מעורב הופס ליום ג': הויזרדס בבעייה גדולה שהמאמן אנסלד חייב לפתור, אבל קודם שיר מסעיר! / מנחם לס

1.זוכרים את החוזה הענק (96 מיליון ל-4 שנים) שצ'נדלר פרסונס קיבל מהגריזליס?

אמנם זה לא 'רבע ביליון' – $250 מיליון – אבל כשצ'נדלר פרסונס קיבל אז את החוזה המטורף זה הרגיש כאילו קיבל רבע ביליון…

בעולם הספורט קורים דברים
כמה טובים וכמה רעים
כמה מצחיקים כמה עצובים
כמה לפח וכמה לטוויטרים

אז אתמול הופיע טוויטר
שהודפס ללא כל פילטר
של אחד הולינג'ר ג'ון
איך הוא זרק רבע ביליון

כשהוא היה מנכ"ל הגריזליס
הוא חשב ש-$$$ הוא מדפיס
96 מיל. לשחקן של 12 נקודה שש (12.6 נק' למשחק)
ובשמחה את ה-OWNER לרושש?

צ'נדלר פרסונס היה שמו
NBA? הוא כבר לא פה
למעשה הוא בר מזל גדול:
מתאונת רכב איומה יצא בזול

את הפאשלה הגדולה כמנכ"ל
להכניס לטוויטר ג'ון נשאל
ואתמול הטוויטר פורסם
וצ'נדלר מייד הוקסם
!

אז כדי להעלות חיוך בפניכם
את 2 הטוויטרים אני מפרסם,
כדי להוכיח שעדיין נשארו צחוקים

למרות כל החיידקים!!!

2. לשחקני וושינגטון ויזרדס טענות על אסטרטגיות ההתקפה של הקבוצה הנמצאת בנפילה חופשית. (רק לקוראים רציניים ולא למרפרפים!)

PHOENIX, ARIZONA - DECEMBER 16: Head coach Wes Unseld Jr. of the Washington Wizards looks on during the first half of the NBA game against the Phoenix Suns at Footprint Center on December 16, 2021 in Phoenix, Arizona. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement.  (Photo by Christian Petersen/Getty Images)

ג'ון רובינס כתב באתלטיק פוסט על מצבה העגום של הוושינגטון ויזרדס שהתחילה את העונה בקול תרועה גדולה ומאז נופלת נפילה חופשית.

כמה טובה הייתה תחילת העונה? נסו אחת הטובות בהסטוריה של הקבוצה. היו לקבוצה את כל ה-INTANGIBLES הנכונים, והיא נטעה תקוות גדולות בין כל אוהדיה בארה"ב, יפן, וישראל. בבראזיל הויזרדס מעניינת רק את קרובי המשפחה.

החגיגה הסתיימה. אחרי פתיחה של 3-10 שהתחילה לפתח אמונות של גולדן סטייט ואליפויות, באה הנפילה החופשית. הנפילה התבטאה במספרים של 7 ו-8, כמו 7 הפסדים ב-8 המשחקים האחרונים, אבל זה לא רק המספרים, אלא כיצד הויזרדס שיחקה כדי להתבייש איתם. זה הדבר המפחיד.

רוב הקבוצות שחטו את הויזרדס ולא סתם ניצחו אותה. המאמן ווס אנסלד עצמו מודה שההפסדים הם לא סתם החלקה מטה אלא דבר רציני הרבה יותר. משהו ב-FOUNDATION של הצורה בה הקבוצה משחקת.

אנסלד עצמו מודה:

This is not the normal amount, in my opinion,” Unseld said after Thursday’s 118-98 loss in Phoenix that dropped the team to 15-15. “It’s been gradual. I mentioned this before: We’ve got to get the care factor up, and we’ve got to get back to playing for each other.”

רוח הלחימה ואחדות השחקנים היו בטופ בתחילת העונה, אבל מאז נתגלו סדקים רבים ביסודות הקבוצה – TEAM'S FOUNDATION.

. The once-solid intangibles of energy and grit – celebrated by the players and Unseld alike – have faded!

הויזרדס פיגרו ב-25 נק' בארבעה מתוף 8 משחקיה האחרונים והיא הפסידה בדאבל דיג'יטס בכל אחד מהמשחקים הללו.

ישנם גורמים אובייקטיביים: בואם של שחקנים חדשים…לוח משחקים קשה במיוחד (בעיקר במשחקי חוץ)…חסרונם של תומאס בריאנט ורוי הצ'ימורה…צוות מאמנים חדש.

אבל כל הקשיים האלה היו גם בתחילת העונה שהייתה כה מוצלחת!

SO WHAT GIVES? או בשפתנו, אז מה קרה?

מסתבר שלשחקני הקבוצה – לפחות לחלק מהם – ישנן תלונות, דאגות, מחשבות, והצעות. התלונות הן בעיקר על צורות ההתקפה של הקבוצה שלא מאפשרות להם כאינדיבידואלים להצליח. מערכי וצורות ההתקפה של הקבוצה הם טובים לזכות שחקן אחד, אבל מגבילים את רוב שחקני הקבוצה האחרים. הטענות הן גם על כך שצוות המאמנים – עד עתה – השקיע הרבה יותר זמן על מערכי התקפה מאשר הגנה, "אבל גם זה יבוא, כי עוד לא הגענו לדבר על ההגנה. גם זה יבוא", דברי שחקן שביקש להישאר בעילום שם.

מונטרזל הראל – מילים כדורבנות כשהכיוון הוא לעבר ברדלי ביל- ומי שלא מבין את כוונת דבריו שלא יתבייש לשאול, ואני אענה בתגובות:

At the end of the day, it’s like the old saying, ‘You’ve got to throw a squirrel a nut,'” “We’re not saying throw it to us and let us clear out and iso and go and do our thing. No. But at the same time, let us feel it, not just off rebounding and then giving it to a guard. No, let us get a touch early to get a shot. Let’s give us something to let us feel like we’re involved in the game as well.”

לספנסר דינווידי הייתה אותה טענה: ישנן בקבוצה שתי קבוצות גארדים: פוינט גארד, וכל שאר הגארדים. 'הפוינט' מקבל את זריקותיו, וכל מה שנשאר מתחלק שווה בשווה בין כל שאר הגארדים:

Like Harrell, point guard Spencer Dinwiddie did not directly criticize anyone. Dinwiddie also noted he supports Bradley Beal receiving more shots than anyone else. But when Dinwiddie was asked why his own numbers and assertiveness have dropped off dramatically in recent weeks, he noted that the Wizards employ an “equal-opportunity system” on offense in which everybody other than Beal takes a nearly uniform number of shots per minute.

אגיד לכם למה דינווידי הוא PISSED OFF:

דינווידי הוא אחד השחקנים האינטיליגנטים ביותר ב-NBA. הוא גם שחקן של 20-25 נק' למשחק כפי שהוכיח בנטס כששיחק פוינט גארד ראשי. בתחילת העונה הוא הוחתם על כסף גדול – 60 מיליון לשלוש שנים – 18, 20, ו-22 מיל. הרעיון היה שהוא יהיה מין בן זוג לברדלי ביל מהסוג ששיחק בפורטלנד לפני מה שקרה למקולום: דמיאן לילארד וסיג'יי מקולום. שני גארדים שמשחקים כמעט שווה ומקבלים הזדמנויות כמעט שווה. מערכי ההתקפה מחולקים שווה בשווה בין שניהם כמוציאי הפועל בתרגילים רבים.

בוושינגטון? דינווידי עומד ליד ברדלי ביל או בפינה מחכה לכדור – דני אבדיה אמרנו? – שאף פעם כמעט לא מגיע כי לברדלי ביל לא נאמר שיש לו בן זוג שצריך להיות שותף לכל מה שקורה. לא רק לקבל מה שנשאר אחרי שברדלי ביל הוריק את מחסנו.

הוא מוסיף בקשר לצמד גארדים המשחקים בערך שווה בשווה. ה-DUOS השונים בליגה:

We’ve got a lot of dynamic duos in the league,” Dinwiddie said after Monday’s game in Denver, a loss in which the Wizards trailed by 33 points midway through the third quarter and Dinwiddie attempted just eight shots in 24 minutes. “The process has got to be right, though. So if we’re equal-opportunity and that’s our thing, then that’s our thing, and I’m fine, whatever it is. I told you from the jump: Whatever it may be, I’m here to do whatever I’m asked to do.”

מה שקרה בויזרדס הוא ששחקניה הטובים ביותר שלא נקראים ביל ברדלי התחילו נהדר את העונה כשחקני הגנה. הם הביאו את הויזרדס בתריסר משחקיה הראשונים למקום שלישי מהטופ בהגנה. מאז הם מקום 27. מה קרה?

One of the reasons for the decline in effort and attention to detail on defense has been players’ opinions about how they’re being utilized on offense. 

הרשו לי לומר את מה שכתוב למעלה בשפת דוק לס: השחקנים אומרים 'אם אני לא מקבל כדור בהתקפה, למה שאקרע את התחת בהגנה?'

האתלטיק פנה את אנסלד עם הבעייה הזאת. תשובתו?

I think that might be a valid point,” Unseld said. “The challenge, I think, would be for them. If they don’t like where they are or what they’re doing, we could put more time into shooting and doing the individual work, (but also) let’s look at what we’re running, and let’s look at how guys are being used. It’s one thing to just say, ‘Hey, I don’t like it right now.’ Then come talk to me. I think I’ve been more than open to suggestions, more than open with whether it’s criticism or just suggestions. I’m trying to put guys in spots I think can help us collectively. Sometimes it doesn’t involve that guy. Other times, it does. But don’t just complain about it. Let’s talk about it, and let’s fix it.”

אנסלד מוסיף:

You’re fighting human nature,” he said, referring to any player who is struggling on offense. “I get that. Whether you feel like you’re involved or you’re not getting a touch or whatever it is — maybe you’re getting a touch and it’s just not going in for you — there’s frustration. That’s a normal, probably human reaction to that. But it shouldn’t affect your energy and focus on the other end.

אבל אגיד לכם מה אני הייתי אומר לדינווידי ולמונטרזל הראל וכל האחרים: "אתם שחקנים מקצוענים. אתם מרוויחים מיליונים ועשרות מיליונים כדי לשחק. כשאתם משחקים הגנה מוטב שתקרעו את התחת על ריבאונדים, חטיפת כדורים, סוויצ'ים, שמירת ברזל על האיש שלך, ו-TEAM DEFENSE. זאת חובה באם אתה מקבל כדורים בהתקפה או לא. משחק ההתקפה הוא ISSUE שונה לחלוטין ואני מוכן לדבר עליו. אבל קודם כל תשמור, או תסופסל כל עוד אני מאמן כאן!"

היום אני כבר לא מאמן, אבל אגיד לכם מה דעתי:

1)בקשר להגנה – קראו את מה שכתוב בגדול באותיות כחולות. הגנה חייבים לשחק ב-100% אנרגיה, כל הזמן, ללא כל הפסק. נקודה. אין כל קשר בין מה ששחקן חושב או מרגיש בקשר למשחק ההתקפה של הקבוצה.

2) בקשר להתקפה, אין ספק שמשחקו של ברדלי ביל הוא אינדיבידואליסטי מדי. הוא לא מייקל ג'ורדן והוא לא קובי. אפילו דמיאן לילארד הוא לא. דינווינדי הראה כבר בנטס שהוא שחקן של 20, 25 נקודות למשחק. המאמן אנסלד חייב לשבת עם ברדלי וספנסר דינווידי ולומר לשניהם שמעתה והלאה הויזרדס משחקת עם DUO גארדים. ככה מתאמנים וכך משחקים. ואם ברדלי מתעתד לחוזה מקס., הרי שזאת הדרך להגיע לשם. לא רק בויזרדס, אלא בכל קבוצה אחרת כי היום DUO GUARDS מתחיל להיות שם המשחק.

3. שחקנים שפרשו מרגישים שעתה יש צ'אנס לחזור לשחק. אבל…

החלטת הליגה להמשיך לשחק ויהי מה, אפילו עם שחקנים מליגת G ואחרים, גרמה לכמה שחקני עבר לנסות את מזלם. אחד מהם צלצל לדוק ריברס. הנה התשובה:

4. ג'ה מורנט חזר הלילה עם ה-BOUNCE-PASS הנפלא ביותר שראיתם בחייכם!

(אם לא רואים את הסרטון כאן לכו ליוטיוב ובקשו JA MORANT BOUNCE PASS מהיום (אתמול)



5. ג'ואל אמביד שיכנע אותי הלילה! (שהוא הסנטר הטוב ביותר ב-NBA ואחד מעשרת הטובים אי פעם)

הצורה בה הוא קלע ארבעה סלים רצופים בסיום המשחק נגד הסלטיקס כשזה היה סל לפה, סל לשם, והוא בקור רוח שם ארבעה סלים שנראו 'קלים' אבל הם קלים רק לו. הוא גם קלע 3 מ-4 פאולים הכרחיים.

אני לא מסמפט אותו אבל הוא סנטר גדול.

ומחר אכתוב מדוע הסלטיקס חייבת לעשות טרייד על ג'יימס טאטום או ג'יילן בראון, או אפילו על שניהם!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. בתור אחד שצפה הרבה בוושינגטון אני מרגיש צורך להגיד שהצורה שבה ההתקפה מתנהלת השתפרה גם אם רחוקה מאידיאלית. אני חושב שווס אנסלד הוא מאמן נהדר ושאם באמת יצליח לשכנע את ביל להניע את הכדור ויפסיק להכניס את ראול נטו למשחק הוויזארדס יהיו במקום הרבה יותר טוב.
    הם לא קבוצת טופ 4 במזרח אבל גם לא פלייאין, אם הם ישחקו כמו שפתחו את העונה וגיעו לפלייאוף ביתרון ביתיות אני מאמין שיש להם סיכוי להגיע לסיבוב השני. הם עמוקים ויש להם המון כלים טובים.
    .
    אמביד בעיני לא יהיה הסנטר הטוב בליגה (יוקיץ' היחיד שלפניו) עד שלא יראה שהוא מסוגל לסיים משחקים בפלייאוף בעמידה ולא בזחילה כמו שקרה בשנה שעברה ובשנים קודמות. בכלל אני לא מצליח להבין שחקנים שלא שומרים על עצמם בכושר ועוד שחקנים ברמתו.

    1. דוקא ראיתי את פילי פעם פעמיים העונה ואמביד מסיים משחקים טוב, חודר, אקטיבי כמו שצריך. לא חושב שזה כבר חיסרון אצלו

  2. ברדלי ביל עין שיקוץ ועובד על קידום לרב שיקוץ,הוא סוליסט שלא משפר אף אחד
    מי הג.מ הטיפש שהולך לשלם מיליונים על קרן הצבי.
    כל עוד ביל הדביל בוושינטון,מיסכין על דנילה

    1. את טייטום כנראה שלא ישלחו כי הוא הפך לבייבי של כולם, אם כבר יטרידו את בראון אבל רק עבור משהו יותר טוב.
      אני חושב שטומטום רוצה לייקרס ויגיע לשם אחרי שהשיקוץ ילך. נראה לי שיתאים לו לשחק עם AD. הוא הרי חושה שהוא מין קובי כזה. נראה מה אמו תגיד כי היא זו שמנהלת הכל, ובצדק….

          1. בעניין טרייד על טייטיום – פעם אוהדים של הפועל תל אביב חיכו לסמי סגול מחוץ למועדון, ואמרו לו למכור את הקבוצה, הוא שאל: יש קונים?

            1. כן. מפנק אותך בבן סימונס ודני גרין וגולת הכותרת טוביאס האריס.

  3. תודה מנחם. סעיף 2 אחד הגדולים שלך ever
    עבודה עיתונאית ברמה הגבוהה ביותר. מאוד קשה לתת הכל בהגנה שאתה לא נוגע בכדור בהתקפה פיל ג׳קסון הבין את זה שכנע את ג׳ורדן שהבין את זה בעצמו. בסופו של דבר השחקנים עצמם יחפשו את הטוב ביותר אבל היום שחקנים לא מתביישים לזרוק ולחפש את הזריקה גם כשנותרו 20 שניות על השעון. אני זוכר שצ׳ונסי בילופס בזמנו בדטרויט יצא למתפרצת נעמד על קו השלוש וזרק ונדהמתי איך הוא לא הלך עד הסוף ל 2 קלות ולקח סיכון כזה? צביקה שרף היה זורק אותו לספסל. היום זה נורמלי

  4. הבעיה בהתקפה של וושינגטון היא לא דינווידי, היא נטו. הבחור מחרב את המשחק ברמות שלא חשבתי שקיימות, אולי לא שמע בכלל על המילה למסור, ובטח שלא מיישם את הרעיון

  5. דוק מעורב מעולה.
    הטוויט על פארסונס ענק.
    שחקני הוויזרדס צודקים לחלוטין.
    ביל אגואיסט בכל רמ"ח אבריו ומפרק קבוצות.
    הביצת קינדר על הקווים ממשיך את "שיטת ברוקס" ולא מרסן אותו.
    אמביד לא הסנטר הטוב בליגה – זה הג'וקר, ללא עוררין.

    1. תודה מנחם. הטוויט על פארסונס אדיר וגם התגובה האדירה שלו. כנראה ששום דבר לא ימחק לך את החיוך אחרי שעקצת כמעט 100 מיליון דולר באחד החוזים הנוראים בתולדות הליגה בדיעבד.

      1. מסכים לגבי הטוויטים. לגבי הערכת החוזה שלו – להזכיר מדובר היה בפציעה. צריך גם לקחת את זה בחשבון כששופטים את זה.

  6. ביל לא הבעיה. דינוודי חלש בעצמו לא יציב ולא תמיד זמין . ואין לו גם מחסור הזריקות . בלי ביל בפורמה הם לא יכולים לנצח כי ככה זה בליגה הזאת: הסופרסטאר שלך יקח אותך הכי רחוק שהוא יכול . גם בעונה ובטח בפלייאוף. ראיתי כמעט את כל המשחקים של הקבוצה העונה ( כפרה על דני) והקבוצה היא בסססדר, כי זה מה שהיא; ניצחה קצת,הפסידה קצת ודי בינונית. נטו באמת בעייתי וגם מפסידים יותר מאז שברטאנס ברוטציה.

  7. מנחם מעורב מעולה כרגיל.
    הסיפור פשוט מאוד בוושינגטון. בראדלי ביל הולך לקחת בשנה הבאה את הברינקס הכי גדול בהיסטוריה של הליגה זה אכן יהיה כרבע מיליארד דולר. איזה מספר מטורף. הוא חייב להיות אולסטאר בשביל זה באחת החמישיות של הליגה ולכן אין שום דרך לעשות את זה בלי להגיע למספרים מוחצנים. בתחילת העונה הוא קלע מעט יחסית וכרגע הוא התחיל לשפר עמדות על חשבון חבריו לקבטצה המיקום של הקבוצה כלום כלום כלום לא מעניין אותו חוץ מכמה שיותר

    1. אפסים בברינקס הזה. זה יהיה על חשבון הכל תהיה ביטוח המספרים האחרים (מיקום הקבוצה החברים שלו וכ') לא מעניינים אותו. אחרי שיקבל את הברינקס הזה הוא ידרוש לעבור קבוצה כי הוא רוצה טבעת ויתחיל להתגלגל בין קבוצות כי הוא לא שווה טבעת.
      והוא חד משמעית לא שווה את הברינקס הזה. זה יהיה חוזה רע בשנים הראשונות וגרוע בשנים האחרונות שלו.

      1. השמועות אומרות שהוא יבוא לבוסטון אבל אני כמעט בטוח שלא יקרה למרות שהוא אח גדול בשביל טומטום.

          1. אחלה סטלבט
            לא מדברים פה על טרייד אלא חוזה חדש, אוליי סיין אנד טרייד, אבל בינינו, זה לא יקרה, סתם ברברת. בסוף ביל יחתום מאקס בווש וישאר שם.

    2. הסיפור בוושינגטון אכן מאוד פשוט. זה מה שהסגל שלהם שווה. מה שהיה עד עכשיו לא מייצג ועכשיו יש סוד של תיקון. קבוצת פלייאין לכל היותר.

      1. חחח לא להיסחף
        מה שכן, זה נראה כמו תסמונת בראדלי ביל והוא יהיה חייב לגרום לחברים שלו להרגיש שותפים אחרת זה לא יעבוד, כי הם יודעים שהם יכולים לנצח בלעדיו.
        מאוד מקווה שזה יעבוד כי הוא שחקן מעולה

        1. יש לו אופי שונה משל ביל , מוראנט הרבה יותר קבוצתי ולא חושב מספרים כמוהו, בקיצור אני אופטימי שזה יעבוד ושממפיס הרוויחו את הביטחון של מי שסביבו בשלושה שבועות שנעדר. יש מצב שעפתי על עצמי לגמרי כרגע אבל לפתע התרחיש האופטימי מדי שהגדרתי לממפיס בפריוויו פתיחת עונה שכתבתי עליהם של מקומות 4-6 לא נראה תלוש מהמציאות. (למרות שממש מוקדם לעוף על עצמי )

          1. נו זה ברוקס חירב להם בסיום האהבל הזה לא נשם כמעט התעלף ולקח כדורים בסוף ורק שטויות. גה דווקא ברח מהכדור, ב2 מהלכים שכן לקח שם סל וחטף בלוק. ממפיס היו שחוטים בפסק זמן שהם חזרו השחקנים נראו כאילו תכף הם מתעלפים במגרש

  8. תודה מנחם.
    אין לוושינגטון רכז שחושב קודם כל מסירה, אז לא תהיה שם חלוקה מאוזנת של זריקות. אולי היחיד שמבין את העניין הזה הוא אבדיה, אבל הכדור לא נמצא אצלו מספיק כדי לעשות משהו בנידון.

  9. דינווידי והראל חוצפנים. הכדור אצל דינווידי יותר מאשר אצל ביל. הראל מקבל המון זריקות. לא ברור על מה הם מתלוננים. ראיתי אותם הרבה. אולי הראל מרגיש שצריך לפתוח אבל מבחינת דקות ונגיעות כשהוא במגרש אין לו על מה להתלונן
    דינווידי פשוט בתקופה רעה ובגלל זה הדקות שלו ירדו במשחק האחרון. אולי מתחבא שם משהו אישי שלא קשור לצורת המשחק

    1. דינווידי העונה על 49.6% טרו שוטינג, זה אחד הגרועים בכל הליגה (מקום 359). וזה כשהוא נח בבק טו בק.
      הוא בקושי מגיע לקו ונראה שהפציעה פגעה לו בצעד הראשון ובפיזיות כי ירד מ-7 זריקות למשחק ל-2.7.
      .
      אצל ביל הבעיה היא בעיקר האחוזים הרעים משלוש – 28% לשחקן שלא ירד מ-35% כל הקריירה.
      הוא מאבד הכי הרבה בקריירה וחוטף הכי מעט מכל עונה.
      גם הוא מגיע לקו הרבה פחות – 4.6 זריקות לעומת 7.7 בעונה שעברה ו-8 זריקות לפני שנתיים.
      כל זה מביא לירידה של כמעט 5% בטרו שוטינג.
      .
      קשה להגיד כמה מזה קשור למאמן ולסכמות בהתקפה וכמה על השחקנים.
      מין הסתם זה בטח שילוב אבל הייתי שם את עיקר המשקל על השחקנים במקרה הזה.

  10. תענוג של מעוקב
    למרות שאני מהרפרפנים המפורסמים קראתי לעומק ואף אהבתי.
    האם זה לא היה באמת לרפרפנים ורק ניסה להרחיק אותם?
    האם אני לא רפרפן אמיתי כפי שחשבתי?
    ייתכן ולעולם לא נדע
    השארת טעם טוב בסוף על אמביד יקיר המדור, נקווה שהוא לא יחלש מהבעת החיבה שלך
    😍

  11. מנחם הם שמרו קצת כי היה להם לוז קל והיו טריים בפתיחת עונה וכאלה. אם היית בליגה אומר את מה שכתבת בכחול היית נראה כמו ברוקס, נראה לך מישהו שם היה מקשיב לך? כולם על חוזים של 15 מיליון וצפונה איזה הגנה בראש שלך? הגנה זה לבעלי שכר נמוך כמו אבדיה וארון הולידיי. איזה כוכב היום בליגה עושה הגנה חוץ מיאניס? אפילו דיוויס התחיל לזרוק בהגנה. הם יעשו פה ושם אבל לא יתאבדו לך בהגנה.

  12. מנחם, תודה רבה על המעקב, תענוג.
    לאחר פתיחת עונה טובה, נראה שעבר חתול שחור מבחינה מקצועית בין בראדלי ביל לבין ספנסר דינווידי וגם עם טרז הארל נראה שביל לא בדיוק באותם יחסים כמו בהתחלה, שכאן נראה שזה גם בפן החברתי (בתחילת העונה היו מתראיינים במסע"ת לאחר המשחק ביחד, אפילו דיברו על הקלטת פודקאסט משותף וכעת מתראיינים לחוד), כמו גם הציטוטים האחרונים של טרז ודינדווידי והירידה שלהם במספרים מתחילת העונה לעכשיו.
    נראה שהוויזארדס צריכים לקחת החלטה שתשליך על המשך העונה, האם להמשיך וללכת על ONE MAN SHOW עם ביל שהמניע העיקרי הוא הפחד לאבד את הנכס העיקרי שלך בסוף העונה, או לנסות ולחבר את הקבוצה חזרה למה שהציגה בתחילת העונה ולהגדיל את התרומה ההתקפית של שאר השחקנים, יהיה מעניין לראות.
    בנוגע לאמביד, את הכסף סופרים במדרגות, ואם למדרגות אתה מגיע על רגל אחת, אתה לא תספור את הכסף שיש לך, אלא את הכסף שאין לך, אם יגיע לפלייאוף בכושר הזה, פילי יכולים ללכת רחוק.

    1. היה להם לוז חלש ולכן הם ניצחו וקבוצות עוד לא היו מאורגנות והם היו טריים…זה נגמר
      אתה לא מגיע עם קוזמה והארל רחוק מידי. בלי ביל הם קצת מעל המגיק. גם אני בספק כמה זמן הארל או קוזמה או פופ ישארו שם….אני אופתע אם שלושתם יחד יסיימו את העונה הנוכחית שם

      1. היחיד ששווה שישאר שם זה הארל. עוד מעט האצ'ימורה חוזר והם לא יצטרכו עוד פורוורד כשיש להם 3 פורוורדים צעירים שמשוועים לדקות והקבוצה גם ככה לא הולכת לשום מקום.

  13. מנחם – צודק 100% לגבי הגנה-התקפה
    ברור שצריכים לתת 100% בכל מקרה שחקנים שמרוויחים מליונים, אבל זה הטבע האנושי.
    בכל מקרה, לדעתי, זה רק מראה איזה מאמן מצויין (ומאוד אנדרייטד) הוא סטיב קר שבנה מכונת התקפה מעולה שיחד עם הקלע מספר 1 בהיסטוריה גם כולם מרוצים שם

    1. מה יקבלו יותר? איזה קבוצה עם צעירים תעשה טרייד על ביל? אין קבוצה נמוכה שביל משדרג אותה למעמד של קונטנדרית ולכן אין באמת הרבה על ביל. ביל גם על חוזה לשנתיים ולא על חוזה ארוך.
      השילוב עם בראון וטייטום לא מביא אותם למקום טוב עד עכשיו.. אז הם מקבלים את סימונס שיכול לשמור ולנהל את ההתקפה פלוס מקסי שחקן צעיר שיכול להתפתח הרבה והוכיח את עצמו כסקורר טוב בטח אם יעלה מהספסל וכרגע הספסל של בוסטון על הפנים.
      לפילדלפיה כל טרייד שבן סימונס מעורב בו והם מקבלים אולסטאר בעמדת הגארד שווה להם בטח כשהם מקבלים את שרודר שהוא שחקן מנוסה לפלייאוף העונה על חוזה נמוך ויוסיף שמירה לעמדות הגארד בפילי.
      ווש מקבלת שחקן עם פוטנציאל טוב במוזס מודי אנדרו וויגינס שנמצא שם בעיקר בגלל משכורת ועוד שתי בחירות סיבוב ראשון השנה בדראפט שאמור להיות חזק אז אני חושב שכן שווה להם.

  14. בס"ד
    תודה מנחם, מעולה.
    פרסונס… זמנים עתיקים. הוא היה כוכב העתיד של יוסטון שלי פעם….
    בווש אין מנהל משחק, יש הרבה גארדים קולעים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט