שקודם לכן הם עמדו על 6 מתוך 22.

הפליקנס נמצאים במומנטום עוד יותר טוב, שעומד כבר על 4 ניצחונות רצופים, ובמבט כללי יותר מדובר על 9 ניצחונות ב-14 המשחקים האחרונים. אינגרם נכנס לאחרונה לכושר טוב אחרי פציעות בתחילת העונה, ולנצ'יונאס חוזר לתפקיד של סקורר שני-שלישי שיותר מתאים לו ואפילו ההגנה נראית הרבה פחות גרוע מאשר בשלבים המוקדמים של העונה. עכשיו נשאר רק לחכות כמה שנים לזאיון…

המפתח של המשחק הוא בצד ההגנתי. הפליקנס מאוד השתפרו לאחרונה, ואם הם ישמרו על היכולת המשופרת ייתכן שהכישרון ההתקפי העדיף שלהם יבוא לידי ביטוי.

רמת עניין של משחק: B- – המפגש הקודם בין הקבוצות הביא את הבאזר-ביטר הרחוק ביותר בכל הזמנים. המנצחת תתקרב טיפה למאבקי הפליי-אין במערב.

הימור: הפליקנס במומנטום נהדר. ניו-אורלינס ב-5.

2:00 סאן-אנטוניו ספרס (13- 18) – דטרויט פיסטונס (5- 26):

הספרס ניצחו את 2 המשחקים האחרונים ו-9 מתוך 14 המשחקים האחרונים (בדיוק כמו הפליקנס), וכרגע הם נמצאים במקום ה-10 שמוביל לפליי-אין. את 4 משחקי החוץ הרצופים בשבוע וחצי האחרונים הספרס סיימו עם 3 ניצחונות, ופתאום הרייטינג ההתקפי של הספרס עומד על 110.4, כלומר מקום 10 בליגה.

לדטרויט הייתה הבלחה אחת עם ניצחון על מיאמי לפני שבוע, אבל זה היה הניצחון היחיד שלהם מאז ה-17/11. עם זאת, דטרויט מתמקדים בעיקר בפיתוח קייד קאנינגהאם והסביבה העתידית שלו, במיוחד אחרי הפציעה של ג'רמי גרנט, ושם התוצאות קצת פחות חד-משמעיות ויש הרבה ניצנים חיוביים.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של הספרס. אם הם יתתמקדו בקייד יהיה לפיסטונס מאוד קשה.

רמת עניין של משחק: C – הספרס במומנטום חיובי שהופך אותם לפייבוריטים מובהקים.

הימור: הספרס ב-20.

3:00 שיקגו בולס (19- 10) – אינדיאנה פייסרס (14- 19):

שיקגו חזרו אחרי שבוע השבתה וניצחו 2 משחקים רצופים ששמרו על מעמדם במקום השני במזרח, צמוד מאוד למילווקי, מיאמי וקליבלנד שרודפות אחריהם. קארוסו אמנם לא ישחק היום, כמו גם דריק ג'ונס, אבל בסך הכל שיקגו יכולים להיות מרוצים מדו"ח הפציעות הריק יחסית לאחרות, ובינתיים נראה שהם בדרך הבטוחה לעונה הכי טובה שלהם מאז ימי דרק רוז.

הפייסרס בינתיים נשארים במקום ה-13 במזרח עם יתרון משמעותי על אורלנדו ודטרויט האחרונות, אבל הם לא מצליחים לסגור את הפער מתריסר הראשונות, ויש תחושה שהפעם ההנהלה מתכוונת להתחיל בפירוק. מיילס טרנר הוא השם הכי חם על הלוח, ועכשיו השאלה היא איפה הכי מתאים למלך החסימות של הליגה להיות.

המפתח של המשחק הוא הקו האחורי של שיקגו מול זה החסר של אינדיאנה. בלי מקונל וכשברוגדון בספק, יהיה קשה לפייסרס להתמודד עם דרוזן ולאבין, אבל אם הם יצליחו זה יהפוך את המשחק הזה לצמוד יותר מהצפוי.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות מסקרנות. אחת מהצמרת שרוצה להוכיח שצריך לספור אותה באמת ואחת מהתחתית בה כל אחד רוצה להראות את הערך שלו.

הימור: שיקגו ב-12.

4:00 לוס אנג'לס קליפרס (17- 15) – דנבר נאגטס (15- 16):

הקליפרס התבשרו לאחרונה שפול ג'ורג' צפוי להחמיץ כמה שבועות עם פציעה אחרי שהם התמודדו לאחרונה עם כשבועיים בלעדיו. ההגנה של הקליפרס העונה מאוד טובה עם ג'ורג' או בלעדיו, אבל ההתקפה נחלשת מאוד כשהוא לא נמצא, והמקום החמישי במערב (האחרון עם מאזן חיובי!) יהיה בסכנה אם קבוצות אחרות יצליחו לנצל את זה.

דנבר היא הקבוצה שמדורגת שישית במערב, כלומר המובילה מבין 10 המערביות עם מאזן שלילי. דנבר קורסת פעם אחר פעם בדקות ללא יוקיץ', כשב-22 מתוך 31 המשחקים של דנבר העונה הם היו בפיגור בדקות בלי יוקיץ', כולל 11 משחקים בהם בדקות בלעדיו מדובר היה בפיגור דו-ספרתי. ההתקפה מדורגת 18 וההתקפה 20, וזה רחוק מאוד מקבוצה ששואפת להיות קונטנדרית, גם אחרי התירוץ של הפציעות.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ של יוקיץ' ומי שינסה להתמודד איתו בהגנה. הקליפרס טובים בהגנה ואולי הם יכולים למצוא את הדרך להכיל את יוקיץ' ולנצל את ההגנה הפחות טובה של הנאגטס בצד השני.

רמת עניין של משחק: B – ניצחון של הקליפרס יכניס אותם לראש החץ של הטופ 5 במערב, ואילו ניצחון של דנבר יפתח את המאבק הזה.

הימור: הקליפרס ב-11.

ולסיום, החידה השבועית. הזכרתי כאן את מקומות 2-5 במזרח – שיקגו, מילווקי, מיאמי וקליבלנד. מתי הפעם האחרונה שכל 4 הקבוצות האלה עלו לפלייאוף?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 116 תגובות

  1. ממשחק למשחק הספרס מראים שפניהם לפלייאוף (לדאבונם של ציידי הבחירה הגבוהה בדראפט…)
    הם משחקים טוב בהרבה ממה שהמאזן שלהם מרמז.
    אז הלילה זה לא משחק שילמד אודותיהם משהו משמעותי (זו תהיה הפתעה אדירה אם לא ינצחו) אבל יש מצב שאחרי שמשחקים הלילה יסתיימו הם יהיו מרחק משחק בודד מהמקום ה-6 במערב.
    .
    תודה, עמיחי.

      1. יש הבדל.
        .
        השנה, מתוך 12 שחקנים שמקבלים דקות משחק ראויות לציון (10+ דקות),
        יש שמונה שחקנים בני 26 או פחות.
        .
        ב-18 המספרים היו 5 מ-12.
        .
        יותר מכך –
        השנה, מתוך אותם 12, יש 2 שחקנים בני 30+ (אחד בחמישייה),
        ב-18 היו 6 שחקנים בני 30+ בין ה-12,
        כאשר 5 מ-6 הקלעים המובילים בעונה עונה בני 30+
        .
        זה הבדל משמעותי.
        קבוצה אחת משחקת על עבר מפואר,
        לקבוצה הנוכחית עתיד.

  2. אני ממש לא מבין בענייני טריידים וכו', אבל אם זה אפשרי מבחינת הוויזארדס הייתי מביא במיידי את בן סימונס תמורת בראדלי ביל

        1. סימונס זה ווסטברוק עם מודעות עצמית ובלי ביטחון עצמי – כלומר לא זורק מרחוק כי הוא יודע שזה לא כדאי. בטווח הקצר זה לא נורא לוושינגטון כקבוצה, אבל זה יפריע לצעירים שלהם להתפתח – אבדיה, קיספרט, האצ'ימורה וגאפורד בעיקר – ולאבדיה זה יעשה נזק כשיהיה מישהו שלוקח את הכדור ולא קולע.

            1. טרייד של סימונס על ווסטברוק אני לוקח. לא על ביל

          1. לדעתי זה מעניין, כי כרגע יש יותר מדי שוטרים וביל לוקח נפח זריקות אדיר.
            סימונס ייצב את ההגנה ובהתקפה ימצא את הקלעים לזריקות, כולל דני יקירנו.

            1. יש לוושינגטון קשיים בקליעה מחוץ לקשת. סימונס יכול להתאים התקפית רק לקבוצה מלאה בקלעים (יוסטון אולי) ולא בקבוצה כמו וושינגטון שרוב השחקנים שלהם הינם קלעים בינוניים

            2. לדעתי סימונס מאוד מתאים לוושינגטון (יותר ממשהו כמו 27 קבוצות בליגה) אבל על ביל שווה יותר

            3. ביל שווה יותר ממנו בטרייד הכוונה

    1. האפקט שסימונס מייצר בזמן שהוא משחק הוא אפקט "אנטי סטף".
      כלומר ההשפעה שלו על המשחק היא בדיוק הפוכה מההשפעה שיש לסטף. סטף מהווה איום מהשניה שעבר את החצי לוקח עליו שני מגינים מרווח את ההתקפה ומאפשר לכל השחקנים סביבו נתיבים חופשיים לסל.
      על סימונס אין צורך לשמור כלל כל עוד הוא לא עבר את קו השלוש והוא לא מהווה איום מסוכן מידי גם מהמיד ריינג ולכן להגנה יש יתרון של שחקן כי זה 5 מול הארבעה האחרים. ההגנה מצטופפת וליתר השחקנים קשה יותר.
      אם הוא מתקרב לסל אפשר לעשות לו האק א סימונס ולשלוח אותו לקו הוא יחטיא בממוצע מחצית מהקליעות ובפליאוף הוא יחטיא 7 מכל 10 זריקות.
      לא שחקן שיקל על השחקנים סביבו להתפתח.

      1. בקיצור הרעיון נדחה על הסף. גיא זוכר שסימונס יודע לתת הגנה (נגיד) אבל אני זוכר עוד משהו קטן שמשפיע על המשחק וזה שהוא עולה המון כסף הוא יושב על חוזה מקס ארוך והולך לקחת נתח משמעותי מהשכר של ווש ומהיכולת להביא שחקנים טובים. ניתן גם לראות שבנתיים אין קופצות בליגה על החוזה שלו – ג'י אמים לא "מתאבדים". כדי להביא אותו לקבוצה. להשוואה – על דוראנט "התאבדו" לקחו ונתנו מקס למרות שידעו ששנה שנתיים הוא לא משחק ולא היה ברור איך הוא חוזר. כנל קוואי. סימונס יושב לו בצד מבויש קצת. אין קופצות.

  3. אני חושב שהנתונים החשובים לגבי אבדיה בשבועות האחרונים הם הנתונים ההגנתיים, שאיכשהו הפכו להיות מה שמזוהה עימו. הוא יהיה חייב להוסיף לזה התקפה ראויה, אבל זה כבר בסיס טוב.
    לא יודע מה קורה עם זיון, יש מצב שהוא ולוקה ביחד במחנה הרזיה? זה נשמע כמו התחלה של סרט נעורים קלאסי.
    תודה רבה על הפריוויו עמיחי

  4. תודה עמיחי. משך כל היום פוטבול, ובערב בסקטבול. אני בר מזל שאשתי חולת ספורט כמעט כמוני, ויש לי ר ושם שלזקנה (בת 86 במרץ) יש קראש על תום בריידי וסטף קרי. בגילה? מצידי שתהנה מפנטזיות כל זמן שאין לה בעייה עם הספורט שאני חוזה בו (יש לה ברירה תמיד ללכת לחדר השינה ולחזות ב-"BACHELOR")

  5. יאללה דני!
    קורה לי משהו בעייתי שלא כל כך זכור לי מהעבר-
    כמעט ואיבדתי כל עניין במשחקי הליגה חוץ מוושינגטון ואבדיה.
    חלק מזה נובע מקבוצות אהודות שגם איבדו עניין בליגה (כמו דנבר למשל).
    גם אח של עגל, חבר קרוב ואוהד בוסטון שרוף, אמר לי אותו הדבר- לא אכפת לו מבוסטון והליגה, רק מאבדיה.

    1. קורה לי גם. בגלל שדאר המשחקים מרגישים לא חשובים. אז בעיקר אני עוקב אחרי איך הולך לאבדיה. עוזר מאוד שהוא שחקן שכיף לראות, וגם מרגיש שייך לגמרי

  6. נקרע אותם!!! וחבל…
    .
    ודנבר ינצחו את הקליפרס הפצועים תמיד.
    .
    ושוב קיבלנו משחק מוקדם עם אורלנדו, מישהו שם במחלקת השיווק הבינלאומי נרדם בשמירה, כל ילד אירופאי שיצפה במשחק הלילה יהפוך אוהד כדורגל מושבע עד סוף ימי חייו.
    .
    תודה רבה עמיחי.

  7. פרוויו משובח ללילה נוראי.
    אני עומד בפני דילמה שכל אוהד אמיתי התחבט בה לפחות פעם אחת
    הקבוצה שאני אוהד או המשפחה
    במי לבחור ?
    בפילדלפיה קבוצת ילדותי שאני אתם באדיקות תמיד, גם כשהד"ר פרש… גם כשבארקלי עבר… וגם כשאייברסון למד לקלל בטורקית….
    או שבדני, הילד של כולנו, דם מדמי, בשר מעמי….
    אין ברירה
    חייב לקחת החלטה כמו גבר אמיתי
    הולך להשתכר הלילה
    ומי שינצח אני בעדו
    העיקר שחולוניה ניצחה אתמול את באר שבע
    👻

      1. לצערי כרגע יש סיכוי טוב יותר שדני תופר 30 צעיפים (של הוויזארדס, הרדסקינס [טוב, פוטבול טים], הקפיטלס והנשיולנס) מול האח הבוערת בגבעות שייח אברק, מאשר תופר 30 נקודות.

          1. אתה יודע כמה פעמים ראיתי אותו?
            היה נחמד.
            הזכיר לי את משחק 2 ב-2015 של קרי האגדי מול הקאבס עם דלבדובה ושאמפרט.

            1. אוהב איליגל דיפנס אה?

            2. ותודה שאתה מאשש תאוריות שאתה טוען שהן הזויות

  8. זה שלא דוחים לאטלנטה משחקים זה בזיון
    אני שמעתי שבמשחק בית הבא שלהם הם עושים הגרלה מי בקהל עולה לשחק בחמישייה

  9. איזה נצחון מוצדק ונהדר של הפועל ת"א על אסופת הזרים המכונה מכבי ת"א.
    לראות את גיל בני (ראיתי אותו בנוער משתף פעולה עם בריסקר הצעיר וסימנתי אותו כבר אז), את אמסלם הצעיר שנותן 150% יותר מהיכולת והכשרון שיש לו (בניגוד לרוב שחקני מכבי שנותנים, במקרה הטוב ולמעט ג'ייק כהן, 50%), את רז אדם, את עידן זלמנסון, את בר טימור ששיחק פצוע אחרי שהתאמן חלקית במהלך השבוע..
    ומאמן ישראלי וצוות אימון ישראלי על הקווים.
    זה כדורסל ישראלי וטוב שהפועל ניצחה.

  10. הדיבור כרגע הוא שסימונס יגיע לקליבלנד.
    בכלל, הם הקבוצה שכנראה עושה הכי הרבה מאמצים להשתדרג בדדליין.
    לי נראה שהקאבס יהיו רק קבוצה שלישית בטרייד על סימונס כשבחירות וסקסטון הולכים לקבוצה שלישית, אבל מי יודע.

    1. טוב, לא הבנתי נכון – ווג׳ פירסם שהקאבס חזק בעניין אבל הבאז בשטח הוא שלקאבס אין את הנכסים המתאימים.
      בכל מקרה הקאבס יהיו ״קונים״ בדדליין.

      1. הגישה שלי תמיד נוטה ל״סבלנות״ כשמדובר בקבוצה צעירה, אבל יש גם הגיון בלהכות על הברזל כשהוא חם.
        אם יש לך כבר כוכב על צעיר פוטנציאלי כמו מובלי ועוד כמה צעירים טובים מאד אם לא יותר מזה (וגם המאזן והדירוג טובים כבר העונה), אז בהחלט אפשר להבין שהם חושבים שהעתיד שלהם כבר מובטח, בחירות הדראפט הקרובות כבר פחות קריטיות, ואפשר לנסות להגיע להישגים כבר העונה, בהנחה שלא יטרידו אף צעיר משמעותי.
        .
        חשבתי שאולי ינסו למכור את רוביו כשהערך שלו גבוה, אבל נאמר לי שהם כנראה יציעו לו הארכת חוזה.

  11. המאמן של וושינגטון נתן יותר מידי זמן לחמישיה לשחק בפתיחת המחצית השניה, אתה רואה אחרי 3 דקות שזה לא הולך, תעשה חילוף…

  12. המאמן של וושינגטון צריך.להתבייש
    הוא משאיר את גאפורד אחד על אחד מול אמביד בלי עזרה כשהוא יודע שזה לא כוחות

  13. ג'וק חיית משחק.
    פרימו נוטף כישרון.
    חבל שצריך לחכות לבלואו אאוט נגד דטרויט אחרי שעברה 40% מהעונה כדי לראות את שניהם יחד על המגרש.
    .
    מאנו –
    המוטו שלך זה צעירים ובחירות –
    דטרויט הלכו בדרך שלך ויש להם צעירים ובחירות. ככה אתה רוצה שניראה?
    הם מפורקים כבר שנים ואין להם כלום לעתיד עם כל הצעירים ובחירות שלהם.

      1. הוא פאסיבי ומפחד לזרוק שהוא עם החמישייה הרגילה. הוא כאילו לא מאמין בעצמו ושזה רק הרול שלו. הוא משלים בראש שלו. ציפיתי דווקא לפריצה מאד גדולה שלו העונה במיוחד שהמדדה בחוץ ולא סיפק בכלל את הסחורה. נותן האסל פה ושם אבל זה לא זה

  14. בנו תרגיל ווי אר אול וויטנס בשביל בי גיי בוסטון הרוקי התרגש מידי וברח לו הכדור שניסה לעשות יותר מידי מובס בסוף הפגיז את הקרש. אבל יפה שבנו לרוקי להשוות שלשת נצחון.
    מייק מלון גם נתן לו הזדמנות מכבד הבחור.

  15. שמתי לב לדבר מעניין – אם מחליפים אותיות ראשונות אז
    ל. קנארד = ק. לנארד
    לדעתי זה המהלך שהקליפרס צריכים לבנות עליו…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט