חם מהתנור: טריי יאנג 'חיובי' בבדיקת קוביד. לא ישחק הערב נגד הקאבס / מנחם לס

נייט מקמילן מאמן ההאוקס אמר הבוקר ב-9:00 AM ש"כל הקבוצה החליטנה פה אחד להפוך את המשחק הביתי הערב נגד הקאבס לנקודת המפנה של הקבוצה בריצה לקראת הפלייאוף".

אז הקבוצה תצטרך לעשות זאת ללא שחקנה המרכזי טריי יאנג שניבדק ב-10:25 AM ונמצא חיובי לקורונה 19. הוא יחמיץ את משחק הערב, ומי יודע כמה עוד משחקים כי יותר ויותר צעירים בגילו נידבקים בוירוס וסובלים מחלה של ממש. בכל מקרה, הוא יצטרך להיבדק ולהיות 'שלילי' פעמיים רצופות בהפרש של 24 שעות לפחות.

ממש עתה נודע שגם צ אבן מובלי מהקאבס לא ישחק כי הוא בפרוטוקול ה-SAFETY של ה-NBA. גם מאמן הלייקרס פרנק ווגל נמצא בפרוטוקול ה-SAFETY של ה-NBA, ובגלל גילו אצלו הידבקות – אם אמנם היותו בקרבת 'חיוביים' הידביקה גם אותו – היא הרבה יותר מסוכנת.

כך או כך הוירוס הפיצפון פוגע קשות ב-NBA.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. תודה מנחם. יאנג צעיר ובועט אין מה לדאוג (טאץ ווד) וגם מובילי במידה ואכן נדבק ולא סתם בודד. לגבי ווגל נקוה שיהיה בסדר. זה בדיוק העניין לאדם שהוא קצת מבוגר יותר וקצת יותר שמנמוך שכשהוא נמצא בחברת צעירים אז הם יכולים להדביק והוא בסיכון ולכן גם צעירים צריכים להתחסן לדעתי. טוב לא משנה רק שלא יתחיל עוד פעם הויכוח על החיסונים זה לא יגמר לעולם סליחה מכל מי שחושב אחרת זו רק דעתי הצנועה אין צורך לתקוף. נכנע מראש.

  2. זה רק אני או שהזן הזה מדבק בטירוף?
    זה לא רק בNBA, גם בפיירמר ליג וגם בספרד יש המון חולים. ולפי דעתי הרוב שם מחוסנים.

  3. מארגנים באבל לשיקצה שינוח חודשיים בבית יעשה טריידים ויבוא לבאבל אחרי שפתחו נמושות בבית.
    מה קרה דוחים משחקים? שפילי שיחקו עם פול ריד ואיזייה גו לא שמעתי שנדחו משחקים.
    מה קרה סילבר דיוויד דיוק לא טוב לך? הרי ארהב זה ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות לא? ככה אתה מונע מאיזה קומינגה או דיוויד דיוק לעשות לעצמם שם ולתפוס מקום של איזה ותיק בליגה?
    מה לא נאה לקהל לצפות בדיוויד דיוק?

    1. מעניין אם הרוקים שחקני חוזה ל10 ימים ושחקני הגי ליג מרגישים שיוויון זכויות עכשיו….
      שלא נותנים להם לשחק כי הדוד כסף החליט שאין מהם גואיש מאני שיחזרו לחמם באימונים את הכוכבים הראשיים.

    2. יש שחקן כזה דייויד דיוק? איך ההורים שלו נתנו לו את השם הזה לא ברור (זה גם השם של האנטישמי ומנהיג ה-KKK לשעבר)

      1. זה אוכל בי כבר שבועות, אבל אם הוא יום אחד יהיה הדיויד דיוק שאנשים חושבים עליו כשהם שומעים את השם זה יהיה נצחון סימבולי נפלא.

  4. תודה מנחם. מיום ליום בחסות הקורונה העונה הסדירה של הליגה הולכת ומאבדת מערכה.. נקווה שעד הפלייאוף יישארו פה קבוצות עם סגלים ראויים…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט