בוסטון מארחת את קליבלנד בערב בינוני של כדורסל/ צ'יקו

130 שנים עברו מאז המציא ג'יימס נייסמית' את הכדורסל. מאז עבר הכדורסל תמורות רבות אך העיקר נשאר – להכניס את הכדור לתוך הסל.
הערב בוסטון טורונטו ואטלנטה ינסו להשוות את המאזן, שיקגו וקליבלנד יעמדו מול שתי הראשונות ואורלנדו תנסה ככל יכולתה מול האחרונה. בנוסף נראה את מילווקי מול יוסטון, הרעמים מול מטילי הזהב ולקינוח סקרמנטו מאחרת את שכנתה, הקליפרס, למשחק סביר.
השבוע היה יום פטירותו של צ'ארלי צ'אפלין שהיה לאחד השחקנים המשפיעים ביותר על עולם הקולנוע והבידור. הוא ילווה אותנו לאורך הפריוויו הקצר.

הליגה מול הקורונה. אתם תחליטו מי זה מה

אטלנטה (15-14) – אורלנדו (25-6): 2:30

פתיחת עונה לא טובה של אטלנטה שכעת הייתה במגמת עלייה אך הקורונה מקשה עליהם לחזור למסלול כמו שצריך. יאנג, קאפלה וגאלינרי נכנסו לבידוד וגם בוגדנוביץ' בספק. כך שאי אפשר לדעת מה יקרה הערב במשחק. באורלנדו יש עשרה שחקנים פצועים/קורונה, ועוד שניים שנמצאים בספק.

הימור: אטלנטה יותר טובה.

בוסטון (16-15) – קליבלנד (12-19) : 2:30

משחק צמרת בין בוסטון המדשדשת לבין קאברלירס הלוהטת שמגיעה אחרי 6 ניצחונות. אחרי שהם עלו למקום השלישי במזרח הקאבס נכנסו לבידוד, 8 שחקנים עם קורונה התגלו השבוע. בתוכם תאומי המגדל – מובלי ואלן. מנגד, בוסטון מתקשה לעלות על גל הניצחונות וגם עליה הקורונה לא פסחה וכעת 7 שחקנים נמצאים בבידוד.

הימור: החיסרון של שחקני קליבלנד גדול יותר, לכן אני הולך עם בוסטון.

Boston Celtics vs Cleveland Cavaliers Nov 13, 2021 Game Summary | NBA.com

שיקגו (10-19) – טורונטו (15-14): 3:00

המשחק נדחה עקב מחסור בשחקנים אצל הראפטורס.

מילווקי (13-19) – יוסטון (21-10): 3:00

הבאקס התחילו עם פציעות וקורונה אך מאז השלישיה של מידלטון הולידיי ויאניס שיחקה רק 225 דק' משותפות. כעת יאניס נכנס לבידוד, יחד איתו דונטה דיוצנזו שנכנס לבידוד רגע לפני שערך בכורה העונה.
יוסטון התחילה את העונה בתור הקבוצה הגרועה בכל הליגה אך מאז היא יצאה לרצף ניצחונות והיא כבר לא נראית אותה קבוצה חלשה ורופסת שהיא הייתה.

המכונה של מילווקי עובדת טוב, אצל יוסטון וצ'פלין לא כל כך

הימור: יוסטון תפתיע בויסקונסין.

אוקלוהמה (19-10) – דנבר (14-15): 3:00

אוקלוהמה מגיעה אחרי שני ניצחונות, הראשון מול ממפיס (שהייתה זאת שהנחילה לה את ההפסד הגדול בכל הזמנים) והשני מול הקליפרס עם הבאזר. זה הגיע אחרי ההפסד הכואב במיוחד לניו אורלינס.
דנבר מצליחה לשמור על ראש מעל המים למרות כל ההעדרויות שיש לה. זה הודות ליכולת מופלאה של יוקיץ' שמעמיד ממוצעים יוצאי דופן – 26.3 נק' 13.5 רב' ו-7.5 אס'.

יוקיץ עושה מטעמים מנעליים

הימור: דנבר תנצח.

לקינוח – סקרנמטו (19-13) – קליפרס (15-16): 5:00

מפגש שלישי החודש בין הקבוצות, סקרמנטו ניצחה בכולם. הקליפרס אמנם קיבלו את הכוכב שלהם בחזרה (ג'ורג', קאווי עדיין פצוע) אבל רצף ההפסדים שלהם, שכעת עומד על 3, ממשיך. בכל זאת הם במקום השישי במערב, שמוביל לפלייאוף.
סקרמנטו כעת נמצאת במקום העשירי שמוביל לפלייאין, כשנושבות בערפה סקרמנטו וסאן אנטוניו. סקרמנטו חסרה 7 שחקנים שנמצאים בבידוד, ביניהם פוקס, לן ומיטשל.

הימור: הקליפרס ישברו בצורת וינצחו.

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. תודה על הפרוויו
    אם יש מדי פעם איזה שחקן כוכב שבמקרה עדיין משחק חשוב להזכיר אותו, שהקוראים בבית ידעו על איזו ליגה ובאיזה ענף ספורט מדובר
    🤣

    1. המיקומים של לוקה והארדן מצד אחד ושל ראס מהצד השני גם מספרים סיפור על קבלת החלטטת ועל מה ששחקני ההגנה מבינים לגבי יכולות השחקנים.

  2. והMVP של 2021 עם 100% בחירות,הולך ללא עוררין ל-ללל
    ליל הסכינים הארוכות או סרט אימה דל תקציב\תאונת שיקוצים רקובים🤣🤣🤣
    פרקינס פיופיופיו 💨💥💩
    https://twitter.com/KendrickPerkins/status/1473520094181474308?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1473520094181474308%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fsports.walla.co.il%2Fitem%2F3478362
    שפרט בוווווווווווווווום🥵🤑🤢
    https://www.youtube.com/watch?v=wSaqNBeILqQ&t=1s
    הקומדית אימה דלת התקציב מועמדת במפתיע לפרס האוסקר ל2021
    החלק שני בעריכה
    איזה עונה חלומית😁😁😁

  3. שי ,אנימצופה נדידה המונית לכפר לטיפולים עמוקים,
    העגלה של הכפר עמוסה,עומדים בתור לעלות

  4. בעלי הליגה לבייסבול ניסו לשחק פעם עם מחליפים בזמן שביתה, לא? ההשכלה שלי בנושא זה מפרק של נשואים פלוס… בכל מקרה, הליגה מרגישה ככה בשבוע החולף.
    תודה רבה על הפריוויו

  5. אחלה פריוויו תודה צ'יקו.. יוקיץ אכן עושה מטעמים מנעליים 🙂 שחקן חד פעמי. מאלה הטובים באמת. געגועים למארי.

  6. הגנת הטומטום כבר לא קיימת.
    עד תחילת שנה שעברה הוא היה טוב בהגנה ומאז התחיל לזרוק רגל, זה ספיח מהשנה האחרונה של הבוט וחוסר היכולת שלו להתמודד עם כוכבים.

  7. טומטום עם 0 נקודות בכמעט חצי משחק.
    ברגע שעושים עליו קצת לחץ הכדורים לא נכנסים.
    זה קובי זה? זה אפילו לא IT.

  8. אני רואה שרק אני פה, אז שיר הלילה לפי האווירה והפעם פיכמן עם אורחה במדבר…
    .
    יָמִין וּשְׂמֹאל רַק חוֹל וָחוֹל
    יַצְהִיב מִדְבָּר לְלֹא מִשְׁעוֹל.
    .
    אוֹרְחָה עוֹבְרָה, דּוּמָם נָעָה
    כִּדְמוּת חֲלוֹם שָׁם מֻפְלָאָה
    .
    וּצְלִיל עוֹלֶה יוֹרֵד קָצוּב,
    גְּמַלִּים פּוֹסְעִים בְּנוֹף עָצוּב.
    .
    לִין-לָן, לִין-לָן, זֶה שִׁיר הַנְּדוֹד,
    שָׁתֹק וָשֵׂאת – שָׁתֹק וּצְעֹד.

        1. בוקר טוב חביבי
          אני חושב שהייתי בהופעה האחרונה שהיא נתנה בארץ עם בעלה קולין ניומן.
          את וויר ראיתי מספר פעמים בארץ ובחו"ל. אפילו העליתי סרטון של אחד השירים ( Map Ref. 41°N 93°W) מההופעה האחרונה בתל אביב, נדמה לי שמהבארבי, ליו טיוב. כנראה שהעליתי את הסרטון במסגרת שיר הלילה לפני כמה שנים. ראיתי הרבה הופעות בזמנו.

  9. גועל נפש מרוכז השיפוט באוקייסי.
    עבירה ברורה לא נשרקה והשופטים נתנו לאוקייסי להוציא התקפה כששחקן דנוור שוכב פצוע. במקום סל אנד וואן אוקייסי קיבלו סל ועבירה במתנה.

  10. The New York Knicks announced Wednesday that star Derrick Rose will be sidelined for at least eight weeks after undergoing right ankle surgery.

    While the team gave an eight-week timeline, Adrian Wojnarowski of ESPN reported there is "optimism" that Rose could be back before then

  11. סקרמנטו זה D9.
    לאסוף בשקית ולזרוק לפח האשפה הקרוב.
    עוד משחק לפנתיאון של ראשון. אני אם אני פיניקס מתקשר דחוף מבקש טרייד מעיף את איטון וחוטף אותו. אמנם רק 4 נק אבל 7 ריבאונד ב 15 דקות לפני שנפצע אבל במיוחד אהבתי את הפלוס (מינוס) 15.

    1. סתאאאם במסגרת הירידות אשכוס … אחלה שחקן 🙂 מסכן שנתקע שם בסאקרמנטו אחד הסנטרים הטובים בליגה. מפנטז עליו בשארלוט המקום העציץ פלאמילי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט