הניקס קורעים את אטלנטה, יאניס מנצח את בוסטון, קרי את פיניקס, הארדן את לברון ויוטה גוברת על דאלאס/ צ'יקו ועמיחי קטן

Boston Celtics at Milwaukee Bucks Game #45 3/26/21 - CelticsBlog

חמישה משחקים היו לנו הלילה, הם החלו בשעה 7 בערב אצלנו ונגמרו ב-8 בבוקר למחרת. היו משחקים טובים יותר ומשחקים טובים פחות. בתוך המשחקים – בוקר ערך את הופעת הבכורה בקריסמס אך איכזב. לוקה וטריי חסרו לקבוצותיהן ויאניס אחד שקרע את ההגנה של הסלטיקס.

למעט המשחק בין ברוקלין ובין הלייקרס, אותו סיקר עמיחי קטן, המסקר היום היה צ'יקו שדאג לספר לנו על מה שהיה ביתר המשחקים.

ניו יורק ניקס (18-15) – אטלנטה (17-15): 87-101

המארחת פותחת את המשחק בתוצאה 3-10, ואחרי רבע הפער עומד על 9. אטלנטה מצמצמת אך הניקס ברבע שלישי משתלטים על הכדור ופותחים 20 הפרש וטופין חותם את ההתמודדות בהטבעה בין הרגלים.

בצד המנצח – קמבה עם טריפל דאבל שלישי בקריירה 10 נק', 10 רב' ו-12 אס'. רנדל עם 25 נק' לצד 12 רב', פורנייב וגרימס עם 15 לראש, טופין 13, ובארט עם 9.
בצד המפסיד – קולינס ורייט עם 20 כ"א. מייס עם 11 ורדיש עם 10.

מילווקי (13-22) – בוסטון (17-16): 113-117

כל הכוכבים זמינים, איזה כיף של משחק.
בוסטון פותחת טוב את המשחק ועולה ליתרון 13 בסיום הרבע הראשון, 15 במחצית. ואז הגיע הרבע השלישי בו יאניס נזכר שיש באמתחתו תואר MVP והראה לכולם מה הוא שווה. 17 נק' שלו ו-11 של הולידיי הובילו את האיילים לרבע של 43 נק' לעומת 32 בלבד של הסלטיקס.

מילווקי ממשיכה את המומנטום שלה לרבע הרביעי, אך טייטום מרגיע את המשחק עם שלשה שקובעת יתרון 11 ירוק. עד כה יאניס נח, ואז הוא עלה ורמס כל מי שבדרך. זה התחיל בהטבעה אחרי החטאה, המשיך בריצת חוף-לחוף והטבעה ובאסיסט אדיר למתיוז שתופר שלשה ויורה חץ בלב של אוהדי הסלטיקס (שיושבים בבית). אם חשבתם שכאן זה נגמר, טעות היא בידיכם. סמארט מחטיא בצד אחד ויאניס בפייד-אווי חצי מרחק קולע ומוריד את הפער ל-4 בלבד. בראון עונה בחצי מרחק משלו, אך יאניס כבר עמוק באמוק, ועם שתי קליעות עונשין והטבעה נוספת מוריד ל-2 בלבד. 2 דק' לסיום. טייטום מנסה לקחת את המשחק על עצמו ומחטיא שלשה, יאניס מעניש מיד בצד השני. שיוויון ראשון מאז 0-0. בראון שובר שיוויון מהקו ומעלה את הסלטיקס ליתרון 2, דקה לסיום. מידלטון מחטיא שלשה וטייטום לוקח שוב את האחריות אך הפעם הולידיי חוטף לו ויוצא למתפרצת שנגמר בחסימה אדירה של ווילאמס, הכדור החוזר בידיים של הבאקס, היל מוסר לשחקן הפנוי על קו השלוש, הלוא הוא ווסלי מתיוז שיורה חץ נוסף בלב של הסלטיקס, יתרון ראשון למארחת, והקהל שואג. בראון מנסה לקלוע אך הוא מחטיא ועבירה מהירה על מידלטון שולחת אותו לקו, הוא מדייק בשתי הזריקות ונותן יתרון 3. 17.8 לסיום. טייטום לוקח את הכדור והולך אל תוך הצבע יאניס מולו, הוא מוסר לווילאמס שעולה להטבעה אך ידיו הארוכות של הפריק חוסמות את דרכו ומבטיחות לאלופה את הניצחון.

יאניס הוביל את האלופה עם 36 נק', 12 רב' 5 אס' ושתי חסימות. הוא עלה למקום שלישי בכל הזמנים בנק' פר משחק בקריסמס. מידלטון (7 אס') והולידיי (4 חט') עם 17 לראש. פורטיס עם 16 נק' ועשרה רב'.
צמד החמד בראון את טייטום (9 רב') קלעו 50 משותפות, סמארט קלע 19 ומסר 7, פרימארד 16, ורוברט ווילאמס עם 11 נק' לצד 14 רב'.

פיניקס (6-26) – גולדן סטייט (6-27): 116-107

לפני המשחק סטפן קרי התראיין ואמר שהוא לא אוהב לשחק ביום הכריסמס, שהכדורים לא נכנסים לו ושהוא לא מצליח להתעלות.
ברבע הראשון סטף החליט לסגור חשבון וקלע 11, דריימונד מוסר 6 אס', וגולדן סטייט מובילה 28-19 לאחר 8 דק'. פול מוביל חזרה ומוריד את הפער ל-6 בלבד בסיום הרבע.
ברבע השני כריס פול (8 נק') וברידג'ס (10 נק') מובילים את השמשות לרבע של 35 אל מול 25 של הלוחמים.

במחצית השנייה איטון בהוק-שוט משווה אך גרין בשלשה שובר שיוויון. קרי והלוחמים יוצאים לריצה קצרה אך ריצת 0-10 מעלה את השמשות ליתרון אך עבירת פלארגנט 1 שולחת את קמינגה לקו ווואד'רספון משווה בסיום הרבע השלישי.

את פתיחת הרבע הרביעי אפשר לתת במילה אחת: HOOPS. שתי הקבוצות רדפו אחת אחרי השנייה ועם רצף של 10 סלי שדה הפער עומד על 2 לטובת הלוחמים. קרי צולף, פול עונה, איטון מצמצם, גרין מגדיל, קראודר משלוש מוריד את הפער ל-2 בלבד. ואז מגיע הכוכב הגדול, אלוף האלופים, איש הקלאץ' הבלתי נלאה – אוטו פורטר ג'וניור. הוא מקבל כדור בחצי מרחק ופוגע בול. מסירה נוספת אליו, הוא מסתובב ופוגע שוב בול, בוקר מחטיא מנגד, ואס' עשירי של דריי מוצא את פורטר שיורה שלשה וחותם את הגולל על המשחק.

קרי הוביל את הלוחמים עם 33 נק' לצד 6 אס' ושלוש חטיפות. פורטר קולע 13 ברבע האחרון ו-19 בכל המשחק. פייטון עם 14 נק' 8 רב', קאמינגה עם 12, ביאליצה עם 10, לוני (10 רב', 6 מתוכם בהתקפה) וגרין (10 אס' 8 רב', 3 חט' ו-3 חס') עם 8 כ"א.
אצל השמשות – פול קלע 21 ומסר 8 וקטף 6, איטון 18 נק' 7 רב', בריגדס 17, בוקר 13, ג'ונסון 11.

לייקרס (18-16) – ברוקלין (9-22): 122-115

ללא דוראנט וקיירי, הנטס שלטו במשחק מהפתיחה, בעיקר בזכות 11 נקודות של הארדן ו-13 של מילס ברבע הראשון, והם סגרו את הרבע ביתרון 15.
ריצת 11- 0 של הלייקרס בתחילת הרבע השני החזירה אותם לעניינים, אבל הארדן הוסיף 12 נקודות ברבע השני והנטס שמרו על יתרון שעמד על 4 במחצית.
שלשות של אלינגטון וכרמלו השלימו מהפך בתחילת החצי השני, אבל הארדן הביא את עצמו כבר ל-32 נקודות והוביל בריחה נוספת, כך שנדמה היה שהסיפור גמור כשמילס העלה את הנטס ליתרון 23 בשלב מוקדם של הרבע האחרון.
הרכב של לברון והמחליפים – הורטון-טאקר, מונק וכרמלו על תקן הסקוררים הנוספים – חזר לעניינים עם ריצת 17- 0 שהפכה לריצת 31- 8 וזה פתאום שוויון בדקה האחרונה, אבל הארדן מצא את קלאקסטון וניצח החטאות של ווסטברוק ולברון כדי לסגור את המשחק מהקו.

הארדן הוביל את ברוקלין עם 36, 10 ו-10, יחד עם 3 חסימות, מילס קלע 34 וחילק 7 אסיסטים, במברי קלע 15, בראון קלע 12 וקלאקסטון הוסיף 9 נקודות ו-5 חסימות.
אצל הלייקרס, לברון קלע 39 עם 9 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-3 חטיפות, מונק קלע 20, כרמלו קלע 17 עם 11 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 2 חטיפות ו-3 חסימות וראס סיים עם 13, 12 ו-11 ב-4/20 מהשדה.

יוטה (9-23) – דאלאס (17-15): 116-120

ללא לוקה דאלאס פתחה את המשחק בריצת 16-4 ומסיימת את הרבע ביתרון 9 אך יוטה מזכירה לכולם שהיא בכל זאת אחת הקבוצות הטובות בליגה ומסיימת את המחצית ביתרון 2. ברבע השלישי סל רודף סל, כשאף קבוצה לא מצליחה לייצר ריצה. בסיום הרבע שיוויון 90.

דאלאס פותחת את הרבע האחרון עם שלשה של בראון, אך ריצת 1-12 של יוטה שמה אותם ביתרון 8. ברונסון מצמצמם ל-2 בלבד, וקונלי מדייק מחצי מרחק. מיטשל עם לייאפ מעלה את הג'אז ליתרון 8, אך פורזינגס ונייט מצמצמים ל-4 אך מעט מדי ומאוחר מדי.

לשופטים בינינו – אין פה איירבול שנתפס ונפסל?

אצל יוטה – מיטשל 33 נק' בוגדנוביץ עם 25, קונלי 22 נק' 7 רב' 5 אס'. קלרקסון 12, וגובר 10 נק' 11 רב'.
אצל דאלאס השוקעת – פורנזינגס (9 רב') ובורנסון (6 אס') עם 27 כ"א. ניקליטנה עם 17, נייט עם 10. בראון 9.

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. תודה על הסיקור. די חפרתי אצל מנחם שעשה מעורב מאוד מסקר…
    אז yay גולדן סטייט. אנחנו שוב ראשונים ויש לנו בספסל סטרץ' 4 מצויין עם פנים שהן שכפול של וילט צ'מברליין.

  2. אחלה סיקור… תודה
    הזיה הקליפ האחרון… זה מסירה לעצמך. לא מבין איך השופטים העבירו את זה. כנראה בגלל שזה היה כבר סוף המשחק
    🙂

  3. במילה אחת?
    מבאס.
    במבט מפוכח?
    שיחקנו גרוע, והגענו למשטרת האחרונה צמודים, צמודים לקבוצה הטובה בליגה.
    לא כל יום בוקר מסריח עד כדי כך.
    לא כל יום פול יהיה כל כך מפוזר.
    (קרדיט אדיר להגנה של גולדן, עם דגש על גרין שבזה הרגע אוחז במושכות למירוץ עבור תואר שחקן ההגנה של העונה)
    .
    ביקורת שהרוויחו ביושר מנהלי במשחק + מונטי:
    אייטון.
    במשחקים כאלו חייבים לשחק עליו הרבה יותר. לא הגיוני שאחרי המחצית הראשונה הם הפסיקו לשחק עליו.
    .
    אין הרבה טוב בבוקר הזה,
    על אחת כמה וכמה כאשר זה יום ראשון …
    .
    תודה, חברים.

    1. יש לאייטון הגבלת זריקות חצי שני היה קוון ואין ספק שזה הוראה של וויליאמס, למרות שלגולדן סטייט אין מאצאף נגדו.

    2. הסיפור עם איטון הזוי. הבן אדם פותח כל רבע ראשון עם 5-10 נק שהוא משיג בקלות ואז המשחק נודד למחוזות אחרים. אין לי הסבר לתופכה הזאת לא מאמין שזה מתוכנן.

  4. להגיד שבוסטון הגיעה למשחק עם "כל הכוכבים" זה נכון אבל קצת מטעה. חצי קבוצה היתה בחוץ והיו צריכים להחתים כמה דחלילים לפני המשחק בשביל שיהיה הרכב מלא. שיחקו עם רוטציה קצרה מאוד, ויש מצב שהמחסור באוויר זה מה שגרם לחוסר הריכוז ואבדן היתרון.
    ובכל זאת אני יוצא מעודד מהמשחק הזה. זה היה משחק רע של טייטום, ובראון גם איבד את זה אחרי שהוא חטף את הבומבה בראש. בנוסף שיחקנו עם חצי הרכב, ובכל זאת הבאקס היו צריכים לא פחות מהתעלות של יאניס בסוף המשחק בשביל לגנוב לנו ניצחון. פריצ'ארד, הטיים לורד, ג'בארי, סמארט, החבר'ה האלו הראו שיש לנו קבוצה עם לב בייצים ותחת, והנצחונות עוד יגיעו, אני פחות מודאג. גם אודוקה המושמץ אימן לא רע בכלל אתמול ולדעתי היה יותר טוב מבאד. הסיבה היחידה כרגע קצת לדאוג זה הכושר הנוראי של טייטום שנמשך כבר יותר מידי זמן. אבל הוא טוב מידי בשביל לא להתגבר על זה, אז נקווה שיהיה בסדר.

    1. הכושר של טייטום הבתבטא בזה שהוא, מכל האנשים, היה זה שהוריד לבראון את הבומבה. ועוד ברגעים שבראון היה לוהט לגמרי בהתקפה.

    2. יש לבוסטון שחקנים מצויינים.
      דעתי על סמארט ידועה ולא אחזור עליה.
      זה היה מבאס לראות אותם מפסידים ככה אתמול אחרי שכל המשחק הובילו.

  5. היה ערב לא רע אתמול, למרות ההספד של בוסטון. לא שאני מגלה סוד למישהו, אבל תענוג לראות את מה שיש בגס. כשהם בשיאם, גם קרי וגם קרין הם שניים מהשחקנים הכי מהנים לצפייה בליגה, לדעתי לפחות. השילוב שלהם עם הצעירים מצביע, כמו שאמרו לפניי, על איכות האימון של קר.
    תודה רבה על הסיקור

  6. השורה הסטטיסטית של ווסטברוק:
    25 אחוזמ השדה
    אפס אחוז לשלוש
    מדד- מינוס 23 (הנמוך במגרש כולל כולם).
    הקפיד לעשות טריפל דאבל עם 13 נק.
    נקטל ברשתות בגלל כניסה אגואיסטית לסל על כל הנטס בפוזשן הקובע…..איזה נזק.

      1. תבדוק אפילו בחתך המשחקים שמחמיא לו, כמה אחוז אפקטיבי )מהנמוכים לגארד( וכמה איבודים (ראשון בליגה או קרוב), כמה היריב קולע כתוצאה מאיבודיו (בין המובילים) וכמה הפלוס מינוס ביחס לקבוצה.
        עדיף לבדוק על כל העונה וחא בחתך המחמיא, אבל גם שם זה יהיה די פקקט

        1. לברון אשם בהכל – יאללה שחררו אותו שנהנה ממנו כמו בשנה שעברה – יד על הלב – לוקח עכשיו בחזרה את קוזמה פופ והארל?

          1. קוזמה ושוט לא מזיקים. ראסל מזיק, אז עדיף אותם. במקרה הכי גרוע מספסלים שחקן, את ראסל אי אפשר לספסל אז הנזק כל הזמן שם.
            הוא יכול להתאים בקונסטלציה מסוימת לקבוצות אבל לא לקונטנדרית שצריכה גם הגנה ואחריות

            1. באיזה קונסטלציה הוא יכול להתאים? אין יורדות ליגה בנבא.

          2. זאת לא השאלה הנכונה,אם לא מביאים את ראסל היו נפתחות אופציות אחרות כמו הילד למשל או טרייד אחר שיכלול את השחקנים האלה

            1. לוקח אותם או לא?

            2. מסכים עם יניב.
              ולשאלתך, ברור שכן, גם לתת את ראסל חינם זה טוב. לצערי

    1. מדובר בטיפוס עם הפרעת אישיות נרקיסיסטית. רואים את זה בבגדים שהוא לובש זה קל ובזה שברגע המכריע הוא לוקח הכל על עצמו. האנשים האלה רואים רק את עצמם אני אפסי ואין עוד ולא משנה כמה תנסה להסביר ולשכנע . זאת הפרעת אישיות שאים מה לעשות נגדה ההגיון לא עובד. ולא אני לא פסיכולוג.
      חבל לי על כל השנים ש KD סבל בגללו מתנחם בזה שמי שסובל עכשיו זה לברון. צר לי על אוהדי הלייקרס.

      1. ההבדל בין דוראנט ללברון זה שלדוראנט לא הייתה ברירה אלא לשחק עם ווסטברוק ואילו ללברון היה כנראה חלק משמעותי בהבאה של ווסטברוק ולכן הוא משלם על הטעויות של עצמו

      2. שנינו לא מכירים שחקנים מספיק לעומק בשביל איבחון פסיכולוגי, אבל אם כבר מעיפים ניחושים אז אצל ראסל זה נראה יותר בכיוון של הפרעה אנטי סוציאלית כלשהיא , אבל לך תדע. הוא לחלוטין לא מודע לסיטואציה ולא יכול לשנות דבר אצל עצמו

      3. ראס בהחלט נרקיסיסט, אבל מה שמאוד בולט אצלו זה רגשי הנחיתות החזקים שעליהם הוא מנסה לפצות.
        האופי הסגור, הנוקשות להסתכל על עצמו ולשנות, החגיגות המוגזמות מכל הצלחה קטנה, וההגזמה הפראית לכיוון השני כדי להראות שהוא מיוחד – אבל בקטע טוב (הבגדים – "נכון אני מיוחד אבל תראו איך אני מיוחד ומוצלח ונחשב לאייקון אופנה").
        גם המספר שבחר, שנועד להראות שהוא לוחם מלמטה כנגד כל הסיכויים וכנגד מה שאמרו עליו.
        בעיות התנהגות.
        בעיות בשליטה בכעסים.
        בקיצור, הבחור יותר לכיוון של נוער בסיכון.

  7. לברון 39 נק-
    עולה למקום ראשון בנקודות בכריסמס (עבר את קובי) ובנקודות בכל תאריך ספציפי (עבר את קארים)

      1. בדרך לזכייה נוספת בתואר שחקן ההגנה של העונה,
        וזה אחרי שלא מעט הספיקו אותו.
        .
        כמו בן וואלאס ודניס רודמן לפניו,
        גם גרין יגיע (לדעתי. בצדק מוחלט, לטעמי) להיכל התהילה.

        1. היכל התהילה אני איתך, מאמין שכן. הוא סוג של רודמן או אפילו פאריש לייט או ביל ראסל לייט בהשפעה על הקבוצה

  8. משהו די מטורף שחולף מתחת לרדאר (לא פלא, לאור הסירחון שבוקע מהקבוצה בלוס אנג'לס) –
    .
    לברון הלילה:
    39 נק' ב-40 דקות משחק באחוזים מצוינים.
    9+ ללייקרס בדקות שלו.
    כאשר ישב על הספסל הלייקרס היו במינוס 16.
    העונה,
    לברון קולע 27.4 נק' למשחק (מקום רביעי בליגה. נתון ששווה לעונה ה-5 בטיבה בקריירה של לברון) ב-58.3% אפקטיבי (מקום 4 בקריירה של לברון).
    לאף אחד מ-3 השחקנים שקולעים יותר למשחק (דוראנט 29.7 נק', קרי 27.9 נק', יאניס 27.4) אין אחוז אפקטיבי טוב יותר (אף אחד מהם לא חוצה את רף 57 האחוזים).
    .
    רק להזכיר –
    לברון בעוד 4 ימים חוגג 37,
    זו עונתו ה-18 בליגה.
    באמתחתו 1598 משחקי כדורסל בקריירה (כמעט 38.5 דקות למשחק).
    מטורף.

    1. רק מראה כמה שהסטטיסטיקה זה בדיחה
      הלייקרס מקום 7 במערב החלש ביותר בעשור
      לברון גורם לכולם לשנוא את החיים: אוהדים בעולם, תושבי העיר, קהל במגרש, הנהלה, צוות המאמנים, שחקני הקבוצה, מנגבי הריצפה ומחזירי הכדורים.
      ברור לכל שלו לא היה מגיע לאף משחק השנה – המאזן של הלייקרס היה טוב יותר.
      אבל סטטיסטית הוא עדיף על… איך קראת להם? דוראנט, סטף ויאניס…
      כן בטח

        1. להנות ממנו?
          אתה יודע כמה אנשים לא יכולים לצפות בלייקרס בגללו? חלקם אוהדים שרופים. אני אישית מכיר חמישה. כמה אתה מכיר?

      1. אם הכל זה אתה והגנון, אז כן, זה ברור לכל …
        מי שעוסקים בכדורסל, הם כותבים במפורש שראסל מחרב את הלייקרס.
        .
        יותר מכך יש את העובדות.
        אני יודע שזה לא כיף להתמודד אתם,
        על אחת כמה וכמה כאשר יש נרטיב מעורב,
        אבל עדיין. אתה יודע, עובדות.
        .
        כאשר ווסטברוק על הפרקט הנט רייטינג של הלייקרס הוא מינוס 3.7
        כאשר הוא על הספסל הנתון הוא פלוס 2.4
        כאשר לברון על הפרקט הנט רייטינג הוא פלוס 1.3
        כאשר לברון על הספסל הנתון הוא מינוס 5.3
        .
        השורה התחתונה?
        אין בכלל ספק (לטעמי),
        ללברון מניות רבות בכישלון הלייקרס.
        אם אתה השחקן הטוב ביותר בקבוצה,
        האחריות שלך.
        זה לא משנה את העובדה שמה שהתרחש אתמול זה מדגם מייצג לעונה –
        ווסטברוק מחרב את התקפת הלייקרס.

            1. הוא אחד הפופוחאריים בקרב השחקנים, אגב גם הארדן

            1. לפני שחזר היו 11:12
              עכשיו 16:18
              כולל שני נצחונות על האימפריות מאוק סיטי ואורלנדו
              לא יעזור כמה תסובב את זה חבריקו – עדיף להם בלעדיו

            2. לפני שחזר מאזן חיובי עכשיו שלילי חחחח הוא בכלל אומיקרון

            3. משעשע.
              מה שכרגע עשית זו הסיבה שיש לסטטיסטיקה מוניטין שלילי –
              בחרת את המדגם שמתאים לנרטיב.
              .
              שוב –
              עם לברון מאזן 11 – 11
              בלעדיו מאזן 5 – 7
              .
              עם לברון נט רייטינג חיובי 1.3+
              בלעדיו נט רייטינג שלילי 5.3-
              .
              אלו העובדות.
              אולי הגיע הזמן לנרטיב חדש?

            4. תבדוק את מי הוא ניצח חחחח אורלנדו אוק סיטי דטרויט דאלאס בלי לוקה בוסטון בלי בראון יוסטון 😂😂😂 הוא בוחר את המשחקים שלו בקפידה

            5. חיפשתי את השם שלו בבוקס סקור במילווקי ושיקגו – לא מצאתי 🤷‍♂️ הבן אדם לא פראייר

            6. מדבקת גם אתה במחלת האימוג'י?
              אם אין טיעון קוהרנטי אז זורקים לתגובה אימוג'י?
              לא ברור.
              אימוג'י לא הופך את הניסיון לדלות נתונים שיצדיקו נרטיב ליותר מוצלח או צודק.
              .
              שוב –
              נט רייטינג חיובי במצטבר. כל דקות המשחק שלו העונה ללא יוצא מן הכלל.
              גם במשחק האחרון מול הנטס.

            7. שוב,
              דולה את הנתונים עם פינצטה.
              .
              מול הסאנס, אחת מ-2 הקבוצות עם המאזן הטוב בליגה, הוא לא שיחק?
              מול הבולס במשחק חוץ, הוא לא שיחק?
              (או שהוא מעדיף להחמיץ אותם רק במשחקי בית…)
              .
              הגיע הזמן להחליף נרטיב.
              עם הנוכחי לא הולך לך מי יודע מה…
              (איזה קטע,
              ווסטברוק הצליח לחרב גם את המשחק שלך…)

            8. אני נכנע 😂😂😂😂 בינתיים אל
              תתלהב אל בי באק

          1. הלייקרס כולה מסריחה.
            מלברון, לדייוויס, לצוות המשלים שאספו סביבם, ולראס שהוא רק הגוש שעל החירייה.
            אני עקבי בדעה זו מהקדם עונה (מהטריידים וההחתמות שעשו בפגרה למעשה) ועד עכשיו.

            1. נכון וקבל ח״ח
              אבל הם עושים דווקא – דייוויס בכלל בעונת קריירה 😂😂😂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט