מעורב הופס ליום ראשון: לברון אשם בפציעה של הגבה (A.D): MCL SPRAIN – ארבעה עד ששה שבועות / מנחם לס

1.לברון אשם בפציעה של אנטוני דייויס אמש, בזה שהתחיל CHAIN REACTION – 'פעולת שרשרת' בשפת הקודש

לברון ג'יימס החל פעולת שרשרת שבסופה הגבה – אנטוני דייויס – נפצעה.

קשה או לא? הפציעה היא SPRAIN – מתיחה של ה-MEDIAL COLLATERAL LIGAMENT. תלוי בחומרת המתיחה שנגרמה ע"י סיבוב הברך – הנפיחות כתוצאה מנוזלים ('מים בברך'), שטפי דם, ועוד – הפצוע חוזר לתפקד כעבור 4 שבועות במקרה הטוב, ועד 8 שבועות במתיחות יותר חמורות.

שאלתי לפני שידעתי את מהות הפציעה:

אז מה? אם הוא פצוע ממש, האם לברון הוא האשם?

אז ככה: הוא פצוע ממד ולברון הוא לא קולע הסל אלא מוסר האסיסט. הווה אומר הוא לא נפל על AD, אבל הוא דחף את ג'דן מקדניאלס אל עבר דייויס. אז לא נכבד אותו בסל אבל ניתן לו את האסיסט הראשי!

ללא ספק. (שימו לב שלא כתבתי 'הלוואי' שהוא פצוע ממש. דבר אחד שאני שונא בספורט הן פציעות – וזה נכון לקבוצה שלי כמו לשנואה. אם היא פצועה, איזה טעם יש לנצחון עליה?)

לברון היה זה שדחף את הפורוורד של הוולבס ג'דן מקדניאלס שבגלל דחיפתו של לברון הוא נחת על ברכו השמאלית של A.D:

הנה זווית אחרת המראה את הברך של הגבה מסתובבת פנימה:.

Davis exited the game and did not return. He had difficulty getting to the locker room on his way out.

העובדה שללברון נישרק פאול תוקף נותנת CREDENCE לכותרת שלברון הוא האשם בפעולת השרשרת שגרמה לפציעה (כמובן שכל אוהדי הלייקרס יטענו שהיה זה ג'דן מקדניאלס שגרם לפציעה, כשהם עוצמים עין ולא רואים את לברון הדוחף את מקדניאלס לעבר הגבה.

אז נא הקשיבו: אנטוני דייויס לא פצוע בצורה קריטית אבל הוא פצוע שעלול לא לשחק 6 שבועות, ולברון אשם בפציעתו. אפילו אם הוא לא פצוע 'קשה', לברון הוא עדיין ה-CULPRIT!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. אולי שימון פנוי לשחק? דוראנט הוא שחקן הנטס ה-8 ב-HEALTH & SAFETY PROTOCOL

שמונה שחקני נטס הם עתה 'אסורי-משחק' לפי הפרוטוקול של הליגה: או שנמצאו 'חיובים'. או ששהו בחברה כאלה שנמצאו חיובים. בינתיים השחקנים הבאים לא יכולים לשחק במשחק הבא של הנטס: פול מילסאפ, למרכוס אולדרידג', ג'יימס ג'ונסון, ד'אנדרה במברי, ג'אבון קרטר, ג'יימס הארדן, וברוס בראון. שמעתי הרגע שגם פטי מילס הוא בפרוטוקול אבל בינתיים אין אישור על כך.

לקבוצה ישנם 15 רשומים. הם ייאלצו להעביר מיד כמה שחקני ליגת 'G' לקבוצה הראשונה.

3. קיירי אירוינג חוזר למשחקי חוץ, אבל ה-ORDEAL אינו פשוט כפי שהוא נשמע

הנטס מביאים חזרה את קיירי אירוינג כשחקן PART TIME למשחקי חוץ. סטיב נאש מיהר להודיע שההחלטה נתקבלה אחרי שהייתה הצבעה על כך בין השחקנים וכולם, ללא יוצא מין הכלל, הצביעו 'בעד'. אני כבר עוצר כאן וטוען שאני לא מאמין. אילו ההתבעה נעשתה בעילום שמות, היו מספיק שחקני גארד שהיומ מצביעים נגד כי הנטס היא מקור מחייתם (אני לא מדבר על ג'יימס הארדן וכאלה), וכל מה שקיירי יעשה זה לגנוב מהם דקות משחק. אבל מילא. נקבל את מה שנאש אומר. קיירי לא יוכל לשחק בכל המשחקים בניו יורק (כולל MSG) וטורונטו, לפי חוקי ראשי העיר שלא מאשרים לשחקנים לא מחוסנים להשתתף באירועים ציבוריים באולמות סגורים. ההודעה הרשמית של הקבוצה היא שכאילו לא הייתה ברירה אלא לעשות את התזוזה הזאת בקשר לקיירי בגלל הפרוטוקול שמונע מכל כך הרבה שחקנים לשחק, אבל כמובן שהאמת היא שהנטס אמנם מנצחת, אבל כל משחק שלה – אפילו נגד נמושות הליגה – הופך לקרב שוויוני עד הדקות האחרונות. שון מרכס, מנכ"ל הקבוצה, אמר:

We arrived at this decision with the full support of our players and after careful consideration of our current circumstances, including players missing games due to injuries and health and safety protocols,

We believe that the addition of Kyrie will not only make us a better team but allow us to more optimally balance the physical demand on the entire roster. We look forward to Kyrie's return to the lineup, as well as getting our entire roster back together on the court."

החזרה של קיירי לא תקרה מיד: עליו לעבור קודם חמש בדיקות קורונה שתהיינה שליליות בחמישה ימים רצופים, ואז, כשהוא כבר עם הקבוצה, להיבדק יום-יום.

משחק החוץ הראשון שהוא יוכל להשתתף בו יהיה נגד פורטלנד ב-23 לדצמבר, ואז בחג המולד משחקים נגד הלייקרס ב-25, וב-27 נגד הקליפרס. לנטס נותרו 27 משחקי חוץ, אבל קיירי לא יוכל לשחק נגד הניקס ב-MSG ונגד טורונטו, אז הוא יוכל לשחק במקסימום 25 משחקים.

לפי יודעי דבר בתפוח הגדול (כתבי הניו יורק טיימס, הדיילי ניוז, הפוסט, ואחרים), הדוחף הראשי להחזרתו של קיירי אירוינג היה בעל הקבוצה ג'ו טסאי, ואז מרקס, סטיב נאש, ודוראנט והארדן.

חשוב להזכיר שטסאי ומרקס היו המתנגדים הראשיים לקיירי כשחקן 'PART TIME' באוקטובר 13. אבל – כמו שהחברים שלי מפלטבוש אומרים ביידיש? – "לא לעולם חוסן". דברים משתנים מיום ליום. איך מומי אומר? "אתמול סוזאנה לא הייתה בהריון, והיום היא בהריון".

4. מדוע החזרתו של קיירי אירוינג – אפילו רק למשחקי חוץ – הייתה הכרחית

הארדן החמיץ את שלושת המשחקים האחרונים, בעוד שדוראנט משחק 41.1 דקות בעשרת המשחקים האחרונים. אמנם הוא בעל גוף אקטומורף שמבחינה ביומכנית RECOVERS מהר יותר ממזומורפים או אנדומורפים, אבל תכניס את גילו למשוואה ו-"X" ייצא מפחיד מאד. מאמנו נאש אמר אחרי הנצחון על פילדלפיה 105-114:

"I don't know if we can continue to lean on him the way we have. It doesn't feel right

Nash later added: "It's not safe or sustainable to lean on him like that. There's gonna be a lot of considerations, and we'll have to figure out ways to give him breaks."

וכבר הזכרתי שעוד לפני שהפרוטוקול הכריח את הוצאתו של דוראנט מהלייאפ, 7 שחקני הקבוצה אף הם לא אושרו לשחק.

אז עכשיו יהיו שני ליינאפס שונים: אחד למשחקי בית ואחד למשחקי חוץ. זה הרבה יותר משינוי של שם אחד בליינאפ: זה שינוי מחלט בצורת המשחק, באסטרטגיה, טקטיקה, תכנון, וניהול המשחק. זה לא בדיוק כי מג'יק היה יותר ד ומיננטי בלייקרס מאשר אירוינג בנטס, אבל רק לתת יותר 'קדנס' למה שכתבתי מעל, תחשבו על לייקררס ללא מג'יק ולייקרס עם מג'יק. הג'אז ללא ג'ון סטוקטון ועם ג'ון סטוקטון. הבלייזרס ללא דמיאן, ועם דמיאן.

הבעייה שנתגלתה בנטס ללא קיירי הייתה שלפתע היה קשה לג'יימס הארדן – ואפילו לדוראנט, וכמובן לשאר שחקני הנטס – למצוא מצבי קליעה נוחים. אם ראיתם את הנטס לאחרונה, אחוז גבוה מהזריקות הן במצבי בידוד (ISOLATION). עם קיירי, ההגנה לא יכולה להתרכז בשניים-שלושה שחקנים, כשישנם ארבעה (נא לא לשכוח את ג'ו האריס). ללא קיירי והאריס, ההגנה יכולה הייתה לקחת צ'אנסים בדאבל טים על דוראנט והארדן.

עתה עם קיירי במשחקי חוץ – שהם קשים יותר! – ובקרוב ג'ו האריס, הנטס תחזור להיות (אני מלא תקווה!) מה שחשבו שהיא תהיה בתחילת העונה.

5. מהיום, בקטע אחד ב'מעורב' – עם חמשיר (או שיר) אצא לקרב!

אז הנה החמשיר להיום:

מדי פעם, כחלק מהמעורב

ארצה להראות שאיני רק שרברב

שאני גם יודע,

כמו כל צפרדע

בקרקורי חרוזים להיכנס לקרב

**********

פעם זה יהיה חמשיר

ופעם אחרת אכתוב סתם שיר

אבל תמיד

אני אקפיד

בנושא הופס אתכם להעשיר

**********

אז היום בא לי עם חמשיר לכתוב

על משחק אמש שעשה לי רק טוב

כשהלייקרס המסכנים

במדינת האגמים

נראו גרוע מנסיוב

**********

לפחות 20 דקות לפני הפציעה

מה ש-KAT עשה ל-AD הייתה השפלה

והמלך לברון?

— הפך לזכרון

והמשחק הסתיים בקביעה ברורה:

**********

בעונה שעברה היתה אלופה ולייקרס שמה

העונה הזאת בבוץ עמוק היא שקעה

AD פצוע,

לברון? זכרון!

וההוכחה אמש בהשפלה הגדולה!

**********

6. אנדרו וויגינס לא שלם עם החיסון שנאלץ להסכים לו

אנדרו וויגינס היה נגד החיסון מבחינה דתית, ואמונה מיוחדת בכוח היצירה והטבע. אחרי שהוא הבין שהוא עלול לחסל את הקריירה שלו שרק התחילה לתפוס תאוצה אמיתית, הוא הסכים להתחסן. אחרי שהוא נתן עוד משחק מצויין (לא נפלא כמו סטף, אבל משחק מעולה כיצד שלא תסתכל עליו) הוא נשאל אם הוא השלים כבר עם ההכרח להתחסן. תשובתו הקצרה מסבירה יותר מספר שלם את כל מה שהוא מרגיש:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 99 תגובות

  1. מנחם מעורב מעולה. ראשית אני מתנצל אבל בתור הסוכן של שימון צר לי לעדכן שהוא לא פנוי כרגע להחליף את דוראנט בנטס. יחד עם זאת יתכן ו ET פנוי תעדכן אותי בבקשה אם זה מעניין אתכם שם בנטס ? (אני גם הסוכן שלו).

    1. חחחח צודק בזמן האחרון כל הליגה בשכונה בפורטוקול לואד ועצלנות קיבלו את הברינקס באים פעם בשבועיים. הכושר נחלש כמו השיקצה כמה קוסט טו קוסט כבר לא נושם.
      Et לעומת זאת בכושר שיא יכול לעשות 100 קוסט טו קוסט בלי הפסקה הרבה יותר מתאים. גם עושה הגנת רצח שחקנים רואים אותו ישר מוסרים או עושים דאבל.
      בשכונה הוא כבר במעמד של השיקצה נותנים לו קליר פאת בקוסט טו קוסט
      בחוג כבר זה מביך כמו בnba כל הסלים שלו אותו דבר כבר הפסקתי לצלם מקבל כדור רץ ימינה נכנס לליאפ 2 נק כל התקפה כמו השיקצה השחקנים רפי ההבנה ממול לא מבינים….
      אני אומר לו לעשות להם תרגילים יפים (בשביל הסרטונים שיהיה מה לשווק) אבל לא מעניין אותו כלום אוהב את את הקליר פאת כמו השיקצה.
      Et יהיה בנטס והוא גם יתן עבודה הוא גם עם אופי נוח עוד לא יודע מה זה ברינקס ובחורות.

      1. חחח ענק 🙂
        זרקתי הצעה לנטס לגבי ET תהיה סבלני ברגע שתהיה תשובה אעדכן אותך. אנחנו צריכים להיות איתם קשוחים במ"ומ תן להם לרוץ אחרנו. סמוך עלי.

  2. יופי של מעורב,
    אם אנטוני דייויס פצוע בצורה רצינית, לברון אשם בפציעתו.😍😍😍(נפלא שאפשר להאשים את הבולבוסון במשהוא)
    יותר טוב מזה לא יכולתי לבקש,כל קבוצה שהשיקוץ נוחת בה,
    אחרי שנה שנתיים מתפרקת לחתיכות,ל.א בפו לעשור הקרוב,
    אין טיטול שיסתום את הבריחה והסירחון.
    קיירי הנטס נלחצו וירדו מהעץ,
    לויגינס עדיף להגיד תודה(בן אדם טיפש),לגולדן ולליגה,בלי החיסון שהכריחו אותו לקחת ,התחנה הבאה בקריירה זאת סין(עדיין לא מאוחר)

  3. ולעצם העניין ושוב תודה על מעורב נפלא זה ברור שלברון אשם חשבתי שאני היחיד ששם לב לזה אם כי האשמה היא עקיפה. מצד שני לגבי הכדור שהוא הכניס בראש לאחד משחקני מיני כאן אני יותר סקפטי לדעתי זה היה סמי מכוון.
    בכל מקרה כל הפציעות ובעיקר החיסורי קוביד האלה קצת מתחילים להוציא את העוקץ מהעונה הזאת ונראה שמי שתזכה באליפות היא זו שיהיה לה את ה
    Last person standing.
    אני אם אני GM בליגה לא עושה טריידים לא עושה כלום. שם את כל הפוקוס הניהולי שלי בלשכנע את כל הרוסטר להתחסן בבוסטר ואז אני גולש אל האליפות וזוכה בתהילת עולם.
    אבל זה רק אני.
    נ.ב. אהבתי את השיר ואת המעורב הנפלא.

        1. אף אחד לא מת ולא ימות בנבא, גם 99% לא יהיה חולה בכלל.
          אין הבדל בהדבקה, רק קצר טווח ולא משמעותי זמן קצר אחרי החיסון.
          צריך להפסיק עם הבדיקות המטורפות, כמו ששפעת מדביקה אחוז גדול מהאוכלוסייה שבכלל לא מודע לזה, כך גם הקורונה.
          מי שיש לו סימפטומים – שיישב בבית.
          מי שלא – שימשיך כרגיל.
          מי שרוצה להתחסן (קבוצות בסיכון – שמנים, מבוגרים, מחלות רקע… או כל אחד שבא לו) שיעשה את החישוב תועלת-סיכון שלו ויתחסן. זו בחירה אישית.
          מבחינת האוכ' הכללית, אין שום הבדל בין מחוסנים ללא מחוסנים, כל הפרדיגמה הזאת מטורללת ומנוגדת להיגיון האפידימיולוגי, ונועדה רק לדחוף את כל האנשים להתחסן בכוח, כי ככה החליטו.
          אם כבר, טובת האוכ' הכללית זה שכל מי שלא בסיכון יידבק ויחלים.
          טירוף הבדיקות, הבידודים, הסגרים, וההבדלה – מיותר, מהווה בזבוז עצום ופגיעה קשה ומתמשכת באוכלוסייה, ומזיק מאוד מהמון בחינות למדינה.

          1. מה שאתה כותב פשוט לא נכון.
            מדינות בהן לא מתחסנים סובלות מכמות מתים פסיכית.
            אוכלוסיות הסיכון אותן אתה מוכן להקריב כל כך בקלות,
            הן רחבות בהרבה ממה שאתה מדמיין.
            לצורך העניין,
            אתה בסיכון.
            בישראל כמות הנפטרים ממקורונה (למיליון איש) היא פחות או יותר 800
            במדינות מזרח אירופה שם הדעה שלך היא הדעה הרווחת כמות הנפטרים היא בין 3,000 ל-4,000 למיליון. כמעט פי 5 מאשר בארץ.
            וזה רק התמותה הישירה.
            בתי החולים שם קורסים,
            ועוד אתם יש נפטרים רבים בגלל היעדר טיפול רפואי זמין.

            1. אין לי זמן עכשיו ללכת לבדוק סטטיסטיקה, אבל עד כמה שאני זוכר זה פשוט לא נכון – אין הבדל משמעותי בתמותה באוכלוסיות שלא בסיכון מבחינת % מחוסנים במדינה, סגרים, מסיכות וכל הבולשיט הזה.
              הוירוס מגיע לכל מקום ולא משנה מה עשו המדינות (סגרים זה אפילו הזיק).
              מדינות עם הרבה מבוגרים לא מחוסנים – הגיוני שתהיה יותר תמותה, מבוגרים זה קבוצת סיכון.
              איפה ראית שאני רוצה להקריב קבוצות סיכון? דמגוגיה
              מי שבסיכון – שיתחסן (כבר אמרתי), ומי שסתם רוצה שיתחסן בכיף.
              ועוד לא דיברנו על התמותה העודפת שהוכחה לאחר החיסונים, לצעירים (וכנראה גם מבוגרים אבל צעירים זה האישו פה כי הם מתים לשווא מבלי שהיו בסיכון).
              ועל כל שאר הנזקים העצומים שהמדיניות של הבידודים, הסגרים, הבדיקות וההבדלה גורמת.
              יאללה חייב ללכת

            2. יש לי עוד כמה דקות אז אוסיף את זה, שזאת השורה התחתונה מבחינתי:
              אתה אומר שאני בסיכון, ואתה צודק – אני בסיכון מזערי מהקורונה.
              אבל –
              אתה גם בסיכון, גדול יותר (כנראה) – מהחיסון.
              מה שקורה בעולם זה שמציגים רק צד אחד של המשוואה.
              חיסון! חיסון! חיסון! לחסן את כולם כי אתם בסיכון!
              את הצד השני מעלימים.
              הצד השני זה הסיכון מהחיסון.
              יש לנו פה דוגמא מאלפת לאיך שהאנושות פועלת, יש מצב חירום – מתגייסים למען אויב משותף שמעורר חרדה ומיישרים שורות מאחורי הפרופוגנדה, ויהי מה.
              אומרים הן ועושים.
              בדיוק כמו בדוגמא הקיצונית של גרמניה שהלכו אחרי היטלר.
              כל הקונפורמיסטים מייד מתגייסים, מתוך חרדה, ללחום באויב המשותף!
              התקשורת מתייצבת מאחורי ההנהגה והקו שלה.
              כל דעה מנוגדת מושתקת.
              מומחים שחושבים אחרת אוימים, מודרים אם צריך, מושתקים ועוברים הגחכה.
              אם זה קורה ברשתות החברתיות, אז בתקשורת הממוסדת המגויסת לפרופוגנדה עשרות מונים:
              https://www.facebook.com/machatzlakorona/posts/310031074357367
              .
              אז מה שקורה זה שאתם רואים רק צד אחד במשוואה כתוצאה מכך.
              הצד שבחרו עבורכם.

            3. א. אתה זוכר לא נכון.
              ב. המקור ממנו אני שואב מידע הוא חוקרים ורופאים שזו ההתמחות שלהם. אנשים שאני מכיר (ובמקרה נשוי לאחת כזו),
              עם ידע אדיר ו-0 אג'נדה.
              .
              אני בספק אם אתה יכול לכתוב את אותו הדבר.
              .
              תבדוק,
              לא דרך פילטר של ערוץ פייק ניוז כזה או אחר.
              לך ישירות למחקרים ולנתונים.
              התמונה היא חד משמעית –
              .
              החיסון לקורונה עם סיכוו אפסי.
              הקורונה עצמה אחראית למותם של מיליונים.
              (זה לפני שנכנסים לשאלת ההשלכות ארוכות הטווח, שם הקורונה מראה שיש לא מעט אנשים שהולכים להמשיך לסבול עוד הרבה זמן).

            1. פשוט לא נכון.
              א. עם כל הכסף ש"זרקו" על החיסון והבדיקות המיותרות, אתה לא יכול אפילו לבנות בית חולים קטן אחד. מניעה ראשונית עולה הרבה פחות מטיפול.
              ב. גם אם זה היה מספיק, מהרגע שהוחלט לבנות בית חולים, לוקח בערך עשר שנים עד שהוא מוכן. כל דבר אחר זה בית חולים שדה, שמיועד ליצוב בלבד.
              ג. גם אם בנית בית חולים, אתה צריך עוד צוות. אין לך עוד צוות. צריך להכשיר עוד רופאים ואחיות, וכבר ככה אין מספיק .
              אז, לא.

            2. שכחת את ה200 מיליון שקל תקציב ליחסי ציבור שמשרד הבריאות הוציא על מסע ההפחדה. אם אתה צריך להוציא 200 מיליון שקל על יחסי ציבור כדי לשכנע מישהו משהו, כנראה שהמשהו הזה הוא לא שיא האמת, אחרת הוא היה משתכנע גם בחינם. אבל הטרללת מאפשרת למקורבים כאלה ואחרים להתלבש על ברזים חדשים של תקציבים

            3. מצטער זה פשוט לא נכון, אני לא מדבר בכלל על הזמנים ההזויים של בניית בית חולים (10 שנים? אתה יכול לבנות עיר לא רק בית חולים) אלא גם על 25-30 מליארד דולר שהלכו קפוט בעקבות הסגרים ההזויים, אם היו משקיעים את זה ברפואה היה פחות הרבה תמותה.

            4. ברוך העובדות שציינת שמנוגדות לנרטיב המוביל מאוד מבלבלות

            5. Madmed עשר שנים לבניית בית חולים? באיזו מדינה? איפה אתה חי?

            6. אם אתם רוצים דוגמה לכמה זמן לוקח להקים בית חולים בארץ אז אפשר לבחור את הבית חולים האחרון שהוקם בה.
              2002 – חקיקה בכנסת להקמת בית חולים באשדוד
              2009 – מכרז להקמת בית חולים באשדוד
              2011 – פרסום זוכה במכרז
              2012 – התחלת בניה
              2017 – פתיחת בית חולים

              מותיר למעוניינם להחליט עבור עצמם מה נחשבת ההתחלה ולעשות את החשבון של כמה שנים זה יוצא

            7. שי, אם אשתי ואני לא היינו מחוסנים היית צריך לכתוב מאז סוף אוגוסט 'דוק לס ז"ל'

    1. על איזה בוסטר אתה מדבר? לא הבנת שהשיקוי הזה לא עובד? לא שמעת שבארץ כבר התחיל הניסוי בשיקוי רביעי?
      תיאטרון האבסורד ממשיך

      1. תעשה טובהעל תתחסן וסע לביילארוס. אני לא משם אבל מכיר אנשים משם. נראה אם יש לך אומץ. זו מדינה לא מחוסנת הכי דיקטטורית באירופה עם רודן פסיכי שחושב שהמגפה היא פייק. לדעתי 3-4 אחוז מהאוכלוסיה שם כבר בקבר. כמובן שהמספרים הרשמיים אחרים לחלוטין. אנשים צעירים מבוגרים הכל.
        המצב שם כל כך נורא שלא ניתן לתיאור
        ועוד משהו. תרדו ממני תעשו טובה לא בא להתווכח איתכם על החיסונים. פשוט תרדו ממני. אל תתחסנו. תשארו בסיכון הכל טוב. לא מעניין אותי בכלל.

        1. ודרך אגב אני מסכים שהבדיקות בליגה פסיכיות הפרוטוקול קורונה מוגזם לחלוטין לא סובל את הסגרים. הייתי בחול השבוע עשו לי 4 בדיקות pcr. מחוסן 3 פעמים כן? אנשים שם בהיסטריה מסתובבים עם מסכות ברחובות. לדעתי ברגע שאתה מחוסן זו סתם הטרדה. ויש לי זכות על הגוף שלי בדיוק כמו שלך. אל תתחסן ותן לי להתחסן בשקט. אני רוצה להזריק לעצמי את החומרים האלה.
          יאללה שחררו כל אחד שיעשה מה שהוא רוצה.

          1. תזריק חבוב אל תתבייש.
            אבל רק דבר אחד אני רוצה להגיד לך, לא הולך להתחסן ברביעי אלא רק אם לא תהיה ברירה.
            שלוש פעמים זה מספיק לדעתי. מי שלא התחסן בכלל זו בעייה שלו ושלא יבוא בטענות לאף אחד.

            1. למה לא תתחסן אם יהיה עוד חיסון?
              דרך אגב עושים בדיקות לאלה שהתחסנו בבוסטר. ברגע שרמת הנוגדנים תרד יתכן ויצטרכו זריקה רביעית ויתכן שלא בגלל תאי T והזכרון החיסוני.
              אני סומך על הרשויות וסומך על המומחים ועובד לפי ההנחיות ואם יגידו להתחסן פעם רביעית אעשה זאת ללא היסוס. למה? כי אני לא מבין בזה כלום ואפילו לא מנסה להבין. אני בטח לא מקשיב לכל מיני רופאי אליל אתרי אינטרנט אנשי פייסבוק וכד'. אני מבסוט אש מהחיסונים החזירו אותי לחיים. חדר כושר יציאות בילויים בלי פחד ובלי לחץ. לא הייתי חולה לא היו לי שום תופעות לוואי וגם לא לכל הסביבה שלי שהיא נורמלית ומחוסנת. אף אחד בסביבה שלי לא מת מקורונה ולאף אחד שאני מכיר לא היו תופעות לוואי אני נמצא בקשר קבוע עם מאות אנשים רובם משכילים בחתך סוציואקונומי גבוה. אנשים שנזהרים. וכמובן שכולם מחוסנים. לא שמעתי על מקרה אחד. נו בריינר מבחינתי.
              במקביל יצא לי להכיר אנשים מבייליארוס בשנתיים האחרונות. המצב שם שואה. המוני חולים המוני מתים. אוכלוסיה לא מחוסנת שמסתובבת בלי הרטיות – הפנטזיה של מתנגדי החיסונים. לפעמים יש הרבה פייק והפייק הזה תפס תאוצה כי הוא מאוד קולני.

            2. טרול הגישה שלך מאוד מאכזבת אותי, תפסתי ממך מבריק וספקן ולא אחד שיגיד:
              ״ אני סומך על הרשויות וסומך על המומחים ועובד לפי ההנחיות ואם יגידו להתחסן פעם רביעית אעשה זאת ללא היסוס. למה? כי אני לא מבין בזה כלום ואפילו לא מנסה להבין״
              ההיסטוריה מלמדת אותנו שהתקופות הכי שחורות בהיסטוריה של האנושות נולדו מאמונה עיוורת לשכבה השלטת כפי שאתה מתאר וביצוע פקודותיהם מבלי לנסות להבין.

            3. שרת עונה לשאלה ששאלת אותי לגבי ההבנה שלי בקורונה. שמעת על טלסקופ החלל ג'יימס ווב שהולכים לשגר
              בקרוב?
              https://davidson.weizmann.ac.il/online/sciencepanorama/%D7%9E%D7%91%D7%98-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%90%D7%9C-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%9C
              הוא שישה וחצי מטר עדשה והוא מצופה בשכבת זהב טהור בעובי של 0.0001 מילימטר. תקרא את הלינק זה מאוד מעניין יש שם המון פלאים טכנולוגיים . אבל בוא ניקח רגע את שכבת הזהב הזאת. יש לך מושג איך אפשר לצפות משהו בשכבה שהעובי שלה 0.0001 מילימטר ? לי אין.
              אבל יש מישהו שיודע זה הקטע של העידן שאנחנו חיים בו. יש לאנשים המון ידע קיצוני. אתה יודע שהנגיף של הקרונה הוא כל כך קטן שכמעט ואי אפשר לצלם אותו אפילו במקרוסקופים הכי מתקדמים שיש.
              אז לא. יש לי את תחומי ההתמחות שלי אבל אני לא מבין כלום בנגיפים. למדתי קצת מה זה rna לבגרות. אחד הדברים הכי חשובים בעולם הזה זה גם להגיד שאני לא מבין בזה כלום. יש מישהו שיודע לצפות עדשה של טלסקופ של שישה וחצי מטר בשכבת זהב בעובי 0.0001 מילימטר. אין לי מושג איך הוא עושה את זה וגם אם ארצה להבין זה יקח לא מעט זמן. וגם לך אין מושג. אין לי מושג מה פייזר עשתה כדי לפתח את החיסון אבל היא פיתחה אותו. אני אפילו לא מתיימר להבין. אם אצטרך מישהו שיודע לצפות עדשה של טלסקופ ב 0.0001 מילימטר של זהב אני אמצא אותו ואתן לו לעשות עבורי את העבודה. אם אני צריך חיסון לקורונה אני אמצא את מי שעושה אותו פייזר ואתחסן. כי באמת אין לי מושג מה הם עשו. וגם לך לא למרות שאולי אתה חושב שיש לך. אני סומך על המומחים. הם יותר מומחים ממני.

            4. שמח טרול על הדוגמא שהבאת כי היא מצויינת. מי שיודע איך לצפות בזהב שכבה של 0.0001 מילמטר לעדשה ענקית לטלסקופ לוויני הוא כנראה דוקטור לפיזיקה. ובזה אתה צודק. רק שפיסיקה זה מדע מדוייק ברמות כאלה שכדי להוכיח תאוריה מדעית היא צריכה להיות נכונה בדיוק של 10 בחזקת -8, זה אומר 99.99999999 אחוז.
              .
              עכשיו תשווה לי את זה לפסאודו המדע המערבי שנקרא רפואה, ותשווה לי את זה לרמות הדיוק וההצלחה של בדיקות חיסונים מסיכות וסגרים.
              .
              אני מדען נתונים ביום יום, וסליחה כל מי שאומר שכל המומחים הרפואיים בעולם אומרים ככה וככה אז זה נכון הוא נופל בפח הדמגוגי הגדול מכולם, זה לא שונה מימי הביניים שהכנסיה שלטה, ורק לכמרים ניתנה ההזדמנות לפרש את כתבי הקודש וכל מה שהם אומרים הוא קדוש. זה גם לא שונה מלהקשיב לרבי שלך ולעשות מה שהוא אומר כי הוא יודע.

            5. לא ברורה לי בתגובה שלך, שרת.
              המחקרים זמינים, גלויים, וברורים.
              ביולוגיה היא מדע בדיוק כמו פיזיקה.
              האם אנחנו יודעים את הכל?
              ברור שלא. לא בביולוגיה, ולא בפיזיקה. למעשה, כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים בפיזיקה נשען על צמד תאוריות שמתנגשות זו בזו, ואין לו את היכולת כיום לישב את הסתירה ביניהן.
              .
              גם ביולוגיה, וגם הרפואה, סובלים מהמוןתחלקים שאנחנו פשוט לא יודעים.
              אבל מה לעשות,
              להבדיל הפיזיקה,
              רפואה צריכה להתמודד עם בעיות מידיות –
              חיסונים,
              יש להם חלק משמעותי בעובדה שתוחלת החיים נתנה בחצי המאה האחרונה זינוק כמותו לא היה לפני כן.
              אתה מודאג מהשפעות הלוואי של החיסון?
              זכותך.
              לא קראת, ולא תקרא תגובה שלי שתומכת בניסיון לכפות.
              מה שכן קראת זה ניסיון להוקיע מפיצי פייק ניוז.
              שלא יהיה ספק, הנתונים ברורים –
              יש קורלציה ברורה בין אחוז מתחסנים לשיעורי תמותה ממקורונה.

            6. סליחה גיא אבל אני לא יכול להמשיך איתך את הדיון על מדעים אם אתה חושב שביולוגיה היא מדע מדוייק כמו פיסיקה. וזה שתורת היחסות ומכניקת קוונטים לא מסתדרים יחד זה לא אומר שהמדע לא מדוייק באלפי מונים מעל מדעי הרפואה. אני אגיד שוב, כדי שתאוריה פיסיקלית תתקבל כנכונה התצפיות צריכות לאשש אותה ברמות דיוק של מעל 8 ספרות אחרי הנקודה. אם אתה משווה לי את זה לסיגניפיות הסטטיסטית שאתה מביא במחקרים שלך ובטענות שלך אז נסכים על לא להסכים ולצערי אצטרך להתנשא ולהגיד שאתה טועה ומטעה.

            7. נו, באמת.
              אתה באמת.טוען שביולוגיה היא לא מדע?
              שמאחורי רעיון החיסון אין תאוריה שנחקרה והוכחה?
              .
              מצטער, אתה מוזמן לכתוב "טועה ומטעה" בנימה מתנשאת. זה עדיין לא הופך אותך לצודק.
              .
              עכשיו, מילה על סטטיסטיקה.
              כן, ברפואה זו משמשת ככלי חשוב.
              מה לעשות, בעוד שאנחנו בהחלט יודעים איך וירוס עובד ואיך הגוף מייצר נוגדנים,
              אין 2 בני אדם זהים.
              לכתוב שביולוגיה היא לא מדע בגלל שאי אפשר לחזות מראש תוצאות של חיסון ספציפי ולהאשים את השימוש בסטטיסטיקה זה כמו לטעון שפיזיקה היא לא מדע בגלל שאתה לא מסוגל לחזות איך יתפזרו ערמה של מטבעות שיושלכו ממטוס בעת מעופו.

            8. ״ סליחה גיא אבל אני לא יכול להמשיך איתך את הדיון על מדעים אם אתה חושב שביולוגיה היא מדע מדוייק כמו פיסיקה.״
              .
              איפה בדיוק טענתי שביולוגיה היא לא מדע?

            9. טענתי שמדע הביולוגיה הוא לא מדע מדוייק כמו פיסיקה והדגשתי באיזה רמות דיוק מדובר. אז אני אסתפק ברמות דיוק של עשר בחזרת מינוס עשר, ואתה מוזמן להסתפק במערכי בדיקות קורונה שמייצרים פולס פוסיטיב ופולס נגיטיב ברמות של מספר אחוזים שלמים

          2. אני לא מחוסן ואני כרגע במקסיקו כבר מספטמבר. טסתי במהלך כל הקורונה ללא מעט מקומות ואני מקפיד מאוד שלא ללכת או לטוס עם מסיכה. רוב הזמן זה עובד לי. בוא נגיד שאם זה כזה מדבק כמו שמשקרים אז כבר הייתי צריך להידבק. אז או שכבר היתה לי קורונה ואין לי מושג כי אני לא עושה בדיקות או שזה לא כזה מדבק.
            הסיפור הזה הוא אחת החרטות הגדולות בהיסטוריה. העובדה שאתה מוכן להזריק לעצמך שיקוי שלא עובד כבר בפעם הרביעית כשברור שתהיה חמישית שישית ושביעית (לא כמ של לברון) ומי יודע מה עוד, זה לא משהו נורמלי

            1. נו אז אתה צעיר חזק וכנראה קיבלת קורונה והיית אה סימפטומטי מה חדש בזה? יש הרבה כמוך. אתה לא מדגם מייצג אתה רק אתה. מדגם מייצג זה מה שקורה בכל העולם. אי אפשר לזייף נתונים מכל העולם. מכל העולם מדווחים בדיוק את אותם דברים. זה אומר שעל בסיס המדגם המייצג שהוא אתה אני צריך לדחות את מה שקורה בכל העולם?

            2. כבר לא כזה צעיר אבל הבעיה פה היא שכל מי שכל חייו לא דאג לגופו ולנפשו טוען עכשיו שמי שכן הוא סכנה בשבילו. אתה מצליח להבין את האבסורד? החולים המושחתים(בעיקר כלפי עצמם) רוצים להפעיל דיקטטורה על הבריאים ועל "צעירים וחזקים".
              לא ברורה גם הטענה לגבי המקרה שלי והשלכתו על רבים כשהסטטיסטיקה מאוד ברורה אף אחד כמעט לא מת מזה והרוב כמו שאמרת לא מרגיש את זה.
              דואג? תשאר בבית.
              מפחד? לך להתחסן.
              רוצה להתעורר? תתחיל לדאוג לעצמך ולאהוב את עצמך. תלמד מה זו תזונה בריאה, פעילות גופנית בריאה ומאוזנת וגם פעילות בשביל הנפש שישעשו לך מערכת חיסונית מפלדה.
              אתה לא חייב להרוס לעצמך את הגוף ואז להזדקק לשיקויים מפוקפקים ואתה גם לא חייב להזדקן כמו בדימיונות המעוותים של אברי. רופאים כדורים בדיקות ואללה יוסטור.

        2. יש קורונה והכל אבל זה מנופח למימדים הזויים. כמה זמן אתה מתכנן להסתובב בלי מסיכה? 10 שנים? כי זה מה שיצוו עליך אגב.
          הקורונה זה כמו שפעת לא הולך להיעלם ויהיו מיליון סוגי זנים אז מה תמשיך לחיות עם מסיכה חיסונים ותווים ירוקים?
          לא יקרה. חלאס. צריך להחזיר הכל כאילו אין ורונה. מי שבסיכון ידאג לעצמו כראות עיניו מסיכה וחיסונים כמו שאנשים מתחסנים נגד שפעת כל שנה. זה לא שונה מזה.
          לא מעניין אם זה מדביק יותר או פחות. שורה תחתונה זה כמו שפעת פחות או יותר.

          1. עזוב נו. בילארוס זה הפנטזיה של מתנגדי החיסונים. אוכלוסיה לא מחוסנת אין כסף לחיסונים ואף אחד לא מסתובב שם עם מסיכה כי הם לא מאמינים במגיפה וגם כי לוקצ'נקו לא מרשה. מדינה שעוברת כרגע סוג של שואה אני לא צוחק. מכיר אנשים משם שנמצאים במערכת הבריאות. שואה. המגפה הזאת רוצחת את המדינה הזאת.
            הייתי באירופה השבוע. כולם עם מסכות אפילו בחוץ. הרגשתי מה זה סבבה. כולם עם הרטיה על הפרצוף ואני לא. מי ידביק אותי? הרי גם אם מישהו חולה הוא עם הרטיה ואני מחוסן אז הסתובבתי בלי. היה סבבה. חוץ מזה שזה אתר כדורסל ואין לי סבלנות לויכוחים המתישים האלה. מי שלא רוצה להתחסן שלא יתחסן אני כבר מחכה בקוצר רוח לחיסון הרביעי. מתנדב להיות הראשון. כל אחד שיעשה מה שהוא מאמין בו ובריאות לכולם. יאללה סגרנו את הנושא. (בתקוה).

            1. אנחנו לא מכחישי חיסונים או מגפה. רק אומרים שמנפחים את זה למימדים היסטרים.

            2. בוא, בוא, בוא נאחל למגפה שתתפוש שם את הלוקו הזה ותחרבש ותחרטש אותו דק דק עד שיהיה צמח ואולי המדינה הזו תצא סוף סוף לדרך חדשה דמוקרטית כמו שמגיע לה, בלי הדפקט ובני משפחתו.

            3. שוב ויש אוכלוסיות שאכן צריכות כל חצי שנה חיסון. סבא טסבתא שלי עשו כל שנה חיסון נגד שפעת עוד לפני הקורונה ועכשיו יעדו כל חצי שנה גם נגד הקורונה. אבל אנשים צעירים ספורטיבים בריאים אין להם סיבה לעשות על חצי שנה חיסון כמו שלא עושים כל שנה נגד שפעת….
              שלא נדבר על כוכבי nba….
              כמה אפשר להסתובב עם מסיכה? שנתיים? שלוש? 4? 10? לא יורידו את זה פה כמה שנים לדעתי.

            4. רזי תהיה רגוע המגיםה לא תתפוס את לוקצ'נקו. הוא מחוסן תהיה בטוח בזה.

            5. אז שמשהו אחר יתפוש אותו (נוביצוק הלוואי) ושילך כבר לעזעזל.

            6. אמן

            7. אילו לא הייתי מחוסן בפייזר פעמיים בראשית אוגוסט, הייתי 'דוק לס ז"ל'

            8. אוהבים אותך מנחם שמחים שאתה איתנו.
              תודה לפייזר.

            9. התחסנת, נדבקת, כמעט נהרגת, ועכשיו אתה חי בזכות החיסון?
              איש אמונה אמיתי.

      2. את העובדה שהחיסון מציל חיים היה אפשר לראות בצורה מאוד ברורה. רוב החולים הקשים בהתפרצות האחרונה היו לא מחוסנים, למרוח שוב האוכלוסייה הייתה מחוסנת.
        קריאה לא להתחסן = קריאה לא לשם חגורת בטיחות.
        קריאה לא להתחסן = קריאה לנהוג אחרי ששתית.

        אתה מסכן לאנשים את החיים עם הטענה הזאת.

        1. לגמרי. לך תשכנע אנשים דתיים.
          (במאמר מוסגר גם אני חושב שקצת מגזימים עם זה, בטלויזיה מדברים על הקורונה שעה שלמה, בנב"א קצת מקפידים מדי לדעתי)

        2. שוב לא נכון ולא מדוייק, כשהחיסון יוכיח יעילות שקרובה למה שחגורת בטיחות מוכיחה יהיה על מה לדבר, כל המחקרים גם העדכניים ביותר מראים בצורה ברורה מאוד שהחיסון כמעט לא מונע הדבקה והבדל בין מחוסן ללא מחוסן הוא זעיר עד לא קיים וכל זה גם לתקופת זמן מוגבלת מאוד. מה שהחיסון מונע זה תחלואה קשה ( וזה גם בעיקר אצל אנשים שגם ככה לא שמרו על עצמם).

        3. אף אחד לא קרא פה לכולם לא להתחסן אז חדל דמגוגיה והסתה נגד הדעה המנוגדת לך.
          .
          האשך חידד מפורשות שהוא קורא לאוכלוסיות בסיכון להתחסן.
          .
          אז בוא ננסח מחדש:
          קריאה לחסן רק אוכלוסיות בסיכון = קריאה לשים חגורות בטיחות שנוסעים על כביש מסוכן
          קריאה לא לחסן אנשים צעירים ובריאים = קריאה לא לשים חגורת בטיחות בזמן חניה.
          .
          מה עם כל האנשים שחייהם סוכנו מאלף ואחת סיבות עקיפות של הטרללת? דיכאונים שהתאבדו מבדידות, חולים שפחדו ללכת לבית חולים בגלל הקורונה וסיבכו את מצבם? כל אלו מושתקים ומחוששים כאילו לא קיימים ולא חסרים אלף ואחד נזקים אחרים מהפארוניה המוגזמת הזו.

          1. כל מילה שרת, ואני לא מדבר בכלל על הכלכלה שקרסה בגלל כל העניין עם הקורונה, הפשיעה שעלתה בעשרות מונים האלימות במשפחה הבעיות הנפשיות … כל אלה לא נכללים בספירה.

        4. אנלוגיות של טמבלים מייצרות מסקנות של טמבלים. שתיה חגורה? מה הקשר!?בוא נחזור לסיסמא המקורית "לא מתחסנים הם רוצחים".
          אגב למה אתה חושב שחוק לשים חגורה הוא לגיטימי? שתיה זה משהו אחר כי אתה מסכן אנשים אבל זה לא כמו זריקה אם אתה לא מבין את ההבדל אני אשמח לעזור לך עם הלוגיקה. כמה מפתיע שאחד הראשונים שקפצו על התגובה שלך זה עגל ובחוסר המודעות הרגיל שלו (נותן הנחה) מדבר על "לשכנע דתיים".

          1. לגבי חגורה אתה צודק, האנלוגיה לא טובה, הכוונה היתה לגבי הדלקת אורות או בכלל לעלות לנהוג ללא רישיון.
            צל כדאי שתרגיע את האגרסיביות שלך. אני מבין שיש לך הרבה שאתה שומר בבטן, זאת לא חוכמה להתפרץ ולכסח אנשים, אפשר לענות לך בדיוק באותה שפה. אם יש לך בעיה כדאי שתביע אותה במקום להציע לאנשים "להתנדף"

            1. אם אתה לא אוהב מה שאתה רואה במראה אולי כדאי שתשנה משהו. זה לא דיון על כדורסל. האגרסיביות נוטפת ממך וחבריך לאגף "ההומני" בכמויות רק בסגנון פאסיב אגרסיב כאילו חביב שלא באמת מסתיר את השורה התחתונה. זה שמישהו מחייך אלייך לאו דווקא אומר שזה מנחמדות.
              לדיון פה יש היסטוריה ואפשר לחזור אחורה לכל מיני הצהרות הזויות כמו "כמו דם על הידים" וכו'. מצד שני גם פה אתה רואה את האנלוגיות המטופשות והדמגוגיות.

            2. פאסיב אגרסיב עאלק. האגרסיביות המוגזמת והשיטתית היא לגמרי שלך, אני עדיין לא אמרתי לאף מגיב ותיק כאן באתר להתנדף. אם אנשים מנסים להיות נחמדים זה לזה זאת מעלה, לא חיסרון. ואם נפגעת ממני (או ממישהו אחר) אתה מוזמן לכתוב את זה בצורה ברורה, אני לא קורא נבוכים שיודע מה עובר לך בראש.
              כל אחד מאיתנו עוקץ בקטנה, בכוונה, ולפעמים לא בכוונה, קורה, תתייחס נקודתית.
              מה זה בדיוק "האגף ההומאני" עם מרכאות? היה פה איזה גלל אחד שדיבר בססמאות ושהגדיר "פרוגרסיבי", עד היום אני לא יודע על איזו שטות הוא דיבר. אם היית שואל אותי נקודתית על כל נושא שהוא היית מגלה שלפעמים אני הומאני ולפעמים פחות.
              אני כתבתי לך "כמו דם על הידיים"? לא זכור לי.

            3. אתה מיתמם. יורה ואחר כך בוכה. אני הגבתי לארגסיביות באגרסיביות אחרי שנחצו קווים. ה"התתנדף" היה בכלל כהתרסה מול ההשפלה שהעבירו פה את שמעון רק לאחרונה (למרות שזה עניין מתמשך) כשלמעשה זה היה נסיון פאסיב אגרסיב לשנמך אותו ולערער את הלגיטימיות שלו באתר, והנה תראה לא אהבת את זה כשזה היה מופנה אלייך. במקרה של שמעון זה עבר אצלך חופשי ועוד השתתפת בחגיגה. אולי גם אני במקום להגיד במפורש "תתנדף" הייתי צריך לצפות את זה בסוכר פאסיב אגרסיב ואז זה היה עובר לך טוב יותר.
              .
              האגף "ההומני" אם לא היה ברור הוא כל חבורת מטיפי המוסר הצינים והמשעשים בעיני עצמם שמפזרים את הנודים שלהם כאילו הם בריח ורדים ובטוחים שהם הסמן למה נכון, אמת, איכות, אינטלקטואליות ועוד כל מני סיסמאות. אתה די הרבה זמן פה והיית שותף ללא מעט דיונים, כמעט כולם נראים אותו הדבר.
              בקיצור כמו שאמרתי לך קודם אם לא נעים לך אל תחרבן בסלון כמו האבליצ'ק ואחרי זה תתפלא שלא כולם חושבים שזה מריח לבנדר.
              יש מספיק אנשים פה שהדיון שלי איתם הוא סבבה לגמרי. אפשר לחזור אחורה ולראות למי הגבתי באגרסיביות ולמה.

            4. מי שמיתמם כאן זה אתה.
              אז מה, הבעיה שלך היא בהגנה על שמעון, וואו, כמה שהוא זקוק להגנה.
              אם לא שמת לב, באותה תגובה כתבתי עליו משהו בסגנון שמעון הוא בחור טוב.
              אף אחד לא מנסה לסתום לו את הפה, העניין איתו הוא אחר, לפעמים הוא מספים וחוזר על עצמו, זה הכל. בסך הכל אני אוהב טראש טוק קל איתו אז עדיף שפשוט אל תתערב או תשאל את שמעון אם הוא צריך הגנה מעגל שלא יטרוף אותו.
              הדברים שלי כוונו למנחם (איתו יש לי היסטוריה ארוכה והוא אוהב שאני אומר לו את דעתי).
              אבל כמו עקרב טוב אתה חיפשת לתקוף, פאסיב אגרסיב קלאסי.

  4. תודה על המעורב הנפלא.
    לגביי קיירי – אני לא יודע האם מחלימים יכולים להכנסס לאולם בניו יורק ? אבל אם כן, צפו להודעה שקיירי "חולה" ואז "מחלים עם 8 תשובות שליליות רצוף" ונפתרה הבעיה לתמיד.

      1. בסוף הם יפגשו את הקבוצות שנמנעו מהם בתחילת העונה וההפסדים אולי יתחילו להצטבר לתפארת מדינת ישראל.

  5. הליגה הזו בדיחה אחת גדולה.
    אין טעם לראות משחקים עד שיתאפסו על עצמם האבהלים הפרנואידים וההיפוכונדרים שמנהלים את הקרקס הזה.

    1. 🤣🤣🤣
      הם לא היפוכונדרים זה הכל בשביל הנראות. הם כל היום במסיבות בלי מסיכות ובלי בוסטר. זה בכאילו pc כמו מחאת הblm וכל יתר השטויות אפריקה קר וכל החרא השיווקי הזה.
      מנסים לרמות את האוהדים גם פה.

  6. מעורב מעולה מנחם, תודה רבה, ותמשיך עם החמשירים הם מוסיפים לקפה של הבוקר.
    .
    לייקרס – בהנחה שאכן דייויס בחוץ לתקופה כזו, זה נותן איזו זווית אחרת לשאלת ראסל – יתכן שיצטרכו אותו כדי להשאר בתמונת הפלייאוף, ולקוות שדייויס יחזור בכושר והם יצליחו לעשות משהו ממקום נמוך. אני גם מניח שבקיץ יהיו להם יותר הצעות עליו מאשר עכשיו. מצד שני, הם עלולים להיתקע איתו, אז לא בטוח שהייתי פוסל טרייד עליו כבר עכשיו אם יש הזדמנות לכך. מצבם בטטה.
    .
    התשובה של וויגינס אותנטית, אחראית בוגרת – בחיים לא תמיד עושים מה שרוצים, לפעמים עושים מה שצריך לעשות. קיירי הצליח לפספס את השיעור הזה, וכנראה שזה לא השיעור היה שהוא פיספס.

    1. +1000 לגבי וויגינס.
      בזכות החיסון הוא הרוויח בחזרה את הקריירה שלו (כנראה שהוא היה היום בסין אם לא היה מתחסן)

  7. אחלה מעורב מנחם ואחלה חמשיר. תודה.
    ויגינס – לא הבנתי את השאלה ששאלו אותו. "שמח" זו לא מילה שמתארת את החוויה של לקבל זריקה בנורמה. היה בזה צורך אז הוא עשה את זה.
    *
    קיירי – לא הוגה הדעות הגדול של דורנו אבל כדורסלן נהדר, כשהוא במצב הרוח הנכון. בכל מקרה – אם יחזור למשחקי חוץ אז יהיה מעניין.
    *
    לברון – זו אשמת מקדניאלס וAD. בניינטיז שחקנים לא היו נופלים כי מישהו דחף אותם ואם בכל זאת מישהו היה נופל לך על הרגל לא היית נפצע מזה כל כך מהר. ואם במקרה נפל לך פסנתר על הרגל ולא איזשהו מקדניאלס חלושס היית תולש את הרגל ומקפץ חזרה להגנה. בכלל שיחקו רק הגנה. כולם נמושות בימינו.

  8. תתחילו לעקוב אחרי המומחים של מח"ץ ולא אחר הפרופוגנדה הנעולה, המסלפת, העיוורת, המוטה של משרד הבריאות.
    מומחים מובילים בתחומם, חסרי אינטרסים, הרואים את התמונה הכוללת ורוצים אך ורק את טובת כלל הציבור.
    אנשים אמיצים, ישרים, אתיים ומאוד מקצועיים בתחומים הרלוונטיים, המוכנים לשלם בקריירה שלהם כדי שגם קולות אחרים מהפרופוגנדה יישמעו – למענכם.
    https://www.facebook.com/machatzlakorona/posts/310345857659222

    1. א. כותבי הפוסט לא קוראים להימנע מחיסונים, הם לא טוענים שהחיסונים מסוכנים. הם טוענים נגד מדיניות הממשלה.
      .
      ב. מאז פרוץ המגפה, בקוריאה הדרומית יש 91 מקרי מוות ממקורונה לכל מיליון,
      בישראל יש 893 מקרי מוות,
      בארה"ב 2,442 מקרי מוות,
      ברומניה 3,015 מקרי מוות,
      ובבולגריה המספר הוא 4,437
      .
      אתה יודע מה משותף לרומניה בולגריה?
      מעט מתחסנים והמון פייק ניוז
      (אבל כן מערכת בריאות שמדווחת על המתרחש).
      .
      למעשה,
      אם תתבונן בגרפים (מאותו מקור ממנו שאבו מידע בפוסט הפייסבוק שאתה הבאת),
      תגלה מקדם מתאם מרשים למדי בין מקרי מוות למיליון תושבים לבין אחוזי התחסנות נמוכים.
      .
      ג. אני מוצא את זה משעשע שכל מי שמציג דעה בעד החיסון, מלומד ככל שיהיה, בעל התמחות ככל שיהיה, הוא בעיניך מפיץ תעמולה של משרד הבריאות.
      רוב מוחלט של מי שבקיאים בתחום קוראים להתחסן,
      כולל חלק גדול ממי שאתה מביא את דבריהם.
      מהיכרות אישית –
      לרוב הרופאים והחוקרים לא אכפת מה העמדה של משרד הבריאות.
      מי מהם שבוחרים להשמיע את כולם עושים זאת למרות שהם יודעים שהכל הם הופכים עצמם למטרה למתקפות שלוחות רסן מצד חברי כת מתנגדי החיסונים ומכחישי הקורונה.

      1. ווישפול,
        שי לא קרא ולא יקרא מאמר אחד שכותבי מח"צ לקורונה(וזה בלי להכנס לכמה פעמים תפסתי אותם מעוותים נתונים בגסות ומשקרים(בערך כל פעם שבדקתי עד שהפסקתי לטרוח)) שהוא כל הזמן מביא מסתמכים עליו, הוא כנראה גם לא קורא את ההמלצות שלהם אלא רק רוצה שיהיה לו מומחים שכביכול אומרים מה שהוא מאמין בו בפנים ברגש. זה חסר תכלית. בזבוז זמן משווע. סתם תופס זכרון מיותר בשרתים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט