פריוויו למשחקי שישי בערב/רועי ויינברג

7 משחקים בלבד הלילה, במרכזם הת'אנדר נגד הגריזליס והניקס נגד הווריורס.

***

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (15-43)-ממפיס גריזליס (24-32)

שידור: 03:00, ספורט 5

הת'אנדר מגיעה למשחק אחר תקופה חלשה יחסית לרמתם, עם 5 הפסדים ב-10 המשחקים האחרונים. לעומתם, ממפיס מגיעה בכושר טוב, עם 6 ניצחונות מ-10 המשחקים האחרונים, ותיתן פייט צמוד לדוראנט, ווסטרברוק ושות'. למרות ההגנה המרשימה של קונלי על ווסטרברוק, במצ'-אפ המרכזי הערב, אוקלהומה תנצח.

תחזית: אוקלהומה סיטי.

***

ניו יורק ניקס (37-21)-גולדן סטייט ווריורס (23-35)

אין שידור

משחק שצפוי להיות נטול הגנות, בין 2 מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה. אנטוני, בארנס, סמית' וקארי צפויים להפציץ מחוץ לקשת רוב המשחק, ומאמן שישכיל לבצע אישית לוחצת יתן לקבוצתו יתרון משמעותי בדרך לניצחון הערב. מבחינת יכולת טהורה של כל קבוצה, הווריורס טובים יותר, ולמזלם, המשחק במדיסון סקוור גארדן. הניקס של 2013/14 לא מצליחה לנצח בבית.

תחזית: גולדן סטייט.

***

שאר משחקי הלילה:

קליבלנד קאבלירס (36-23)-יוטה ג'אז (36-21). משחק בין 2 קבוצות טנקינג, אבל חייבת לצאת מנצחת. כנראה שזאת תהיה קליבלנד, שניצחה 7 מעשרת משחקיה האחרונים. קליבלנד.

דאלאס מאבריקס (23-36)-שיקגו בולס (26-31). כל קבוצה נמצאת במומנטום חיובי, והקבוצה הטובה יותר תנצח. זאת המאבריקס. דאלאס.

סן אנטוניו ספרס (16-41)-שרלוט בובקאטס (30-27). הבובקאטס טובה, אבל לא ברמה של הספרס. סן אנטוניו.

לוס אנג'לס לייקרס (39-19)-סקרמנטו קינגס (37-20). הקינגס הפתאטית אמורה לנצח את הלייקרס היותר פתאטית, בקרב התחתית של המערב. היריבות לא מה שהיא הייתה, אבל סקרמנטו טובה יותר מהלייקרס. קינגס.

פניקס סאנס (24-33)-ניו אורלינס פליקינס (34-23). משחק צמוד, שיכול להתפתח לדו קרב מרתק. הסאנס ינצלו את קשיי הפליקינס מחוץ ללואזיאנה, וצפויים לנצח בבית. פניקס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
51 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ולדי קוגן
ולדי קוגן
28/02/2014 18:20:31

דיווח שקרון באטלר חתם באוקלהומה עד סוף העונה.תוספת מצוינת בשבילנו,שחקן מנוסה שיתן לדוראנט מנוחה ולא תהיה נפילה ברמה.מהלך מנצח.

מתן גילור
מתן גילור
28/02/2014 18:25:31
דדי
דדי
28/02/2014 18:29:13

הלייקרס צריכים לעשות היום כל מה שאפשר – לעלות עם ג'ורדן פארמר בעמדת הסנטר מצידי – כדי להפסיד את המשחק הזה.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
28/02/2014 18:43:22
הגב ל  דדי

מסכים לגמרי.דאנטוני יכול לעלות לשחק בעצמו.

דדי
דדי
28/02/2014 18:45:36

זה לא יהיה קל.
קאזינס מורחק בדיוק בזמן הכי רע מבחינת הלייקרס.

Mbk
Mbk
28/02/2014 19:01:31
הגב ל  דדי

אפשר להיות רגועים
הלייקרס יקבלו בחירה גבוהה בכל מקרה
בכל מקרה הדראפט הנוכחי הוא לא מה שיציל את הלייקרס
ללא לפחות 3 שחקנים בעלי שיעור קומה ומאמן נורמלי אני לא רואה את הלייקרס בשום סרט של קונטנדרית ב 5 שנים הבאות .
צריך סבלנות ולהוציא לפועל תוכנית חומש שתנחית בקבוצה את צמד הקווינים לאב ( 2015) ודוראנט ( 2017)
עד אז ההתרגשות היחידה תהיה אם קובי יתקרב לקארים או בקושי יעבור את מייקל

דקסטר
דקסטר
28/02/2014 19:32:13

אפשר לחשוב זה המשחק האחרון של הלייקרס…
נפלתם על הראש??

אם צריך יפסידו עשרה משחקים ברציפות בסוף. הרי יותר נמוך אי אפשר לרדת, זו גם ככה העונה הגרועה בהסטוריה.

אם ינצחו את זה יפסידו את הבאים אם יפסידו את זה ינצחו עוד משחק אחד בקרוב ואז שוב יפסידו על מה המהומה??

נ.ב

הקליפרס הם הקבוצה במערב.
גם בלי גריינג'ר הם השתפרו מאוד ובלייק הפך להיות איום רציני, בניגוד לתדמית שניסו להדביק לו. הוא קשוח ביותר.

ועכשיו עם גריינג'ר יש להם הכול. אבק כוכבים ואבק שריפה..

דדי
דדי
28/02/2014 19:36:08

מי שכבר בדק את המשחקים שנשארו ללייקרס ולשאר הקבוצות עם מאזן דומה עד לסוף העונה יודע על מה המהומה.

הלילה זה אחד מאולי 4 משחקים שהלייקרס יכולים לנצח עד לסוף העונה הזו, וזה משחק מול יריבה ישירה בדירוג הלוטרי.
כל ניצחון הוא קריטי כרגע, וניצחון על יריבה ישירה במאבק הוא כמעט טרגדיה.

אם הקינגס בהרכב מלא – הם פייבוריטים.
אבל פתאום בלי קאזינס – זה הרבה פחות ברור…

דקסטר
דקסטר
28/02/2014 20:01:48
הגב ל  דדי

אני מאמין שלא תהיה בעיה ללייקרס ל"תקן" בהמשך.
הלייקרס באמת ובתמים הולכים עד הסוף על בחירה טופ 4.
לא משנה מה יקרה היום הם יגיעו לשם

דדי
דדי
28/02/2014 20:29:59
הגב ל  דקסטר

זה בגלל שאתה מדבר מהלב ולא בודק את העובדות.

דקסטר
דקסטר
28/02/2014 20:39:42
הגב ל  דדי

בינתיים העובדות מצביעות שהלייקרס הולכים בכוח לבחירה 1-4.
אין עובדה אחת שמצביעה אחרת.

לכן,
נצחון פה לא ישנה שוב דבר כי אם ינצחו יתאמצו להפסיד את הבאים.
הרי לא ציפית שינצחו לנצח נכון?

וגם סקרמנטו לא תפסיד לנצח.

אין פה לב, אלא היגיון.

דדי
דדי
28/02/2014 20:45:39
הגב ל  דקסטר

מי שמדבר ככה על ה"עובדות" – פשוט לא יודע אותן.

תבדוק את מספר הנצחונות של הלייקרס לעומת 5 הקבוצות התחתונות האחרות.

תבדוק מה נשאר לכל קבוצה מבחינת משחקים שהיא עשוייה לנצח בהם, ואז תחזור אלי…

שי אבן-צור
שי אבן-צור
28/02/2014 20:10:16

OKC ממפיס תמיד מעניין
נראה לי שספרס בובקאטס גם יהיה משחק טוב

avri
avri
28/02/2014 20:56:06

The clippers nailed another good sub… 100 shekels they make it to the western conference finals.

דקסטר
דקסטר
28/02/2014 21:08:54

חחח מה זה עשויה לנצח בהן מה אתה ליצן?

אם הם ירצו להפסיד הם יפסידו גם לגליל עליון…

עלק עשויה לנצח.. תמיד טובה להתחיל את הסופש עם בדיחה טובה.

Mbk
Mbk
28/02/2014 21:19:35

מסכים עם דקסטר
בעונה של 82 משחקים אין משמעות למשחק בודד
בעונה שהבולס קבעה 72 ניצחונות היא הפסידה לטורנוטו האחרונה בליגה
דדי לכלכלת לא מתאים לך

דדי
דדי
28/02/2014 21:19:50

אוקיי – הצלחת.

אתה רשמית מתוייג כחסר מושג לחלוטין.

תעשה חיים. לי אין זמן להתעסק עם בורות כזו.

דקסטר
דקסטר
28/02/2014 21:27:39
הגב ל  דדי

לא דדי לא בבקשה !!!

וואלאק נהיית הבדרן של האתר.. חבל דווקא יש לך הבנה מסויימת..

איזה קטע-
פיניקס היו עשויים לנצח גג 25 משחקים העונה
והניקס היו עשויים לנצח 50 משחקים העונה
והלייקרס היו עשויים לנצח 40 משחקים העונה
וקליבלנד היו עשויים להיות מקום 5 במזרח
ודטרויט היו עשויים להיות מקום 4 במזרח

איזה קטע שאף אחד מהעשוי הזה לא קורה אהה….
מטורף…

אין עשוי יש מציאות, המציאות היא שהלייקרס הולכים בכוח על 1-4. ינצחו או לא.

ולמרות הכול אתה עדיין מתוייג אצלי כבעל מושג מסוים.

Mbk
Mbk
28/02/2014 21:21:24

לכלכת כמובן …..
האוטו ספלר בסמסונג פועל באופן עצמאי

דדי
דדי
28/02/2014 21:22:23

אמ בי קיי – זאת עכשיו עונה של 24 משחקים.

Mbk
Mbk
28/02/2014 21:27:49
הגב ל  דדי

ועדיין הלייקרס יכולה לגבור על הקינגס הערב ולסיים מתחת לקינגס
הלייקרס קבוצה וינירית באופייה עוד תקבל את הבחירה הראשונה בלוטרי
נראה לי שאין הבדל גדול בין הבחירות 3 עד 7 ואולי אני טועה בגדול
בדראפט 96 דווקא מרקוס קמבי שנבחר שני היה פחות מוצלח מהבחירות 3 4 5 6 13 14 ו 15

דדי
דדי
28/02/2014 21:34:13

אם הלייקרס מפסידים הלילה, הם מסיימים מתחת לקינגס פחות או יותר בוודאות.

אם הלייקרס מנצחים הלילה – מה שמאד סביר עכשיו כשקאזינס בחוץ – הם מיישרים קו עם עוד 2 קבוצות (קינגס ובוסטון) מבחינת מספר נצחונות, ובמקום לשבת לבד במקום הרביעי, הם יהיו בתיקו למקום 4-6.

ובוא נסכם ביחד שממש לא התכוונת לעניין הזה עם המיקום בדראפט – נכון ?…

Mbk
Mbk
01/03/2014 0:26:25
הגב ל  דדי

בנקודת זמן הזאת
בחירות 4 עד 7 עשויות להצמיח את הפלופ הבא או את הדבר הגדול הבא
אין מס 1 בדראפט הזה מישהו בסגנון של לברון שאק או דאנקן
ההייפ סביב וויגנס דעך , ביום נתון אמביד או פרקר יכולים להיבחר לפניו
אין סרט שהלייקרס יבחרו לפני מילווקי ופילדלפיה
אז עכשיו השאלה האם אקסום עדיף על רנדל או אהרון גורדון או מרקוס סמארט ?
זה משהו שנדע רק בעוד 5 שנים
אין ולא היה דראפט בהיסטוריה שבחירות 1 עד 5 היו כולם אול סטארים , תבדוק אותי בעניין הזה .
גם ב 2014 לפחות 2 מה 7 ראשונים יהיו באסטים ולכן הטנקינג מיסודו לא שונה מסתם הימור בקזינו . המשחק הערב לא יקבע את העתיד של סקרנמטו או הלייקרס בשום פנים ואופן

דדי
דדי
01/03/2014 0:31:35
הגב ל  Mbk

אתה מודע לזה שיש הגרלה ?

את טבלת הסיכויים אתה מכיר ?

ההבדל בין 4 ל 7 למשל, הוא שמיים וארץ לגבי הסיכויים להשיג בחירת טופ 3.

ועל כל באסט שתראה לי, אני אראה לך כוכב שהשחקן שנבחר מייד אחריו היה באסט.
אז מה זה אומר ?
כלום.

זה אומר שזה סופר חשוב להשיג את הבחירה הכי טובה בדראפט שאתה יכול.

Mbk
Mbk
01/03/2014 0:43:58
הגב ל  דדי

ובמה זה שונה מהימור?????
זה שיש לך סיכוי טוב יותר ?
רק אתה מכיר את טבלת הסיכוים של הדראפט ? מה היינו עושים בלעדייך ? יש לך נטייה להיות זחוח ויהיר ולא לקבל עובדות נכונות .
אין ערובה לשום בחירת דראפט גם אם היא ראשונה ( גרג אודן נניח )
אז בפשטות
המשחק הערב לא יחרוץ את גורל הלייקרס בין אם תנצח או תפסיד בו

דדי
דדי
01/03/2014 1:51:06
הגב ל  Mbk

השאלה היא, האם אתה רוצה את האפשרות לקחת את דוראנט ראשון, או שאתה רוצה להיות תלוי בקבוצה שתיקח אותו ולך ישאר אודן ?

וזה שונה בהרבה מהימור, כי יש מקום מינימלי שמובטח לך בדראפט עוד לפני המיקום בהגרלה.

ואם אתה טוען שאתה יודע את המספרים בעניין – מה שאני בספק גדול לגביו – זה רק הופך את הדעה שלך בעניין ל"תמוהה" בלשון המעטה.

אפלטון
אפלטון
01/03/2014 3:00:28
הגב ל  Mbk

דדי המלצה אישית ואין בה כל כוונה לפגוע. צורת ההתבטאות שלך בגדר ״אני ואפסי עוד״ וחוסר היכולת שלך (וגם של חברך k700 לעיתים) לקבל דעות השונות משלך ולפסול אותם בתור ״שטות״ פוגעת מאוד ביכולת לנהל איתך דיון, וחבל כי יש לך הרבה ידע, כמו לאחרים איתם מתנהל הדיון. אם תפתח את אוזניך ועיניך תגלה שגם מאחרים ומדעות אחרות ניתן ללמוד. בתור אדם שהגיע בהצלחה לגיל 40 אני מניח שאתה יודע זאת. ולפני שתפתח את זה- זה שמנחם כזה לא אומר שלאחרים מותר 😉

avri
avri
28/02/2014 22:23:19

By the way, fantastic post on Doug McDermott in debuzzer today. Amazing story. What do you think? What will become of him? Luke Jackson 2.0? Or poor man's Chandler Parsons? Interesting prospect, but not sure if we are speaking about NBA material.

Menachem, why not start a series on college legands from the last 20 years, and what have become of them after their four years of glory expired? And how come those who didn't make it in the NBA didn't try Europe seriously?

מוטי
מוטי
28/02/2014 23:19:40

לכל הטנקיסטים.
אני ממש לא מבין למה אנשים אינטיליגנטים מבזבזים אנרגיה על השטות הזאת.לחשב כמה משחקים והיכן צריך להפסיד כדי לקבל בלוטרי 21% סיכוי לקבל בחירה 4 ממחזור בינוני?
איך אפשר לשחק כדי להפסיד באופן קבוע?
ספורטאי רוצה לנצח. אתה לא יכול לעשות צחוק מעצמך ובעיקר כשאין סיבה.
אנשים באים לעודד אותך ומשלמים על כרטיסים. המינימום הוא שתתאמץ.
תפסיקו עם השטות הזאת. בחייאת.

דקסטר
דקסטר
01/03/2014 1:29:06

אני רק מניח את זה פה..

השחקנים שעשו את הפריצה המשמעותית ביותר השנה והפכו לאולסטאר בין אם נבחרו או לא :

דרוזן – בחירה 9
לאורי – בחירה 24
סטפנסון – בחירה 40
דראגיץ' – בחירה 45

אין תגובה זו היא המלצה לקבוצות להתאמץ פתאום לנצח ולבחור שחקנים מחוץ לחמישייה הראשונה והיא באחריות הקורא בלבד
(:

k_700
k_700
01/03/2014 3:07:53
הגב ל  דקסטר

הודעה סתמית לחלוטין.

כל השחקנים שנתת פה הם אולסטאר עונה 1 או לא אולסטאר באף עונה אבל בלי ספק מרשימים מאוד עונה 1.

ועל כל דוגמא כזאת אפשר לתת לך עשרות דוגמאות של שחקנים שנבחרו גבוה ומימשו את הפוטנציאל שלהם.

אין ספק בכלל למי שעוקב טוב אחרי כדורסל מכללות ודראפטים בפרט שהדראפט השנה מציג מספר לא רגיל בכלל של שחקנים עם פוטנציאל גבוה מאוד בבחירות הראשונות(עד 5 לא יותר).

אני לא מדבר על פוטנציאל להיות רק אולסטארים עונה 1, אני מדבר על פוטנציאל גבוה מזה.

אם זה שווה טנקינג? כנראה שכן אחרת לא היה כזה מירוץ.

k_700
k_700
01/03/2014 3:16:20
הגב ל  k_700

או במילים אחרות למתקשים:

-אתה מסתכל על אמביד ואתה מבין שהוא לא נראה כמו שחקן שהתקרה שלו להיות אולסטאר, או אחד מרשימת הסנטרים הטובים ביותר.
אתה מסתכל עליו, על האתלטיות, ההבנה, החוכמה ואתה מבין שהתקרה גבוהה מזה.

-אתה מסתכל על המידות של אקסום, על העובדה שהוא כגבוה כמעט בראש מכל PG אחר בליגה ומוטת הידיים שלו בגודל של SF, אתה מבין שזה פוטנציאל להיות לא סתם עוד PG טוב בליגה וכזה שיכול להבחר יום אחד לאולסטאר.

וויגינס,

פארקר

מרכוס סמארט

צריך להסביר למה גם השלושה האלה מיוחדים או שהבנתם את הכוונה?

דקסטר
דקסטר
01/03/2014 3:58:08
הגב ל  k_700

תגיד לי קיי700 אתה חתיכת אידיוט או שאתה רק מטומטם?
אתה קורא מה שאני כותב???

הסברתי שזו הודעה שהיא מעין אוף טופיק כי כל הדיבורים הזכירו לי שכל השחקנים שפרצו השנה הם בחירות מאוחרות.

הטנקינג הזה כבר יצא כל החורים ואני בטוח שחלק מהגולשים עשו במידע הזה שימוש וזה פתח להם את הידע והתיאבון כפי שזה עשה לי בזמנו.

תפסיק לבלבל פה את הביצים עם הדראפט המזורגג הזה ותן לקרוא כדורסל בשקט.

לא כל הודעה סובבת סביב פרקר אמביד ובמביד.

כל אחד חושב פה שהמציא את הכדורסל בעצם לא כל אחד זה רק אתה ודדי. יאללה אתם לא היחידים שרואים שחקני קולג׳ שחררו.

איתי
איתי
01/03/2014 2:01:47

דדי, אתה FULL OF SHIT

p
p
01/03/2014 2:57:24

עכשיו זה סופי.
גריינג'ר חתם בקליפרס. אחרי גלן דייויס, אני חושב שהקליפרס עשו הכי הרבה מכל חלון ההעברות (למרות שלא בחלון ההעברות בדיוק…).
שיפרו את שני הדברים שהיו בעייתים מאד מבחינתם, סנטר מחליף ו-3 רציני.
נראה לי שהיו צריכים 3 יותר הגנתי מאשר גריינג'ר אבל אם יחזור ליכולת לפני הפציעה, אין ספק שזה שיפור מהותי.
עכשיו יכולה לנצח סדרה נגד כל קבוצה במערב.

אפלטון
אפלטון
01/03/2014 3:04:50
הגב ל  p

בהנחה שהפציעה של רדיק מתארכת, קלע כמו גריינג׳ר הוא מתנה מאלוהים בשביל דוק ריברס והוא יתאים מושלם לשיטה שלו. אם קודם חשבתי שגמר המערב זה התקרה שלהם- עכשיו היא גבהה בעוד קומה או שתיים

k_700
k_700
01/03/2014 3:10:22

בינתיים גריינג'ר זה רק השם בטח לא הקליעה.

הוא נראה מאוד מאוד כבד ולא אתלטי מאז חזר מהפציעה.
אבל אם יתן בערך 70-80 אחוז מהיכולת שלו לפני הפציעה זה יהיה מספיק מאוד לתפקוד שלו ברוטציה.

לקליפרס כמו בכל עונה מה-3 האחרונות בערך, יש את הסגל הכי עמוק והכי מרשים לפני הכניסה לפלייאוף.
עכשיו בואו נראה מה הם שווים איתו.

יוטה נלחמת טוב מאוד בקליבלנד.
אם יוטה תנצח שם היום זה יהיה מצוין לנו.

אפלטון
אפלטון
01/03/2014 5:08:06
הגב ל  k_700

גם 50% יהיה מצויין. לשיטה של ריברס לא מספיק קצ׳ אנד שוט, צריך שחקן חכם שיודע לנוע בלי כדור ולנצל חסימות. שיטה שלגריינג׳ר הפוטנציאל להצליח בה.
לגבי העומק- בשנים קודמות הקליפרס הסתמכו נטו על הכישרון והאתלטיות של השחקנים שלה, משהו דומה ליוסטון השנה. ריברס הביא איתו שיטה, הביא תרגילים מסודרים להתקפה עומדת ושיפר משמעותית את ההגנה. בעצם הוא הביא בדיוק מה שהיה חסר להם בפלייאוף הקודם. עדיין יש חריקות אבל לדעתי כרגע הקליפרס הקבוצה השנייה בטיבה במערב (אחרי אוקלהומה ולפני סן אנטוניו). מבחינתם פחות מגמר מערב יהיה אכזבה

k_700
k_700
01/03/2014 13:12:56
הגב ל  אפלטון

אחלה, בוא נראה בפלייאוף איך זה יתורגם.

אני בטח לא צריך להזכיר לך איך כולם דיברו על הקליפרס שנה שעברה בערך בתקופה הזאת.
נראתה כמו אחלה קבוצה לעונה הרגילה וצל של עצמה בפלייאוף.

שי
שי
01/03/2014 3:43:12

שאלה- האם בהכרח צריך להיות אהבל בשביל לאהוד את הלייקרס?
כי חייזר לו היה נוחת וקורא את השטויות של אוהדי הלייקרס באתר היה בטוח שזה חד חד ערכי

דקסטר
דקסטר
01/03/2014 3:46:18
הגב ל  שי

לא בהכרח … זה תופס רק אם אתה רוצה לאמן את הלייקרס…

שעייה
שעייה
01/03/2014 5:00:28

כרמלו פשוט חירב את הקבוצה הזאת. ערימת סמרטוטים

זיו
זיו
01/03/2014 5:59:11

מנחם נשארת ער כדי לראות את משחק המאה. הקינגס נגד הלייקרס?

מנחם לס
מנחם לס
01/03/2014 6:10:15

רק חזרתי ממשחק פלייאוף בהוקי קרח של גרינוויל (AA). חוזה בלייקרס – קינגס. פאו התחיל כנמר. לא יודע כמחה זמן אשאר ער.

זיו
זיו
01/03/2014 6:16:02

אם אני אתה הולך לישון כמה שיותר מהר,
לא באמת מעניין.
ריי מקהלום ואורלנדו גונסון נראים פתאום כמו אולסטר

זיו
זיו
01/03/2014 7:31:45

השדר ש הלייקרס: אני תוהה כמה זמן עוד הוא יחזיק את איזיאה תומאס על הספסל?
התשובה שלי כמה שיותר.

נתן גולד
נתן גולד
01/03/2014 7:43:51

בהחלט חיזוק מעניין לקליפרס. גם גריינג'ר וגם דייויס יכולים להוסיף להם את האקסטרה. למטה מגמר המערב יהיה אכזבה.יש מצב לגמר הNBA, אליפות אני לא בטוח, לפחות לא השנה.
ולאוהדי הלייקרס חפרתם השנה עם השאיפות לטנקינג שלכם(לפחות חלק מסויים של אוהדי הלייקרס באתר). אני לא יודע מה יותר עלוב השנה, ,הקבוצה שלכם או הרצון הנואש של חלק מאוהדיה שתפסיד כמה שיותר. המונח אוהדי הצלחות מתאר אתכם בדיוק לא קטן.

p
p
01/03/2014 10:55:16
הגב ל  נתן גולד

+1
לא מצליח להבין איך אוהד רוצהמלראות את הקבוצה שלו מפסידה.
כמו שברור לי שכל שחקן עולה למגרש במטרה לנצח, ככה ברור לי שאוהד (קם במיוחד ו) רואה את הקבוצה שלו במטרה שינצחו.
לראות משחק של הקבוצה שלך ולעודד נגדה לא נתפס לי.

אפלטון
אפלטון
01/03/2014 12:15:49
הגב ל  נתן גולד

+1

Yavor
Yavor
01/03/2014 9:43:07

אני שמח על הניצחון. חלק מדי אן איי של מועדון זה לנסות לנצח כל הזמן. זה ספורט תחרותי רבאק! זאת הקבוצה שלי ובכל משחק שהיא משחקת אני רוצה שהיא תנצח. מה גם שעוד כמה אחוזים לא יהיו מה שישנה. אם זה נועד לקרות ונעלה בהגרלה, סו בי איט. אם לא, הדראפט הזה מספיק עמוק ולראשונה מזה שנים תהיה לנו בחירה גבוהה, נקווה שמיץ' עוד זוכר איך לבחור בדראפט.

דדי
דדי
01/03/2014 13:11:06

אבל זה בכלל לא הגיוני שניצחו – תקרא אתה"ניתוח" של דקסטר – למרות שזה נשמע כמו מישהו שלא ראה משחק של הלייקרס כל העונה (או בעצם ראה משחק אחד נגד הקליפרס והחליט שהוא יכול להסיק מסקנות):

"הלייקרס מפסידים בצורה המשפילה והגרועה ביותר.
אני לא מאמין שצריך להבין יותר מדי בכדורסל כדי לראות שהשחקנים משחקים בחוסר חשק מוחלט וללא טיפת אמונה בעצמם.
עולים מהספסל כאילו זה משחק אימון ומה שיבוא יבוא."