הישועה תגיע (אם תגיע) רק מכאן (שחקנים 1-15) / מנחם לס

הישועה תבוא (אם תבוא!) רק מכאן

תקופת הטריידים עברה. מה שנשאר לקבוצות לקוות זה הדראפט, ומה שחשוב יותר – הפרי אג'נטס. זהו מאמר בהמשכים על 30 הפרי אג'נטס המגרים ביותר את הקבוצות. אתחיל עם הפרי אג'נטס ואז אעבור לפרי אג'ינס המוגבלים. לכל שחקן אנבא את ה-AAV שלו.

מה זה AAV? זה ה-"AVERAGE ANNUAL VALUE" שהשחקנים "שווים" לפי ה-CBA החדש. בחישוב חייבים להסתמך על הגיל, פציעות קודמות, הסטוריה של השחוקן, המיוחדות שבו, "תרומתו" לנצחוניות (מין 'וינריות'), ה-MARKETABILITY שלו, וכן חוזים שניתנו לשחקנים פחות או יותר ברמתו.

שוב, זו לא אינדיקציה של 'איכות' השחקן, אלא אינדיקציה של המחיר כפי שהוא נכון להיום לדעתי בהסתמך על כל המשתנים שציינתי, וללא התחשבות בצורך מיוחד של קבוצה שלפעמים מוכנה לשלם מחיר מוגזם עבור מטרה מיוחדת.

לכל שחקן אכניס הגדרה של מצבו:

ETO = EARLY TERMINATION OPTION (שחקן עם אופציה שישנה לקבוצה לסיים את חוזהו מוקדם)

PO=PLAYER'S OPTION (שחקן עם אופציה לסיים את חוזהו)

UFS= UNRESTRICTED FREE AGENT

RFA= RESTRICTED FREE AGEST

 

 קבלתי את הצעתו של דדי להמשיך קודם עם השחקנים שיהיו חופשיים, או שיכולים להיות חופשיים ע"י האופציה לבטל את החוזה הקיים בסוף העונה!


 15. רודי גיי, סקרמנטו קינגס, PO

 

השחקן עם אחת המשכורות האוברייטיות ביותר בליגה – 19.7 מיליון – יהיה שווה בסיום העונה בשוק עם AAV של בערך 8, 8.5 מקסימום לשלוש שנים. הווא שחקן 'מאכזב', אך מאכזב שיכול לתת לך ערב של 30 נק' ללא יותר מדי בעיות. הוא מין 'סופרסטאר' מבלי להיות סופרסטאר. ישנן קבוצות המחפשות שחקנים מסוג זה.

————————————————————————————————————————————————————————-

14. קייל לאורי, טורונטו רפטורס. UFA

 

משכורת 6.2 מיליון.

ה-AAV שלו צמח לדעתי העונה ל-8.5 מיליון. אני לא יכול לחשוב על שחקן אחר מלבד לאנס סטפנסון שהעלה את ערכו העונה עותר מקייל לאורי. הוא אחת הסיבות הראשיות לפריחה של טורונטו, והוא משחק ברמה של אול-סטאר. הוא רק בן 27, והוא נחשב לאחד השחקנים החביבים והנעימים בכל הליגה.

 

————————————————————————————————————————————————————————-

13. מרסין גורטאט, וושינגטון ויזרדס, UFA

 

 

משכורת 7.7 מיליון.

ה-AAV שלו הוא לדעתי בסביבות 8.3-8.5 מיליון לשלוש שנים. הוא משחק העונה בדיוק כפי שציפיתי שהוא יכול לשחק, ועתה עם הפציעה לננה זאת ההזדמנות שלו להעלות את ה-AAV שלו – דבר שבינתיים לא קורה!


12. אמקה אוקפור, פיניקס סאנס. UFA 

 

משכורת 14.5 מיליון.

הבעייה עם אוקפור שיש לו חוזה מובטח לעוד עונה ב-14.5 מיליון. לדעתי ה-AAV שלו הוא לא יותר מ-חצי מכסף זה. לדעתי קבוצה שתבטיח לו 7.25, אבל לשלוש שנים, תוכל להחתימו. לזמן ארוך זה יהיה כדאי לו, כי נראה לי שהוא עומד להחמיץ את כל עונת 2013-14. כשיבריא, הוא סנטר חמישייה סולידי פותח. עבור 7 מיליון לכל קבוצה המחפשת סנטר עם נסיון הוא פתרון מצויין.

 


11. לואל דנג, קליבלנד קאבס. UFA 

 

 

משכורת 14.2 מיליון

ה-AAV שלו נחתך לחצי העונה. ניתן יהיה להחתימו עבור 7-8 מיליון לעונה, ל-3 שנים. אני בטוח שתהיה מלחמה על שרותיו, כולל קבהוצתו לשעבר שיחקגו שבמחיר הזה תרצה אותו בחזרה. יכול מאד להיות שבשיקגו הוא הפך לשחקן אוברייטד, ובקליבלנד הוא מראה את ערכו האמיתי, שהוא חצי ממה שחשבו בשיקגו. אבל עבור 7-8 מיליון יש לך סמול פורוורד שיכול לעשות הכל, כולל להיות שחקן חמישייה במתמודדת לתואר.


 10. ספנסר האוס, קליבלנד קאבס, UFA

 

משכורת 6.6 מיליון

ספנסר האוז יהיה מציאה עבור קבוצה שתרצה סנטר/פאור-פורוורד העולה מהספסל ונותן 10-15 דקות שלא נו]פלות מהסנטר/פאור פורוורד הפותח. הוא יהיה AVAILABLE עבור משהו בסביבות 7.5 מיליון, שזהו ה-AAV שלו לדעתי. הוא ביגמן הקולע 37.5% מאחורי הקשת, ויש לו DREB% גבוה מ-15 אחוז שזו מתנה גדולה לשחקן כמוהו. הוא נחשב גפם בין השחקנים הנאמנים ביותר, ואחד הפופולריים ביותר בכל חדר הלבשה.

 


9. צ'נינג פריי, פיניקס סאנס. PO 

 

 

משכורת 6.4 מיליון

ה-AAV המוערך שלו לדעתי הוא 7-7.5 מיליון לעונה, ל-3 שנים. כשהעונה התחילה לא היתה דרך להעריך אותו. הוא החמיץ את עונת 2012-13 בגלל בעיות לב. אבל העונה הוא פרח כפרח באביב בגליעל התחתון. הוא אחד האחראים ל-RENAISSANCE – תחייה מחדש – של הפיניקס סאנס. הוא הפך לעלית שבעלית מבין קלעי ה-3 הגבוהים. הוא גם הוכיח עצמו העונה כאחד המגינים הטובים ביותר בליגה בין הפאור-פורוורדים.

 


 

8. לאנס סטפנסון, אינדיאנה פייסרס, URA

משכורת: 10 מיליון
ה-AAV של סטפנסון קורא ל-40 מיליון לארבע שנים. הפציעה של גריינג'ר נתנה לו את הצ'אנס להפוך לכוכב. אם אינדיאנה תהיה אלופה העונה, לךתדע. אולי יציעו לו אפילו 13-15 מיליון לעוד עונה. אם לא תהיה אליפות,הוא שחקן חופשי שירצה לנסות מקום חדש עם חוזה ארוך. החוזה של דמר דרוזן הוא בסביבות 38 מיליון ל-4 שנים. אני רואה את סטפנסון עומד על שלו בדרישה לחוזה
דומה.
————————————————————————————————————————————————————————

7. פאו גאסול, לייקרס. UFA

 

משכורת: 19.3

ה-AAV שלו הוא בסביבות 10מיליון לעונה, לשלוש עונות. אם הוא ממשיך עם  18.8 נק' כפי שהוא עושה מאז ינואר, עם 1-.9 אס' ו-50.4% קליעה, אני רואה אותו מלקט 10-11 מיליון לעונה, לשנתיים הבאות עם אופציה לשלישית. מחצי מקבוצות הלידה שלא קוראים להן "לייקרס". זה שלא עשו עליו טרייד פגע בערכו מאד והוא יודע זאת. אין לו כל תחושת נאמנות ללייקרס ממיטלא: הבנאדם על הכוונת לטרייד מתחילת העונה, ועתה הוא במריבה עם ההנהלה והמאמן. הוא רוצה להתעופף משם כמה שיותר מהר. יהיו קונים.

 

—————————————————————————————————————————————————————————————

6. טים דאנקן, סאן אנטוניו ספארס.  PO

 

 

משכורת 10 מיליון.

ה-AAV שלו הוא בדיוק 10 מיליון לעונה, לשנתיים. למה? כי זה מה שהספארס יציעו לו. מי שאמר מקודם "נוביצקי לא יעזוב את דאלאס" בוודאי יאמר עכשיו "דאנקן לא יעזוב את הספארס". אבל אותו דבר אמרו לפני שנה על פול פירס. אין דבר כזה "לא יעזוב".  אריאל שרון לא עזב את המפלגה?  תום קרוז לא עזב את ניקול קידמן? מה זה "לא יעזוב"? הוא כנראה לא יעזוב כי אף אחד אחר לא יציע לו בגילו כסף כזה, מלבד אם לברון נשאר במיאמי, ולמיאמי יהיו אז 15 מיליון לתת לו לעונה אחת, ואליפות רביעית.

לאלה שאומרים שהוא יפרוש אחרי עונה זאת אני אומר: אני לא מכיר שחקן – ולא חשוב הגיל – שהציעו לו 10 מיליון והוא האמין שכוחו עדיין במותניו שאמר "לא".

——————————————————————————————————————————————————————————————

 

5. זאק רנדולף, ממפיס גריזליז, PO (אופציה של השחקן)

משכורת 18.2 מיליון
 ה-AAV שלו בסביבות 12 מיליון לשנה, והוא ידוש חוזה לשלוש שנים.

לדעתי לא ישלמו לו הרבה מכל 10-12 מיליון כי כשמרק גאסול היה פצוע, הוא התקשה לעשות דברים בעצמו. במילים אחרות, הוא יהיה בעל ערך רק לקבוצה שיש לה סנטר טוב מאד. ללא מרק גאסול חלה ירידה באחוזי הקליעה והוא לא הצליח להחזיק את הקבוצה מעל 500. במילים אחרות – הוא לא השחקן שטוב מספיק לבנות מסביבו, אלא הוא רק תוספת טובה לקיים. מאז מרק חזר, הכל השתפר – כולל זאק, מה שמאמת את מחשבתי. אני מבסס את ה-AAV שלו די בהרבה על הערך של דיוויד ווסט בשוק, וכמה קווין גארנט קיבל מהנטס.

 

——————————————————————————————————————————————————————————–

4. כריס בוש, מיאמי היט, ETO

  

 

משכורת 19.1

ה-AAV= הוא ירצה חוזה ארוך. משהו כמו 100 מיליון ל-5 שנים. לכריס בוש יש שתי טבעות. הוא לא מחפש יותר דבר מלבד למלא את חשבון הבנק שלו בכמה שיותר כסף לקראת  הפנסיה. הוא לא מרגיש נאמנות מיוחדת לאיש מלבד לאשתו הפצצה וילדיו. אני לא מאמין שהוא יקבל 20 מיליון לעונה, אבל זה מה שהוא ידרוש, ויסכים לשחק עבור כסף זה אפילו בהפועל חולון.

 —————————————————————————————————————————————————————————————

3. דירק נוביצקי, דאלאס מבריקס, UFA

 משכורת 22.7

ה-AAV= נראה ש-15 מיליון לשנה, עם אופציה לשחקן לשנה שנייה תצליח להביא אותו לקבוצה חדשה עם רצון לבנייה מחדש. ישנה לו כבר טבעת, וטבעת שנייה היא פחות חשובה לו מאשר לבוא כ-"מושיע" ו-"משיח" לקבוצה חדשה כמו הלייקרס, או קבוצה צעירה עם מחשבות גדולות כגון טורונטו. גם להיות "המלך המושיע" של ניו יורק ניקס לא נשמע לי רע במיוחד. אין בשוק הרבה שחקנים עם 20 נק'+ למשחק, שמפלרטטים עם 50 מהפארקט, 40 מ-3, ו-90 מהקו.

 


 

2.  לברון ג'יימס, מיאמי היט. ETO

מ

משכורת: 19.1

ה-AAV= לפחות 23.5 מיליון לשנה ל-3 שנים.

לברון הוא "BARGAIN" גדול למיאמי כי הוא הסכים להוריד ממשכורתו על מנת לאפשר לקבוצה להביא את כריס בוש, ולהשאיר את דוויין ווייד. אני מסופק מאד אם הוא יסכים לקחת עוד PAY CUT ממיאמי. אבל זה לא רק כסף: אני מאמין שרק אליפות שלישית העונה תשאיר אותו במיאמי. אם אין אליפות – הוא עוזב., ללייקרס? לניקס? לקאבס? 

 


 

1. כרמלו אנטוני, ניקס, ETO

 

משכורתו: 21.4 מיליון

לדעתי ה-AAV= לפחות 23 מיליון לעונה ל-3 שנים חוזה מובטח.

הוא מוכיח שוב העונה שהוא שחקן של 30 נק' למשחק בכמעט 50% לכל קבוצה שתרצה אותו שיקלע ככה. השלילה? זה עלול לפגוע במשחק הקבוצתי, וכמעט בטוח יוריד את מספר הנקודות של כל השחקנים שישחקו איתו. הקבוצה שתיקח אותו תצטרך להחליט אם זה מה שהיא רוצה לעשות. השאלה הגדולה היא יעילותו עם ארבעה שחקנים צעירים שרובם לא מנוסים, כפי שיהיה כנראה המצב עם הלייקרס. הוא הוכיח שוב העונה שמבחינת יצירת נקודות הוא בכיתה הגבוהה ביותר של ה-NBA יחד עם קווין דוראנט, קווין לאב, ולברון. השאלה היא אם הוא ירצה לעזוב את ניו יורק. הוא כבר הביע מין אולטימטום כזה לניקס שעליהם לחזק את הקבוצה, או ש…

 —————————————————————————————————————————————————————————–

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 41 תגובות

    1. על סמך מה אני אומר דברים כאלה על כל אחד אחר, למה רק בוש?
      כי בא לי; כי זאת זכותי; וכי כך מלמד אותי הגיוני.

      1. מנחם למה אתה לא עונה לענין?
        מה זה קשור ״כי בא לך״? ״כי זו זכותך״?
        זה ברור מאליו, תגיע לענין…
        אתה מתגונן כאילו מישהו תקף אותך, במקום פשוט להתייחס בצורה מקצועית.
        אף אחד לא שאל ״איזו לגיטמציה יש לך לומר דברים כאלה?״
        שאלו אותך על סמך מה אתה אומר את זה.
        זו שאלה עניינית.
        תן תשובה עניינית, תסביר את הקביעה שלך. אמרת דברים לא ברורים מאליהם בנוגע לבוש, שכל מה שמעניין אותו זה הכסף. מישהו ביקש ממך להתייחס לזה… למה שלא פשוט תתייחס?

  1. נוביצקי יקח 10 מליון לעונה בדאלאס.אין שום סיכוי שהוא עוזב.
    לברון יקח את המקסימום וישאר במיאמי.
    אם מישהו יסכים לתת לבוש 15 מליון ומעלה אולי הוא יעזוב את מיאמי.אבל לא הקיץ,אלא בשנה הבאה.

  2. כעקרון עדיך ללכת על מניה בטוחה בדמות הצעה לפרנצייז פלייר לעומת בחירת דראפט שחובנת סיכון בתוכה
    נוביצקי לא שווה את הכסף הוא בן 36 , אלא אם כן ירד משמעותית בשכרו
    יש מספיק פרי איגנט בסיום העונה ( חלקם מוגנים )
    אם אני gm אני נותן חוזה ללאנס סטיבנסון חדור המוטיבציה והכישרון גם מונרו עשוי להתאים לקבוצה שזקוקה לגבוה גם ז׳אק ראנדולף יהיה פתוח להצעות . סביר שיוטה תלך בכל מחיר על גורדון היוויוד

    2015 לעומת זו יהיה דיסקו סוער
    קווין לאב , למרקוס אולדריג ,ארון אפללו , טומי פרקר ,דראגיץ , היברט , דיוויד ווסט , קנת פריד ,קירי אירווינג ,בוזר , קמבה ווקר ,מילסאפ
    קליי תומפסון

    קבוצה שתתנהל נכונה צריכה להתמקד בקיץ של 2015 משם תצמח הישועה

  3. תודה רבה על הפוסט מנחם.השאלה איזו קבוצה יכולה להציע גם כסף+אטרקטיביות ,אולי מיאמי =למלו בתנאי שלברון עוזב.

  4. לדעתי – לברון לא הולך לשום מקום, כרמלו לא שווה את הכסף שהוא יכול לדרוש, נוביצקי זקן ולדעתי לא יעזוב את דאלאס לעולם, והשחקן החופשי הכי אטרקטיבי בשוק (החלש מאד) השנה, יהיה כריס בוש.

    יש שחקן אחד שיהיה המציאה הכי גדולה בגלל שביחס הפוך ליכולת שלו – אין לו כמעט שוק, אבל אני אחכה עד שתגיע אליו כדי לגלות מי הוא…

  5. אורלנדו ופילדפיה הקבוצות הכי מעניינות יש להם את כל הכלים כדי להבנות שתי כוכבים צעירים אורלנדו(אולדיפו ווצניץ) פילדלפיה(קרטר ונואל) ושתי בחירות דרפט כנראה אחת טופ 3 ואחת 10-12 .. ההחלטה שלהם היא האם להבנות לאט דרך דרפט או ללכת מהר על בניה המסלול של דרפט ברור לגבי מסלול טריידים תחשבו אפשר לשלוח את שתי הבחירות תמורת שחקנים כמו קיירי או לאב ולהחתים שחקן כמו סטפנסון וכבר בעונה הבאה אפשר ללכת על אליפות ואפילו ישאר מקום לעוד כוכב כמו לברון מלו בוש וייד אולדריצ
    תחשבו על מצב שפילדפיה שולחת את שתי הבחירות תמורת לאב ומחתימה את סטפנסון קבוצה של MCW סטפנסון לאב ונואל + סמול פורוואד כמו גרנרגר או אורלנדו שולחת את הבחירות לקליבלנד תמורת קיירי .. קיירי אולדיפו וצניץ וקיץ הבא לברון לברון עובר שכונה לאורלנדו
    אני במקומם הייתי הולך על דרפט כמובן ובנייה איטית
    השחקן היחיד שהייתי שולח תמורתו גם את כל הקבוצה זה אנטוני דיוויס ..

  6. מנחם,אני מציע לך להפריד בין השחקנים החופשיים, לשחקנים החופשיים המוגבלים.

    בינתיים כל אלה שרשמת כאן יהיו לא מוגבלים אם יבחרו להפוך לשחקנים חופשיים, אז זה עדיין אפשרי לעשות את ההפרדה…

  7. ראיתי תמשחק אל אוקלהומה היום ורואים בברור שראס פשוט לא מתאים הקבוצה פשוט לא משחקת טוב שהוא נמצא המשחק פשוט לא זורם ותקוע (יש מצב גדול גם בגלל סקוט ברוקס) היו צריכים לעשות טרייד , העניין שאין מצב שיעשו טרייד על כוכב גם אם יודעים שהוא פוגע בקבוצה (איברסון מלו ראס ) אלא אם כן הוא דורש טרייד או רב עם כולם.. עצוב שהג"מ לא חזקים מספיק בשביל לקבל החלטות ניהוליות הגיוניות ונכונות בכדורגל זה לא קורה גם אם אתה כוכב ואתה לא מתאים לקבוצה אז יחליפו אותך פשוט .. נראה כאילו בכדורגל הנצחון והתארים חשובים יותר בNBA נראה לפעמים כאילו העיקר להחזיק כוכבים כדי למשוך קהל ומפרסמים .. וזה עצוב מאוד

  8. אם ירצו לעשות טרייד על ווסטברוק (ואין שום סיכוי שיחליטו על משהו כזה לפני סוף העונה כשאפשר באמת לשפוט את ביצועי הקבוצה), אז הזמן הכי טוב לזה הוא ערב הדראפט – במיוחד בדראפט חזק כמו זה.

  9. בגלל זה אף קבוצה כמעט לא עשתה טרייד .. קבוצות כמו מינסוטה וקליבלנד מחכות לרגע הזה כי ברור להם שלאב וקיירי לא ישארו ..
    לגבי אוקלהומה אם השנה אם לא יקחו אז בוודאות ראס לא ישאר , אני מאמין שיבינו שמיצו את העניין ויעבירו אותו אותו דבר לגבי ברוקס סוף סוף יחתכו אותו .. לגבי לחכות לדרפט לא בטוח לאוקלהומה אין זמן לבחור/להמר על שחקן דרפט יש לה את הכוכב הכי גדול בליגה בשיאו אין לו זמן לחכות להתבשלות של שחקן דרפט .. כנראה יחפשו טרייד תמורת כוכב מוכך או שילוב של שתיהם כמו רונדו והבחירה של בוסטון תמורת ראס או תמורת לאב והבחירה …
    אני מאשים קודם כל את ברוקס שהוא לא מאמן ברמה בכלל ורק אחר כך את ווסט הקטע שפשוט לא נשאר זמן לניסוי של ווסט עם מאמן אחר ..

  10. אמביד הוא מספר אחת בלי שום ספק.

    אחר כך כנראה פארקר, ואז זה נראה כמו וויגינס, אבל יש לגביו סימני שאלה, ומצד שני הרבה סקרנות לגבי אקסום שיש לו סיכוי מסויים להיבחר לפניו לדעתי.

    אבל זה מאד מוקדם כדי לקבוע.

  11. הרי בסוף מה שיקבע הוא מרץ המשוגע ואז מבחני האישיות והאתלטיות לפני הדראפט. לדעתי עדיין וויגינס יבחר ראשון בשל הפוטנציאל העצום שלו, אבל כאמור, זה הכל סתם זריקת שמות באוויר

  12. Excellent idea menachem. Why don't you, or one of the other experts, write another complementary post with info regarding how much money each team got left, just so we'll know who can actually get these players.

    1. AVRI!
      I REALLY, REALLY LIKE YOU,
      אבל כל יום שני וחמישי אתה מבקש פוסט שלוקח 20 שעות עבודה. בקשר לכמה כסף נשאר לכל קבוצה, חיפוש בגוגל יתן לך את התשובות.

  13. מנחם בהמשך לאברי / עברי , האם תוכל להגיד לנו מה השאילתה שצריך לשים בגוגל בשביל כך.
    אה וגם האם תוכל להמליץ על כמה סוכר לשים בקפה?
    תודה

    1. Shai, every good website needs its own internet troll. In the name of hoops.co.il readers, I would like to thank you for feeling this role so wonderfully. Always nice to have people like you around, I am just surprised by how well you do this job, given the fact that I am sure that in the real world you are probably a super popular guy, surrounded by friends and family who admire your kindness. Thanks again, avri

  14. נוביצקי ודאנקן נשארים בקבוצות שלהם. הם כבר הצהירו על כך.
    כרמלו מתאים לפילי כמו כפפה. הוא יוכל לקלוע 40 למשחק. האיצטדיון יהיה מלא. המפרסמים יחגגו. פילי ימשיכו לצבור בחירות לוטרי. גם ככה הם חייבים לשלם למישהו. הם יכולים להביא ב 2015 גם את התאום הלבן שלו – קווין לאב.
    לברון הוא סחורה חמה באמת. הוא הופך כל קבוצה לקונטנדרית. כל קבוצה. תכלס, הוא שווה כל מחיר למרות שאני לא סובל אותו

  15. לברון יכול ללכת לאורלנדו שזה כמו לגור במיאמי יש לו כבר את אולדיפו ווצניץ יחד עם שתי בחירות דרפט אפשר לשלוח אותן תמורת לאב או להשאיר אותם להביא את רנדולף

    1. Exum looks promising, but once and for all, be careful with players who weren't tested at the college level. Examples are out there, most recently Andrew Wiggins who was the next lebron until he tried to play college hoops

      1. אברי תגיד, יש סיבה שאתה כותב בעברית בשעה שלוקח בדיוק שניה להעביר את הפונטיים לעברית? אתה קצת מתנשא על האנשים פה באתר יא טרול

  16. אהבתי את הפוסט מנחם,ספקולציות זה תמיד כיף ולפנטז על מהלכים שהלייקרס יעשו עוד יותר כיף.האמת מהרשימה בינתיים הכי שווה לדעתי זה לאנס סטיפנסון.לא סגור לגבי המשכורות אבל לאב+סטפנסון+בחירת דראפט גבוהה+קובי בשלהי הקריירה נותן לך בהחלט קבוצה טובה שתרוץ טוב ב2015 .

  17. דאנקן לא יעזוב כי אין לו למה- הספרס ישארו קונטדורים גם בעונות הבאות, וזה הבית הגדול שלו. לאן ילך? למיאמי? הלב שלו לא יתן לא ללבוש מדים אדומים אחרי שנה שעברה.
    בטח לא אחרי האליפות החמישית שלו עם הספרס.

  18. ספונסר הויז היה יכול להיות תוספת אדירה ליוסטון, לא ברור למה מורי התעקש להשאיר את אסיק כשפילי היו מוכנים להחליף ראש בראש. אין סיכוי שפיניקס יוותרו על פריי ויותר לא סביר שדאנקן יעזוב את סן אנטוניו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט