פילי נגד בוסטון ועוד חמישה משחקים בליל יום שני / עומר בקאל

פילי נגד בוסטון ועוד חמישה משחקים בליל יום שני / עומר בקאל

בוסטון סלטיקס (15-15) – פילדלפיה 76' (15-15) 2:30 

בוסטון תעלה למשחק הערב בלי הרבה עזרה מהסגל המשלים שלה, היא תחסר את הרננגומז, הורפורד, ג'בארי פרקר, ג'וש ריצ'רדסון, גרנט וויליאמס (פרוטוקול קורונה) ביחד עם רומאו לנגפורד (צוואר), שרודר (מחלה) וטייטום (קרסול) שנמצאים בספק למשחק. בוסטון תקווה שטייטום יוכל להתלבש למשחק הערב במיוחד אחרי שהצליח לצאת מהפתיחה הרעה לעונה. בעשרת המשחקים האחרונים שלו טייטום קולע 28.3 נקודות למשחק על 35.6% משלוש, שיפור רציני ביחס לקושי שהיה לו בתחילת העונה מחוץ לקשת. הם ניצחו את הניקס במשחק האחרון של הקבוצה בעוד קרב חשוב בגזרת הפלייאוף במזרח ודווקא ג'וש ריצ'רדסון שיחסר להם היום היה הקלעי המוביל עם 27 נקודות מהספסל ביחד עם שלוש חטיפות. בוסטון תקווה שטייטום יוכל לפתוח לצד בראון היום בשביל לכפר על הספסל החסר שלהם.

בצד השני פילדלפיה קיבלה עוד יום לנוח אתמול כשגילתה שהמפגש נגד הפליקנס נדחה להמשך העונה. השאלה הגדולה ביותר שקשורה לפילי היא האם אמביד (קרסול) יוכל להתלבש למשחק, חוץ ממנו גם טייריס מקסי ודני גרין (אגן) נמצא בספק למפגש הערב והם יוכלו להצטרף למילטון, דראמונד וניאנג (פרוטוקול קורונה) ולקורקמז (מחלה). הקו הקדמי של בוסטון נמצא בבעיה, בלי הורפורד השחקן היחיד שיוכל לשמור את אמביד יהיה רוברט וויליאמס שכן "פרידום" קאנטר פנוי אבל בעדיפות נמוכה, אני מזכיר שאמביד בעונה הקודמת נגד בוסטון: שלושה ניצחונות, 38.3 נקודות למשחק. שתי הקבוצות כרגע נמצאות בשיוויון במקום השביעי והשמיני, מרחק נקודה מהמקום השישי שמוביל ישירות לפלייאוף.

הימור: החיסרון של דראמונד מותיר גם את פילדלפיה ללא שחקנים בקו הקדמי מה שגורם לי לחשוב שאמביד, שאוהב לשחק נגד הסלטיקס יעלה למפגש הערב וייתן הצגה. פילדלפיה מנצחים.

טורונטו רפטורס (15-14) – אורלנדו מג'יק (25-6) 2:30

נדחה.

שיקגו בולס (10-18) – יוסטון רוקטס (20-10) 3:00

שיקגו פגשה אתמול את הלייקרס ועלתה למשחק בלי זאק לווין איו דונסומו וטרוי בראון ג'וניור, זה נגמר עם ניצחון גדול של שיקגו על לברון ווסטברוק ועם אחד המשחקים הטובים ביותר של דרוזן העונה, 38 נקודות ושישה אסיסטים והוא עשה את זה "אולד סקול" בלי לזרוק זריקה אחת מחוץ לקשת. אחרי שני הפסדים שהגיעו בהפרש משותף של 49 נקודות המצב של הבולס החמיר וכמעט כל הקבוצה נכנסה לבידוד מה שגרם לליגה לדחות את שני המשחקים שהיא הייתה אמורה לקחת בהם חלק. בלי זאק לווין ובמיוחד לאור הפתיחה הלא יציבה של קובי ווייט לעונה שיקגו תצטרך לקבל הרבה מלונזו וקארוסו. שני הגארדים היו נהדרים נגד האקסית וסיימו עם 36 נקודות משותפות ביחד עם אסיסטים והגנה נהדרת שתצטרך לבוא לידי גם ביטוי גם הערב בהתחשב בקו האחורי של הרוקטס שיכול להתחמם ברגע.

מנגד יוסטון תצליח לרשום הערב את הסגל המלא שלה, כמעט. הרוקטס שממשיכים לשחק בלי הקו האחורי הצעיר שלהם, קווין פורטר (ירך) וג'יילן גרין (האמסטרינג), נותנים לאריק גורדון את הכדור בידיים בשביל שיקלע ביעילות מטורפת ויעלה את ערך הטרייד שלו בעבור קונטדריות שמחפשות ניסיון וקליעה. גורדון מוביל את הקבוצה בנקודות בשמונת המשחקים האחרונים בהם שותף עם עם 18.1 נקודות, 46.8% משלוש ו52.5% מהשדה. הרוקטס צריכים לנצל את התקופה הנוכחית בה הם מוצאים את עצמם כאחת הקבוצות הבריאות בליגה ולהתחיל לצבור ניצחונות נגד קבוצות שהם לא היו מצליחים לתפוס ללא הקורונה. הם מגיעים אחרי ניצחון תחתית דטרויט והבחירה הראשונה בדראפט האחרון בו שבעה שחקנים קלעו לקבוצה, שפתחה את העונה כהתקפה הגרועה בליגה, בספרות כפולות.

הימור: למרות ששיקגו עולה בסגל חסר אני חושב שכל עוד לונזו וקארוסו עולים למגרש לצד דרוזן הם יכולים לסיים את העבודה. שיקגו מנצחים.

ממפיס גריזליס (12-19) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (19-9) 3:00

מפגש חוזר של המשחק ששבר שיאים. לאחר הפציעה של ג'ה מוראנט ובזמן רצף הניצחונות של הקבוצה אלו היו דזמונד ביין וג'ארן ג'קסון ג'וניור שהובילו את ההתקפה אבל במשחקים האחרונים זה רק דילון ברוקס. ברוקס קולע בחמשת המשחקים האחרונים 26 נקודות למשחק כשהוא מצליח לשמוע על הקליעה משלוש יציבה בדרך ל40%, הוא לוקח 5.5 יותר זריקות מביין וטריפל ג'יי ומבסס את עצמו כאופציה הראשונה של ההתקפה. אתמול זה לא הספיק לממפיס, למרות 37 נקודות גדולות של ברוקס הקבוצה נעצרה על 100 נקודות בעיקר בגלל ערב קליעה חלש מחוץ לקשת, שאר ההרכב הפותח סיים עם 2/14. מי שמקבל יותר מקום לשחק לאור ההיעדרות של ברנדון קלארק הוא כריסטיאן טילי שמצליח לעשות לעצמו שם של סטרץ' ביג עם 40.7% משלוש בעשרת המשחקים האחרונים של הקבוצה (2.7 זריקות לערב). דילון ברוקס ימשיך להיות השחקן החשוב ביותר של ממפיס הערב רק שמלבד ההתקפה הוא יתופקד כשומר העיקרי על שג"א בצד השני.

אוקלהומה מגיעה למשחק הערב אחרי שני משחקים צמודים ביותר. זה התחיל בחמישי נגד ניו אורלינס שהם הפסידו לזריקת ייאוש של דבונטה וגרהאם ולבאזר ביטר המנצח הארוך ביותר מזה 25 שנים והמשיך בראשון, הפעם בניצחון, נגד הקליפרס בזכות סטפ בק גדול של שג"א. אותו ניצחון קטע רצף של שלושה הפסדים לקבוצה שהגיעה דווקא אחרי תקופה בה הציגה כדורסל תחרותי יותר. באותו משחק גידי הפך לרוקי הצעיר ביותר לקלוע 18 ריבאונדים ולמסור עשרה אסיסטים במשחק והראשון לעשות זאת מאז לארי בירד, מה שממשיך את העונה הנהדרת של האוסטרלי הצעיר שעדיין לא יצא מטווח רוקי העונה מבחינתי. הת'אנדר שירדו למקום האחרון במערב יכולים לעקוף את יוסטון ואת הפליקנס עם ניצחון הערב, עם סקרמנטו ופורטלנד המאכזבות אני לא אופתע אם הת'אנדר יצטרפו בהמשך העונה למאבק על המקום העשירי במידה ולא יושיבו חלק מהשחקנים שלהם.

הימור: אוקלהומה תבוא למשחק הערב עם רצון להוכיח את עצמה אבל הגריזליס הם אחת הקבוצות היציבות בליגה כרגע. ממפיס מנצחים.

Oklahoma City Thunder vs Memphis Grizzlies Dec 2, 2021 Game - Scores, Stats  & Highlights | NBA.com
ככה זה נגמר בפעם הקודמת.

יוטה ג'אז (9-20) – שארלוט הורנטס (16-16) 4:00

אחרי שהיא רשמה רק שני הפסדים ב14 המשחקים האחרונים שלה, יוטה לא הצליחה לשחזר את אותה יכולת בשני המשחקים האחרונים שלה, סן אנטוניו וושינגטון והפסידה את שניהם בדקות האחרונות. הג'אז, שיעלו עם סגל מלא הערב, יקוו להתחיל רצף ניצחונות חדש מול קבוצה שתתקשה לעצור את שני הכוכבים שלה. טרי רוזיר, מגן מצוין שיתקשה להתמודד עם הפיזיות של מיטשל, הוא המגן הטוב ביותר שיש לשארלוט להציע בקו האחורי, ובעמדת הסנטר, למרות שהיא קיבלה את מייסון פלאמלי בחזרה, אין לשארלוט דרך להתחרות עם גוברט מתחת לסלים בשני צידי המגרש. יוטה נמצאת במקום נוח, מרחק 4.5 משחקים מהמקום החמישי וארבעה משחקים מהמקום השני במקום השלישי אבל במידה ותמשיך לצבור את ההפסדים היא תוכל לראות את ממפיס מצמצמת את הפער מאחוריה.

מנגד שארלוט שרשמה כמה הפתעות כשניצחה משחקים בסגל חסר מאוד קיבלה אתמול בחזרה את כל השחקנים שאיבדה, חוץ מקודי מרטין שנכנס לפרוטוקול, רק בשביל להפסיד ב31 נקודות לפיניקס. שארלוט נכנסה עם הסאנס לתחרות קליעה משלוש והפסידה במשחק שאף פעם לא באמת היה תחרותי והיא תצטרך לקוות שאותם זריקות ייכנסו לה הערב, 22% אתמול, כי היא תפגוש סנטר חזק יותר בצבע ותעלה מול הקבוצה שזורקת את אחוז השלשות השלישי הגבוה ביותר בליגה, 37.1%. אחרי היעדרות ממושכת סימני החלודה היו ניכרים על לאמלו שסיים את הערב עם תשע נקודות ו2/12 מהשדה. שארלוט רשמה רק שני ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים שלה והיא איבדה את המקום השישי שמוביל לפלייאוף וכרגע נמצאת במקום התשיעי, מרחק חצי משחק מאטלנטה במקום ה11, שארלוט צריכה לחזור לנצח משחקים בקרוב או שהיא תאבד גם את המקום לפליי אין ותישאר מחוץ לתמונה.

הימור: שארלוט תשחק את המשחק שלה שיכלול קצב מהיר והרבה שלשות אבל הג'אז יישארו בקצב ויקלעו באחוזים טובים יותר. יוטה מנצחת.

גולדן סטייט ווריורס (6-24) – סקרמנטו קינגס (18-13) 5:00

בלי רוב ההרכב הפותח וגם חלק מהמחליפים גולדן סטייט נכנעה לטורונטו במשחק בו קומינגה, הרוקי הצעיר, קיבל את ההזדמנות להראות למה הוא מסוגל כשיש לו את הכדור בידיים וסיים עם 26 נקודות. הערב הקבוצה תחסר רק את ג'ורדן פול ואנדרו וויגינס (פרוטוקול קורונה) כשאת המקום שלהם בהרכב הפותח יתפסו ככל הנראה דמיאן לי ואוטו פורטר. החיסרון של פול וויגינס ייתן את המקום לשני הרוקיז של הקבוצה, קומינגה ומודי, להיכנס לרוטציה ולקבל דקות משמעותיות באמצע משחקים ולהשתלב במערכת של סטיב קר. הרדיפה אחרי השיא של ריי אלן הוציאה את סטף מהמשחק הרגיל שלו, הכוכב של גולדן סטייט עומד על 36.6% מהשלוש ו37% מהשדה בעשרת המשחקים האחרונים שלו, אחוזים נמוכים מאוד בשביל סטף, ועכשיו הוא יכול לחזור לשחק את המשחק שהוא היה רגיל בלי לנסות לכפות את הזריקה שלו על ההתקפה. בלי דאביון מיטשל האליבורטן יהיה השומר העיקרי של סטף, האליבורטן שומר מצוין אבל הוא יתקשה לרדוף אחרי חסימות במטרה לעצור אותו מה שכנראה יוביל לערב גדול של קרי.

בצד השני סקרמנטו ששיחקה אתמול בלילה נגד הספרס תעלה הערב בלי מארווין באגלי, טרנס דייוויס, פוקס, אלכס לן ודאביון מיטשל (פרוטוקול קורונה) ואולי תקבל את ראשון הולמס בחזרה (עין). למרות הסגל החסר הקינגס הצליחו לחלץ ניצחון חשוב על סן אנטוניו אתמול בין שני הקבוצות שמתחרות על המקום העשירי. באדי הילד היה נהדר עם 29 נקודות (7/9 מחוץ לקשת) כמו גם טייריס האליבורטן שסיים עם 27 נקודות ו11 אסיסטים. בלי פוקס ומיטשל האליבורטן צריך להמשיך ולנצל את הקול הנוספות שהוא מקבל את הכדור בידיים, השחקן הצעיר שהרשים בעונה הקודמת לא מצליח ליצור את אותה השפעה העונה והוא עומד על 12.4 נקודות ושישה אסיסטים למשחק, ממוצעים יפים אבל בסקרמנטו רוצים לקבל יותר ממי שהוגדר כחלק גדול מהתוכניות של הפרנצ'ייז לשנים הקרובות. 

הימור: בלי וויגינס ופול ההתקפה של גולדן סטייט תהיה תלויה בסטף בלבד אבל מול ההגנה של הקינגס זה לא אמור להוות בעיה. הווריורס מנצחים.

Golden State Warriors vs Sacramento Kings Oct 24, 2021 Game Summary |  NBA.com
יצטרך לסחוב את הקבוצה שלו לניצחון הערב.

לוס אנג'לס קליפרס (14-16) – סן אנטוניו ספרס (18-11) 5:30

הקליפרס שהפסידו את המשחק האחרון שלהם צריכים לחזור לנצח בשביל להתרחק מדנבר והמקומות שמובילים לפליי אין. הבשורה הגדולה ביותר לקליפרס היא שהם יוכלו לקבל בחזרה הערב את פול ג'ורג' (מרפק) שעדיין נמצא בספק ביחד עם סרג' איבקה (סיבות אישיות), הקליפרס יחסרו את אייזאה הארטנשטיין (קרסול) ואת מרקוס מוריס (פרוטוקול קורונה) וייאשרו עם קו קדמי ריק למדי מה שישאיר הרבה מהאחריות על זובאץ'. בחמשת המשחקים האחרונים בלי פול ג'ורג' הקליפרס הוציאו שלושה ניצחונות כשהקלע המוביל שלהם היה רג'י ג'קסון שלא עשה את זה בצורה יעילה עם 18.4 נקודות על 18.4 זריקות. ג'קסון, קנארד וטרנס מן יתקשו אל מול הקו האחורי ההגנתי של הספרס שכולל את מארי ודירק וואייט. 

בצד השני הספרס מגיעים מבק טו בק אחרי שכבר הספיקו להפסיד משחק אחד לקבוצה מקליפורניה. הספרס נכנעו לקינגס למרות 25 נקודות ותשע אסיסטים מדג'ונטה מארי. בשמונת המשחקים האחרונים של הקבוצה דריק וואייט, שלא הצליח להטביע חותם בתחילת העונה, נכנס לעניינים והוא מתפקד כקלעי המוביל של הקבוצה, הוא רושם 17.5 נקודות למרות אחוז נוראי משלוש, 23.4% על כמעט שישה זריקות, בעוד דג'ונטה מארי רושם 15 נקודות למשחק ו9.1 אסיסטים. בלי פול ג'ורג' הספרס הם הפייבוריטים לנצח במשחק, רוב ההתקפה של הקליפרס מגיעה מהקו האחורי והשחקנים של פופוביץ לא יתקשו לעצור אותם ולאור הקו הקדמי החסר של הקליפרס הם יהיו חייבים לשחק עם באטום ב5 ובכך לתת לסן אנטוניו יתרון בפנים.

הימור: אם פול ג'ורג' ישחק אני חושב שלקליפרס יש מספיק בשביל לנצח אבל הצוות המשלים שלו לא יצליח לבד אם הוא לא. סן אנטוניו ינצחו.

לפוסט הזה יש 122 תגובות

  1. תודה

    גם אני בגישה שבלי הורפורד ההגנה על אמביד לא קיימת ולכן הניצחון של פילי, במיוד עם טומטום לא משחק.
    האחרון קיבל בראש מאמא, זה היה מעט סוריאליסטי שהיא אומרת לו שהוא צריך לשחק ברצינות, אז הוא מפנים ומציית, ילד טוב ועדיין עיפרון מחודד, ראש עיפרון….

  2. תודה עומר על פריוויו מעולה ביותר. עומר, שלח לי בפרטי (meless1937@gmail.com)/ אני פשוט רוצה שיהיה לי יותר מושג מי הם אנשי הצוות באתר.
    יוטה – שרלוט היה יכול להיות משחק מצויין אם כולם היו משחקים

  3. מדהים שביוטה כמעט אין חוסרים במשך רוב העונה המוזרה הזאת. אולי הקורונה מורמונית.. פילי קצת שברו את הנאחס עם בוסטון, אבל יש לי הרגשה שבסוף טייטום ישחק ויתפטר עליהם 40+ (הוא עוד כועס שלקחו את פולץ לפניו)
    תודה עומר

  4. בואו נסתכל על הטוב
    אם אתה שחקן ג'י ליג שתמיד רצה הזדמנות בליגה של הגדולים, הזמן הוא עכשיו בדיוק. נקבל הרבה סיפורים יפים כמו יוגי פרל (למרות שהוא לא מינף את זה ממש), וזה יתן רובד שונה לעונה הזאת

  5. אחלה פריוויו תודה. אולי כדאי להכניס טבלה מסודרת בכל סקירה של מי פצוע ומי בקוביד כי אתה מוצא את עצמך קורא עשרות שמות וזה כנראה לא יגמר מחר בבוקר. קצת מתיש.
    אתמול ראיתי את סן אנטוניו והם היו על הפנים אז קפצתי לשניה על העגלה הזאת אבל החלטתי לרדת. באמת שיש שם בעיה רצינית בסגל אין בן כלום. לא מאמין שינצחו היום אם או בלי פול ג'ורג' גם בגלל הבק טו בק.

  6. אז אני אפתח עם ה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח המסורתי.
    ולמה? כי אפילו הטיימלורד לא ישחק הלילה…. מי יעכב שם את אמביד? הגבוה היחידי זה אנס קנטר, הוא לא מתאים מול סנטר וורסיטלי כדוגמת גועל.
    טוב המשחק הזה צריך לקחת באיזי.

    1. לקחת באיזי הכוונה לקחת את ההפסד באיזי כי גם הורפורד וגם הטיימלורד (עניינים אישיים….) בחוץ

            1. שרודר וטייטום כן, הורפורד?
              אני כותב רק מה שאני רואה, ואני לא רואה את הורפורד במגרש, אולי התכוונת לרוח העליזה שלו שמרחפת?

    1. לפחות עד עכשיו, גיילן בראון אסון. אין קליעה והוא עם מוד של ראש בקיר אז יש איבודים.
      שחקן עם הברקות פה ושם אבל צריך למצוא טרייד טוב שיביא סופרסטאר אחר.

  7. הכי גרוע בסלטיקס זה בראון שזרק הכי הרבה זריקות והוא עם 25%. זרק כבר 8 זריקות ברבע הראשון, מישהו יכול להרגיע אותו?

  8. I didn't touch him
    We know
    זה מה שברונו פרננדו אמר לספסל כשירד אחרי חסימה לגמרי נקייה אבל השופטים לא קנו בנתיים

      1. אתה עיוור בריבוע
        היו 8 הילוכים חוזרים שראו מכה בראש ופילי אפילו לקחו טיים אאוטמכי האריס קיבל את המכה בראש ובוסטון היה להם טיים אאוט שלם לראות את זה ובחרו שלא לעשות צ'אלנג'
        השידור הביתי של בוסטון שאני צופה אמרו אחרי הטייל אאוט שהיה מכה ברורה בראש

            1. אפשר לחסום מישהו נקי ואז לתת במגע דחיפה קלה, אף אחד לא צריך לשרוק על זה פאול אחרת לא היו משחקים כדורסל והשחקנים היו כל הזמן על הקו!

  9. בראון עם 3 מ 11, ביום שלא הולך, צריך לעשות את החברים יותר טובים, להגביר את ההגנה ולחטוף יותר, לחסום יותר אבל הוא לא יותר מאקס אולסטאר. ייתן משחחקים של 20 ו 20 לצד משחקים של 10 או 15 בכח ובאחוזים גרועים.

  10. הפרש מינימלי במחצית, בסך הכל יותר טוב ממה שחשבתי שיהיה. מקווה שהסלטיקס יצליחו להפתיע אבל בלי הרבה תקוות.

  11. בראון סוף סוף התעורר בסוף הרבע השלישי והסלטיקס מצליחים להעלות ליתרון קלוש שוודאי ימחק כשעמבה יעלה

    1. מה אתה רוצה ממנו
      וויק סייד אופנסיב פאול זה השריקה הכי דפוקה שיש
      צריך לא לשרוק את זה
      לא יכול להיות ששחקן באוויר ואז מישהו נכנס לעמוד מתחתיו ןמקבל פאול תוקף
      חוק הכי טיפשי שיש

      1. לא על זה אני מדבר….
        אני כועס על המסירה המטומטמת לטומטום. הוא לא יכול היה לקבל את המסירה אבל נייסמית בכל זאת מסר.

  12. פריצארד בשניות האחרונות עושה עבודה לא רעה בכלל.
    לסלטיקס 15 נקודות מהספסל, לפילי רק אחת! בגלל זה הסלטיקס עדיין במשחק.

  13. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אמביד יוציא את האנס בחוץ ב 6 עבירות שחלקן מומצאות ממוחם הקודח של השפטוטים של גועל.

    1. זה חבל שאתה לא מכיר את חוקי ה nba
      אתה לא מבין מה פאול ומה לא בליגה על פי החוקים
      השופט אפילו הסביר את זה לסמארט מייד אחרי הפאול

      1. אתה לא מבין בעצמך, השופט תמיד מסביר למה הוא שורק לעבירה.
        אפילווווווווו עם הוא טועה. זו עובדה.

            1. הרמת את נס המרד

  14. שי, אתה יודע מה הכי מצחיק אותי מהיום?
    אני אומר בתחילת המשחק שהורפורד לא משחק, אז הבובון, יודע הכל, המאסטר של הגילריז, עודד אומר שהורפורד משחק והוא עוד מתווכח איתי.
    בסוף זה היה קספר הרוח העליזה.

  15. איזה ליצנות. בראון מוסר אאוט לגרין שרץ למתפרצת ומחכה לפאול של טאטום… בינתיים הוא שוכח להקפיץ את הכדור, שבורח, אבל טאטום בכל זאת מתקל אותו… והשופט שורק אאוט לסלטיקס

  16. ילה תמא
    לסלטיקס אין תשובה לפילי כשהורפורד בקוקו-ביד מאניה.
    הורפורד זה הנמסיס של הגועל וכשהוא איננו העמבה יעשה מה שירצה.

  17. פופ העקשן הסנילי פעם ראשונה שאני רואה שנותן דקה ללנגדייל שלא בזמן זבל וישר הוא תופר שלשה.
    יש לנו סנטר ביד כל השנה שיכול לרווח סוף סוף ולתת דברים חדשים והפרד העקשן והסנילי מסרב להשתמש בו.

    1. לא אמרתי לך?
      אמביד פסיכולוגית לא יכול כשהורפורד בריא ומכוון על המגרש.
      גם כשהחתמתם אותו היה ברור שהגועל לא יקשיב וכמובן שגם לא בן סימונס (ב"ס מהיום)

    1. הזוי ברמות
      עבירה של מגע אחרי חסימה או איבוד לא צריכה להחשב עבירה, זה הורס את המשחק ובמילא שם השופטים עושים הכי הרבה טעויות. ככה כל משחק טייטום היה מקבל מעל 20 זריקות מהקו כי כל כניסה יש מגע איתו, אז למה לפעמים לא שורקים? זה טמטום….

    1. לא מבין אותך, יש לך את אחד המאמנים הטובים במילניום הנוכחי, אולי הכי טוב וזה לא טוב?
      אני הייתי מת להחליף אתך את האידיוטקה בסנילי כי מה שהשני שכח הראשון אף פעם לא יחווה כמאמן ראשי….
      יש לכם קבוצה עם מעט מאד כישרון ויש שיטה של פופ שכוללת גם ייבוש שחקנים רוקים, זו שיטה שכבר הוכיחה את עצמה. אני חושב שהשנה תגיעו לפליי אין ואולי תצליחו להשתחל במקום השמיני. פופ הוא קוסם!

      1. זה לא שיטה, זה סתם עקשנות שהוכיחה את עצמה כמבזבזת שנים של שחקנים מצוינים.
        לנדייל לא רוקי, הוא שחקן מוכח ולא איזה ילדון שהגיע לראשונה למקצוענים.
        הקבוצה שווה יותר ממה שנתנה עד כה, אנחנו בהחלט שווים פליי אין ומקום שמיני והקבעונות של פופ הביאו אותנו לתחתית יחד עם קבוצות כמו הפליקנס, אורלנדו, יוסטון ודטרויט.
        רק לאחרונה מתאוששים קצת.
        אני לא רוצה מהזבל שמסתובב בליגה, אני רוצה שייתנו צ'אנס לבקי שמגיעה מבפנים.
        פופ גמר את הסוס. (עדיין יותר טוב מהזבל שלך, אני מסכים)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט