הספרס מביסים את הלייקרס, ההוקס החולים מפתיעים את פילי הבריאה, והלוחמים סוגרים חשבון עם ממפיס בסיקור יום חמישי הקצר / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הספרס מביסים את הלייקרס, ההוקס החולים מפתיעים את פילי הבריאה, והלוחמים סוגרים חשבון עם ממפיס בסיקור יום חמישי הקצר / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לילה ארוך + זמן מועט = סיקור קצר וקולע. אנחנו יוצאים לדרך

הספרס הבריאים ניצלו את הסגל החסר של הלייקרס, כולל דייויס הפצוע ששחט אותנו בשני המשחקים הקודמים נגדם, על מנת להביס את הלייקרס 138-110, במה שנקרא הלילה בפעם האחרונה הסטייפלס ארינה. משחק קריירה של קייטה בייטס דיופ עם 30 נקודות ב-11/11 מהשדה, 3/3 מ-3, ו-5/7 מהעונשין ב-27 דקות גזל את אור הזרקורים מ-36 נק' של לברון ו-30 נק' של ווסטברוק. עיקר ההבדל היה בספסל, כשזה של הלייקרס קולע 20 נק' מול 69 (!) של הספרס, כשכל שחקני סאן אנטוניו עם פלוס מינוס חיובי. ת'אד יאנג וברין פורבס היו היחידים שלא שיחקו הלילה, וכולי תקווה, גם אם לא אמונה, שיש בכך לרמז על טרייד קרוב. מה יהיה עם הספרס העונה? ככל שכולם ישארו בריאים כנראה שבחירת דראפט גבוהה כבר לא נראה (גם) העונה, וכרגע אנחנו במקום ה-10 ובפלייאין.. מה יהיה עם הלייקרס העונה? הזמן עובר, המצב לא משתפר, וראיתי איזה ציטוט של לברון שאומר שאין להם כימיה בשום ליינאפ… ולברון, חברים, מבין בכדורסל לא פחות ממני, ויש שיטענו שאפילו יותר, אז אני חושב שהמצב בטטה, שיהיו טריידים, ולא נותר אלא לחכות ולראות אם הטריידים ישנו מספיק כדי לתת לעונה הזו של הלייקרס כיוון חיובי.

הפייסרס המתקמבקים גברו על הרוקטס המתקמבקים לשעבר 118-106 כשמיילס טרנר מתעקש להעלות את ערך הטרייד שלו עם 32 נק' ב-14/18 מהשדה. המשחק היה שקול עד תחילת הרבע הרביעי, אך בסופו של דבר הקבוצה שלקחה הרבה יותר ריבאונדים (47 מול 28) ניצחה.

ניצחון שני ברציפות לפליקאנס נשמע כמו כיוון חיובי, אבל זה היה נגד המג'יק החלושים, 110-104. השקנאים החלו את המשחק בסערה והובילו 32-17 ברבע הראשון, המג'יק צמצמו בשני הרבעים הבאים, אבל השקנאים חזרו לתפקד ברביעי. אינגרם, כהרגלו, הוביל את הקבוצה וסיים עם 31 נק', כשג'וש הארט מסייע עם 22 כולל 4/5 מעבר לקשת.

ההוקס עלו לפרקט עם ג'ון קולינס ועוד 4 שחקני ספסל, בעוד פילדלפיה בהרכב מלא יחסית למעט בן סימונס ודני גרין, ועם זאת, הפלא ופלא, ניצחו במשחק 98-96. משהו לא לגמרי ברור עובר על פילי כשהיא פוגשת את אטלנטה, ויהיה מעניין לראות מה יקרה אם שתי הקבוצות יפגשו שוב בפלייאוף. 23 נק' אבל ב-6/17 מהשדה הן לא משהו שאמביד ירצה לזכור, ואת הפרחים יש לשלוח לאוקונגו שמילא את מקומו של קפלה הפצוע.

מיאמי הפצועה גברה 115-112 על הפיסטונס הפצועים גם הם, כשטריי ליילס האקס-ספרס מסיים עם 28 נק' למפסידה וטיילר הירו עם 29 למנצחת.

הוויזארדס, שכנראה נמאס להם לשמוע את הביקורת עליהם באתר, גברו על הניקס, שכנראה עדיין לא נמאס להם לשמוע את הביקורת עליהם באתר, 124-117. דני אבדיה סיים עם 14 נק' ב-29 דקות, כולל 5/8 מהשדה, 1/4 מהשלוש, 3/4 מהעונשין, 5 ריב', 2 אס', 3 חט' ו-2 איבודים, אבל בשונה ממנהגו הפלוס מינוס שלו היה מינוס 1. בראדלי ביל לא שיחק והנק' התחלקו יפה בין קוזמה, קיספרט ודינווידי. אצל הניו-יורקרים אפשר בהחלט לציין את קמבה ווקר עם 44 (!) נק' ב-43 דקות. מתברר שגם כשתיבודו מחליט שאתה מחוץ לרוטציה אתה מקבל דקות, ושאצל תיבודו כמו אצל תיבודו, אתה מקבל המון כאלה. האם זה אומר שקמבה נשאר בניו-יורק? אם כן, האם זה משום שלא קיבלו עליו הצעות לטריידים או משום שעבר את סדנת העינויים של תיבודו בהצלחה? שאלות רבות ותשובה עליהן אין.

הבאקס, שמסתמנים כסוג של מכונה משומנת – שחקנים מובילים יוצאים ונכנסים לסגל אבל הקבוצה בעינה עומדת – וללא יאניס, גברו 102-95 על דאלאס החבוטה, ללא דונצ'יץ, במשחק שדווקא פיגרו ברובו.

ההורנטס גברו על הנאגטס, בדנבר, 115-107, כשדנבר משמיטה יתרון של כ-20 נקודות בתחילת הרבע הרביעי…. לא נעים, אבל אין מה לעשות, לא על היוקיץ' לבדו תחיה הקבוצה, וכשלבחור הגדול יש יום של 1/6 מהשלוש קשה לנאגטס לנצח. ג'יי גרין אחד קלע 11, ג'יי גרין שני קלע 10 עבור המפסידים ששיחקו ללא ארון גורדון.

הסאנס, המילוואקי של המערב, גברו על אוקלהומה 113-101 במשחק שבו בוקר הצטיין – שיחק 35 דקות וקלע 30 נק'. קאם ג'ונסון המופלא הוסיף 21 נק' ב-5/5 מהשלוש, אייטון 19 וכריס פול 16, ולא נראה שמשהו יכול לעצור את פיניקס בעונה הסדירה.

הג'אז ארחו את מיניסוטה בסולט לייק סיטי וניצחו בתוצאה 128-116 במשחק שהובילו לכל אורכו. מאליק ביסלי חזר (מהכלא, נדמה לי) וקלע 33 נק' לטימברוולבס, אבל מול 41% קבוצתי משלוש של הג'אז ב-16/39 זריקות, זה היה רחוק מלהספיק, ומיניסוטה איבדה הזדמנות נוספת לסגור את פער הניצחונות בינה לבין טים דאנקן.

46 נק' של סטף, כולל 8/14 מהשלוש ו-12/12 מהעונשין… (למה אני לא קולע ככה?) סייעו ללוחמים לגבור, סופסוף, על ממפיס. גארי פייטון ג'וניור סייע עם 22 נק', ובייליצה עם 9. הלוחמים שיחקו בלי אנדרו וויגינס וג'ורדן פול, והם עדיין חצי משחק אחרי פיניקס בראשות המערב.

ברוקלין, מובילת המזרח כרגע, לא השכילה לנצח את פורטלנד מאחר והמשחק נדחה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. לשמחתי, ולמיטב הבנתי, בוקר בריא וכשיר (טפו, טפו, טפו).
    עוד יותר לשמחתי ולהבנת כל מי שצפה בסאנס,
    בוקר ממשיך לשחק כדורסל אדיר.
    הלילה העזר כנגדו היה קמרון ג'ונסון שהיה מרחק החטאת עונשין אחת מלבנים משחק מושלם (100 אחוז מהשדה, 0 איבודים כדור, כן, החטאת עונשין אחת).
    מה שמשמעותי זה שקמרון ג'ונסון, שפתח את העונה לאט ועם כושר קליעה לא מדהים,
    פרח בזמן שבוקר היה פצוע, ובלילה הראה שחזרתי של בוקר לא פגעה ביכולתו. הריצה שהפכה פיגור ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי הייתה בניצוחם של הצמד,
    מסוג הריצות שהן סימן היכר של קונטנדרית.
    .
    תודה, מאנו.

  2. תודה על הסיקור מאנו. מעדיף את סטף נותן 25 נקודות בווריירס בריאים וכשירים אבל גם כיף לקבל הצגות כאלו. בעונה שעברה לא היינו מנצחים אף אחת בלי ויגינס ופול ( ושאר המושבתים). יופי של קבוצה נבנתה.
    *
    בין קיירי, סימונס והלייקרס – שוק הטריידים מעניין באמצע העונה הזו ברמה של פגרה…

  3. וושינגטון שיחקו כדורסל יפה רוב הזמן הרבה מסירות כולם נגעו בכדור (הארל פחות) 7 שחקנים בפרות כפולות ורוב רובם של הסלים הגיעו מאסיסטים. לא רואים בתוצאה בגלל ההתפוצצות של ווקר אבל הם שיחקו הגנה לא רעה בכלל חוץ מהמחסור בגודל בריבאונד. פתאום הבנתי שהארל שמתפקד לסנטר ככל דבר אצל וושינגטון בגובה של דילון ברוקס, מטמטם.

  4. שלב כזה בעונה ולא בטוח שיש 5 קבוצות בליגה מחוברות וממצות פוטנציאל, עונות קורונה משוגעות.
    פניקס נראים טוב

  5. ה-NFL מפסיק עם הבדיקות המפגרות והמיותרות ועובר להתרכז בסימפטומטים בלבד:
    https://www.facebook.com/machatzlakorona/posts/313391297354678
    קשה לי להאמין שסילבר יסכים לכך.
    הוא אגוז קשה במיוחד.
    בטח ייתן איזה הקלה אבל לא יוותר על הפרוטוקולים המקודשים של חרטת הבטיחות שלו.
    סתם הליגה הולכת פקקט.
    סתם העולם בטירוף מערכות.
    כ"כ פשוט – לנהוג לפי ההיגיון האפידימיולוגי בלי פאניקות וטירלולים.
    🤷‍♀️

  6. לגבי דני תיקון – 3 חטיפות הן בעצם 3 חסימות. וה1-4 משלוש כולל הייל מארי בסוף המחצית מחצי מגרש שכמעט נכנס. כרגיל השומר הכי טוב בוויזארדז, וגם המינוס 1 בפלוס מינוס לא משקף, כי היה פאקטור משמעותי בלהבטיח את הניצחון. מבין ה44 של קמבה נראה לי רק 2 נקלעו על דני בחדירה זריזה. הילד הזה מלך, צנוע, עובד קשה, חסר אגו, וכל המלעיזים עליו הולכים לאכול את הכובע כי התכונות האלו יגשימו לו הרבה דיוידנדים בעתיד

    1. צודק ב-100%
      פתאום במשחק הבנתי שהבחורצ'יק הזה משחק אותה לגמרי. נראה גם שצבר עוד קצת ביטחון (לא מספיק בהתקפה, יכול לתקוף את הטבעת הרבה יותר).
      היה שם איזה קטע שדני טפח על עצמו בפסק הזמן מול עוזר המאמן כאילו לוקח על עצמו אשמה על סל שקלעו עליו, ואז טפח לעוזר מאמן על הראש עם חצי חיוך..

  7. תודה מאנו.
    בגזרת אבדיה – משחק טוב מאוד שלו, ותמיד טוב שיש עדיין מקום לשיפור. הכי חשוב מבחינתו – הקבוצה כולה שיחקה טוב בהתקפה והניעה כדור כמו שצריך.
    בגזרת גולדן סטייט – ממפיס פספסו איזה פעם-פעמיים בהגנה, אבל הוא קיבל שמירה הזויה ועדיין הגיע ל-46 נקודות. שחקן מדהים.

  8. תודה מאנו. היה משחק מעולה של ממפיס מול הלוחמים.
    פיניקס נראים בעיניי הכי טוב בליגה כרגע ולשמחתם ומזלם גם בריאים בנתיים ( גיא הלך למצוא עץ קרוב לדפוק עליו).
    מאנו בקצב הזה במערב הספרס עושים פלייאוף העונה.

  9. כבר אחרי 4 ועדיין לא התחילו חגיגות קקי פיפי חיתולים טיטולים היומיות (טוב asaf בקטנה) כנראה שזה כבר נהיה צפוי..
    .
    או שיום שישי 🙂

    1. פשלה שלי אבנר,מתנצל על האיחור,
      איזה כייףףףףףףףףףףף קרעו לשיקוץ את השושנה וחירבנו לו בפה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט