הסאנס מביסים את הלייקרס, אינדיאנה גומלת למיאמי, ועוד 3 משחקים בפריוויו שהוא סיקור / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הסאנס מביסים את הלייקרס, אינדיאנה גומלת למיאמי, ועוד 3 משחקים בפריוויו שהוא סיקור / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עקב שינוי של הרגע האחרון, ההקדמות המופלאות של האמריקאי-ילידי המסקר בקביעות את ימי שלישי יתפרסמו רק בשבוע הבא, וכבר ארבע, אז על מנת לחסוך זמן, ובכלל התייעלות היא צו השעה, החלטתי לאחד את הפריוויו עם הסיקור כך שלא תצטרכו לקרוא פעמיים.

וושינגטון נגד ברוקלין נדחה

02:30 מיאמי (18- 13) נגד אינדיאנה (13 -18)

ללא באטלר, טאקר, מוריס, והירו בשורות מיאמי אינדיאנה לא התקשתה לגבור על ההיט. חוק שימור המסה קובע שכל שחקן ספסל שעולה בחמישיה אינו יכול לעלות מהספסל, ולכן לא רק החמישיה של מיאמי הוכרעה על ידי זו של אינדי, אלא גם הספסל של אינדי, ישות עלומה בפני עצמה, הצליח לגבור על זה של מיאמי בדו-קרב יורוליג אופייני. מה יש ללמוד מהמשחק הזה? לא יותר מדי. מיאמי תצטרך להתאזר בסבלנות ולחכות לשובם של הפצועים, ושחקני אינדי ימשיכו לעשות כמיטב יכולתם ולראות מי נישאר באינדיאנפוליס ומי יבלה את האביב במקום אחר.

02:30 ניו-יורק ניקס (13- 17) נגד דטרויט (5- 24)

איך חולפת לה תהילת עולם. רק ארבעים שנה עברו מאז שנות ה-80, אבל כל כך הרבה השתנה, ואני לא מדבר רק על התסרוקות, המכוניות, וכל הדיגיטציה, אלא גם על מה שקורה לך כשאתה שומע את המשפט הזה – הניקס נגד דטרויט. הרי בראשך חולפים להם שמות כמו פט יואינג, מרק ג'קסון, צ'רלס אוקלי ורוד סטריקלנד מצד אחד, ואייזיאה תומאס, ג'ו דומארס, דניס רודמן וג'ון סאלי מהצד השני, אתה רואה בעיני רוחך (לא שבטלוויזיה ראו אז יותר מדי טוב) קרבות אדירים, מאבקי הגנה, הטבעות, חסימות ומספר מהלכים מלוכלכים. ואז אתה חוזר שוב לשנת 2021 ומה רבה האכזבה – חבורת אנשים אתלטיים למדי, אין ספק, יודעים לקפוץ וגם רצים לא רע כשצריך, אבל בכל הקשור לכדורסל תחרותי – אוי ויי זמיר… אז כן, בסוף הניקס ניצחו, וזה נצחון חשוב להמשך הדרך והפלייאוף והכל. אז כן, ג'וליוס רנדל קלע 32 נקודות, קלט 12 ריבאונדים, מסר 6 אסיסטים וחסם פעמיים, והוא בהחלט יכול להיות מרוצה מעצמו, אבל איפה כל זה, חברים וחברות, ואיפה הזכרונות של פעם, איפה? מי קלע לדטרויט הלילה – לא זוכר, נשבע לכם.

03:00 ניו אורלינס (10- 21) נגד פורטלנד (13 -18)

הידעתם ? ניו אורלינס היא אחד משני המועדונים היחידים בליגה שמעולם לא הגיעו לגמר אזורי. הידעתם ? גם השנה ניו אורלינס לא תגיע לגמר אזורי. הידעתם? גם השנה ניו אורלינס בכלל לא תגיע לפלייאוף. ואם אתם יודעים את כל זה, הרי אין שום חשיבות למה שהתרחש הלילה על הפרקט בלואיזיאנה, אבל בכל זאת, סיקור זה סיקור, כלומר פריוויו שהוא סיקור, אז אספר לכם שאינגרם רשם שורה סטטיסטית של 26 נק', 8 אסיסטים, 7 ריב' ושתי חטיפות, זאיון רשם 24 אונקיות של פפסי, 6 ביג-מק כפול, ו-4 דונאטס, והשקנאים הפסידו ב-15 הפרש לפורטלנד המתקמבקת לרגע לפני הטריידים הצפויים. מצלמות הטלוויזיה קלטו את הבעת פניו של יונאס בדקה ה-38 לאחר ששוב מצא את עצמו מגן על הצבע מול ארבעה שחקני פורטלנד.

03:30 דאלאס (14- 15) נגד מיניסוטה (15- 15)

שתי הקבוצות, עם מאזן כמעט זהה, במקום ה-8 וה-9 במערב, והיה כאן פוטנציאל למשחק מצוין, אבל בהעדרם של לוקה, פורזינגיס וקלבר מצד אחד, ואדוארדס, בברלי ואוקוגי מצד שני, נאלצנו להסתפק בדו קרב מוזר בין מי שהוגדר בבלוג החי כ"קאט הנמלט" עקב התרחקותו מהסל בכל מחיר, לבין בובאן הענק החותר אל הצבע. שלוש נקודות חברים, שוות יותר משתיים, ככה למדתי בגן, ולכן מיניסוטה גברה על דאלאס, במשחק שלא ירשם בהיסטוריה.

05:00 לייקרס (16- 15) נגד הסאנס (24- 5)

בוקר טוב !!! השמש זורחת !!! והנהלת הלייקרס צריכה להתעורר כי זה פשוט לא יכול להימשך ככה. אז נכון שחצי קבוצה בבידוד, ונכון שדייויס נפצע, ונכון שפיניקס קבוצה מצוינת, אבל לחטוף 28 הפרש בבית זה לא לעניין בכלל לקבוצה תחרותית, וזה היה כל כך מביך שאפילו סרטונים לא צרפתי הפעם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 181 תגובות

  1. מיקי תודה ונצל"ש
    אני יודע שזה ישן אבל זה כל כך יפה שרציתי שוב לשתף, תעשו שלום ולא מלחמה גם במגרש הכדורסל.
    הרבה יותר כיף לראות שחקנים שאיכפת להם משחקנים אחרים גם אם הם מהקבוצה השנייה,תחרות כן אבל לא בכל מחיר.
    https://www.youtube.com/watch?v=OOmWT9gb0WA

  2. חחח מאנו יפה מאד.
    גיישון אל תאכזב הבוקר אני מצפה לניגוב רמיסה שחיטה דריסה קרצוף של השיקצה. ככל שההפרש יהיה גבוה כך ישתבח ויתפאר ויתהלל
    שלא תפסידו לי בטעות ותיתנו קליר פאת דיר באלאק גיישון.

  3. תודה רבה. רעיון מגניב. בהתחלה לא התחברתי אבל זה סתם כי אני סנוב כתיבה. אחרי כמה משפטים הבנתי שטעיתי וממש נהניתי מהקריאה. שתי תהיות – פפסי? אולי מאונטן דו. 28 הפרש? כנראה יותר.

  4. תודה רבה על הסיקור הזריז (ממש זריז). מחר בבוקר יהיה יום רגוע, חסכת לי את החיפוש אחר הטלפון בעיניים חצי סגורות, עוד לפני שיצאתי מהמיטה

  5. אוי מעולה מאנו… ממש
    והכי כיף שחסכת לי איזה 8 דקות מהבוקר לקרוא את הסיקור.
    פצצה
    אהבתי את הקונספט, לטס גו וויראל 🕺

  6. פשוט מעולה. 24 קולה, 6 ביג מאק, עשיתי בתחתונים. זאיון, במקום ללמוד מלברון איך שומרים על הגוף, מתגלה כ-הד קייס רציני

  7. מאנו מעולה תודה על הפריוויו ועל הסיקור הזריז… רעיון מצויין היית יכול על הדרך להרביץ גם איזה מעורב היית חוסך גם למנחם. לא רוצה להישמע קטנוני אבל הלייקרס הפסידו ב 29 הפרש לא ב 28. אם אפשר לתקן תתקן אם לא שישאר ככה. לא עקרוני.

  8. Former NBA player Manu Ginobili and former WNBA player Lindsey Whalen highlighted the list of first-time nominees for the 2022 Naismith Memorial Hall of Fame class announced on Tuesday.

    Other nominees included former NBA players Chauncey Billups, Tim Hardaway, Richard Hamilton, Shawn Marion, Tom Chambers, Muggsy Bogues and Mark Jackson, former WNBA players Becky Hammon and Swin Cash, former NBA coach George Karl and long-time men's college basketball head coach Bob Huggins.

  9. חח נחמד הקונספט תודה..

    אגב, ראיתי שכתבת שניו אורלינס אחד משניים שלא עלו לגמר אזורי.. מי השנייה? מעריך סתם מהראש שזאת שארלוט.

  10. דנקן שחקן מלוכלך. עדיף לתת לשחקן יריב לקלוע מעשר לעשות דחיפה שברור יכולה להביא לפציעה משביתה להרבה זמן. נחיתה אחת לא טובה ותם הטקס. אני מעדיף לראות שתיים קלות בגלל סגירה לא טובה מאשר פציעה

  11. המשחק במיאמי דיי גמור.
    כל הכבוד לריילי שהביא את לאורי למיאמי וכמובן לספולס שמצליח להמשיך להיות רלוונטי עם ההעדרויות של גימי ובאם.
    מיאמי נראים כמו סיבוב שני (עם באטלר) בפליאוף ואולי גמר עם באם חוזר.

  12. אינדיאנה בהרכב מלא מושפלת ונרמסת עי הזבל של מיאמי גייב וינסנט סטרוס דדמון ואוקפלה מחוזקים בגופה של קייל לאורי איכסה לפרק מהר.
    זה שזבל כמו מיאמי מנצחת משחקים בליגה הזאת זה תעודת עניות לליגה. קצת משחקים קשוח ונגרי ומנצחים מראה איזה קליר פאת יתר הקבוצות

    1. שמעון, מתי אתה הולך להבין שלפעמים קבוצה, היא שלם הגדול מסך חלקיו, ולא רק שמות מנצחים משחקי כדורסל.
      מיאמי קבוצה, והיא תמיד הייתה כזו. זאת תרבות של קבוצה קשוחה שריילי הנחיל שם עם אופי מיוחד, שלא משנה מי משחק, הם ממשיכים לנצח ולשחק.
      בקשר לשחקנים, השיטה מתאימה להם כמו כפפה ליד ומוציאה מהם את המיטב )בדיוק כמו עם הווריורס עם כל מיני מקיני, אזילי וכל שאר השחקנים ששכחתי את שמם)

        1. בכמעט 99% מהמקרים במשחקים של ה-NBA מול אירופה, שלהזכירך מתרחשים שה-NBA רק מתעוררים מפגרת הקיץ שלהם ואירופה כבר אחרי תחילת העונה, ה-NBA מנצח בהליכה, כאשר הסגלים הם בעיקר של אלו שנלחמים על דקות

            1. כל קבוצת NBA פייבוריטית מול כל היורוליג

        1. זה מה שאני אומר. ששחקנים באים לידי ביטוי במערכת מסוימת, כמו זאת של הווריורס וכמו זאת של מיאמי, שמעלה את הג'י ליג שלה ועדיין מנצחים.
          זה מראה שמיאמי קבוצה פשוט קבוצה טובה עם סגל עמוק

  13. Adrian Wojnarowski
    @wojespn
    The Sacramento Kings are planning to sign free agent guard Emmanuel Mudiay to a 10-day deal, sources tell ESPN. Mudiay had been playing in Europe this season. He's expected to be available on Wednesday vs. the Clippers.

  14. Tim Reynolds
    @ByTimReynolds
    Tonight marked the first time that Udonis Haslem, 41, had tried a 3-pointer in this building against the Indiana Pacers. He has tried 3's against the Pacers in three different decades, but never in this building. Until tonight.

    1. שימון, תעשה לי טובה אישית ותפסיק עם הגיישון הזה, למה אתה מכניס אותו כמעט לכל משפט שלך.
      נהייה פה נחמד בזמן האחרון ואתה בכח ניכנס בו ומנסה לקלקל את האווירה?
      די, תחליף דיסקט.

        1. מה הקשר לגיא?
          אנחנו כבר לא ילדים קטנים.
          בוא נפתח דף חדש, זה לא דורש מאיתנו להשתנות רק להפסיק להקטין זה את זה. אפשר ורצוי להתייחס אבל בלי כל ההקנטות.
          אני בטוח שאתה יכול, זה רק עניין של קצת רצון ובעיקר רצון טוב גם עם לא מסכימים.

            1. כן
              אבל הוא לא, אז למה להמשיך?
              אני מחבב את שניכם ורוצה קצת שולם פה, את הצחוקים תעשה עליי במקום ועל הסלטיקס.

        1. אני אתך גיא
          זה כבר על הרמה של מביך.
          כנראה שקרה משהו הבוקר והוא עצבני במיוחד אז מוציא את זה פה וחבל אני דווקא נהנה משניכם.

  15. חחחחחחחחחחחחחחחחח, שימון, יצאת שבלול, הסאנס מובילים אבל אתה בשלך עם הקליר פאת.
    חחחחחחחחחחח

  16. משחק מצוין.
    מצד אחד השילוב של בוקר/פול ואייטון ממשיך להיות תענוג צרוף.
    מהצד השני, לברון.
    (מזל שהילד כבר בן 37 ולא יכול לשחק 40 דקות מבלי לאבד מיכולתו…)

        1. מה שמביך זה ההגנה שלכם על "המלך"….ראית כמה זמן יש לו שהוא מקבל כדור לחשוב מה לעשות ואיך הצבע ריק או לא? או שאתה חושב ששאתם שומרים עליו נהדר והוא קולע זריקות "קשות" (כן היו לו איזה 3 פוקסים על ההתחלה אבל חוץ מזה?)

  17. איזו שריקה מאוחרת. בהילוך החוזר בכלל רואים את השופט מסתכל לעבר הסל לראות אם הכדור נכנס או לא, ובכלל לא מביט על השחקנים, ואז שורק כשהוא רואה את לברון מחזיק את הקרסול

  18. השופטים מתחילים להטות לטובת הלייקרס הם מזהים מומנטום. לברון נכנס אף אחד לא נוגע בו כולם בורחים הצידה מחטיא עושה הצגת עיקום קרסול לשופטים ומקבל 2 מהקו חחחחחחחחחחחחחחחח
    אין מצג שישנו בצאלנג יגידו קראודר נשף לידו והרגל הייתה למטה חחח

  19. בוקר טוב שיקוצים, הצטרפתי מאוחר.
    אני רואה מלו הורחק.
    עכשיו לברון דורך על קראודר וקראודר מקבל עבירה.
    משחק משוקץ במיוחד?
    השיקוץ בקושי סובב טיפה את הקרסול ומתייסר כאילו חתכו לו אותו עם מסור.
    רג'י מילר:this dude is tough

  20. האפס הבכיין בכלל לא עיקם. איזה הצגה עשה. וכולם זורמים עם הליקוק.
    תאמינו לי עיקמתי קרסול הרבה פעמים בחיי, גם חזק, גם שברתי עצמות שם תוך כדי, מעולם לא עשיתי הצגה כזאת.
    כל שחקן אחר קם ישר, זה אפילו לא עיקום, זה כמעט עיקום.

    1. אין צורך שהוא יהיה מעורב זה כל העניין אם הוא מעורב או לא מעורב תקבל ממנו כל לילה דאבל דאבל ביעילות מקסימלית בלי בכיונים בלי השתקצויות פשוט שחקן גרוע ששינה את פיניקס ממקום אחרון בליגה למקום ראשון.הוא אמנם עשה הערב 9 מ 11 מהשדה אבל מסכים איתך שזה שהוא החטיא 10 לייאפים זה בעיה.

  21. הלייקרס כלואים בתוך סיוט ולא יכולים להשתחרר ממנו.
    החלום הזה הולך להמשך עוד כמה עונות…
    כוכבים מזדקנים, שחקנים פציעים, אסופת בינוניות מסביב, אופי מסריח לשחקנים המובילים, 0 הגנה… עבורם סיוט מתמשך, עבורי מתנה שלא מפסיקה לתת.
    תודה לך לייקרס, תודה לך שיקוץ

  22. שיר היללה (מלשון ליילל) מוקדש לטרבור ארייזור.
    שיר של המחורר הלומי
    .
    בנות שתיים, בובותיים,
    צילי וגילי עימי פה –
    מי משתיהן יפה יותר,
    אימרו, דודים: זו או זו?
    .
    אינכם יודעים, חה חה, דודים,
    אינכם יודעים, לא ולא!
    שתיהן, שתיהן יפות יותר,
    צילי וגילי, זו וזו.
    .
    ואת מי אהבתי יותר –
    אימרו דודים: זו או זו?
    חה חה, דודים, אינכם יודעים,
    חה חה, דודים, לא ולא!
    .
    שתיהן, שתיהן אוהב יותר,
    גם את זו וגם את זו,
    שתיהן אשא בחיקי תמיד,
    צילי פה וגילי פה.

    1. יו גיישון בוקר טוב, ברקע שיר של גידי גוב
      התחלתם לאט, אותי הדאגתם מעט
      למלך הענקתם קליר פאת חיכיתי שהבמאי כבר יגיד קאט
      רבע 3 הגיע הבוקר סחט אותם כמו ברוקר, גרם להם לשלם ביוקר
      דווין צלף כמו קווין, כל ג'אמפ שוט כמו קישוט כדי שנרים שוט, לאיפה נעלם דה שוט?
      את המשחק הוא גמר שם אבל רג'י מילר לא הפסיק להיות תם
      השיקצה ניסה לעבוד עלינו עם עיקום קרסול למרות שכולם ידעו שזה פסול השופט בכל זאת השמיע מהמשרוקית סלסול
      מונטי שלא רומנטי אבל דומיננטי קרא על השופטים תיגר והכריז אתגר השופטים אמרו לו סליחה אדוני זה עבירה לא ראית היא הייתה מהירה
      חוץ מזה המלך צעק זעק מה לא נשרוק? לכלבים אותו נזרוק? שניים מהקו מתנה עליך ההשתנה
      רג'י מילר נשמע כמו דילר, חתר לאות הלשון החומה בעורמה לעורר מהומה להוציא את השיקצה כיפה אדומה
      מלו רצה עבירה שלא הייתה השופט שלח אותו הביתה להכין חביתה
      רבע 4 נכנס HUF הסאנס הרגישו כמו על פוף
      כן תם ונשלם הטקס לברון יכול לקחת לטקס.

  23. אחלה משחק.
    אייטון (לא בפעם הראשונה) היה השחקן החשוב ביותר של הסאנס –
    אלו לא רק ה-19 נק' ו-11 רב' (ב-26 דקות, פלוס מינוס שני הכי גבוה בקבוצה),
    זו ההגנה, והחלק האדיר בהתקפה שמאפשר לפול ולבוקר להיות כל כך יעילים מהמיד ריינג'.
    .
    בוקר טוב!!!

    1. היה שלב שבו הראו שאייטון הגיע לזה ב9 מ-11 מהשדה (עוד לפני שנגמר המשחק). זה להשתמש בשחקן בלי טעויות. די מדהים.

    2. הצטרפתי כשהיה צמוד אחרי שמלו הורחק, נגמר 30, כל הבריחה אייטון לא היה מעורב בכלל.
      הלייקרס פשוט חלשים ומחרידים, וגם בהילוך שני עם מיליון החטאות לייאפים ברחתם בקלילות.
      הלייקרס היו החלק החשוב ביותר לסאנס הלילה.

      1. מסכים שאיטון לא מעורב בכלום חוץ מ 19 נק מ 11 נסיונות יחס גרוע מאוד 11 רבאונד 2 אסיסטים שתי חטיפות חסימת הצבע של הסאנס פינוי שטחים והעמסת פועלים תאילנדים על המשאית. שחקן גרוע.

    3. בוקר טוב, מברוק גיא על הקבוצה שלכם. בדיוק סיימתי לצפות במשחק עם הליג פאס, הסתנכרנתי עם הלייב לקראת הסוף וקראתי את הבלוג במקביל, ליבי איתך, אני יודע כמה זה קשה לקום מוקדם, לנסות לצפות במשחק רק שהילד הקטן מקשקש לדעת ולא נותן. ״ הסיכוי היחיד של הסאנס זה אם פול יפצע מול הלייקרס בפלייאוף״ כזו עילגות לא קראתי בחיי 🤦‍♂️

  24. הלייקרס נתנו לפרקים כדורסל לא רע בכלל (בדגש על המחצית הראשונה).
    אריזה זו הפתעה גדולה,
    ולברון?
    הוא עדיין לברון. אחד השחקנים הטובים בליגה (גם אם כבר לא במעגל הראשון שמאכלס את קצה הפירמידה).
    אם דייויס יהיה מתי שהוא בריא,
    והוא יחזור לשחק כדורסל כמו בעונת האליפות –
    אף אחד לא ירצה לפגוש אותם בפלייאוף.
    הבעיה שלהם (אוהדי לייקרס למיניהם) שזה "אם" ממש גדול ..

  25. שעמשון אתה פשוט מביך. אתה קליר פאת מהלך, דופק אירבולים על ימין ועל שמאל, הרטבת פה את הבלוג החיי כל כך הרבה שאפשר לנגב אותך עד מחר. וואלה שאני ממש נהנה לקרוא אותך בבלוג, אבל לא בגלל שאתה מביא טענות ענייניות, זה יותר סוג של מזוכיזם מבחינתי.

      1. ראיתי את כל המשחק, הגנת כדורסל זה מורכב הרבה יותר כנראה ממה שאתה מסוגל לתפוס, אתה רואה רק קליר פאת והזיות. בסופו של דבר פיניקס עצרו את הלייקרס על 90. כמו שרזי אמר לך עוד בהתחלה, אתה כמו תקליט שבור, פשוט מביש. לכן אני מעניק לך את הכינוי שיימשון, מלשון shame

        1. הרבה יותר חחח ממתי פותחים את כל האמצע? פעם גילרי הביא כזה טיעון מצחיק שעוברים שחקן כמו אוויר ב1 על 1 הוא אמר לי זה רוטציות חחחחחחחחח. הדבר היחיד שהוא יודע לעשות זה לקלוע בצבע בקליר פאת (יש לו פעמים שהוא קולע פה ושם אבל זה לא קורה הרבה) וכל הצבע פתוח, היו שם קטעים מביכים. די תתמודד שהליגה מכורה עבורו. ראית פעם שלסטף נותנים כזה צבע פתוח או שמירה כזאת? אמיתי

            1. תראה איך מנחם ניגב אותך במעורב גם הוא שם לב רק שהוא קרא לזה בשם אחר😂

  26. יו גיישון בוקר טוב, ברקע שיר של גידי גוב
    התחלתם לאט, אותי הדאגתם מעט
    למלך הענקתם קליר פאת חיכיתי שהבמאי כבר יגיד קאט
    רבע 3 הגיע הבוקר סחט אותם כמו ברוקר, גרם להם לשלם ביוקר
    דווין צלף כמו קווין, כל ג'אמפ שוט כמו קישוט כדי שנרים שוט, לאיפה נעלם דה שוט?
    את המשחק הוא גמר שם אבל רג'י מילר לא הפסיק להיות תם
    השיקצה ניסה לעבוד עלינו עם עיקום קרסול למרות שכולם ידעו שזה פסול השופט בכל זאת השמיע מהמשרוקית סלסול
    מונטי שלא רומנטי אבל דומיננטי קרא על השופטים תיגר והכריז אתגר השופטים אמרו לו סליחה אדוני זה עבירה לא ראית היא הייתה מהירה
    חוץ מזה המלך צעק זעק מה לא נשרוק? לכלבים אותו נזרוק? שניים מהקו מתנה עליך ההשתנה
    רג'י מילר נשמע כמו דילר, חתר לאות הלשון החומה בעורמה לעורר מהומה להוציא את השיקצה כיפה אדומה
    מלו רצה עבירה שלא הייתה השופט שלח אותו הביתה להכין חביתה
    רבע 4 נכנס HUF הסאנס הרגישו כמו על פוף
    כן תם ונשלם הטקס לברון יכול לקחת לטקס.

  27. תודה רבה על הסיקור. לגבי פניקס-לייקרס, אני קורא תגובות (לא ראיתי) כאילו הלייקרס מביסים את פניקס בהובלת לברון, ואייטון המסכן עומד כמו גולם ולא עושה כלום. מסתכל בתוצאה ורואה שפניקב בעטו להם בתחת, השאירו אותם על 90 נקודות ואייטון במשחק מעולה עם 19 ו-11 באחוזים מדהימים מהשדה. אז אני מניח שאפשר לשאול למה אייטון לא לוקח 25 זריקות מהשדה, אבל מאחר ופניקס מקום ראשון בליגה, נראה על פניו שהסכמה ההתקפית שלהם עובדת. עוד דבר, מצד אחד יש פה את האלו שטוענים שבנ.ב.א מטומטמים ונותנים ברינקס רק למי שקולע 20+ לא משנה באיזה אחוזים, ומצד שני הם טוענים שאייטון לא שווה מקס כי הוא לא זורק וקולע מספיק…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט