שתי הקבוצות הטובות בליגה נפגשות בפיניקס, לברון (כנראה) מול דוראנט ויאניס צפוי לחזור לפרקט בפריוויו למשחקי חג המולד / עידו רבינוביץ

שתי הקבוצות הטובות בליגה נפגשות בפיניקס, לברון (כנראה) מול דוראנט ויאניס צפוי לחזור לפרקט בפריוויו למשחקי חג המולד / עידו רבינוביץ

ניו יורק ניקס (18-14) – אטלנטה הוקס (16-15), 19:00

הניקס מחפשים את ניצחונם השני נגד ההוקס השנה כאשר החבורה מאטלנטה מתארחים בתפוח הגדול במשחק המוקדם של יום חג המולד.

לאחר שמאמן הניקס, תום ת'יבידו, שם את קמבה ווקר ברשימת "הילדים הרעים" שלו, האולסטאר לשעבר חזר לרוטציה בשל חוסרי קורונה אצל הניו יורקרים והשיג לעצמו הרבה אשראי אצל סנטה קלאוס. הוא שבר את שיא הנקודות העונתי שלו פעמיים בשלושת המשחקים האחרונים עם 29 נקודות בסוף השבוע הקודם נגד בוסטון ועם 44 נקודות ומשחק אדיר מול הוושינגטון וויזארדס. לצערו של קמבה ולצערם של אוהדי הניקס, שני המשחקים הללו נגמרו בהפסדים ב-7 הפרש כל אחד.

למעשה, החבורה הניו יורקית ניצחה רק 3 משחקים עד כה החודש נגד 8 הפסדים. כאמור, קמבה היה מפלצתי במשחק האחרון שלהם נגד המכשפים מוושינגטון, והוא קיבל סיוע מג'וליוס ראנדל (23 נקודות, 9 קרשים) ואלק ברקס (20 נקודות, 7 קרשים), אך זה עדיין לא הספיק מול הוויזארדס הפושרים.

ההוקס מהצד השני, שמגיעים למדיסון סקוור גארדן לאחר ניצחון דחוק על יריבת הבית שלהם מפילדלפיה בתוצאה 98:96, ינסו לחזור למאזן חצוי ולהשתוות זמנית למאזן של הסיקסרס במקום השביעי בקונפרנס. ההוקס נמצאים כעת במקום העשירי עם שלוש קבוצות שמעליהן המציגות מאזן 500. (שארלוט, בוסטון וכמובן פילי).

הניצחון היום לא יהיה פשוט, קל וחומר בהתחשב ברשימת המושבתים של שתי הקבוצות בשל פרוטוקול הקורונה, אך בעיקר בצד של המתארחים מג'ורג'יה. בין החוסרים המשמעותיים ביותר נמנים טריי יאנג, קלינט קאפלה, דנילו גאלינרי, קווין הרטר ודיאנדרה האנטר אצל אטלנטה. גם הניקס כאמור לא מציגים סגל בריא, קווין נוקס, דריק רוז, נרלנס נואל, מיילס מקברייב ודנואל האוס לא יהיו זמינים להם הערב.

הימור: הקבוצה המקומית משמחת את אוהדיה לכבוד החג, ההוקס חוזרים עם גרבי הפחם שלהם דרומה. 7 הפרש לניקס.

מילווקי באקס (13-21) – בוסטון סלטיקס (16-16), 21:30

האיילים לוקחים הפסקה מעבודתם הקשה אצל מר קרינגל ומתכבדים להזמין לביתם את השדונים הירוקים של בוסטון בקרב ירוק במיוחד.

הסלטיקס גברו על הבאקס מוקדם יותר החודש כאשר שתי המתמודדות התנגחו במבצרם הביתי של הסלטיקס. ג'ייסון טייטום שלט במערכה ביד רמה, והיה השחקן הכי טוב על הפרקט עם 42 נקודות יחד עם 7 צליפות מחוץ לקשת. הסיפור של המשחק הקודם מהצד השני היה המשחק המחריד של קריס מידלטון, שקלע 4 נקודות בלבד. קיי-מיד לא שיחק בשלושת המשחקים העוקבים אחרי כן, אך כאשר חזר ניער במהרה את החלודה. הוא הוביל את הבאקס לשני ניצחונות חשובים בשני המשחקים האחרונים שלהם בהם הסתדרו ללא הגריק פריק, כאשר לפני יומיים נגד המאבריקס בטקסס שחסרו את לוקה דונצ'יץ'.

הבאקס נאחזים בקושי במקום השלישי בקונפרנס המזרחי, המיאמי היט נמצאים חצי משחק מאחוריהם במקום הרביעי והקליבלנד קאבלירס בהפרש משחק בלבד. עם זאת, הם כעת במרחק חצי משחק מאחורי השיקגו בולס על המקום השני. רצף המשחקים הקרוב שלהם יהיה קריטי ביותר, והם שמחים מאוד לקבל את הידיעה שיאניס יצא מפרוטוקול הקורונה ביום שישי, בתקווה שהוא יהיה זמין למשחק היום.

"זה חג המולד, תמיד אמרתי שלשחק את המשחק הזה אומר הרבה, לא רק עבורנו אלא גם עבור האוהדים. כשאני הייתי ילד, אחרי שפתחתי את המתנות ושיחקתי עם הצעצועים, הייתי דבוק לטלוויזיה וצפיתי בכדורסל" אמרתי מידלטון המחויך לפני המשחק הערב.

דונטה דיוינצ'זו וברוק לופז עדיין לא זמינים עבור קואץ' באד במילווקי.

אצל הסלטיקס הסיפור שונה לחלוטין, מעל עשרה שחקנים לא יתלבשו הערב אצל אידוקה, הבולטים שבהם – אל הורפרד, מרקוס סמארט, ג'בארי פארקר, גראנט וויליאמס, אנס פרידום וג'וש ריצ'רדסון.

הימור: האיילים מטפלים בעבודה כרגיל בחג המולד, 12 הפרש מילווקי.

פיניקס סאנס (5-26) – גולדן סטייט ווריורס (6-26), 00:00

הליגה לא הייתה יכולה לבקש מתנת כריסמס טובה מזו – שתי הקבוצות הטובות והחמות ביותר בליגה נפגשות להתנגחות מסקרנת וקרב על המקום הראשון בכל הליגה, בנוסף לדו"ח פציעות סביר בו לא נכללים הכוכבים הגדולים ביותר. סטף קרי ראש בראש מול כריס פול, מה עוד אפשר לבקש.

זו הפעם הראשונה מאז 2005 ששתי הקבוצות עם המאזנים האיכותיים בליגה נפגשות בחג הגדול ביותר במדינה. פריוויו לסדרת הגמר הקרבה באותה השנה, הפיסטונס גברו על הספרס בתוצאת אולדסקול שהתאימה להגנות החונקת משני הצדדים, 85:70 לדטרויט. הלילה, אנו צפויים לקבל קרב התקפי בהרבה.

מאז שבוע הפתיחה של הליגה, השמשות של מונטי וויליאמס הפסידו פעמיים בלבד. הרצף הפסיכי שלהם הגיע כמובן לסיום נגד אותם הלוחמים של סטיב קר, שניצחו את הסאנס במיני נקמה לאחר שהסאנס גברו עליהם בסוף נובמבר. הקרב בין קרי לפול ימשוך את העיניים של מאות מיליוני הצופים ברחבי העולם. סי.פי.3 בעיצומה של אחת מהעונות היעילות והמהנות ביותר לצפייה של רכז בהיסטוריה, וזאת מבלי לדבר על העובדה שהוא בן 36. קרי מאידך נותן עונה אפילו טובה יותר עם שיח חזק סביבו לפרס MVP נוסף לרזומה המדהים שלו.

זהו המפגש השלישי בין הקבוצות אך הוא לא האחרון, יהיה אחד נוסף בסוף מרץ. עם זאת, חשוב לציין כי ניצחון הלילה יהיה מאוד חשוב לשובר שיוויון פוטנציאלי בין שתי הקבוצות בקרב על המיקום הסופי ויתרון ביתיות פוטנציאלי לאורך כל הפלייאוף.

פרנק קמינסקי, דאריו שאריץ' ועבדל נאדר יהיו על אזרחי אצל וויליאמס והסאנס.

אנדרו וויגינס וג'ורדן פול שבפרוטוקול הקורונה יצטרפו לקליי תומפסון, ג'יימס וייזמן, אנדרה איגודלה, דמיון לי ומוזס מודי בספסל.

הימור: הסאנס יותר בריאים ומשחקים בביתם. 3 הפרש במשחק היסטורי לטובת פיניקס.

לוס אנג'לס לייקרס (17-16) – ברוקלין נטס (9-21), 03:00

אדם סילבר פילל לקרב מפוצץ כוכבים שיגרום לסופרנובה עצומה בין שתי מתמודדות על התואר. במקום זאת, הוא קיבל משחק בו הקבוצה המארחת נמצאת במאזן שלילי ועם סכנה להתדרדר למחוזות הפלייאין בקרוב נגד קבוצה בה שלוש מארבעת השמות הגדולים ביותר שלה – קווין דוראנט, קיירי אירווינג ולמרקוס אולדריג, לא יהיו שותפים במערכה.

אף על פי כן, משחק חג מולד בעיר המלאכים תמיד קסום, ולברון ג'יימס הצפוי להשתתף למרות הפציעה שהוא גורר תמיד מתעלה על עצמו במשחקים הללו, ראינו זאת בסטייפלס סנטר מספר פעמים גם במדי הקבוצה היריבה.

הנטס מצליחים לגרד ניצחונות למרות הסגל הקצר והם שומרים על יתרון נאה בצמאת המזרח עם 1.5 משחקים מעל הבולס שבמקום השני. דווקא משחקם האחרון היה נפילה לא אופיינית לאורלנדו מג'יק בתוצאה 100:93. שתי הקבוצות הגיעו "עם הנוער", ופטי מילס הוכרח לנסות להנהיג את הקבוצה. הגארד האוסטרלי אמנם קלע 23 נקודות אבל רק 2/14 מעבר לקשת. זה לא הספיק מול קבוצה שנתנה דקות משמעותיות לשחקנים כגון חסני גראבט, בי.ג'יי ג'ונסון ואלים פורד, 12 משחקים משותפים ביניהם במדי המג'יק העונה.

הלייקרס גם נחלו הפסד במשחקם האחרון, הרביעי שלהם ברציפות בו נדסרו על ידי הדורבנים מסן אנטוניו בתוצאה 138:110. לברון ג'יימס קלע 36 נקודות באחוזי פנטסטיים, קטף 9 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים, אך כמו מאקולי קאלקין בסרט המפורסם – שכחו אותו לבד בבית. ראסל ווסטברוק ניסה לסייע עם 30 נקודות משלו, אך זה לא היה קרוב להספיק מול הספרס שקיבלו משחק מושלם מקייטה בייטס דיופ שעלה מהספסל (100% מהשדה ו-30 נקודות ב-27 דקות בלבד).

אנטוני דייויס הוא השם הגדול ברשימת החסרים של הלייקרס, אליו מצטרפים מליק מונק, אייברי בראדלי, טורוור אריזה, קנט בייזמור, אוסטין ריבס וקנדריק נאן.

מאידך, אל דוראנט-אירווינג-אולדריג' יחברו ג'ו האריס, דייויד דיוק, קאם תומאס, קסלר אדווארדס ודיירון שארפ.

הימור: הנטס לוקחים ב-2 במשחק קשוח.

יוטה ג'אז (9-22) – דאלאס מאבריקס (16-15), 05:30

המשחק שמסיים לנו את יום הכדורסל הארוך בשנה מגיע לנו בארץ המורמונים כאשר סולט לייט סיטי תקווה לחגוג ניצחון ביתי של הג'אז שלהם כאשר המאבס ירצו לעשות סנסציה ללא הכוכב על הראש העץ שלהם – לוקה דונצ'יץ'.

הג'אז בעונה טובה יותר משל המאבס, על כך אין עוררין. אולם, ההבדל האמיתי היום יהיה בבריאות הסגלים. קווין סניידר ממשיך לקבל סגל מלא לחלוטין ואילו ג'ייסון קיד נאלץ לבצע התאמות קשוחות בשל כלל השינויים ב-15 שחקניו.

דונצ'יץ', טים הארדאווי ג'וניור, טריי בורק, מקסי קליבה, רג'י בולוק, ג'אקוורי מקלופלין וג'וש גרין בפרוטוקול הקורונה, יחד עמם יוג'ין אומורוי ו-ווילי קאולי סטיין הפצועים.

עם או בלי דונצ'יץ', הפרשים מטקסס לא הצליחו למצוא עקביות כלל העונה. הם הפסידו את משחקם האחרון נגד המילווקי באקס. מרקיז כריס, ההחתמה החדשה שלהם שהגיעה בניסיון למלא חורים בסגל, קלע 13 נקודות מהספסל ב-12 דקות בלבד.

באותו הלילה, הג'אז יצאו עם ידם על העליונה במשחק נגד הטימברוולבס בתוצאה 128:116. דונובן מיטשל הוביל את רשימת הקלעים של קבוצתו עם 28 נקודות יחד עם עוד משחק מפלצתי של רודי גובר (20 נקודות ו-17 כדורים חוזרים).

הימור: הג'אז ינצחו בהפרש הגדול ביותר של הלילה, 21 ליוטה.

לפוסט הזה יש 259 תגובות

  1. תודה.
    יוטה יכולה לנצח הערב ב40 הפרש.
    זה יכול להיות הדבר הטוב ביותר עבור המאבריקס ומאמנה הכושל לקראת טריידים קרובים שישנו את פני הקבוצה לחלוטין כאשר 6 שחקנים יעזבו אותה ו6 יצטרפו אליה.
    127-87

    1. גיא!
      קודם כל- חייב לפרגן לך על תגובותיך הרבות, המחכימות ומנוסחות כפי שצריך להיות. תענוג לקרוא אותך.
      אתה אוהד פניקס, ובאמת שמגיע לך להנות מהקבוצה שלך אחרי שנים רבות במדבר.
      ובכל זאת- לגבי התגובה הזו, רק אציין לאיזון שבקבוצה שלי יש איזה שחקן אחד שולי, האח לבית האחים ספלאש, שלא שיחק בצמד המשחקים עם פניקס, ובכלל בעונה מופלאה זו.
      מקווה למשחק מעניין, תודה על הפריוויו

    2. סטף במשחק כריסטמס כשקלעים 2 ו-3 בקבוצה בחוץ? והתרגלנו כבר להיות לבי תומפסון ו-וייסמן אבל בכל זאת.
      אני לא בטוח שנחזיק עד המחצית.

  2. תודה עידן . בפועל ובחסות הקורונה נשארנו עם משחק אחד ראוי מבחינת סגלי הקבוצות , שמשות מול לוחמים יהיה משחק אש.

  3. גיא!
    קודם כל- חייב לפרגן לך על תגובותיך הרבות, המחכימות ומנוסחות כפי שצריך להיות. תענוג לקרוא אותך.
    אתה אוהד פניקס, ובאמת שמגיע לך להנות מהקבוצה שלך אחרי שנים רבות במדבר.
    ובכל זאת- לגבי התגובה הזו, רק אציין לאיזון שבקבוצה שלי יש איזה שחקן אחד שולי, האח לבית האחים ספלאש, שלא שיחק בצמד המשחקים עם פניקס, ובכלל בעונה מופלאה זו.
    מקווה למשחק מעניין, תודה על הפריוויו!

  4. לבוסטון יש כרגע רק שישה שחקנים בריאים לחלוטין – אחד מהם הוא ג'ו ג'ונסון קשישא. החדשות הטובות שאלו השישה הכי טובים שלהם (סוג של, בערך… ).

  5. זה נחמד שג"ס ללא 2 שחקני חמישיה, פול וויגינס, ו 2 שחקני רוטציה, איגואדלה וליי, ועוד רוקי אחד עדין נתפסת כשוות כח לפיניקס שחסרה שחקן קצה רוטציה.

  6. סיקור לא רע.
    הלייקרס לא יכלו להגיע במומנמטום יותר גרוע ולמרות הכל יש שחקן אחד בליגה שיכול להרים אותם במעמד הזה.
    צריך לזכור שעם כל הפתיחה של קורי וכריס פול. השחקנים המובילים בליגה הם בלי ספק לברון,דורנט ורק א"כ קוואי ויאניס.

    כשמדברים על הופעות בקריסמס והזמן שצריך להתחיל לשחק אין כאן דיון על מי הגדול מכולם,
    https://www.youtube.com/watch?v=Nu6SCjzqgxk&ab_channel=CavsUnlimited

  7. רשימת המחסירים בקבוצות כמו הסלטיקס, מאבס, נטס והלייקרס, וזו רק רשימה חלקית, מבאסת את המקום שנהוג לשבת עליו. מבחינת כדורסל נטו, אני מתגעגע לבועה.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

    1. איך אתה רואה את זה אני אפילו לא מדליק ליג פס בשביל לראות את הזבל הזה אבל 11 נק ב12 דק פששש חתיכת גרגיר מצא הנגר. הוא וכריס דאן ורונדו נראה 3 הגארדים הכי נגרים בליגה מאיפה ההוקס מוצאים את החברה האלה

    1. מינוס 2 12 שניות לסוף הולוויי מרים זיקוק מהלוגו אין אנד אאוט לא חלם בכלל ללכת לסל וכולם בסדר עם זה 🙂🤷‍♂️ הכדורסל השתנה

  8. ג'יילן בראון נותן משחק ענק בשביל הסלטיקס אז טייטום מוריד לו מרפק לאף בריבאונד ושולח אותו למלתחות לטיפול.
    הסלטיקס ב2020ים זה משהו מיוחד.

  9. פריצארד ירד לספסל ב 12 יתרון לבוסטון. סמארט נכנס היתרון ירד תוך דקה וחצי לחמש
    הוא לא יודע מה לעשות עם הכדור. הוא מיותר. פריצארד פלוס 18 הכי גבוה בבוסטון . סמארט מינוס 5 הכי נמוך בבוסטון.
    זה בלתי נסבל ברמות פשוט.

      1. הוא החריב היום לבוסטון את המשחק חד משמעית . וזה עוד היה משחק טוב במונחים שלו. אני לא מסוגל לראות את זה אשכרא תמה טקס. מה עוד צריך לקרות כדי שאידיוטקה יבין ויעשה את מה שצריך.

  10. הסלטיקס זורקים את המשחק אחרי שהובילו לארכו ולרחבו.
    זו בעיה של מאמן שאין לו השפעה, שאין לו את הערך המוסף, כמה פשוט ככה נכון.

      1. לא?
        החלטות מי יהיה על המגרש?
        מי שנותן לך יותר צריך להיות שם ולא מי שמחטיא כל הזמן.
        היו לו הרכבים שעבדו, למה הוא לא נצמד אליהם? אותו הסיפור מול סאן אנטוניו. בחירה לא נכונה של שחקנים שישארו בסוף המשחק.

  11. אני זוכר טאטום לפני כמה שנים מכניס את לברון לתוך הסל ומנפח את החזה
    היום הוא מפחד מיאניס וויתר על דאנק פנוי ומסר כאילו הוא בן סימונס

  12. זהו, מילוואקי נצחו, תמא
    הכי גרוע זה לאבד יתרונות מבטיחים בגלל החלטות לא טובות של מאמן והכנסת שחקנים לא מתאימים בזמן לא טוב, כך היה עם הכנסת הורפורד במשחק מול סאן אנטוניו וכך היום עם הכנסת סמארט כשהיה יתרון מבטיח קרוב לסוף. אודוקה גמר את ימי החסד שלו בדוגמא הראשונה.

        1. סטיבנס נתן לילדים לנהל אותו. תשאל את חברך שימון.
          נראה מה השיקוץ יעשה בקשר למאמן, לבן אחד הוא כבר העיף.

  13. משהו הבוסטון האלה מובילים 47:30 דקות ומפסידים יאניס גדול על הליגה כשהוא משתולל ככה אין שום דרך לעצור אותו

    1. בוודאי שיש
      חוסמים את האמצע ונותנים לו לזרוק מהחוץ
      כל הקאמבק היה בגלל שבוסטון נתנו לו קליר פאת לעשות דאנקים.
      והפעל באמת לא כמו השטויות של שמעון

  14. לילה מזוכיסטים,
    באתי לראות את גולדן\סאנס
    אני נשאר לראות את ברוקלין בועטים בגופה של ל.א

  15. התאמה מעניינת של קר עם ההצבה של דריימונד על פול, לדעתי זה בשביל לנסות להקשות על הפיקרול של פול עם אייטון.
    לא חושב שזה יעבוד לאורך זמן כי לא תהיה בעיה לסאנס לעשות חסימה לפול בשביל חילוף לפני הפיקנרול.
    .
    הווריורס פשוט בגישת next man up – ויגינס ופול בחוץ, פייטון ופורטר נותנים עבודה.

  16. פול זה אייקיו כדורסל מהלך, הצליח לגרד 4 נק' מהקו מכלום.
    הווריורס הצליחו להישאר בעניינים כשסטף על הספסל אבל עם המון מקריות ולחימה, זה לא יחזיק לאורך זמן.
    הספסל של פיניקס יעשה את ההבדל היום, למרות שפיין נוראי (כל העונה – החוזה בקיץ מפרק אותו).

            1. פול לא עם מקס למיטב ידיעתי הוא עם חוזה מדורג כלפי מטה. וחוץ מזה שאפשר.ישלם קצת מס מותרות הקמצן

  17. סטף מתקרב לנקודה שהשלשות האלה מדהימות אבל נכנסות בכאלה אחוזים שזה כבר לא יעיל.
    עוד מחצית של 3-10 מחוץ לקשת כחלק מחודש של אחוזים נמוכים.
    ועדיין, מספיקה הנוכחות שלו על הפרקט כדי לייצר כל כך הרבה מרווח לאחרים, שתי השלשות האחרונות של פייטון וקומינגה הגיעו כשההגנה הצטופפה אליו.
    לא במקרה הווריורס 8+ איתו, 12- בלעדיו.
    בצד השני, פול מדהים. פשוט לא נגמר. 14+ איתו ופיין מחרב את הקבוצה עם 9-

    1. זה לא נכון השלשות האלה בשניה זה משתנה ל 40 קליעה אחת בפנים וזה 40%. והוא יכול גם לשים פתאום 3 ברצף. לדעתי זה הנחיה מקר להיות סביב 13-15 שלשות במשחק הוא הבין שזה הנשק שלו בקבוצה הזאת ונותן לו ךירות חופשי.

  18. אם גולדן מנצחים את המשחק כשפיניקס בסגל מלא וגולדן בלי 2 שחקנים פותחים פלוס איגי פלוס קליי פלוס וויזמן זה פשוט מטורף. קיוויתי אבל לא האמנתי שאיכשהו זה יקרה.

      1. הצרה שלי היא חסימות על המחשב שלי, שהוא של אינטל. כרגע רק אתר אחד אני מצליח לראות, בהפסקות, בלי שהמערכת חוסמת לי אותו. גם את מה שנתת לי כאן, המערכת חסמה.

  19. הריווח שקרי יוצר זה לא להאמין, גם ביום קליעה רע שלו אתה חייב להתמקד בו וזה משאיר אופציות לאחרים

      1. עזוב, גם מה שזרק היה כמעט הכל ריבאונד התקפה, ולווריורס אין בכלל מי שיעצור אותו. לא הגיוני מה שקורה איתו

    1. מאמן גדול אל תדאג נקלל אותו בנבחרת אבל מסכנים פיניקס אתה מתכונן עושה תכנית משחק הכל ואז בא פורטר עם ארבעה ג׳אמפרים ושולח אותך למקלחת חחחחח גס גדולים קבוצה מרגשת

  20. פורטר בתצוגת קלאצ
    גרין לא מאכזב כבר תקופה.
    קרי באחוזים רעים אבל עושה את שלו.
    אני אקח מהמשחק הזה את הדקות שקומינגה שמר את פול,נראה מעניין מאוד

  21. יאללה חברים לילה טוב אין לי שום כוונה לראות את ראס נגד הארדן זה לוז לוז מקווה שברוקלין ינצחו ב-30 הפרש בקלקסטון ננוחם חחחח

  22. קדימה לייקרס לחזור רק 6 הפרש, מישהו צריל להגיד את זה אבל לברון שחקן הגנה מחריד נהיה הוא לא זז מזיייף המון ברוטציות ההגנתיות, כשלידו ראס שגם הוא נוראי ההגנה של הלייקרס נועדה ליג המולד ומספקת כל כך הרבה מתנות

  23. זה שתי קבוצות עם מאמנים שאחד הוא הבייביסיטר של קווין דוראנט והשני הוא העוזרת בית של לברון
    אני מבין למה ווגל רצה את העבודה כי אף אחד אחר לא רצה אותו אבל מה סטיב נאש היה צריך את זה

    1. לסטיב נאש זה נו בריינר, מאמן שמקבל קבוצה כל כך כשרונית הסיכוי שלו לאליפות גדול, וברגע שיש לך אליפות העתיד שלך מובטח בליגה עשור קדימה.

  24. יה בייבי תנגבו את השיקוץ איזה תענוג אין כמו הלייקרס שנים לא נהנתי ככה מכדורסל חבל רק שמאזן דלילי במערב מספיק למקום 6 🤣 ימי המזרח העליזים של השיקצה זוכרים? 8 גמרים רצוף 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. שמעון מה אתה משווה את השחקן בן ה37 לזה שהיה בין 26-34? הלייקרס לצערי גמורה מזכירה מאוד את זאת של 2012

        1. איזה שטויות אתה מדבר מיאמי עדיין הייתה אחת הקבוצות החזקות בליגה ולברון היה הטוב בעולם בטח בתחילת העשור הקודם

    1. הכניס שיקוץ לטבעת ובתור בונוס גם שובר הטבעות😍😍😍
      אני משתין פה,עונג להתחיל את השבוע ככה

  25. זהו
    יוטה בורחים ולמאבס אין מי שיעצור את מיטצ'ל.
    האחרון בחירה מצוינת, יותר טוב מ טייטום שנבחר לפניו.

  26. ברוך אני מעוניין לשמוע עכשיו את ההסברים המלומדים שלך למה לווריורס אין באמת סיכוי. לא אחרי שמפסידים בפעם הבאה אלא עכשיו. בוא ותוכיח שיש בך טיפת יושר.

      1. הרבה יותר מקצת
        שכחת שיש גם את גרין ה MVP….
        שכחת הרבה דברים, בין היתר שיש שם מאמן טוב עם 3 קרקפות?
        אז שכחת.

          1. חחחחחחחחחחחחחחחחחח
            מאמן פח = יאמר לזכותו שגולדן משחקים נהדר.
            אחי, ההגדרות שלך למאמן פח מעניינות מאד.

            1. לא יודע מה המספרים שלו וכמה הוא משחק? גם נגר פיסח וגם נכה הבאת לקבוצה? אה 10 נק ב3 משחקים העונה נזכרתי מי זה זה יאניס סטופר מהפלייאוף שעבר 🙂
              מה קרה לו נגד הניקס? ברח מרנדל או התאמץ יותר מידי אל אמביד ולא יכל לשחק?

            2. וואי שכחתי מה זה להתווכח עם עילוי שכמוך. אתה באמת עילוי. פרוטוקול קורונה.

  27. טוני ממש קנה את הנפילה של בוגדנוביץ, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הגמ"ש לא עשה כלום אבל הבוגדי התנגש בו ועף שני מטר ו 23 דצימטר, מה לא ישרוק עבירה?

  28. זהו
    תמא
    הגמש עם 27 נקודות אבל ניגר לגמרי מה 3
    אם היה מכניס 2 מסל הזריקות שלו והיה לדאלאס סיכוי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט