הקאבס יכולים לזנק מעל מילווקי, שחזור של גמר 2019 ומשחק עם יותר מ-25 חיסורים ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ

הקאבס יכולים לזנק מעל מילווקי, שחזור של גמר 2019 ומשחק עם יותר מ-25 חיסורים ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ

דטרויט פיסטונס (23-4) – יוסטון רוקטס (9-20), 19:00

המשחק המוקדם ביותר שלליגה יש להציע מציג את הרוקטס המותשים שיקוו לשים סוף לרצף ההפסדים שלהם, נגד הדטרויט פיסטונס שלא ניצחו מעל לחודש.

הרקטות מטקסס, שהיממו את עולם הכדורסל עם רצף של שבעה ניצחונות שהסתיים רק לפני עשרה ימים, חזרו לסורם והפסידו ארבע מתוך חמשת המפגשים האחרונים שלהם. הלו"ז העמוס לא עשה להם חיים קלים, חמשת המשחקים הללו היו בשבעה ימים מעייפים, כולל שני סטים של בק טו בק. הפסדם האחרון הגיע בידיים של הניו יורק ניקס במשחק הבית האחרון שיהיה להם עד ה-28 לחודש.

"נגמר לנו הגז, נגמר לנו המיץ. זה קורה כשיש עומס בלתי אפשרי כזה" אמר סטיבן סילאס בסיום המשחק האחרון נגד הניקס.

הם יקוו לעשות את המוטל עליהם ולגבור על הדטרויט פיסטונס, שנמצאים במצב גרוע יותר מהרגיל כעת לאחר פציעתו של הסקורר המוביל של הקבוצה, ג'רמי גראנט, שכנראה יהיה מושבת למשך חודשים. סאדיק ביי, הסופמור המבטיח של הבוכנות, קלע 28 נקודות יחד עם 10 כדורים חוזרים בהפסד האחרון לאינדיאנה. ביי המשתפר, יחד עם הבחירה הראשונה בדראפט, קייד קאנינגהאם שקולע מעל 46% לשלוש מתחילת החודש ישמחו לנצל את הרצף הרע של הרוקטס ולהשיג את ניצחונם החמישי העונה.

מלבד גראנט, גם קלי אוליניק לא יהיה זמין לדויין קייסי בדטרויט.

אצל הרוקטס, אריק גורדון הותיק וג'יילן גרין בחוץ, כריסטיאן ווד, קווין פורטר ג'וניור, דנואל האוס וארמוני ברוקס משלימים את דו"ח הפצועים וכעת בסימן שאלה לערב.

הימור: הסגל החסר של יוסטון ייפול לפיסטונס המשוועים לתוצאה חיובית, 6 הפרש דטרויט.

בוסטון סלטיקס (15-14) – ניו יורק ניקס (16-13), 02:00

שניים מהמועדונים הגדולים בליגה מתנגחים בגארדן שבמסצ'וסטס כאשר הירוקים מארחים את הכתומים במבצרם הביתי.

זהו המשחק השני בין שתי המתמודדות הללו, הניקס אירחו בגארדן שלהם בערב הפתיחה אי שם באוקטובר ושרדו מותחן אדיר של 2 מערכות נגד היריבה מבוסטון. למעשה, כל אחת משלושת הפגישות האחרונות בין הקבוצות הללו נגמרה בישורת אחרונה מרתקת, כל אחד מהמשחקים נגמר בהפרש 4 או פחות.

לאחר ניצחון אדיר מול המילווקי באקס מוקדם יותר השבוע, החבורה של צ'ומה אידוקה נפלה חזרה למאזן שלילי עם הפסד צורב לסטף קרי והווריורס אמש. הסלטיקס נתנו רבע שלישי אדיר בו החזיקו את ההתקפה הנפיצה שמולם ל-14 נקודות בלבד וכך הורידו את ההפרש לנקודה בכניסה לרבע הרביעי, אך כאמור זה לא הספיק. השלישייה של ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון ומרקוס סמארט קלעו 66 נקודות משותפות, סימן מעודד לירוקים שלא קיבלו מספיק משחקים שלמים שלהם יחדיו.

הניקס קטעו רצף של ארבעה הפסדים עם ניצחון על היוטסון רוקטס, 116:103. תסמונת השנה השנייה של טום ת'יבידו מראה אותותיה לאורך כל השבועות האחרונים והניצחון הזה על יוסטון היה קריטי יותר משהוא נראה. אוון פורנייה, שחקן הסלטיקס לשעבר, קלע 23 נקודות חשובות. אמנם, זו הפעם הראשונה שהוא מגיע לספרות כפולות מזה שבועיים, לא בדיוק מה שהניקס שילמו עשרות מיליונים עבורו.

חמישה שחקנים בסגל המארחת לא ישתתפו בשל פרוטוקול הקורונה – אל הורפורד, ג'בארי פארקר, דניס שרודר, גראנט וויליאמס וסאם האוזר.

אצל הניקס, המספר הוא ארבעה: אר.ג'יי בארט, אובי טובין, קווין נוקס וקוונטין גריימס לא יתלבשו הלילה אצל ת'יבידו.

הימור: הלפרקונים חוזרים למאזן חצוי עם ניצחון מול הקהל הביתי שלהם, 11 הפרש בוסטון.

ברוקלין נטס (8-21) – אורלנדו מג'יק (25-5), 02:30

מלחמה של צפון מול דרום, גם גיאוגרפית וגם בטבלת הליגה. הברקלייז סנטר ישמש כאולם המארח למשחק בין הרשתות מברוקלין לקסם מאורלנדו.

הנטס, שצפויים לקבל בחזרה את קיירי אירווינג בחצי משרה למשחקי חוץ, מסתדרים גם יפה מאוד בלעדיו. קווין דוראנט הוא אחד מהמועמדים המובילים לשחקן העונה, הוא צבר דאבל-דאבל נוסף עם 34 נקודות בניצחון נגד יריבת הבית מפילדלפיה, משחק שהגדיל את הפער שלהם בצמרת הקונפרנס לשלושה משחקים מהבולס והבאקס.

לצערם, קיידי לא ישחק הערב עם פציעה בקרסול. יהיה מסקרן לראות כיצד העומק של הנטס יתמודד עם הבור של כמעט 30 נקודות על הספסל. בלייק גריפין קלע 30 נקודות בשני המשחקים האחרונים, כולל 17 חשובות נגד הסיקסרס. בחסרון של לא פחות מ-13(!) שחקנים בסגל של הנטס, כולל כמובן דוראנט-הארדן-קיירי, אוהדי הנטס ירצו לראות הופעת וינטג' מהפורוורד הוטרן.

המג'יק, שהפסידו 14 מתוך 15 המשחקים האחרונים שלהם, הפילו את הדרבי של פלורידה אתמול בהפסד למיאמי. ג'מאל מוזלי נאלץ לפתוח עם חמישייה חלשה מאוד של גארי האריס, צ'ומה אוקיקי, רובין לופז, פרנץ ווגנר ו-וונדל קרטר ג'וניור. ללא רכז נורמלי לאחר ההשבתה של קול אנטוני הנהדר, המג'יק בכל זאת נשארו תחרותיים הודות למשחק אדיר של אחד מהרוקיז הטובים ביותר העונה, פרנץ ווגנר, שקלע 27 נקודות והוסיף 6 קרשים.

קול אנטוני, מו במבה, וונדל קרטר ג'וניור, מרקל פולץ, ג'ונתן אייזיק, אר.ג'יי האמפטון, ג'יילן סאגס, איטוואן מור, מייקל קרטר-וויליאמס ואיגנס ברצדיקיס בחוץ אצל אורלנדו.

קווין דוראנט, ג'יימס הארדן, קיירי אירווינג, למרקוס אולדריג', פאטי מילס, ברוס בראון, דיאנדרה במברי, ג'ו האריס, ג'יימס ג'ונסון, פול מילסאפ, דייויד דיוק, ניק קלאקסטון וג'וון קרטר לא ישחו אצל סטיב נאש.

הימור: אלך על סנסציה של אורלנדו בקרב החסרות, 3 הפרש למג'יק.

טורונטו ראפטורס (15-13) – גולדן סטייט ווריורס (5-24), 02:30

שחזור של גמר 2019 כאשר הלוחמים מהפרץ מצפינים לקנדה למפגש עם הטורונטו ראפטורס במטרה לסגור את מסע החוץ עם ניצחון רביעי ברציפות.

הווריורס גברו על הסלטיקס במשחקם הקודם שהתקיים אתמול, למרבה האירוניה, עם עזרתו של יליד העיר טורונטו – אנדרו וויגינס. הבחירה הראשונה של דראפט 2014 חווה את העונה הטובה והיעילה בקריירה שלו במערכת של סטיב קר, הוא יהיה המבקר הראשון באולם הקנדי כיליד העיר טורונטו הראשון שמגיע ל-10000 נקודות במקצוענים. וויגינס היה אקס פקטור משמעותי בניצחון הראשון של קבוצתו על הראפטורס העונה, כאשר קלע 32 נקודות ביום בו סטף קרי נעצר על 12 בלבד.

למרבה הצער, גם סטף וגם וויגינס לא יהיו זמינים הערב אפילו להופעה פושרת. מספר 30 בצהוב יצטרף לאנדרו וויגינס, דריימונד גרין ואנדרה איגודלה המושבתים בחוץ.

הדינוזאורים הצפוניים, בניגוד ליריבתם הלילה, נחו הרבה לקראת המערכה הזו. משחקם שנקבע ליום חמישי נגד השיקגו בולס נדחה כיוון שהבולס לא הצליחו להעמיד סגל נורמלי בשל מגפה של קורונה שפרצה בקבוצה. משחקם האחרון היה נגד הנטס בו הפסידו בהפרש 2 בלבד לאחר הארכה קשוחה. 4 שחקני חמישייה קלעו לפחות 23 נקודות: סקוטי בארנס, גרי טרנט ג'וניור, פסקאל סיאקם ופרד ואן ווליט, שהוביל את כולם עם 31 נקודות ו-6 שלשות.  

או.ג'יי אונונובי, גוראן דראגיץ', פרשס אוצ'ואה, קם בירץ' ודייויד ג'ונסון יהיו על אזרחי אצל ניק נרס והקנדים.

ג'ורדן פול מצטרף לקליי תומפסון וג'יימס וייזמן ברשימת המושבתים בשל פרוטוקול הקורונה, בנוסף לאלו האמורים בראשית.

הימור: נקמה קטנה לגולדן סטייט שינצחו ב-2 למרות החוסרים.

אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (19-8) – לוס אנג'לס קליפרס (13-16), 03:00

הרעמים מאוקלוהומה חייבים לשים מאחור את ההפסד הצורם במשחקם האחרון כאשר הם מארחים את המהדקים מעיר המלאכים למפגש השני ביניהם העונה.

דבונטה גראהם שבר את הלב של כל הנוכחים ב-צ'זפיק אנרגי ארנה כאשר הוא ניצח את הת'אנדר עם הבאזר ביטר הארוך ביותר ב-75 שנות הליגה, רגעים ספורים אחרי שלשה קצת פחות משוגעת משיי גיליג'יוס אלכסנדר. הת'אנדר הפסידו 13 מ-16 המשחקים האחרונים שלהם, על אף הכושר הטוב של שג"א שקולע 23.6 נקודות ומוסר 6.4 בונבונים לערב.

נקודת האור שלהם הוא הסגל שחוזר לבריאות, לו דורט הוא היחיד בקבוצה שנמצא בדו"ח הפציעות בעת כתיבת שורות אלו וגם הוא צפוי לשוב לפרקט למרות הפציעה בקרסול.

מנגד, גם הקליפרס ישמחו לקבל חזרה את הפורוורד הפצוע שלהם. פול ג'ורג' שמעמיד שורה סטיסטית אדירה העונה של 25 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים, מוביל את הקליפרס למקון החמישי במערב הקשוח כרגע, ללא קוואי לאונרד.

ללא מספר 13 שלהם, החבורה של טיירון לו הפסידה ליוטה ג'אז בתוצאה 124:103. מרכוס מוריס קלע 24 נקודות בחסרונו של חברו לעמדת הכנף, אך זה לא היה קרוב להספיק נגד אחת מהמכונות המשומנות ביותר בליגה.

מלבד המצב הלא ברור של ג'ורג', הקליפרס יחסרו את ניק באטום, סרג איבקה, ג'ייסון פרסטון וכמובן קוואי לאונרד.

מאידך, רק לו דורט בספק אצל אוקייסי.

הימור: האורחים מקליפורניה יקחו ב-13.

מילווקי באקס (12-19) – קליבלנד קאבלירס (12-18), 04:00

הקאבס יכולים לקחת יתרון קריטי עם ניצחון על הבאקס שיעלו אותם למקום השלישי במזרח מעל האלופה המכהנת. הם יצטרכו לעבור משוכה קשה מאוד בדמות משחק החוץ בוויסקונסין נגד יאניס וחבריו.

האיילים של מייק בודנהולצר כבר יצאו עם ידם על העליונה נגד האבירים של ג'יי.בי ביקרסטאף מוקדם יותר החודש. יאניס לא הזיע יותר מדי במשחק הקודם בין שתי הקבוצה, 27 נקודות יחד עם 12 כדורים חוזרים הרגישו כמו עוד יום במשרד, גם נגד שני המגדלים בקבוצה הנגדית, ג'ארט אלן ואוון מובלי. לדאבונו ולדאבונם של תומכי הקבוצה, הגריק פריק – יחד עם קריס מידלטון,  בובי פורטיס, דונטה דיוינצ'נזו ו-ווסלי מת'יוס, יחמיצו את המשחק הקרוב בשל פרוטוקול הקורונה.

הבאקס שיחקו אתמול משחק מתיש בהארכה מול הפליקנס, בו הפסידו בצורה כואבת מאוד. ג'רו הוליידי שמחפה על החיסרון העצום של אנטטקונמפו ומידלטון, קלע שיא קריירה של 40 נקודות אמש. "הוא פשוט לוקח מה שהמשחק נותן לו, יש לו קור רוח אדיר, סבלנות וביטחון. הוא מוצא תמיד את מהלך הנכון. אני חושב שהמנהיגות שלו, בלי קשר למי שנמצא על המגרש, היא משמעותית מאוד" הכריז קואץ' באד על הרכז המעולה שלו.

הקאבס מחפשים נקמה ולהמשיך את המומנטום החיובי שלהם. דאריוס גארלנד הוביל משחק אדיר שלהם בו דרסו ללא הכרה את היוסטון רוקטס, 124:89. זה ההפרש הטוב ביותר שלהם עד כה העונה.

"זו הפעם הראשונה שהשגנו כל כך הרבה ניצחונות בשלב כה מוקדם של העונה בשלושת השנים שאני כאן. כל עוד נמשיך לנצח, אני מאושר" אמר בחיוך דאריוס גרלנד בסיום המערכה הזו מול יוסטון במסיבת העיתונאים.

אוון מובלי, קולין סקסטון ואייזיק אוקורו לא ישתתפו הערב אצל האורחים.

מנגד, מלבד השחקנים האמורים לעיל הבאקס גם יחסרו את ברוק לופז, שמי אוג'ולה ותנאסיס אנטטקונמפו.

הימור: הבאקס מגרדים ניצחון קשוח בנקודה.

יוטה ג'אז (8-20) – וושינגטון וויזארדס (15-15), 04:00

המכשפים מהבירה מוכרחים לעצור את כדור השלג המתגלגל לפני שהם יורדים למאזן שלילי, משימתם הערב לא תהיה פשוטה בכלל כאשר הם מגיעים לסול לייק סיטי למפגש עם הג'אז האימתניים בויוינט סנטר.

הג'אז טיילו מעל הוויזארדס במפגשם בתחילת השבוע במשחק בו שבעה משחקניו של קווין סניידר הגיעו לספרות כפולות, כולל מנצח התזמורת דונובן מיטשל שקלע 28 והוביל את קלעי 2 הקבוצות. הם דווקא מגיעים למשחק הזה לאחר הפסד נדיר בו ההגנה העוצמתית שלהם נמסה במחצית השנייה נגד הסן אנטוניו ספרס.

הג'אז הובילו ב-17 בשלה מסוים במשחק, אך נכשלו ברבע הרביעי ונפלו לדורבנים בתוצאה 128:126. "לא שיחקנו הגנה" אמר שחקן ההגנה של העונה שעברה, רודי גובר, העוגן של הגנת הג'אז.

למזלם, הוויזארדס מגיעים במומנטום גרוע בהרבה. הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור, שהתחילו את העונה רותחים והתקררו במהרה חזרה למאבקים בתחתית הטופ 8 של המזרח.

הוויז הפסידו 4 ברציפות ו-7 מה-8 האחרונים שלהם, הפסד היום יוריד אותם למאזן שלילי לראשונה העונה. קבוצה שהייתה עד לא מזמן 7 משחקים מעל מאזן חצוי, חוזרת למימדים הצפויים לה. הרצף הזה מכאיב יותר לאוהדי הצופים בישראל, שכן זה בדיוק מגיע עם פריחה קצרה של דני אבדיה. הישראלי האתלטי סיים שני בטבלת הקלעים של וושינגטון אחרי בראדלי ביל בשני המשחקים האחרונים וניכר כי הוא מקבל יותר ביטחון. כעת נותר רק לקוות שזה יתרגם גם לתוצאות חיוביות לקבוצתו.

תומאס ברייאנט ורוי האצ'ימורה הפצועים ינוחו גם הלילה אצל וושינגטון.

לג'אז אין פציעות משמעותיות לדווח בעת הזו, סגל מלא לקווין סניידר.

הימור: הג'אז יזיעו יותר מהמשחק הקודם, אך ינצחו ב-9.

לפוסט הזה יש 137 תגובות

  1. למיטב הבנתי –
    קרי, גרין ואיגודאלה לא ישחקו מול טורונטו,
    מה שמראים משמעותית את סיכוי גולדן לנצח (שלא לדבר על 20+ הפרש…)
    .
    הבאקס נגד קליבלנד בבאק-טו-באק אחרי שאתמול 3 שחקנים שיחקו 40+ דקות במשחק ההפסד לפליקנס (הולידיי עם 44 דקות).
    ללא יאניס ומידלטון, הפסד של הבאקס ממש לא יפתיע גם אם מדובר בקבוצה חלשה מקליבלנד במהדורה הנוכחית.
    .
    תודה, עידו. אחלה פריוויו.

  2. כל כך הרבה חיסורים, או העדרויות עקב פציעה וכדומה, שאפשר כבר לשנות את ההגדרה לליגת המילואים. 'רוצה לראות את הכדורסל הטוב בעולם? גם אנחנו חבר, גם אנחנו. בינתיים נגרד כמה חבר'ה מסוף הספסל או תחילת הג'י ליג, ונקווה שהם לא ידביקו את כולנו'.

    תודה רבה על פריוויו (מעולה כשלעצמו) שהוא כולו רשימת חוסרים

      1. ממה שאני מבין הולכים לבצע שינויים כדי להקל על הקבוצות ולא לקבל יותר מדי משחקי יורוליג כמו בימים האחרונים או פלייאוף עם חצי מהכוכבים בחוץ

        1. הכל בשם ההצגה חייבת להימשך וזכויות השידור חייבות להתממש.
          70 שחקנים מושבתי פרוטוקול.
          50! מתוכם נכנסו השבוע.
          לצייר את זה על גרף של כיתה ג ולהבין מתי סוגרים את האורות.

  3. tna vuurhurx bpku nvrdkhho cxu; vnaje bds vxkyhex/ ngbhhi fhms vo huphgu vgrc/
    , https://www.espn.com/nba/story/_/id/32891013/sources-brooklyn-nets-bring-back-kyrie-irving-road-gamesusv ghsu gk prhuuhu

    tna vuurhurx b,bu t, fk nv avhv
    אמש הווריורס נתנו את כל מה שהיה להם. סטף ממש נפל מהרגליים בסוף המשחק. מעניין איך הם ייראו הלילה.

    תודה עידו על פריוויו משובח ביותר!
    cj

  4. לדייק את מספר הנעדרים בניקס: שבעה.
    קוויקלי, בארט, טופין, נוקס, גריימס ובדקות האחרונות נודע שגם מקברייד, שישה בפרוטוקול קורונה.
    רוז עדיין לא כשיר.
    תיבודו ייאלץ לשתף בניגוד לרצונו את קמבה, להרים מהספסל את זמאניץ שנראה טוב בג'י ליג אבל עדיין לא שיחק.
    ואיכשהו נגרד מינימום שחקנים למשחק עם ערך ספורטיבי מפוקפק.
    גאד, אפילו קלייד פרייזר ורבקה הארלו שלנו עם קורונה.

    פאק איט.

  5. תודה על הפריוויו האנ בי איי סה בדיחה באירופה כולם משחקים יאללה שסילבר יעשה עוד באבל שמאבל יסדר ללברון עוד אליפות דרדל׳ה

    1. צודק התאגיד אמר לסילבר שלא סוחב ולתת מנטחה ואז באבל בלי ביתיות אחרי שהם שיחקו נגד פחים בבית חחח
      חרפה הליגה הזאת.
      צריך לשחק עם קורונה מלא כולם ובכל העולם לפעול כאיחו אין קורונה. עוד שפעת ותו לא. ימשך גם עוד 100 שנה ואנשים ילכו עם מסיכות פה עוד 10 שנים 😂😂
      אין גבול חרפות ההבנה

  6. לא שמעתי אתכם בוכים בתחילת השנה אחרי שפילי פתחו 8-2 ואמביד,האריס,טייבול,ג'ו היו בקורונה ודני גרין וקרי היו בדיוק פצועים
    וזה קרה בדיוק במהלך מסע משחקי חוץ קשה במערב
    אז שכל הקבוצות האלה יזדיינו ויסבלו

        1. קיירי לא חולה לפי הידוע לי.הוא נכנס לפרוטוקול ובגלל שלא מחוסן אמור להראות 5 ימים רצופים תשובה שלילית ורק אז יוכל לחזור

            1. הבנתי

    1. העולם הזה מנוהל על ידי אהבלים גמורים או רשעים גמורים תבחר מה פחות מפחיד אותך.
      הודיעו עכשיו שכבר התחילו בסתדר ניסוי בשיקוי רביעי על אנשים בארץ.
      🤦‍♂️🤦‍♂️
      הייתי צוחק אם זה לא היה כל כך עצוב

        1. אין לי שמץ מה הכללים שם למי שנדבק והחלים. אני משער שזה כמו אצלנו אבל כבר התרגלתי לזה שבכל מקום יש הנפצות חדשות.

  7. תודה על סיקור נהדר.
    .
    מישהו יודע מה התנאים לכניסה לפרוטוקול קורונה? ומה התנאים ליציאה?
    .
    דני, שיישמר מהפרוטוקול אמן, פוגש את אינגלה והג'אז. כמזוכיסט עוד מהעונה הקודמת, אקום לצפות בקבוצה הכי מבאסת לצפיה בליגה. איש האחזקה בסולט לייק כבר מירק ושימן את הפלייר, את מברג הפיליפס, הג'בקה, הפטיש והראטצ'ט, בכל זאת – לא בכל יום הלוח והטבעת פוגשים את קוזמה, דינווידי, kcp, נטו, ברטאנס ושאר נגרי וושינגטון.

  8. הגיע הזמן לקדם את דני לחמישיה שפותחת וסוגרת משחקים, והוא צריך לשחק הכי הרבה דקות בקבוצה לא משנה איזה יום הוא תופס בהתקפה כי, עדיף אחד ששומר ולא פוגע פלוס 4 לא שומרים ולא פוגעים, מאשר 5 שלא שומרים ולא פוגעים. זה חשבון פשוט, אבל הבדיחה שהליגה הפכה להיות שמקדשת רק התקפה זה ממש עצוב

  9. הנה הקמבה נכנס לרשימה מאד לא מכובדת של קופצים על שחקנים זורקי ראש. היתה צריכה להיות פה עבירת תוקף, השופטים נתנו לו 3 זריקות מהקו.

  10. בארנס הוא הדבר האמיתי. בכל הרכב מוצא את המקום שלו מצויין – עם החמישייה הפותחת עוזר להנעת כדור ולוקח ריבאונד התקפה, עם המחליפים בתור מוביל כדור ואופצייה ראשונה. קיבל גם יותר בטחון ועושה פחות שטויות מבתחילת העונה

  11. קמבה עושה צחוק מהסלטיקס
    יסיים עם עם יותר מ 40 נקודות?
    כל מה שלא נכנס לו בשנתיים האחרונות נכנס היום.

  12. בראון מחטיא 2 מהקו, עם כזו גישה איך אפשר להמשיך הלאה? זו לא פעם ראשונה שזה קורה. מה יעזרו כל השלשות האלה אם מנגרים מהקו?
    אולי הגיע הזמן לחשוב על תרייד? נראה שהגיע לתקרה הבחור, למכור כשהוא עוד סחורה חמה.

  13. לקח לו כמה שבועות להיכנס לעניינים אבל כרגע נראה שהחתמת ריצארדסון היא בינגו של הסלטיקס אז תודה פילי שוויתרתם עליו.

  14. דבר אחד שאפשר לסמוך בו על קמבה זה שבמני טיים הוא ירטיב….
    נתן רבע שלישי טוב אבל כשהכסף היה על השולחן הוא פישל… שוב! ושוב ושוב.
    שחקן לקבוצות קטנות שאין להן שאיפות אליפות. אין לו את הסוואג לקחת קבוצה עד הסוף, גם לא עד הרבע.
    ללא ספק הנפילה הכי גדולה של הצוות איינג-בוט, קיירי אירווינג לא רואה אותו ממטר.

      1. הוא צריך לשנות את החמישיה שמסיימת משחקים ולהשיג גבוה אחר דטרייד דד ליין כי אין להם 5 שיכול להתמודד עם גבוהים. אני חושב שקוזמה הכי גבוה אצלם בקבוצה..

  15. דני משדרג לווש את ההגנה חד משמעית. זה לא רק כי הוא ישראלי, רואים את זה כמעט בכל משחק של ווש. הקבוצה היריבה מסדרת חסימות כדי להעיף אותו מהשמירה

  16. נראה עכשיו את אנסלד-
    קוזמה ודינווידי משחקים קקה. דני משחק ממש טוב, ובנוהל עם הפלוס מינוס הגבוה בקבוצה.
    האם ימשיך לדבוק בדוקטורינת ה-חמישיה תתחיל ותסיים ויהי מה- או שבמפתיע יגלה גמישות מחשבתית.

  17. החצי השני נפתח התקפית נראה מי תתחיל לשמור קודם.
    למרות שעד עכשיו ווש עושים עבודה טובה בהגנה בצבע יחסית.

  18. אם אבדיה פותח את הרביעי הסיכויים שיסגור אותו קטנים,
    אם לא יפתח יכול להיות שיסגור. אחד המשחקים הבודדים שאני רואה שווש אשכרה שומרת כקבוצה גם אם ההתקפה קצת תקועה.

  19. איך אני שונא את ביל, תקע את כל ההתקפה, לא עשה שום תנועה, עמד בלוגו עם הידיים על הברכיים עד שימסרו לו לשחק הירו בול, וזו גם רמת האימון אז כולם עומדים ומחכים.
    זאת התקפה של כדורסל?
    גם הפודל של הנכדה של ברוך יכול לאמן ככה.
    .
    ותוך כדי שאני כותב פופ מציל אותם.

      1. היום הוא היה טוב. אבל אם תשים לב ההחלטות שעשה היום: להושיב את דינווידי על הספסל, ולהוריד את ברטאנס צ'יק צ'ק ברגע שראה שהוא לא קולע וכמובן לא שומר, הן כאלו שהיה ברור שצריך לעשות במשחקים הקודמים

    1. 3 דחוף, 2 לא קריטי לזמן הקרוב ואפשר לחכות קצת ולגבי מאמן אפשר לתת לו זמן ללמוד. גם הוא רוקי שנראה בינתיים פחות רע מכמה אחרים (למרות שיש המון מקום לשיפור)

  20. תודה לוושינגטון ותודה לשג"א. אוהב, אוהד ממפיס.

    זה רק אני או שהשנה יש הרבה קבוצות שהן feel-good? ממפיס, קליבלנד, שארלוט, וושינגטון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט