הווריורס יארחו את הגריזליס, הסיקסרס ישחקו מול ההוקס ו-9 משחקים נוספים בליל חמישי עמוס לעייפה/ רותם אלרן

מנת השף

5:00 – גולדן סטייט ווריורס (6-25) VS ממפיס גריזליס (13-19)

אחד מהמשחקים המאוחרים ביותר של הלילה יהיה מהמעניינים שמהם כשממפיס תגיע לסן פרנסיסקו על מנת לשחק מול הווריורס.

הווריורס נותנים עונה נהדרת ומראים יכולת מצוינת במהלכה, וכשהם מחזיקים בהגנה הטובה ביותר ובהתקפה הרביעית בטיבה ניתן לראות את הגיוון שבו היא משיגה את הנצחונות שלה. למרות שדריימונד גרין הוא מגן העל היחיד בקבוצה, ההשפעה שלו על צורת המשחק ההגנתית היא לא פחות משמעותית מהשיטה של סטיב קר שמבססת את גולדן סטייט כקבוצה ההגנתית הטובה ביותר בליגה נכון להיום. ההגנה הזו תהיה משמעותית מול הגריזליס, גם הם אחד מהמועדונים ההתקפיים בליגה כשהם יושבים במקום החמישי, מקום אחד בלבד מאחורי הווריורס. גולדן סטייט תגיע כפייבוריטית בזכות ההתקפה של קרי לצד ההגנה הפנטסטית של גרין, ולמרות היעדרותיהם של דמיון לי, ג'ורדן פול ואנדרה איגואדלה הם מגיעים בסגל כמעט מלא שמסוגל להתמודד עם העומק של הגריזליס עין בעין.

הגריזליס יגיעו לאחר שקיבלו את ג'ה מוראנט במשחקם האחרון אשר הסתיים בהפסד לת'אנדר, ועם המשך התאקלמותו המחודשת של הכוכב בקבוצה יהיה מעניין לראות כיצד המומנטום ההגנתי הנהדר שתפסה בהיעדרו יושפע. כפי שציינתי קודם, הגריזליס מצוינים התקפית העונה וניתן לראות זאת גם בסטטיסטיקה, אך מול ההגנה של הווריורס הם עשויים להתקשות כך שלמשחק הזה הם יגיעו מנקודת חיסרון מובהקת, במיוחד לאור כך שהם לא מתקרבים לאיזורים של גולדן סטייט כקבוצת הגנה. שתי הקבוצות משחקות בקצב דומה מאוד ומוכשרות מאוד התקפית כך שיהיה משחק מהנה באספקט זה, ויחד עם השעה יש כאן משחק שמאוד מומלץ לצפות בו.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הווריורס במשחק צמוד.

שאר המשחקים

2:00 – פילדלפיה סיקסרס (15-16) VS אטלנטה הוקס (16-14)

פילי תגיע הלילה כשהיא עם יום מנוחה, בעוד ההוקס מגיעים למשחק השני בבק טו בק וכשהם אחרי הפסד לאורלנדו. הסיקסרס באים למשחק בסגל מלא כמעט לחלוטין, לפחות ביחס לשאר הקבוצות שישחקו בסגלים חסרים עקב סיטואציית הקורונה ברחבי הליגה, ואצלם ייעדרו רק 4 שחקנים (ג'ורג'ס ניאנג, דני גרין, אנדרה דראמונד ושייק מילטון). הקבוצה לא נוצצת העונה ולא מצליחה להתעלות על יכולת העונות הקודמות, בעיקר עקב השביתה של סימונס, אך בהיעדר קלינט קאפלה אמביד יוכל לחגוג בצבע הלילה, כשלהוקס אין חלופות הגנתיות ברמתו של קאפלה במצ'אפ מולו.

המשחק היה צפוי להיות אחד מהמשחקים המעניינים של הערב אלמלא מכת הבידודים אשר הכתה את אטלנטה – אצל ההוקס יהיו הלילה 5 שחקנים שלא ישחקו עקב בידוד, ובנוסף אליהם גם קווין הרטר ודיאנדרה האנטר יחמיצו את המשחק עקב פציעות. בין הנעדרים בהוקס ניתן למצוא את שניים משלושת השחקנים הטובים בקבוצה (יאנג וקאפלה) ומלבדם גם חסרונם של גלינארי ולו וויליאמס עשוי להיות מורגש. בסגל מלא ההוקס קבוצה לא פחות טובה מהסיקסרס, אך המצב שלהם הלילה עגום מאוד וקשה לראות אותם קוטפים ניצחון במשחק זה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הסיקסרס ללא מאמץ רב.

2:00 – אינדיאנה פייסרס (19-13) VS יוסטון רוקטס (22-10)

הפייסרס יבואו הלילה לאחר הפסד מול ההיט בהפרש של 29 נקודות במשחקם האחרון, והלילה הם צפויים לקבל יריבה הרבה פחות קשוחה ממיאמי, כשיוסטון כרגע ממוקמת במקום האחרון במערב ומגיעה בלילה השני של בק טו בק. הפייסרס הם הגדרת הבינוניות העונה כשהם במקומות ה-17 וה-15 בדירוג ההגנתי וההתקפי (בהתאמה).

הרוקטס הם הרבה פחות מבינוניים העונה, וכפי שציינתי הם כרגע מחזיקים בכבוד המפוקפק של המקום האחרון במערב. היכולת שלהם העונה בשני צידי המגרש היא לא דבר לכתוב עליו הביתה כשהם במקום ה-26 גם ברייטינג ההגנתי וגם בהתקפי, ונראה שהלילה יספגו את הפסדם השלישי ברציפות לאחר שהפסידו לבאקס ולבולס במשחקיהם הקודמים.

ההימור שלי הוא על ניצחון קליל של הפייסרס.

2:00 – אורלנדו מג'יק (25-7) VS ניו אורלינס פליקנס (21-11)

אורלנדו תגיע לאחר ניצחון על ההוקס הפצועים אמש, והלילה תפגוש קבוצה ברמה דומה לזו של ההוקס, כך שייתכן שנקבל משחק צמוד כאן. המג'יק ישחקו ללא חלק מסיבי מהסגל (לקחת נשימה ארוכה) – פולץ, ג'ונתן אייזק, במבה, סאגס, אר ג'יי האמפטון, מו ווגנר, טרנס רוס, מייקל מולדר, איטוואן מור ואיגנס ברזדייקיס לא יתלבשו הלילה, ומלבדם גם וונדל קרטר וקול אנתוני מוגדרים כ-GTD אליו. ניו אורלינס היא יריבה חלשה מאוד כרגע, אך המג'יק בכל זאת לא יגיעו כפייבוריטים להשיג ניצחון הלילה עקב הפציעות/בידודים והיכולת החלשה שהציגו עוד לפניהן.

הפליקנס נמצאים במרחק נגיעה מהמקום האחרון במערב העונה לאחר שבחלקה הגדול של העונה שעברה התחרו על פלייאין, וחלק גדול מהבעיה שלהם היא חסרונו של זאיון וויליאמסון – הפורוורד טרם שיחק העונה לאור פציעה ברגל, ובלעדיו הקבוצה לא שווה יותר מדי ומתקשה להראות יכולה טובה או רציפה. ההגנה ממשיכה להשתכשך בתחתית הליגה וכרגע עומדת במקום ה-24 בה בעונה, אך היכולת ההתקפית גם היא בצניחה ביחס לעונה הקודמת וממוקמת במקום ה-24 בליגה. מעבר לחסרונו של זאיון גם יונאס ולנצ'יונאס ייעדר הלילה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הפליקנס.

2:30 – ניו יורק ניקס (17-14) VS וושינגטון וויזארדס (15-16)

במשחק זה ייפגשו שתיים מהקבוצות המאכזבות ביותר בתקופה האחרונה, כשהוויזארדס דועכים לאחר פתיחת עונה פנטסטית והניקס מתקשים להראות רמה גבוהה מאז תחילת העונה.

ניו יורק תגיע למשחק עם שחקנים רבים שיחמיצו אותו עקב קורונה או סיבות אחרות – דריק רוז, אר ג'יי בארט, אובי טופין, נרלנס נואל ועימנואל קוויקלי לא צפויים לעלות על הפארקט הלילה, ולעומתם אצל הוויזארדס 3 שחקנים בלבד ייעדרו (קק"פ, רוי האצ'ימורה ותומאס ברייאנט). הניקס מתקשים העונה הגנתית, וגם בתקופה האחרונה מצב זה לא השתפר כשבעשרת המשחקים האחרונים הם מחזיקים ברייטינג ההגנתי ה-23 בטיבו בליגה, לא נתון שקופץ לעין. מזלם הוא שהוויזארדס שמולם מתקשים מאוד גם הם לאחרונה בצד האפור של המגרש וממוקמים במקום ה-28 בו בפרק הזמן הזה, וזאת כשההתקפה שלהם משמעותית חלשה יותר מזו של הניקס.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הניקס.

2:30 – מיאמי היט (13-19) VS דטרויט פיסטונס (25-5)

מיאמי תבוא הלילה כשהיא אחת מהקבוצות בעלות היתרון הגדול ביותר על היריבות שלהן, למרות העובדה שתשחק ללא באטלר ואדביו – ההיט ממוקמים בין חמש הקבוצות הטובות במזרח נכון להיום ולא בכדי, כשמלבד שני הכוכבים הסגל המשלים מצוין. לאורי והירו מספקים יכולת מצוינת עבור הקבוצה, וגם דאנקן רובינסון, דווין דדמון ומקס שטרוס מסוגלים לספק את הסחורה, גם אם לא בכל לילה.

לעומתם, מצב הפציעות של דטרויט עגום אפילו יותר, כשבקבוצה החלשה בליגה ממילא ייעדרו ג'רמי גראנט וקייד קנינגהאם, ככל הנראה שני השחקנים הטובים ביותר בסגל נכון להיום. עם אחת משתי ההתקפות החלשות ביותר בליגה והגנה שממוקמת בין 10 האחרונות דטרויט לא מציגה רמה שמתקרבת להיות טובה השנה, וההיט לא צפויים לפגוש קשיים מולם במשחק זה.

ההימור שלי הוא כמובן על ניצחון של ההיט בהליכה.

3:30 – דאלאס מאבריקס (15-15) VS מילווקי באקס (13-20)

משחק נוסף שהיה יכול להיות מעניין מאוד אלמלא בידודים יגיע אלינו מטקסס, שם המאבס נטולי דונצ'יץ' יפגשו את הבאקס שישחקו ללא יאניס.

המאבריקס לא נמצאים בתקופה טובה לאחרונה, במיוחד לאור היעדרותו של דונצ'יץ' עקב פציעות קרסול ובידוד, ולמרות שמנגד גם הבאקס ישחקו ללא שחקנם הטוב ביותר, המאבס נמצאים כשידם על התחתונה במאזן הכוחות הנוכחי – קריסטאפס פורזינגיס בספק למשחק וטים הרדוואי, מקסי קליבר ורג'י בולוק לא ישחקו.

מנגד, הבאקס ישחקו ללא יאניס המבודד ולופז הפצוע, ומלבדם גם דיווינצ'נזו, פורטיס וגרייסון אלן בספק, אך הימצאותם של ג'רו הולידיי וקריס מידלטון אל מול סגל קצר הלוקה בכישרון במאבס עשוי להכריע את המשחק. הבאקס לא קבוצה עמוקה במידה יוצאת דופן, אך הכוכבים שלה מסוגלים לתפקד בפני עצמם וסביר להניח שנראה תצוגות מרשימות מצד שני הכוכבים המשניים של מילווקי, אשר הלילה יהיו הראשיים.

אני מהמר כאן על ניצחון של הבאקס.

4:00 – יוטה ג'אז (9-21) VS מינסוטה טימברוולבס (16-15)

הג'אז יבואו הלילה בסגל מלא כמעט לחלוטין, בניגוד לרוב הקבוצות אשר סובלות ממצב הקורונה ההולך ומידרדר ברחבי הליגה. הקבוצה מציגה העונה התקפה מצוינת שניצבת בגאון במקום הראשון בליגה בפער ניכר משאר יריבותיה, והלילה יהיה לה מצ'אפ מעניין לאור כך שמינסוטה היא אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה ונמצאת על סף הטופ 10 במדד הרייטינג ההגנתי. הג'אז יגיעו כפייבוריטים, ויוכלו לנצל את העובדה שההגנה של הטימברוולבס מאפשרת זריקות קלות יחסית מהפינות בלא מעט מצבים, וכאחת מקבוצות הקליעה הטובות בליגה וכקבוצה הזורקת בווליום הגבוה ביותר מאחורי הקשת, יוטה תוכל לנצל זאת.

מינסוטה תגיע לאחר שהפסידה במשחקה האחרון למאבריקס כשהתקשתה לעצור את ג'יילן ברונסון, וגם הלילה היא מגיעה כאנדרדוגית – הג'אז נמצאים במקום השלישי במערב, ומעבר לכך הם עדיפים גם בצד ההגנתי של הפארקט על הטימברוולבס, בעיקר בשל הימצאותו של רודי גובר, מגן הטבעת הטוב בליגה. הג'אז מתעלים עליהם כמעט בכל אספקט, ולמרות שקארל אנתוני טאונס עשוי להוות בעיה הגנתית לגובר בזכות הקליעה שלו, חסרונו של אנתוני אדוארדס לצד היעדרות של ואנדרבילט ובברלי, שני העוגנים ההגנתיים של הקבוצה, יהוו מכשול עבורה ובסופו של דבר ככל הנראה יגרמו לכך שתפסיד.

ההימור שלי הוא על ניצחון של יוטה.

4:00 – פיניקס סאנס (5-25) VS אוקלהומה סיטי ת'אנדר (19-11)

הסאנס מגיעים הלילה מהמקום הראשון בליגה ובמערב, וממולם אוקלהומה נמצאת במרחק שני משחקים מהמקום האחרון בקונפרנס המערבי.

הסאנס העונה מראים את היכולת המרשימה ביותר בליגה, והסגל שלהם ממשיך את היכולת שהראו בעונה שעברה במידה משופרת. כריס פול מוכיח שלמרות הגיל הוא עדיין בין השחקנים הטובים בליגה ומסוגל להחזיק קבוצה על הגב, דבר שעשה גם במשחקים בהם בוקר נעדר עקב פציעה, בוקר מראה את היכולות שלו כסקורר ודיאנדרה אייטון ממשיך להתפתח ולהוות עוגן הגנתי ושחקן התקפי חשוב עבור הקבוצה, ולצידם גם מיקאל ברידג'ס נותן עונה מצוינת בשני צידי המגרש ומספק תרומה אדירה עבורה. הקבוצה שלמה, בנויה היטב וחזקה, וממולה הת'אנדר אמנם מגיעים עם 3 נצחונות רצופים באמתחתם, אך ההתקפה של האחרונים היא החלשה ביותר בליגה, ולמרות ההגנה ה-14 היא לא קרובה לרמתה של הסאנס, וסביר להניח שלא תנצח הלילה, גם אם תנסה (מה שלא סביר עקב הטנקינג האגרסיבי).

ההימור שלי הוא על ניצחון של הסאנס בהפרש גדול.

4:00 – דנבר נאגטס (15-15) VS שארלוט הורנטס (17-16)

המשחק העשירי של הפריוויו יתרחש בדנבר, שם הנאגטס יארחו את שארלוט.

דנבר תגיע בסגל פצוע, למרות שנכון לעכשיו בול בול בלבד נמצא בחוץ בשל בידוד. הקבוצה מתקשה העונה ביחס לעונות קודמות כשמחסור בשחקנים תורמים לצד יוקיץ' יוצר מצב בעייתי מאוד עבורה, ולמרות שהענק הסרבי נותן עונה ברמה היסטורית שמתעלה אפילו על זו הקודמת (להזכירכם, הוא זכה בה ב-MVP) המועדון מתקשה לצבור נצחונות וכרגע הם במאזן חצוי עקב הסגל החסר והקצר. היתרון הגדול שלהם הלילה הוא בהימצאותו של יוקיץ' מול ההורנטס – שארלוט היא אחת מהקבוצות עם הגנת הצבע החלשה ביותר בליגה וסנטרים נוטים לחגוג מולה, וסקורר ברמתו של יוקיץ' מסוגל לעורר שמות בה, כך שמומלץ לצפות במשחק ולו רק בשביל תצוגה פוטנציאלית שלו.

שארלוט העונה היא אחת מהקבוצות המהנות בליגה בהובלתו של לאמלו בול לצד מיילס ברידג'ס וגורדון היוורד, ולמרות שאין לה כוכב ברמה שמתקרבת לזו של יוקיץ' העונה, הסגל שלהם רחב ויש להם מספר מכובד של שחקנים שמסוגלים לייצר לעצמם ולהוות נקודת משען במקרה הצורך. כקבוצה צעירה יחסית, ההורנטס לא יציבים וניתן לראות זאת גם במאזן שלהם, אך ההתקפה השנייה בטיבה בליגה שתפגוש את דנבר, קבוצה התקפית בהובלת אחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה, אם לא הטוב שבהם, תגרום למשחק מלהיב ומהנה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הנאגטס ותצוגה של יוקיץ' לאחר משחק חלש אמש.

5:30 – לוס אנג'לס לייקרס (16-16) VS סן אנטוניו ספרס (18-12)

הלייקרס יגיעו למשחק האחרון של הערב כשהם מחזיקים ברצף הפסדים העומד על 3, והלילה יקוו לנצל את היכולת המצוינת שלברון מציג לאחרונה על מנת לקטוף ניצחון, דבר נדיר עבורם בזמן האחרון. ג'יימס בתקופה האחרונה תפס תפקיד גדול אף יותר כסקורר בהיעדרו של אנתוני דיוויס, ולמרות שלספרס יש מספר מגני כנף טובים (וואסל, קלדון ג'ונסון, דג'ונטה מארי ודריק וויט) וסנטר הגנתי נהדר בדמות פלטל, יהיה קשה להם לעצור את לברון. הלייקרס ישחקו ללא דיוויס הפצוע, אך מלבדו גם קנדריק נאן, מאליק מונק, קנט בייזמור ואייברי בראדלי ייעדרו.

הספרס נמצאים כרגע במקום ה-11 במערב ובמרחק 13 משחקים מראשות המערב, אותו מספר כמו פורטלנד העשירית אשר מחזיקה בניצחון והפסד יותר מהספרס עצמם. הקבוצה מדורגת במקום ה-11 ברייטינג ההתקפי העונה, לא מעט בזכות עונה דומיננטית מאוד של דג'ונטה מארי שממשיך להראות קו התפתחות רציף מעונות קודמות, אך למרות ההתקפה הטובה והעובדה שהם ישחקו בסגל מלא לחלוטין הם עדיין מגיעים כשקולים יחסית במצ'אפ, מכיוון שלמרות שהלייקרס מחזיקים ביתרון עצום עם לברון, סן אנטוניו מחזיקים בעומק גדול בהרבה, לעומת הלייקרס הקצרים והפצועים.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הלייקרס במשחק צמוד שיוכרע בפוזשנים האחרונים.

לפוסט הזה יש 240 תגובות

  1. תודה, לילה מצוין.
    נחזיק אצבעות לספרס הפיסחים שלנו נגד השיקוציאדה, אבל ציפיות אין לי מהם.
    לפחות שלנדייל ימשיך לקבל דקות.
    מאריי תמיד טוב נגד האליל שלו (השיקוץ הגדול) ובנוסף הוא בפורמה מעולה.
    אמור להתפוצץ הלילה.

  2. בוקר הוא הרבה יותר מסקורר מוכשר כשד,
    הוא גם מנהל משחק חכם שלמד בשנתיים האחרונות להיות סבלני יותר, שקול יותר.
    כיום הוא מציג משחק שלם בו יכולת הקליעה שלו מהמיד ריינג' ומטווח ה-3 משפיעה על משחק ההתקפה גם כאשר הכדור לא בידיו.
    כאשר הוא עם הכדור, הוא חד מתמיד וחכם מתמיד (מאבד הרבה פחות כדורים).
    .
    תודה, רותם.

    1. אין הבדלים משמעותיים ביחס לעונה שעברה.
      הוא כן מוסר קצת יותר ומאבד קצת פחות אבל ירד באחוזים ומגיע הרבה פחות לקו.
      באופן מוזר, למרות ששיפר משמעותית את האחוזים משלוש, הוא ירד בכללי באחוזים.

  3. תודה רותם על הסקירה,
    הלייקרס ינסו עוד חודש חודשיים להתחיל את העונה, בינתיים הם מאלתרים, מסכים שצפוי להיות שקול היום

    1. ווגינס:
      41 34 70
      49 (!) 42 (!) 71.
      2018 במיני
      2021 אצל הלוחמים
      אחוזים מהשדה מהשלוש ומהקו.
      הוא הפך להיות שחקן טוב. ממש טוב. אותן 18 נק אבל ביעילות של הטובים ביותר.
      50 ו 53
      57 59
      אפקטיבי ו TS.
      איזה הבדל. מדהים.

  4. במשחק הקודם ביניהן בתחילת העונה, שאותו ממפיס ניצחו, וויגנס, פול ולי היו הקלעים הבאים ברשימה אחרי קרי. מאמין שהמחליפים שלהם לא יספקו את הנדרש.

  5. הסאנס הולכים להיות הספרס של תחילת המילניום, כל המרכיבים הנכונים לדיינסטי. מרגיש שהולך להיות גמר מערב לפנתאון

    1. אמירה יומרנית למדי ויש איתה שתי בעיות:
      1. כריס פול בן 36, הוא נראה נהדר אבל אי אפשר לדעת איך ישחק עוד שנתיים – גם מבחינת היכולת וגם מבחינה בריאותית.
      2. החוזה של אייטון. הוא מרכיב קריטי בעתיד שלהם, בלעדיו הם בקושי קונטנדרית.

  6. תודה רותם, אחלה פריוויו ללילה שבמצב רגיל היה יכול להיות אחד הלילות החזקים של העונה עם לפחות 4 משחקים ממש מעניינים – ווריורס – גריזליס, פילי – הוקס, דאלאס – מילווקי ודנבר – שאלוט. גם המשחקים של הג'אז והלייקרס חביבים למדי.
    לצערנו, אנחנו לא במצב רגיל.

  7. לגבי ממפיס – יש לי תחושה שג'ה יבוא לטרוף היום. גם סטף ממול אז זה זמן טוב לתת הצהרה, גם נתן להם בראש בפליי אין בעונה שעברה וגם התחילו הדיבורים על כף שהגריזליס טובים יותר בלעדיו והוא בעצמו אמר שזה פגע בו.
    בקיצור, יש לו מה להוכיח והוא יוכיח את זה הלילה.

  8. בדיוק צפיתי בפיני ספורט באיכות גבוהה, חמוד הבחור.
    .
    בראדלי ביל העונה פאקינג 25 אחוז מהשלוש, 44 אחוז מהשדה. לא שאני מופתע כי ראיתי כל משחק שלהם השנה, ועקבתי, אבל פאקינג איי!
    .
    וכל פעם שאני שומע אותו מדבר על עצמו בראיונות, חתיכת אפס. שחקן מניאק.

  9. לא אוהב את קמבה כשחקן, אבל מדהים מה שהוא עושה. קצת כמו ג׳רמי לין בניקס – מקבל הזדמנות, גם אם מגיעה בנסיבות לא אידיאליות, ופשוט מנצל אותה עד הסוף

  10. יה אלללההה איך השופטים ניסו להחזיר את פילי בסוף המשחק אבל גועל לא הצליח להשחיל את הכדור ולכפות הארכה, תודה לאל.

    1. השתיים שהע'מבה קיבל זו השחיטות במייטבה. קודם הוא חסם טוב שחקן של ההוקס אבל אחרי החסימה זרק אותו לפרקט, פה היתה חייבת להישרק עבירה. המשרוקית נדמה…
      אחרי כן, מסרו לו והיתה חסימה יפה ובכל זאת השופטים העניקו שתי קליעות לענק, איףףף, גועל נפש. בצאלג שאטלנטה לקחו השופטים כמובן לא שינו את דעתם, זה כדורסל צורני בסגנון סילבר, שיפוט על הפנים. לא נותנים לעשות הגנה…

  11. השיר של קמבה מימי בוסטון העליזים חוזר.
    הקמבה קמבה קמבה קמבה צ'רו
    הקומבה קומבה בומבה יומבה פרו….

  12. והנה שלשה שקמבה לא מצליח לשים.
    שחקן מעולה צריך לדעת לשים את את הנקודות בזמן הנכון, יוקיץ, השיקוץ, דוראנט, סטף. קמבה לא קרוב לקרסוליים של השמות האלה.

  13. זהו, תמא, קוזמא עם שתי שלשות שם חותמת.
    קמבה בדקות האחרונות חזר להיות קמבוקו, שחקן לקבוצות קטנות שאין להם מה לחפש בפליאוף.
    שם 31 נקודות פה וגם פה וגם שם אבל לא כשזה באמת חשוב וקובע.

  14. זהו, נגמר
    אי אפשר לסמוך על שחקן כמו קמבה.
    לא חושב שיקבל עוד מקס אחרי שיגמור את החוזה הנוכחי, יותר קרוב ל 18 לשנה בקבוצת תחתית.

      1. עומר
        בוא, בוא, השורה התחתונה….
        ניקס הפסידו, קמבה יכול לשים גם מליון והקבוצות שלו יפסידו, ראה שארלוט, ראה נבחרת ארה"ב בהנהגתו. בסלטיקס היה סיפור מעט שונה כי היו שחקנים טובים לידו. הוא יגמור את המקס ויעבור לסכומים יותר שפויים.

          1. היה טוב כל עוד לא הגענו להכרעה וזו הנקודה שלי חביבי.
            בהכרעה הוא היה בדיוק כפי שציפיתי. הוא לא התקרב למה ש IT נתן לבוסטון ברבעים הרביעיים ובסיומי משחק.
            כלומר הוא נכבה בסופי משחקים כשהכסף על השולחן.

          1. חחחחחחחחחחחחחחחחחח
            ביצת ההפתעה חחחחחחחחחחחחחחחח
            צריך לעשות משהו דומה עם הקרמבו………….
            וואלה, יש פה סטארט אפ!
            מה הייתם, ארטיסטים שלי, מכניסים בתוך הקרמבו?

  15. מה?
    הוציאו את הסלם מהקבר?
    עכשיו אשכרה ספולס יוצא ענק, אפילו גופת זומבי עושה את המקסימום בשבילו.

  16. 30 אסיסטים על 42 סלי שדה. מאזן 4-0 בלי ביל. היתה קבוצה טובה היום. עזר גם שהשלשות נכנסו אבל בכל זאת חירבנו מהקו אז התקזז. ראיתי את כל המשחק ובלוק אחד של אבדיה איך הגיעו לשלוש?😂

  17. הגאון עם 16 קרשים במחצית 4 בהתקפה יהה אללה, יכול לגמור עם טריפל ואם יתאמץ אולי 25 קרשים, זה יהיה שיא אישי לדעתי

  18. שי, אני סומך עליך שתעביר וויברציות טובות לס"א, אתם חייבים לי חירטוש של שיקוצים. תכין בבקשה את המחבט כי יש מלחמה נגד השיקוץ הגדול והפישרים באפור.

    1. אם יש קבוצה שאי אפשר לסמוך עליה נגד השיקוצים, זו הספרס.
      משחק שעבר פופ הסנילי נתן לראס חופשי-חודשי לטבעת, לחצו אותו על השלוש!
      פופ חי ב-2012.
      הקבוצה לפעמים משחקת טוב, לפעמים נראית קטסטרופה, כאילו סוהרסן שאב לשחקנים את הרצון לחיות.
      אין לי ציפיות מהם הלילה, אם יפתיעו לטובה – מה טוב.

  19. ברוקס ממש בא להציק לסטף למה לא מציקים ככה לשיקצה מישהו יודע? הגנה כזאת עליו הוא מתעלף אחרי 2 משחקים.
    איך משווים בין לברון לסטף בכלל? סטף מקבל הגנות רצח והתאבדות כל משחק בעוד השיקצה בקליר פאת

  20. יוקיץ לא יכול לשמור על למלו שנע דרך חסימה, זו לא חכמה, מצד שני מר בול לא יכול לשמור על הגאון בכל מצב שלא יהיה.

  21. ממפיס שומרים 3 שחקנים על סטף משאירים את כולם לבד ומובילים 10……..
    אפילו פינקו את דריי בקליר פאת קוסט טו קוסט כי לא היה סביר שהוא יקלע אבל וואלה קלע עשו על קרי דאבל טים מתחת לסל שלו
    סטף כבר עייף ברוקס מציק לו בלחץ כל המגרש ואז בא דאבל טים……
    מתי נזכה מישהו שומר ככה את לברון זה הגנה שעושים בליגה רק על סטף וטריי

  22. מורנט סובל ממחלת העכברוש, אם הוא בלי הכדור הוא נעמד ליד החצי ונותן לחברים לשחק 4 על 5.
    סממני שקצת.
    שיגדל קצת על עצמו ויתחיל לנוע ולעזור לקבוצה גם כשאור הזרקורים לא עליו.

  23. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לאמלו עם עבירת תוקף על יוקיץ, לפנתיאון. יוקיץ פשוט עמד כמו דחליל ענק ולמלו התנפץ עליו. הגאון נפל וקם.

  24. השופטים בדנוור חולי רוח ולא עקביים. איך הדביקו שם עבירה לקמפאציו? היתה עבירת תוקף ברורה עליו. אבל עזבו, מזמן התייאשתי.

  25. פילי צריכים להתבייש עם איך שהם נראים..עדיף שהם יעשו טנקינג מאשר מה שהם עושים
    הם שיחקו 3 פעמים נגד חצי קבוצות בגלל קוביד, מיאמי,נטס ואטלנטה.
    בכל המשחקים הם עלו בזלזול , לא שמים זין, פיגרו ב 20 החצי הראשון והפסידו בכולם אחרי קאמבק מאוחר כי פתאום נזכרו שצריך לשחק כדורסל.
    אמביד משחק כשבא לו נגד בוסטון או גולדן סטייט
    כשלא בזיין שלו הוא סתם עומד על המגרש ומעביר את הזמן

  26. השופט בדנוור כזה דפוקי, עבירת תוקף ברורה עם סטירה בפנים של יוקיץ מתחת לאף שלו והשופט לא מבין מה יוקיץ בא בטענות.
    די לשיפוט המוטה.

  27. אני בדרך כלל מחזיק ממלון מאמן טופ 10 בליגה אבל הייבוש הארוך מדיי של הגאון בחוץ מביא אותו להפסד אחרי שהוביל שם ב 19 נקודות.
    מאמן זחוח שהפסיד את המשחק הזה בגלל הזחיחות.

  28. מלון יצא טיפש במשחק הזה
    עוד 3 או 4 דקות של יוקיץ מיד מתחילת הרבע הרביעי והמשחק היה אצלו בכיס.
    NEXT לייקס בס"א

  29. תראו איך השיקצה מטייל שעה עומד מדדה מתמקם בספוט איפה זה ואיפה סטף חחח. אף אחד לא מפריע לו אין לחץ כלום חחח על בטף 2 רודפים לשירותים…..
    הקושי שסטף משיג נק והקושי של לברון לא קרוב אפילו לברון מתמוטט על שמירה כמו בטף

  30. סטףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
    אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
    אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

  31. השפעה כמו שיש לסטף על המשחק לא היה אפילו למייקל. כל השחקנים האלה של גוחדן הם זבל מוחלט בכל קבוצה אחרת ליד סטף הם כולם לבד זריקות אימון פנויות לחלוטין כי הוא מושך עליו את כל ההגנה

  32. כרמלו היה צריך לעוף עכשיו אבל השופטים מתעלמים מקללות וויכוחים מיותרים, לא הגיע זמן לקצת שוויון?

  33. ילה, מתי ברוני מגיע לליגה? הג'מוס יעזוב את LA ויעבור לשחק עם הילד, ידריך אותו ואחרי זה יפתח שיקוציאדה עם שני הילדים. יהיה מצחיק לראות את טים ג'מוסין מול שאר העולם.

  34. ראס רסמי תפר שלשה, מלשון תפירה. הוא נראה לי חם לוהט, תיכף השיקוץ הג'מוס ישים אותו על אש קטנה.

  35. טוב שופט אחד הולך הביתה הלילה.
    חחח איך לברון עושה "אנד 1" ואז מסתכל על השופט ולא מאמין למראה עיניו.
    ואז עוד קיבל טכנית ח אני מייית פה
    השופט הזה השתגע.
    לברון אכן נתן בומבה עם יד פשוטה לבטן של פולטל.

  36. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, השופט הלבן לא מתקפל לפני הג'מוס.
    שיקוץ צריך את הפרשים מהבית ולא איזה גזען לבנבן….
    חחחחחחחחחחחחחחחחחח, השופט אואה את הדחיפות ששופטי הבית מתעלמים מהם!

  37. הג'מוס מחטיא שלשה וצועק משהו לשופט
    דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי, שחק אבל שסתום תפה לדקה.

      1. טוב שאני חירש ולא יכול לשמוע
        אבל השופט הלבן רסמי הדביק שם עבירה לג'מוס אחרי ששלך יד אופיינית (לפחות 15 כאלה יש לו כל משחק) ודחף, יותר לכיוון של מתחת לחגורה.

  38. זו הגדולה של פופ הפוףףף, בישל את דיופ על אש קטנטנה, אף-חד לא הכיר אותו ועכשיו הוא שולט. השיטה עובדת בלי טנקינג ובלי גועל ו BS ופלוץ. זה מאמן על.

  39. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מה נהגיג ומה נאמר? השועל עושה ביצפר לפידו הפידזלזל.

  40. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הג'מוס שבר את הכלים, הוא לא משחק יותר, די הספיק לו, אולי גם יבין שהפידזל ז"ל.
    לא כל יום בועההההה. החיים לא בבועה, יותר בבואה….

    1. התקלקל הילד
      כואב הלב עליו
      ביננו שחקן נשמה שנתן את השן על המגרש ושיחק למרות שאחותו מתה.
      אני לא אשכח לו את הרגעים הגדולים.

  41. פספסתי את השחיטה בסיום הייתי צריכים לשים את הילדים בבהיס אח איזה כיף…. תענוג זה מתעלה על ההפסדים של פילי וממפיס היום.
    לא צריך שום פוסט של מנחם חס וחלילה רק פוסט תשבוחות לא יותר. מנחם שלא תעיז לתת פוסט רע.

    1. למה?
      שיתן פוסט גדול על כמה הלייקרס טובים ולברון אשף, אולי הקללה תעבוד כי יש עדיין לאן לרדת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט